Opsteker Ajax: Dolberg traint weer buiten na maandenlange absentie

    Opsteker Ajax: Dolberg traint weer buiten na maandenlange absentie

    maandag 19 maart 2018 om 16:19

    Goed nieuws voor Ajax en Kasper Dolberg. De twintigjarige Deen keerde maandag terug op het trainingsveld, zo meldt de Amsterdamse club.

    Dolberg staat al sinds de winterstop aan de kant met een voetblessure. Hij kwam niet ongeschonden uit het laatste duel van 2017, thuis tegen Willem II (3-1). Hij liep een scheurtje in een band van zijn middenvoetsbeentje in zijn rechtervoet op. In eerste instantie werd verwacht dat Dolberg twee maanden niet zou kunnen spelen, maar inmiddels staat hij al bijna drie maanden buitenspel.

    Nu is Dolberg dus op de weg terug. De spits was 45 minuten te vinden op het veld. Hij trainde nog wel apart van de groep. Sinds zijn blessure is Klaas-Jan Huntelaar de eerste spits van Ajax. Toen Huntelaar onlangs ook ontbrak, stond Siem de Jong in de punt van de aanval.

    Plaats een reactie

    Niels92 +13376
    maandag 19 maart 2018 om 16:24
    15 april maakt Dolberg de winnende goal tegen PSV!
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 16:28
    Weten we dat ook weer. Bedankt Niels!
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3649
    maandag 19 maart 2018 om 16:46
    Of met rood eraf na25minuten.
    Vind ik leuk
    Niels92 +13376
    maandag 19 maart 2018 om 16:51
    Nee joh het is Lozano die tegen Ajax zijn derde rode kaart van dit seizoen gaat ontvangen :)
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3649
    maandag 19 maart 2018 om 16:52
    Nee eerder Huntelaar want die is aan de beurt.
    Vind ik leuk
    Niels92 +13376
    maandag 19 maart 2018 om 16:53
    Nee joh, iedereen weet nu wel hoe je dat Mexicaanse ventje uit de tent moet lokken, laat dat maar aan Ajax over, Lozano gaat rood krijgen :)
    Vind ik leuk
    buddha +7676
    maandag 19 maart 2018 om 17:03
    zou Veltman ook eindelijk is een x een rode kaart krijgen ? als hij überhaupt tot spelen komt ?
    Vind ik leuk
    JustH +10652
    maandag 19 maart 2018 om 17:15
    Komen we toch weer op Veltman uit.
    Vind ik leuk
    Niels92 +13376
    maandag 19 maart 2018 om 17:18
    Nee die heeft speciale KNVB bescherming, dat wil je toch horen?
    Vind ik leuk
    Spiegel +8187
    maandag 19 maart 2018 om 19:20
    Dan is het toch knjb bescherming?

    Grapje natuurlijk.

    We gaan het zien.
    Vind ik leuk
    James655 +637
    maandag 19 maart 2018 om 18:33
    Niels heeft gelijk!
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 16:25
    Dit vind ik mooi hopelijk vind hij zijn oude vorm terug van vorig seizoen!!
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3649
    maandag 19 maart 2018 om 16:48
    Hij zal op eind van het seizoen wel vertrekken.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 17:26
    Ja want clubs vinden het altijd fijn om spelers te kopen die net uit een mindere periode en een blessure komen.. Daarnaast zal Ajax hem niet willen verkopen(voor het bedrag wat clubs betalen voor spelers na een minder seizoen) en zal hij zelf ook niet willen vertrekken na zo'n seizoen.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3649
    maandag 19 maart 2018 om 17:39
    Dat is een goed standpunt ,maar niet spelen vreet aan spelers.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 17:44
    Hij heeft niet gespeeld omdat hij geblesseerd was, daarvoor werd hij tijdelijk op de bank gezet omdat hij uit vorm was en het goed is om op die manier te laten zien dat hij ook concurrentie heeft met Huntelaar. Hopelijk zodat hij daar positief op reageert en beter gaat spelen.

    Ik denk dat Dolberg redelijk snel Huntelaar weer uit de basis gaat spelen, maar dat is wat ik zelf verwacht. Dolberg heeft sowieso nog een volledig seizoen (met veel goals) nodig om weer echt aandacht te krijgen van Europese topclubs.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3649
    maandag 19 maart 2018 om 17:49
    Dolberg komt er wel hij 15 keer beter als die stuntelaar.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1599
    maandag 19 maart 2018 om 16:25
    Dolberg breekt geen potten meer dit seizoen, nu hopen dat hij volgend seizoen weer volop mee kan doen en in vorm is.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3649
    maandag 19 maart 2018 om 16:50
    We kunnen een potten inzameling actie houden want dan kan hij ze wel breken.
    Vind ik leuk
    Butsbal +12279
    maandag 19 maart 2018 om 16:54
    Of transgenders want met potten alleen discrimineer je de rest (aldus Sylvana)
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3649
    maandag 19 maart 2018 om 17:50
    Ja maar zo bedoel ik het niet sorry (terra cotta)
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3186
    maandag 19 maart 2018 om 17:57
    Scherp :)
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +12860
    maandag 19 maart 2018 om 16:26
    BASIS!!!
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 16:26
    Was dit jaar zeer matig. Hopelijk gaat hij weer zijn niveau van verleden jaar bereiken.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 16:28
    Die hadden 50 mil. moeten pakken en hem met een strikje op zijn hoofd buiten moeten zetten!
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2695
    maandag 19 maart 2018 om 16:49
    Dat gaat hij uiteindelijk heus nog wel opbrengen.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3649
    maandag 19 maart 2018 om 17:56
    Blij zijn met de helft.
    Vind ik leuk
    deltiaan +1046
    maandag 19 maart 2018 om 16:33
    zo'n geweldenaar is hij nu ook niet
    Vind ik leuk
    Hesses +893
    maandag 19 maart 2018 om 16:40
    Idd erg beperkte speler speelde vorig seizoen wel aardig maar 1e seizoenshelft was ie geen schim van zichzelf...mogen blij zijn als ze daar nog 15m voor krijgen.
    Vind ik leuk
    Semmy2014 +83
    maandag 19 maart 2018 om 16:46
    Die missen we uiteindelijk toch wel meer dan verwacht. Al had ik cassiera wel vaker laten spelen dan nu.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2695
    maandag 19 maart 2018 om 16:50
    Heerlijk hoe hij de Kuip weer stil kreeg.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 17:45
    Hoeveel prijzen heeft die dolberg al wel niet gewonnen bij die geweldige club.

    Ohhh ..........0,0 .................. Ik ben er stil van ..........................
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2695
    maandag 19 maart 2018 om 18:15
    Kun je nagaan hoe weinig er voor nodig is om de Kuip stil te krijgen.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 18:17
    De kuip was zeker niet stil van dolberg.Onana was de beste aan ajax kant ,dus dat zegt genoeg.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2695
    maandag 19 maart 2018 om 18:21
    Na die 2 goals van Kaspertje leek het wel een begrafenis daar.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 18:23
    Nee hoor dat zou het pas zijn als we met een mega-begroting jarenlang met lege handen zouden staan.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2695
    maandag 19 maart 2018 om 18:27
    18 jaar niks en dan commentaar leveren op de prestaties van een ander. Zeer bijzonder.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 19:20
    Ja, dat krijg je als iemand niet door ook maar enige kennis geremd wordt..........


    Vind ik leuk
    Jarinr10 +6029
    maandag 19 maart 2018 om 19:27
    Kom op zeg! Jullie club komt uit de regio met de meeste inwoners van NL.De grootste multinationals zitten daar. Dan is 't maar bar weinig wat jou club heeft zien in al die jaren. En liever van mij part 25 jaar geen prijs dan een 10-0 oorwassing. Misschien wel de grootste vernedering ooit in 't voetbal.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 19:18
    Neres kreeg de kuip muisstil.......
    Vind ik leuk
    Butsbal +12279
    maandag 19 maart 2018 om 16:52
    Kan hij misschien de vernedering van Ajax in Eindhoven op het veld meemaken. Wat boft hij toch zeg.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2695
    maandag 19 maart 2018 om 16:59
    Dat is nog niks vergeleken bij de rectale vernedering die jij ieder weekend meemaakt.
    Vind ik leuk
    Butsbal +12279
    maandag 19 maart 2018 om 17:46
    Als ik t lekker vind is het geen vernedering
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 16:59
    PSV heeft de kwaliteit niet om welk team dan ook te vernederen, de grootste vernedering dit seizoen komt trouwens wel uit Brabant, Willem II ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 17:43
    De grootste vernedering is met de grootste begroting en de grootste bek voor het 4e jaar op rij met HELEMAAL NIKS eindigen !!!!.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 19:22
    18 jaar?
    Vind ik leuk
    richard37 +1275
    maandag 19 maart 2018 om 19:36
    Is het al gespeeld? Laat ze maar denken dat ze er zijn en wij Ajacieden moeten dat promoten, dan is het geest des te mooier. Want wat als ze van az verliezen? Dan komt die druk op de ketel bij psv.
    Vind ik leuk
    richard37 +1275
    maandag 19 maart 2018 om 19:39
    Net zoals Ajax-psv dit seizoen zeker? Laatste jaren is gunstig voor Ajax, met uitzondering van vorig jaar dat ze goed weg kwamen. Wordt een 1-3. En dan uit naar Roda en ADO. Poe wordt een hectische maand voor psv. En laat ze nu vaak in april hun slechtste maand hebben.
    Vind ik leuk
    Butsbal +12279
    maandag 19 maart 2018 om 19:54
    Hahaha je praat me geen zenuwen aan. Het is gelopen en dat weet jij ook.
    Vind ik leuk
    richard37 +1275
    donderdag 22 maart 2018 om 21:02
    Nee
    Vind ik leuk
    michelhx +2955
    maandag 19 maart 2018 om 16:57
    Wie?
    Vind ik leuk
    hantayo +923
    maandag 19 maart 2018 om 17:07
    Mooi zo!
    Vind ik leuk
    Markus80 +2101
    maandag 19 maart 2018 om 17:21
    Gelukkig komt hij weer goed terug.
    Vind ik leuk
    Wzpwwk +143
    maandag 19 maart 2018 om 17:23
    Kijk hem eens lachen op die foto lijkt me echt een gezellige club dat Ajax samen met nog een paar van die lachebekje om te gieren
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 17:42
    Maakt toch weinig meer uit.Met huntelaar of met dolberg 2e worden.

    Boeieee

    Lood om oud ijzerrrrrr ..........................
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 20:01
    Misschien kan hij nog deelnemen aan de reis van Ten Hag en krijgt hij ook nog een minuutje speeltijd
    Je ziet wel aan hem dat hij heel happy is en weer lachend door het leven gaat , dat warme nest met die gulle trainer doet hem duidelijk goed