Ten Hag: 'Bij Ajax is dat niet abnormaal. Ik heb een hele lijst gezien'

Ten Hag: 'Bij Ajax is dat niet abnormaal. Ik heb een hele lijst gezien'

vrijdag 16 maart 2018 om 15:57

Erik ten Hag is blij voor Justin Kluivert, die vrijdag te horen kreeg dat hij in de definitieve selectie van het Nederlands elftal zit. Verdiend, oordeelt de Ajax-trainer.

"Het is prachtig voor hem, de eerste keer dat hij wordt uitgenodigd voor het Nederlands elftal", zegt Ten Hag op de persconferentie. "Hij is blij en euforisch, een schitterend moment. Het is erkenning dat je behoort tot de beste voetballers van het land, maar dat moet je altijd maar weer bevestigen. Dit zal hem zeker stimuleren om nog beter te spelen."

Ten Hag kreeg van bondscoach Ronald Koeman te horen dat hij een aantal spelers af moet staan voor de interlands tegen Engeland en Portugal. Ook Justin Kluivert en Donny van de Beek zijn opgeroepen. "Ik ben door de bondscoach geïnformeerd. Bij Ajax is het niet abnormaal dat spelers worden uitgenodigd voor de nationale selectie. Ik heb een hele lijst gezien."

Plaats een reactie

vrijdag 16 maart 2018 om 15:58
Prima, maar voor Justin is het eigenlijk nog te vroeg.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 16:01
Ten Hag moet gewisseld worden voor de materiaalman, die zou het beter doen. Kan Ten Hag lekker een shaggie roken in het ballenhok terwijl hij de ballen oppompt, past hem beter.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 16:06
Hij moet nog ff aan het Ajax systeem wennen.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 16:08
Is hij dat nog niet dan? Praatjes voor tien, maar prestaties.... ho maar.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 16:40
Hey kerel, valt me op dat jij vaak loopt te trollen bij onze Amsterdamse vrienden. Is toch niet nodig? Laat dat sneue gedrag maar aan hun over.
Vind ik leuk
#Keizerout +14827
vrijdag 16 maart 2018 om 16:56
Laat hem, offline krijgt hij geen aandacht
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 16:18
Er was er maar 1 materiaalman, toevallig ook Sjakie...
Vind ik leuk
Butsbal +9238
vrijdag 16 maart 2018 om 16:50
Laat m maar zitten voorlopig
Vind ik leuk
JustH +7325
vrijdag 16 maart 2018 om 17:14
Dat is jouw mening? Gaaf
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 15:59
Er word vermeld dat kluivert is opgeroepen. Volgende alinea: ook kluivert en van de beek zijn opgeroepen. ???
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 16:02
Dan lijkt het nog wat.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 18:52
Komt omdat ten hag een hele lijst heeft gezien
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 15:59
Tot de beste spelers van Nederland behoren is nu niet echt een dingetje meer als aanvaller.
Bij Justin kan het echt nog alle kanten op. Kan echt een geweldige voetballer worden, maar is dit nog lang niet.
Vind ik leuk
stratumseind +120215
vrijdag 16 maart 2018 om 16:01

"Bij Ajax is het niet abnormaal dat spelers worden uitgenodigd voor de nationale selectie. Ik heb een hele lijst gezien."


Tja daar hebben andere clubs totaal geen last van paulus , das alleen bij jullie........................................
[Reactie gewijzigd op vrijdag 16 maart 2018 om 16:02]
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 16:03
Misschien bedoelt hij vroeger. Van 1856 tot 1898.
Vind ik leuk
Doe dan! +4367
vrijdag 16 maart 2018 om 16:02
10 klassen beter dan Bergwijn
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 16:05
Minimaal. Ik dacht eerder aan 11.
Vind ik leuk
Doe dan! +4367
vrijdag 16 maart 2018 om 16:09
12 misschien ook nog wel.
Vind ik leuk
Leeuw +4187
vrijdag 16 maart 2018 om 16:15
1000 klassen beter. Dan hebben wij die ook gehad. :)
Vind ik leuk
Doe dan! +4367
vrijdag 16 maart 2018 om 16:22
Nee joh, 1001 :p
Vind ik leuk
Senn +4775
vrijdag 16 maart 2018 om 18:07
Doe dan eens volwassen!!
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 16:02
Op basis van wat is dit verdiend? Ja op basis van zijn potentie, nee op basis van zijn prestaties afgelopen maand(en). Zeer wisselvallig en dit is overigens niet gek. Wel weer veel meer een echte buitenspeler tov promes, depay dus in dat opzicht snap ik de selectie wel.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 16:08
Eens, al zou ook Justin wel eens wat vaker buitenom mogen gaan en voorzetten. Al is de afwisseling wel al een verademing ten opzichten van Younes (en zelfs Neres) Moet Huntelaar ze natuurlijk niet blijven missen anders is het zo alweer afgelopen voordat hij goed en wel begonnen is. ;)
Vind ik leuk
14forever +7644
vrijdag 16 maart 2018 om 16:05
Denk dat Koeman gewoon een paar spelers wil resten. Zoals Kluivert en Til,hoe houden ze zich staande tegen betere voetballers.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 16:07
Til viel door de mand tegen Feyenoord dus in dat opzicht had hij hem niet hoeven testen, maar wellicht wil hij hem ook op de trainingen zien en niet obv 1 wedstrijd (makes sense).
[Reactie gewijzigd op vrijdag 16 maart 2018 om 16:07]
Vind ik leuk
14forever +7644
vrijdag 16 maart 2018 om 16:08
Has het over sterke regenstanders, die zijn er niet bij Fey..
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 16:12
En winnaar van de grap van de dag is................14forever!
Vind ik leuk
14forever +7644
vrijdag 16 maart 2018 om 16:14
Ik maak geen grappen over die club.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 16:16
Poe wat een leuk leven moet jij hebben zeg.
Vind ik leuk
14forever +7644
vrijdag 16 maart 2018 om 16:22
Ik heb om eerlijk te zijn,een heel leuk leven. Woon in een mooi land aan het strand en we hebben geen winter hier. Voor mij Is alles beneden de 20 graadjes koud.
Heb een mooie familie hier en dan heb ik nog het meest mooie geloof ter wereld. Elk weekend mag ik weer van ze genieten.
Vind ik leuk
Stranger +3172
vrijdag 16 maart 2018 om 16:44
OK geniet liever van een heet vrouwenlichaam.
Dat kruipt als het koud is eerder tegen je aan dan als het warm is;-)
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 17:52
Nou, de enige die door de mand viel was Higler voor de zoveelste keer!! Als julie na die pingel op 1-0 achter komen eil ik het nog eel eens zien...
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 19:44
Poe poe...zullen we alle Ajacieden maar niet meer oproepen omdat ze af en toe profiteren van een foute beslissing voor de scheids? Wat heeft Highler te maken met het spel van til? Helemaal niks....
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 20:52
Nounou, touchy.....als die pingel gewoon gegeven wordt dan kantelt de wedstrijd. Til kan de tweede helft dan ineens heel anders spelen, dat heb je met die jonge gasten.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 18:33
Dus als je een wedstrijd " door de mand " valt dan kan je er gelijk niets van ? In dat geval kunnen lozano en Neres ook wel afgeschreven worden gezien hun prestaties in " toppers " .. Beetje kortzichtig niet , en Til speelde niet eens slecht tegen Feyenoord hij wist alleen zijn stempel niet drukken, mag dat een x in zijn eerste seizoen als basisspeler.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 16 maart 2018 om 18:34]
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 19:42
Volgens mij zeg ik dat niet...ik reageer op deel "tegen betere voetballers". Ik vind het absoluut een talent en nergens zeg ik dat hij er niks van kan maar zoveel heeft hij nog niet laten zien tegen de top 3. Hetzelfde geldt bijv voor Kluivert. Wel kan ik me goed voorstellen dat Koeman hem een week aan het werk wilt zien.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 16:08
Het zijn maar oefenwedstrijden. Misschien vroeg Cocu wel om Bergwijn te sparen.
Vind ik leuk
14forever +7644
vrijdag 16 maart 2018 om 16:10
Bergwijn verwacht ik wel wat van in de toekomst.
Vind ik leuk
stratumseind +120215
vrijdag 16 maart 2018 om 16:12
Koeman wil gewoon dat psv kampioen word en geeft de psvers rust......

ok mooi
Vind ik leuk
14forever +7644
vrijdag 16 maart 2018 om 16:14
Buiten een paar wedstrijdjes na de winterstop,vind ik Bergwijn teleur stellen
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 16:19
Niemand is een seizoen lang in vorm.
Vind ik leuk
14forever +7644
vrijdag 16 maart 2018 om 16:24
Klopt, maar has toch wel wat meer verwacht van Bergwijn dit seizoen
Vind ik leuk
stratumseind +120215
vrijdag 16 maart 2018 om 16:44
mooi allemaal thuis laten , ik vind het een prima zet van koeman....
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 16:23
Die ervaring mist ten Hag nog. Geluksvogel.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 16:36
Ha ha ha Kluivert is zoiezo tig keer beter dan Bergwijn! Hoeveel was Willem II - PSV ook alweer, ik lach me nog steeds rot!!!
Vind ik leuk
stratumseind +120215
vrijdag 16 maart 2018 om 16:43
Bartje menneke hou vooral vast dat goed humeur .

Ondertussen gaan die van ons gewoon de schaal binnen slepen.
Maar jij hebt toch ook wat om te lachen.... je eigen clubke 4 jaar niks maar psv heeft wel van w2 verloren ok mooi
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 17:56
Vorig jaar zong het hele PSV stadion " helemaal niks in Amsterdam" terwijl jullie zelf derde werden en overal voor uitgeschakeld....ok mooi
Vind ik leuk
stratumseind +120215
vrijdag 16 maart 2018 om 18:02
zeker mooi , die evergreen word graag gezongen , in het hele land zelfs
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 19:51
Precies, en meestal door personen die zelf nog minder presteren...!
Vind ik leuk
stratumseind +120215
vrijdag 16 maart 2018 om 19:55
klopt , de 15 clubs die onder jullie staan zingen ook altijd uit volle borst met ons mee....
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 13:02
Ja dat volk in Eindhoven is heel triest! Ze weten dat Ajax altijd de grootste club zal blijven dat frustreert ze!!
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 19:02
Wij hebben de Europa League finale gehaald dat zal PSV nooit kunnen bereiken. En jullie worden dit jaar kampioen van de armoede!
Vind ik leuk
stratumseind +120215
vrijdag 16 maart 2018 om 19:07
das mooi bartje , koop anders een beker of een schaal heb je toch nog iets
Vind ik leuk
14forever +7644
zaterdag 17 maart 2018 om 03:09
Bart val toch niet in de trap van stratum. Is gewoon een dronken stangertje.
Vind ik leuk
14forever +7644
zaterdag 17 maart 2018 om 03:07
Als Tom Cruise het Kan,moet het Ajax ook een keertje lukken.
Vind ik leuk
HansVites +3710
vrijdag 16 maart 2018 om 16:47
Zo goed als zijn vader was dat word die kleine Kluivert nooit.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 17:44
nog veel te vroeg
Vind ik leuk
hassel +214