Kritische De Mos op z'n nummer gezet: 'Wij lachen ons gek om Aad'

    Kritische De Mos op z'n nummer gezet: 'Wij lachen ons gek om Aad'

    Gepubliceerd: zaterdag 17 maart 2018 om 16:28za 17-03-2018 om 16:28

    Na afloop van de Champions League-ontmoeting tussen FC Barcelona en Chelsea (3-0) van eerder deze week was Aad de Mos erg kritisch op Thibaut Courtois. De uitschakeling van de Engelsen kon de keeper worden aangerekend, vond De Mos. Columnist Nico Dijkshoorn haalt dit weekend uit naar de oud-trainer. 

    'Aad de Mos die kritisch spreekt over de fouten van een ander, dat is voor een Nederlander heel grappig om te lezen', aldus Dijkshoorn in Het Nieuwsblad. 'Aad de Mos is onze mascotte. Sinds hij met een aan waanzinnigheid grenzende opeenvolging van handelingen Sparta uit Rotterdam liet degraderen, lachen wij ons gek om Aad.'

    'De Mos werd daar, als je het moet vergelijken met wat Thibaut Courtois gebeurde, negentien keer in een wedstrijd door de benen gespeeld. Hij zou daar ook een carrière van hebben kunnen maken. In volstrekte nederigheid je verlies pakken en niet zo hoog van de toren blazen. Aad de Mos doet al jaren lang het omgekeerde. Hij is fulltime analist. En dat is oergeestig.'

    Gefaald
    'Daar zit hij, de man die Nederlandse teams liet spelen alsof ze aan de Paralympics meededen, en hij zit zonder enige reserve de fouten van Courtois te becommentariëren. Er is een groot verschil tussen Thibaut Courtois en Aad de Mos. Courtois werd te kijk gezet door de grootste speler ooit. Aad de Mos werd te kijk gezet door voetballers die niemand meer kent', eindigt Dijkshoorn.

    Plaats een reactie

    Haarbal +1086
    zaterdag 17 maart 2018 om 16:31
    Als mislukt voetballer/ trainer kun je altijd nog analist worden! Dus iets analyseren waar je niet goed in bent. Lekker man.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 16:33]
    Vind ik leuk
    stock3 +765
    zaterdag 17 maart 2018 om 16:31
    Wat heb Dijkshoorn in godsnaam gepresteerd! Als er één halvie is dan is hij het wel.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 16:47
    Doodziek van Nico.
    Rare wijsneus!
    Zo nederlands om te zeiken op mensen die iets fout doen... ja sparta was niet goed, maar Aadsjuh heeft met een middelmatig onbekend team de ECII gewonnen. In nederland zeiken we alleen maar af. v Barneveld kan in engeland niet over straat, hier wordt hij alleen maar bekritiseerd. Het zijn godver kampioenen! En wat heeft nico gewonnen? De soundmixshow? Met zn grafstem?
    En niet fucken met Haagsuh Aadsjuh!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 16:51]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:48
    Wat heb jij gepresteerd?


    Natuurlijk kunnen we zo doorgaan... of gewoon erkennen dat mosje als een paar jaar onzin uitkraamt.
    Vind ik leuk
    stock3 +765
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:53
    Hij zit daar toch niet van Jan Lul. Er word gevraagd naar zijn mening en die geeft hij klaar, daar heeft zijn verleden toch niks mee te maken. Wie zit te wachten op de mening van Dijkshoorn. Die begint over Sparta maar hij heeft het niet over de kampioenenschappen en de europacup 2 die hij gewonnen heb.
    Vind ik leuk
    zwollie +8403
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:54
    En al die clubs waar hij weg moest en afkoopsommen mee kreeg
    Vind ik leuk
    stock3 +765
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:56
    Welke trainer niet! Je doet net of hij de enige is.
    Vind ik leuk
    zwollie +8403
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:59
    Wel met de meeste afkoopsommen
    Vind ik leuk
    Markus80 +2571
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:00
    Hij is wel recordhouder, en geen positief record.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2571
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:59
    Wie zit er te wachten op advies van iemand die jarenlang heeft bewezen er niets van te begrijpen?
    Vind ik leuk
    Markus80 +2571
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:58
    Hij kan goed schrijven, zelfs dat kan Aadje niet. Met alle respect, maar de bijnaam Aadje Afkoopsom is er toch niet voor niets.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22136
    zaterdag 17 maart 2018 om 16:32
    Iedereen kent Nico
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 16:32]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 16:35
    Groot gelijk Aad de mos heeft geen spreek recht...
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +20000
    zaterdag 17 maart 2018 om 16:35
    Tja.. Wat had Aad dan moeten zeggen? Goed gekeept?
    Vind ik leuk
    AfcaJB +215
    zaterdag 17 maart 2018 om 16:39
    Dus als ik Nico mag geloven mogen alleen de mensen een mening geven die ze zelf nog nooit iets fout hebben gedaan? Wat een triest verhaal dit....
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33259
    zaterdag 17 maart 2018 om 16:57
    Behalve Nico zelf. Die kan helemaal niks, maar vindt wel allemaal dingen stom.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:04
    Hij kan wel iets, vage verhaaltjes vertellen en denken dat hij daarmee een ernome gunst doet aan de mensen die het aanhoren.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33259
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:35
    Ja, maar in dat geval kan Aad ook een ploeg trainen :p
    Als het niet gaat om hoe goed je het doet kan iedereen alles.
    Vind ik leuk
    Jozef +40041
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:11
    Nico kan niks? Nou, zo onnavolgbaar interessant lijkend brabbelen kan ik niet hoor.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33259
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:36
    Dat is echt gewoon oefenen. Steek op een verjaardag een keer een verhaal af over een drummer of een gitarist en wacht tot iedereen je helemaal zat is. Dan ben je er wel klaar voor.
    Vind ik leuk
    Jozef +40041
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:38
    Mwa, kweenie hoor. Met twee blauwe ogen voel ik me er niet klaar voor.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33259
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:40
    Gewoon een coole oude rocker zonnebril opzetten
    Vind ik leuk
    SimonSays +6090
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:39
    Niet zo negatief over jezelf, het gaat je vrij goed af hoor ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 16:47
    Wat Dijkshoorn zegt over de Mos bij Sparta
    Is wel een beetje waar !
    Maar wat de Mos zei over Courtois in deze wedstrijd was zeker waar ! Dat was echt heel matig !! Kan gebeuren . Daar zit de Mos in deze programma's ook voor omdat te constateren !
    Volgens Dijkshoorn mag je niks meer zeggen als je een keer geblunderd hebt ?? Dat is je reinste kolder ! Dan had hij allang zijn grote mond moeten houden !
    Vind ik leuk
    John M. +4855
    zaterdag 17 maart 2018 om 16:59
    En ik vraag me af op welk hoge niveau Columnist en kritiker Nico Dijkshoorn gespeeld heeft of, of hij ergens trainer geweest is. Misschien hebben wij ,lezers, ook nog iets te lachen.
    Vind ik leuk
    Spiegel +10078
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:00
    Vond Dijkshoorn altijd al een misselijke zelfverheerlijkende kwal, maar gadverdamme hoe kan je zo denigrerend doen over de paralympische spelen?

    Dan komt hij er mee aan dat Aad wat meer respect moet hebben voor een van de beste keepers van het moment?
    Nou Nico, jij mag weleens wat meer respect hebben voor de mensheid in zijn algemeen.

    Voor deelnemers aan de Paralympics is het een droom die uit komt en zij werken daar jaren super hard voor en dan zet jij E weg als minderwaardige groep mensen? Ga je diep maar dan ook diep schamen.

    Aad de Mos wordt gevraagd als analist, iedereen heeft kritiek op hem omdat hij een aparte kijk op het spelletje heeft, dat kan nog, maar je kan niet kritiek op hem hebben omdat hij nog nooit wat heeft gepresteerd.
    Want Erik Meijer, Arnold bruggibk, kees Kwakman waren natuurlijk ook niet allemaal wereldtoppers...
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2806
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:15
    Deze was goed raak!
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5168
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:31
    Aad zorgt tenminste nog voor humor. Dijkshoorn denkt grappig te zijn.
    Leest zijn verhalen voor met een air alsof ie humor heeft uitgevonden, maar grappig is het nooit.
    Vind ik leuk
    HansVites +5273
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:32
    Die Dijkshoorn die spoort voor geen meter ik snap ook niet wat er leuk is aan die man, en van voetbal heeft hij ook al geen verstand.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:34
    Dijkshoorn moet helemaal zijn mond houden is zelf geen honderd procent
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:02
    Helemaal waar !!! Kan geen speld tussen, Haagse bluf en hij heeft nog steeds z'n Sparta jack.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:39
    Wat vind ik die de Mos een verschrikkelijke narcistische gek zeg
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:56
    Teringlijers
    Vind ik leuk
    Markus80 +2571
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:55
    Haha geweldig stukje. Laatst wist hij het ook beter bij Ajax. Die man is idd. niet serieus te nemen, overal gewoon weggestuurd wegens gebrek aan kennis. Waarom geven ze die loser nog spreektijd op tv. Niemand wordt wijzer van hem.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13847
    zondag 18 maart 2018 om 16:24
    Soms is het inderdaad best lachen met Aad. Maar ook iemand die degradeert met Sparta, mag nog wel een mening hebben, toch?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws