LIVE-discussie: Excelsior met middenvelder in de spits, ADO zonder centraal duo

    LIVE-discussie: Excelsior met middenvelder in de spits, ADO zonder centraal duo

    vrijdag 16 maart 2018 om 18:57

    Het Eredivisie-weekend wordt vrijdagavond op gang schoten in Rotterdam-Kralingen. Thuisploeg Excelsior, de nummer tien van de Eredivisie, ontvangt ADO Den Haag dat één punt meer heeft en twee plekken hoger staat.

    Excelsior vervolgt zijn jacht op de play-offs met één wijziging ten opzichte van de 2-3 zege bij VVV-Venlo. Mike van Duinen pakte in De Koel een gele kaart en is daardoor geschorst. Zijn plek in de punt van de aanval wordt ingevuld door middenvelder Anouar Hadouir (foto).

    ADO moet het doen zonder het centrale verdedigingsduo: Wilfried Kanon pakte in de thuiswedstrijd tegen NAC Breda een rode kaart en Tom Beugelsdijk kampt met een liesblessure. Zij worden vervangen door Nick Kuipers en Danny Bakker. Donny Gorter neemt op het middenveld de vrijgekomen plek van Bakker over en Thijmen Goppel vervangt in de voorhoede Elson Hooi.

    De opstellingen:

    Excelsior: Zwarthoed; Karami, Mattheij, Faes, Massop; Faik, Messaoud, Koolwijk; Garcia, Hadouir, Bruins.

    ADO Den Haag; Zwinkels, Ebuehi, Nick Kuipers, Bakker, Meijers; Immers, El Khayati, Gorter; Goppel, Johnsen, Falkenburg.

    Plaats een reactie

    vrijdag 16 maart 2018 om 18:59
    Comeeeeone excelsior.
    Toch mooi als ze in de play offs terrecht komen
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20470
    vrijdag 16 maart 2018 om 22:37
    Jammer joh-:)
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 00:21
    Maakt mij niet zoveel uit hoor
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20470
    zaterdag 17 maart 2018 om 00:31
    Mij wel:p

    Je bent de laatste tijd een beetje tegen ons gekeerd he.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 00:33
    Snap ik is jou cluppie. Ja klopt wel een beetje, dat is ook niet zonder reden.
    Jou gun ik het wel
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20470
    zaterdag 17 maart 2018 om 00:37
    Door 1 persoon waar je in de clinch mee bent geraakt denk je zo..beetje kinderachtig wel van je man. Jammer. Er zijn genoeg Ajacieden die ons niks gunnen, maar normaal proberen te reageren doe ik altijd wel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 19:05
    Midden-Noord en Amigo in de basis. Dus geen Kanon en Beugelsdijk. Maar ja bekwame vervangers, al zeg ik het zelf.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20470
    zaterdag 17 maart 2018 om 00:31
    Je ziet wat het teweeg brengt goos-;)
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12002
    vrijdag 16 maart 2018 om 19:16
    Maakt me niet uit wie er wint, heb wel bewondering voor de prestaties van beide clubs dit seizoen, spelen ook beide vrij aardig voetbal..
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88857
    vrijdag 16 maart 2018 om 19:26
    Jammer van de blessures. Maar we moeten de drie punten meenemen naar Den Haag!

    Voorspel een 1-2
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20470
    vrijdag 16 maart 2018 om 21:18
    Zag je dat maat? Was gewoon rood voor Mattheij
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 maart 2018 om 21:18]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88857
    vrijdag 16 maart 2018 om 21:58
    Ja 100% rood, verder een mooie sfeer weer in het uitvak!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20470
    vrijdag 16 maart 2018 om 22:36
    Was zeker een lekker sfeertjuh. Jammer dat we hebben laten liggen bij Sparta en NAC thuis l.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20470
    vrijdag 16 maart 2018 om 21:24
    Dat moest em zijn maat! Paal redt Excelsior
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 19:29
    1-3 denhaag
    Vind ik leuk
    ADOOOO +8
    vrijdag 16 maart 2018 om 19:33
    Come on ADO
    Vind ik leuk
    HaagseKev +17
    vrijdag 16 maart 2018 om 20:55
    Passie bij ado momenteel ver te zoeken , laatste minuten eerste helft kwam het er een beetje van
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20470
    vrijdag 16 maart 2018 om 21:18
    2e helft sterk!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20470
    vrijdag 16 maart 2018 om 21:17
    Doorgebroken speler neerhalen is rood voor Mattheij!!!! Weer zo'n bout scheids!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20470
    vrijdag 16 maart 2018 om 21:23
    Wat een pech zeg geen 1-2
    Vind ik leuk
    HaagseKev +17
    vrijdag 16 maart 2018 om 21:23
    Denk dat elke neutrale supporter “ rood” zou zeggen , ado 2e helft zeer sterk
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 maart 2018 om 21:24]
    Vind ik leuk
    HaagseKev +17
    vrijdag 16 maart 2018 om 21:25
    Denk dat elke neutrale supporter “ rood” zou zeggen
    Vind ik leuk
    HaagseKev +17
    vrijdag 16 maart 2018 om 21:31
    Becker mag van mij nog wel aantal weken thuisblijven, Goppel is een zeer goeie vervanger voor hem... HAAGSSS KWARTIERTJUHHH
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20470
    vrijdag 16 maart 2018 om 21:36
    Lekkahhh hoor Den Haag 1-2!!!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20470
    vrijdag 16 maart 2018 om 21:37
    12e doelpunt Johnsen!
    Vind ik leuk
    HaagseKev +17
    vrijdag 16 maart 2018 om 21:38
    Word Faes toch enigszins bestraft
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20470
    vrijdag 16 maart 2018 om 21:50
    Hoppaa 3 punter!
    Vind ik leuk
    HaagseKev +17
    vrijdag 16 maart 2018 om 21:58
    We gaan Europa in we gaan Europe in !!!!!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20470
    zaterdag 17 maart 2018 om 00:34
    Play-offs moeten we halen!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    LIVE-discussie: Excelsior met middenvelder in de spits, ADO zonder centraal duo