'Domme' actie Ten Hag heeft gevolgen: Younes neemt hem nooit meer serieus

'Domme' actie Ten Hag heeft gevolgen: "Younes neemt hem nooit meer serieus"

zaterdag 17 maart 2018 om 21:52

Amin Younes en Joël Veltman nemen Ajax-trainer Erik ten Hag 'nooit meer serieus'. Dat denkt columnist Henk Spaan. Afgelopen weekend hield Ten Hag de aanvoerder en de aanvaller op de bank tegen sc Heerenveen. Veltman viel in de slotfase in, Younes wilde niet in het veld komen. 

De Duitse aanvaller schudde het hoofd toen Ten Hag hem in de absolute slotfase maande om van de bank af te komen. "Ik vond de manier waarop Younes reageerde wel superieur. Totale minachting naar de trainer. Younes neemt hem nooit meer serieus, Veltman ook niet. Ten Hag speelt met de sfeer in zijn ploeg", zei Spaan zaterdagmiddag bij radioshow NH Sportcafé.

Voormalig trainer Rinus Israël begrijpt niet waarom Ten Hag überhaupt zo laat nog wilde wisselen. "Kijk, het is natuurlijk dom. Younes is niet tevreden in zijn rol. Als je een speler een of twee minuten voor tijd roept om in te vallen, kun je zoiets verwachten."

Plaats een reactie

zaterdag 17 maart 2018 om 21:58
Domme actie van Younes.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:08
Hij had beter in kunnen vallen en daarna in een venijnig interviewtje Ten Hag met de grond gelijk kunnen maken. Want ik vond het echt een belachelijke actie.
Vind ik leuk
mason +1461
zondag 18 maart 2018 om 07:46
Wij zijn niet anders gewend van streppel.
Vind ik leuk
Guusman +5253
zondag 18 maart 2018 om 01:37
De tijd dat de 'meester' de baas was is voorbij Willem.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 07:06
Wel raar ... dat een mens een "baas" nodig heeft. Is "het" (de onzijdige vorm van een beest, wat zich mens noemt) zo stom?
Vind ik leuk
Guusman +5253
zondag 18 maart 2018 om 13:19
Yep en in dit geval wordt hij er dik voor betaald ook nog ;)
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 06:42
Domme actie van ten Hag....met als kers op de taart het argument :" Ik wilde hem belonen voor het goede trainen ".....Daarmee direct bewezen geen toptrainer te zijn.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 07:11
Het kan 2 kanten op.

Ik neig meer naar Younes. Younes kan het ook gewoon op maandag zeggen.
Trainer, dit doe ik nooit meer. Hier word ik niet vrolijk van.
Probleem opgelost.
Vind ik leuk
Pagan1964 +2556
zondag 18 maart 2018 om 08:10
Ik denk dat hij zich op dat moment voor lul gezet voelde en het is best moeilijk om dan niet te breageren
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 08:13
Ik snap jou wel, maar dat is van toepassing als het een speler betreft met nog potentiële toekomst bij ajax. Ten Hag weet dat Youness als een oorwurm nog bij ajax vertoeft om de tijd vol te maken totdat hij via schimmige contractjes elders kan gaan cashen. Daar investeer je toch geen seconde meer in ? Toptrainers hadden hem.niet eens meer opgenomen in de selectie. Maar ten Hag wil hem 90 sec voor sluitingstijd nog even " belonen ". Een grote fout naar mijn mening.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 09:07
Domme kop ook, bijna weg die Younes en Veldman dus lekker belangrijk!
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 10:06
ik vond het eigenlijk prachtig moet ik bekennen, ook al hoor je het gewoon te doen.
De trainer doet iets wat ook niet kan, dus bij hem begint het vind ik.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 10:13
Iets wat heel simpel lijkt, geeft toch een grote verdeeldheid. Dus zo ontstaan oorlogen. Haha.
Vind ik leuk
Degraaf +13808
zaterdag 17 maart 2018 om 21:59
Wie neemt Henk Spaan serieus?
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 21:59
Aad de Mos, beide lullen namelijk wekelijks net zo dom!
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:01
Dat vroeg ik me ook af. Dat zijn er niet veel.. na 6 dagen komt Spaan ook nog even zijn gal spuwen.. pfff
Vind ik leuk
jaja_PSV +32021
zaterdag 17 maart 2018 om 22:05
Henk Spaan heeft gewoon gelijk.
De kwaliteit van de ajax trainer daalt en daalt...(Bosz, Keizer, Ten Hag).
Volgend jaar met deze trainer weer geen kampioen :)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 22:06]
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:45
Dat hoop jij ja?
Vind ik leuk
jaja_PSV +32021
zaterdag 17 maart 2018 om 22:48
je denkt toch niet dat Ten Hag nog respect afdwingt van de ajax spelers?
Maar van mij mag Ten Hag blijven hoor. Ik vind het prima als alle ajax fans voor Ten hag opkomen en hem verdedigen.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:06
Allemachtig zeg, zie je de knipoog achter mijn bericht?
Vind ik leuk
jaja_PSV +32021
zaterdag 17 maart 2018 om 23:08
Allemachtig...er staat helemaal geen knipoog.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:52
Beter kijken
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 01:03
Veltman staat al weken te knoeien achterin. Omdat Keizer die kneus aanvoerder maakte, moest ie hem wel laten staan. Na zn zoveelste slechte wedstrijd, kon hij hem eindelijk lozen. Younes is natuurlijk zelf niet serieus te nemen. Raakt al het hele seizoen geen pepernoot, kan in de winter 5 miljoen opleveren, maar om nog steeds onverklaarbare redenen, gaat zn transfer niet door en loopt hij deze zomer gratis weg. Amin doet er goed aan in te binden, voordat zn carriere voorbij is.
Vind ik leuk
rpaulp50 +6174
zondag 18 maart 2018 om 01:13
De Trainer is secundair, het gaat er om wat voor een team Overmars neerzet volgend seizoen, is dat goed, dan worden ze kampioen ....
Ten Hag zit in een onmogelijke positie en komt alle ervaring te kort om in deze situatie de boel nog in goede banen te leiden.
Falen is altijd de uitkomst van slecht management en ten Hag is daar deels het slachtoffer van, net als Keizer.
Vind ik leuk
Akki +1
zaterdag 17 maart 2018 om 22:52
Ik hhh
Vind ik leuk
jaja_PSV +32021
zaterdag 17 maart 2018 om 23:10
Mooi 1e bericht met toegevoegde waarde.
Hulde!
Vind ik leuk
rpaulp50 +6174
zondag 18 maart 2018 om 01:15
Gun die jongen de tijd, brutale aap :)
Vind ik leuk
JustH +7611
zondag 18 maart 2018 om 00:38
En wie Younes?
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:00
Wat is er toch met Younes? 12x per dag in het nieuwsoverzicht
Vind ik leuk
FSCeara +6809
zaterdag 17 maart 2018 om 22:23
Er is waarschijnlijk geen ander Ajax nieuws !
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:29
Jawel, Seuntjes hoopt dat ajax kampioen wordt :)
Vind ik leuk
FSCeara +6809
zaterdag 17 maart 2018 om 22:33
Ja dat zag ik.goed hij mag zijn voor wie hij wil.blijft domme actie van hem om te duwen met geel op zak.hij moet niet zeuren !
Vind ik leuk
feyeniels +22785
zaterdag 17 maart 2018 om 22:02
Van beide kanten was het niet slim. Maar als ik Ten Hag was, dan zou Younes wel de laatste speler zijn waar ik energie in zou steken en waar ik me druk om zou maken. Na dit seizoen is hij toch weg en een basisplek had hij toch al niet meer.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 22:02]
Vind ik leuk
stratumseind +121703
zaterdag 17 maart 2018 om 22:03
Wie wel?
Vind ik leuk
Niels92 +6362
zaterdag 17 maart 2018 om 22:06
Dat gezeik steeds om die kleine mof, rot toch op met die Younes, gewoon geen tijd meer insteken en laten wegrotten op een bijveld tot ie einde contract is!
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +15519
zaterdag 17 maart 2018 om 22:08
Nou nou Niels, kleine mof.. Heb 7 weken geleden een zoon gekregen, geboren in Duitsland ;) en een Duitse moeder hehe..
Vind ik leuk
Niels92 +6362
zaterdag 17 maart 2018 om 22:10
Gefeliciteerd met je zoon gozer, mooi voor jullie :)

Ik ben die streken van Younes gewoon zat, onbetrouwbaar mannetje is het wanneer je alles over hem leest :)
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +15519
zaterdag 17 maart 2018 om 22:12
Hehe dankjewel! Klopt, geniepig als de pleuris! Kwam nog zo sympathiek over altijd!
Vind ik leuk
Niels92 +6362
zaterdag 17 maart 2018 om 22:14
Daarom erg ik me kapot aan hem, zoals nu ook weer dat ie Napels gaat lopen besodemieteren, dan ben je echt een judas :(
Vind ik leuk
jaja_PSV +32021
zaterdag 17 maart 2018 om 22:26
Judas was een jood en zo is de cirkel weer rond.
Vind ik leuk
Niels92 +6362
zaterdag 17 maart 2018 om 22:27
Weten we meteen wat jou afkomst is :)
Vind ik leuk
Hugo59 +1335
zaterdag 17 maart 2018 om 23:02
Achja, misschien opdracht van erdogan gekregen om niet in te vallen?
Vind ik leuk
FSCeara +6809
zaterdag 17 maart 2018 om 22:26
Dan heb je een 1/2 kleine mof ;)
Ik heb een kleine 1/2 luie volgens wat mensen hier ;)

Gefeliciteerd met je kleine !

Ajax heeft er al dom aan gedaan om hem na Italie gebeuren weer in de sellecrie op te nemen.zelfde met Veltman aanvoerder maken. Beide zijn kwalitatief niet goed genoeg voor een topclub in nederland.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +15519
zaterdag 17 maart 2018 om 22:29
Hehe thanks ;), over 10 dagen weer terug in het land na 3 maanden in Hamburg te zijn geweest. Kan niet wachten ;)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 22:29]
Vind ik leuk
FSCeara +6809
zaterdag 17 maart 2018 om 22:31
Ben sinds anderhalve week terug in de kou. Ff lekker wat wedstrijdjes meepakken en met familie zijn.maar vrolijk word je niet van NL moet ik zeggen.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 00:08
Allemaal buitenlanders hier.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 00:06
Gefeliciteerd. Woon je "echt" in Duitsland of 2 km over de grens?
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +15519
zondag 18 maart 2018 om 00:16
Dankjewel! Nee ik woon in Amsterdam. Mijn meisie in Hamburg. Maar omdat het de eerste keer zwanger was wilde ze graag alles in haar eigen stad doen ;).. En d’r eigen taal natuurlijk ;)..

Dus 3 maanden verlof genomen en naar Hamburg gegaan :)
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 00:17]
Vind ik leuk
Guust +4655
zondag 18 maart 2018 om 00:36
Gefeliciteerd met je zoon.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +15519
zondag 18 maart 2018 om 00:40
Dankje Guus :-)
Vind ik leuk
Degraaf +13808
zondag 18 maart 2018 om 07:25
Gefeliciteerd riGGY-AFCA.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +15519
zondag 18 maart 2018 om 07:55
Thanks ouwe ;)
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +15519
zaterdag 17 maart 2018 om 22:10
Maar ik snap de frustraties ;)
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 06:50
Mof = Duitse soldaten die in WOII , al dan niet gedwongen met als inzet de doodstraf , joden en verzetstrijders vervolgden d.m.v deportaties naar gaskamers en moord d.m.v. executies. ....Even vergelijken hoor met younes zijn actie.....nee, ik zie helaas geen gelijkenis, sorry.
.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 08:13
mof (kleding), een kledingstuk om de handen warm te houden

mof (verbinding), een manier om kabels of buizen met elkaar te verbinden

Nee, ook nog geen gelijkenis
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:05
Denk dat niemand ten Hag serieus neemt.
Wat een pannenkoek
Vind ik leuk
Farmer +7851
zaterdag 17 maart 2018 om 22:08
Tja,

En we vragen ons af waarom voetballers zich steeds meer als showsterren en ware dívas gedragen; We geven ze ook zelf een platform op deze manier.

Hoe je het ook wil wenden of keren, dit is gewoon 100% ón-professioneel van Younes. Het is éigenlijk zelfs werkweigering, als je het volgens de regels bekijkt.

Als Professioneel Voetballer, hoort hij zich gewoon in zijn positie te (onder)schikken naar de trainer op dat moment, en te doen waar hij voor betaald word. Het belang van Younes is nooit groter dan het belang van het team of de club natuurlijk. Daarnaast is het ook de mentaliteit, en de (media)gevolgen hier gelijk van; Met dit gebaar, laat hij duidelijk weten dat er iets speelt, en hoppa; drama, méér druk vd buitenwacht; ónverstandig, ónprofessioneel.

