Kieft haalt stevig uit naar Ten Hag: 'Die verbanning is wel heel laf'

Kieft haalt stevig uit naar Ten Hag: 'Die verbanning is wel heel laf'

zaterdag 17 maart 2018 om 07:00

Wim Kieft steunt Amin Younes volledig na zijn weigering om twee minuten voor tijd in te vallen tegen sc Heerenveen. De Ajacied is nu voor twee weken naar de beloften gezet.

'Ik kon goed begrijpen dat de Duitser weigerde. De coach zat fout, al was het alleen maar omdat hij het initiatief nam om Younes te brengen', schrijft Kieft in zijn column in De Telegraaf. 'Ten Hags actie is tekenend voor een totaal gebrek aan inlevingsvermogen. Younes is misschien een zeikerdje, maar die jongen zit in een moeilijke fase, is zijn basisplaats kwijt bij Ajax, het zicht op het WK met Duitsland is ernstig vertroebeld en hij wordt bijna dagelijks geconfronteerd met een hoop heisa rond die afgeketste transfer naar Napoli.'

'Dat neem je als trainer-coach mee als je na zo’n incident met hem om tafel gaat zitten. Dan toon je begrip voor z’n situatie en zeg je dat je hem niet voor twee minuten het veld in had moeten sturen. En dat hij dat desondanks niet had mogen weigeren. Je stelt dat je hem een volgende keer uit de selectie gooit en gaat over tot de orde van de dag', vervolgt Kieft. 'Die verbanning van Younes voor twee weken is wel heel laf en door Ten Hag voornamelijk gedaan omdat hij bang is voor aantasting van zijn autoriteit. Maar Ten Hag raakt met zijn opstelling en straf voor Younes juist z'n autoriteit kwijt in de kleedkamer. Stel je je kwetsbaar op in zo’n kwestie dan scoor je juist punten bij je spelers.'

Plaats een reactie

zaterdag 17 maart 2018 om 07:10
Ten Hag gedraagt zich nu al als een kat in het nauw.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 07:17
Het is ook niet vreemd om een straf uit te delen.
Het is alleen gezien de situatie een beetje lullig.
Younes moet niet weigeren en ten Hag moet wat meer gevoel ontwikkelen voor zijn medemens.
Vind ik leuk
GaoYao +4773
zaterdag 17 maart 2018 om 08:56
Mensen moeten eens ophouden om die jankerds een podium te geven.. Hij doet aan werkweigering en daar staan sancties op. Logisch anders zou je als trainer gezichtsverlies lijden tov de spelersgroep. Daarbij krijgt hij ook nog dik betaald! Maar dit terzijde...
Ik moet ook mijn 8 uren op het werk vol maken. Als ik er ineens weg wil dan vraag ik toestemming of dit mag. Meestal lukt dit wel maar soms niet. Ga dan ook niet stampvoeten en werk weigeren..
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 09:18
Onvergelijkbaar!
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 09:48
En waarom dan wel? Het zou wat zijn als andere entertainers een paar minuten voor tijd afblazen om nog even op het podium te verschijnen om een paar regels tekst te acteren. Veranderd je gehele stuk ineens door. Ongeacht of je het wel of niet eens bent met 'de teksten' van ten Hag of het tactisch plan, Younes had gewoon zijn deel moeten vervullen. Hij had ook nog even twee minuten gas kunnen geven en laten zien dat hij wilt strijden voor een definitieve plek, of respect kunnen afdwingen door gewoon zijn taak te doen (moet ineens denken aan Serero die nooit zeurde). Vindt eigenlijk dat coaches dit soort streken moeten laten, tenzij er wat te vieren valt, maar als prof, entertainer en arbeider moet je als voetballer gewoon je werk en taak uitvoeren, want daar verdien je ook mee. Twee minuten invallen is wellicht ruk, maar twee minuten voor tijd een plubliekswissel en geen enkele speler die zeurt; zolang hun ego maar gevoed wordt en niet gekrenkt...
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 09:20
Mee eens, storm in een glas water.
Vind ik leuk
Bayern FC +2045
zaterdag 17 maart 2018 om 11:35
Je kun totaal niet vergelijken tussen een werker in bedrijf en een voetballer.

Als je een persoon wil belonen dan doe je het niet in de 90ste minuut.
Jij mag/kan ook eerder weg gaan als je baas het goed vind. Die weet ook dat jij jouw werk goed doet.
Maar jouw baas leg jou ook goed uit waarom jij niet eerder weg mag/kan.
Vind ik leuk
Thobar +3454
zaterdag 17 maart 2018 om 13:06
Je moet je afvragen waarom Ten Hag zoiets doet. (Ga er even gemakshalve van uit dat Ten Hag een intelligente man is met manieren en geen lompe boet met een iq van
Vind ik leuk
Mari +4481
zaterdag 17 maart 2018 om 09:32
Ten Hag is nog jong. Ook hij moet bijleren.
k denk dat alle trainers die nu een respectabele leeftijd hebben bereikt en al dan niet succesvol zijn, fouten/foutjes hebben gemaakt.
Klaar volgend hoofdstuk. Of beter volgend boek


Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 09:32
Boete had ook prima geweest.
Vind ik leuk
Suomi71 +625
zaterdag 17 maart 2018 om 10:48
Dit zouden de FIFA en UEFA eens moeten aanpakken. Het nutteloze wisselen in de laatste 5 min van de wedstrijd dit alleen met het doel om tijd te rekken. Alleen nodig bij een blessure bijvoorbeeld maar heeft verder geen andere waarde. Hier doe je de spelers in iedergeval geen plezier mee en daarom kan ik Younes volledig begrijpen. Ten Hag noemt dit een beloning? Hij moet zich schamen, dit is een denigrerende actie naar de speler toe.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 14:15
Wat zou Ten Hag dan moeten doen bij werkweigering volgens jou? Op werk weigeren staat inhouding van loon en ontslag op staande voet, Ten Hag is dus nog heel mild geweest voor Younes want bij ontslag was het definitief einde carrière geweest.
Vind ik leuk
harryheck +1091
zaterdag 17 maart 2018 om 07:10
Heel goed Kieft!!!
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 07:23
Meende dat ten Hag geen tv meer mocht doen?
Vind ik leuk
gustare +469
zaterdag 17 maart 2018 om 07:31
Wat een onzin. Younes is terecht teruggezet. Hij is selectiespeler en moet wisselen als dat gezegd wordt of dat nu 2 min of 30 min voor tijd is. Maar Younes voelde zich te groot. Maar wat heeft Younes nou echt gepresteerd? Vorig jaar en begin van dit seizoen schoot hij geen deuk in een pakkie boter. Dus dan sta je er terecht naast. Wat mij betreft had Ten Hag hem voor de rest van het seizoen mogen terug zetten. Younes heeft mentaal toch al afscheid genomen dus daar heb je niets meer aan. Geen een speler is groter dan het team!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 07:31]
Vind ik leuk
Eric55 +317
zaterdag 17 maart 2018 om 09:05
Er zijn er meer bij Ajax die geen deuk in een pakje boter schoppen maar toch bij NL elftal mogen komen. Waarom mag die daar dan wel naar toe en zo moeilijk over Younes doen. Een beloning voor goed invallen en dan 1 minuut mogen spelen en waarschijnlijk niet een keer de bal aanraken in die tijd. Slim nagedacht van die Ten Hag.
Vind ik leuk
Suomi71 +625
zaterdag 17 maart 2018 om 10:54
Gustare leg mij eens uit wat de rede is om iemand 2 min voor tijd in te brengen. Ik zie hier totaal het nut niet van in behalve bij een blessure. Noem je dit een speler belonen? Dan is er toch wat mis in je empatisch vermogen. Bevel is bevel reageert gelukkig niet elke Duitser op.
Vind ik leuk
gustare +469
zaterdag 17 maart 2018 om 11:01
Waarom hij vlak voor tijd wil wisselen hoeft hij toch niet uit te leggen? Misschien was het wel om te testen waar Younes mentaal stond. Dan is dat nu in ieder geval duidelijk. Al vond ik zijn uitleg achteraf ook niet handig. Waar het mij om gaat is dat als de trainer wil dat je wisselt dan doe je dat. Ook al is het vlak voor tijd. Zou Younes ook zo hebben gereageerd als hij net bij Ajax zat? Kennelijk vindt hij zichzelf gearriveerd. Nou ik niet. Hij bakt er al tijden niets van dus dan moet hij ook niet zeuren.
Vind ik leuk
Suomi71 +625
zaterdag 17 maart 2018 om 11:40
Nee snap ik wel hoor. Je wordt er voor betaald en je dient dat dan ook uit te voeren maar dat moet wel in alle redelijkheid zijn. Je hebt ook met informele wetgevingen te maken en dus de menselijke kanten wanneer je een beslissing neemt. Deze moet je als een coach aanvoelen en kunnen lezen. Dit is vragen om een negatieve reactie die in dit geval de coach heeft veroorzaakt en hem dus ook te verwijten valt. Niet handig misschien van Younes maar zeer begrijpelijk. Je hoeft niet alles te pikken wat men je opdraagt. Er is ook nog zoiets als eigenwaarden. Dit was nog erger dan hem niet in te brengen.
Vind ik leuk
Kijkmaar +1647
zaterdag 17 maart 2018 om 12:45
Bij een publiekswissel had ik het nog kunnen begrijpen, maar deze actie is van beide dom.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 07:34
Aan de ene kant heeft Kieft wel gelijk, maar aan de andere kant denk ik dat toch Younes degene is die fout zit.
Je wordt dik betaald om te voetballen dus als de coach zegt dat je moet invallen dan val je gewoon in, al was het maar voor 10 seconden. Doe je dit niet, dan is dat gewoon werkweigering.
Ten Hag is in principe zijn leidinggevende en hij weigerde naar hem te luisteren.
Ik moet soms ook dingen doen op mijn werk waar ik het niet mee eens ben, maar daar wordt ik ook gewoon voor betaald en dan kan ik ook niet zeggen van: joh zoek het lekker uit, dat ga ik niet doen, want daar ben ik het niet mee eens.
Het zal helemaal mooi worden zeg.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 07:35]
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 07:38
Youness moet zich aan passen aan ten Hag en Ajax. Anders moet Younes maar trainer worden en ergens anders gaan voetballen.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 07:52
Vind ik ook hoor, die voetballers zijn niet heilig. Het zijn in principe ook maar gewoon werknemers.
Vind ik leuk
Old Star +5997
zaterdag 17 maart 2018 om 08:04
In principe? Gewoon helemaal! Ze worden alleen zo aanbeden, bejubeld en overbetaald dat velen niet de realiteit zien en denken dat ze heel belangrijk zijn.
De waarheid kan vaak niet verder daar vandaan liggen.
Vind ik leuk
JCJWZ +11874
zaterdag 17 maart 2018 om 07:52
Zou wat zijn als alle voetballers straks allemaal gaan weigeren te wisselen in de laatste minuut. Gaat Kieft dan al die trainers afvallen? Houdt ie geen tijd meer over. Younes is geen Messi ofzo, gewoon een broodvoetballer en die moeten net als ieder gewoon zijn werk doen. Voor 90 minuten of voor 2 minuten dat bepaald Younes niet.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 08:34
Eens,vind alleen de sanctie vrij stevig,had met 1 of 2 wedstrijden afgedaan kunnen worden,we praten hier over een speler die al weg zou zijn maar nu zeker gaat, misschien Hoffenheim, Hertha BSC,dat soort teams.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 08:37
Tja, het had allemaal voorkomen kunnen worden als Younes gewoon had geluisterd naar zijn leidinggevende en met zijn luie Duitse reet het veld had ingegaan.
Heel simpel toch?
Vind ik leuk
Suomi71 +625
zaterdag 17 maart 2018 om 11:53
Maximaal,
