Geweldige carrière verwacht voor ex-NEC'er: 'Kan Mertens en Chadli achterna'

    Geweldige carrière verwacht voor ex-NEC'er: 'Kan Mertens en Chadli achterna'

    zaterdag 17 maart 2018 om 11:44

    Anthony Limbombe werd vrijdag door bondscoach Roberto Martinez van België beloond voor een goed seizoen. De oud-speler van NEC zit in de selectie van de Rode Duivels. Volgens de Belgische oud-prof Vincent Mannaert zit er nog veel meer in het vat.

    "Voor mij is dit de bevestiging dat als je hard blijft werken, de beloning altijd komt", reageert Mannaert in Het Laatste Nieuws. "Maar vooral ook dat je spelers nooit te vroeg mag afschrijven." Limbombe wist bij RC Genk niet door te breken, waarna hij bij NEC alsnog opbloeide. "Misschien moeten we eens stilstaan bij het feit dat hij al de derde speler is die via een Nederlandse tweedeklasser kan doorstoten tot de Rode Duivels."

    Mertens en Chadli
    De huidig algemeen directeur van Club Brugge voorspelt een grote toekomst voor de 23-jarige Limbombe, die dit seizoen zes keer scoorde in 27 competitieduels. "Mertens was te licht voor Anderlecht en AA Gent en Chadli voor Standard, maar beiden konden via AGOVV toch een geweldige carrière uitbouwen. Wat mij betreft, kan Anthony hen achterna", geeft Mannaert aan. Net als Mertens en Chadli was Limbombe overigens ook in de Eredivisie actief.

    "Hij zal in de toekomst normaal alleen nog maar krachtiger en doeltreffender worden. En dan hij zou hij net als Izquierdo zeker meekunnen bij een deftige ploeg in de Premier League", besluit Mannaert.

    Plaats een reactie

    zaterdag 17 maart 2018 om 11:56
    Eerst zien ........
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2490
    zaterdag 17 maart 2018 om 12:37
    Pak je brommer, en op naar Genk!
    Vind ik leuk
    ja_daarom +148
    zaterdag 17 maart 2018 om 11:58
    Bij N.E.C was dit echt wel een prima speler. Beter dan 3 kwart van die slappe koek wat er n rond loopt
    Vind ik leuk
    Rodajc +11303
    zaterdag 17 maart 2018 om 13:20
    Groeneveld heeft ook zoveel potentie hoor.
    Vind ik leuk
    Fr!ts +103
    zaterdag 17 maart 2018 om 12:09
    Knap van hem...
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 12:12
    goeie speler hoor
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2490
    zaterdag 17 maart 2018 om 12:37
    Zelfs de Belgen beginnen door de hebben dat Nederland slechts een kweekvijver is voor talentjes...
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17249
    zaterdag 17 maart 2018 om 12:45
    Bij NEC een speler waar je voor naar het stadion kwam!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26492
    zaterdag 17 maart 2018 om 16:52
    Vond je? Ik heb me met grote regelmaat enorm zitten irriteren aan deze individualist die het heel vaak af liet weten.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17249
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:26
    Ik irriteer me niet zo snel aan een speler van een andere club ;).. Maar vond dat ‘ie wel leuke dingen liet zien :)
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3146
    zaterdag 17 maart 2018 om 13:30
    Limbombe had ik eerder graag bij ons gezien. Geweldige speler!
    Vind ik leuk
    The FC +0
    zaterdag 17 maart 2018 om 13:49
    Mertens en Chadli waren op die leeftijd toch echt een klasse beter dan deze jongen.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26492
    zaterdag 17 maart 2018 om 16:51
    Hij vergelijkt hem met Izquierdo..... daar mag ie de schoenen nog niet van poetsen. Wat een vervelende zelfzuchtige speler. Ik vind dat hij hopeloos overschat wordt.
    Vind ik leuk
    Maan88 +2489
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:01
    Mertens en chadli waren idd al stukken verder. En Mertens met chadli vergelijken? Mertens is een geweldenaar vergeleken met chadli.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24145
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:49
    Dat is wel heel overdreven.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Geweldige carrière verwacht voor ex-NEC'er: 'Kan Mertens en Chadli achterna'