Kluivert: Ik moet me deze week laten gelden. Niet gek gaan doen ofzo

    Kluivert: "Ik moet me deze week laten gelden. Niet gek gaan doen ofzo"

    Gepubliceerd: maandag 19 maart 2018 om 07:05ma 19-03-2018 om 07:05

    Justin Kluivert weet dat het geen makkie wordt om speelminuten af te dwingen bij het Nederlands elftal. De achttienjarige Ajacied mag bij zijn club dan als de bliksem gaan, bij Oranje staat hij weer op nul.

    "Ik ken mijn plek nog steeds. Ik weet dat ik nog heel veel te bewijzen heb", zegt Kluivert tegen het Algemeen Dagblad. Een jaar terug maakte Kluivert zijn debuut voor Ajax 1. "Als ik terugkijk, kan ik best trots zijn. Wat mijn selectie voor Oranje oplevert, heb ik zelf in de hand. Ik moet me deze week laten gelden. Niet gek gaan doen ofzo, maar goed kijken en luisteren."

    Kluivert wil gewoon hard werken en zien waar het schip strandt. "Ik reken helemaal nergens op. Bij Oranje krijg je geen cadeautjes. Ik moet laten zien dat ik het niveau aankan", zegt de aanvaller, die de vraag krijgt wat er nog beter kan en vervolgens weer de vergelijking maakt met zijn vader. "Mijn killersmentaliteit, denk ik. Hij had dat wel ja. Een killer in het strafschopgebied. Ik moet unstoppable worden."

    Plaats een reactie

    Kees Bman +3513
    maandag 19 maart 2018 om 07:13
    VP weer hetzelfde ,is er niets anders dan over deze te schrijven????
    Vind ik leuk
    Garrie +3774
    maandag 19 maart 2018 om 10:33
    Ze genieten ervan jou te zien zeiken, iedere keer weer..
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3513
    maandag 19 maart 2018 om 13:53
    Ja Garrie dat is ook mooi dan.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 14:01]
    Vind ik leuk
    2cents +57839
    maandag 19 maart 2018 om 07:22
    VP verwijt hier Kluivert de vergelijking met z’n vader. Maar in de tekst begint dat stukje toch echt als een antwoord op een vraag.

    Aan wie ligt het dan? Kluivert of de journalist?

    Of wordt het hem nu ook al verweten dat hij antwoordt op vragen?
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 07:23]
    Vind ik leuk
    kcim +2940
    maandag 19 maart 2018 om 07:23
    Koffie en koekjes erbij...kom maar met de reacties!

    BTW, hoeveel andere vaders en zonen hebben bij Oranje gespeeld? Mij staat alleen Johan en Jordy Cruyff bij.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3513
    maandag 19 maart 2018 om 07:29
    Zijn het vader en zoon,of vader en ei ?
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 07:32
    Danny en Daley.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12548
    maandag 19 maart 2018 om 08:16
    Steven berghuis zn vader heeft ook in oranje gespeeld. Vader van Koeman zelf? Yoeri en jan mulder natuurlijk en de vader van Nigel de Jong.
    Vind ik leuk
    The Iceman +11438
    maandag 19 maart 2018 om 08:34
    Jan en Youri Mulder

    Edit: Is al genoemd
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 08:35]
    Vind ik leuk
    robertus +2032
    maandag 19 maart 2018 om 09:08
    De meeste zijn inmiddels genoemd. Ontbreken alleen nog jan en jan everse. En uiteraard de van de Gijpjes.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8732
    maandag 19 maart 2018 om 12:08
    Daar heeft ongeveer de hele familie van in Oranje gespeeld. Geloof dat er geen familie is geweest die meer familieleden in oranje hebben gehad.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 10:03
    Blind
    Vind ik leuk
    peinke +2113
    maandag 19 maart 2018 om 08:04
    VP kunnen jullie nu voor iin de week al een overzicht geven waarover we deze week weer bestormd worden met allerlei onzinberichtjes over de Kluivertjes. Zo langzamerhand wordt iedereen, zelfs Ajacieden, doodziek van dit geneuzel over deze kletsmajoor!
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 11:59
    Ik niet.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 08:06
    Zal de familie Kluiver aandelen in VP hebben? Lijkt af en toe wel Kluivert-reclame
    Vind ik leuk
    Voebtal +7622
    maandag 19 maart 2018 om 11:20
    Ahh ik vroeg me al af waar de azijnzeikerds bleven.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 11:20]
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 12:01
    Present!
    Vind ik leuk
    peinke +2113
    maandag 19 maart 2018 om 13:39
    Azijnzeikerds reageren altijd op blaaskaakjes!
    Vind ik leuk
    FSCeara +8732
    maandag 19 maart 2018 om 12:09
    Die worden zelfs moe van steeds dezelfde berichten.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 12:21
    jup
    Vind ik leuk
    allround +1685
    maandag 19 maart 2018 om 08:11
    wanneer scheidsrechters zijn overtredingen niet (willen) zien, dan wordt hij zeker unstoppable.
    Vind ik leuk
    Hansdijk +385
    maandag 19 maart 2018 om 08:13
    Niet alleen in het strafschopgebied een killer, die vader van jou.
    Vind ik leuk
    Johan1984 +788
    maandag 19 maart 2018 om 08:18
    Smakeloze Hansworst!
    Vind ik leuk
    Hansdijk +385
    maandag 19 maart 2018 om 08:30
    Feiten. Die liggen gevoelig bij sommige bevolkingsgroepen. Die geven liever hun eigen draai aan de geschiedenis. Maar de waarheid mag gewoon benoemd worden.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13562
    maandag 19 maart 2018 om 08:59
    104 in de bebouwde kom rijden en iemand doodrijden om vervolgens binnen 2 weken weer gepakt te worden voor te hard rijden, dat is smakeloos.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3541
    maandag 19 maart 2018 om 10:26
    Dat is wel zo maar wat heeft Justin daarmee te maken?
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 10:28]
    Vind ik leuk
    Johan1984 +788
    maandag 19 maart 2018 om 10:50
    Dat is precies mijn punt!
    Vind ik leuk
    Hansdijk +385
    maandag 19 maart 2018 om 17:21
    Heeft dezelfde zelfingenomen houding en is nog meer overschat dan z'n vader. Want wat heeft die laten zien na z'n puntertje tegen Milan? Gefaald bij Milan, gedekt door Louis matig presteren bij Barcelona en europees niets laten zien, daarna alleen maar bergafwaarts. Met als dieptepunt het verwekken van Justin.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 17:22]
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3541
    maandag 19 maart 2018 om 20:59
    Prachtig, dat verhaal over zijn vader maar dat vroeg ik niet.
    Wat heeft Justin te maken met wat zijn vader deed ?
    Vind ik leuk
    Hansdijk +385
    maandag 19 maart 2018 om 22:12
    Is uit hetzelfde hout gesneden, vertoont hetzelfde misselijkmakende zelfingenomen gedrag.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3541
    maandag 19 maart 2018 om 22:27
    Heeft hij iets gedaan waarvoor hij voor het gerecht moet komen ? Wat doet hij dan precies wat misselijkmakend is ? Ik snap echt niet waarom mensen zich zo aan hem storen. Hij is 18 en misschien zegt hij wel eens dingen die hij beter op een andere manier kan zeggen maar dat mensen zich zo druk maken om hem snap ik niet en dan ben ik geeneens Ajacied
    Vind ik leuk
    FSCeara +8732
    maandag 19 maart 2018 om 12:11
    En dan toch juigen toen hij voor oranje scoorde of niet ? Maar dan nu hypocriet daarover proberen likes te scoren.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13562
    maandag 19 maart 2018 om 12:17
    Je bent niet vies van een aannametje hier of daar, wel?