Hij had zich moeten gedragen, in moeten vallen, en ná de wedstrijd, hier intern met ten Hag, of een van de hogere functionarissen over praten. Volledig buiten de wetenschap van de media om.
Dát is wat 'professioneel' inhoud, geloof ik.
En krijgt ie ook naar betaald Zit desnoods wel genoeg salaris bij om een cursusje media-training voor te nemen bv...

Ten Hag is hier ook zeker niet handig mee, zowel de wissel, als zn verklaring in de pers later(slappe hap pfff, hallo) maar ook dat: Nee! dát had dus nooit zo naar buiten mogen komen, en kunnen komen als Younes gewoon die 2 minuten als een prof was ingevallen.

Maar volgens velen 'stond Younes in zn recht' oid.. Nee, 1 speler is nooit groter of belangrijker dan de club. Als hééft de coach het verkeerd: dít is niet de manier, of zijn positie om dát zo te bepalen. En al helemaal niet op díe manier. Eigenlijk schaad hij de club zo, want hij creeërt een hoop onrust op deze manier.

Geschilletjes zijn er altijd in een team, want er kunnen maar 11 spelen, dus er zijn altijd een paar ontevreden spelers. Dergelijke zaken houdt je intern.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 22:10]
Vind ik leuk
gustare +469
zaterdag 17 maart 2018 om 22:09
Ach, laten Younes en Veltman nou net de spelers zijn die niemand meer serieus nam. Dus veel schade doet het niet.
Vind ik leuk
FSCeara +6809
zaterdag 17 maart 2018 om 22:28
Toen ik hier een aantal weten wat over zei werd ik afgemaakt hier. maar toen waren het nog godenzonen omdat ze in de maat liepen !
Vind ik leuk
gustare +469
zaterdag 17 maart 2018 om 23:21
Ik ben geen godenzoon maar wel Ajacied. Ben nu wel benieuwd naar wat jij had gezegd.
Vind ik leuk
FSCeara +6809
zaterdag 17 maart 2018 om 23:42
Dat Veltman en younes gewoon veel te licht zijn en niet bij Ajax thuis horen.zelfde als 4gever en nog wel een paar.zijn niet goed genoeg voor een club als Ajax.daarnaast heeft younes 0 rendement.als voorhoedespeler bij ajax moet je er minimaal 15 maken.
Vind ik leuk
gustare +469
zondag 18 maart 2018 om 11:37
Ik ben het helemaal met je eens. Kan me niet voorstellen dat er veel Ajacieden zijn die er anders over denken.
Vind ik leuk
FSCeara +6809
zondag 18 maart 2018 om 12:36
Toen ze speelde wel. Maar ik als niet Ajacied kijk echt objectief naar wat er speelt en er zijn er echt een paar die gewoon goed zijn voor subtop maar daar ook meteen plafond ligt.
Vind ik leuk
MojoRisin +7279
zaterdag 17 maart 2018 om 22:16
Los van het onhandige gedrag van Ten Hag en Younes.. Aan welke drugs zit Spaan tegenwoordig ?
Vind ik leuk
FSCeara +6809
zaterdag 17 maart 2018 om 22:28
Waarschijnlijk hele goede haha
Vind ik leuk
MojoRisin +7279
zaterdag 17 maart 2018 om 22:34
Daarom vraag ik het ook.. ;)
Vind ik leuk
FSCeara +6809
zaterdag 17 maart 2018 om 23:17
Zodra ik weet wie zijn huisdealer is laat ik het je weten !
Vind ik leuk
kees ee +455
zaterdag 17 maart 2018 om 22:19
. . mensen die zo goedkoop aan een mening komen èn/ of niet in willen vallen hoeven ze wat mij betreft NIET te betalen !!
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:22
Als Henk Spaan het zegt, zal ten Hag komend seizoen niet beginnen als trainer van het clubje uit 020.
Geloof wel dat er kwaad bloed is gezet in ieder geval bij Younes.
Maar ach, plas, glas, was...
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:28
Niet alleen younes, is gewoon een lachertje ten hag. Keizer had zoveel meer en meteen een zwaar begin. Die had je nooit mogen ontslaan, dit seizoen had keizer gewoon af moeten maken, samen met de spelers gezien wat ze hebben moeten doorstaan. En dan die ten hag aanstellen is het lachertje van de eredivisie.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:28
Aad de Mos en Spaan hebben toch vaak gelijk hoor!
Vind ik leuk
remakil +3522
zaterdag 17 maart 2018 om 22:29
Henk Spaan nemen we ook nooit serieus...
Vind ik leuk
Pietje2015 +12176
zaterdag 17 maart 2018 om 22:36
Heel veel trainers wisselen de laatste minuut(en).
En nu doet Ajax het en iedereen heeft er weer een mening over.
Als Jan-Joost van Gangelen niet zo aandachts geil was en dit dus niet zo opgeklopt had, hadden we dit nooit geweten.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:46
Kan er morgen in het JC arena nou niet eens volmondige worden gescandeerd voor de nieuwe trainer Johnny van 't Schip.
Ik hoop oprecht dat het gebeurt. Anders graag witte zakdoeken
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:00
Wat is daar te doen dan
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 00:22
Sparta heeft ivm het weer de wedstrijd om laten draaien, spelen nu in een warme JC arena
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 06:08
Daar is niks warm in die beton bak zelfs het volk nie
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 08:35
Ga jij maar lekker afbraak voetbal kijken ,met dat cluppie van je. Alsof je daar vrolijk van moet worden,het ergste is datje met dit afbraakvoetbal ook nog Kampioen word. Had het dan AZ nog veel liever gegund.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 09:10
Yep
Vind ik leuk
stock3 +669
zondag 18 maart 2018 om 00:10
En dan over 5 weken van het Schip uitkotsen!! Misschien komt Ajax gewoon kwaliteit te kort!
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:46
Je moet het zien als een reis he die ze gestart zijn
Vind ik leuk
Breezer4u +1244
zaterdag 17 maart 2018 om 23:22
Wat een hoop aannames weer..heerlijk als vulling maar slaat als een *u* op een accu..
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:33
wat een domme trainer
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:49
Hallo!! Wat is dit... praktisch iedere wedstrijd vindt er zo n dergelijke wsl plaats... veters vast en rennen! Toch geen enkel excuus voor Younes???!!!

Dat Erik onhandig communiceert is geen nieuws en niet van belang mbt actie
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 01:05
idd. Niemand is groter dan de club en zeker Younes niet. Letterlijk en figuurlijk!
Vind ik leuk
Guust +4655
zondag 18 maart 2018 om 00:40
Superieur noemt hij het, wat een dwaas. Wat zouden Youness maar ook Spaan er van vinden als hun werkgever/opdrachtgever weigerd hun centjes te betalen, en dan met het hoofd gaan schudden als ze er om vragen.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 00:50
Alsof Youness zo'n grote voetballer is die je serieus moet nemen, de soap rondom Napoli zegt genoeg.... laten we niet vergeten dat hij weg wou en weer terugkwam
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 03:34
Hank Spaan wat een onrust stoker ga lekker weer eens Pisa doen joh.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 06:34
Of het nou 20 minuten zijn of 1 minuut, trainer bepaald. Gewoon luisteren op ophouden met deze discussie.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 09:17
idd
Vind ik leuk
ajax1973 +1826
zondag 18 maart 2018 om 07:52
dat deden veel spelers al niet bij zijn komst en hij gaat elke week weer af in de pers en met wat hij met deze spelers laat zien
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 11:13
De pers, Fox moet je sowieso niet serieus nemen. de enige die redelijk objectief blijft is Kraay . Of het nu komt doordat de grote concurrent van Fox , Ziggo hoofdsponsor is durf ik niet te beweren .
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 08:32
Younes heeft gewoon een contract en moet dus gewoon spelen,of hij het er nou wel of niet mee eens is.Hij kan dat na de wedstrijd dan kenbaar maken aan ten Hag. Nu moeten ze hem gewoon straffen en zijn weekloon inhouden.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 09:03
Manier van reageren superieur?? Flinke vent, als'ie weet dat'ie over een maand transfervrij weg is bij Ajax. Ik had hem wel willen zien reageren met nog een lopend contract van een of twee jaar. Zou hij wellicht even aan Gudelj gedacht hebben. Niet slim van Ten Hag, maar Younes heeft zijn werk te respecteren, dus niks "totale minachting voor de trainer". Spaan kletst maar om te kletsen. Deze actie van Younes werkt in zijn nadeel omdat de hele wereld, dus ook Duitsland, al weet watvoor stom gedrag hij in de afgelopen periode heeft laten zien (Napoli). En in Nederland, land van de softies, kun je dat misschien eens een keer doen onder bescherming van de pers, maar in Duitsland houden ze daar niet van.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 09:04]
Vind ik leuk