Assaidi bedankte voor Ajax: 'Toen wilden ze me nooit hebben

Assaidi bedankte voor Ajax: 'Toen wilden ze me nooit hebben"

zaterdag 17 maart 2018 om 08:51

Oussama Assaidi verkoos in 2012 als speler van sc Heerenveen Liverpool boven Ajax. De aanvaller van FC Twente vond de gang van zaken rond de interesse van clubs in die periode vreemd.

"Ik kon toen onder andere naar Ajax. Als jongen had ik daar testtrainingen gedaan, maar toen wilden ze me nooit hebben", zegt Assaidi in De Telegraaf. "Wat ik in die periode heb gemerkt, is dat clubs als ze interesse hebben in Marokkaanse spelers extra gaan informeren of je wel een goede jongen bent en goed in de groep past en zo. Mensen in mijn omgeving kregen toen telefoontjes waarin werd geïnformeerd of ik een moeilijke jongen was. Dat vond ik wel vreemd. Er waren nooit rare dingen gebeurd bij de clubs waar ik speelde. Waarom ga je dan zulke vragen stellen?"

Uiteindelijk koos Assaidi voor Liverpool. "Ik ben trots dat ik in de Premier League heb gespeeld. Ik ben pas laat in het profvoetbal gekomen en was dolgelukkig toen ik op mijn achttiende mijn eerste contractje kon tekenen bij FC Omniworld. Als je toen had gezegd dat ik bij Liverpool zou uitkomen, had ik je niet geloofd. Bij Liverpool heb ik niet zoveel gespeeld, maar wel bij Stoke City. Die club wilde me definitief overnemen, maar toen heb ik gekozen voor Al-Ahli in Dubai", aldus de huidige aanvaller van FC Twente.

Plaats een reactie

Patrickj3 +1705
zaterdag 17 maart 2018 om 08:55
Hoe was het gelopen als hij wel naar Ajax was gegaan,we zullen het nooit weten
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 09:07
Had Ajax als springplank gebruikt om naar Dubai te gaan!
Zoals de droom van elke speler is...
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 09:17
Hij praat een lang verhaal..Maar al kon hij bij ajax in bed of roses liggen, dan had hij nog naar Liverpool gegaan. Geld en competitie is toch 10x beter. Dus hij had dit niet over ajax hoeven te zeggen.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 15:25
Ja want iedereen zag hem in de basis staan haha

En eerst was het narshing die hem naar Liverpool hielp en nu dit... hou toch op clown
Vind ik leuk
Kees Bman +3280
zaterdag 17 maart 2018 om 11:06
Misschien een gemiste kans voor Ajax .
Vind ik leuk
zwollie +5860
zaterdag 17 maart 2018 om 11:23
Met Ajax op je CV kom je overal binnen.
Vind ik leuk
Patrickj3 +1705
zaterdag 17 maart 2018 om 11:26
Dat sws
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 14:37
Zie Klaassen, haha
Vind ik leuk
zwollie +5860
zaterdag 17 maart 2018 om 20:44
Maar wel goedgevulde bankrekening dankzij Ajax op zijn CV.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:05
Heeft niets met Ajax te maken! Werden 2e
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 08:56
Dat stoke is ook echt alleen maar zo een clubje dat het moet hebben van spelers die allemaal mislukt zijn bij hun vorige club...
Vind ik leuk
Olfie +3462
zaterdag 17 maart 2018 om 08:58
Ach,als je zo in de PL kan blijven is dat een aardige verdienste
Vind ik leuk
wilheimus +1331
zaterdag 17 maart 2018 om 09:45
Inderdaad, tegenwoordig hebben ze nog wel een leuk team bij elkaar ook. Vroeger was het alleen maar heel hard schoppen rennen vliegen met 11 beren op het veld.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 08:58
Logisch dat clubs niet alleen kijken naar skills maar ook naar motivatie en omgeving waarin ze zich bewegen, heeft allemaal invloed. Dat geldt overigens voor alle jongens en indien je na bestudering van / gesprekken met de speler dan nog vragen hebt check je dat.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 11:10
Heb je dat gechekt?
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 08:58
Over het algemeen zijn de Marokkaanse jongens nou ook niet de meest makkelijke om mee om te gaan.
Snap dat je het niet leuk vind om te horen, maar er valt wel wat voor te zeggen.

Maar goed, als je nu tegen degradatie moet spelen met Twente dan kun je jezelf afvragen of het sportief gezien de beste keuze was.
Maar zeg maar eens “nee” tegen een club als Liverpool, de PL en een heel hoog salaris. Dan moet je wel heel sterk in je schoenen staan.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 09:22]
Vind ik leuk
Blac-ca +174
zaterdag 17 maart 2018 om 13:30
De Nederlandse wel ,mensen kennis gestudeerd zeker ,zoals Surinamers ook niet de actievste mensen zij he,Nederlanders zijn de alleskunners .Gad zal me behoede .
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 14:08
Ik zeg toch ook over het algemeen, niet gelijk zo boos doen. Nederlanders zijn ook niet alles, maar over het algemeen valt daar wel makkelijker mee om te gaan dan met bijvoorbeeld Marokkaanse jongeren.
Het is niet vervelend bedoelt ofzo, maar het is toch gewoon zo. Betekent niet dat ze allemaal zo lastig zijn, maar in verhouding zijn het er wel veel. Neem het ze ook niet kwalijk, want er zal ongetwijfeld een reden voor zijn, maar we moeten nou niet gaan doen alsof het niet zo is.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 15:41
Onzin zijn ook genoeg Nederlandse jongens die lastig zijn . In elk land heb je goeie en slechte mensen .mensen moeten gewoon iedereen gelijk behandelen en beetje respect voor elkaar dan kom je een heel eind
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 09:01
Rode draad,"verkeerde keuzes" gemaakt waardoor je nu tegen degradatie moet vechten en altijd als net niet herinnerd zal worden.Vind het wel discutabel als het waar is dat Ajax dat doet/ deed.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 11:27
Hi Henk,

1) 90 % van alle voetballers wordt niet herinnerd.
2) ik lees nergens dat dit door ajax zou komen.

Ook Ajax heeft speler gehad waarvan ik geen flauw idee heb dat ze bestonden.
Een voetbalcariere heb in eerste instantie voor jezelf, er moet toch brood op de plank komen (daarom is het ook gelijkgesteld aan een baan).
Als je echt heeeeel goed bent kan je ook een ster worden, moet je ook maar willen, sommige vinden de status cultheld vaak ook voldoende.
Wat zijn dan “verkeerde keuzes” vraag ik me af. Hij heeft met zijn werk zijn gezin kunnen onderhouden. Dus ik zeg top.

:-)
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 11:51
Eens,en dat is het belangrijkste,wat ik met Ajax bedoel is dat ik het erg vreemd maar ook zeker stigmatiserend zou vinden als in het geval van Marokkaanse jongens navraag wordt gedaan bij vrienden en familie en bij Hollandse jongens niet.Dit gezegd hebbende is het een eenzijdige uitspraak en heeft Ajax niet( nog) gereageerd dus .
Vind ik leuk
MojoRisin +7229
zaterdag 17 maart 2018 om 09:04
Vind het niet zo raar dat ze extra achtergrond-informatie willen hoor..
Ajax en Marokkaanse spelers is niet altijd een onverdeeld succes geweest namelijk..
Verder een hele leuke speler natuurlijk, maar mist het net voor de top imo..
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 14:40
Welke Marokkaanse speler heeft het bij Ajax gemaakt dan? En iets gewonnen?!
Vind ik leuk
renemar +329
zaterdag 17 maart 2018 om 09:11
Gatverdamme, het volgend mannetje die insinueert dat er verschil wordt gemaakt tussen spelers van Marokkaanse afkomst en andere spelers. Kotsmisselijk wordt ik van die gassies.
Hoe weet hij dat AJAX zich bij andere jongens niet informeerde? Hebben ze hem dat gezegd? Een kind vraagt daar niet naar andere jongetjes. En zeker niet aan de vriendjes en familieleden van die jongens. Bovendien heeft hij nooit bij AJAX gespeeld en kon hij dat dus ook niet aan andere jongens vragen.
Pure stemmingmakerij. Weet nog dat hij poseerde met een AJAX shirt toen bekend werd dat AJAX interesse had. Toen was het zeker geen issue. Was wss. net voor de interesse van Liverpool bekend werd.
Hij moet eens op zaterdag naar de Toekomst gaan en kijken hoeveel Jongens van Marokkaanse afkomst in de jeugd spelen.
Er zijn ook Marokkaanse jongens die niet met deze teksten komen. Is dat dan bij hun niet gebeurt of praten ze daar niet over?
Maar het is opvallend dat je die geluiden altijd uit de Marokkaanse hoek hoort. Nooit van jongens van Surinaamse of welke afkomst dan ook hoort. Of het nu Ziyech, Assaidi, Hadouir, Boussatta of die oud keeper (naam weet ik even niet) is.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 09:26
Sinouh
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 09:43
Jij leeft echt op een roze wolk als je serieus denkt dat allochtone jongens dezelfde kansen krijgen als Nederlandse jongens ...
Vind ik leuk
renemar +329
zaterdag 17 maart 2018 om 11:39
Daarom is Nouri ook zo populair.
Vind ik leuk
3ziz +270
zaterdag 17 maart 2018 om 09:54
Sinouh heet die keeper! Jij w7l dus beweren dat wij marokannen het zelfde behandeld worden als de rest? Dat dacht ik niet! Maar het zal ook niet veranderen! Dan kom je uit bij de vraag hoe ga je ermee om? Resisten zullen er altijd zijn bewust of onbewust. Elke volk heeft een voorkeur voor zijn eigen soort als er een keuze gemaakt moet worden. Dan kunnen heilig en hypocriet gaan doen. Maar zo zal het altiid blijven. Deze gastjes maken net wat mee en hebben het nog geen plek gegeven. En daardoor die geluiden! Maar om je daar dan zo druk over te maken is te veel van het goede. Maar de tijd is ook erg veranderd in vergelijking met jaren terug. Integratie heeft gewoon tijd nodig en met de tijd leren mensen je beter kennen en word je ook meer geaccepteerd. En er voetballen genoeg marokannen in de eredivisie dus deze gasten moeten niet zo zeiken en het tegendeel bewijzen en hun voeten laten spreken!
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 11:32
Als je er niet over praat, blijf je lekker “onder de radar”.
‘Don’t rock the boat’ zeg ik maar zo.

Btw, De Surinamers hoor je over Zwarte piet, dus ook die hebben wel degelijk iets te klagen. Zo heeft elke “doelgroep” z,n eigen “lasten”.


Behalve.............
;-)
Vind ik leuk
stock3 +669
zaterdag 17 maart 2018 om 09:13
Dan is Ziyech er bij Ajax stiekem door heen geglipt! Het blijven boefjes die jongens!
Vind ik leuk
Romario9 +7906
zaterdag 17 maart 2018 om 10:55
Ziyech was een paniekaankoop. Bij hem had Ajax geen tijd om uitvoerig over hem te informeren.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 11:33
Jij zegt het.

:-)
Vind ik leuk
jochempje +1607
zaterdag 17 maart 2018 om 09:18
Ja hoor, uiteraard ligt het eraan dat je Marokkaan bent, en absoluut niet aan het feit dat je toen gewoon niet goed genoeg was.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 09:27
Dat je Dubai kiest boven Stoke blijkt echt dat je voor het voetbal kiest! Iedereen kiest toch liever voor het voetbal dan het geld uit de premier leageu, een heel verstadige jongen Assaidi dus geloof dit verhaal ook gelijk van hem
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 09:28]
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 09:38
Sorry hoor maar dat gejank van - veelal - spelers van Marokkaanse komaf komt me echt de keel uit. Juist dit achteraf gezever geeft wat mij betreft aan hoezeer het altijd aan anderen ligt en er bij dit soort spelers - let op, zeker niet alleen Marokkanen, maar veel meer spelers van met name de jongere generatie - een schrijnend gebrek aan zelfkennis, zelfkritiek en zelfinzicht is.

Wat dat betreft dus absoluut terecht dat Ajax de karaktercheck doet. En overigens doen ze dat al jaren bij alle spelers die ze halen en opleiden. Iemand die zich nog het concept "TIPS" herinnert van begin jaren negentig? Enig idee waar de P voor staat?
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 09:46
Ook jij heb geen flauw idee van de realiteit ... gelijke kansen heeft een Marokkaan niet ..
Vind ik leuk
Kijkmaar +1577
zaterdag 17 maart 2018 om 10:06
Nee klopt ze hebben op voorhand meer kansen!! Ze kunnen kiezen voor welk land ze willen spelen.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 10:08
En die gelijke kansen willen ze wel? Daar doen ze alles voor?
Kun jij het verschil horen tussen een Marokkaanse jongen die geboren is in Amsterdam, Rotterdam, Groningen of Eindhoven??Nee, dat kun je niet want ze spreken allemaal hetzelfde taaltje...
En zodra ze een topvoetbal opleiding in Nederland hebben gehad rennen ze voor het Nationale elftal allemaal naar hun "moederland" omdat ze daar zo ongeveer door gedwongen worden door hun omgeving. Neem van mij aan dat 80% geen profvoetballer was geworden als ze in Marokko waren opgegroeid! Noem jij nou eens 10 Marokkaanse voetballers bij een topclub..... En kom nou niet met dat racisme gezeik, ik heb Molukse, Surinaamse en Antilliaanse vrienden genoeg.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 10:20
Vraag je vrienden dan maar of het begrip gelijke kansen in Nederland bestaat ...
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 10:38
Ach kom op!! Altijd in de minderheidsrol kruipen is wel heel makkelijk.... de meeste vrienden van mij hebben een baan, sommige zelfs een hele goeie. De meeste wonen in Zwolle, Rotterdam of Amsterdam. Ik woon zelf in Friesland en werk in Groningen en het is hier echt geen issue. Maar het komt je niet aanwaaien, alle Nederlanders niet! Netjes op tijd je mand uit, mouwtjes omhoog en werken. Is nog nooit iemand dood aan gegaan (behalve in Japan, China en Korea misschien). Maar ja, daar kun je niet altijd een gouden klokje, sportschoenen van €400, winterjasje van €800 en dikke wielen mee financieren....en voor diegene die het wel kunnen, geniet ervan!!
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 10:46
Het verklaart een hoop dat je in het Noorden woont. De vooroordelen zitten in je. Dat de meeste vrienden van je een baan hebben vind je al bewijs dat dat er gelijke kansen zijn. Je staat ver weg van de realiteit vriend. Bespreek t met je vrienden zou ik zeggen niet met mij .. Ik ben geen allochtoon
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 11:03
Oke, gaan we het over die kant gooien. Ik kom niet uit het noorden ik woon in het noorden. Daarbij werk ik in Groningen wat toch echt wel een redelijke stad is...De vooroordelen zitten minstens zo niet meer in jou met dat verhaal. Alle Friezen zijn boertjes en de wereld houdt op met bestaan boven Zwolle....Ik kom voor mijn werk in heel Nederland en we hebben ook een aantal vestigingen in Nederland waaronder in Amsterdam. Dit is echt typisch iets Amsterdams wat je nu roept, dat is ook de reden dat de mensen uit de provincie een beetje een hekel hebben aan Ajax....
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 15:43
Ik hoor een hele hoop bla bla bla maar eigenlijk zeg je niets. Omdat je het hele land doorreist denk je het eea te weten. Je staat echter ver weg van de realiteit. Als je echt allochtone vrienden zou hebben zoals je beweert zou je wel beter moeten weten. Een allochtoon zal zich altijd 3 keer harder moeten bewijzen. Vraag dat maar eens aan je (denkbeeldige?) vriendjes en dat zullen ze beamen. Van gelijke kansen is geen sprake. Hoe graag je ook zou willen. Jouw gedachtes daarentegen zijn heel schattig. Je hebt een ideaalbeeld maar hebt totaal geen idee hoe het in de echte wereld eraan toegaat. Meneer Jansen met dezelfde opleidingen en ervaringen als meneer Habib zal altijd eerder uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek. Dat is de realiteit. En verder hoef ik er niet meer verder op in te gaan. Anders wordt t zo'n welles nietes spelletje en dan zijn we morgen nog niet klaar.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 16:08
Dan kunnen we elkaar de hand schudden, jij denkt namelijk ook te weten hoe het in elkaar steekt. Ook weet jij dat ik alleen denkbeeldige vriendjes heb....knap hoor.
Met Habib's en Mohammed's heb ik idd niet veel ervaring, een aantal Turkse relaties en een collega met een achtergrond uit Iran. Prima kerels met namen die je in een sollicitatiebrief wel opvallen. Dat die echter meer problemen hebben in de maatschappij geloof ik direct, daar gaat de discussie hier namelijk over. De vraag is even of dat aan de maatschappij ligt of aan de betreffende bevolkingsgroepen.....
In mijn ideaalbeeld woont iedereen door elkaar en doet zijn best om er wat van te maken in het land waar hij geboren en getogen is. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er echter een aantal bevolkingsgroepen zijn die in Nederland geboren zijn maar dat die het belangrijker vinden wat er in hun "vaderland" gebeurt!! Dat kun jij naïef noemen of wereldvreemd, prima. Ik constateer alleen dingen die bijvoorbeeld in het voetbal al opvallen...
Vind ik leuk
renemar +329
zaterdag 17 maart 2018 om 11:41
In ieder geval niet goed bij je hoofd. Tendentieuze berichtgevingen als waarheid omarmen omdat het in je beeld past.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 14:42
Nee klopt! Ze worden hier bevoordeelt! Dat bedoel je toch,? Neem ik aan.
Vind ik leuk
plein19 +851
zaterdag 17 maart 2018 om 09:48
Dat klinkt positief dat Ajax navraag doet. Dat is beter dan een maximum aantal Marokkanen of helemaal geen Marokkanen.
Vind ik leuk
FSCeara +6788
zaterdag 17 maart 2018 om 10:18
Ajax is stiekem van Geert Wilders.zodra die uit de politiek is neemt hij het over van Flappie van der Sar. Daadroor zijn er de laatste jaren al wat Duitsers gekomen en word Younes ook weer in gratie aangenomen
Vind ik leuk
plein19 +851
zaterdag 17 maart 2018 om 11:03
Een bedrijf kan iedere medewerker natrekken. Je hoort het wel even netjes te melden. Wat is het probleem? Er worden enorme salarissen betaald. Ik vind het prima dat ze achtergronden natrekken
Vind ik leuk
renemar +329
zaterdag 17 maart 2018 om 11:42
Ach, ach, ach. Is dit werkelijk het beste wat je te melden hebt? Ga eens naar de Toekomst en kijk hoeveel van die jongens daar met veel plezier spelen. Dan kom je niet meer met zo'n onnozele opmerking.
Vind ik leuk
FSCeara +6788
zaterdag 17 maart 2018 om 14:21
Was Cynisch ! Mijn god wat neemt iedereen toch alles serieus.is niet meer dan normaal dat een werkgever een background check doet. En wat zou ik op de toekomst moeten komen doen ? Daar ga ik net zo graag heen als naar de arena ! Met tegenzin !
Vind ik leuk
renemar +329
zaterdag 17 maart 2018 om 16:58
Zoek eerst maar eens op wat cynisme is. Jouw opmerking valt daar niet onder.
Ik zou overigens niet met tegenzin gaan, blijf dan maar weg. Is zonde van de tijd.
Vind ik leuk
FSCeara +6788
zaterdag 17 maart 2018 om 17:06
Geen zorgen want ik blijf daar ook wel weg.
Vind ik leuk
renemar +329
zaterdag 17 maart 2018 om 18:30
jij blij, wij blij. prima toch.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 14:45
Dat klopt niet natuurlijk want dan was ik Ajaxfan geweest! Mij lijkt meer d'66. Springen van de hak op de tak!!
Vind ik leuk
FSCeara +6788
zaterdag 17 maart 2018 om 14:57
Ik stem niet aangezien ik helemaal niet meer in NL woon en van de partijen niet 1 doet wat ze zeggen. Al vind ik dat gebeuren waar Simons bij zat een eng clubje !
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 15:26
Nogal ja!
Vind ik leuk
Ale +2867
zaterdag 17 maart 2018 om 10:44
Dat na vragen gebeurt bij elke speler. Wel weer grappig hoe dit soort gasten daar op reageren.
Vind ik leuk
Paul1982 +8946
zaterdag 17 maart 2018 om 10:56
Ik vind het niet echt grappig, vind het vooral erg dom hoe sommige hier reageren. Maar alles lekker veilig achter hun pc op de zolderkamer.
Vind ik leuk
Ale +2867
zaterdag 17 maart 2018 om 12:51
Wat zeg ik verkeerd?
Vind ik leuk
Paul1982 +8946
zaterdag 17 maart 2018 om 10:55
Je vind spelen in de PL heel mooi, en terecht, maar als Stoke City je definitief over wil nemen dan kies je voor het geld in de zandbak. Dan ben je niet heel erg serieus te nemen vind ik.
Vind ik leuk
harryheck +1088
zaterdag 17 maart 2018 om 11:22
Hou toch eens op alles eerst te betrekken op je Marrokaanse afkomst. Je wilt toch zo graag medelander zijn???!!!
Vind ik leuk
Blac-ca +174
zaterdag 17 maart 2018 om 13:35
Als je eenmaal dood gaat ofiets vreselijk gebeurt er met jou dan heb je gelijk heel veel vrienden en of heel veel steunbetuigingen, heel fijn hoor,maar ik doe er dan niet aan mee hou dan liever mij mond .
Ik mocht je niet in het leven en na de dood still the same ,maar zal er ook niets van hiren bij mij.
Hypocriet zijn wij toch in het leven .
Only God Can Judge .
Vind ik leuk
renemar +329
zaterdag 17 maart 2018 om 13:38
Gedeelte van zijn interview van 12-8-2012. Dat zegt genoeg.
"De transfer van Oussama Assaidi naar Ajax dreigt af te ketsen. De aanvaller vertelde zondagmiddag aan Eredivisie Live dat hij van Ajax nog niet de aanbieding heeft gezien die hij wil zien. 'Het gaat om salaris. Laat ik er niet om heen draaien. Ik wil er wel op vooruit gaan als ik naar Ajax ga', laat de voetballer weten. 'Maar Ajax heeft laten weten dat ze een nieuw beleid hebben. Zolang het salaris wat Ajax biedt niet goed is, speel ik bij Heerenveen".
Leuk dat je alles op internet kunt achterhalen.
Puur om het geld dus.
Benieuwd wat de mensen nu zeggen die zeiden dat het niet om het geld ging maar om het feit dat AJAX info over hem vroeg omdat hij Marokkaan is.
Pure stemmingmakerij. Misselijkmakend.
Pure stemmingmaketrij.
Vind ik leuk
Cookee +8065
zaterdag 17 maart 2018 om 14:08
Stoke wilde me hebben... en toen naar Al AHli... tsja.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 14:36
Ook al ben ik niet voor Ajax vind ik het slim om hem niet te memen en na te kijken, als het een marokkaan betreft, of zijn mentaliteit goed is.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 15:22
Iedere club informeert voor iedere speler in zijn omgeving.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 20:14
m.fcupdate.nl/voetbalnieuws/307644/assaidi-had-ook-voor-ajax-kunnen-kiezen/

Wat wil hij nou dan?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Assaidi bedankte voor Ajax: 'Toen wilden ze me nooit hebben"