Messi over ongezond eetpatroon: 'Ik was 22 en wist nergens wat vanaf'

    Messi over ongezond eetpatroon: 'Ik was 22 en wist nergens wat vanaf'

    maandag 19 maart 2018 om 10:49

    Lionel Messi heeft niet altijd geleefd als een topsporter, onthult hij in een interview met het Spaanse medium Sport. De Argentijnse vedette van FC Barcelona laat weten dat vooral zijn eetgewoontes te wensen over lieten.

    "Ik heb jarenlang heel slecht gegeten, vooral toen ik 22, 23 jaar oud was. Chocola, koekjes, frisdrank... Ik wist er niets van en dacht nergens bij na", vertelt Messi, die nog steeds weleens 'zondigt'. "Af en toe een glaasje wijn, maar dat kan één keer in de zoveel tijd wel. Maar verder houd ik het bij vis, vlees, groenten en salades. Alles in de juiste hoeveelheden."

    Messi had aanvankelijk veel moeite met de omschakeling op culinair gebied. "Ik merkte het verschil eerst heel duidelijk en heb een aantal keer over moeten geven. Uiteindelijk ben ik eraan gewend geraakt en gebeuren dat soort dingen me niet meer."

    Plaats een reactie

    Janzijnvader +15711
    maandag 19 maart 2018 om 10:52
    Ok. Bedankt voor de informatie. Groetjes, Anton.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21046
    maandag 19 maart 2018 om 10:55
    De volgende aflevering van VPST: Ronaldo kreeg ooit een onvoldoende voor wiskunde!
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 14:06
    Sterker nog Ronaldo kreeg structureel een tien voor theater
    En had alles in zich om de winnaar van so you think you van dance te worden
    Ik weet dat ze opzoek zijn naar een nieuwe''topper''
    Ik zie het al voor me CR7 met glittertjes op zijn Colbert
    Vind ik leuk
    power +5648
    maandag 19 maart 2018 om 13:02
    Goede informatie voor jonge spelers,
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16677
    maandag 19 maart 2018 om 10:52
    Spannend verhaal!
    Vind ik leuk
    pvdsmissen +866
    maandag 19 maart 2018 om 10:58
    Ik vind dit altijd wel leuke verhalen
    Vind ik leuk
    yoshi38 +22
    maandag 19 maart 2018 om 11:20
    ik kan toveren: maak van brood poep. Paprika is nog lastig daar zitten vellen aan.
    Vind ik leuk
    Voebtal +6720
    maandag 19 maart 2018 om 11:52
    Dat geeft de opmerking "hij is onnatuurlijk goed" een andere wending. Doping dus.
    Vind ik leuk
    KoiFreak +269
    maandag 19 maart 2018 om 12:01
    Dus kramer zijn kroket-verhaal is niks mis mee... hij scoort nu lekker bij sparta
    Vind ik leuk
    Sanders +3768
    maandag 19 maart 2018 om 12:47
    Hahah wie zei dat nou gisteren dat Memphis zijn mentaliteit niet goed was en dat hij niet genoeg z'n best deed en dat hij een voorbeeld moest nemen aan Messi en Ronaldo want die leefden 24/7 voor de sport??
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 13:43
    Het meest opmerkelijke hieraan is dat hij destijds al 6 of 7 jaar op topniveau voetbalde voor Barcelona en ze daar dus kennelijk niemand hebben welke de jonge spelers van voedingsadvies voorziet.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws