Treurige beelden: Younes traint moederziel alleen op bijveld van De Toekomst

    Treurige beelden: Younes traint moederziel alleen op bijveld van De Toekomst

    Gepubliceerd: vrijdag 16 maart 2018 om 12:31vr 16-03-2018 om 12:31

    Amin Younes is niet met de meest gezellige dagen van zijn profcarrière bezig. De Duits international is uit de selectie gezet, nadat hij weigerde om tegen sc Heerenveen in te vallen; De Telegraaf onthult hoe hij voor zichzelf traint op een verlaten bijveld op Sportpark De Toekomst.

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    3Bier +10700
    vrijdag 16 maart 2018 om 12:33
    ahhh, moet bijna huilen. Wat heeft deze jongen zijn eigen glazen ingegooid zeg.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 12:37
    Hoezo? Vind het echt een achterlijke actie van die ten Hag om hem in de 90e minuut nog te laten invallen.... Dat doe je met een ventje van 17 maar niet met hem......
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6318
    vrijdag 16 maart 2018 om 12:55
    Niet met hem ? Wie is hij dan. Is hij messi of ronaldo. En zelfs dan heb je niet te weigeren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 13:05
    Nou neem aan als Duits international dat je iets meer krediet hebt en niet als speelbal gebruikt hoeft te worden.... dat bedoel ik met hem
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1316
    vrijdag 16 maart 2018 om 13:19
    Vind ik grappig. Nu is het ineens ''Younes, de Duits international'' terwijl niemand zijn uitverkiezing serieus nam.

    Dus ook ''Younes, de Duits international'' moet gewoon invallen wanneer hem dat gevraagd wordt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 14:07
    Precies! Jij begrijpt het!
    Vind ik leuk
    RtdDub +13562
    vrijdag 16 maart 2018 om 22:51
    Ja leuk.
    Ten Hag laat een speler die nog niet zo gek lang geleden basisspeler was in de blessuretijd invallen omdat vervolgens uit te leggen als "beloning"

    Want die uitleg maakt het hele verhaal zo absurd, die invalbeurt nog niet eens zo.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 13:01
    Het was 4 minuten blessuretijd dus hij had nog 5 minuten kunnen voetballen. Krijg je ook de winstpremie, ook niet onbelangrijk lijkt me...Daarbij is het al heel nobel dat Ajax hem terug heeft laten komen want deze zomer krijgen ze niks!! Hij kon voor 10 miljoen naar Swansea en voor 5 miljoen naar Italië. Meneer wilde liever naar Italië dus Ajax laat 5 miljoen lopen. Nu gaat hij in de zomer voor niks weg en dan ook nog piepen?? Money down the drain, niet meer laten voetballen dan gaat hij ook niet naar de WK!! Jouw werkgever betaald jouw salaris dus als hij vindt dat je in 1 week maar 5 minuten hoeft te werken ipv 40 uur is dat zijn keus!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 13:07
    Ja als je het heel zwart wit bekijkt wel ja maar er komt meer bij kijken dan dat... ten Hag heeft in mijn ogen niet slim gehandeld.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 13:09
    Dat kan zijn, maar dat geeft Younes nog niet het recht om te weigeren! Younes blijkt nu namelijk nog veel minder slim gehandeld te hebben....
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 13:10
    ligt eraan wat hij er uiteindelijk mee wilt bereiken....
    Vind ik leuk
    Johan1984 +788
    vrijdag 16 maart 2018 om 13:26
    Het enige dat Ten Hag in mijn ogen verkeerd heeft gedaan is zijn knullige reactie achteraf
    Voor de rest heeft Younes gewoon te luisteren!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 13:21
    Bij Feyenoord doen ze niet anders.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2001
    vrijdag 16 maart 2018 om 13:26
    Weg met Ten hag
    Vind ik leuk
    3Bier +10700
    vrijdag 16 maart 2018 om 13:50
    In de zomer was hij international van Duitsland en deed hij mee aan de confederations Cup. Ook werd hij geselecteerd voor de WK kwalificatie wedstrijden van Duitsland waarin hij nog scoorde ook. Vervolgens ketst zijn transfer naar Schalke af en daarna speelt hij dramatisch waarna in oktober Kluivert zijn plekje heeft ingenomen. Vervolgens kiest hij in januari voor een transfer naar Napoli waarbij Ajax 5 miljoen zou ontvangen. Daarna gaat hij pas in de zomer weg waardoor Ajax zijn geld mist en zit opgescheept met een ongemotiveerde speler die transfervrij vertrekt. De eenzijdige optie van Ajax is nu waardeloos.
    Younes wil toch niet naar Napoli en komt met allerlei vage redenen. Resultaat: Ajax geen geld en ongemotiveerde speler. Speler die naar een club gaat waar hij achteraf geen zin in heeft en Napoli die met een ongemotiveerde aankoop zit. Alleen maar verliezers dus. En jij vindt niet dat Younes zijn eigen glazen heeft ingegooid?
    Dat hij niet gaat invallen terwijl hij er niet echt lekker op staat bij Ajax moet hij zelf weten, maar hij kon deze reactie van Ajax wel verwachten. Zeker nadat hij zo'n spelletje heeft gespeeld.
    Ben het wel met je eens dat Ten Hag hem nooit in deze positie had moeten dwingen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 14:10
    Wacht heel even hoor, younes vindt het wel goed om de hele wedstrijd op de bank te zitten, niets te doen en als dat geld op zijn bankrekening te krijgen, dus ff 1 minuutje iets doen voor dat geld is echt niet erg hoor.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 15:42
    Precies ten hag is een mongool en ook van de sar als hij die straf tegen younes dr heeft gedrukt.

    Ten hag en wissels is al sinds zijn komst een drama en heeft ons vaak punten gekost. Siem in de spits is ook zo een verhaal.
    Vind ik leuk
    Bertus +6101
    vrijdag 16 maart 2018 om 12:38
    Ik denk dat je zoiets beter met een goed gesprek oplost dan met dit soort acties. Nu weet je bij voorbaat dat je er niets meer aan zal hebben.
    Vind ik leuk
    baboushka +1413
    vrijdag 16 maart 2018 om 13:13
    Welke glazen? Doet hij niet zomaar en volgens mij maakt het hem niks uit. Die is allang ergens rond waar hij naar toe wil, no problemo
    Vind ik leuk
    Bizzy +21339
    vrijdag 16 maart 2018 om 12:33
    Wat een warme club is dat toch :)
    Vind ik leuk
    Niels92 +30216
    vrijdag 16 maart 2018 om 12:34
    Inderdaad, zo pak je weigeraars aan :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 13:12
    Nou wees er trots op..... trieste bedoeling zo en alleen maar verliezers in deze kwestie
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 12:37
    Weer lekker makkelijk likes scoren
    Vind ik leuk
    Bizzy +21339
    vrijdag 16 maart 2018 om 12:41
    Nou vooruit dan +1

    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 12:52
    Jij ook +1
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 13:02
    Is toch niks nieuws.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 maart 2018 om 13:03]
    Vind ik leuk
    3Bier +10700
    vrijdag 16 maart 2018 om 13:55
    Anders krijg je gevalletjes Bakkali, Labyad, Affelay, Reis, Lazovic.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7702
    vrijdag 16 maart 2018 om 14:16
    Wat was er met Afellay dan?
    Vind ik leuk
    3Bier +10700
    vrijdag 16 maart 2018 om 14:31
    Weigerde contractverlening waardoor PSV hem in de winter genoodzaakt was om hem te verkopen voor een paar miljoentjes. Anders zou hij transfervrij de deur uitlopen. Deze transfer kostte PSV uiteindelijk het kampioenschap.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7702
    vrijdag 16 maart 2018 om 14:53
    Ah ok. Tja als je de kans krijgt naar Barca te gaan..... :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 20:36
    En daarbij moest PSV hem helemaal niet verkopen, ze konden hem ook aan zijn contract houden, en dan was PSV wel kampioen volgens 3bier.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 12:34
    Maar goed dat die jonge alleen fouten maakt en de rest daar niet anders was het op dat veldje mooi druk geweest
    Vind ik leuk
    Garinsha +4841
    vrijdag 16 maart 2018 om 12:35
    Hmm ondanks hij niet wilde invallen is dit wel vervelend voor die jongen.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9541
    vrijdag 16 maart 2018 om 12:35
    Daar krijgen ze geen eurootjes meer voor -:)
    Vind ik leuk
    Niels92 +30216
    vrijdag 16 maart 2018 om 12:37
    Ach die paar euro's kan Ajax missen als kiespijn :)
    Vind ik leuk
    Stack5 +3076
    vrijdag 16 maart 2018 om 12:55
    En de aandeelhouders? Zouden die de paar miljoen wel interessant vinden?
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 12:59
    Je snapt het echt niet he?
    Vind ik leuk
    Stack5 +3076
    vrijdag 16 maart 2018 om 12:59
    Blijkbaar niet, leg eens uit.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13184
    vrijdag 16 maart 2018 om 12:37
    Sowieso al niet, hij is straks transfervrij..
    Maar opgeruimd staat netjes..
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13184
    vrijdag 16 maart 2018 om 12:35
    Tja, eigen schuld hoor..
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1466
    vrijdag 16 maart 2018 om 12:36
    Ik ben van de oude stempel. Dus als je om problemen vraagt kan je ze krijgen. En dan moet je ze ook als een kerel tegemoet treden
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 maart 2018 om 12:36]
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13184
    vrijdag 16 maart 2018 om 12:37
    Zo is dat..
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15776
    vrijdag 16 maart 2018 om 12:37
    Wie zijn gat verbrandt, moet op de blaren zitten.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9261
    vrijdag 16 maart 2018 om 12:39
    Is niet zielig, vanavond mag hij genieten in het mooiste stadion van Nederland. Wat wil hij nog meer?
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 13:03
    Zo is Dat,Niemand hoeft medelijden met hem te hebben.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 12:42
    schandalig
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 maart 2018 om 12:42]
    Vind ik leuk
    CK10 +179
    vrijdag 16 maart 2018 om 12:45
    Waarom zou je in hemelsnaam liever bij ajax op de bank zitten dan bij Napoli??
    Vind ik leuk
    renemar +578
    vrijdag 16 maart 2018 om 12:50
    Wss. omdat Jong AJAX vandaag een wedstrijd speelt. Als dat de reden niet is vind ik dat schandalig.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 12:50
    Als de rest wel meetraint wordt het er niet minder sneu op hoor (grapje mensen)
    Vind ik leuk
    Hupfean +4221
    vrijdag 16 maart 2018 om 12:52
    Zielig figuur.
    Vind ik leuk
    JP038 +20
    vrijdag 16 maart 2018 om 12:54
    Excuses voor mijn eerdere reactie. Ten eerste die opmerking was totaal on nodig want het is gewoon heel zielig voor hem. Ten tweede zulke reacties moet ik gewoon voor me houden en niet achter een beeldschermpje het netwerk op blazen. Ik neem mijn reactie terug en nogmaals excuses
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 13:05
    Klasse dat jij je excuses aanbied. Bij deze is het gewoon afgesloten en doorgaan.
    Vind ik leuk
    JP038 +20
    vrijdag 16 maart 2018 om 13:07
    Dankje wel
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 13:03
    Ik zie hem niet!
    Vind ik leuk
    Sil95 +11130
    vrijdag 16 maart 2018 om 13:05
    Treurig zicht.. Ga gewoon lekker uit elkaar. Dit lijden heeft al lang genoeg geduurd. Hier wordt niemand vrolijk van lijkt mij. Ajax zou zijn contract moeten ontbinden , met wederzijdse toestemming. Younes is toch al maanden geen schim meer van de voetballer die hij in zijn eerste twee seizoenen was.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 maart 2018 om 13:06]
    Vind ik leuk
    Blac-ca +438
    vrijdag 16 maart 2018 om 13:06
    Belachelijkkkkkkkkk,
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 13:12
    En terecht.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 13:17
    Wat nou treurig? Opzouten die gast . Hup de grens over!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 13:18
    precies
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7165
    vrijdag 16 maart 2018 om 13:12
    Warme club dat Ajax....
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 13:25
    Origineel zeg....hahaha. Sukkeltje.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7165
    vrijdag 16 maart 2018 om 13:26
    Ofnie ahah wollaa, zemmel!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 14:05
    Kachba!Hmaar!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19469
    vrijdag 16 maart 2018 om 13:14
    Laat hem zijn toch nuttiger besteden en lekker Italiaans leren. Dan kan hij biij Napoli in het Italiaans weigeren om te spelen.
    Vind ik leuk
    onbemind +380
    vrijdag 16 maart 2018 om 13:16
    Ik heb H.v.Stee bij Sparta een hele wedstrijd zien warm lopen, de
    trainer was hem vergeten. !!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 13:18
    Nu jij bent warm kopstootje! Mooie gehaktbal....
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 13:24
    Hoezo treurig? Hij heeft het er zelf baar gemaakt! Goed voor hem.
    Vind ik leuk
    deltiaan +1273
    vrijdag 16 maart 2018 om 13:36
    heeft hij tijd voor na te denken naar welke club hij wil gaan
    Vind ik leuk
    mchollie +3442
    vrijdag 16 maart 2018 om 13:38
    Wat een warme club is dat ajax toch, ik dacht dat een slangennest veel warmer was.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 13:39
    Jij spoort niet jan doedel.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5566
    vrijdag 16 maart 2018 om 13:51
    warme club he
    Vind ik leuk
    B.O.B. +395
    vrijdag 16 maart 2018 om 14:15
    Oke...de actie van Ten Hag was niet echt handig.
    Misschien was hij deels de tijd even kwijt omdat het onnodig lang spannend was. Kan me voorstellen dat het de bedoeling was dat Younes er tussen de 80ste en 85ste erin moest komen.

    Maar dan nog....Ten Hag had je mond gehouden over het woord "beloning".
    Al had je gezegd "Ik bepaal wanneer, hoe en wie ik wissel want daarom ben ik de baas" dat was nog beter overgekomen.
    Maar Younes had never nooit moeten weigeren...hij had er gewoon in moeten gaan en na de wedstrijd onder 4 ogen met Ten Hag moeten praten.
    Maar sinds Younes de tuinlaaf international is heeft hij iets teveel praatjes.

    Dit is zo extreem onprofessioneel maar dan wel van beide kanten.
    Ten Hag die dom praat na de wedstrijd en Younes had gewoon moeten hobbelen als zn werkgever dat zegt. Daar wordt hij voor betaald.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 14:30
    In je eentje rondjes lopen op een verlaten veld terwijl je toch miljoenen opstrijkt, een mooie Mercedes en een huis van de club; wat zielig zeg.

    Zelf naar gemaakt met zn onmogelijke acties, dat dan weer wel.
    Vind ik leuk
    Vapormax +1663
    vrijdag 16 maart 2018 om 14:42
    Voor dat salaris doe ik het ook, elke dag!!!
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2254
    vrijdag 16 maart 2018 om 21:46
    Plopperdeplop
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 15:56
    Triest! Zo behandel je geen speler die veel voor Ajax heeft betekend. Ik zal de laatste zijn te ontkennen dat ie wat mij betreft dit seizoen met een grote strik eromheen weg had gemogen, maar ik vond wel dat ie het grootste gelijk van de wereld had die ene invalminuut te weigeren: het is geen juniortje dat blij is dat ie nog even in het grote Ajax mag spelen, we hebben het hier over een (voormalig) Duits international die vorig seizoen heel erg belangrijk is geweest voor Ajax in de Europa League.
    Ten Hag zei hem te willen 'belonen' voor zijn goede inzet op de training. Even afgezien van de belachelijkheid van die beloning, geeft dat aan dat Younes zich op de training als een uitstekende prof heeft gedragen. Dan is de straf voor die ene minuut helemaal werkelijk te belachelijk voor woorden. Heeft ie dan met die 'goede inzet' op de training dan helemaal geen stuiver krediet opgebouwd?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 15:57]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws