Swart: 'Is gewoon een gepikte partij van PSV, Seuntjens zei het goed'

Swart: 'Is gewoon een gepikte partij van PSV, Seuntjens zei het goed'

Gepubliceerd: maandag 19 maart 2018 om 17:03ma 19-03-2018 om 17:03

Sjaak Swart denkt dat Ajax nog steeds kampioen kan worden. Dan moet de ploeg van Erik ten Hag wel álles winnen. Van een scenario dat PSV uitgerekend in de wedstrijd tegen Ajax kampioen wordt, wil Swart niks weten.

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

maandag 19 maart 2018 om 17:05
Jammer man
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12645
maandag 19 maart 2018 om 17:30
Swart die zegt weinig verkeerd. Helder en goed
Vind ik leuk
Kees Bman +4550
maandag 19 maart 2018 om 17:44
Weinig woorden veel onzin dat Sjaak.
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12645
maandag 19 maart 2018 om 18:35
Je hebt niet eens gekeken man droeftoeter
Vind ik leuk
Kees Bman +4550
maandag 19 maart 2018 om 20:26
Tuurlijk wel idioot anders had ik niet gereageerd.
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12645
maandag 19 maart 2018 om 23:12
Hahaha lul niet zo dom
Vind ik leuk
Kees Bman +4550
dinsdag 20 maart 2018 om 08:25
Staat Sjaak zijn spieren los te gooien,dat is het enige waar ik om moet lachen,zijn rollator staat net niet in beeld (mijn vader is 90 en doet het zelfde)en twee amubulance broeders staan klaar met zuurstof . Je kunt ook zien dat hij dat voor moet lezen ,want zelf iets verzinnen tja dat kon hij vroeger ook niet met een bal.
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12645
dinsdag 20 maart 2018 om 09:01
Over clowns gesproken (-:

Beetje meer respect is wel op zijn plaats voor de mensen die Nederland op de kaart hebben gezet als het om voetbal gaat.
Vind ik leuk
Kees Bman +4550
dinsdag 20 maart 2018 om 15:21
Sorry als ik de waarheid heb gesproken .
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 12:20
"zelf iets verzinnen kon hij vroeger met een bal ook niet"

Bedankt voor de laatste zin nu zijn de rest van je reacties ook al niet meer serieus te nemen.

Hahaha wat hij ook roept of uitkraamt we hebben het nog steeds over een van de succesvolste / beste voetballers die NL ooit gekend heeft.
Vind ik leuk
Kees Bman +4550
dinsdag 20 maart 2018 om 15:22
Jullie zijn wel serieus laat me niet lachen man.
Vind ik leuk
Doe dan! +6383
maandag 19 maart 2018 om 17:07
Tuurlijk zou PSV dat niet kunnen, die scoren alleen door onterechte rode kaarten en penalty’s.

#forzasjaak
[Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 17:07]
Vind ik leuk
★Timmio★ +25059
maandag 19 maart 2018 om 17:07
Vergeet de laatste minuut niet
Vind ik leuk
Itsese +6217
maandag 19 maart 2018 om 17:27
Vergeet de afgelopen 4 jaar niet.
Vind ik leuk
Doe dan! +6383
maandag 19 maart 2018 om 22:27
Goals in de laatste minuut tellen ook, dus nee: die horen niet in dat rijtje.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:35
Tjee "DOE DAN" Jij bent echt zielig!.

Ben jij de zoon van sjaak of zo ,want je bent net zo sneu!.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 17:35]
Vind ik leuk
Vowtar +6467
maandag 19 maart 2018 om 17:37
Ajax-PSV. Veltman die een doorgebroken PSV'er onreglementair neerhaalt zonder gestraft te woredn? Veltman die minstens 5 tikken uitdeelde van het kaliber waarvoor Lozano geschorst werd? Schöne die een gele kaart krijgt voor een tweebenige tackle van achter buiten het veld terwijl de bal al weg is?

Om nog maar niet te spreken over de talloze mazzeltjes die Ajax in andere wedstrijden heeft. Winnen van Twente dankzij een pingel wegens reglementair contact buiten de zestien, om maar wat te noemen..

Kom op man. Met onpartijdige scheidsrechters was het verschil tussen PSV en Ajax nog veel groter.
Vind ik leuk
Doe dan! +6383
maandag 19 maart 2018 om 22:30
Hendrix vergeten in diezelfde wedstrijd? Zelfs met 3-0 kwamen jullie nog goed weg.
Vind ik leuk
Tjeentje +237
dinsdag 20 maart 2018 om 17:23
Met goede scheidsrechters zou het verschil ongeveer gelijk zijn denk ik, helaas voor de Ajacieden, Ajax is slechter dan PSV dit jaar en nee, PSV heeft niets te zoeken in de CL. PSV is gewoon iets minder slecht dan AJAX dit jaar....
Vind ik leuk
Kees Bman +4550
dinsdag 20 maart 2018 om 08:28
Jaloers doetje,zo is het de voorbij gaande jaren bij Ajax gegaan.
Vind ik leuk
Breukie75 +28
maandag 19 maart 2018 om 17:08
Waarom krijgt deze zielige oude man nog een podium?
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:20
Laat die man toch... het is toch zielig, als de camera weg is vertrekt hij weer naar het verpleegtehuis met broek vol poep en plas. Nu denkt hij tenminste nog dat hij serieus wordt genomen, want zelfs in het verpleegtehuis lachen ‘alzheimers en de parkinsoners ‘ hem uit.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
maandag 19 maart 2018 om 17:31
Omdat zelfs jij iets mag neerkalken.

En door!!
[Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 17:51]
Vind ik leuk
Kees Bman +4550
maandag 19 maart 2018 om 17:47
Je vergeet iets .
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
maandag 19 maart 2018 om 17:51
Ah
Vind ik leuk
Kees Bman +4550
maandag 19 maart 2018 om 17:51
EN DOOOOOR.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
maandag 19 maart 2018 om 17:52
Had em in de oorspronkelijke post geplakt
Vind ik leuk
Kees Bman +4550
maandag 19 maart 2018 om 17:53
Perfect.
Vind ik leuk
Always PSV +16974
maandag 19 maart 2018 om 19:10
Ik lach me wekelijks een breuk om Sjakie! Sjakie moet blijven.
Vind ik leuk
HansVites +6426
maandag 19 maart 2018 om 17:08
En ik denk dat Swart ze niet alle 7 op een rijtje heeft, zet die Ajax bril eens af Swart met je domme gelul altijd.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:08
Wa is ut ok unne koekenbakker die swart....
Kan alleen maar klagen...
Vind ik leuk
Jelmer038 +226
maandag 19 maart 2018 om 17:08
Pfff. De scheidsrechter dit, PSV dat, bla bla bla
Vind ik leuk
Bertus +7522
maandag 19 maart 2018 om 17:13
Een paar weken geleden heb ik hem niks horen zeggen over Huntelaar die er met rood af had gemoeten. Misschien had hij niet die wedstrijd gemist. Ik begrijp ook niet waarom hij in godsnaam hele wedstrijden van PSV gaat zitten kijken als hij er zo'n hekel aan heeft.
Ik ga tenminste niet naar ajax zitten kijken, er zijn altijd leukere dingen te doen.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:09
Pfffffff. Al blijf het lachen met hem.
Vind ik leuk
Blijdorp010 +10012
maandag 19 maart 2018 om 17:11
En ik hoor hem dit nooit eens zeggen wanneer zijn eigen clubje heeft geprofiteerd van een onterechte beslissing van een scheidsrechter. Wel goed dat hij kritisch is op het spel van Ajax in de eerste helft.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 17:12]
Vind ik leuk
Wzpwwk +130
maandag 19 maart 2018 om 17:11
Reactie verwijderd VP.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 17:19]
Vind ik leuk
Kees Bman +4550
maandag 19 maart 2018 om 17:14
Reactie verwijderd door vp
Vind ik leuk
Wzpwwk +130
maandag 19 maart 2018 om 17:16
Reactie verwijderd door vp
Vind ik leuk
Niels92 +36616
maandag 19 maart 2018 om 17:17
Wat maak jij weer een trieste en walgelijke opmerking. Schaam je rot mafkees!
Vind ik leuk
Kees Bman +4550
maandag 19 maart 2018 om 17:19
Lul niet man hij maakt alles ten schande ik vind het terecht ,hoppa erop met die zerk.
Vind ik leuk
Niels92 +36616
maandag 19 maart 2018 om 17:25
Schaam je kapot mafkees, mede door vuilnis zoals jij bent gaat de wereld naar de klote, iemand dood wensen dan ben je echt niet goed bij je hoofd!
Vind ik leuk
Kees Bman +4550
maandag 19 maart 2018 om 17:35
Punt een ik wens hem niet dood,punt twee onder de zerk mag ook een kelder zitten beste Niels.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:25
Een zerk op jouw account is misschien een beter idee.