    De periode Kluivert in oranje is er vooral 1 van ergernis. Niet per se door hem, hoor. Meer het magere presteren ondanks de groep spelers die er was met als uitschieter natuurlijk het mislopen van wk2002.
    Die zgn godenzonen waar hij er ook 1 van was heeft voornamelijk gefaald in 96 , 2000 en 2002.
    98 was een aardig toernooi.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8732
    maandag 19 maart 2018 om 12:20
    Ik ben geen fan van godenzonen.ver van dat maar kluivert sr. was echt een super spits ! 1 van de beste die we gehad hebben. Was ook 1 van de weinigen die zijn penalties binnenschoot.
    Dat er gefaald is in deze jaren heeft aan veel dingen gelegen maar niet zo zeer aan kluivert. De Boertjes hadden daar groter aandeel in.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13562
    maandag 19 maart 2018 om 12:29
    Mmmmm.... vergeet het kabeltje, de bondscoaches en.... daar istie weer, Danny Blind ook even niet.

    Die periode heeft mij persoonlijk voor een redelijke tijd kompleet onverschillig gemaakt voor wat betreft het Nederlands elftal.


    Vind ik leuk
    FSCeara +8732
    maandag 19 maart 2018 om 12:39
    Ik ben al sinds 82 fan van Braziliaans elftal en doordat mijn vrouw van daar komt is dat alleen maar fanatieker geworden.ik hoop altijd dat Oranje het goed doet maar het zou de spelers en fans eens goed doen om te kijken hoe trots spelers en fans van andere landen zijn als ze voor hun land voetballen. Landen als duitsland,Brazilie,Italie etc
    Vind ik leuk
    RtdDub +13562
    maandag 19 maart 2018 om 13:11
    Was fan van Chili, al was het alleen maar om het volkslied.
    Maar ja... die blijven ook thuis dus nou ligt mijn voorkeur bij Messi\Sampaoli.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8732
    maandag 19 maart 2018 om 22:23
    Mijn bezte vriend is Chileen en die zijn wel beetje genaaid hebben ze het gevoel. Ik denk dat de laatste 4 dit wk frankrijk, Belgie, Spanje en brazilie gaan zijn.Argentinie heeft super spelers maar geen echt team.zou me verbazen als ze bij de laatste 4 zouden zitten maar wel tof zijn.ik hoop op finale Brazilie - Argentinie. Heb WK in Brazilie meegenaakt met 6 wedstrijden bij ons in de stad met ons Hostel bom vol.dat was gewoon elke dag genieten op mijn verjaardag ,8 juli na, Duitsland - Brazilie haha
    Vind ik leuk
    Hansdijk +385
    maandag 19 maart 2018 om 22:11
    Ik juich nooit voor Oranje. Dat doen alleen hoempapa supporters.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 08:47
    Kruip weer onder je steen
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 11:03
    Een Schraalhans , dat ben je!
    Vind ik leuk
    Voebtal +7622
    maandag 19 maart 2018 om 11:18
    Absoluut de beste speler die ik gezien heb sinds Robben op die leeftijd bij Groningen speelde. Sterker nog Kluivert is nu verder dan robben op die leeftijd. Ben benieuwd of hij zich kan blijven ontwikkelen.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8732
    maandag 19 maart 2018 om 12:06
    Die mag mss in de 90ste minuut invallen. Tenzij koeman echt iedereen wil testen waarvan hij niet zeker is. Vind Kluivert echt prima ventje en kan in de toekomst zeker van waarde zijn in Oranje maar momenteel nog niet
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws