Van Gaal weigerde 25 miljoen euro per jaar: Ik krijg iedere week aanbiedingen

Van Gaal weigerde 25 miljoen euro per jaar: "Ik krijg iedere week aanbiedingen"

zondag 18 maart 2018 om 07:43

Louis van Gaal ziet zichzelf niet meer terugkeren als trainer. De 66-jarige ex-bondscoach geniet van zijn pensioen, al krijgt hij nog iedere week aanbiedingen. Dat vertelt hij in BILD am Sonntag.

"Ik krijg nog elke week aanbiedingen, dat vind ik ongelooflijk", laat Van Gaal weten. "Maar als je bij Ajax, FC Barcelona, het Nederlands elftal, Bayern München en Manchester United heb gewerkt zijn aanbiedingen niet snel interessant meer." Volgens de Nederlander kon hij onder meer 25 miljoen euro per jaar in China gaan verdienen, maar hij weigerde.

Ook Paris Saint-Germain krijgt waarschijnlijk nul op het rekest, mocht het aankloppen bij Van Gaal. "Dat zou fantastisch zijn, maar het is niet zo makkelijk. Ik zou weer een nieuwe taal moeten leren en het Frans gaat mij moeilijk af. Communicatie is het allerbelangrijkste voor een coach. Maar PSG is een topteam."

Plaats een reactie

zondag 18 maart 2018 om 07:50
Dit lijkt wel op een open sollicitatie naar PSG. Ondanks dat hij dan toch een nieuwe taal moet aanleren
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 08:03]
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 08:07
Le Mort or les Gladioles. C' est une autres biscuit !
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 08:09
Haha.. dat moet te doen zijn!
Vind ik leuk
Farmer +7586
maandag 19 maart 2018 om 18:56
whaha Íl ne sais pas quelques saucisse the cette langue
Vind ik leuk
Emnu +2009
zondag 18 maart 2018 om 09:25
Sure knowing.
Vind ik leuk
Teo Smith +17957
zondag 18 maart 2018 om 10:20
tres jolie,
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 10:33
Suis-je si intelligent ou êtes-vous stupide?
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 10:36
papa fum la piep Plattekar bv
Vind ik leuk
035 +2244
zondag 18 maart 2018 om 10:50
Fume la pipe..... :-))
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 10:51]
Vind ik leuk
stratumseind +120227
zondag 18 maart 2018 om 11:04
waar is de tijd dat mama la piep van papa fuumde........
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 11:36
Ik heb speciaal een account aangemaakt om dit te liken.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 09:31
Als je dominant en boos doet en hysterisch en geïrriteerd dat verstaat toch iedereen.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 10:21
En als een idioot vanaf een balkon de menigte toe schreeuwen kan ook overal ;-)
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 11:39
Laat Louis ons niet in de maling nemen, hij heeft nog nooit “een nieuwe taal geleerd”.
Dat hebben we allemaal mogen horen. :-)
:-)
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 22:09
100 likes lieve mensen....van Gaal zou niets anders verwachten.
Vind ik leuk
Romario9 +7869
zondag 18 maart 2018 om 08:03
Dus hij kon wel in Spanje werken maar niet in Frankrijk? Vreemd verhaal...
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 08:12
Spanje?
Vind ik leuk
Ricklek +1615
zondag 18 maart 2018 om 08:28
Barcelona
Vind ik leuk
Feye1908 +8108
zondag 18 maart 2018 om 08:29
Catalonië maakt nog steeds deel uit van Spanje
Vind ik leuk
rpaulp50 +6030
zondag 18 maart 2018 om 08:43
Ha ha ha , waar ligt dat ?
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 08:06
Ik zou PSG nooit doen,veel ontevreden ego's,wel mooie selectie om mee te trainen maar het is Blanc, Ancelotti en nu ook deze coach niet gelukt in Europa met spelers als Neymar, MBappé, Cavani,Draxler,diMaria enz. Moeilijk verhaal.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 08:09
Ik hoop dat hij een uitzondering maakt voor AC Milaan
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 08:10
Dan heeft hij 1 geluk. Er voetbalt geen Fransman bij PSG.
So dat can not be the probleem. Parce que son Anglais est perfecto.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 08:11]
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 08:15
Zo Wim, vroeg bij jongen en nog een aardig woordje over de grens spreken,niets voor jou die klus? hahahahaha
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 08:23
Voor 25 miljoen? Dan moet er wel een premie bij. Laat ik op zeker gaan ... 10 miljoen extra bij een kampioenschap. Dat lukt mij ook wel.
Vind ik leuk
J Kiprich +11179
zondag 18 maart 2018 om 08:28
Als je 25 miljoen wilt mag je aan de Chinees ouwe dibbes.
Vind ik leuk
kaazelien +1405
zondag 18 maart 2018 om 08:12
Precies Louis,Kom naar de bitterballen.Nog 1 keer please.Kun je ons Brommetje nog een paar dingetjes bijleren.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 08:13
Geen kaassoufflees?
Vind ik leuk
kaazelien +1405
zondag 18 maart 2018 om 08:35
Voor Louis maken we uiteraard een eigen kaasje.Louis uit het vuistje.
Vind ik leuk
rpaulp50 +6030
zondag 18 maart 2018 om 08:46
Precies Louis....? Heb je het niet goed begrepen........?
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 08:16
Narcist pur sang.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 08:21
Wie ben jij om dit achter je toetsenbord te typen? Van Gaal is alles behalve een narcist. Het is een vakman op het gebied van voetbal
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 08:26]
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 08:25
Ik ben een individu zoals van Gaal. Heb recht op een mening, die door velen wordt gedeeld. Wie ben jij om een ander aan te spreken op zijn mening?
Vind ik leuk
Guust +4655
zondag 18 maart 2018 om 08:41
Dat is zijn mening, dat mag toch.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 11:56
Jij hebt recht op je mening.
Maar ken jij Louis persoonlijk?
Ik baseer mijn mening namelijk het liefst op feiten.
Dientengevolge kan ik je mededelen dat Louis geen narcist is, maar een uitermate aimabel persoon.
Hij is narcistisch gemaakt door de media welke uit monde van bijvoorbeeld een etter als Bert Maalderink elke week aan de poten van zijn stoel zaten te zagen. Louis heeft sinds zijn pensioen zijn pantser afgeworpen en is bij ondergetekende en echtgenote nog eens met +5 gestegen (en wij hadden Louis al hoog staan...)
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 14:23
Ik baseer mijn mening veelal ook op feiten en op wat ik uit iemand zijn mond hoor als het om de desbetreffende persoon gaat. Moet je heel eerlijk zeggen, je hoeft geen psychiater te zijn............om te kunnen concluderen dat van Gaal zich toch wel heel vaaaaaaak zelf een compliment maakt.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 15:34
Dat ben ik met je eens. Maar mag het met zo'n staat van dienst?
Ik vind het zo jammer dat iemand die in NL succesvol is altijd maar weer teruggetrapt moet worden onder het maaiveld.
Laat die man lekker.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 15:37
Respect voor wat hij heeft bereikt. Hij heeft het ontzettend goed gedaan. Zal zeker een heel nette en aimable man zijn. Je hebt zeker gelijk dat de media van individuen of zelf grote groepen mensen een beeld kan schetsen wat helemaal niet klopt.
Vind ik leuk
Romario9 +7869
zondag 18 maart 2018 om 08:48
Louis? Ben jij het?
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 09:01
Romario ben jij het?
Vind ik leuk
Lipu +297
zondag 18 maart 2018 om 08:45
Helemaal mee eens , Louis pronkt enorm graag met zijn veren. Maar ja , heeft wel veel successen gekend. Geen aardig persoon, helaas.
Vind ik leuk
kcim +2374
zondag 18 maart 2018 om 08:24
Hij overschat zichzelf weer als hij denkt PSG op de rit te krijgen.
Van Gaal is een top manager als hij met jonge talentvolle spelers moet werken. Bijvoorbeeld huidige Ajax zou een goede ploeg voor hem geweest zijn.
Met vedettes zit zijn ego hem in de weg.
Vind ik leuk
Ruud1987 +3594
zondag 18 maart 2018 om 10:32
Hij zegt niet dat hij denkt PSG op de rit te krijgen....

Als kcim denkt dat hij een club als Feyenoord kampioen kan maken dan overschat die zichzelf wel enorm, bah wat een arrogantie dan.

Zie je wat ik daar deed :D
Vind ik leuk
Guust +4655
zondag 18 maart 2018 om 08:39
Wat een indrukwekkende lijst van clubs, kunnen maar weinig mensen zeggen.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 08:41
Lekker omelet du fromage bestellen elke dag verse jus ;)
Vind ik leuk
Utca030 +5279
zondag 18 maart 2018 om 08:42
Lekker genieten van je centen man. Het leven is zo voorbij.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 08:52
Denk dat het een meevalt met die aanbiedingen. Keihard gefaald bij Manchester United, met afzichtelijk voetbal en een mazzelloting de halve finale van een wk gehaald. Prijzen gewonnen met bayern lukt elke VP lezer ook met dat budget en die competitie, internationaal geen zak gepresteerd overigens met BM, net als met Barcelona waar hij internationaal ook nul gewonnen heeft. Overschatte mazzelcoach met incidenteel succes en structureel ontslag.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +2844
zondag 18 maart 2018 om 08:55
Nog voor het einde van de competitie, als Ajax 2de is geworden, geeft Van De Sar aan op te stappen en dan een dag later wordt Van Gaal aangesteld.
Niet voor 25 miljoen per jaar, maar de definitieve doodsteek te kunnen geven aan (plan) Cruijff is hem meer waard.
Vind ik leuk
52N6E +885
zondag 18 maart 2018 om 09:01
Verstandige keuze!
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 09:11
Louis, nog een laatste truc uithalen? Laatste keer coachen? Kom weer bij Ajax laat 1995 herleven; zou leuk zijn;)
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 10:08
Blijf lekker in je verleden leven,kan zo niet meervin deze tijd
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 11:03
Als ik in het verleden leefde kon ik nu niet reageren meervin;)
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 09:13
Kijk iemand die verder kijkt dan zijn portemonnee dik is, kan de familie van Bommel nog wat van leren.
Vind ik leuk
Mari +4452
zondag 18 maart 2018 om 09:57
LULKOEK.
Ik vind van Bommel helemaal niets (waarschijnlijk omdat hij geen Ajaxspeler was, maar wat een ervaring heeft die man), zeker niet na z'n schijnhuil vertoning op tv, maar zowel van Bommel als ook van Marwijk zijn waardevol voor het voetbal.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 11:09
Wat een rare verklaring hier van jou zelf,je spreekt je zelf tegen.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 09:24
Blijf maar lekker bij truus
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 09:34
Blijf maar lekker thuis,pas geleden bij de tafel van kees,iedereen zat er als een bange ezel bij. Pfff wat een arrogante heer
Vind ik leuk
Mari +4452
zondag 18 maart 2018 om 09:54
AZ wordt niet genoemd en
Gaal is een hengeltje aan het uitgooien. PSG haha.
Vind ik leuk
Blindsy +4952
zondag 18 maart 2018 om 10:02
'Ik zou een nieuwe taal moeten leren en communicatie is het allerbelangrijkste voor een coach..'
Even ben ik terug bij zijn Spaanse, Duitse, en Engelse persconferenties.
Blijft dan toch apart dat hij dit zó goed weet, en die talen zó matig sprak..
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 10:04
Als ie het nou aanneemt dan ga ik wel naar China voor 10% van zijn loon. Houdt ie 90% in zijn zak zonder wat te doen.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 11:04
Ik word je assis
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 11:16
Is goed wel zo gezellig !
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 10:48
Nou mag het iets minder pff. Echt zeer goede trainer maar wat een zelf ingenomen kwal is het.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 11:12
Is idd ongelooflijk
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 11:39
Louis de naam is al Frans: Allez votre corridor et n'escalier pas dans cette esperance, car il est semaine.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 12:52
Dit kan ik alleen maar respecteren. De man is financieel allang binnen. Ik had precies hetzelfde gedaan. Lekker met Truus genieten van de Portugese zon. Af en toe op reis voor een ziggootje. Lijkt me mooi zo.

Zolang grootmachten Guangzhou Evergrande of Shanghai SIPG niet aankloppen heb je in China toch geen moer te zoeken als je nog sportieve successen wilt pakken. Dan loop je al gauw een beetje aan te kloten á la Capello.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 13:22
Deze feniks zal ooit wel weer uit zijn as herrijzen.
Vind ik leuk
GetRekt +1403
zondag 18 maart 2018 om 19:52
Gelukkig gingen Duits en Engels hem wel lekker af.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 13:07
Louis XIV., Louis de Funet, Louis van Gaal: een mooi rijtje! Zeker doen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van Gaal weigerde 25 miljoen euro per jaar: "Ik krijg iedere week aanbiedingen"