Van Halst schrikt van agressie en verlaat stadion onder begeleiding: 'Niet leuk'

    Van Halst schrikt van agressie en verlaat stadion onder begeleiding: 'Niet leuk'

    Jan van Halst en zijn gezin hebben zaterdagavond onder politiebegeleiding het stadion van FC Twente moeten verlaten. Dat bevestigt de directeur van de degradatiekandidaat zelf in gesprek met Tubantia. 

    Kort na het begin van de tweede helft van het thuisduel met Willem II werd Van Halst onder begeleiding van enkele stewards naar de uitgang gedirigeerd. De sfeer was grimming in de Grolsch Veste en er was sprake van een 'dreigende' situatie. 

    "Uit voorzorg en in overleg met de veiligheidsmensen hebben we dat besloten. Er was zo veel agressie in het stadion dat dit verstandig was", aldus Van Halst. "Ik ben naar huis gegaan. Nee, het was geen leuke avond."

    In het stadion waren diverse spandoeken te zien waarop Van Halst fel bekritiseerd wordt. Een deel van de achterban van Twente vindt dat de oud-middenvelder verantwoordelijk is voor de sportieve malaise waarin de club zich momenteel bevindt. Met nog zes speelrondes te gaan zijn de Tukkers hekkensluiter. 

    Lees ook: Matig FC Twente schiet niets op met zwaarbevochten remise tegen Willem II

    Lees meer over:EredivisieFC Twente

    Plaats een reactie

    zondag 18 maart 2018 om 18:15
    Lijkt wel Feyenoord taferelen
    Vind ik leuk
    Niels92 +27271
    zondag 18 maart 2018 om 18:21
    Ach een beetje agressie moet kunnen, dat houd het wat levendig :)
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12045
    zondag 18 maart 2018 om 18:47
    Je bent niet goet bij je hoofd als je dit toelaatbaar vind Niels!
    Vind ik leuk
    BassieN +10982
    zondag 18 maart 2018 om 18:23
    Hou je nou eens een keer op met dat constante provoceren? Word je hier beter van ofzo?
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:24
    Ik voorzie dat Gio ook onder politiebegeleiding de Kuip moet verlaten.

    Ik zie hier de provocatie er niet van in?
    Vind ik leuk
    BassieN +10982
    zondag 18 maart 2018 om 18:27
    Voorzie jij dat ja? Moet je misschien een keer in een woonwagen op de dam gaan staan, kun je er nog geld mee verdienen ook
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:31
    Ach je bent niet boos op mij...teleurstellend he het leven? Is gelukkig niet bij mij het geval.
    Vind ik leuk
    Kaar +898
    zondag 18 maart 2018 om 20:28
    Dat betwijfel ik ten zeerste gezien je altijd provocerende irritante reacties hier. Dan moet je echt een rot leven hebben.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 20:31
    Jij je twijfels, ik de zekerheid ;-)

    Prima toch?
    Vind ik leuk
    Kaar +898
    zondag 18 maart 2018 om 20:32
    Tja iedereen heeft z’n eigen waarheid he...
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 20:33
    Jij had toch je twijfels?
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 20:48
    Rotterdamse Ajaxcied is iemand die zijn eigen afkomst verloochend! Triest hé!
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 20:50
    RBG met duizenden accounts is triest
    Vind ik leuk
    Kaar +898
    zondag 18 maart 2018 om 21:06
    Nee eigenlijk niet, maar in dit geval ging het om jouw zekerheid en daarmee jouw eigen waarheid...
    Vind ik leuk
    Jozef +38727
    zondag 18 maart 2018 om 18:31
    Het heeft inderdaad niks met dit onderwerp te maken.

    Toch was Gio gisteren in het nieuws vanwege gefrustreerde supporters die hem de lelijkste dingen toewensen. Zonde.

    Spijtig dat mensen niet kunnen relativeren.
    Vind ik leuk
    Nuance +9162
    zondag 18 maart 2018 om 20:12
    Het wordt tijd dat jij een ban krijgt.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 20:16
    Omdat je niet inhoudelijk kan bijbenen?
    Vind ik leuk
    Jur74 +8944
    zondag 18 maart 2018 om 18:30
    Laat je niet opfokken door een ventje die supporter is van de club met het grootste tuig van Nederland.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:58
    Waar jij onderdeel van bent
    Scheer jij altijd alles over een kam jur dat noemen ze. kortzichtig denken doei jur.
    Vind ik leuk
    Jur74 +8944
    zondag 18 maart 2018 om 19:05
    Waarom reageer je met zo een reactie wel op , maar niet op een ander?
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 19:26
    Dat jij dat ook altijd doet...
    Vind ik leuk
    Jur74 +8944
    zondag 18 maart 2018 om 19:34
    Jij zegt dat ik iedereen over een kam scheer. Prima, is jouw mening. Wees dan een vent de rest ook aan te spreken die dat ook doen en anders gewoon niet reageren.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 19:37
    Ik reageer op wie ik wil kerel en als je dat niet aanstaat stuur jij een mail naar vp....
    Vind ik leuk
    Jur74 +8944
    zondag 18 maart 2018 om 19:43
    Ga lekker in het bos spelen joh, dat doen jullie zo graag in Nijmegen.
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3527
    zondag 18 maart 2018 om 18:23
    Waarom Dan?
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:27
    In de tijd dat ik in de kuip heb gewerkt waren er ook 'trouwe feyenoorders' die het Maasgebouw wouden binnendringen. En vervolgens maar even de deur kapot gooiden.

    Hey maar ieder zo zn definitie van warme club liefde he
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3527
    zondag 18 maart 2018 om 18:39
    Duidelijk
    Vind ik leuk
    stratumseind +171618
    zondag 18 maart 2018 om 18:41
    Daar hebben wij spelers voor.....
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:47
    Doe jij es nie zo gespeeld bijdehand
    Vind ik leuk
    stratumseind +171618
    zondag 18 maart 2018 om 18:49
    Leer jij eens Nederlands.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:50
    Zeg jij? Hahaha ga is gauw weer de comedian uithangen
    Vind ik leuk
    stratumseind +171618
    zondag 18 maart 2018 om 18:56
    Het is niet "es" en ook niet "is" maar "eens".
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 19:06
    Stratumpie voelt zich geroepen om spellingbitch te spelen omdat hij daadwerkelijk niks in te brengen heeft. Zijn je grappen op?
    Vind ik leuk
    stratumseind +171618
    zondag 18 maart 2018 om 19:10
    De azijn bij je thuis nog niet zie ik.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 19:13
    Jaja en maar vingertje wijzen he ;-)
    Vind ik leuk
    FSCeara +8729
    zondag 18 maart 2018 om 18:43
    Heb je alternatieve straf gekregen ? Want kan me niet voorstellen dat je met je verstandelijke beperking daar hebt mogen werken
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:46
    In de skyboxen kerel. Daar heb ik echt gewerkt...of je me nou gelooft of niet.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171618
    zondag 18 maart 2018 om 18:50
    WC s schoonmaken van de bobo s ?
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:54
    Nee facilitaire dienstverlening was uitbesteed aan Stratum en Familie B.V.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171618
    zondag 18 maart 2018 om 18:54
    Waar ging het mis met je dan?
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:57
    Vanaf moment 1 altijd voor Ajax geweest pik. Nogmaals er zijn zoveel Rotterdammers voor Ajax...je hebt werkelijk waar geen idee. Komt ervan he heel de dag gespeeld de comedian te willen uithangen
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 19:22
    In Amsterdan zijn er weer heel veel voor Feyenoord of PSV.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 19:25
    Dat zou kunnen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 21:31
    Veel Rotterdammers voor Ajax, jij hebt echt je hersens aan het zweren vraag me werkelijk af hoe je aan die onzin komt,
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 21:36
    Dan niet he..;-)
    Vind ik leuk
    Spiegel +10061
    zondag 18 maart 2018 om 19:44
    Je bent een sneu mannetje. Sorry, meer kan ik er niet van maken.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 19:47
    Ik weet wie het zegt. Als ik me er wat van zou aantrekken...dan zou het helemaal slecht met mij gesteld zijn
    Vind ik leuk
    Spiegel +10061
    zondag 18 maart 2018 om 19:49
    Naar mijn idee is het al vrij slecht met je gesteld...

    Ajax heeft overtuigend gewonnen vandaag en i.p.v. dat te vieren ga je een beetje lopen trollen.

    In mijn ogen gaat het dan al vrij slecht met je...
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 19:51
    Wie zegt dat ik het niet vier?

    En wie zegt dat ik loop te trollen? Ik ventileer mijn mening dat je daar niet tegen kan, tsja...ga een cursus zelfbeheersing doen ofzo
    Vind ik leuk
    FSCeara +8729
    zondag 18 maart 2018 om 18:51
    Dan neem ik aan dat je weet hoe respect werkt en fatsoen. Ik vraag me soms bij jouw reacties af waar al die haat vandaan komt
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:54
    Respect krijg je niet, dat moet je verdienen
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:58
    Hij lult maar wat de JUR
    Vind ik leuk
    J Kiprich +16102
    zondag 18 maart 2018 om 18:38
    Of Ajacieden, die komen graag bij de mensen thuis. Of vallen jeugdspelers aan, slopen cafés in het buitenland, slopen het stadion na een kansloos verloren EL-finale. Ja, dat zijn pas frisse jongens. Net zo kansloos als jouw naam en clubvoorkeur.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:41
    Of een ene Kiprich die via een VP een andere member gaat bedreigen. En spelers thuis opzoeken? Dat doen jouw kameraden voornamelijk ;-)
    Vind ik leuk
    J Kiprich +16102
    zondag 18 maart 2018 om 18:50
    Oh, wie bedreig ik dan? En het waren toch echt Ajacieden die bij bestuursleden op de stoep stonden. Nou begrijp ik dat het lekkerder voor je is om op Feyenoordtopics te komen trollen dan op die van Ajax te reageren. Maar het kansloze druipt er dan zo vanaf.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 19:03
    Nu weer de onschuldige spelen, maar toen ik je klem lulde laatst....was et alleen maar bedreigen he ;-)

    Maar ben je zeker vergeten
    Vind ik leuk
    J Kiprich +16102
    zondag 18 maart 2018 om 19:27
    Doe je best, geef me link waarin dat gebeurde. Die is er niet en dat weet je ook maar het wordt er alleen maar kanslozer op. En dan zou dat bedreigen zelfs nog een waarschijnlijkere optie zijn.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 19:30
    Ik ga de moeite niet nemen op mijn vrije zondag om jou te reminden op jouw zielige gedrag.

    Zoek zelf of weet wat je zegt de volgende keer
    Vind ik leuk
    J Kiprich +16102
    zondag 18 maart 2018 om 19:38
    Kijk, en weer een draai omdat je je woorden niet hard kan maken. En dat lult mij er uit? Je bent kansloos, kunt niet spellen, een aanfluiting voor alles wat een Rotterdammer zou moeten zijn en je bent een grote leugenaar. Waarschijnlijk stink je je ook nog en kan je niet fietsen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 19:40
    Ik draai nergens om heen. Als jij niet je eigen woorden kan herinneren, dan is dat jouw probleem.

    Zoek en gij zult vinden
    Vind ik leuk
    J Kiprich +16102
    zondag 18 maart 2018 om 19:47
    Jij beweert dat ik iets gezegd heb waarvan ik zeg dat het niet zo is. En nu moet ik zelf aantonen dat ik dat niet heb gezegd. Jij bent echt SGGZ-materiaal. Vergeet niet de verwijzing van de huisarts op te halen anders moet je zelf betalen.....
    Vind ik leuk
    Spiegel +10061
    zondag 18 maart 2018 om 19:47
    Van een kale kip kan je niet plukken Jozef...
    Vind ik leuk
    Spiegel +10061
    zondag 18 maart 2018 om 19:47
    Hahahahahaha je herinnert hem er wel aan. Maar je gaat je zondag er niet voor opofferen om hem te reminden?

    Lekker bezig pik.

    Denk dat er bij jou overigens maar weinig mensen gaan dreigen. Maar gewoon rechtstreeks erop gaan.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 19:49
    Stoerpraat

    In het echt piepen ze wel anders
    Vind ik leuk
    J Kiprich +16102
    zondag 18 maart 2018 om 19:55
    Hoe is dat nou, pleinvrees?
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 20:00
    Jij bent er voor in behandeling gegaan toch? En? Inmiddels genezen?
    Vind ik leuk
    J Kiprich +16102
    zondag 18 maart 2018 om 19:56
    Kansloos figuur.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 20:18
    Elke ochtend in de spiegel ja
    Vind ik leuk
    J Kiprich +16102
    zondag 18 maart 2018 om 20:31
    Als ik zou zeggen dat ik medelijden met je heb omdat je dat iedere ochtend moet meemaken dan zou ik net als jij een leugenaar zijn.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 20:38
    Ik ga mijn tijd niet verdoen om daadwerkelijk zijn uitspraak op te zoeken. Heb wel wat beters te doen
    Vind ik leuk
    J Kiprich +16102
    zondag 18 maart 2018 om 20:48
    En dat is nou precies de reden dat je een leugenaar bent!
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 20:52
    Mij een leugenaar noemen terwijl je gwn te lui bent om iets van jezelf op te zoeken of zelfs te herinneren! Ga toch spelen man
    Vind ik leuk
    J Kiprich +16102
    zondag 18 maart 2018 om 21:12
    Wat ben je toch een vreemde vogel. Jij beweert dat ik je bedreigd heb en ik vraag aan jou om die uitspraak te bewijzen omdat het niet waar is. En dan ben ik lui? Dit spelletje houd ik langer vol dan jij. Luie leugenaar!
    Vind ik leuk
    mason +1904
    zondag 18 maart 2018 om 18:43
    En dan tijdens de beker finales de munt automaten vernielen en de straatstenen van het feyenoord logo er proberen uit trekken. Heb als steward in se kuip die stenen nog moeten bewaken. Trieste lui. Ik pleite er daarna ook direct voor als ajax in de bekerfinale speelt het lekker te houden in de arena, kunnen ze lekker daar de boel vernielen.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8729
    zondag 18 maart 2018 om 18:52
    Tegen de tijd dat ajax weer bekerfinale speelt zal dat ook wel in de arena zijn.
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12045
    zondag 18 maart 2018 om 18:52
    Dat is nou net waarom Ajax niet meer in de beker geïnteresseerd is (-;
    Vind ik leuk
    Ricar +96
    zondag 18 maart 2018 om 19:52
    Goh ben je dr weer droeftoeter.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 19:52
    Je hebt me natuurlijk gemist
    Vind ik leuk
    Ricar +96
    zondag 18 maart 2018 om 20:02
    Ja zeker, maar het ging de laatste weken niet zo goed bij je club, dus ik snap dat je er effe niet was...... Maar zie hier.....ze hebben vandaag gewonnen dus de grote muil gaat weer open .
    Vind ik leuk
    Nuance +9162
    zondag 18 maart 2018 om 20:11
    Daar heb je hem weer. Je geeft bij elke post weer blijk dat je er echt geen snars van begrijpt.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 20:11
    Jij wel Nuance, jij wel.
    Vind ik leuk
    Nuance +9162
    zondag 18 maart 2018 om 20:20
    Inderdaad. Ik kijk ruim veertig jaar voetbal. En heb het dertig jaar gespeeld. Jij hebt nooit een post die inhoudelijk over voetbal gaat, nooit. Jij bent alleen maar aan het beledigen, kleineren en zuigen. Ji bent de reden dat de rest van Nederland een hekel aan Ajacieden heeft. Jij bent de personificatie van een arrogante, domme, zelf ingenomen, irritante, vol van zich zelf zijnde trieste Ajax supporter.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 20:28
    Ohw jij bent ook zo een simpele ziel die iedereen over 1 kam scheert?

    Vind ik leuk
    Nuance +9162
    zondag 18 maart 2018 om 20:48
    Nee juist niet iedereen, alleen jou. Er zijn hier zat Ajacieden waarmee je zinnig over voetbal kunt praten. Die hebben verstand van het spelletje. Jij niet, jij hebt een winnende ploeg gekozen en daar hol je achteraan. Had net zo goed PSV kunnen zijn.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 20:51
    Jij hebt idd verstand van voetbal, nu moet Feyenoord het nog inzien.

    Met mij kan je zeker een gesprek aangaan, alleen ben ik selectief met wie ik een gesprek aanga.
    Vind ik leuk
    Nuance +9162
    zondag 18 maart 2018 om 21:04
    Feyenoord kan vaak niet beter. De wil is er, maar kwalitatief komen wij vaak tekort. Waardoor wedstrijden puur op kracht gewonnen worden en minder op souplesse. Supporter ben je omdat de club in je hart zit. Maar nooit zal ik supporters van andere clubs afzeiken omdat zij fan zijn van “mindere clubs”. Ik snap ook wel dat Heracles, Willem II bijv. kleinere clubs zijn dan Ajax en Feyenoord. Verdienen zij het om constant kleinerende opmerkingen te krijgen? Is het stoer dat Ajax 2-5 van Sparta wint? Terwijl bij Sparta vier miljoen op het veld staat en bij Ajax veertig?
    Waar jij scheef gaat, is dat jij bij elke Feyenoordtopic gaat lopen kleineren, zuigen en trollen. Vervolgens roept dat reacties op. Jij krijgt het aan de stok met Midden-Noord, een van de meest aardige forumleden hier. Jij zou eens goed in de spiegel moeten kijken. Ik heb het wel vaker tegen je gezegd; winnen kan iedereen, het gaat erom hoe je blijft staan als het leven je klappen geeft.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 21:05]
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 21:09
    Ik kleineer niemand. Ik heb jou wel meerdere keren terecht gewezen. Maar dat was ook nodig he?
    Vind ik leuk
    Nuance +9162
    zondag 18 maart 2018 om 21:38
    In slecht Nederland geformuleerde beledigingen zjjn geen terechtwijzigingen. Jij kunt mij niet terechtwijzen. Daartoe moet ik eerst iets verkeerd hebben gedaan. De enige die in aanmerking komt voor een terechtwijzing of een ban ben jij.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 21:52
    Je kan zelf niet eens foutloos typen, kom je mij wijzen op slecht Nederlands. Joker, zoals ze jou thuis ook zien
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 21:52]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31889
    zondag 18 maart 2018 om 20:26
    Jij bent echt een triest figuurtje!
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12761
    zondag 18 maart 2018 om 18:16
    Het is natuurlijk niet goed te praten dit gedrag.. Maar als ik Van Halst was zou ik op dit moment niet met m'n gezin naar de wedstrijden gaan..
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:18
    Krijg je als je groot verdiener bent bij een degradant
    Vind ik leuk
    Jozef +38727
    zondag 18 maart 2018 om 18:36
    Dus je vindt het wel terecht wat hem overkomt?
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46306
    zondag 18 maart 2018 om 18:19
    Belachelijk.
    Degene die dit echt veroorzaakt heeft is 'Munsterman'.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5757
    zondag 18 maart 2018 om 18:22
    Onzin. Van Halst werkte dit jaar gewoon met de 4e begroting van NL en staat laatste.
    Met 73 spelers onder contract en 3 hoofdtrainers in 1 seizoen.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13610
    zondag 18 maart 2018 om 18:25
    En hoeveel van die begroting is voor het spelersbudget en hoeveel voor... bijvoorbeeld aflossing van schulden?
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5757
    zondag 18 maart 2018 om 18:35
    Bijna 7 miljoen spelersbugdget . Op de top 3 na is er denk ik geen club die veel meer kon uitgeven aan spelers dit seizoen . Feyenoord werd 2e met 8 miljoen....
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 18:57]
    Vind ik leuk
    mason +1904
    zondag 18 maart 2018 om 18:44
    Ik hoorde van verbeek dat het toch beduidend lager lag.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5757
    zondag 18 maart 2018 om 18:57
    Nee het is bijna 7 miljoen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 19:00
    En jij neemt Verbeek serieus na z'n verontwaardigde blik nav de kritiek op het tv optreden van de heren?
    Vind ik leuk
    Jozef +38727
    zondag 18 maart 2018 om 18:33
    Dus is het gedrag jegens van Halst te begrijpen, of interpreteer ik verkeerd?
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 18:38]
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:23
    Met zijn creatieve boekhouding inderdaad
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12045
    zondag 18 maart 2018 om 18:54
    Ben het een keer eens met je (-:
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:21
    En wat doet onze Jan allemaal verkeerd dan. Ze bouwen op de smeulende resten van wat ooit succes was.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5757
    zondag 18 maart 2018 om 18:23
    Haben Sie eine stunde ?
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:26
    Ik geloof vast dat er veel fout gaat, dat gaat namelijk bij elke club zo. Alleen komt het pas aan het licht als de resultaten van het 1e elftal slecht zijn.
    Vind ik leuk
    Farmer +12367
    zondag 18 maart 2018 om 18:32
    Red je dat wel in een uur? :(

    Sterkte kerel! T ziet dr écht somber uit voor jullie.

    'Het mooiste vermaak is leedvermaak' zegt men, maar.. er is wel een grens natuurlijk. In het belang van het Nederlandse voetbal, kán de Eredivisie zich hiet niet permitteren om een club met 25k mensen op de planken, te laten degraderen.
    'vierde begroting van Nederland'.. Tja, wát zullen ze daar fout doen in die bestuurskamers..

    Je kunt beter vragen: wat niet?
    Ben je denk ik sneller klaar met antwoorden.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 19:33]
    Vind ik leuk
    Jozef +38727
    zondag 18 maart 2018 om 18:40
    Er zal vast een hoop mis gaan.
    Maar bedreigingen kunnen natuurlijk nooit door de beugel.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171618
    zondag 18 maart 2018 om 18:42
    amen
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5757
    zondag 18 maart 2018 om 18:59
    Welke bedreigingen ?
    Vind ik leuk
    Jozef +38727
    zondag 18 maart 2018 om 20:03
    Die verwachtte ik al van je.

    Van Halst ging vroegrijdig weg onder begeleiding, omdat hij het zoetsappige sfeertje van vrienden onder elkaar niet meer aankon.

    Nou goed?!
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 20:11]
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5757
    zondag 18 maart 2018 om 21:09
    Better
    Vind ik leuk
    Farmer +12367
    zondag 18 maart 2018 om 19:41
    Het heeft er toch alles van weg dat van Halst-en de zijnen, een beleidsplan-volgens de Wet van Murphy uitvoeren.
    'De vierde begroting van Nederland' is al een voorbeeld bv. Een aanzienlijk deel van die begroting is dus aflossing van de torenhoge schulden. Qua spelersbudget is het een stuk minder rooskleurig, en qua kwalitatief inkopen is Twente eigenlijk nog minder bezig.

    T is prima voor te stellen dat de aanhang daar het gewoon spuugzat is nu, elke keer weer zo'n populaire 'succesbek' die even naam en faam komt verdienen, en hun club weer een stukje verder de afgrond indrukt.

    Maar Twente is bv volgend jaar failliet, en weg, en van Halst9die daar een aanzienlijk aandeel dan wel verantwoordelijkheid voor heeft) schuift vrólijk aan bij de praatprogrammas(aka, voorleesmoeder) van de NOS. En vangt zn centjes en snabbeltjes wel weer. Dát is her ergste. De mensen die er het beste mee voor hebben, wekelijks naar de wedstrijden komen, die zijn gedupeerd, en de bobo's die het op hun geweten hebben báden in hun verheerlijke positie, stinkend van het geld.

    Dat het gewone volk, op den duur ook overgaat tot bedreigingen, is toch niks anders dan een logisch gevolg?

    Volgens de geschiedenis is het altijd zo gegaan iig :)
    Vind ik leuk
    Jozef +38727
    zondag 18 maart 2018 om 20:13
    Nee, niks logisch gevolg.

    Een regelrechte schande.
    Vind ik leuk
    Romario9 +11830
    zondag 18 maart 2018 om 18:35
    Verkeerde spelers gehaald en verkeerde coach gehaald, bijvoorbeeld.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:22
    Het is niet goed te praten dit soort bedreigingen,maar mijnheer van Halst heeft een enorme plaat voor zn kop,zelfs de gematigde supporters willen ,dat hij zijn functie neerlegt.Hij heeft gefaald.
    Vind ik leuk
    2cents +56636
    zondag 18 maart 2018 om 18:22
    Einde is nabij, als je als directeur al voor het einde van de wedstrijd dreigt te worden opgezocht door “supporters”. In het belang van de club kun je dan het beste een “Van Der Looi”-tje doen.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18104
    zondag 18 maart 2018 om 18:22
    Het scheelde maar een haartje. ;-)
    Vind ik leuk
    Rodajc +14768
    zondag 18 maart 2018 om 18:23
    Gezelligheid.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9609
    zondag 18 maart 2018 om 18:24
    He he, Twente eindelijk los.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:24
    Echt Nederland. Voetbal wordt met het jaar minder en agressie met het jaar meer!
    Vind ik leuk
    stock3 +759
    zondag 18 maart 2018 om 19:25
    Voetbal word minder maar de agressie was vroeger 10x erger.
    Vind ik leuk
    Deltacraft +179
    zondag 18 maart 2018 om 18:28
    Triest dat dit moet gebeuren,hou het zakelijk. Hij functioneert niet goed maar er staat een team die makkelijk om plaats 12 moet kunnen voetballen, Daar is Verbeek verantwoordelijk voor en juist deze man maakt Twente kapot
    Vind ik leuk
    Romario9 +11830
    zondag 18 maart 2018 om 18:37
    Van Halst heeft Verbeek binnengehaald . Hij wist waar ie aan begon.
    Vind ik leuk
    Cantona +1050
    zondag 18 maart 2018 om 18:28
    Sneu dat het zo moet
    Vind ik leuk
    Luiehond +1977
    zondag 18 maart 2018 om 18:29
    Wel weer mooi om te zien wanneer er een trainer uitgegooit wordt het zeker niet beter wordt eerder slechter! Zie maar bij twente en ajax.
    Paniek voetbal!
    Vind ik leuk
    stratumseind +171618
    zondag 18 maart 2018 om 18:32
    Dit gaat (net als in de zaak gio) weer helemaal nergens over.
    Triest
    Vind ik leuk
    elmoo +654
    zondag 18 maart 2018 om 18:33
    Triest
    Vind ik leuk
    Wazzupp +640
    zondag 18 maart 2018 om 18:36
    Hoop dat ze erin blijven..
    Vind ik leuk
    wil +1114
    zondag 18 maart 2018 om 18:38
    Het wordt steeds gekker met die mafkezen.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5803
    zondag 18 maart 2018 om 18:41
    Triest. Slechte reclame voor de club.
    Vind ik leuk
    Hansdijk +385
    zondag 18 maart 2018 om 18:43
    Die kale sloopt Twente met die achterlijke aankopen Je WEET dat je aan types als Assaidi, Tighaouidi, Maher en El Hamdaoui geen klote hebt als er gestreden moet worden. Alleen maar egoïstische profiteurs en mooi weer voetballers, walgelijk luie varkens!
    Vind ik leuk
    FSCeara +8729
    zondag 18 maart 2018 om 18:48
    Ongeacht wat hij binnen heeft gehaald of hoe Twente voetbald.dit gedrag is nooit goed te praten. Ik ben geen fan van verbeek en nog minder van die kale kwast maar dan nog ga je niemand bedreigen. Zoals mensen die niet onder een steen vandaan zijn gekropen had ook gewoon dialoog kunnen worden aangegaan of zelfs ontslag eisen maar bedreigingen is gewoon niet acceptabel
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5757
    zondag 18 maart 2018 om 19:00
    Er is niemand bedreigd .
    Vind ik leuk
    Jozef +38727
    zondag 18 maart 2018 om 20:15
    Nee, hij ging vroegrijdig in vrede.
    Ik wist niet dat er struisvogels leefden in Twente.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5757
    zondag 18 maart 2018 om 21:10
    Uit voorzorg.
    Grimmig sfeertje.
    Vind ik leuk
    Jozef +38727
    zondag 18 maart 2018 om 21:12
    Dat je dus als bedreigend opvat, anders blijf je toch zitten?
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:44
    Lekker boeiend allemaal
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14746
    zondag 18 maart 2018 om 18:56
    Hij heeft er een puinhoop van gemaakt bij FC Twente en maar met 1 gedachte de club geleid. Hoe vul ik zo snel mogelijk mijn zakken zowel bij Twente als zijn bijbaan als analist. Hij is "uit voorzorg"weggegaan dus er is niets gebeurd.
    Nee jan mag van mij uit het voetbal verwijderd worden.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:57
    Wat je ook doet als directeur -trainer-techn.manager-etc . Als je tegenwoordig niet doet wat sommige supporters willen , dan ben je in de huidige maatschappij aangeschoten wild !
    Ook je familie ! Het is eigenlijk van een niveau nul
    Het maakt sommige mensen niet meer uit wat ze aanrichten bij kinderen /vrouwen/familie etc als er maar gedaan wordt wat zij willen !
    In zo een land en wereld leven wij nu !
    We praten er nu over en over 1 week ebt het weg tot het volgende incident !
    Vind ik leuk
    deltiaan +1241
    zondag 18 maart 2018 om 19:14
    zelf schuld mijnheer van halst
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 19:23
    Bedreigingen (zeker naar iemands gezin) zijn uit den boze,klaar! Dat gezegd hebbende mag je vind ik wel je onvrede uiten als supporter als je ziet dat beleid faalt en geloof me dat is net zo min leuk voor je vrouw en kinderen als er gezongen wordt van Halst Rot op,dat je ze dus onder deze omstandigheden meeneemt is een keuze,wat had ie gedacht,dat ze hem toe zouden juichen en applaudisseren,maar nogmaals, gezin bedreigen is altijd fout.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9491
    zondag 18 maart 2018 om 19:24
    Proficiat Jan !
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9157
    zondag 18 maart 2018 om 19:43
    Wordt steeds gezelliger in en rond de grolsch veste, gelukkig kunnen ze nu alleen nog omhoog kijken
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 19:43]
    Vind ik leuk
    Henk3 +680
    zondag 18 maart 2018 om 19:48
    Ben blij wanneer deze club met zijn vreselijke supporters en leiding degradeert naar waar het thuis hoort.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 19:59
    Time to leave jantje.
    Vind ik leuk
    Lubje +743
    zondag 18 maart 2018 om 20:04
    Het is een schande dat dit soort dingen ook al in Nederland gebeuren. Ik ben geen fan van Van Halst, maar dit gedrag hoort niet thuis op een voetbalveld ongeacht de resultaten van de club.
    Vind ik leuk
    Jelmer038 +171
    zondag 18 maart 2018 om 20:17
    Wat zielig!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31889