Walgelijke reactie man toon wat respect!
Vind ik leuk
Kees Bman +4550
maandag 19 maart 2018 om 17:33
Dus die idioot mag alles zeggen en wij niets ,sorry ik blijf bij mijn standpunt.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:14
Sorry Swart maar langzaam maar zeker begin ook ik in te zien wat voor zielig mannetje je bent geworden. Net zoals andere oude bekenden die zich compleet van de realiteit afsluiten..
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:15
Sjaak heeft neigingen tot Calimero gedrag. Of wacht dat kan helemaal niet want Sjaak komt uit het grote Amsterdam en alleen die mensen uit die zuidelijker gelegen provincie tonen dat gedrag :-)
Vind ik leuk
Butsbal +14759
maandag 19 maart 2018 om 17:55
Neiging ?! Nieuwe term: Sjakimero
Vind ik leuk
Hoekie89 +509
maandag 19 maart 2018 om 17:17
Dit komt van sjaakie net zo geloofwaardig over als dat ik zou zeggen dat Sparta - Ajax 5-5 zou worden als deze wedstrijd nog een half uur langer doorging. Proost Sjaak!
Vind ik leuk
Tiesto1 +338
maandag 19 maart 2018 om 17:17
Seuntjes geschikt voor Ajax.........
Vind ik leuk
jessec +28
maandag 19 maart 2018 om 17:17
Tuurlijk, 100% geluksgoal, kutsjaak
Vind ik leuk
Wzpwwk +130
maandag 19 maart 2018 om 17:19
Die zwart is de grootste verader van 020 hij is stiekem voor feijenoord zingt elke avond hand in hand
Vind ik leuk
Markus80 +3060
maandag 19 maart 2018 om 17:20
Ik ook niet. Ze hadden 53 strompelende minuten nodig en tegen 10 man een onterechte penalty om thuis van VVV te winnen. Heel knap hoor, maar zo zit het dit jaar bij psv. Zelf niets, altijd hulp van de tegenstander of de scheidsrechter. Bijzonder treurig.
Vind ik leuk
Butsbal +14759
maandag 19 maart 2018 om 17:56
Maar wel feest en treurnis op P2
Vind ik leuk
Markus80 +3060
dinsdag 20 maart 2018 om 06:59
Laat maar. Als je bovenstaande nog niet snapt dan houdt het op.
Vind ik leuk
Quareck +7632
maandag 19 maart 2018 om 19:58
Was die penalty de 1-0? Dat had ik even gemist!
Vind ik leuk
Markus80 +3060
dinsdag 20 maart 2018 om 06:55
Oh idd. de rode kaart. Excuseer. En daarna de penalty. Leuk dat je een foutje opmerkt, maar tot de 53 minuut was psv helemaal nergens en hadden ze weer hulp nodig, dat zul je toch toe moeten geven niet?
Vind ik leuk
Quareck +7632
dinsdag 20 maart 2018 om 08:11
Helemaal nergens? Haha welke wedstrijd heb jij gezien? Er was maar 1 ploeg die voetbalde. Ook zonder die rode kaart was het doelpunt wel gevallen hoor.
Vind ik leuk
Markus80 +3060
dinsdag 20 maart 2018 om 11:07
Daar zijn het heel veel mensen niet echt mee eens, ook alle analytici niet. 53 minuten niks en dan pas komen na een rode kaart, waar vervolgens nog een onterechte penalty nodig was.

