De Ligt over 'lastpak': Dat zie je niet vaak in de Eredivisie

De Ligt over 'lastpak': "Dat zie je niet vaak in de Eredivisie"

zondag 18 maart 2018 om 21:16

Matthijs de Ligt heeft buiten Ajax om niet heel veel reacties gehad op het aanvoerderschap. Vorige week tegen sc Heerenveen nam hij de band plots over van Joël Veltman en ook tegen Sparta was hij de captain.

Ajax heeft met Lasse Schöne en Klaas-Jan Huntelaar enkele routiniers in huis, maar toch koos trainer Erik ten Hag voor De Ligt (18) als aanvoerder. "Ja, het is een gedurfde keuze van de trainer", zegt De Ligt tegen Ajax Life. "Hij had kunnen kiezen voor een meer ervaren, oudere jongen aanvoerder te maken. Dat zou ook logisch zijn geweest, maar hij kiest voor mij. Daarmee wil hij aangeven dat hij tevreden over me is en me de volgende stap wil laten maken."

Tegen Sparta kwam De Ligt regelmatig in duel met Michiel Kramer, die niet bepaald zijn handen thuishield. "Hij is wel een lastpak. Iemand die sleurt en ellebogen geeft. Qua stijl is hij niet de meest gepolijste spits. Dat zie je niet vaak in de Eredivisie. Ik denk dat Wout Weghorst ook zo’n type is. Dat zijn spitsen die iets anders brengen. Ik verheug me op elke wedstrijd die ik mag spelen met Ajax, maar dit soort tegenstanders zijn zeker een uitdaging voor me."

Plaats een reactie

zondag 18 maart 2018 om 21:17
Mooie vent, Matthijs. Niet zo'n mietje als Joel.
Vind ik leuk
mcmodd +17836
zondag 18 maart 2018 om 22:18
Nee, beslist niet. Maar het is wel raar dat de overtredingen die hij soms maakt allemmaal op een een achterbakse manier waarvoor tegenwoordig geen gele kaart lijkt te worden gegeven, door sommige scheidsen nog wel voor gefloten gebiedt de eerlijkheid te zeggen. Als je het nog niet zag, De Ligt is al enige tijd geleden tot het korps der enkeltrappers toegetreden: net even te laat komen voor de bal en, o wat toevallig, wel precies op de enkels. Zijn er er nog meer mensen die dit euvel herkenmen? Ala je het niet met me eens bent of dit nu mannelijk voetbal noemt, mag je ook reageren wat mij betreft. Maar doe het wel volwassen want ik ben onderhand de kinderachtige, pesterige reacties goed zat.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 22:20]
Vind ik leuk
Ginovanni +16039
zondag 18 maart 2018 om 22:30
Sorry hoor, mcmodd, maar de Ligt is bepaald geen EL Ahmadi....;-).

Heb je vandaag ook op Chabot van Sparta gelet? Een Godswonder, dat ie de 90 min.kon volmaken.

Nee.....voorlopig is de Ligt nog geen Pepe..;-).
Vind ik leuk
mcmodd +17836
zondag 18 maart 2018 om 22:42
He, Ginovanni, ik ben het met je eens: er zijn er meer. Ik sprak al over toetreding tot het Korps der enkeltrappers.
Vind ik leuk
JustH +7611
zondag 18 maart 2018 om 22:32
mcmodd, kom op hoor met je enkeltrapper, slaat helemaal nergens op.
Vind ik leuk
mcmodd +17836
zondag 18 maart 2018 om 22:48
Dit noem ik dus een dooddoener, of je zag het niet, zeg dat dan. doe er, voor mijn part een heel klein, argumentje bij. Of je hebt echt geen zin in een echte discussie, houd je er dan gewoon buiten. Voor iets anders hoef je hier niet te komen. Dit is niet een medium om zonder enkele reden een ander af te zeiken, zonder dat je je aan enkele fatsoensregel, nodig voor een debat of discussie, mee te gaan doen. Begrijp je dit, of hoef jij je niet fatsoenlijk te gedragen? Hou goed rekening met je discussie, ik geef je net zo makkelijk een rapport als een redelijk antwoord op een redelijke opmerking.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 22:49]
Vind ik leuk
JustH +7611
maandag 19 maart 2018 om 00:40
Vind je beschuldiging van enkeltrapper gewoon helemaal nergens op slaan. Daar heb ik geen 40 zinnen voor nodig.
Vind ik leuk
3Bier +4664
maandag 19 maart 2018 om 07:16
Hij moet gewoon met voorbeelden komen, niet met tekst. Hoe vaak ligt een aanvaller geblesseerd op het veld na een duel met de Ligt?
Vind ik leuk
mcmodd +17836
maandag 19 maart 2018 om 09:08
Nee, maar dat hoeft ook niet in 40 zinnen, daar ga je zelf over. Maar weet je dat wetenschappelijk is bewezen dat een mens door een transparant brilleglas meer ziet dan door (club-)gekleurde rode glazen? Totaal in teeëneenhalve zin. Maar weet je, het zit hem niet in woorden, maar in de argumemten. Voor veel argumenten zijn wat meer woorden nodig, ik snap dat het voor jou in één zinnetje kan. Prettige zondag verder en nog veel leuke voetbalwedstrijden.
Vind ik leuk
JustH +7611
maandag 19 maart 2018 om 11:37
En ik zeg: Veltman is er niet en nu hebben we een nieuwe pispaal, die we gaan aanpakken. Het is hier als de privé, onwaarheden geschreven door valse nichten.
Vind ik leuk
mcmodd +17836
maandag 19 maart 2018 om 16:11
Dan zou ik daar, als ik jou was, mee ophouden. Ik liet dit bericht net aan mijn echtgenote lezen. (let op, ik hoef je dit niet te vertellen) Wat ze zei was: “Hoe kan dit nu? ik ben inmiddels 29 jaar met je getrouwd, kende je daarvoor ook al een jaar of zeven (dat waren er maar 6 hoor), waarom merkte ik dat niet. Ik probeerde nog een grapje te maken en zei: Hij heeft het over valse nichten, hij bedoelt geen echte nicht wat mij betreft. Toen werd ze een partijtje kwaad en zei: “We gunnen homo’s ook een normaal leven, maar dat maakt je, en zeker jou niet tot homo. want dat is wat hij wel bedoelt”. Ik zei nog, wat maakt het eigenlijk uit? Wat ‘ze’ zeggen is nog niet waar. toch?’ Goed, om kort te gaan besloot ik jou JustH, dit berichtje te sturen. Natuurlijk ook in het openbaar, want wat jij aan het fabrieken bent, hoe laag het ook is, ging hier ook in het openbaar. Dus: je mag van mij echt (want daar ga ik niet over) zomaar beledigen of bevolkingsgroepen te kak zetten, laat staan vanuit het niets en zonder reden allerlei gorigheid roepen, een beetje normaal en fatsoenlijk denkend mens denkt niet aan al die doelgroepen van jou als je dit roept, maar aan jou. En wat denken die mensen nog meer? Wel, het volgende: “Als er zoveel onfatsoenlijks en smerigs en onwettigs uit iemand komt, late hij naar zichzelf kijken. Hij weet het natuurlijk niet, maar wie zich zo gedraagt moet een ongelooflijke smeerlap, goorkop, viespeuk en laag bij de gronds denkend persoon zijn”. Wel Just, fijn zo. Doe er je voordeel mee.
Vind ik leuk
JustH +7611
maandag 19 maart 2018 om 17:08
Vreemd dat jij je aangesproken voelt.
Soms wordt iets in het algemeen bedoeld.
Maar ben wel met me eens dat het de mode is om mensen de grond in te schrijven.
Ik zeg dat de volgende aan de beurt is om de grond in geschreven te worden. En laat je vrouw er lekker buiten. Wil niet onbeleefd worden.

