Plaats een reactie

maandag 19 maart 2018 om 17:05
Jammer man
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:29
Reactie verwijderd door vp
[Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 17:35]
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:31
Jullie moeten tegenwoordig ver zoeken, om iets nog een soort van te vieren
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:35
nee hoor, vorig jaar een mooie finale gezien met een united van een paar honderd miljoen euro die eruit zag als een bus. Maakt me een trotse ajacied.

Daarnaast, jullie hoeven niet eens te zoeken want er is niks.
Vind ik leuk
feyeniels +22793
maandag 19 maart 2018 om 17:37
Goed gezegd! Meedoen is inderdaad belangrijker dan winnen! Fijn dat jij dat ook inziet.
Vind ik leuk
DrDeef +871
maandag 19 maart 2018 om 17:40
Hop, die kan na deze burn een bed reserveren in Beverwijk.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:42
dat moet jij weten inderdaad. Raar dat jullie trainer daarom ook achterom moet kijken voor zijn eigen aanhangers!
Vind ik leuk
13 +9127
maandag 19 maart 2018 om 17:51
Aha, jij hebt diepgravend onderzoek gedaan?
Vind ik leuk
Sytz +2448
maandag 19 maart 2018 om 18:03
Zou jij mij exact kunnen laten zien dat dit aanhangers zijn? Of weet je net zo weinig als iedereen hier en loop je maar wat te roeptoeteren?
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 18:05
heb wel een vermoeden na picorni en vejonogietsindiefiets.


Zullen geen ajacieden zijn, die vinden het mooi hoe feyenoord ervoor staat.
Vind ik leuk
Sytz +2448
maandag 19 maart 2018 om 18:06
Een vermoeden heb je niks aan.

Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 18:17
agree to disagree. Je kan er alleen niet door veroordeeld worden, dat klopt. ;)
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 18:26
Gelukkig hebben jullie bestuursleden altijd rustig kunnen slapen... droeftoeter.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 18:27
Naar mijn weten wel.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 20:46
Ik heb gezien dat Ajax de favoriete club is van die prachtig die haat, kan me niet voorstellen dat een echte fan met zo’n “Ajax-fan” wol worden geassocieerd
Vind ik leuk
Urzaiz +1030
maandag 19 maart 2018 om 17:59
Iemand moet toch de punten binnensprokkelen zodat er überhaupt een nederlandse ploeg mee kan doen. Op ajax en az na leveren de andere clubs slecht keer op keer een wanprestatie in europees verband. Oja, feyenoord deed ook mee dit seizoen met de CL, maar die hebben echt werkelijk heulemaal niks gewonnen.
Vind ik leuk
Stranger +3255
maandag 19 maart 2018 om 18:27
6 punten en Ajax?
Vind ik leuk
Urzaiz +1030
maandag 19 maart 2018 om 18:40
Ik heb het over de afgelopen jaren natuurlijk, niet heel gek he dat ajax dit seizoen vroeg werd uitgeschakeld na het drama met nouri. Verder zijn het standaard ajax en az die de punten binnenhalen, en dat zijn er wel wat meer dan 6.
Vind ik leuk
Smash +2161
maandag 19 maart 2018 om 19:00
Je hebt gelijk jongen! PSV heeft de afgelopen jaren geen punten vergaard.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 19:17
Het is normaal gesproken juist altijd AZ en PSV dat echt iets kan betekenen in europa.
Vind ik leuk
Wzpwwk +146
maandag 19 maart 2018 om 19:24
Weer een excuus loser
Vind ik leuk
Stranger +3255
maandag 19 maart 2018 om 22:57
Ik zou zeggen tel de punten van de laatste 5 seizoenen nu en na afloop van dit seizoen en zie de dalende lijn.

Vind ik leuk
Cookee +8094
dinsdag 20 maart 2018 om 17:08
PSV gokt idd vaak op een gelijkspelletje en dan krijgen ze nog net 1 tegen en dan is het weer over...
Vind ik leuk
feyeniels +22793
maandag 19 maart 2018 om 18:48
Ik zeg toch ook nergens dat Feyenoord het goed doet in Europa?
Vind ik leuk
Wzpwwk +146
maandag 19 maart 2018 om 19:23
Zegt een nietszeggende buitenlander
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 11:52
Och ajax heeft 1 jaar de finale gehaald. Verder helemaal niks.
Vind ik leuk
Markus80 +1687
dinsdag 20 maart 2018 om 16:51
Was pas een jaar of 16 geleden voor een Nederlandse club. Stelt niets voor haha. Wat hebben jullie gehaald?
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 05:17
Tweede ronde cl waarin we over 210 minuten niet verloren hebben.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 18:25
Feyenoord was goed bezig in Europa......haha....
Vind ik leuk
Stranger +3255
maandag 19 maart 2018 om 18:29
toch nog altijd beter dan Ajax;-)
Die haalde zelfs september niet.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 20:09
Volgens mij niet... feyenoord 5x kansloos verloren toch? Ajax niet volgens mij..
Vind ik leuk
Stranger +3255
maandag 19 maart 2018 om 22:50
Thuis kansloos tegen Rosenburg
Uit kansloos tegen Rosenburg. Uit en thuis geen enkele kans op een goed resultaat tegen Nice die door Napoli kansloos uit de voorrondes CL werden gestoten.
Het is maar wat je niet kansloos noemt.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 20:00
Precies, feyenoord is een kansloze ploeg, weer 30 jaar wachten rot voor je...Of ben je PSV-er?? Te groot voor het servet en te klein voor het tafellaken. Nu ik erover nadenk krijg ik medelijden met je. Sorry, zal niet meer moeilijk doen tegen je.
Vind ik leuk
feyeniels +22793
maandag 19 maart 2018 om 18:49
Knap dat je uit mijn reactie op kunt maken dat ik vind dat Feyenoord het goed heeft gedaan in de CL...
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 18:59
Heeeeyy Sjakie is er weer. Wij pikken heel wat af. Hebben zeker 3 punten gestolen, gezien door jou Ajax brilletje! Gnagnagna!
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:46
Tweede plaats vieren haha, kunt maar ergens tevreden mee zijn
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:51
vieren? kan jij begrijpend lezen toevallig. Grootste club op aarde die verdedigend speelt tegen ajax, maakt me trots. Heb niets gevierd hoor!

Ja, die halve finale ;)
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 18:26
Verdedigend? Ajax is de eerste helft niet van de eigen helft afgeweest man. Hoeveel bier had je op toen je de tv aanzette?
Vind ik leuk
Azsub +168
maandag 19 maart 2018 om 19:07
Inderdaad. Als het over Ajax gaat is het realisme echt zoek. Beetje jammer. Gewoon kansloos verloren klaar. Kan gebeuren maar om een wedstrijd te verdraaien?
Vind ik leuk
Urzaiz +1030
maandag 19 maart 2018 om 18:02
Jajaja volgens mij waren het toch echt de rotterdammerts die een tweede plekje in de mickey mouseleague vierden met huldiging en al, te dom om te poepen met zo'n opmerking
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 18:06
koning!
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 18:26
Ja, wat is er?
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 18:05
Volgens mij mag een feyenoorder hier niks over zeggen. Uit een bus met fakkels de tweede plaats in de eredivisie vieren staat mij nog goed bij.

Ajax is al 3 en nu bijna 4 jaar tweede geworden in de eredivisie maar at least blijft het gelukkig altijd leeg bij het stadion en beseft iedereen dat een tweede plaats niet gevierd hoort te worden door een club uit de top 3.

Zelfs na de EL finale werd er niemand gehuldigd of vol ontvangen in Amsterdam. Een club uit de klassieke top 3 mag maar met 1 ding blij zijn en dat is kampioen worden.

Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 18:27
Het blijft niet alleen leeg bij het stadion. Er moet zelfs een opkomstplicht aan te pas komen om de seizoenkaarthouders naar binnen te krijgen...
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 19:01
Omdat er wachtlijsten zijn al jaren lang, vooral voor de eerste ring.
Dan kun je beter stoppen als je om welke reden dan ook niet gaat, en je plaats in de verkoop gooien t.b.v. de wachtenden.
Maar wachtlijsten zullen bij jullie wel onbekend zijn.....
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 08:52
Vaak heb je zinnige reacties maar nu pies je toch echt even langs de pot Werner.

Ajax heeft dit seizoen gewoon weer structureel de meeste toeschouwers binnen zitten. en dat zijn gewoon feiten.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 11:55
Waarom kan ik dan elke wedstrijd de letters ajax lezen in de tribune als ik een wedsteijd kijk.
Vind ik leuk
Stranger +3255
maandag 19 maart 2018 om 18:32
Ik snap goed dat je geen bus op gaat staan te wachten waarop staat landskampioen terwijl je tweede bent geworden.
Dan sta je pas echt voor Jan met de korte achternaam;-)
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 19:56
Er werd wel een video gemaakt met wij zijn terug hahah
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 20:10
2e van europa, beter dan 1e van nederland lijkt mij
Vind ik leuk
Axim +401
maandag 19 maart 2018 om 22:04
hahahahah 2e van europa, hou toch op man hahahahahaha , in die B competitie zoals jullie die zelf noemen en niks voorstelt...pfffff ajaksslet
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 20:02
Axim??? Ik weet niet voor wie je bent. Maar zeg maar waar jouw team goed in is? Kunnen we in ieder geval normaal lachen..Hahahahahahaha
[Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 20:02]
Vind ik leuk
Wzpwwk +146
maandag 19 maart 2018 om 19:21
Jullie zijn alleen maar trots op plek 2 zielige figuren
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 18:24
Een finale in de europa cup zegt in europa veel meer dan 3x landskampioen worden in Nederland....dusss....
Vind ik leuk
Stranger +3255
maandag 19 maart 2018 om 18:33
Zeker zegt het veel , vooral als je het seizoen daarna kansloos uit de voorrondes geknikkerd wordt door een Noorse ploeg;-)
[Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 18:34]
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 20:13
Jij bent voor PSV, nog kanslozer verloren denk ik. Of voor Feyenoord, nog erger..de minste poule in de CL en dan 5x kansloos verliezen...haha.. Lange leven de TOB 3 van Nederland (sowieso PSV en Feyenoord, die geen 2 jaar lang top 3 van Nederland kunnen spelen). Ajax doet in elk geval elk jaar mee om de landstitel en heeft geen "krijgertjes"gekregen zoals PSV elk jaar en Feyenoord vorig jaar
Vind ik leuk
Stranger +3255
maandag 19 maart 2018 om 23:00
Ik ben het met je eens dat het inderdaad voor een Nederlandse club onmogelijk is om je via Rosenburg te plaatsen voor de groepsfase EL.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 19:58
Ik weet niet wat erger is, van Rosenburg verliezen of net na de winterstop al op 30 punten staan van de koploper net als feyenoord in NL (de mickey mouse competitie..) Of denken dat je goed bent en eigenlijk een calimero syndroom heb net als PSV. Zeg het maar..
Vind ik leuk
Stranger +3255
dinsdag 20 maart 2018 om 20:06
Welke club staat op 30 punten?
Welke club heeft van Rosenburg verloren?
Welke supporters roepen steeds WZAWZDB?
Welke club roept bovenstaande en heeft al 3 jaar op rij geen prijs gewonnen;-)
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 20:52
Wat ik al dacht, heb medelijden met je. Iemand met het Calimero syndroom die voor feyenoord is. Ze bestaan dus echt!

Simple vraagje voor je (nou ja simpel voor jou valt te bezien..): Welke club in NL heeft de meest aanspreekbare prijzen gewonnen in welke competitie dan ook? Dacht het al...
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 20:54]
Vind ik leuk
Stranger +3255
woensdag 21 maart 2018 om 21:08
Blijkbaar durf je het antwoord niet te geven op mijn vragen.
Ja de waarheid is hard!

Maar om jouw vraag te beantwoorden. Je had hem eigenlijk al niet hoeven te stellen , omdat als je VP een beetje volgt je geweten had kunnen hebben dat ik Ajax als meest succesvolste club van Nederland genoemd heb.
Al had je de vraag iets anders moeten stellen , omdat ze de Eufa cup maar 1 keer gewonnen hebben en Feyenoord 2 x ;-)
Maar waarschijnlijk is deze logica ( die uit je eigen post naar voren komt) of te moeilijk voor je of je probeert er met een lulverhaal onderuit te komen!
Nog waarschijnlijker is het tweede een gevolg van het eerste.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 17:07
Knap meer dan 2 zinnen en....maar een paar spelfouten en dat voor een Feyenoorder. Succes Calimero! Hoop je met het volgende kampioenschap van je team weer te spreken.

Ajax een 50 hoofdprijzen of zo, Feyenoord....50% minder ofzo
Vind ik leuk
Stranger +3255
donderdag 22 maart 2018 om 17:21
Geef de spelfouten maar aan dan. Ik leer altijd graag bij.

Verder geef ik gewoon antwoord op je vraag. Iets wat jij niet wilt of kunt blijkbaar.

Dus een hoop geschreeuw en weinig wol.

Ik ben benieuwd wanneer ik die taalfouten te zien krijg.
Vind ik leuk
Markus80 +1687
woensdag 21 maart 2018 om 20:01
Dat is nog erger.Je kunt als Feyenoord totaal niet mee met de top.
Vind ik leuk
Markus80 +1687
woensdag 21 maart 2018 om 19:59
Gelukkig heeft Feyenoord onze eer verdedigd in een wat moeilijkere competitie
Vind ik leuk
Axim +401
maandag 19 maart 2018 om 22:00
vind jij dus , ajaksslet ;-)
Vind ik leuk
Vowtar +3047
maandag 19 maart 2018 om 17:34
Swart heeft 1 wereldbeker, 3x de Europacup 1, 2x de UEFA Supercup, 2x de Intertoto cup, 8x de Eredivisie en 5x de KNVB Beker gewonnen. In totaal 21 prijzen.

PSV heeft de Eredivisie 23 keer gewonnen, die van dit seizoen niet meegerekend.. Niks van waar dus.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:35
Wow, dat is wel echt enorm veel. Van Sjaak Swart bedoel ik dan. Ongelofelijk.

Leuke like prachtig die haat... Kun je in het vervolg wel ff redelijk praten over andere clubs?
[Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 17:43]
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:34
Het is Sjaak Swart
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:36
hahaha,, ;)
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:36
Proficiat. Ook lekker origineel "pisvee".
Vind ik leuk
Butsbal +9481
maandag 19 maart 2018 om 17:51
Ja die had ik ook nog nooit gehoord
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:54
Hoe komt hij erop....
Vind ik leuk
masterpsv +11675
maandag 19 maart 2018 om 17:42
Hahaha ga je echt jou reactie wijzigen om vervolgens pisvee eraan toevoegen, zielig figuur ben jij ik snap jou frustratie alweer 4 jaar helemaal niks. Ik zeg ook toch niet kut ....... vul het zelf maar in
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:46
veranderde zijn naam. Meer niet. Wat mij irriteerd is het respectloze gedrag van jouw medesupporters.

Sjaak was een parel op de nederlandse velden. En als je je niet in zijn woorden kan vinden, dat is goed maar kijk dan niet!

Ik kijk namelijk ook niet naar de kerkhofjes, maar zal ook niet respectloos over ze spreken. En dan ook nog eens op internet. Helden
Vind ik leuk
jaja_PSV +32055
maandag 19 maart 2018 om 17:54
Mijn respect heeft Sjaak.
Ik zal hem nooit uitschelden of laagdunkend over hem doen.
Echter het zou hem sieren als hij zich focussed op ajax. Maar elke week geeft hij af op PSV...kijk gewoon naar jezelf en win je eigen punten.

Het zeiken over je tegenstander zorgt ervoor dat je niet kritisch in de spiegel kijkt naar je eigen club en eigen prestaties.
Het ligt altijd aan iets anders bij Ajax; het veld, de scheids, het weer, het gras....en natuurlijk psv.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 17:59]
Vind ik leuk
masterpsv +11675
maandag 19 maart 2018 om 17:55
Jij bent ook internet held met je pisvee respect begint bij jezelf! Jou medeajacieden zijn netzo triest bezig!!! Moet je maar eens beter opletten.
Vind ik leuk
13 +9127
maandag 19 maart 2018 om 17:55
De inhoud van jouw boodschap is in tegenspraak met jouw nickname.
Vind ik leuk
SimonSays +2174
maandag 19 maart 2018 om 18:23
Jij kan niet tegen respectloos gedrag, en daarom sta jij in dit topic met 1 van je respectloze en domme commentaren op de tweede plek. Natuurlijk ben je te dom om in te zien dat je te dom bent om dit in te zien, en daarom vertel ik je dat je reacties getuigen van een zeldzaam soort domheid die je alleen vind bij schreeuwers zoals jij. Die haat die van jou afstraalt, gecombineerd met je domheid, dat is niet prachtig maar ontzettend zielig. Maargoed, ieder z'n ding. Jouw ding heeft alleen overduidelijk niet met intelligentie te maken. Heb ik eigenlijk al gezegd dat ik je dom vind? Bij deze dan.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 18:25
ik weet dat maar en goed 2 woorden zijn. Daarnaast 2 komma's in je zin mag eigenlijk niet. ssst, rot maar weer naar je zolder.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 18:26]
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 18:31
En "wat mij irriteert" is met een 't' in plaats van met een 'd' Wanneer je anderen de maat neemt, zorg dan in ieder geval dat je zelf niet de mist in gaat. Prutser.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 18:39
ik noemde niemand dom en ik schold niemand (personen ) uit. Jij wilt nu een moraal ridder zijn?

Ik verbeterde alleen iemand die mij dom noemt, that's all she wrote.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 19:04
Ik zit 'weer' te genieten van de reacties van onze Ajax vrienden! Schitterend.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 19:07
prachtig, bedoel je? :P
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 19:22
?
Vind ik leuk
SjeH +263
maandag 19 maart 2018 om 20:50
En nu naar bed zei duimelot.....
Vind ik leuk
13 +9127
maandag 19 maart 2018 om 18:31
Pssst, natuurlijk mag een zin wel degelijk meerdere komma’s bevatten. https://onzetaal.nl/taaladvies/komma-algemene-regels/
Alsjeblieft.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 18:40
I stand corrected, dit is echt iets nieuws voor mij. dacht dat ik het al die tijd zelf fout deed, blijkt dus van niet. hahaha bedankt chef!
Vind ik leuk
SimonSays +2174
maandag 19 maart 2018 om 18:40
Het verbaast me niets dat je niet weet dat een zin met een hoofdletter begint. Tevens is het te ingewikkeld voor je om een stukje van 3 zinnen te schrijven zonder dit stukje te moeten verbeteren. 'Maargoed' is spreektaal en prima te gebruiken als stopwoord. Het is "maar goed" dat je ademhaling een automatisme is, anders zou jij dit ongetwijfeld vergeten.

Je kunt overigens ook niet ergens naar (toe) rotten. 2 komma's in een zin kan trouwens prima, maar gezien je hersensituatie kan ik het je in deze moeilijk kwalijk nemen dat je er domme gedachten op nahoudt.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 18:53
Oke einstein!

Gelukkig ben ik ajacied, en niet zo super duper slim als jou! Al is spreektaal, taal die je spreekt en niet typt. slimmerd!

Je kan het mij moeilijk kwalijk nemen, maar bent wel heel erg denigrerend naar mij toe in je eerste bericht. Ach pot verwijt de ketel dus, slimmerik.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 19:03]
Vind ik leuk
SimonSays +2174
maandag 19 maart 2018 om 19:27
Je zou ook kunnen stoppen met het bewijzen van mijn punt, al vind ik het heel vermakelijk hoe je meteen aanneemt dat je spreektaal in de regel niet op kunt schrijven, omdat het spreektaal heet. Dat is hetzelfde als denken dat er joden in een jodenkoek zitten.

Google anders eerst eens iets, voordat je het de wereld in stuurt. Of zeg gewoon niets, dat lijkt me in jouw geval geen slecht idee.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 19:56
ja, je kan alles opschrijven als je wilt en het als de waarheid verkopen. Wilt nog niet zeggen dat het klopt.

Ik geef niet aan dat je spreektaal niet zou kunnen opschrijven, het woord geeft alleen aan dat het taal is wat je spreekt en dus niet typt/schrijft. Daarnaast zie ik geen reactie op de tegenstrijdigheden in je berichten. Je neemt mij mijn lage iQ niet kwalijk, maar doet wel je uiterste best mij te schofferen?

En om nog even terug te komen op je vergelijking met jodenkoeken. Daar wordt mee bedoeld koek van de joden, aangezien joden deze koekjes bakten vroeger.

net zoals spreektaal, taal is wat je behoort te spreken. Niet in de vergelijking van jou dat taal alleen uit 'spraak' bestaat.

[Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 20:06]
Vind ik leuk
SimonSays +2174
maandag 19 maart 2018 om 20:08
"Hoe kun je spreektaal als schrijftaal gebruiken?

Dat kan! Het maakt teksten namelijk prettig leesbaar als je ze kort en bondig schrijft. Wees wel voorzichtig: de tekst moet natuurlijk wel correct en begrijpelijk blijven."

Nogmaals: Google eerst iets voordat je het opschrijft dommerd! Dan hoef je wellicht geen betekenisloze zinnen te formuleren om nog enigzins te doen sof je het allemaal op een andere manier bedoelde. Nu ga je gewoon verder met het bewijzen van mijn gelijk.

"Je neemt mij mijn lage iQ niet kwalijk, maar doet wel je uiterste best mij te schofferen?"

Hoe is dit tegenstrijdig? Jij kan weinig doen aan je domheid, maar dat betekent niet dat ik je er niet op kan wijzen in hoeverre je intelligentieniveau tekort schiet. En daarbij, jouw nickname geeft duidelijk weer dat je houdt van haat. Ik geef je wat dat betreft gewoon waar je om vraagt.

Winnen? Ik speel niet eens tegen jou, want jij doet absoluut niet mee. Je bent gediskwalificeerd.


Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 20:31
De eerste alinea sla ik over, in mijn bericht hiervoor ga ik daar al op in. Het kan, wil niet zeggen dat het goed is. Dat jij met een gare qoute van internet komt, moet jij weten.

'Hoe is dit tegenstrijdig?'

Het feit dat ik dit aan je moet uitleggen, laat al zien hoe achterlijk je bent. Je mag dan wel kennis van de Nederlandse taal hebben en uit de hoogte doen alsof jij het allemaal zo goed weet. Maar als jij het iemand niet kwalijk neemt dat zijn intelligentieniveau tekort schiet, zogezegd hoezo neem je dan de moeite om mij in 1 bericht wel tien keer dom te noemen.

Mocht het zo zijn, en dat jij inderdaad een veeeel hoger iq dan mij hebt en het mij niet kwalijk neemt dat ik ontiegelijk dom ben. Gefeliciteerd! Rest mij alleen de vraag, waarom zit de nieuwe Stephen Hawking op internet mensen dom te noemen of is dat een hobby van je ;)
Vind ik leuk
SimonSays +2174
maandag 19 maart 2018 om 21:35
"Het kan, wil niet zeggen dat het goed is."

Weer zo'n achterlijke opmerking van je :p. Als het kan (en het dus niet verkeerd is), waarom zou je er dan überhaupt over beginnen? Je wijst mij er op dat je spreektaal spreekt en schrijftaal schrijft, en vervolgens geef je toe dat je spreektaal ook kunt schrijven. Als je dit al wist, waarom heb je die eerste bewering dan gedaan? Omdat je het niet wist.

Ik heb je nu veelvuldig dom genoemd, nadat jij dit nog vaker tekstueel bewezen hebt. Als ik dus achterlijk ben, dan is de noemer 'dom' voor jou niet langer geschikt en moeten we een nieuwe categorie bedenken om jou te plaatsen op de schaal der domheid.

Waarom kun je niet begrijpen dat deze zaken totaal geen verband hebben met elkaar? Jouw totale gebrek aan intelligentie is niet iets dat jou aan te rekenen is, want het is voor een groot deel genetisch bepaald. Dat wil niet zeggen dat ik het niet kan benoemen! Het is juist heel gezond om dit te benoemen, want dan ontstaat bewustwording van het probleem. Ter vergelijking: in grote delen van Afrika heerst armoede en honger. De mensen die er leven hebben daar zelf geen schuld aan, maar toch wordt het keer op keer benoemd om bewustwording te creëren. Het feit dat die mensen er niks aan kunnen doen is niet tegenstrijdig aan het feit dat het toch als noodzaak gezien wordt om het te benoemen.

Ik heb mezelf overigens nooit slim genoemd, ik heb alleen jou dom genoemd. Laat het aan een dommerd over om de rest zelf in te vullen.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 01:18
Ok Simon, dit is mijn laatste berichtje aan jouw adres. Daarna zoek je het maar lekker uit.

'Als het kan (en het dus niet verkeerd is), waarom zou je er dan überhaupt over beginnen? '

ik zei niet dat het klopt, maar dat het kan. snap je! Ik kan ook helezinnentypenenverkopen als spreektaal omdat ik snel spreek, zolang de ontvanger het maar begrijpt toch? Wil niet zeggen dat het zo hoort, en voor iemand die mij in een reactie 10 x dom noemt zou je wel verwachten dat hij weet hoe het hoort.

'Waarom kun je niet begrijpen dat deze zaken totaal geen verband hebben met elkaar?'

Dit heeft wel met elkaar te maken, en dat zijn normen en waarden. Als jij het mij niet kwalijk neemt, en het alleen benoemen wilt dan zou je het gematigd gebracht hebben en de ander is zijn waarde hebben gelaten. Jij vond het dus nodig om erop te reageren op een manier dat het te zien was dat het je duidelijk dwars zat. Of werd je lolly afgepakt op dat moment.

en tot slot 'Ik heb mezelf overigens nooit slim genoemd'

Waar heb ik beweerd dat jij dat letterlijk hebt gezegd? In mijn optiek is het wel zo dat als jij iemand heel vaak op zijn intelligentie aanspreekt, mensen domweg meerdere keren dom noemt. pun intended! Dan vindt jij hoogstwaarschijnlijk dat jij niet tot die doelgroep hoort en dus jezelf een superslimme gast vind.

En even tussen jou en mij, als het tussen ons op een IQ test aan zou komen ben ik nog steeds zeker van mezelf. Valt namelijk wel mee hoe dom ik ben. 143, nu jij nog ;)
Vind ik leuk
Decimius +2390
dinsdag 20 maart 2018 om 15:32
Hahahahaha, 143 en dan zulke zinsconstructies. Wat een sukkel.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 08:48
ja, want IQ leert jou automatisch goed Nederlands of zou je daarvoor eerst moeten studeren ondanks je IQ. Wie is nou de sukkel?
Vind ik leuk
Decimius +2390
woensdag 21 maart 2018 om 13:45
Jij stinkneus
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 14:38
Iemand aanspreken op zijn zinsconstructies, maar wel fictieve woorden gebruiken. Gaaaap! sukkeltje
Vind ik leuk
Decimius +2390
woensdag 21 maart 2018 om 17:45
Je moer
Vind ik leuk
Azsub +168
maandag 19 maart 2018 om 19:11
Haha. Mooie reactie. Een like van mij.
Vind ik leuk
Rood&wit +2576
maandag 19 maart 2018 om 18:06
Heb veel respect voor Sjaak Swart als mens en als voetballer. Maar dat gezeur over een buitenspel moment kom op man! Toen mijn club de finale speelde tegen jou club en we stonden met 2-1 Voor met nog 40 sec te spelen in de blessure tijd, toen Wamberto 3 meter buitenspel stond en er niet gevlagd werd door de heer Kloeg, dat was pas erg! Maar dit was toch bijna niet te zien? Het was centimeter werk.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 18:21
dat moment kan ik me herinneren, ik was nog kind en dolblij!! hahaha

Ergens ook wel de charme van de sport, maar vervelend als het bij jouw club gebeurd. Dat wel
Vind ik leuk
Rood&wit +2576
maandag 19 maart 2018 om 18:26
Ik was er ook bij achter de goal het was warm en een mooie voetbal middag! Tot die kleine tuin kabouter onterecht de 2-2 maakte en in de verlening Slatan de 3-2 maakte aan mijn kant van het stadion dat was pas erg!
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 18:32
kan me dat echt voorstellen, wellicht was dinamo zagreb en die 2 afgekeurde goals tegen real madrid karma voor ajax voor die finale. :P
Vind ik leuk
Kijkmaar +1676
maandag 19 maart 2018 om 18:18
@padason, ga je hier nu ook de moraalridder uithangen?? Of is dit normaal omdat het een ajaxied is?? Dit is exact wat er gisteren ook gebeurde jou maten beginnen met schelden en vervolgens mag er geen reactie komen.
Vind ik leuk
Vak-DD +10242
maandag 19 maart 2018 om 18:19
Sjaak wie ? Ik zie alleen maar een oude wandelende klaagmuur.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 18:21
Man, ezel dat je bent. Hoe irrelevant en discutabel kan een uitspraak zijn....

Swart is gewoon een hele sneue en zielige man. Pijnlijk dat men hem zichzelf elke keer zo te kijk laat zetten. Bescherm hem een beetje want men herinnert Swart straks alleen nog maar als de man die van het pad raakte.
Vind ik leuk
RR12 +143
maandag 19 maart 2018 om 18:30
Prachtig die haat als geuzennaam en deze teksten. Buiten het feit dat het aantoonbaar onjuist is wat je zegt: tikje gefrustreert ben je wel.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 18:32
klopt, 4 jaar is lang haha :P
[Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 18:33]
Vind ik leuk
RR12 +143
maandag 19 maart 2018 om 18:36
Haha..er zijn clubs die 18 jaar gewacht hebben..relax?
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 18:37
Klabangs.............
Vind ik leuk
mcmodd +17842
maandag 19 maart 2018 om 18:38
veelzeggende, smerige benaming. Dat Swart niet in zijn eentje (dus foute opmerking) veel heeft betekend voor het Nederlandse voetbal (toen). Dat er dan de vergelijking volgt zonder een toegevoegde tijdaanduiding (verkeerde vergelijking dus) volgt, zal ongetwijfeld komen dat jij, prachtig! wellicht in die tijd nog niet was geboren of oudngenoeg was om op te blijven of met je vader meemocht naar het stadion, valt jou niet te verwijten. Dat je het dan over die ‘Sjakie Swart in zijn eentje’ praat is wel wat dommig, immers vanwege het voetbal dat je nu ziet kon je weten dat een voetballer ‘in zijn eentje’ helemaal niets presteert. Daar heb je er nog een stuk of tien bij nodig. En dan komt die smerige benaming. Wel een beetje belachelijk, maar zo leuk is het niet om er over te gaan lachen, meer prijzen heeft gepakt dan PSV maakt dat je, volgens een oude zegswijze uit een voor mij dichbij liggend dorpje, een wieze bent. Dat is dat je als iemand klinkt die uit de grote stad komt een beetje ‘wies’ (wijs) klinkt. Betekenis? Je klinkt als iemand uit een grote stad en d u s. ben je wijzer en weet je alles beter dan ‘de boeren uit dat darpie.
Wel wonderbare schoonheid, vertegenwoordiger van alle wijsheid en vooral voorzitter van de vieze woordenclub, geeft iemand, supporter uit een andere stad in ons land, dat zijn club zo’n k**club is.

Laten we voorop stellen dat jij helemaal de prestaties uit die tijd niet hebt kunnen zien. Ze werden niet, als nu, zomaar uitgezonden in kleur. zwartwit was er wel, maar daar zag je hooguit de wedstrijden van het Nederlands elftal, in zwart-wit dus.

Laat ik je dit vertellen, Swart was een behoorlijke voetballer. Maar wij, die toen al oud genoeg waren en ik met een broer van mijn moeder naar verschillende stadions reisden om voetbal te kijken, zagen het dus met eigen ogen. Wij mogen van jou geen andere mening hebben, want die strookt niet met die van jou, hoewel, je brengt niet eens een argument in. Interessant dat jij dan alle PSV-ers erbij haalt, kennelijk om ook nog wat onschuldige mensen te schofferen. Waarom? Tja, waarom? Eigenlijk ís er helemaal geen reden, dus die bedenk je ook maar niet.
Mooie bijdrage, jij mag weer. Maar vergeet al die vieze woorden en dat schelden, gebruik minstens tien bewijzen of argumenten. Kan je dat niet? Wat in hemelsnaam doe je hier dan? Ga dan maar weg, zoek een pleje om je te schamen en hoop maar dat er eens een portie hersencellen bij je thuis worden gebracht.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 18:47
aannames. aannames.

Vind ik leuk
mcmodd +17842
maandag 19 maart 2018 om 19:24
Edit.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 19:28]
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 20:41
Uw nivo is net zo laag al het huidige Swart nivo. Alleen van Swart weet ik dat hij nivo heeft gehad, van u kan ik ‘t me niet voorstellen....
Vind ik leuk
Axim +401
maandag 19 maart 2018 om 21:57
hahahaha je naam zegt het al malloot....prachtig! die haat :-))))))))
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:30
Swart die zegt weinig verkeerd. Helder en goed
Vind ik leuk
Kees Bman +3290
maandag 19 maart 2018 om 17:44
Weinig woorden veel onzin dat Sjaak.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 18:35
Je hebt niet eens gekeken man droeftoeter
Vind ik leuk
Kees Bman +3290
maandag 19 maart 2018 om 20:26
Tuurlijk wel idioot anders had ik niet gereageerd.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 23:12
Hahaha lul niet zo dom
Vind ik leuk
Kees Bman +3290
dinsdag 20 maart 2018 om 08:25
Staat Sjaak zijn spieren los te gooien,dat is het enige waar ik om moet lachen,zijn rollator staat net niet in beeld (mijn vader is 90 en doet het zelfde)en twee amubulance broeders staan klaar met zuurstof . Je kunt ook zien dat hij dat voor moet lezen ,want zelf iets verzinnen tja dat kon hij vroeger ook niet met een bal.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 09:01
Over clowns gesproken (-:

Beetje meer respect is wel op zijn plaats voor de mensen die Nederland op de kaart hebben gezet als het om voetbal gaat.
Vind ik leuk
Kees Bman +3290
dinsdag 20 maart 2018 om 15:21
Sorry als ik de waarheid heb gesproken .
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 12:20
"zelf iets verzinnen kon hij vroeger met een bal ook niet"

Bedankt voor de laatste zin nu zijn de rest van je reacties ook al niet meer serieus te nemen.

Hahaha wat hij ook roept of uitkraamt we hebben het nog steeds over een van de succesvolste / beste voetballers die NL ooit gekend heeft.
Vind ik leuk
Kees Bman +3290
dinsdag 20 maart 2018 om 15:22
Jullie zijn wel serieus laat me niet lachen man.
Vind ik leuk
Doe dan! +5027
maandag 19 maart 2018 om 17:07
Tuurlijk zou PSV dat niet kunnen, die scoren alleen door onterechte rode kaarten en penalty’s.

#forzasjaak
[Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 17:07]
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:07
Vergeet de laatste minuut niet
Vind ik leuk
Itsese +2860
maandag 19 maart 2018 om 17:27
Vergeet de afgelopen 4 jaar niet.
Vind ik leuk
Doe dan! +5027
maandag 19 maart 2018 om 22:27
Goals in de laatste minuut tellen ook, dus nee: die horen niet in dat rijtje.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:35
Tjee "DOE DAN" Jij bent echt zielig!.

Ben jij de zoon van sjaak of zo ,want je bent net zo sneu!.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 17:35]
Vind ik leuk
Vowtar +3047
maandag 19 maart 2018 om 17:37
Ajax-PSV. Veltman die een doorgebroken PSV'er onreglementair neerhaalt zonder gestraft te woredn? Veltman die minstens 5 tikken uitdeelde van het kaliber waarvoor Lozano geschorst werd? Schöne die een gele kaart krijgt voor een tweebenige tackle van achter buiten het veld terwijl de bal al weg is?

Om nog maar niet te spreken over de talloze mazzeltjes die Ajax in andere wedstrijden heeft. Winnen van Twente dankzij een pingel wegens reglementair contact buiten de zestien, om maar wat te noemen..

Kom op man. Met onpartijdige scheidsrechters was het verschil tussen PSV en Ajax nog veel groter.
Vind ik leuk
Doe dan! +5027
maandag 19 maart 2018 om 22:30
Hendrix vergeten in diezelfde wedstrijd? Zelfs met 3-0 kwamen jullie nog goed weg.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 17:23
Met goede scheidsrechters zou het verschil ongeveer gelijk zijn denk ik, helaas voor de Ajacieden, Ajax is slechter dan PSV dit jaar en nee, PSV heeft niets te zoeken in de CL. PSV is gewoon iets minder slecht dan AJAX dit jaar....
Vind ik leuk
Kees Bman +3290
dinsdag 20 maart 2018 om 08:28
Jaloers doetje,zo is het de voorbij gaande jaren bij Ajax gegaan.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:08
Waarom krijgt deze zielige oude man nog een podium?
Vind ik leuk
Jens1999 +16471
maandag 19 maart 2018 om 17:11
Om dezelfde reden als die olijke tweeling van PSV.... omdat ze wat betekent hebben voor het Nederlandse voetbal.... enige verschil is dat Sjaak meer prijzen en europa cups heeft gewonnen.... Respect voor onze Sjaak....
Vind ik leuk
Wzpwwk +146
maandag 19 maart 2018 om 17:13
Jij moet eens met wat nieuws komen met dat eeuwig in het verleden blijven hangen je zult ook nog steeds een pamper voor hebben of nie
Vind ik leuk
Jens1999 +16471
maandag 19 maart 2018 om 17:15
Hij vraag waarom hij zoveel aandacht krijgt.... ik gaf het juiste antwoord.... het is een icoon die veel prijzen heeft gewonnen.... die worden nooit vergeten en krijgen altijd media aandacht.... zoals het hoort bij een icoon....
Vind ik leuk
Wzpwwk +146
maandag 19 maart 2018 om 17:17
Die icoon word vervelend net als die andere clown vd kerkhof dood moe word je ervan
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:22
Iconen met aderverkalking moet je tegen zichzelf in bescherming nemen. Je kan ze beter blijven herinneren zoals ze waren. Dit begint toch wel zielig te worden onderhand en moet niemand willen.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 17:24]
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:36
Icoon hahaha meer cloown.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:40
Maar wees eens eerlijk. Het is echt triest.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 18:36
Het grote verschil is wel dat de Kerkhofjes zich consequent tegen PSV aan bemoeien. Die heb ik zelden of nooit betrapt op commentaar over Ajax. Sjaak is van een ander kaliber. Die geeft PSV nog de schuld van de nederlaag van Ajax tegen Vitesse.

Iedereen heeft het recht op een mening, dus ook Sjaak. Maar dat continue wijzen naar wat anderen fout doen of de mazzel die anderen hebben komt een beetje over als een plaat die blijft hangen.

Hou het gewoon lekker bij jezelf en geeft gewoon toe dat Ajax klote gepresteerd heeft dit seizoen en dat de bestuurlijke warboel mede oorzaak is van de opgelopen achterstand. Ga dan niet een ploeg die wel de punten pakt lopen kleineren. Maakt jezelf alleen nog maar kleiner.
Vind ik leuk
masterpsv +11675
maandag 19 maart 2018 om 17:21
Hahahah circus renz is weer begonnen!!
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 19:27
Circus renz? Moeten jullie zeggen met dat clownshirt van jullie ;)
Vind ik leuk
masterpsv +11675
maandag 19 maart 2018 om 19:51
Hahahaha,

Leuk bedacht joh.
Vind ik leuk
Obl93 +1345
maandag 19 maart 2018 om 17:23
En nog een verschil is dat Sjaak niet de zelfkennis heeft en dit niet meer moet doen, zo voor de camera. Hij klinkt een beetje als iemand die op het schoolplein is opgelicht met een neppe pokemon-kaart.
Gefrustreerd, maar had eigenlijk beter moeten weten.
Vind ik leuk
masterpsv +11675
maandag 19 maart 2018 om 17:23
He jens wat vindt jij van sjaak iets met club bril ofzo?
Vind ik leuk
Dicky +13604
maandag 19 maart 2018 om 17:18
Omdat er veel zielige mensen met hem mee willen huilen. Toch sneu dat iemand die maar liefst drie keer de Europa cup 1 gewonnen heeft is verworden tot de grootste calimero van Nederland.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:30
Nee, dat wint de Kerkhof tweeling.. die tellen dubbel! ;)
Vind ik leuk
Dicky +13604
maandag 19 maart 2018 om 17:47
Nee, die winnen zilver en brons ;)
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:20
Laat die man toch... het is toch zielig, als de camera weg is vertrekt hij weer naar het verpleegtehuis met broek vol poep en plas. Nu denkt hij tenminste nog dat hij serieus wordt genomen, want zelfs in het verpleegtehuis lachen ‘alzheimers en de parkinsoners ‘ hem uit.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:31
Omdat zelfs jij iets mag neerkalken.

En door!!
[Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 17:51]
Vind ik leuk
Kees Bman +3290
maandag 19 maart 2018 om 17:47
Je vergeet iets .
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:51
Ah
Vind ik leuk
Kees Bman +3290
maandag 19 maart 2018 om 17:51
EN DOOOOOR.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:52
Had em in de oorspronkelijke post geplakt
Vind ik leuk
Kees Bman +3290
maandag 19 maart 2018 om 17:53
Perfect.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 19:10
Ik lach me wekelijks een breuk om Sjakie! Sjakie moet blijven.
Vind ik leuk
HansVites +3854
maandag 19 maart 2018 om 17:08
En ik denk dat Swart ze niet alle 7 op een rijtje heeft, zet die Ajax bril eens af Swart met je domme gelul altijd.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:08
Wa is ut ok unne koekenbakker die swart....
Kan alleen maar klagen...
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:08
Pfff. De scheidsrechter dit, PSV dat, bla bla bla
Vind ik leuk
Bertus +3409
maandag 19 maart 2018 om 17:13
Een paar weken geleden heb ik hem niks horen zeggen over Huntelaar die er met rood af had gemoeten. Misschien had hij niet die wedstrijd gemist. Ik begrijp ook niet waarom hij in godsnaam hele wedstrijden van PSV gaat zitten kijken als hij er zo'n hekel aan heeft.
Ik ga tenminste niet naar ajax zitten kijken, er zijn altijd leukere dingen te doen.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:17
Vergeet onananana niet met zijn hands buiten het strafschop gebied en de overtreding buiten het strafschop gebied die beoordeeld werd als een penalty. Dus sjaakie moet ff zijn calimero snaveltje houden.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:14
Tis altijd bla bla bla bij dat calimero clubje uit amsterdom
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:09
Pfffffff. Al blijf het lachen met hem.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:11
En ik hoor hem dit nooit eens zeggen wanneer zijn eigen clubje heeft geprofiteerd van een onterechte beslissing van een scheidsrechter. Wel goed dat hij kritisch is op het spel van Ajax in de eerste helft.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 17:12]
Vind ik leuk
Wzpwwk +146
maandag 19 maart 2018 om 17:11
Reactie verwijderd VP.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 17:19]
Vind ik leuk
Kees Bman +3290
maandag 19 maart 2018 om 17:14
Reactie verwijderd door vp
Vind ik leuk
Wzpwwk +146
maandag 19 maart 2018 om 17:16
Reactie verwijderd door vp
Vind ik leuk
Niels92 +6483
maandag 19 maart 2018 om 17:17
Wat maak jij weer een trieste en walgelijke opmerking. Schaam je rot mafkees!
Vind ik leuk
Kees Bman +3290
maandag 19 maart 2018 om 17:19
Lul niet man hij maakt alles ten schande ik vind het terecht ,hoppa erop met die zerk.
Vind ik leuk
Niels92 +6483
maandag 19 maart 2018 om 17:25
Schaam je kapot mafkees, mede door vuilnis zoals jij bent gaat de wereld naar de klote, iemand dood wensen dan ben je echt niet goed bij je hoofd!
Vind ik leuk
Kees Bman +3290
maandag 19 maart 2018 om 17:35
Punt een ik wens hem niet dood,punt twee onder de zerk mag ook een kelder zitten beste Niels.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:25
Een zerk op jouw account is misschien een beter idee.

Walgelijke reactie man toon wat respect!
Vind ik leuk
Kees Bman +3290
maandag 19 maart 2018 om 17:33
Dus die idioot mag alles zeggen en wij niets ,sorry ik blijf bij mijn standpunt.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:14
Sorry Swart maar langzaam maar zeker begin ook ik in te zien wat voor zielig mannetje je bent geworden. Net zoals andere oude bekenden die zich compleet van de realiteit afsluiten..
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:15
Sjaak heeft neigingen tot Calimero gedrag. Of wacht dat kan helemaal niet want Sjaak komt uit het grote Amsterdam en alleen die mensen uit die zuidelijker gelegen provincie tonen dat gedrag :-)
Vind ik leuk
Butsbal +9481
maandag 19 maart 2018 om 17:55
Neiging ?! Nieuwe term: Sjakimero
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:17
Dit komt van sjaakie net zo geloofwaardig over als dat ik zou zeggen dat Sparta - Ajax 5-5 zou worden als deze wedstrijd nog een half uur langer doorging. Proost Sjaak!
Vind ik leuk
Tiesto1 +324
maandag 19 maart 2018 om 17:17
Seuntjes geschikt voor Ajax.........
Vind ik leuk
jessec +31
maandag 19 maart 2018 om 17:17
Tuurlijk, 100% geluksgoal, kutsjaak
Vind ik leuk
Wzpwwk +146
maandag 19 maart 2018 om 17:19
Die zwart is de grootste verader van 020 hij is stiekem voor feijenoord zingt elke avond hand in hand
Vind ik leuk
feyeniels +22793
maandag 19 maart 2018 om 17:20
Was weer lachen! Mooie vent die Sjakie!

Wel mooi dat je iedere week van tevoren in kunt vullen waar Sjaak het over gaat hebben.
Vind ik leuk
Markus80 +1687
maandag 19 maart 2018 om 17:20
Ik ook niet. Ze hadden 53 strompelende minuten nodig en tegen 10 man een onterechte penalty om thuis van VVV te winnen. Heel knap hoor, maar zo zit het dit jaar bij psv. Zelf niets, altijd hulp van de tegenstander of de scheidsrechter. Bijzonder treurig.
Vind ik leuk
Butsbal +9481
maandag 19 maart 2018 om 17:56
Maar wel feest en treurnis op P2
Vind ik leuk
Markus80 +1687
dinsdag 20 maart 2018 om 06:59
Laat maar. Als je bovenstaande nog niet snapt dan houdt het op.
Vind ik leuk
Quareck +5318
maandag 19 maart 2018 om 19:58
Was die penalty de 1-0? Dat had ik even gemist!
Vind ik leuk
Markus80 +1687
dinsdag 20 maart 2018 om 06:55
Oh idd. de rode kaart. Excuseer. En daarna de penalty. Leuk dat je een foutje opmerkt, maar tot de 53 minuut was psv helemaal nergens en hadden ze weer hulp nodig, dat zul je toch toe moeten geven niet?
Vind ik leuk
Quareck +5318
dinsdag 20 maart 2018 om 08:11
Helemaal nergens? Haha welke wedstrijd heb jij gezien? Er was maar 1 ploeg die voetbalde. Ook zonder die rode kaart was het doelpunt wel gevallen hoor.
Vind ik leuk
Markus80 +1687
dinsdag 20 maart 2018 om 11:07
Daar zijn het heel veel mensen niet echt mee eens, ook alle analytici niet. 53 minuten niks en dan pas komen na een rode kaart, waar vervolgens nog een onterechte penalty nodig was.

Psv voetbalt nooit dat is het probleem en ik snap niet waar jij je op baseert. Ze werden UITGEFLOTEN de eerste helft, omdat ze zo goed waren. Als jij dat wilt geloven prima. Er moeten ook niet kenners op de wereld zijn.
Vind ik leuk
Quareck +5318
dinsdag 20 maart 2018 om 12:31
Haha ze voetballen nooit en staan bovenaan, 3 keer verloren al!! De rest allemaal geluk! Zeg eens eerlijk: ben jij sjaak Swart?
Vind ik leuk
buddha +7109
maandag 19 maart 2018 om 22:52
moet wel zeggen dat psv de rode kaarten die ze verdiende ook wel echt gekregen hebben. en die ajax verdiende (Veltman) mocht blijven staan. dus heeft ajax de scheids ook wel een paar x mee gehad toch ?
Vind ik leuk
Markus80 +1687
dinsdag 20 maart 2018 om 06:47
Ja maar psv is zoals jaren statistisch bewezen gewoon vaker bevoordeeld over een seizoen.
Vind ik leuk
Jur74 +5446
maandag 19 maart 2018 om 17:27
Rood met wit gaat nooit verloren;
SE-NI-EL
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:35
Gaat ook nooit verloren. De-bi-el
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:40
Doe je snel voor iemand met bouwjaar 74..
Vind ik leuk
Butsbal +9481
maandag 19 maart 2018 om 17:56
Is zn IQ
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 19:08
Zijn leeftijd..........
Vind ik leuk
John M. +3736
maandag 19 maart 2018 om 17:28
Volgens Sjakie zou PSV , indien er goede scheidsrechters zouden zijn, dik onderaan staan zonder ook maar één wedstrijd te hebben gewonnen. Ook zou PSV nog geen strafschop gekregen hebben, Ajax daarentegen minstens 44. Nogmaals, als er goede scheidsrechters in de ED zouden fluiten en naar de zienswijze van ons aller Sjakie.
Vind ik leuk
R94 +702
maandag 19 maart 2018 om 17:34
Kunnen ze hem volgende keer geen eierdopje op laten zetten?
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:35
Ik hoop dat VVV degradeert, en Gozubuyuk ook
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 21:00
Swart hoopt juist dat VVV kampioen wordt
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 08:58
Ik hoop dat PSV degradeert
Vind ik leuk
stratumseind +121909
maandag 19 maart 2018 om 17:36
Hahahahahaha wat een tobbert , het word met de week erger.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:42
Wat pas erg is?

O.a. die gore medesupporters van je die het maar gewoon vinden om een oud voetballer de dood toe te wensen. Nog erger? Geen medesupporter die er iets over zegt, en maar lachen toch?
Vind ik leuk
Butsbal +9481
maandag 19 maart 2018 om 17:57
Negeren is t beste, zou jij moeten weten
Vind ik leuk
stratumseind +121909
maandag 19 maart 2018 om 18:21
Je weet onderhand toch van me dat ik dorpsidioten hier op vp links laat liggen , ongeacht van welke club dan ook
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 19:15
VP moet hier veel eerder ingrijpen! Verder negeren.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:46
Lache toch. Van grote voetballer naar Calimero
Vind ik leuk
Hammie +1023
maandag 19 maart 2018 om 17:41
Wanneer wordt deze man is opgeborgen in een gesloteninrichting
Vind ik leuk
Antonio_4 +1002
maandag 19 maart 2018 om 17:46
Mocht iemand in tv-land er ooit op komen om Sjakie, Willem en René en Willy aan één tafel te zetten na elke speelronde dan ga ik kijken! Allemaal lekker de clubbrilletjes op en ouderwets matten!
Vind ik leuk
Butsbal +9481
maandag 19 maart 2018 om 17:58
Daar wil ik in de studio wel bijzijn. Presentator: Berry van Aerle
Vind ik leuk
Antonio_4 +1002
maandag 19 maart 2018 om 18:21
Oeiii, dat gaat frictie opleveren bij Sjakie en Wim. Swart eist een buitenlandse presentator die een beetje neutraal is!
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 21:02
Berry is anders wel een hellimonder.. staat bijna gelijk aan buitenlandse taal haha
Vind ik leuk
Antonio_4 +1002
maandag 19 maart 2018 om 22:05
Lol!! Sjakie moet dan net als bij die VN-bijeenkomsten zo'n koptelefoon met vertaler op
Vind ik leuk
Kees Bman +3290
dinsdag 20 maart 2018 om 15:18
Hoppa 50 eurootjes op Willy.
Vind ik leuk
Ari as +164
maandag 19 maart 2018 om 17:51
Jaja sjakie prachtig dat dementerende bejaarden nog een podium krijgen. Hartverwarmend.
Vind ik leuk
Wzpwwk +146
maandag 19 maart 2018 om 17:51
Snap oude Sjaak wel die wil nog een keer een titel mee maken maar dan moet die wel 120 worden en dat gaat denk ik niet lukken
Vind ik leuk
Het Brein +2857
maandag 19 maart 2018 om 17:52
"Ozoboeyoek" waha :)
Vind ik leuk
berwi +391
maandag 19 maart 2018 om 17:57
de ouwe zeurkous is er weer
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 18:21
Skaak TOCH,dat druk gemaak iedere week,kan zo MOOI zíjn op JOU leeftijd,fietsen,eendjes voeren,ouderen bingo,das fijn relaxed,:-)
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 18:34
Tuurlijk kan Ajax nog kampioen worden.. Er is zelfs nog wel een redelijke kans! Maar als deze aardsgek het zegt zie ik het alleen maar somberder in..
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 18:40
Ik ben Ajacied en ook ik vind dat Sjaak zo nu en dan onzin uitkraamt maar ik begrijp 'm wel heel goed. Willie van de Kuijlen en de Kerkhofjes zouden hetzelfde gedaan hebben. Dit keer had ie wel gelijk. VVV had een penalty moeten krijgen, de tweede gele kaart van Seuntjes en de afgekeurde goal van Ajax. Allemaal feiten die kloppen zoals hij het zegt.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 19:19
@prachtig! die haat blijf lekker in het verleden leven.

Jammer Sjakie.... als Ajax zo goed, waarom staan zij niet 7 punten voor, ipv elke week het gezeik over PSV. AJax is geweldig, maar lopen nu steeds achter de feiten
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 19:22
Hij voetbalde beter als was hij nu allemaal uitkraamt,als je zo'n uitspraken doet moet je echt naar de neuroloog want dat zijn begin verschijnselen van Alzheimer ,hebben meer mensen last van op zijn leeftijd dus is geen schande
Vind ik leuk
Tsja +214
maandag 19 maart 2018 om 19:24
Daar is Piepertje, daar is Piepertje, daar is pieper met z'n Amsterdams gelu......
Vind ik leuk
Wzpwwk +146
maandag 19 maart 2018 om 19:33
Beste Sjaak als je nou eens een bal pakte en naar de a2 fiets en daar nou een een uurtje ging ballen zou heerlijk zijn
Vind ik leuk
peinke +1571
maandag 19 maart 2018 om 19:33
Tiedeldiedom Tiedeldiedom... Ret-te-te-teteeeeeee

Dit is Sjakie, dit is Sjakie,
met z'n eeuwige gezwam.
Dit is Sjakie, dit is Sjakie,
had ie z'n bekkie maar eens lam.

Wekelijks gezeur over Scheids en PSV,
ze kregen zoals altijd, de penalty niet mee.

Dit is Sjakie, dit is Sjakie.
Het is inmiddels een trieste vent.


Lalalaaaaaala lalalaaaaaaa la, la la la laaaa!

Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 19:55
Sjaak begin maar alvast het lied van PSV uit je hoofd te leren,
Want Ajax wordt geen kampioen dit jaar en als het even tegen zit maak je helemaal geen kampioenschap meer mee!
Ik zou die laatste jaren lekker gaan genieten, je afsluiten van het voetbal, het is mooi geweest, je was een top speler maar doe je dit toch niet aan man is niet goed voor je
Vind ik leuk
FSCeara +6825
maandag 19 maart 2018 om 20:02
Ach sjaakie toch.de laatste weken kon ik me proma vinden in wat je zei maar nu ga je weer uit de bocht.mocht er een goede scheidsrechter uit het buitenland komen dan de had de hele traditionele top 3 zeker 10 punten minder gehad en had AZ nu punt of 8 los gestaan. Wat moeten de kleine clubs wel niet zeggen die nooit genatst worden ?
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 20:05
Is ook een kwaliteit. Daarom worden ze kampioen. Het is alleen het aanzien niet waard.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 20:22
Sjakie, om je hoop tegeven over 2 weken zou nac zich zomaar vrij kunnen spelen,
Vind ik leuk
SjeH +263
maandag 19 maart 2018 om 21:07
Mensen die goed kunnen en in dit geval konden voetballen, hoeven niet bijzonder slim te zijn blijkt wel weer.
De heer Swart zegt voor Ajax te zijn, maar heeft het elke week alleen maar over PSV.
Zou me niet verbazen dat hij stiekem hoopt dat PSV kampioen wordt.
Ajax hoort met zijn selectie en financiën ver bovenaan te staan!
Kijk daar eerst eens kritisch naar meneer Swart, i.p.v. constant negatief te zijn over een club die slimmer dan jullie is.
Met veel minder financiële mogelijkheden toch 7 punten los staan.
Maar dat is alleen maar mazzel en matchfixing.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 21:12
Verschrikkelijke kerel.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 21:29
De video-columns van Sjaak Swart hebben kennelijk een onweerstaanbare therapeutische aantrekkingskracht op asociaal primeurcanaille.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 21:51
Zit je echt hoog hè...
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 21:53
Ach daar istie weer, wat een zielig gedoe, heeft zeker de eerste helft van Ajax gemist tegen Sparta.
Zoals hij wel meer iets mist als het over Ajax gaat. Kijk eerst naar je eigen club, als ze zo goed zijn als deze
Zielepoot zegt had Ajax nu wel bovenaan gestaan en dat is niet zo. Ook dhr Seuntjes is heel zielig hou je nu gewoon bezig met je eigen club
Vind ik leuk
Teo Smith +18205
maandag 19 maart 2018 om 22:15
Ach sjaakie ajax gaat vast wel eens wat winnen. Maak je niet zo druk pik, dit seizoen is voorbij.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 22:55
Mister Swartmaker.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 00:01
stop lekker met deze discussie. psv haalt komend jaar geen punten. zo veel zinloze items van VP over PSV. PSV is net zo iets negatiefs als Ronaldo. Het merendeel heeft er een hekel aan. Allebei halen ze resultaat op een irritante manier. Maar voor de duidelijkheid: wat kwaliteit betreft zijn ze niet te vergelijken. Kampioen van de armoe, crisiskampioen. Degradantenkampioen. Volgend jaar moet de eredivisie eerste divisie gaan heten. en de jupiler league 2e divisie. De naam eredivisie hoort niet meer te bestaan. Geen eer meer in t nederlandse voetbal als deze club kampioen wordt
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 00:32
sjaakie ouwe tering jood over 4 weken worden we kampioen tegen dat arogante kut jodenclubje van je, we gaan ze tot op het bot vernederen in eindhoven!! PSV KAMPIOEN
[Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 00:35]
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 01:09
die sjakie heef altijd gelijk!
Vind ik leuk
Kees Bman +3290
dinsdag 20 maart 2018 om 08:39
Jij in ieder geval niet kneus.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 01:15
AJAX KAMPIOEN 2018!! 100%
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 07:20
He Swart, je zult wel weer hoog scoren bij eikel van het jaar
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 17:19
Beste meneer Swart, heb een immens respect voor U, maar due wedstrijd van PSV gestolen? Ben ik het niet mee eens. Ja, VVV was sterk, ja 3-0 is een vertekend beeld, maar ik denk dat PSV sowieso had gewonnen. Ben bang dat, net als PSV trouwens, Ajax niet alles gaat winnen en dat het kampioenschap dus niet spannend meer wordt. Blijf uiteraard, ongeacht de uitslagen, naar uw video’s kijken, veel waarheid, soms iets te pro-Ajax , waarbij ik vind dat u niet altijd reel kijkt, maar erg amusant. Dank daarvoor! Tot volgende week!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Swart: 'Is gewoon een gepikte partij van PSV, Seuntjens zei het goed'