Psv voetbalt nooit dat is het probleem en ik snap niet waar jij je op baseert. Ze werden UITGEFLOTEN de eerste helft, omdat ze zo goed waren. Als jij dat wilt geloven prima. Er moeten ook niet kenners op de wereld zijn.
Vind ik leuk
Quareck +7632
dinsdag 20 maart 2018 om 12:31
Haha ze voetballen nooit en staan bovenaan, 3 keer verloren al!! De rest allemaal geluk! Zeg eens eerlijk: ben jij sjaak Swart?
Vind ik leuk
buddha +10895
maandag 19 maart 2018 om 22:52
moet wel zeggen dat psv de rode kaarten die ze verdiende ook wel echt gekregen hebben. en die ajax verdiende (Veltman) mocht blijven staan. dus heeft ajax de scheids ook wel een paar x mee gehad toch ?
Vind ik leuk
Markus80 +3060
dinsdag 20 maart 2018 om 06:47
Ja maar psv is zoals jaren statistisch bewezen gewoon vaker bevoordeeld over een seizoen.
Vind ik leuk
John M. +5153
maandag 19 maart 2018 om 17:28
Volgens Sjakie zou PSV , indien er goede scheidsrechters zouden zijn, dik onderaan staan zonder ook maar één wedstrijd te hebben gewonnen. Ook zou PSV nog geen strafschop gekregen hebben, Ajax daarentegen minstens 44. Nogmaals, als er goede scheidsrechters in de ED zouden fluiten en naar de zienswijze van ons aller Sjakie.
Vind ik leuk
R94 +2045
maandag 19 maart 2018 om 17:34
Kunnen ze hem volgende keer geen eierdopje op laten zetten?
Vind ik leuk
Shelbourne +5971
maandag 19 maart 2018 om 17:35
Ik hoop dat VVV degradeert, en Gozubuyuk ook
Vind ik leuk
Pingel70 +31
maandag 19 maart 2018 om 21:00
Swart hoopt juist dat VVV kampioen wordt
Vind ik leuk
Shelbourne +5971
dinsdag 20 maart 2018 om 08:58
Ik hoop dat PSV degradeert
Vind ik leuk
stratumseind +195164
maandag 19 maart 2018 om 17:36
Hahahahahaha wat een tobbert , het word met de week erger.
Vind ik leuk
Florian87 +12137
maandag 19 maart 2018 om 17:42
Wat pas erg is?

O.a. die gore medesupporters van je die het maar gewoon vinden om een oud voetballer de dood toe te wensen. Nog erger? Geen medesupporter die er iets over zegt, en maar lachen toch?
Vind ik leuk
Butsbal +14759
maandag 19 maart 2018 om 17:57
Negeren is t beste, zou jij moeten weten
Vind ik leuk
stratumseind +195164
maandag 19 maart 2018 om 18:21
Je weet onderhand toch van me dat ik dorpsidioten hier op vp links laat liggen , ongeacht van welke club dan ook
Vind ik leuk
Always PSV +16974
maandag 19 maart 2018 om 19:15
VP moet hier veel eerder ingrijpen! Verder negeren.
Vind ik leuk
040bovenaan +2033
maandag 19 maart 2018 om 17:46
Lache toch. Van grote voetballer naar Calimero
Vind ik leuk
Hammie +1154
maandag 19 maart 2018 om 17:41
Wanneer wordt deze man is opgeborgen in een gesloteninrichting
Vind ik leuk
Antonio_4 +2203
maandag 19 maart 2018 om 17:46
Mocht iemand in tv-land er ooit op komen om Sjakie, Willem en René en Willy aan één tafel te zetten na elke speelronde dan ga ik kijken! Allemaal lekker de clubbrilletjes op en ouderwets matten!
Vind ik leuk
Butsbal +14759
maandag 19 maart 2018 om 17:58
Daar wil ik in de studio wel bijzijn. Presentator: Berry van Aerle
Vind ik leuk
Antonio_4 +2203
maandag 19 maart 2018 om 18:21
Oeiii, dat gaat frictie opleveren bij Sjakie en Wim. Swart eist een buitenlandse presentator die een beetje neutraal is!
Vind ik leuk
Pingel70 +31
maandag 19 maart 2018 om 21:02
Berry is anders wel een hellimonder.. staat bijna gelijk aan buitenlandse taal haha
Vind ik leuk
Antonio_4 +2203
maandag 19 maart 2018 om 22:05
Lol!! Sjakie moet dan net als bij die VN-bijeenkomsten zo'n koptelefoon met vertaler op
Vind ik leuk
Kees Bman +4550
dinsdag 20 maart 2018 om 15:18
Hoppa 50 eurootjes op Willy.
Vind ik leuk
Ari as +445
maandag 19 maart 2018 om 17:51
Jaja sjakie prachtig dat dementerende bejaarden nog een podium krijgen. Hartverwarmend.
Vind ik leuk
Wzpwwk +130
maandag 19 maart 2018 om 17:51
Snap oude Sjaak wel die wil nog een keer een titel mee maken maar dan moet die wel 120 worden en dat gaat denk ik niet lukken
Vind ik leuk
Het Brein +4776
maandag 19 maart 2018 om 17:52
"Ozoboeyoek" waha :)
Vind ik leuk
berwi +508
maandag 19 maart 2018 om 17:57
de ouwe zeurkous is er weer
Vind ik leuk
Gyrosregime +2771
maandag 19 maart 2018 om 18:34
Tuurlijk kan Ajax nog kampioen worden.. Er is zelfs nog wel een redelijke kans! Maar als deze aardsgek het zegt zie ik het alleen maar somberder in..
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 18:40
Ik ben Ajacied en ook ik vind dat Sjaak zo nu en dan onzin uitkraamt maar ik begrijp 'm wel heel goed. Willie van de Kuijlen en de Kerkhofjes zouden hetzelfde gedaan hebben. Dit keer had ie wel gelijk. VVV had een penalty moeten krijgen, de tweede gele kaart van Seuntjes en de afgekeurde goal van Ajax. Allemaal feiten die kloppen zoals hij het zegt.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 19:19
@prachtig! die haat blijf lekker in het verleden leven.

Jammer Sjakie.... als Ajax zo goed, waarom staan zij niet 7 punten voor, ipv elke week het gezeik over PSV. AJax is geweldig, maar lopen nu steeds achter de feiten
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 19:22
Hij voetbalde beter als was hij nu allemaal uitkraamt,als je zo'n uitspraken doet moet je echt naar de neuroloog want dat zijn begin verschijnselen van Alzheimer ,hebben meer mensen last van op zijn leeftijd dus is geen schande
Vind ik leuk
Tsja +288
maandag 19 maart 2018 om 19:24
Daar is Piepertje, daar is Piepertje, daar is pieper met z'n Amsterdams gelu......
Vind ik leuk
Wzpwwk +130
maandag 19 maart 2018 om 19:33
Beste Sjaak als je nou eens een bal pakte en naar de a2 fiets en daar nou een een uurtje ging ballen zou heerlijk zijn
Vind ik leuk
peinke +2313
maandag 19 maart 2018 om 19:33
Tiedeldiedom Tiedeldiedom... Ret-te-te-teteeeeeee

Dit is Sjakie, dit is Sjakie,
met z'n eeuwige gezwam.
Dit is Sjakie, dit is Sjakie,
had ie z'n bekkie maar eens lam.

Wekelijks gezeur over Scheids en PSV,
ze kregen zoals altijd, de penalty niet mee.

Dit is Sjakie, dit is Sjakie.
Het is inmiddels een trieste vent.


Lalalaaaaaala lalalaaaaaaa la, la la la laaaa!

Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 19:55
Sjaak begin maar alvast het lied van PSV uit je hoofd te leren,
Want Ajax wordt geen kampioen dit jaar en als het even tegen zit maak je helemaal geen kampioenschap meer mee!
Ik zou die laatste jaren lekker gaan genieten, je afsluiten van het voetbal, het is mooi geweest, je was een top speler maar doe je dit toch niet aan man is niet goed voor je
Vind ik leuk
FSCeara +9416
maandag 19 maart 2018 om 20:02
Ach sjaakie toch.de laatste weken kon ik me proma vinden in wat je zei maar nu ga je weer uit de bocht.mocht er een goede scheidsrechter uit het buitenland komen dan de had de hele traditionele top 3 zeker 10 punten minder gehad en had AZ nu punt of 8 los gestaan. Wat moeten de kleine clubs wel niet zeggen die nooit genatst worden ?
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 20:05
Is ook een kwaliteit. Daarom worden ze kampioen. Het is alleen het aanzien niet waard.
Vind ik leuk
hoebie60 +216
maandag 19 maart 2018 om 20:22
Sjakie, om je hoop tegeven over 2 weken zou nac zich zomaar vrij kunnen spelen,
Vind ik leuk
SjeH +410
maandag 19 maart 2018 om 21:07
Mensen die goed kunnen en in dit geval konden voetballen, hoeven niet bijzonder slim te zijn blijkt wel weer.
De heer Swart zegt voor Ajax te zijn, maar heeft het elke week alleen maar over PSV.
Zou me niet verbazen dat hij stiekem hoopt dat PSV kampioen wordt.
Ajax hoort met zijn selectie en financiën ver bovenaan te staan!
Kijk daar eerst eens kritisch naar meneer Swart, i.p.v. constant negatief te zijn over een club die slimmer dan jullie is.
Met veel minder financiële mogelijkheden toch 7 punten los staan.
Maar dat is alleen maar mazzel en matchfixing.
Vind ik leuk
Iefmeister +7956
maandag 19 maart 2018 om 21:12
Verschrikkelijke kerel.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 21:51
Zit je echt hoog hè...
Vind ik leuk
numann14 +98
maandag 19 maart 2018 om 21:53
Ach daar istie weer, wat een zielig gedoe, heeft zeker de eerste helft van Ajax gemist tegen Sparta.
Zoals hij wel meer iets mist als het over Ajax gaat. Kijk eerst naar je eigen club, als ze zo goed zijn als deze
Zielepoot zegt had Ajax nu wel bovenaan gestaan en dat is niet zo. Ook dhr Seuntjes is heel zielig hou je nu gewoon bezig met je eigen club
Vind ik leuk
Smithsonian +43341
maandag 19 maart 2018 om 22:15
Ach sjaakie ajax gaat vast wel eens wat winnen. Maak je niet zo druk pik, dit seizoen is voorbij.
Vind ik leuk
Hansi H +103
maandag 19 maart 2018 om 22:55
Mister Swartmaker.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 00:32
sjaakie ouwe tering jood over 4 weken worden we kampioen tegen dat arogante kut jodenclubje van je, we gaan ze tot op het bot vernederen in eindhoven!! PSV KAMPIOEN
[Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 00:35]
Vind ik leuk
Ad Godloos +289
dinsdag 20 maart 2018 om 01:09
die sjakie heef altijd gelijk!
Vind ik leuk
Kees Bman +4550
dinsdag 20 maart 2018 om 08:39
Jij in ieder geval niet kneus.
Vind ik leuk
Ad Godloos +289
dinsdag 20 maart 2018 om 01:15
AJAX KAMPIOEN 2018!! 100%
Vind ik leuk
Mi amigo +187
dinsdag 20 maart 2018 om 07:20
He Swart, je zult wel weer hoog scoren bij eikel van het jaar
Vind ik leuk
Tjeentje +237
dinsdag 20 maart 2018 om 17:19
Beste meneer Swart, heb een immens respect voor U, maar due wedstrijd van PSV gestolen? Ben ik het niet mee eens. Ja, VVV was sterk, ja 3-0 is een vertekend beeld, maar ik denk dat PSV sowieso had gewonnen. Ben bang dat, net als PSV trouwens, Ajax niet alles gaat winnen en dat het kampioenschap dus niet spannend meer wordt. Blijf uiteraard, ongeacht de uitslagen, naar uw video’s kijken, veel waarheid, soms iets te pro-Ajax , waarbij ik vind dat u niet altijd reel kijkt, maar erg amusant. Dank daarvoor! Tot volgende week!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws