Feyenoord-captain kan verval niet verklaren: Iedereen raakte bij ons in paniek

    Feyenoord-captain kan verval niet verklaren: "Iedereen raakte bij ons in paniek"

    zondag 18 maart 2018 om 20:18

    Feyenoord kwam op een ruime voorsprong op bezoek bij PEC Zwolle, maar maakte het diep in de tweede helft nog bijzonder spannend. Het werd uiteindelijk 3-4 voor de Rotterdammers. Aanvoerder Karim El Ahmadi is blij met de drie punten, maar is niet te spreken over het verval in de slotfase.

    "De eerste helft speelden we wel goed. We veroverden de ballen en kwamen er goed uit", analyseert El Ahmadi de doelpuntrijke wedstrijd in gesprek met FOX Sports. "In de tweede helft maken wij 0-3. Zij scoren vervolgens één keer en dan raakt bij ons iedereen in paniek. Dan vallen we helemaal uit elkaar. Eigenlijk is dat een beetje raar."

    "We moeten bij 1-3 gewoon met meer uitstraling spelen", vervolgt de middenvelder, die de terugslag vervolgens moeilijk kan verklaren. "Misschien omdat we in 2018 nog geen uitwedstrijd hadden gewonnen, maar dit mag gewoon niet gebeuren. Dan zie je dat het spannend wordt en kunnen zij zelfs nog de 4-4 maken. Al met al; als je van te voren zegt dat je wint in Zwolle, dan is dat een goede prestatie."

    Plaats een reactie

    zondag 18 maart 2018 om 20:21
    Was niet best het laatste kwartier. Maar wat ziet dat veld eruit daar.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 20:23
    Feyenoord is heel het seizoen al in paniek?

    Of ben ik nu aan het trollen?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +82369
    zondag 18 maart 2018 om 20:30
    Daar is hij weer aan het provoceren, kap daar nou eens mee man.
    Jij zet de echte ajacied voor lul hier!
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 20:45
    Je bedoelt Ajaxcied hahaha
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 20:53
    Ojee glibberige slang is er weer eens uit geglipt
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 02:08
    En jij der weer lekker aan zuigen. Smeerpijp
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 07:51
    Uit je achterwerk inderdaad.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 21:10
    Soms ben je aangenaam aan de wandel en trap je per ongeluk in op het trottoir ingeplakte kauwgom. Het verstoort je ritme enigszins, het is slechts een tijdelijk ongemak, maar je vervolgt onverstoorbaar je weg.

    De gepatenteerde en sociaal gemankeerde huistrolletjes hier zijn het menselijke equivalent van uitgespuugde en uitgekauwde gum.
    Vind ik leuk
    Tossa +1633
    zondag 18 maart 2018 om 21:12
    Je kunt je ook laten provoceren. Lekker links laten liggen, don't feed the trolls!
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 21:13]
    Vind ik leuk
    Connie Veren +4629
    zondag 18 maart 2018 om 20:49
    Nee je bent gewoon een lulletje.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 20:53
    Dat mag jij vinden
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8086
    zondag 18 maart 2018 om 20:23
    Het enige wat Diks kan verdedigen is lucht, ook een kwaliteit
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1516
    zondag 18 maart 2018 om 21:09
    Air force 1
    Vind ik leuk
    Utca030 +8199
    zondag 18 maart 2018 om 20:24
    Gewoon te ligzinnig gedacht.
    Vind ik leuk
    Sil95 +9450
    zondag 18 maart 2018 om 20:26
    Dat moet dan het gehele seizoen al zo zijn. Heb zelden zo'n "slechte kampioen" gezien. Onvoorstelbaar hoe groot het verval sportief is ten opzichte van vorig jaar.
    Vind ik leuk
    Utca030 +8199
    zondag 18 maart 2018 om 20:29
    Vergeleken met vorig seizoen is daar geen schim meer van over. Jammer verleden jaar liet Feijenoord leuk voetbal zien.
    Vind ik leuk
    Wim Altena +175
    zondag 18 maart 2018 om 20:28
    Misschien wordt het tijd te erkennen dat van Beek een stuk minder is dan Bottegin.
    Hij is de eerste die achteruit gaat voetballen waardoor het team in tweeën uiteen valt.
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1267
    zondag 18 maart 2018 om 20:44
    Dat is niet de eerste keer !! Man man man hoe is het mogelijk! Misschien kan Jan Wouters jullie iets bijbrengen als tie kan praten ??? Of het kind van Zuid ? Aardige man maar geen trainer met ballen ! En het bestuur ? Die moeten zich kapot schamen door alleen maar met de centen en die mega flop Feyenoord city bezig te zijn. Elke supporter zetten jullie voor lul ! . Topsport klimaat ? Man man man
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 20:46]
    Vind ik leuk
    Connie Veren +4629
    zondag 18 maart 2018 om 20:49
    Luister naar berghuis. DIE kan dat WEL. Die ziet wat iedereen ziet behalve de trainer.
    Om je kapot te schamen. De zoveelste keer tegen een laagvlieger een verdediger brengen om de punten in de zak te houden
    Vind ik leuk
    fer65 +213
    maandag 19 maart 2018 om 11:14
    Als nou 3-0 staat blijf dan is gewoon voetballen en maak er nog 3 of 4 ik snap dat niet hoor.Nee we gaan de deur wagenweid openzetten wat is dit voor onzin ,hier kunje tog niet mormaal nneer over praten .Doen ze wat in jullue dtinken of zo ,het hele spel ligt compleet op zijn gat .Als jullie beginnen zijn jullie heel vaak afwezig,of het is precies andersom in de tweede helft.
    Vind ik leuk
    fer65 +213
    maandag 19 maart 2018 om 11:17
    Ik ga en kan Gio hier niet de schuld van geven onmogelijk gewoon,dit is buitensporig ongewoon ,totaal de kluts kwijt zijn jullie wat een zooitje maken ze er van zeg.
    Vind ik leuk
    fer65 +213
    maandag 19 maart 2018 om 11:28
    Volgend seisoen lekker verder kwakkelen voor de derde plaats ,van Geel blij en het publiek blijkbaar ook.want feijenoord is een subtobber en dat zo wel blijven onder van Geel ook .Trouwens ik hoor van de direcktie ook weinig vooruitgang boven van Geel ,dus het zal allemaal wel .Ze blijven subtobbers aantrekken en met Jurgensen hebben zij ook niets mee ja wat verwachtje dan van het totale plaatje als de spirit alleen voor de derde plaats geld .Dan is er tog geen toekomst vooruitgang bij feijenoord wat heb ik dan te zoeken in de kuip dan mijzelf dood te ergen ik dank u hartelijk geen trek meer in ik doe hier mijn vrouw en kinderen tekort mee het kost genoeg zo kaartje plus de reis er naar toe daar word blijkbaar niet bij stilgestaan bij de bobo s .
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Feyenoord-captain kan verval niet verklaren: "Iedereen raakte bij ons in paniek"