Van Gaal weigerde 25 miljoen euro per jaar: Ik krijg iedere week aanbiedingen

    Van Gaal weigerde 25 miljoen euro per jaar: "Ik krijg iedere week aanbiedingen"

    Gepubliceerd: zondag 18 maart 2018 om 07:43zo 18-03-2018 om 07:43

    Louis van Gaal ziet zichzelf niet meer terugkeren als trainer. De 66-jarige ex-bondscoach geniet van zijn pensioen, al krijgt hij nog iedere week aanbiedingen. Dat vertelt hij in BILD am Sonntag.

    "Ik krijg nog elke week aanbiedingen, dat vind ik ongelooflijk", laat Van Gaal weten. "Maar als je bij Ajax, FC Barcelona, het Nederlands elftal, Bayern München en Manchester United heb gewerkt zijn aanbiedingen niet snel interessant meer." Volgens de Nederlander kon hij onder meer 25 miljoen euro per jaar in China gaan verdienen, maar hij weigerde.

    Ook Paris Saint-Germain krijgt waarschijnlijk nul op het rekest, mocht het aankloppen bij Van Gaal. "Dat zou fantastisch zijn, maar het is niet zo makkelijk. Ik zou weer een nieuwe taal moeten leren en het Frans gaat mij moeilijk af. Communicatie is het allerbelangrijkste voor een coach. Maar PSG is een topteam."

    Plaats een reactie

    Come on Utreg +27382
    zondag 18 maart 2018 om 07:50
    Dit lijkt wel op een open sollicitatie naar PSG. Ondanks dat hij dan toch een nieuwe taal moet aanleren
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 08:03]
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26473
    zondag 18 maart 2018 om 08:07
    Le Mort or les Gladioles. C' est une autres biscuit !
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27382
    zondag 18 maart 2018 om 08:09
    Haha.. dat moet te doen zijn!
    Vind ik leuk
    Farmer +12685
    maandag 19 maart 2018 om 18:56
    whaha Íl ne sais pas quelques saucisse the cette langue
    Vind ik leuk
    Emnu +4819
    zondag 18 maart 2018 om 09:25
    Sure knowing.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33814
    zondag 18 maart 2018 om 10:20
    tres jolie,
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 10:33
    Suis-je si intelligent ou êtes-vous stupide?
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 10:36
    papa fum la piep Plattekar bv
    Vind ik leuk
    035 +6322
    zondag 18 maart 2018 om 10:50
    Fume la pipe..... :-))
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 10:51]
    Vind ik leuk
    stratumseind +173848
    zondag 18 maart 2018 om 11:04
    waar is de tijd dat mama la piep van papa fuumde........
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 11:36
    Ik heb speciaal een account aangemaakt om dit te liken.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 11:39
    Laat Louis ons niet in de maling nemen, hij heeft nog nooit “een nieuwe taal geleerd”.
    Dat hebben we allemaal mogen horen. :-)
    :-)
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26473
    zondag 18 maart 2018 om 22:09
    100 likes lieve mensen....van Gaal zou niets anders verwachten.
    Vind ik leuk
    Romario9 +12002
    zondag 18 maart 2018 om 08:03
    Dus hij kon wel in Spanje werken maar niet in Frankrijk? Vreemd verhaal...
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 08:06
    Ik zou PSG nooit doen,veel ontevreden ego's,wel mooie selectie om mee te trainen maar het is Blanc, Ancelotti en nu ook deze coach niet gelukt in Europa met spelers als Neymar, MBappé, Cavani,Draxler,diMaria enz. Moeilijk verhaal.
    Vind ik leuk
    Dekaasbaas +1482
    zondag 18 maart 2018 om 08:09
    Ik hoop dat hij een uitzondering maakt voor AC Milaan
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi +2441
    zondag 18 maart 2018 om 08:16
    Narcist pur sang.
    Vind ik leuk
    Dekaasbaas +1482
    zondag 18 maart 2018 om 08:21
    Wie ben jij om dit achter je toetsenbord te typen? Van Gaal is alles behalve een narcist. Het is een vakman op het gebied van voetbal
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 08:26]
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi +2441
    zondag 18 maart 2018 om 08:25
    Ik ben een individu zoals van Gaal. Heb recht op een mening, die door velen wordt gedeeld. Wie ben jij om een ander aan te spreken op zijn mening?
    Vind ik leuk
    Guust +5792
    zondag 18 maart 2018 om 08:41
    Dat is zijn mening, dat mag toch.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 11:56
    Jij hebt recht op je mening.
    Maar ken jij Louis persoonlijk?
    Ik baseer mijn mening namelijk het liefst op feiten.
    Dientengevolge kan ik je mededelen dat Louis geen narcist is, maar een uitermate aimabel persoon.
    Hij is narcistisch gemaakt door de media welke uit monde van bijvoorbeeld een etter als Bert Maalderink elke week aan de poten van zijn stoel zaten te zagen. Louis heeft sinds zijn pensioen zijn pantser afgeworpen en is bij ondergetekende en echtgenote nog eens met +5 gestegen (en wij hadden Louis al hoog staan...)
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi +2441
    zondag 18 maart 2018 om 14:23
    Ik baseer mijn mening veelal ook op feiten en op wat ik uit iemand zijn mond hoor als het om de desbetreffende persoon gaat. Moet je heel eerlijk zeggen, je hoeft geen psychiater te zijn............om te kunnen concluderen dat van Gaal zich toch wel heel vaaaaaaak zelf een compliment maakt.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 15:34
    Dat ben ik met je eens. Maar mag het met zo'n staat van dienst?
    Ik vind het zo jammer dat iemand die in NL succesvol is altijd maar weer teruggetrapt moet worden onder het maaiveld.
    Laat die man lekker.
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi +2441
    zondag 18 maart 2018 om 15:37
    Respect voor wat hij heeft bereikt. Hij heeft het ontzettend goed gedaan. Zal zeker een heel nette en aimable man zijn. Je hebt zeker gelijk dat de media van individuen of zelf grote groepen mensen een beeld kan schetsen wat helemaal niet klopt.
    Vind ik leuk
    Romario9 +12002
    zondag 18 maart 2018 om 08:48
    Louis? Ben jij het?
    Vind ik leuk
    Dekaasbaas +1482
    zondag 18 maart 2018 om 09:01
    Romario ben jij het?
    Vind ik leuk
    kcim +2940
    zondag 18 maart 2018 om 08:24
    Hij overschat zichzelf weer als hij denkt PSG op de rit te krijgen.
    Van Gaal is een top manager als hij met jonge talentvolle spelers moet werken. Bijvoorbeeld huidige Ajax zou een goede ploeg voor hem geweest zijn.
    Met vedettes zit zijn ego hem in de weg.
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5352
    zondag 18 maart 2018 om 10:32
    Hij zegt niet dat hij denkt PSG op de rit te krijgen....

