'Het smaakt zeker naar meer, zeker als je ziet wat we op het veld laten zien'

    'Het smaakt zeker naar meer, zeker als je ziet wat we op het veld laten zien'

    zondag 18 maart 2018 om 09:03

    Reinier Robbemond ziet het wel zitten om het stokje bij Willem II definitief over te nemen van Erwin van de Looi. De interim-trainer deelde vorige week met zijn ploeg een dreun uit aan PSV en zaterdag werd met 2-2 gelijkgespeeld tegen FC Twente.

    Het is de vraag of Robbemond na de interlandperiode nog aan het roer staat in Tilburg. "Die vraag moet je aan Joris (Mathijsen, technisch directeur, red.) stellen. Niet aan mij", reageert de oefenmeester in gesprek met FOX Sports. "Ik heb in ieder geval genoten van hoe we het deze wedstrijden gedaan hebben. De rest is aan de club." 

    Robbemond staat open voor een langer dienstverband. "Wat ik zeg, ik heb genoten. Dus wat mij betreft is dat prima. Ik heb hetzelfde gehoord als jullie. Na het weekend zal er weer over gesproken worden. Dan zal duidelijk worden wat er tot het einde van het seizoen gaat gebeuren. Joris weet hoe ik erin sta, laat dat duidelijk zijn. Vanaf het moment dat Erwin besloot niet te verlengen, heb ik mijn ambities naar hem uitgesproken."

    De resultaten heeft Robbemond in ieder geval mee. "Als je van te voren PSV-thuis en Twente-uit vier punten zegt, dan had je getekend. Het smaakt zeker naar meer, zeker als je ziet wat we op het veld laten zien."

    Lees meer over:EredivisieWillem II

    Poll

    Moet Willem II doorgaan met Robbemond?

    (428 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 18 maart 2018 om 09:10
    Maaskant zou een goeie zijn!
    Vind ik leuk
    Jan1997 +97
    zondag 18 maart 2018 om 09:14
    Ik neem aan dat dit sarcasme is.
    Vind ik leuk
    Rodajc +13844
    zondag 18 maart 2018 om 09:12
    Het spel zag er gisteren bij vlagen niet onaardig uit, en vorige week was geweldig natuurlijk. Zou hem gewoon tot het einde van het seizoen de kans geven, nacompetitie gebeurt toch niet meer.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 09:28
    Houden als die man goed kan omgaan met z,n team laat hem lekker zijn gang gaan.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25329
    zondag 18 maart 2018 om 10:37
    Deze man was de rechterhand van vd Looi.. succes hangt niet zozeer van Robbemond maar meer van bijvoorbeeld de scoringsdrift van Fran Sol.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 12:04
    Eens met wat je zegt,in dat licht bezien zou je kunnen zeggen dat Utrecht onder Ten Hag hetzelfde gepresteerd zou hebben als onder de Jong nu,immers zijn rechterhand.Ik geloof dat spelers voor bepaalde trainers door hun benadering toch een stapje extra doen, assistent blijft assistent.Zou een andere trainer het met de Twente selectie beter doen dan Verbeek,denk het wel, potentieel.Robbemond sowieso seizoen laten afmaken ( man van de club)en dan evalueren.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25329
    zondag 18 maart 2018 om 12:24
    Verschil is dat ten Hag niet is ontslagen en de Jong een andere speelstijl hanteert dan ten Hag.
    Vind ik leuk
    Romario9 +11242
    zondag 18 maart 2018 om 12:13
    Hij zit er net 2 wedstrijden. Ik neem aan dat Willem II het nog ff wat langer aankijkt voordat ze een beslissing nemen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Het smaakt zeker naar meer, zeker als je ziet wat we op het veld laten zien'