De Ligt moest schoenen komen poetsen: Kamer 210, zei hij tegen mij

    De Ligt moest schoenen komen poetsen: "Kamer 210, zei hij tegen mij"

    maandag 19 maart 2018 om 08:43

    Matthijs de Ligt vindt het jammer dat Wesley Sneijder geen international meer is. De Ligt kan zich zijn eerste ontmoeting met Sneijder bij Oranje nog goed herinneren. 

    "Kamer 210, zei hij tegen mij. Daar moest ik zijn schoenen komen poetsen, haha", zegt De Ligt lachend in gesprek met Metro. "Hij wilde testen hoe ik in elkaar steek. Ik ben er uiteraard niet ingetrapt en niet naar die kamer gegaan."

    "Maar dat soort dingen zorgden er wel voor dat ik me gelijk thuisvoelde bij Oranje. Hij nam spelers echt bij de hand. Niet alleen door grapjes te maken, maar uiteraard ook aan de hand van tips op het veld. Sneijder is nog steeds een heel goede speler, heeft veel ervaring op eindtoernooien en daar hebben we nu niet veel spelers van in de selectie. We zullen hem, net als Arjen Robben, zeker gaan missen."

    De Ligt meldt zich maandag bij Oranje en verzekert dat hij de debutanten geen opdracht zal geven om zijn schoenen te poetsen. "Haha, nee ik ben ook nog maar een jonkie, joh. Voor mij is het nog geen tijd om dat soort grappen te maken bij Oranje."

    Plaats een reactie

    maandag 19 maart 2018 om 08:45
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 08:46
    Knap dat jij gelijk die beelden erbij hebt.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25643
    maandag 19 maart 2018 om 08:47
    Ja inderdaad.. dat is even slikken...
    Vind ik leuk
    Blindsy +11266
    maandag 19 maart 2018 om 08:50
    Gedver. Wel eens van Bridget the Midget gehoord? Dit beeld blijft mij de hele dag achtervolgen, brrr.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 08:45
    Goeie gozer en een groot talent. Nu nog een jaar of 5 blijven en als grote jongen naar het buitenland.
    Vind ik leuk
    benny-boys +1125
    maandag 19 maart 2018 om 08:49
    Slaat hij de A-Jeugd over dan?
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 08:52
    Laatste jaar nu!
    Vind ik leuk
    RtdDub +13232
    maandag 19 maart 2018 om 08:48
    Ja, Sneijder had wel vaker van die hele leuke grapjes.
    Vraag maar aan Piet Velthuizen.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25643
    maandag 19 maart 2018 om 08:49
    De Ligt had best even naar Sneijdertje kunnen gaan om z'n schoenen te poetsen. Met die kinderpantoffels was De Ligt zo klaar geweest en dan had hij er nog een spreekbeurt over kunnen houden ook!
    Vind ik leuk
    RtdDub +13232
    maandag 19 maart 2018 om 08:55
    Hij had hem gewoon een paar van deze moeten geven:
    https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRFISlrO4ImrsmQIEQNwkr4np33zfklH8urcxVmOLi6qCeCPtzW

    Had Wesley inderdaad meteen geweten waar hij aan toe was.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 08:55]
    Vind ik leuk
    Emnu +2822
    maandag 19 maart 2018 om 09:23
    Ik had ze fijn volgescheten.

    Ben je gelijk van die onzin af.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25643
    maandag 19 maart 2018 om 09:52
    Wat een schijtopmerking
    Vind ik leuk
    Futjebal +2168
    maandag 19 maart 2018 om 10:04
    je bedoeld schijtbakkenopmerking
    Vind ik leuk
    aphex twin +1154
    maandag 19 maart 2018 om 10:28
    Leuk man! Heel origineel ook
    Vind ik leuk
    Foebele +55153
    maandag 19 maart 2018 om 09:39
    zie hier de kleine dingetjes die jochies bij hun clubs in Nederland missen en wat we de komende jaren bij Oranje enorm gaan missen.

    Wat een baas is Sneijdertje toch!
    Vind ik leuk
    Pec010 +2082
    maandag 19 maart 2018 om 10:33
    Als grote ster een 18 jarig jongetje gaan testen? Een baas zou dit soort grappen met van Persie, Kuyt of van Bommel uithalen.
    Vind ik leuk
    JustH +15583
    maandag 19 maart 2018 om 13:01
    Pec snapt het niet zo geloof ik.
    Vind ik leuk
    Jordtt +1130
    maandag 19 maart 2018 om 09:52
    Dom dat die het niet gedaan heeft, had die nog een vak kunnen leren...
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 10:14
    Blij om te zien dat deze Ajacied bij Oranje mag spelen.
    Vind ik leuk
    huge +564
    maandag 19 maart 2018 om 10:45
    Knap man hier spel je het wel goed chapeau !
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 11:06
    Bedankt spellingbitch

    Vind ik leuk
    huge +564
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:59
    Hahaha happert moet kunnen toch
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:05
    Na het 20.000 keer gehoord te hebben....
    Vind ik leuk
    Hupfean +4069
    maandag 19 maart 2018 om 10:51
    Kom naar kamer 210, daar zit Jolanthe die moet je ff dr schoenen poetsen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws