Ajacied heeft 'brandmerk': 'Hij verdient het niet zoals er met hem wordt omgegaan'

    Ajacied heeft 'brandmerk': 'Hij verdient het niet zoals er met hem wordt omgegaan'

    zondag 18 maart 2018 om 09:25

    Het is niet chic hoe Ajax-trainer Erik ten Hag omgaat met Joël Veltman. Dat stelt Frank Snoeks. De aanvoerder moest vorige week tegen sc Heerenveen (4-1) op de bank plaatsnemen ten faveure van aankoop Rasmus Kristensen.

    "Een aanvoerder heeft in mijn beleving toch een streepje voor. Daar ben je aanvoerder voor", zegt commentator Snoeks op de website van de NOS. "Kennelijk ziet Ten Hag geen aanvoerder in Veltman, maar hij had dat chiquer kunnen oplossen. Zo ga je niet met een aanvoerder om."

    Tegen Sparta zou Veltman zomaar weer kunnen spelen. "Veltman is een centrale verdediger. Dat vind ik nog steeds. Ook al speelt hij al twee jaar rechtsachter", stelt Snoeks. Dat kwam ook door de aanwezigheid van Davinson Sánchez en Matthijs de Ligt. "Die twee zien er meer uit als een centrale verdediger. Wat dat betreft zou je Veltman vijf centimeter meer lengte gunnen. Dat neemt niet weg dat Veltman met De Ligt een heel mooi centraal koppel zou kunnen vormen." 

    De commentator vindt het onterecht dat Veltman er bij veel voetbalprogramma's slecht opstaat. "Hij wordt meer gezocht dan andere spelers. En dan krijg je al snel een brandmerk." Zelfs door de fans werd hij vorige week uitgefloten. "Die mensen dienen zich wel te realiseren dat Veltman al sinds zijn elfde bij Ajax speelt. Hij verdient het niet zoals er met hem wordt omgegaan."

    Snoeks denkt dat Veltman komende zomer vertrekt. "Als bankzitter is het misschien niet het makkelijkst om je in de kijker te spelen bij andere clubs, maar dit kan weleens het moment zijn waarop Veltman besluit om te gaan kijken of de velden elders ook groen zijn."

    Poll

    Moet Veltman spelen?

    (3137 stemmen)

    Plaats een reactie

    J Kiprich +15295
    zondag 18 maart 2018 om 09:31
    Het is gewoon een onsportief figuur. Daar krijg je makkelijker een hekel aan.
    Vind ik leuk
    Garrie +3785
    zondag 18 maart 2018 om 09:38
    Klopt, alleen als Ajax supporter moet je een jongen die al vanaf zijn 11e bij de club zit niet uitfluiten.
    Vind ik leuk
    zwollie +7282
    zondag 18 maart 2018 om 09:48
    Er lopen zoveel onsportieve spelers rond, Veltman is niet de enige.
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +11456
    zondag 18 maart 2018 om 10:50
    Niet alleen daar (-:
    Vind ik leuk
    FSCeara +8408
    zondag 18 maart 2018 om 09:31
    Veltman mag alleen spelen als je 11 mensen ziek hebt en thats it ! Maar je maakt hem geen aanvoerder en zet hem dan zo op de bank.in dat opzicht begrijp ik frustraties wel.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 09:32
    Oh ja, frank snoeks, die hadden we er nog niet over gehoord. Nu Hugo Walker en premier rutte nog.

    Vandaag speelt ie gewoon weer, let maar op.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15295
    zondag 18 maart 2018 om 09:36
    Hugo kan niet meer hè!
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 09:37
    Heb ik iets gemist?? Is ie dood?
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15295
    zondag 18 maart 2018 om 09:39
    Over een week alweer drie jaar geleden.
    Vind ik leuk
    Degraaf +16533
    zondag 18 maart 2018 om 09:40
    Hij overleed op 26 maart 2015 in Amsterdam op 81-jarige leeftijd.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 09:43
    Helemaal gemist excuses voor mijn post
    Vind ik leuk
    zwollie +7282
    zondag 18 maart 2018 om 09:48
    Daar komt dat schot, horen we helaas nooit weer.
    Vind ik leuk
    DrDeef +1611
    zondag 18 maart 2018 om 11:14
    Had echt een prachtige stem die man, heerlijk vond ik het als hij commentaar deed.
    Vind ik leuk
    Speedy +342
    zondag 18 maart 2018 om 09:33
    Ik kan me wel vinden in de woorden van Snoeks
    Vind ik leuk
    kerel +1904
    zondag 18 maart 2018 om 09:34
    Frank snoeks moet lekker de wedstrijden verslaan, meer niet.. ten hag doet wat iedereen al maanden roept.. wie niet constant speelt en nog steeds knullige fouten maakt komt een keer wissel te staan..
    Vind ik leuk
    Sazzz +11337
    zondag 18 maart 2018 om 10:58
    Dr zijn er wel meer rijp voor een wissel dan.
    Vind ik leuk
    Rodajc +13844
    zondag 18 maart 2018 om 09:35
    Kristensen de Ligt Wöber Tagliafico zal het toch echt worden volgend seizoen denk ik, het is een risico maar wel typisch Ajax om met zo weinig ervaring te spelen. Als Schøne en Huntelaar dan ook nog uit de basis verdwijnen blijft er helemaal niks over. Die arrogante Ziyech, maar die gaat geen topploeg mentaal en positief op sleeptouw nemen als het minder gaat.
    Vind ik leuk
    JustH +14905
    zondag 18 maart 2018 om 11:09
    Weer arrogant, :-(
    Vind ik leuk
    13 +11377
    zondag 18 maart 2018 om 11:21
    Nou ja, weet niet of arrogant het juiste woord is bij Ziyech, maar je kunt toch ook moeilijk stellen dat zijn uitstraling prettig is?
    Vind ik leuk
    JustH +14905
    zondag 18 maart 2018 om 11:29
    Zijn manier, en die is van ons allemaal verschillend. Wat ik bemerk is dat hij goed in de groep ligt. En daar gaat het volgens mij toch om.
    Vind ik leuk
    13 +11377
    zondag 18 maart 2018 om 11:36
    Is dat zo? Het lijkt er altijd op dat Ziyech alleen of vooral naar allochtonen toetrekt en dan bedoel ik niet Denen, of zie ik dat helemaal verkeerd?
    Vind ik leuk
    JustH +14905
    zondag 18 maart 2018 om 11:39
    Zie je helemaal verkeerd.
    Vind ik leuk
    pietprecies +4209
    zondag 18 maart 2018 om 12:49
    Wat mij vooral opvalt is zn houding in het veld naar medespelers, wat jij zegt valt me ook op maar tegen Heerenveen bijvoorbeeld, die assist op Neres (waarbij hij geluk had dat die nog via die verdediger ging) liep hij ook een soort van verongelijkt weg bij de rest van het team. Zo van: kijk mij, zie je nou hoe goed ik ben?

    Terwijl hij daarvoor rustig 10 ballen onnodig verprutst.

    Ik denk niet dat Ziyech geschikt is voor de top, een team als Twente waar alles om hem draait, dat kan hij maar als hij een nieuw record ballen verprutsen neerzet zoals laats, owee als je dan kritiek uit, dan gaat hij zich weer verongelijkt gedragen..

    Dan hoeft hij dus echt niet over de landsgrenzen te kijken want dan heeft ie al mazzel als hij de wedstrijd daarna speelt, als hij dan ook nog eens zo gaat doen in het veld dan staan de kranten er 2 weken vol van..

    Spelers als Neymar hebben ook van die trekjes maar die kan nog wel een stukje beter voetballen dan Ziyech.

    Hier wordt hij ook niet gewisseld maarja, net als dat psg weinig andere opties heeft van vergelijkbare capaciteit als Neymar, zo heeft Ajax dat met Ziyech.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18908
    zondag 18 maart 2018 om 09:37
    De keuze om hem op de bank te zetten kan ik wel begrijpen. Maar om hem dan 10 minuten voor tijd erin te gooien vind ik niet netjes t.o.v. je aanvoerder die altijd 100% geeft voor de club!
    Vind ik leuk
    TheManager +420
    zondag 18 maart 2018 om 09:46
    Nee we gaan voortaan niemand meer wisselen, en niemand inbrengen. Levert alleen maar gedoe op en daarbij is het een schande om te mogen spelen, niet?!
    Kom op zeg! Laat hem net als Younes gewoon zijn vak uitvoeren en zich terugvechten in de basis. Prestaties in het verleden zijn geen garanties voor het heden en een basisplek hoor je af te dwingen door een goede houding, grote werkethiek en goed spel tijdens trainingen en in het veld. Het is je werk, hoort bij je taak om gewoon in te vallen als dat moet. Kijk een van Persie verdient toch ook niet altijd een basisplaats omdat hij zich naam en faam geworven heeft? En het is niet zo dat Veltman ineens van de ene op de andere dag niet meer in de basis staat, hij presteert al langer matig en er is weinig verbetering zichtbaar. Dit kan hem even op scherp zetten en zou hem moeten motiveren zich terug te knokken.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18908
    zondag 18 maart 2018 om 10:41
    Het is wel zo dat Veltman ineens van de ene op de andere dag niet meer in de basis staat :)
    Vind ik leuk
    JustH +14905
    zondag 18 maart 2018 om 11:10
    Niet met je eens, als iemand leeg is. Terug gekomen na een blessure of zo. Of een tikje gehad. Kan je Veltman gewoon brengen. Normale wissel, niets raars aan
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 09:37
    Voetbal is hard. Zeker in de top. Veltman zou met zijn ervaring en status als aanvoerder nu de rots in de branding moeten zijn bij ajax maar zelfs een voetbal leek ziet nog dat dit helaas niet t geval is. Het is gewoon net niks die Veltman
    Vind ik leuk
    JustH +14905
    zondag 18 maart 2018 om 11:12
    Niet met je eens, en met mij veel trainers en bondscoaches.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 11:24
    Nu Ten Hag nog..
    Vind ik leuk
    Stranger +4580
    zondag 18 maart 2018 om 13:43
    Van de 16 miljoen bondscoaches is het grootste gedeelte geen voorstander van Veltman. Een klein gedeelte wel, laten die het nu net voor het vertellen hebben ;-)
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 09:39
    Zal best een goed mens zijn . Maar hij kost ajax teveel puinten dus op de bank maar beter zo snel mogelijk weg doen
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3609
    zondag 18 maart 2018 om 10:13
    Eerlijk is eerlijk hij is gewoon te licht voor de Nederlandse top.
    Vind ik leuk
    TheManager +420
    zondag 18 maart 2018 om 09:39
    Wat een gezever en wat een hetse is er rondom Ten Hag! Wie weet wat er intern allemaal besproken is met Veltman en hoe Ten Hag Veltman behandeld? Daarbij is het goed recht om Veltman eens aan de kant te zetten als andere het beter doen of beter passen in een tactisch plan. Daarbij ben je geen aanvoerder zodat je vervolgens altijd maar mag spelen; zowel een plek in de basis als aanvoerder zijn verdien je door de prestaties die je levert op trainingen en in het veld. En het is niet zo dat dit nu ineens over een nacht ijs gegaan is, Veltman verzaakt immers al langer en veel fans roepen al tijden om zijn wissel. Je kunt het niet eens zijn met Ten Hag zijn speelstijl of de wijze waarop hij de boel runt, maar laat dit nou toevallig een zeer goed te beargumenteren zet zijn en daarbij geef he zo het signaal af dat zelfs de aanvoerder moet presteren en niemand mag verzaken.
    Vind ik leuk
    Mari +7588
    zondag 18 maart 2018 om 09:46
    The Manager,
    Wat je zegt weet iedereen en ze zijn het ook met je eens, maar
    er spelen andere zaken, zoals
    1. Als ik het er mee eens ben leest niemand wat ik zeg/ luistert niemand naar wat ik zeg, dus ik moet iets tegengesteld noemen
    ( de Derksen?Gijp aanpak)
    2 Als Ten Hag hem niet passeert krijg je over een paar weken een compilatie van momenten waarom Joel minder heeft gepresteerd/slecht heeft gepresteerd en wordt er geroepen: Ten Hag heeft gefaald, hij had hem moeten passeren.
    Zo kan ik nog wel wat lul argumenten verzinnen.

    Geen enkele speler is 100% zeker van zijn plaats.
    Als hij minder speelt kan hij op de bank terecht komen, zelf als hij goed speelt, aar een ander past nog beter in het systeem kan hij op de bank terecht komen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 12:55]
    Vind ik leuk
    pietprecies +4209
    zondag 18 maart 2018 om 12:55
    Je hebt volledig gelijk, wat Mari zegt ook trouwens, als dit soort mediafiguren maar roepen dat ze het er mee eens zijn, dan luistert niemand naar ze.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 09:40
    Veltman is gewoon een topper, waar Ajax heel blij mee moet zijn. Als we de 'streken' van Veltman bij een speler van een Europese topclub zien, dan heet het professioneel en nu loopt iedereen te zeiken. Onzin, geniet van de inzet en gedrevenheid van onze aanvoerder
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 09:41]
    Vind ik leuk
    Mari +7588
    zondag 18 maart 2018 om 09:41
    vraagje;wie is eigenlijk Frank Snoek? Bij welke club is hij bestuurder of ex bestuurder. nog nooit van hem gehoord
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3609
    zondag 18 maart 2018 om 10:15
    Een Ajaxcied.
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +855
    zondag 18 maart 2018 om 09:42
    Veltman kom toch veel te kort voor Ajax!! Ik vraag me ook af wel buitenlandse ckub op hem zit te wachten. Ergens een middenmoter misschien!!
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12765
    zondag 18 maart 2018 om 09:45
    Er zitten + 50.000 mensen in het stadion, waarvan het grootste gedeelte niet eens zo kan fluiten, en bij het gedeelte die dat wel kunnen zullen 9 van 10 het niet eens doen.
    Wat je dan overhoudt is hooguit een paar honderd man.
    Dus laten we een keer stoppen met het praten over de fans in algemene zin, dit zijn er in verhouding maar een paar.
    Dit geldt ook voor die keren dat Ziyech werd uitgefloten door zo’n 100 van de in totaal + 50.000 man ;-)
    Vind ik leuk
    Kuip +6945
    zondag 18 maart 2018 om 09:56
    Ik kan (helaas) ook niet fluiten (alleen op de blokfluit), en als ik het wel kon zou ik het ook niet doen, omdat dat niet respectvol is. Desalniettemin denk ik dat er meer dan een paar honderd man zijn die vinden dat Veltman er niets van kan en beter op de bank kan zitten. Datzelfde geldt voor Ziyech. Die kan wel voetballen maar heeft andere mankementen.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12765
    zondag 18 maart 2018 om 10:24
    Tuurlijk zijn die er wel, maar de meeste daarvan vinden het niet nodig om ze dan ook maar meteen uit te gaan fluiten.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3609
    zondag 18 maart 2018 om 10:17
    En dat is ooook niet terecht is een goede voetballer.
    Vind ik leuk
    remakil +5499
    zondag 18 maart 2018 om 09:46
    Mijn hemel, hebben de critici nou echt niets anders te doen, dan op Ten Hag te zeiken? Veltman er naast zetten is het gevolg van zijn eigen spel en hem laten staan maakt Ten Hag juist ongeloofwaardig..

    Vind ik leuk
    Argento8523 +6551
    zondag 18 maart 2018 om 09:49
    Bla bla bla meer krediet....

    Veltman presteert gewoon ondermaats

    Terecht dat hij er een keer naast is gezet
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 09:50
    Veltman is door Keizer aanvoerder gemaakt. Dat was Marcel zijn eerste fout. De eerste juiste beslissing van ten Hag is om Veltman op de bank te zetten. Die kneus maakt week in, week uit fouten. Die had al maanden terug op de bank gezet moeten worden.
    Vind ik leuk
    Kuip +6945
    zondag 18 maart 2018 om 09:51
    Wat een onzin kraamt Snoeks uit. Omdat hij aanvoerder is mag hij niet op de bank? De beste speelt, wel of geen aanvoerder. Het feit dat hij aanvoerder is komt door de voorgangers van ten Hag. Het zou raar zijn geweest dat ten Hag hem dan meteen aanvoerder-af zou maken.
    Ten Hag zit opgescheept met een aanvoerder die de kwaliteiten mist voor Ajax. Zo simpel is het. De vraag is: hoe los je dat op zonder Veltman te beschadigen, want het is wel een voorbeeldige vent.
    Vind ik leuk
    JustH +14905
    zondag 18 maart 2018 om 11:17
    Ten Hag wil gewoon een echte rechtsback. Wat is daar nou zo moeilijk aan. Veltman heeft het voorbeeldig gedaan, maar is niet een rechtsback. Het is duidelijk dat Ten Hag naar binnen trekkende buitenspelers wil en backs die er overheen gaan. Dat is toch aan alles te merken.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154489
    zondag 18 maart 2018 om 09:52
    Ik ben niet verbaasd
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 10:29]
    Vind ik leuk
    Ajaksiet +299
    zondag 18 maart 2018 om 09:53
    Is een van de weinige van ons team met karakter, helaas ook een van de mindere met inzicht en techniek. Moet wel spelen, er is namelijk geen betere op dit moment als rechtsback.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3609
    zondag 18 maart 2018 om 10:20
    En in de A 1 ?
    Vind ik leuk
    Ajaksiet +299
    zondag 18 maart 2018 om 15:25
    Wie?
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 10:02
    Ik ben geen fan van Veltman, nooit geweest en zal het nooit worden. Al is ie nog zo'n kind van de club, ook mijn club.
    Marcel Keizer verzon ooit dat ie in Veltman een aanvoerder zag. Waarom was voor mij echt een raadsel. Veltman heeft het al druk zat met gewoon zijn taak uitvoeren, heeft geen leidinggevend vermogen.
    Als je mij zwart schminkd ben ik niet meteen een neger. Veltman met een band om zijn arm is nog steeds geen aanvoerder.
    Toen ten Hag kwam had ik verwacht dat ie dat meteen recht zou zetten.
    Nu ten Hag dat uiteindelijk, volledig terecht, toch gedaan heeft is de manier waarop weer niet goed.
    Kristenssen is een betere rechtsback en de Ligt, Wober en zelf Viergever zijn centraal beter. Zelfs Frenky de Jong is centraal achterin beter.
    Dat Veltman ooit Tete van zijn plek heeft gekregen is en blijft voor mij een volkomen raadsel. Tete is op één been nog beter.
    Koeman heeft dat ook gezien, gezien de selectie voor het Nederlands elftal.
    Het is triest voor Veltman maar hij heeft de laatste paar jaar geluk gehad dat ie mocht spelen.
    Vind ik leuk
    JoeyC +1721
    zondag 18 maart 2018 om 10:18
    De vloek van de rechtsback positie bij Ajax. Na Vd Wiel, Van Rhijn en Tete, moet nu ook Veltman eraan geloven. Een jaar geleden nog zogenaamd de beste rechtsback van de Eredivisie en nu door eigen supporters uitgefloten en opmakend voor een vertrek door de achterdeur.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20463
    zondag 18 maart 2018 om 10:22
    Verdiend wel wat meer respect.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25329
    zondag 18 maart 2018 om 10:23
    Veltam is al tijden niet in grootse doen. Logisch dat ten Hag een verder kijkt binnen zijn selectie. Die Deense rechtsback is niet voor niets al van de winter aangetrokken.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 10:36
    Laten we hem gauw voordragen bij de koning voor een onderscheiding voor de meest onsportieve Nederlandse speler in de laatste 10 jaar kunnen ze hem mooi onderscheiden met koningsdag op de p2 hebben ze nog iets te vieren
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +4704
    zondag 18 maart 2018 om 10:37
    Pff alsjeblieft zeg als aanvoer een streepje voor, daardoor heeft ie nog zoveel wedstrijden mogen spelen.

    Rot nou toch op de enige goede keuze die ten hag maakt door Veltman te passeren en meneer snoek moet daar weer schande over spreken.

    Zo word het nooit wat. Laat de mensen lekker hun werk doen en schrijf over het voetbal pisvlek.
    Vind ik leuk
    Blindsy +10387
    zondag 18 maart 2018 om 10:56
    Zijn sneue toneelstukjes van dit jaar hebben hem buiten Amsterdam geen vrienden opgeleverd... maar om inderdaad je aanvoerder op de bank te zetten bewijst dat Ten Hag nog n hoop moet leren.
    Inmiddels ook geen Oranje-klant meer, en voortdurend afgefikt in de pers en door het publiek... Tijd voor n buitenlands avontuur.
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1210
    zondag 18 maart 2018 om 10:56
    Ten Hag wordt nooit een top trainer,een tob trainer wel
    Vind ik leuk
    Hans Goor +44
    zondag 18 maart 2018 om 10:58
    Dat streepje had hij al lang voor, waar bemoeien ze zich mee, is meneertje Snoeks verantwoordelijk voor de resultaten.............dacht het niet. Ga lekker golfen met de Mos.
    Vind ik leuk
    renemar +497
    zondag 18 maart 2018 om 11:18
    Ik vind dat hij gelijk heeft. Veltman is ook een RCV en geen RB. Hij was de "dupe" van de klasse van De Ligt en Sanchez.
    Aan de andere kant is het natuurlijk niet zo dat een speler alleen omdat hij aanvoerder is meer krediet moet krijgen.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +664
    zondag 18 maart 2018 om 11:31
    Vorige trainer heeft hem aanvoerder gemaakt, niet ten Hag. Hij moet gewoon presteren op de training en in wedstrijden, op basis daarvan speel je wel of niet.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5014
    zondag 18 maart 2018 om 11:36
    Ik vind het zeer terecht dat hij er zo op staat. Het is een matennaaier eerste klas. Altijd dat zielige theater als ie eens een tikkie krijgt. Altijd op zoek om een tegenstander kaarten aan te smeren met toneelspel. Zelfs als ze op een gelijk spel staan laatst, doet ie dat nog in blessuretijd. Lijkt me dat er dan belangrijkere zaken zijn. Zijn interviews zijn ook altijd misselijkmakend.
    Dus logisch dat hij er slecht op staat.
    Vind ik leuk
    rinirat +2192
    zondag 18 maart 2018 om 11:39
    Niet lullen,verdient geen basis plek te veel persoonlijke fouten en opbouwend heel zwak.
    Vind ik leuk
    fr1963 +2782
    zondag 18 maart 2018 om 11:51
    Krediet bouw je in het topvoetbal niet op door je dienstjaren....Presteren is de enige maatstaf en dan niet af en toe maar elke week 90 minuten lang. Dat is topsport!
    Geldt ook voor Vilhena bijvoorbeeld, die speelt al anderhalf seizoen redelijk onopvallend, leidt ontzettend veel balverlies, begint pas sinds een paar weken af en toe te scoren, maar was in mijn ogen een drama. Gio hield hem constant de hand boven het hoofd vanwege zijn dienstjaren? zijn trouw aan de club? Hoe moeilijk ook, als je niet presteert of onder de maat, dan hoor je niet in de basis!
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 12:15
    Het deugd voor geen meter dat hij uitgefloten wordt. Punt. Alleen is het wel zo dat het publiek ook niet gek is. Zij zien dat Veltman zeker geen back is. Hij is een centrale verdediger, maar gewoon niet goed genoeg. Kan hij niks aan doen, maar het is wel een feit. Dat al die trainers hem steeds weer hebben opgesteld en zelfs nog aanvoerder gemaakt hebben doen het publiek morren. Iedereen ziet dat hij geen Ajax materiaal is. Prima centrale verdediger bij Utrecht of ADO, maar gewoon niet goed genoeg voor Ajax 1.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4319
    zondag 18 maart 2018 om 13:20
    Zo te lezen zijn weer de zakjes pinda's aan het woord (voor wie zich aangesproken voelt) want meer voetbalverstand zit er niet in. Deze nepsupporters worden gevoed door Derksen en Co. en zitten vooral elkaar na te papagaaien want als je maar luid genoeg schreeuwt, dan krijg je hopelijk ook gelijk. Dit soort lui kan ik missen als kiespijn in de Arena.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29429
    zondag 18 maart 2018 om 14:07
    Veltman is geen rechtsback en ook geen CV, probeer hem maar eens kwijt te raken van de zomer. Gaat nog een lastige klus worden.
    Vind ik leuk
    Siemjo +255
    zondag 18 maart 2018 om 14:07
    Wordt tijd dat ze Frank Snoeks ook een tijdje op de bank zetten. Altijd dat eeuwige gezwets van neven zaken tijdens een voetbal wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Darter 876 +528
    maandag 19 maart 2018 om 12:22
    Dirk Kuyt was vorig seizoen ook de aanvoerder, die zat ook een paar wedstrijden op de bank!
    Snoeks moet niet lullen...
    Veltman speelt al een tijdje niet goed!!
    En dan beland je op de bank...
    Ajacied vanaf zijn elfde of niet....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ajacied heeft 'brandmerk': 'Hij verdient het niet zoals er met hem wordt omgegaan'