'Droomkandidaat laat Chelsea wachten en kijkt met schuin oog naar Arsenal'

'Droomkandidaat laat Chelsea wachten en kijkt met schuin oog naar Arsenal'

zondag 18 maart 2018 om 11:58

Luis Enrique zet voorlopig géén handtekening bij Chelsea. De beoogde opvolger van Antonio Conte wil sowieso meer duidelijkheid over de plannen van The Blues én kijkt bovendien met een schuin oog naar de ontwikkelingen bij Arsenal, weet The Sunday Times. 

Alles wijst erop dat Conte aan zijn laatste weken in dienst van regerend kampioen Chelsea bezig is. De Italiaan botste deze jaargang met de clubleiding en sprak zijn onvrede over het transferbeleid uit. Chelsea maakte dit seizoen geen moment aanspraak op prolongatie van de landstitel. 

Enrique wordt in de Britse wandelgangen al weken genoemd als meest logische opvolger voor Conte. Of de voormalig succestrainer van FC Barcelona zelf zit te wachten op de trainersklus op Stamford Bridge, is nog maar de vraag. Voorlopig houdt hij de boot af.

Saillant: Enrique wacht af omdat hij benieuwd is naar de ontwikkelingen bij Arsenal. De kans bestaat dat Arsène Wenger binnenkort dan écht zijn afscheid aankondigt, na liefst 22 jaar als manager van de club. Enrique zou een lichte voorkeur hebben voor The Gunners. 

Poll

Bij welke club past Enrique beter?

(716 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 18 maart 2018 om 12:06
Arsenal, hij past niet bij Chelsea.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 12:08
Zou idd voor Arsenal gaan als ik hem was.
Wenger moet nu toch echt een keer vervangen worden.
Vind ik leuk
Kees Bman +3289
zondag 18 maart 2018 om 12:21
Arsenal is niks dan beter Chelsea ,hij moet gewoon niet voor Engeland kiezen.
Vind ik leuk
power +3800
zondag 18 maart 2018 om 12:23
PSG lijk mij iets voor hem
Vind ik leuk
Kees Bman +3289
zondag 18 maart 2018 om 12:25
Ja dat denk ik ook ,als hij daar slaagd word het een grote trainer. Want daar is altijd wat aan de hand.
Vind ik leuk
power +3800
zondag 18 maart 2018 om 13:00
klopt, ik vind PSG geen team, Enrique is iemand die kan van PSG team een maken, als hij daar slaagt dan is hij een grote trainer.
Vind ik leuk
mba4u2c +1256
zondag 18 maart 2018 om 14:52
Op basis waarvan, vraag ik me dan af...
Vind ik leuk
power +3800
zondag 18 maart 2018 om 15:52
op Basis van Barca, hij was laatste jaar niet zo goed Maar hij had wel prijzen gewonnen bij Barca,,,,,, hij weet hoe moet hij omgaan met spelers denk ik
Vind ik leuk
mba4u2c +1256
zondag 18 maart 2018 om 23:32
Tja, dat doet iedere trainer met dat materiaal. Dat bewijst dus niet dat hij een team kan maken...
Vind ik leuk
power +3800
zondag 18 maart 2018 om 23:38
ik vind hem wel een beter kandidaat voor PSG
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 12:29
Arsenal is een voetballende club. Past veel beter dan dat afbraakvoetbal van Chelsea.
Vind ik leuk
Kees Bman +3289
zondag 18 maart 2018 om 12:33
Als ik naar Arsenal kijk ,en dat bedoel ik niet verkeerd,is of ik naar dames voetbal kijk ,te soft .
Vind ik leuk
Toke +1444
zondag 18 maart 2018 om 13:01
Enrique kan toch zelf de opstelling maken of niet dan?
Hij hoeft ze geen afbraak spel te laten spelen bij Chelsea.
Dat dat nu gebeurd heeft werkelijk niks met de trainer Enrique te maken.
Dom argument dus.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 15:21
Er heeft nooit enig greintje avontuur in die club gezeten, dus zeker geen dom argument.
De Boer bij Inter? Sommige clubs hebben verdedigen in het DNA.
Vind ik leuk
mba4u2c +1256
zondag 18 maart 2018 om 14:52
Dat kun je ook veranderen hoor...
Vind ik leuk
Gustavo +1295
zondag 18 maart 2018 om 12:07
Nog steeds geen idee of het een bekwame coach is. Barca B ging prima, Roma echt slecht en Barca ging ook okay. Maar bij die laatste gaat iedereen wel okay.
Vind ik leuk
Laliga +1158
zondag 18 maart 2018 om 12:50
Werd kampioen won cl en de beker , das wel meer dan okay dacht ik zo
Vind ik leuk
Romario9 +7907
zondag 18 maart 2018 om 12:10
Ik snap ‘m wel, als je kunt kiezen tussen een club waar je als trainer alle tijd en krediet krijgt en een club waar ze om het seizoen van trainer wisselen.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 12:10
Meer voetbal bij Arsenal, meer power bij Chelsea. Lijkt meer voor Arsenal
Vind ik leuk
Gid010 +530
zondag 18 maart 2018 om 12:12
Voor een kans op een prijs of meedoen om kampioenschap, heb je bij Chelsea gewoon meer kans. Arsenal is vaak rond de winterstop of eerder al kansloos op de landstitel. Hij kan Chelsea misschien nog wel een tandje beter aan het voetballen krijgen.
Vind ik leuk
Romario9 +7907
zondag 18 maart 2018 om 12:15
Dat Arsenal vaak rond de winterstop of eerder al kansloos is voor de titel is precies waarom ze Wenger gaan vervangen. Arsenal heeft nog steeds genoeg naam, uitstraling en geld om op termijn weer een topclub te worden, met de juiste mensen.
Vind ik leuk
Kees Bman +3289
zondag 18 maart 2018 om 12:34
Ja dat vind ik ook er zit meer pit in Chelsea.
Vind ik leuk
Butsbal +9424
zondag 18 maart 2018 om 12:13
Schele met zn schuin oog
Vind ik leuk
Butsbal +9424
zondag 18 maart 2018 om 12:14
Afwachten op Arsenal ? Schaamluis Enrique
Vind ik leuk
Ajacied_8 +3318
zondag 18 maart 2018 om 12:15
Bij Arsenal kun je het volgens mij niet slechter doen dan dat het nu gaat. Dus zou een slimme keuze zijn.
Maar waarom zou men bij Arsenal voor Luis Enrique gaan, zoveel heeft die toch niet gepresteerd als trainer??
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 12:35
2x Kampioen
2x Spaanse beker
1x Champions League
1x Europese Supercup
1x WK voor clubs
1x Spaanse Supercup

Het is maar wat je niet veel noemt...
Vind ik leuk
Ajacied_8 +3318
zondag 18 maart 2018 om 13:20
Buiten Barcelona* had er dan bij moeten staan. En zolang Messi daar speelt moet die alle credits krijgen, niet een toevallige passant als trainer.
Bij AS Roma was Enrique een drama.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 14:03
Vergelijk dit schamele lijstje met de prijzenkast van Real.
Vind ik leuk
Kees Bman +3289
zondag 18 maart 2018 om 12:36
En ik vind hem niet zulke Engelse trainer,meer Spaans dorsen.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 12:38
Arsenal zou top zijn voor Luis en Rique

Vind ik leuk
pdavie +428
zondag 18 maart 2018 om 13:10
Als het tussen die 2 clubs gaat, zou ik Arsenal kiezen. Komt ook omdat ik een pleuris hekel aan Chelsea heb met hun afbraakvoetbal..Geen objectieve mening dus, maar goed...;-)
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 14:02
Arsenal. Enrique is met zijn Barcelona-achtergrond gewend om altijd in de schaduw te staan van een echt grote club.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Droomkandidaat laat Chelsea wachten en kijkt met schuin oog naar Arsenal'