'Real, Barça en PSG voeren belangstelling op: prijskaartje van 225 miljoen'

    'Real, Barça en PSG voeren belangstelling op: prijskaartje van 225 miljoen'

    dinsdag 20 maart 2018 om 07:39

    Liverpool wacht een zware opgave om Mohamed Salah uit de handen van de Europese elite te houden. Real Madrid, FC Barcelona en Paris Saint-Germain hebben allemaal hun zinnen gezet op de 25-jarige Egyptenaar.

    Dat meldt The Sun dinsdag. Volgens de boulevardkrant heeft Salah een prijskaartje van 225 miljoen euro, waarmee hij zelfs duurder is dan Neymar (222 miljoen). Real, Barça en PSG denken niet dat Liverpool zo'n aanbieding kan weigeren. The Reds willen hun ster echter niet kwijt, nadat in januari al Philippe Coutinho naar FC Barcelona vertrok.

    Liverpool nam Salah afgelopen zomer voor 42 miljoen euro over van AS Roma. En dat blijkt een schot in de roos. De aanvaller scoorde dit seizoen al 37 keer in 43 optredens voor club en land. In de Premier League voert hij het topscorersklassement aan met 28 goals.

    Als Real erin slaagt om Salah naar de Spaanse hoofdstad te halen, dan wil de Koninklijke de interesse in Eden Hazard laten varen. Met Barça en PSG is de concurrentie dus echter fors.

    Poll

    Gaat Salah ooit de Gouden Bal winnen?

    (3153 stemmen)

    Plaats een reactie

    voetbal!!! +8534
    dinsdag 20 maart 2018 om 07:45
    Alles wat in The Sun staat gewoon negeren. 95% wat daarin staat is onzin.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3395
    dinsdag 20 maart 2018 om 07:52
    En de andere 5% ook.

    https://www.facebook.com/Dont-buy-the-Sun-193111138934/
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 08:00]
    Vind ik leuk
    jollyrogers +4683
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:43
    toch heeft Liverpool de afgelopen jaren echt wel een aantal pareltjes gehad hoor!
    suarez, coutinho, benteke, sterling en nu weer salah
    Vind ik leuk
    TheMariner +3395
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:47
    Benteke moet Torres zijn zeker? Benteke viel tegen, te vaak geblesseerd ook.
    Vind ik leuk
    jollyrogers +4683
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:49
    klopt, maar als je er dan nog ruim 30 mln voor krijg, dan heb je t iig over een financieel pareltje..
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:47
    Benteke?
    Goed gevoel voor humor.
    Vind ik leuk
    Eanske +4444
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:15
    Is wel een leuke speler, maar zou de echte druk niet aan kunnen om bij de top 2 en evt. Feyenoord te kunnen slagen. Die druk moet je namelijk niet onderschatten...blablabla
    Vind ik leuk
    jollyrogers +4683
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:50
    laat staan bij twente
    Vind ik leuk
    Eanske +4444
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:12
    Wat een kwetsende opmerking zeg. Even rustig aan doen joh.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:23
    Waarom top 2 en niet 3? En wat heeft Nederland eigenlijk met Salah te maken?
    Vind ik leuk
    Eanske +4444
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:47
    Dat Salah beter zijn heil kan zoeken bij Real Madrid. De druk van de supporters, knikkende knietjes als ze de Kuip of de Arena betreden. Ja dat is niet iedereen gegeven. Je ziet wel vaker dat spelers die stap niet kunnen zetten. Dat ze het bij een subtopper wel aardig doen maar bij een échte topclub die kwaliteiten opeens niet meer komen bovendrijven.
    Vind ik leuk
    oke dan +4131
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:43
    Heb gelezen dat hij naar China gaat. Die willen ook 225 miljoen betalen. Maar ze bieden ook gratis rijst voor heel de familie zolang hij daar speelt. Alle andere topclubs wilde zover niet gaan.
    Vind ik leuk
    jollyrogers +4683
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:56
    ik hoorde dat heracles er ook gratis loempia's bij doet
    Vind ik leuk
    power +5165
    dinsdag 20 maart 2018 om 10:39
    Geloof niet deze nieuws van VP.
    PSG heeft al een dure selectie, Barca heeft geen nieuwe spelers nodig, Real is enige die maakt beetje kans,
    Vind ik leuk
    Eindje040 +805
    woensdag 21 maart 2018 om 00:15
    Real is enige die maakt beetje kans
    Vind ik leuk
    power +5165
    woensdag 21 maart 2018 om 00:48
    omdat liverpool vraag 225 miljoen voor hem, moet ze nog meer spelers kopen, zijn ze nog niet klaar
    Vind ik leuk
    Degraaf +16566
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:09
    Klopt, alleen de datum en de prijs op de voorpagina kloppen!
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +8408
    dinsdag 20 maart 2018 om 07:48
    Moet nog steeds even met mijn ogen knipperen bij deze bedragen...maar wellicht heb ik gewoon koffie nodig.
    Vind ik leuk
    cj_fey +4230
    dinsdag 20 maart 2018 om 07:49
    het zal toch geen type fout zijn.... Ik hoop eigenlijk van wel.
    225.000.000 hou toch op man!
    Vind ik leuk
    Foebele +53929
    dinsdag 20 maart 2018 om 07:51
    Wat een tyfus wereld is de voetbalwereld toch geworden in de laatste 10-20 jaar! Bah, bah, bah!

    En kom niet met bullshit aan dat het marktwerking is, want dan ben je gewoon te dom om te poepen!

    UEFA killed football!
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6320
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:02
    Ik vind het niet zo slim dat je de Uefa hier alleen verantwoordelijk voor houdt. Of je kan poepen laat ik graag in het midden. Bij mij gaat het in ieder geval prima zie ik.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:33
    En... deed het zeer?? ;)
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6320
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:43
    Als je het echt wil weten... Nee. Perfecte consistentie. Zacht genoeg, maar niet zo zacht dat het blijft plakken!
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:08
    Aahhh. Ben blij voor je.
    Vind ik leuk
    Sideburnn +2524
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:36
    Die CL is het slechtste wat het voetbal kon overkomen.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6320
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:46
    Hmm... Het had mooi bij de kampioenen moeten blijven. 1 uit de competitie en 1 uit de beker.
    Vind ik leuk
    Foebele +53929
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:07
    Precies!
    Vind ik leuk
    Foebele +53929
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:06
    Dan ben je dus niet op de hoogte, want de invoering van de CL en de regels die daarin gehanteerd worden zijn er voor verantwoordelijk dat het geld allemaal dezelfde richting in stroomt....
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6320
    woensdag 21 maart 2018 om 00:48
    In principe wordt het toernooi al sinds de jaren 50 gehouden he... Er is alleen op een gegeven moment een naamswijziging doorgevoerd. Maar goed... Volgens mij zijn de inkomsten van de CL voor de grote clubs maar 10-15% van hun omzetten. Veel geld, maar te weinig om volledig verantwoordelijk te zijn voor het verpesten van het voetbal lijkt me.

    Plus... die regels zijn weer ontstaan door de clubs zelf. Als de UEFA hieraan wil tornen dreigen ze een eigen superleague te organiseren.

    Vind ik leuk
    Foebele +53929
    woensdag 21 maart 2018 om 01:59
    Je snapt het echt niet he? Het was zoveel meer dan een naamswijziging, het was een bron van inkomsten voor de grote landen, omdat niet slechts 1 team in het miljoenenbal speelde maar 4!

    In de jaren hiervoor hebben ze zodoende de situatie kunnen creeren waarin we nu zitten, want door meer exposure, meer CL inkomsten konden ze meer goede spelers kopen waardoor ze meer presteerde en meer sponsor geld konden incasseren waardoor nu het gat zo groot is.

    Je kijkt puur naar de situatie nu en niet naar hoe die was toen de CL begon, toen het begon was de sneeuwbal nog heel klein, we zitten nu verder onderaan de helling en dus is de sneeuwbal mega groot waardoor onwetende figuren als jij roepen dat de inkomsten uit de CL slechts een klein deel zijn.....

    Nadenken en analyseren is duidelijk niet je sterkste punt, roeptoeteren kun je echter zeer goed!!!!
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6320
    woensdag 21 maart 2018 om 06:21
    Ik vraag me af wie hier roeptoetert vriend. Voorlopig heb ik nog de moeite genomen om mijn argument te onderbouwen met een kloppende analyse van de begroting t.o.v. De inkomsten. Jij zit er een aantal jaar naast met je verhaal. Eerst was er een naamswijziging, maar pas jaren erna werd er besloten dat er meer teams uit "grotere" landen mee mochten doen. Dat was onder druk van die "grote" landen, net zoals dat nu weer het geval is.

    Let op, "grotere" landen. Dat geeft maar aan dat die sneeuwbal van jou al echt wel aan het rollen was. Ook zonder hulp van de UEFA. Dat die beslissing het proces niet bepaald heeft tegen gehouden ben ik wel met je eens. Maar voordat je deftig gaat roepen wie er wel/niet kan analyseren raad ik je aan om even verder te kijken dan je neus lang is.
    Vind ik leuk
    Foebele +53929
    woensdag 21 maart 2018 om 06:29
    Haha leuk verhaal, maar je toont totaal geen feiten, je kletst uit je nek.

    Maar goed, discussieren met iemand die het niet begrijpt is zonde van de tijd, dus succes ermee.

    Ps zwichten voor de druk van grote clubs is een zwaktebod wat dus nog steeds de schuld is van de UEFA, ze waren destijds namelijk niet groot genoeg, nu is het helaas te laat om het terug te draaien dus gaat de UEFA straks mee in de volgende stap, namelijk een elite competitie die de boel helemaal de nek om zal draaien....
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6320
    woensdag 21 maart 2018 om 10:46
    Welk "feit" toon je zelf dan? Geen...

    Je hebt gelijk. Met iemand die te simpel is om verder na te denken is geen discussie te voeren.
    Vind ik leuk
    Sanders +3531
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:14
    Het is humaan gezien ziek, maar zakelijk gezien wel logisch hoe het nu gaat.
    Vind ik leuk
    Foebele +53929
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:28
    Het heeft niets met marktwerking te maken, net als in de zakenwereld niet, want ook daar worden grote coorporaties bevoordeeld ten faveure van de MKB doormiddel van regelgeving. Zie hoe Nederland een belastingparadijs is voor buitenlandse coorporaties wat twn kosten gaat van de lokale bedrijven.

    De wereld is doodziek en dat het als logisch gezien wordt is dus een enorm groot onderdeel van die ziekte!

    We zijn op weg naar een situatie zonder middenklasse, alleen een klein groepje hele hele hele rijke mensen en de rest allemaal zo arm als de pest!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 10:06
    Laat Barça of Real dan zelf eens vroeger de gok nemen om een speler te halen.Maar nee,ze willen altijd een speler die uitstekend presteerde bij een andere topclub.Dus Liverpool zou eigenlijk nog veel meer moeten vragen,doen ze zelf ook bij hun topspelers of anders met hun poten afblijven.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 07:52
    Salah is een versterking voor elke club. Die 225 miljoen word dan gewoon afgetikt
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 07:54
    Next payet, mahrez....
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4456
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:03
    Als je wilt doorstromen als club mag je hem niet laten gaan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 10:08
    Juist.City,United,Chelsea en Spurs laten hun beste spelers nooit gaan,zo hoort het als topclub ook.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1795
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:08
    Mocht hij gaan lijk barca geen optie die willen te veel en volgens mij zijn ze bezig met griezman .. als die gaat lekker na real gaan maar zou als ik hem was blijven hij speelt goed en is belangrijk voor het team
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29462
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:19
    Echt een topper. Wat een cijfers..
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:37
    Doel je nu op Salah of op die dwaas boven je ;) haha
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29462
    dinsdag 20 maart 2018 om 10:40
    Salah ;)
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2820
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:20
    Zijn verkoop alleen overwegen bij 200.000.000 × Asensio.

    Liverpool moet eens ophouden met alle beste spelers verkopen. We zijn gewoon een selling club geworden en zo ga je nooit elk jaar mee spelen voor de prijzen. Liverpool maakt ook elk jaar een ruime winst op het gebied van verkoop/inkoop-spelers. En heeft de laatste decennia voor het meest verkocht van alle club ter wereld!
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 10:00
    Het gaat niet zozeer om Liverpool. De eigenaren zullen heel blij zijn met 225Mill
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2820
    dinsdag 20 maart 2018 om 10:06
    Ja precies. Daarom zijn ze ook niet populair bij de fans. En ik zou het zeker niet uitsluiten dat Salah weg is komende zomer.

    Gelukkig bepaald Klopp nu wie er allemaal binnen komen. Dat was een paar jaar geleden ook nog een ramp. Een paar jaar geleden waren onze spitsen: Borini, Balotelli en Lambart. En Allen op het middenveld. Dus op dat gebied zijn we wel flink vooruit gegaan.
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4456
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:30
    We hebben zeker met het verkoop van Coutinho genoeg geld om zelf goeie spelers te kopen. Dus we zouden eigenlijk een verkoop van Salah niet eens moeten overwegen. Er moet hiermee stappen vooruit gezet worden, geen stappen terug!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 11:30]
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2820
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:37
    Zonder het verkoop van Coutinho was er ook al genoeg geld. Alleen hij wilde zelf graag weg en dan is het als club het beste om mee te werken. Ik heb wel het gevoel dat Klopp zich hard maakt voor het niet verkopen van de topspelers dat heeft hij met Coutinho ook gedaan, helaas niet gelukt.

    Liverpool hoeft niet te verkopen om draaiende te blijven. We hebben geen vermogen zoals ze dat bij City, United, Chelsea en Arsenal hebben. Maar toch meer dan genoeg om een prima elftal op de mat te leggen (dat er nu na jaren gelukkig ook eens staat). Met de komst van Keita hebben we weer een fantastisch middenveld. En wat mij betreft moet er alleen nog een extra CV komen want Matip en Lovren maken altijd fouten in de grote wedstrijden. Oja en misschien nog een CM als Can idd vertrekt naar Juve.
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4456
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:46
    Misschien een creatieve middenvelder erbij. Ik zie zelf ook graag een vleugelspeler dat op beide vleugels uit de voeten kan. Ben het voor de rest met jou eens. Kan er niet veel aan toevoegen ;-)
    Vind ik leuk
    linkspoot +681
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:25
    Salah is een onderschatte speler, maar qua snelheid is hij vergelijkbaar met Messi en ik denk zelf dat hij sneller is dan Messi, omdat hij ook een stuk groter is dan Messi. Echter, heeft Messi een wat betere trap, is ook intelligenter om het spel te begrijpen en daarnaast heeft hij betere spelers om zich heen. Dat Salah nu flink in de spotlight staat, is enkel vanwege zijn doelpuntenproductie. Maar buiten dat is hij gewoon een goede voetballer. Ik zou nog steeds willen zien hoe Messi presteert als hij voor Roma of Olympique Lyon zou spelen. Als hij daar het verschil kan maken dan is hij de beste voetballer ooit, zolang dat niet het geval is, blijft Maradona mijn beste voetballer ooit en valt Messi in het rijtje Ronaldo (de fenomeen), Pelé, Zidane, Romario, Cruijff...
    Vind ik leuk
    Ero +294
    dinsdag 20 maart 2018 om 13:07
    6x Messi in een stukje wat niks met Messi te maken heeft. Knap gewoon.
    Vind ik leuk
    Rodajc +13845
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:26
    Ooohh Mo Salah
    Tudududududu
    Mane Mane
    Tudududududu
    Bobby Firminoooo
    But we sold Coutinhoooo

    Vind ik leuk
    Demi +258
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:46
    Ik hoop echt dat Salah blijft... maar 225 milj is een bedrag dat LFC waarschijnlijk niet kan weigeren!!
    Vind ik leuk
    berwi +435
    dinsdag 20 maart 2018 om 10:09
    real wil momenteel elke spits hebben
    Vind ik leuk
    RonnieR9 +50
    dinsdag 20 maart 2018 om 10:59
    In zijn huidige vorm is hij het bedrag waard (uiteraard obv de absurde bedragen die nu over tafel gaan) maar laten we eerst kijken hoe hij het volgend seizoen doet wanneer verdedigers hem beter kennen. Vergelijking met CR7, Messi en Neymar is iets te voorbarig.
    Vind ik leuk
    karel34 +47
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:19
    speler heeft ruimte nodig, elftallen die 85% van de tijd op de helft van de tegenstander spelen is lastig
    Vind ik leuk
    Hupfean +3946
    dinsdag 20 maart 2018 om 16:07
    Lijkt me een goeie deal. Gekocht voor 42 en verkopen voor 225 miljoen binnen een jaar. Ik zeg doen!
    Vind ik leuk
    SvL +263
    dinsdag 20 maart 2018 om 16:47
    Weet iemand of AS Roma doorverkooppercentage heeft?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Real, Barça en PSG voeren belangstelling op: prijskaartje van 225 miljoen'