Stel dat jij een geweldige baan aan je neus voorbij ziet gaan en niet altijd de waardering geniet voor jouw inzet bij je huidige werkgever. Daarbij heb je al een licht verstoorde werk relatie met je directe leidinggevende die jouw vervolgens ook nog denigrerende taken geeft. Zou jij alles gewoon braaf blijven slikken of heb je ook ergens nog een gevoel van eigenwaarde die zegt ho tot hier en niet verder. Gelukkig hebben we hier met mensen te maken. Ook dik betaalde voetballers blijven gewoon mensen daar doet een vet salaris niets aan af.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 07:34
Iedereen zou t anders oplossen. En daarom zijn er maar weinig goede trainers.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 07:44
Dit is toch gewoon werkweigering? Logisch dat je dan gestraft zult worden. Daar is is Younes ook het gezag van de coach aan het ondermijnen met zijn actie. Ten Hag moet wel optreden voor zijn eigen geloofwaardigheid
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 07:54
Eens met Kieft.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 07:54
Kieft kan beter met zijn neus in de coke hangen, daar is hij schijnbaar beter in dan de grapjas uithangen
Vind ik leuk
Old Star +5997
zaterdag 17 maart 2018 om 08:00
En waar kan dat beter dan op De Amsterdamse Wallen..
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 08:39
Domme, domme reactie,heeft niets te maken met wat hij zegt,is zijn mening. Gelukkig weten we niet hoe jij geleefd hebt,want Kieft snuift altijd,Kluivert rijd mensen dood, Helder gokt nog steeds,Hiddink fraudeert nog steeds en Willem Alexander drinkt elke dag een krat bier, Oja,vergeet niet om Kramer elke dag uit te checken bij de Febo en let goed op de Wolf want die steekt met kaarten en Kenneth Perez is nog steeds racistisch,toch?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 08:41]
Vind ik leuk
Gizmo +3753
zaterdag 17 maart 2018 om 21:33
Volgens mij gokt Helder niet meer hoor !!
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 07:55
Had hij überhaupt een warming-up gedaan?
Zo nee, moet je dan het risico nemen bij een 3-1 stand een koude speler in te brengen?
Blijft als een paal boven water dat hij gewoon heeft te doen wat de trainer vraagt/ zegt.
En 2 of 3 minuten is al helemaal geen beloning voor een speler. Dat vond ik toch wel een heel slap verhaal.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 08:03
Dan zegt hij dat na de wedstrijd.
Trainer ... aan die onzin doe ik nooit meer mee. Dan is dat toch duidelijk?
Vind ik leuk
Suomi71 +625
zaterdag 17 maart 2018 om 12:02
Ook Wim Jansen dus jij rijdt op verzoek van je leidinggevende lekker door rood met gevaar voor eigen leven omdat jullie haast hebben en zeg daarna dat doe ik de volgende keer niet meer. Ik trek het iets uit zijn verband maar om aan te geven dat er situaties zijn waar je ook jezelf moet beschermen i.p.v. alles maar te pikken.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 15:27
1x kan je toch iets pikken?
Vind ik leuk
Suomi71 +625
zaterdag 17 maart 2018 om 21:53
Ik vrees dat dit tussen die twee niet meer de eerste keer is.
Vind ik leuk
Old Star +5997
zaterdag 17 maart 2018 om 07:58
Younes is gewoon niet goed in zijn dwergen hersentjes. Sinds die vorig jaar zomer met het Duitse elftal mee mocht is het helemaal klaar met m. Wat op t veld laat zien lijkt nergens op en wat een onrust hij naast t veld creëert met die rare acties en onduidelijkheid slaat helemaal nergens op.
Het seizoen duurt nog een week of 7. Gewoon klaar en lekker weg laten gaan.
Hij geeft al veel langer aan niet voor Ajax meer te willen spelen, ook al zegt hij van wel, zijn acties spreken hem allemaal tegen.
Ten Hag moet op een cursus slangenkuil politiek en people management anders is die dit jaar ook al weer pleite.
En een stemband operatie en cursus Nederlands komende zomer zou ook geen overbodige luxe zijn.
Zo goede morgen allen ;-p
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 07:58
Kieft die niet zo schijnheilig man. Jij weet toch ook dat hij de pater van de herdgang werd genoemd ? Of heb je dat weggesnoven?
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 08:46
Had van jou wel een slimmere reactie verwacht,wat heeft dit met Kieft zijn verleden te maken. Weet je trouwens dat Ndrangheta en Commora veel geld in Napoli ( via allerlei constructies) hebben zitten,bloedgeld wel te verstaan,niet iets om trots op te zijn hoor.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 13:27
Hoezo niet om trots op te zijn ?
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 08:12
Ten hag moet zijn fout hoe goed hij het misschien wel bedoelde erkennen en youness metteen weer opnemen in de A selectie.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 08:12
Wim, stop met afzeiken en ga zelf trainer worden. Al die stuurmannen die het zo goed weten. Volgens mij is jouw enige doel onrust zaaien.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 08:49
Net als ons mag hij( meer zelfs, topscorer, EK- titel en die goal tegen Ierland)zijn mening geven. We vergeten onze helden snel,ik niet.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 10:16
Je haalt dingen door elkaar. Ik heb het niet over zijn voebalverleden maar over het feit dat Kieft vanaf de kant zo makkelijk alles kan afkraken. Wij, de toekijkers/supporters be en veroordelen alles van een afstand. En das wel erg makkelijk.
Laat Kieft het zelf gaan doen, net als Aad de Mos, ook zo’n azijnpisser.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 10:22
Snap wat je zegt, desalniettemin ging het om zijn mening en velen delen die,je mag niet weigeren als je contractueel betaald wordt,de sanctie derhalve is buitenproportioneel en je mag verwachten dat een coach zich enigszins in zijn spelers ( hele situatie van Younes)kan verplaatsen.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 10:22]
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 08:14
Nee het is wel een top trainer
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 08:22
Younes moet z.s.m. weg bij Ajax, gaat alleen maar vervelender worden.
Vind ik leuk
Morris +17661
zaterdag 17 maart 2018 om 08:39
De straf is nog mild. Younes werpt alleen maar rook gordijnen op. Niemand weet nog de reden omtrent napoli. Ajax wsch wel.
Alle kenners die eerst ziyech afzeiken en het nu opnemen voor younes. Gaat helemaal nergens over.
Vind ik leuk
remakil +3522
zaterdag 17 maart 2018 om 09:01
Kieft is een azijnzeikert. Meneer doet jaren coke snuiven, maar wel over normen en waarden durven praten... flikker op junk!
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 09:04
Younes word gewoon betaald om te voetballen ook al is dat 2 seconden dan heeft hij dat gewoon te doen.Zo simpel is dat. Als mijn werkgever maandag zegt van je moet even dat of dat doen en ik zeg nee dan pleeg ik contract breuk en doe mijn werk dus niet goed. Dat geld ook voor Younes.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 09:27
Wimpie slaat met een goede onderbouwing de spijker op zijn kop!
Weken mag Younes het met de laatste minuten doen, terwijl Kluivert als een krant speelt..Tegen Vitesse uit direct veel dreigender dan Kluivert, complimenten van Ten Hag gekregen gedurende die week..

En dan mag je tegen Heerenveen weer niet beginnen, speelt Kluivert eigenlijk weer zonder rendement, sta je al na 59 minuten voor...(Wat voor mij al een gegronde reden zou zijn om gerust Younes al in te kunnen brengen), maar laat je zo'n jongen als beloning?? voor Vitesse en de wijze van trainen in minuut 88 invallen??

Kom op zeg! Iedereen met enigszins logisch verstand, zou hier zijn vraagtekens bij zetten.. Het is eigenlijk vrij respectloos naar iemand die je zogenaamd wil belonen...en als je daar vervolgens als speler een respectloze reaktie op geeft, ben je gebeten hond voor iedereen die voor Ajax is?? Een club die claimt zó groot te zijn, laat in situaties als met Keizer, in het verleden ook Jan Wouters, met het uitstellen van de Johan Cruijf-arena en deze houding ook weer met Younes, zien hoe nietig de club óók vaak is.

Kunnen ze met die grote winst niet al die belanghebbenden in de Arena gewoon afkopen en de naam van het stadion niet eens veranderen??
Vind ik leuk
Ale +2879
zaterdag 17 maart 2018 om 10:38
Spoor je wel met je younes de nooit scorende tuinkabouter die ajax miljoenen door de neus boorde! Die verdiend het shirt niet. Zou nooit meer op de bank mogen zitten.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 10:39]
Vind ik leuk
Mari +4481
zaterdag 17 maart 2018 om 09:29
En Younes doet het allemaal zelf
Vind ik leuk
Filip_FCU +9287
zaterdag 17 maart 2018 om 09:39
Behalve dat Edwin van der Sar per se wilde dat hij uit de selectie zou worden gezet.
Iedereen haat op Ten Hag, zo word je nooit kampioen...
Vind ik leuk
R94 +702
zaterdag 17 maart 2018 om 09:46
Alles wat de baas zegt moet uitgevoerd worden anders is het werkweigering. Dus jullie likken ook aan de ballen van een Chimpansee als de baas het vraagt?

Een baas heeft het gezag maar je hoeft niet als een onderdanige naar alles wat hij zegt te luisteren, er zijn ook bepaalde grenzen. En deze actie van Ten Hag is ondanks dat hij het zo geweldig bedoelt gewoon totaal respectloos naar mijn mening. Dat is trouwens iedere trainer die iemand er voor 1 minuut in zet, achterlijke wissels altijd.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 09:46]
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 11:12
Door in te vallen had Younes de winstpremie gekregen. Zie het als een bonus.
Vind ik leuk
flipper +1140
zaterdag 17 maart 2018 om 10:10
Zippy. Alleen de naam al zegt mij genoeg Alles wat met Ajax te maken heeft zit jij tegen aan te schoppen! Je hebt zeker een slechte jeugd gehad. Droevig mannetje ben jij zeg.
Vind ik leuk
Ale +2879
zaterdag 17 maart 2018 om 10:36
Younes moet niet zeuren. Ajax miljoenen door de neus boren en dan nog weigeren om een paar minuutjes te werken! Vuile laffe tuinkabouter is het!##&&@!
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 10:50
Eten of gegeten worden. Uiteindelijk is het Younes die werk weigert. Dan kun je dat wel goed gaan praten, maar hij begaat de fout om Ten Hag voor lul te zetten. Dat al die trainers de weg kwijt zijn is een tweede, wat Ten Hag na de wedstrijd zei is ook te lullig voor woorden.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 11:11
Wanneer halen ze die slome van de buis. Ook nu weer een hoop gehuil. Vlak voor tijd wisselen gebeurt zo vaak. En Youness heeft de huidige situatie volledig aan zichzelf te danken. Dus niet zeuren.
Vind ik leuk
Hulsink +194
zaterdag 17 maart 2018 om 11:21
Voor volle Honderd procent eens met Kieft. Meneer Ten Hag denkt alles even te regelen bij Ajax. Ten Hag, volgens insiders een goede trainer maar moet oppassen voor zelf overschatting, bovendien zo kennen we een Twentenaar niet.
Vind ik leuk
mcmodd +17836
zaterdag 17 maart 2018 om 11:21
Wim Kieft, je lult uit je nek. Younes zit in een moeilijke fase? Daarin heeft hij zichzelf gebracht. Beter en effectief voetbal had hem in de basis gehouden. Als gevolg daarvan is het bijna logisch dat hij in het Duitse elftal ook zijn plaats verspeelt. Dan die ‘soap’ rond dat contract met Napoli, dat haalt hij toch ook zelf op de hals?
Niemand is groter dan de club zeggen we altijd. ik zeg: je bent 100% in dienst van je club, daar krijg je dik voor betaald. En als de trainer je er in wil hebben, om welke reden dan ook, dan ga je het veld in, doet je best in de nog resterende minuten en probeert genoeg indruk te maken om in een volgende wedstrijd mogelijk wat meer speeltijd te krijgen. Dit is volgens mij de realiteit. Dit gedrag hoort niet bij een international, zeer onprofessioneel en eigenlijk te kinderachtig voor woorden. En natuurlijk is direct het halve land, Wim Kieft voorop, tegen de trainer. ik heb nog nooit zoveel aversie, vanaf het begin, gezien als tegen Ten Hag. Is het zijn stem? Ja, die kan niet. En waarom niet? We zeggen toch ook niet tegen iemand met een dwarslaesie dat dat niet kan? Het is mogelijk een kleine handicap, maar als daar niks aan te doen is, houd er dan over op. Het staat zijn prestaties echt niet in de weg, maar wat Wim Kieft doet heet karaktermoord. Waar bemoeit hij zich mee? Denk hij misschien dat hij een betere trainer zou zijn? Hij was een leuke speler, maar heeft na zijn voetballoopbaan niks anders voor zijn geld gedaan dan... uit zijn kraagje zeiken.
Vind ik leuk
base +727
zaterdag 17 maart 2018 om 11:24
Zou het ook iets te maken kunnen hebben dat younes zijn contract na zoveel wedstrijden nog verlengd wordt en hij denkt hier trap ik niet in ?
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 11:32
Is straks ook einde oefening
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 11:37
Zo gaat Ajax nu om met de meest creatieve speler die ze bezitten, dit deed Ajax ook met Traore, je ziet hoe hij nu speelt zonder de arrogantie van zijn club. Kieft heeft gelijk. Gelukkig is Verstappen na heel veel zandbakken nog
steeds in de race. .
Vind ik leuk
soksa +1306
zaterdag 17 maart 2018 om 12:20
Wat een onzin. Wat denk je dat je voor signaal af geeft aan de rest van de selectie? Je laat hier toch niet een speler bepalen of hij in wil vallen of niet? De trainer bepaald en daar heb je maar te luisteren. Ook al is het maar 2 minuten dan nog maakt het geen reet uit of jij of wel het niet meer nodig vindt. Toch te gek voor woorden als spelers gaam bepalen of ze nog in willen vallen of niet.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 12:23
Eigenlijk had Younes gewoon binnen de lijnen moeten gaan staan, en dan bij de zijlijn de resterende minuut z'n veters nog een keer opnieuw moeten gaan strikken....
Wat een zielig figuur die Ten Hag door zo'n straf uit te delen!
Hij is tijdens een interview al amper normaal te verstaan, misschien heeft Younes hem wel niet verstaan in de Arena met al het lawaai... ;)
Vind ik leuk
Cookee +8080
zaterdag 17 maart 2018 om 14:16
Waar-Om zit Kieft achter de tralies bij Ziggy?
Heel Nederland zou de woorden van Kieft moeten horen.
Dan zou er hier ook niet zoveel domheid te lezen zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 14:49
Eens
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Kieft haalt stevig uit naar Ten Hag: 'Die verbanning is wel heel laf'