Ik pak een boek. Vind je niet erg he.
Ben ik eerder klaar en nog een verhaal ook.
Vind ik leuk
mcmodd +17836
maandag 19 maart 2018 om 19:42
Nee Just, het enige dat klopt dat je een ‘mode’ bestaat om iemand in de grond te schrijven. Dat jij dat hier propageert, om die mode om anderen de grond in te schrijven. volkomen legaliseert en eigenlijk aankondigt dat hier voort te zetten, na wat je ook gaat lezen begin je daar vast mee. Dus, beste man, ik ga je helpen met die start. Ik rapporteer onder je bovenstaande argumentering en wie weet, helpt VP jou, of mij om te vervolgen zoals we dat willen.
Vind ik leuk
JustH +7611
maandag 19 maart 2018 om 21:19
Ik bedoel dat iedereen hier probeert wat de Telegraaf,Privé/Story doet, iemand ergens uit pikken en dan gaan vernederen en beledigen.
Dat gebeurd hier op vp ook, zoals Veltman. Iedereen gaat op die jongen los. Ze laten niets van dat joch over. En allemaal veilig vanachter hun computer. Ik noem dat valse nichten of zoals je wil laffe honden. Ik bedoel dat in het algemeen.
Ik hou er over op, doe er mee wat je wil.
Vind ik leuk
mcmodd +17836
dinsdag 20 maart 2018 om 11:34
Just, lees eens alle berichten over Veltman waarin ik deelneem, terug. Ik werd bijna in de hoek gezet want ik heb Veltman en zijn kwaliteiten altijd als een van de weinigen verdedigd en dat blijf ik doen. Maar ook toen bleek hier een aantal Ajaxaanhangers, die hem zouden willen lozen, door te gaan met hem te vernederen, en na dat moment gingen anderen, uit het hele land zeg maar, aan te haken bij die aanhangers van Ajax die Veltman wegwilden.
Precies hetzelfde gebeurde direct na de komst van Zyech, eigenlijk al toen de transfer rond was en Zyech nog voor FC Twente speelde. Ik heb daar altijd een duidelijk standpunt t e g e n bij ingenomen. Niettemin staat het me natuurlijk vrij in een heel andere fase een standpunt in te nemen over hoe hij speelt. De wereld verandert, de competitie heeft elk seizoen weer de nadruk bij iets anders en de speler, in dit geval Zyech, zie je qua mening en spel ook veranderen, vooral als er weer getekend moet worden, getransfereerd gaat worden. Noem maar op.

Als je op dit forum goed speurt en dat is in mijn geval blijkbaar niet moeilijk, zie je mij bij veel topics reageren. Dat moet niet, maar ik vind het leuk. Ik moet vaak op bed liggen de laatste tijd (trek je hier niets van aan, want ik ben niet zielig of zo), dus ik heb veel tijd. Ik kijk naar andere aspecten bij voetballers, meer naar hun gedrag en hoe dat uitwerkt naar buiten, naar hun team en nog zo wat onderbelichte zaken. Daarnaast doe ik wat we allemaal doen, ons cluppie verdedigen, zo subjectief mogelijk (dat is niet makkelijk), en kijken naar opstellingen die jullie vaak maken en ik maak analyses met speciale apparatuur.
Beijk het maar eens van de andere (toevallig mijn) kant.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 11:36]
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +15519
zondag 18 maart 2018 om 22:42
Ik zie geen vies spel bij de Ligt...
Vind ik leuk
mcmodd +17836
zondag 18 maart 2018 om 22:50
OkK, dan zie ik spoken. Eerlijk gezegd zag ik ze vandaag ook niet, maar ik bekijk elke wedstrijd van Ajax, als die van alle andere clubs.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +15519
maandag 19 maart 2018 om 00:30
Of ik zie sommige dingen zelf niet goed, dat kan ook ;)... Maar naar mijn weten is Mathijs een eerlijke verdediger zonder valse ingrepen.
Vind ik leuk
mcmodd +17836
maandag 19 maart 2018 om 11:59
Hij heeft ze weldegelijk, maar daarmee is hij niet iemand die bij onderscheid in zijn eentje al die ‘trucjes’ uithaalt. Ik was zelf ook voetballer en daarna wat langer basketballer op wat hoger niveau. Ik kende die ‘dirty tricks ook en paste ze zelf ook toe. Er was wel een verschilletje, noem het maar een heel belangrijk maar klein verschilletje met nu. Vroeger waren de meesten ook zo sportief, of eerlijk, om risico’s op een blessures bij de tegenstanders te vermijden. Wij leefden en speelden in de tijd van flowerpower. Van dat leven heb ik genoten, vraag het maar aan de Dam in Amsterdam. Maar dat spelen had niks met FP te maken, we vonden het gewoon onsportief om zo over de schreef te gaan. Voetballers in die tijd kregen, eerlijk waar, een halve kolom in de krant en om het wat erger te maken, jaren schorsing van de KNVB. Die wachtten eerst gewoon de medische rapporten af uit het ziekenhuis of van de huisarts. Als iemand langer dan zes maanden niet konden werken en misschien wel een jaar niet konden voetballen, dan kregen de daders een levenslange schorsing en altijd van de politierechter een betalingsvelichting van een aantal duizenden guldens, te voldoen in maandelijkse termijnen aan de patiënt of als ze dat niet deden, aan het OM. Er waren echt betere regels vroeger, niet alleen voor wat je nu een wat oudere vent mag noemen, maar ook voor het huidige voetbal missen we dat. Voor de zekerheid: ook als onze FC Utrechtspelers dat doen geldt mijn mening nog steeds: KNVB, keer op je schreden terug en straf weer als toen.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 12:04]
Vind ik leuk
Nashua +6565
maandag 19 maart 2018 om 06:46
Behalve die van Utrecht want als Ajax daar speelt wordt schoppen van Utrecht als hard maar fair omschreven.

Van de schopploegen in de eredivisie staat jouw club bij de top drie.


Vind ik leuk
mcmodd +17836
maandag 19 maart 2018 om 09:57
Ja vast, ik hoop daar met jou samen iets aan te doen, zeker en vast dat het zal helpen. Als je het liever alleen opknapt, prima. Want dat is echt een hele, hele zware klus. Dus ik ben het, ook inclusief jouw subjectieve suggeste, met je eens. Dat schoppen, zo staat dat in de spelregels, behoort.. alleen en uitsluitend te gebeuren tegen een ronde, met lucht gevulde bal, zeg maar:een voetbal.
Vind ik leuk
Guust +4655
maandag 19 maart 2018 om 00:37
Ah als Utrecht tegen Ajax speelt dan gaan de spelers van Utrecht nou niet bepaald rustig de duels in, dan gaan ze altijd net ff extra door, dus het is hoe je het bekijkt. En zoals gewoonlijk is Kramer ook een dwaas met vieze trucjes, dus die mag wel aangepakt worden. Maar volgens mij moet je even kijken wat Huntelaar te verduren had vandaag.
Vind ik leuk
mcmodd +17836
maandag 19 maart 2018 om 09:29
Huntelaar kreeg het zwaar, daarvoor had iemand als eerste door Huntelaar (binnen vijf minuten) zijn overtredingskracht (mooi hè?) al waargenomen. Vind jij het gek dat er wat spelers, in de rust of dicht bij elkaar staande voor die rust al zeggen: we zijn Hunter nog wat schuldig? Die gaan hun ‘schuld inlossen’ noemden we dat vroeger al. Wist je dat wel? En zeg ik dan dat FC Utrecht dat nooit doet? Zeg me wanneer ik dat zei en ik kom je een nieuwe auto brengen. Jij mag zelf het merk uikiezen (misschien is een Porsche iets voor je? Prijsklasse maakt me niet uit, de kleur mag je ook bepalen. Natuurlijk, ik heb ook mijn clubliefde voor FC Utrecht, maar dat leidt bij mij niet tot partijdigheid of domme subjectiviteit. Wel ben ik niet alleen op mezelf, maar ook op anderen zeer kritisch waar het gaat om feiten in een discussie, voldoende argumenten en eerlijkheid. Dit is geen scheldkorps, noch een leeghoofdenverzameling van betweters en clubblinden ( ik bedoel niet lichamelijk en visueel beperkte lieve menen die hier ook graag hadden willen meedoen), ook geen schoolkinderen die hun huiswerk nog niet afhebben en hier willen bewijzen of zich voordoen als volwassenen en vervolgens heel kinderachtig zitten praten, ook echte volwassenen horen soms in dat beeld, sorry ik vergeef het je wel voor de duizendste keer want het is ook moeilijk om volwassen te worden, maar een discussieforum voor mensen die leuk willen debatteren en daar plezier aan hebben. Mensen die wel objectief kunnen zijn en waar smmigen vinden dat ze een rotclub supporteren maar een week later het tegendeel (ook subjectief?) vinden. Voor die voetbalgekken is dit forum wel. welkom bij een leuk forum (als dit dat ooit worden mag?) lieve gekke voetbaldwazen, gedraag je een beetje en ook een beetje zelfkritisch. Dat is echt gezond hoor. Mensen zeggen van deze dwazen: Hij spiegelt zichzelf gelukkig wel, ze weten dat ze niet volmaakt zijn doch durven gelukkig voor hun eerlijke mening uit te komen. Een preek? Ja, dat was weer even hard nodig.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 09:51]
Vind ik leuk
Nashua +6565
maandag 19 maart 2018 om 14:12
Ik vind dat jij helemaal niet kritisch bent t.o.v. Utrecht maar dat zal jij wel weer af doen als kinnesinne.

Voorlopig heb ik recht op mijn eigen mening maar ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat je regelmatig reageert in negatieve zin als het Ajax betreft.

Zo, en dat moest ik effe kwijt, veel succes met je cluppie.
Vind ik leuk
mcmodd +17836
maandag 19 maart 2018 om 16:44
Allereerst ook veel succes met je mooie club. En ja, ik heb op onderdelen, ook wat betreft uitingen en soort interpretaties, weleens kritiek. Dat je dit als Ajacied negatief vind vind ik niet vreemd, want jij hebt daar een andere, misschien wel betere mening over. Die mag je hier geven en samen maken we er met zijn allen dan een liefst leuke discussie van. Dus negatief? Dat is natuurlijk wat subjectief, het schijnt met de hoek waarmee je naar iets kijkt te maken. Ik geef toe, jou hoek is vwb Ajax, beter dan die van mij. Dat ik geen kritiek op mijn club FC Utrecht hier deel is niet waar. Maar, eerlijk gezegd is dat veel minder dan over andere zaken. De kritiek op mijn club is vaak helemaal niet mals, maar je zult het me niet kwalijk nemen hoe ik die uit. Ga ik je nu vertellen. Ik vertegenwoordig een deel van de Utrechtsupporters, nieteens een groot deel. Maar daardoor heb je overlegavonden met de directieen technische staf en net als andere supporters mag ik ook gewoon een paar keer per jaar naar georganiseerde avonden, waar je met nog veel meer mensen, ook alle spelers kunt praten. Dat is heel gewoon. Ook gewoon is dat je de grote koffer met kritiek daar bespreekt en niet hier, tenminste, ik ben gewend om de ‘vuile was’ niet buiten te hangen. En owee, als ze niet maar me luisteren kan ik, namens de supporters ineens heel fel op reageren, dat moet zeg ik altijd maar. Moeten ze dan mijn zin doen of zo? Welnee beste man, in het geheel niet. Als ze daarmee rekening houden met de supporters die ik vertegenwoordig heb ik precies bereikt wat ik wil en daarvoor mag je best weleens fel reageren (en een beetje chargeren), toch? Dus ja, jullie moeten mijn kritiek op de club missen. Als ik via jullie wat hoor, en het is waar en rottig voor onze supporters, gebruik ik dat wel in mijn mening naar FC Utrecht toe. Eigenlijk moet ik hier zelfs een beetje dankjewel zeggen hiervoor. Dus bij deze.
Zo, dat moest ik helemaal niet kwijt, maar tegenover jou wil ik wel eerlijk zijn.
c
Vind ik leuk
Guust +4655
dinsdag 20 maart 2018 om 23:05
Voor de rest gaat het? Chill, denk om je hart, je zegt het zelf het is een forum, relax. En ik hou niet van auto’s.
Vind ik leuk
mcmodd +17836
woensdag 21 maart 2018 om 09:11
Welke rest? Heb ik dan íets onbehandeld gelaten? Ik kan het niet geloven ;-/)
Vind ik leuk
Guust +4655
zaterdag 24 maart 2018 om 13:01
Hahaha dat is waar
Vind ik leuk
JustH +7611
maandag 19 maart 2018 om 00:42
Veltman doet ff niet mee, en het volgende slachtoffer is gevonden.
Vind ik leuk
Teo Smith +18198
zondag 18 maart 2018 om 21:18
Prima keus. Hopelijk blijft hij nog een jaar of 2.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 21:18
Hij had het lastig tegen ons oude stormram... Die wel weer lekker een het etteren was...
Vind ik leuk
2cents +44095
zondag 18 maart 2018 om 21:22
Ik kon er op bepaalde momenten best een beetje van genieten. De beperkte Kramer die het Ajax zo moeilijk maakt.

Alleen met je heup bewust tegen het hoofd springen van bijvoorbeeld De Ligt wordt ik dan weer misselijk van.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 21:27
Ja dat is allemaal niet nodig... Alleen daarom zag je al dat ie het nooit zou redden.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 21:27
Die beuk op Schöne dan?
Ook zoiets waar je rood voor kan krijgen.
Vind ik leuk
2cents +44095
zondag 18 maart 2018 om 21:42
Klopt, ik had het over die heup op dat hoofd omdat je daarmee bewust het risico neemt dat je iemand zwaar verwondt. Dat zegt toch weer iets over hoe hij (in ieder geval op het veld) in elkaar steekt.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 21:49
Hij houd niet eens van voetbal zegt ie.
Doet het voor de poen.
Vind ik leuk
Jur74 +5435
zondag 18 maart 2018 om 22:47
Hij heeft nog gelijk ook, ik hou ook niet van werken maar het zal toch moeten.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 21:25
Bij hem mag je ook wel een of twee ellebogen gebruiken.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 21:30
Bij guus?
Vind ik leuk
Hoen1 +12
zondag 18 maart 2018 om 21:25
Mooi ventje die de Ligt. Loopt nog niet naast zijn schoenen. Wordt een grote. Die gaat van Dijk voorbij in transfersom.
Vind ik leuk
Wzpwwk +146
zondag 18 maart 2018 om 21:28
Tuurlijk
Vind ik leuk
Koeroe +7156
maandag 19 maart 2018 om 05:55
1203405 miljard
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 21:29
Dat is niet belangrijk.Laat hij maar zorgen dat hij beter wordt als van Dijk,dan hebben we er wat aan!
Vind ik leuk
DrDeef +871
zondag 18 maart 2018 om 21:39
Misschien bij z'n volgende stap maar niet als hij straks bij Ajax vertrekt. Er is geen club die meer dan 80 miljoen voor een verdediger uit de Eredivisie gaat betalen.
Vind ik leuk
Hoen1 +12
zondag 18 maart 2018 om 21:51
Dat bedoel ik ook. Van Dijk ging van Groningen voor 1 miljoen weg. Paar jaar later en rijper...kassa.
Vind ik leuk
mcmodd +17836
woensdag 21 maart 2018 om 09:18
Nee, zo gek is er niemand, maar er is ook geen grotere gek te vinden die niet met veel minder genoegen neemt. Als hij, jongen van 19 jaar, 30 oplevert (hij is geen aanvaller, die ‘doen’ altijd meer) is Ajax spekkoper. Alles wat ze meer kunnen vangen zetten ze lekker in voor...,, nee het is ‘zetten ze lekker ‘ o p’ de spaarrekening bij de ABN enz.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 21:41
HAHAHA je bedoeld DIJKS waarschijnlijk!.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 21:32
Meer dan beetje ellebogen uitdelen enz kan Kramer ook niet, kreeg vanmiddag per ongeluk een bal op zn knar via Schone, nou joepie
Vind ik leuk
Utca030 +5342
zondag 18 maart 2018 om 21:38
Vind die Matthijs echt een geweldige voetballer. Nooit zeuren denk dat voor deze jongen. Een groot carrière in verschiet ligt.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 22:02
Die Kramer had allang voor het leven geschorst moeten worden, wat een vreselijke draak is dat toch.
Profvoetballer onwaardig, lekker in de derde divisie laten spelen of bij de FEBO kroketten laten bakken, niemand die hem zal missen.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 22:03]
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 23:18
Kramer is goed genoeg voor onze comp. In duitsl en Eng wel 3e divisie niveau
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 23:14
Hij doet niet moeilijk over aanvoerder zijn en zo moet dat ook, geen gelul maar gewoon winnen die wedstrijden.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 23:15
Vandaag zwak tegen Kramer. Volgend seizoen naar Juve en daar 1 jaar in de leer bij topverdedigers. Dan kan hij ern echt goede worden.
Vind ik leuk
Gid010 +530
zondag 18 maart 2018 om 23:45
Vind je Kramer een lastpak, mag maar tot je naar buitenland gaat, kom je er genoeg tegen!!
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 04:22
Ik vindt die zielige huilebal lozano nog veel erger dan houten kramer...
Vind ik leuk
mcmodd +17836
maandag 19 maart 2018 om 09:53
Schelden doen ze op de Wallen w.s graag, dat zie je hier op VP zomaar terug. Maar intussen mis je de betekenis van de Wallen, net als de functie van een forum.
Vind ik leuk
Andreh +1040
maandag 19 maart 2018 om 06:48
Dat Kramer alles geeft voor een resultaat is prima, maar Higler zat er toch wel heel veel naast. Toen de Ligt geel kreeg, was het eigenlijk geel voor Kramer, en vrije trap andersom. Kramer geeft de Ligt een behoorlijke elle boog, en trekt hem ook aan zijn shirt mee, waar is de grensrechter? En zo maakte Kramer heel veel geniepige overtredingen die niet gezien werden. Ik ben geen Ajax fan, maar vond Higler niet goed fluiten.
Vind ik leuk
13 +9097
maandag 19 maart 2018 om 07:44
Hoezo zijn Kramer en Weghorst een uitdaging voor De Ligt? Oefent hij nooit tegen Huntelaar?
Vind ik leuk
Ryan82 +815
maandag 19 maart 2018 om 08:46
Ik vind het raar dat niemand iets zegt over het feit dat de Ligt GRAAG zijn aanvoerdersband aan Veltman wilde geven. Dit is eigenlijk al een signaal dat de Ligt deze verantwoordelijkheid nog niet aankan. In potentie wordt dit wel een aanvoerder. Dat zeker.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

De Ligt over 'lastpak': "Dat zie je niet vaak in de Eredivisie"