    Als kcim denkt dat hij een club als Feyenoord kampioen kan maken dan overschat die zichzelf wel enorm, bah wat een arrogantie dan.

    Zie je wat ik daar deed :D
    Vind ik leuk
    Guust +5792
    zondag 18 maart 2018 om 08:39
    Wat een indrukwekkende lijst van clubs, kunnen maar weinig mensen zeggen.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10136
    zondag 18 maart 2018 om 08:41
    Lekker omelet du fromage bestellen elke dag verse jus ;)
    Vind ik leuk
    Hansdijk +385
    zondag 18 maart 2018 om 08:52
    Denk dat het een meevalt met die aanbiedingen. Keihard gefaald bij Manchester United, met afzichtelijk voetbal en een mazzelloting de halve finale van een wk gehaald. Prijzen gewonnen met bayern lukt elke VP lezer ook met dat budget en die competitie, internationaal geen zak gepresteerd overigens met BM, net als met Barcelona waar hij internationaal ook nul gewonnen heeft. Overschatte mazzelcoach met incidenteel succes en structureel ontslag.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19469
    zondag 18 maart 2018 om 08:55
    Nog voor het einde van de competitie, als Ajax 2de is geworden, geeft Van De Sar aan op te stappen en dan een dag later wordt Van Gaal aangesteld.
    Niet voor 25 miljoen per jaar, maar de definitieve doodsteek te kunnen geven aan (plan) Cruijff is hem meer waard.
    Vind ik leuk
    52N6E +1064
    zondag 18 maart 2018 om 09:01
    Verstandige keuze!
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3322
    zondag 18 maart 2018 om 09:11
    Louis, nog een laatste truc uithalen? Laatste keer coachen? Kom weer bij Ajax laat 1995 herleven; zou leuk zijn;)
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 09:13
    Kijk iemand die verder kijkt dan zijn portemonnee dik is, kan de familie van Bommel nog wat van leren.
    Vind ik leuk
    Mari +10133
    zondag 18 maart 2018 om 09:57
    LULKOEK.
    Ik vind van Bommel helemaal niets (waarschijnlijk omdat hij geen Ajaxspeler was, maar wat een ervaring heeft die man), zeker niet na z'n schijnhuil vertoning op tv, maar zowel van Bommel als ook van Marwijk zijn waardevol voor het voetbal.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 09:24
    Blijf maar lekker bij truus
    Vind ik leuk
    Mari +10133
    zondag 18 maart 2018 om 09:54
    AZ wordt niet genoemd en
    Gaal is een hengeltje aan het uitgooien. PSG haha.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13537
    zondag 18 maart 2018 om 10:02
    'Ik zou een nieuwe taal moeten leren en communicatie is het allerbelangrijkste voor een coach..'
    Even ben ik terug bij zijn Spaanse, Duitse, en Engelse persconferenties.
    Blijft dan toch apart dat hij dit zó goed weet, en die talen zó matig sprak..
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 10:04
    Als ie het nou aanneemt dan ga ik wel naar China voor 10% van zijn loon. Houdt ie 90% in zijn zak zonder wat te doen.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3322
    zondag 18 maart 2018 om 11:04
    Ik word je assis
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 11:16
    Is goed wel zo gezellig !
    Vind ik leuk
    san the man +1125
    zondag 18 maart 2018 om 10:48
    Nou mag het iets minder pff. Echt zeer goede trainer maar wat een zelf ingenomen kwal is het.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 11:12
    Is idd ongelooflijk
    Vind ik leuk
    wijnsmaakt +310
    zondag 18 maart 2018 om 11:39
    Louis de naam is al Frans: Allez votre corridor et n'escalier pas dans cette esperance, car il est semaine.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +2003
    zondag 18 maart 2018 om 12:52
    Dit kan ik alleen maar respecteren. De man is financieel allang binnen. Ik had precies hetzelfde gedaan. Lekker met Truus genieten van de Portugese zon. Af en toe op reis voor een ziggootje. Lijkt me mooi zo.

    Zolang grootmachten Guangzhou Evergrande of Shanghai SIPG niet aankloppen heb je in China toch geen moer te zoeken als je nog sportieve successen wilt pakken. Dan loop je al gauw een beetje aan te kloten á la Capello.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 13:22
    Deze feniks zal ooit wel weer uit zijn as herrijzen.
    Vind ik leuk
    GetRekt +1803
    zondag 18 maart 2018 om 19:52
    Gelukkig gingen Duits en Engels hem wel lekker af.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 13:07
    Louis XIV., Louis de Funet, Louis van Gaal: een mooi rijtje! Zeker doen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws