Energiedirect.nl laat gat van zes miljoen achter bij PSV: 'Dikke plus voor regio'

    Energiedirect.nl laat gat van zes miljoen achter bij PSV: 'Dikke plus voor regio'

    dinsdag 20 maart 2018 om 07:56

    De nieuwe commerciële directeur Frans Janssen wacht een vuurproef bij PSV nu hoofdsponsor Energiedirect.nl van de voorkant van het shirt verdwijnt. Hij denkt potentiële sponsoren echter een aantrekkelijke deal te kunnen presenteren.

    Energiedirect.nl betaalt zo'n zes miljoen euro per jaar. Uit de plekken op de mouw en achterzijde van het shirt haalt PSV nog ongeveer drie miljoen op. "Laat ik vooropstellen dat we alle in het verleden gestelde doelen met Energiedirect.nl en ook onze vorige rugsponsor Freo hebben bereikt", zegt Janssen in het Eindhovens Dagblad. "Daarmee kunnen we richting potentiële nieuwe sponsoren iets aantrekkelijks presenteren."

    Toch ligt een shirtsponsor niet voor het oprapen. Zo veel werd drie jaar geleden wel duidelijk, toen Philips de bijdrage naar een lager niveau wilde brengen. Janssen hoopt met PSV echter te profiteren van de florerende economie in Zuidoost-Brabant. "Ik denk dat we de naamsbekendheid van onze Brainport-regio nog beter op de kaart kunnen zetten. PSV kan daar nationaal en internationaal een rol in spelen. Topvoetbal is voor het vestigingsklimaat in onze regio ook een dikke plus."

    De Eredivisie-koploper wist eerder al grote bedrijven als VDL en ASML  als strategische partners te binden. Die ondernemingen kunnen de lasten van shirtsponsoring dragen, maar verkopen waarschijnlijk niet meer producten via shirtsponsoring.

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Plaats een reactie

    Tjoep Cola +5151
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:09
    Moet geen probleem zijn als voetbalhoofdstad.
    Vind ik leuk
    Jozef +36090
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:22
    Je zou gaan vermoeden van wel. In Amsterdam trouwens geen enkel probleem. Of vd Sar doet geweldig werk, of wij zijn toch echt de voetbalhoofdstad....
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 08:22]
    Vind ik leuk
    Bertus +4913
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:28
    Wat maar weer aantoont dat een hoofdstad niet per definitie de beste is op zijn gebied.
    Vind ik leuk
    Jozef +36090
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:32
    Ach, ik wil niet flauw doen, maar de sponsoring komt niet enkel en alleen door de gunstige ligging van Amsterdam lijkt me...
    Vind ik leuk
    Bertus +4913
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:34
    Utrecht ligt voor de meeste Nederlanders veel gunstiger.
    Vind ik leuk
    Jozef +36090
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:35
    Klopt, maar dan moeten we in Amsterdam op sportief gebied een geweldige naam hebben, anders zou het niet zo makkelijk zijn om grote sponsors binnen te halen....
    Vind ik leuk
    tannat +12183
    dinsdag 20 maart 2018 om 10:33
    Ajax teert al jaren in op de naam die het de vorige eeuw heeft verworven.
    Ze krijgen nog altijd gratis marketing-exposure in de media vanuit Hilversum en Aalsmeer, de achtertuin van Amsterdam en ajax-bastion.
    Verder spelen ze natuurlijk al decennia in een door de overheid betaald stadion.
    Ondanks al die voordeeltjes is het toch vrij mager wat de "godenzonen" deze eeuw laten zien.
    Vind ik leuk
    Jozef +36090
    dinsdag 20 maart 2018 om 10:58
    Zoals je wilt.

    Als je steun krijgt mag je niet zeuren begrijp ik altijd hier.

    Toch is Ajax in de laatste acht jaar vier keer kampioen geweest en speelde vorig jaar finale EL.

    Of niet?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 11:00]
    Vind ik leuk
    MN223 +974
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:25
    Zoals je zelf ook al zegt: of niet? Zoals ze dit seizoen ploeteren twijfel ik daar serieus aan.

    Bijna net zo verwonderlijk als dat Feyenoord vorig jaar kennelijk kampioen werd. Kan een mens zich toch ook niet (meer) voorstellen...
    Vind ik leuk
    tannat +12183
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:51
    Laatste 3 jaar: 0x (=0%)
    Laatste 10 jaar: 4x (=40%)
    Deze eeuw: 6x (=33%)
    En de enige die deze eeuw 2x wist te overwinteren in de CL (en zelfs de halve finale haalde) is PSV.

    Maar ik ben blij voor je dat je tevreden bent over de prestaties van je poenerige club deze eeuw.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 11:58]
    Vind ik leuk
    Jozef +36090
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:11
    Laatste jaar PSV :
    0x = 0%

    Vind ik leuk
    tannat +12183
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:16
    Laatste 3 jaar: 2x (67%)
    Laatste 10 jaar: 3x (33%)
    Deze eeuw: 8x (47%)

    Niet slecht voor een provicieclubje
    Vind ik leuk
    Jozef +36090
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:55
    Je snapt mijn punt niet.

    Je kunt cijfers altijd zodanig verneuken dat ze in je voordeel uitkomen.

    Uiteindelijk komt het erop neer dat onze prijzenkast rijker is gevuld met alle grote trofeeën. Hiermee ontken ik het bestaan van PSV niet hoor.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 12:56]
    Vind ik leuk
    tannat +12183
    dinsdag 20 maart 2018 om 14:09
    Jij snapt mijn punt niet. Ajax heeft alles te danken aan een aantal jaren voorspoed in de vorige eeuw en het geluk dat ze uit de hoofdstad komen.
    Maar je wilt toch niet zeggen dat je met al die voordelen en al dat kapitaal op de bank tevreden heeft wat jouw clubje je de laatste generatie heeft voorgeschoteld?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 16:37]
    Vind ik leuk
    Jozef +36090
    dinsdag 20 maart 2018 om 15:14
    Jawel hoor. Het is een gegeven dat een club vaker niet kampioen wordt dan wel, ook Ajax dus. Dat geld is een resultante van beleid en was er nog niet tien jaar terug. In de huidige internationale verhoudingen doe je trouwens vrij weinig met die pot centen.
    Vind ik leuk
    tannat +12183
    dinsdag 20 maart 2018 om 16:37
    Het geld is een resultante van de gekte van de markt in combinatie met de naam die de je overgrootouders met Ajax gemaakt hebben in de jaren 70.
    Overmars hoeft niets anders te doen dan te cashen voor overgewaardeerde spelers en wordt heel af en toe ook nog eens kampioen.
    Chapeau. Fijn dat jij daar blij mee bent.
    Vind ik leuk
    Jozef +36090
    dinsdag 20 maart 2018 om 17:56
    Het is zuur voor je, zo blijkt.

    Als het zo simpel uit de markt gehaald kan worden, wat doet PSV dan verkeerd?
    Naar ik weet lijkt het verrekte lastig om een batige bedrijfsvoering te doen.

    Weet je. Ik ben blij met Ajax en jij met jouw club. Prima toch? Leven en laten leven in vrede zou ik zeggen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 15:12
    Overall kan dat clubje nog steeds niet in de buurt komen van die prijzenkast in Amsterdam. Dus nog ff 100 jaar wachten. En ander kan je altijd nog FIFA spelen.
    Vind ik leuk
    tannat +12183
    dinsdag 20 maart 2018 om 16:38
    Ik durf te wedden dat de prijzen die ik aan den lijve heb mogen meemaken met mijn PSV het aantral dat jij bewust hebt meegemaakt met Ajax overstijgt.
    Maar doe vooral bij de hand met de prijzen die je opa's ooit hebben meegemaakt, knul.
    Vind ik leuk
    Voebtal +5803
    woensdag 21 maart 2018 om 01:42
    Je bent vast boekhouder van beroep? Creatief boekhouder wel te verstaan. Kijk of naar het totale verleden, of naar de afgelopen 10 of 100 jaar.
    Vind ik leuk
    FACT +2242
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:12
    'Toch is Ajax in de laatste acht jaar vier keer kampioen geweest'

    Met gemiddeld bijna 30 (!) verliespunten per seizoen!

    Knap hoor!
    Vind ik leuk
    Jozef +36090
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:41
    Ach, daar staan net niet kampioenschappen over in de afgelopen twee jaar met 21 en 20 (!) verliespunten.

    De kampioen is de beste van een competitie in een jaar. Simpel.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6125
    dinsdag 20 maart 2018 om 23:13
    Ik ben blij dat jij tevreden bent met de prestaties van je club.

    Waarom hou je trouwens de termijn van 8 jaar aan? Komt jou beter uit zeker ;)

    Zo zie je maar weer dat een Ajacied helemaal niet kritisch, verwend en snel ontevreden is.
    Vind ik leuk
    Jozef +36090
    woensdag 21 maart 2018 om 07:59
    Acht jaar... Tja, de cijfers worden continu in iemands voordeel gebracht.

    Ik dacht, laat ik dat ook eens doen.
    Je mag ook 118 jaar nemen... ;-)
    Vind ik leuk
    MeAgain +6125
    woensdag 21 maart 2018 om 19:23
    Dat is niet eerlijk want toen deden heel veel andere clubs nog niet mee.
    Vind ik leuk
    Degraaf +16539
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:05
    Ik heb het al vaker gezegd, maar deze eeuw duurt nog 82 jaar ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:48
    Wie weet word dit de eeuw van Feyenoord ;)
    Vind ik leuk
    Degraaf +16539
    woensdag 21 maart 2018 om 06:04
    Zou zo maar kunnen ;-)
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9011
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:40
    Ajax heeft gewoon de sterkste merknaam van oudsher, het Cruijff imago zal altijd met Ajax geassocieerd worden en alle Nederlandse clubs hebben het nakijken als het om sponsorgelden gaat.
    Vind ik leuk
    Jozef +36090
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:59
    Dat is zo.
    Vind ik leuk
    Degraaf +16539
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:06
    Dat schijnen ze in Eindje niet te willen geloven ;-)
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9011
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:04
    Kijk PSV is het rijkeluiskindje van de ED, met een zilveren lepel in het mondje geboren, het dure speeltje van groot industrieel "Mijnheer Frits" ( Philips ) dat is niet het ideale imago om te beginnen....dat blijft kleven.
    Vind ik leuk
    jochempje +2483
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:53
    Dat blijkt, aangezien ze nu zelfs Eindhoven als voetbalhoofdstad benoemen.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2395
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:40
    Met alle respect maar Ajax is voor grote bedrijven toch veel aantrekkelijker dan PSV? Ajax is veruit de grootste club van Nederland ook nog uit de hoofdstad. Dat is ook precies de rede waarom Philips is gestopt bij PSV. Philips zou qua uitstraling veel meer passen bij het landelijke en zakelijke Ajax dan bij een "warme/ gezzelig/ bourgondisch" provincieclub.

    Je hebt dan misschien ASML en VDL in Eindhoven zitten maar die worden er (zoals in het stuk al beschreven staat) niks wijzer van om op het shirt van PSV te staan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:58
    Dat is niet de reden... Waarom zouden ze om die reden stoppen bij hun eigen club? Ze hebben PSV altijd gesponsord. Dankzij hen kwamen de Braziliaanse voetballers naar Eindhoven. Dan stoppen ze niet omdat de club niet zo'n naam heeft als Ajax. Ze zagen dat het teveel geld kostte.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2395
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:03
    Klopt en omdat het te veel geld kosten zonder dat het iets bracht. Met alle respect maar bij PSV zit je in de business club met regionale ondernemers en wat landelijke spelers. Bij Ajax zitten meer internationale partijen. Maar PSV kan onmogelijk Ajax gaan sponsoren.
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +11463
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:08
    Misschien kunnen ze de Efteling sponseren... lijken wel op elkaar. Ze geloven beide in sprookjes (-:
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 10:56
    geen nieuw idee:

    https://pbs.twimg.com/media/CmcUfbWWYAA3_Hb.jpg

    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:44
    Natuurlijk is Ajax in het buitenland bekender, maar in Eindhoven zitten wel meer bedrijven dan alleen de regionale. Veel mensen hebben daar geen weet van, maar daar zitten ook veel internationale bedrijven. Eindhoven is de "slimste" stad van Nederland. En ook een van de slimste van Europa.
    Maar goed Ajax heeft ook niet veel buitenlandse sponsoren volgens mij.
    Vind ik leuk
    Voebtal +5803
    woensdag 21 maart 2018 om 01:47
    Waar zit het hoofdkantoor van Philips tegenwoordig eigenijk?
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 08:47
    Bij Schiphol. Heeft dit iets met PSV te maken? Ze kiezen Amsterdam alleen uit voor de luchthaven hoor.
    Vind ik leuk
    Voebtal +5803
    woensdag 21 maart 2018 om 09:10
    Ow echt.. In Amsterdam??? Nee toch??
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 09:31
    Dus...
    Vind ik leuk
    Voebtal +5803
    woensdag 21 maart 2018 om 10:25
    Maar...
    Vind ik leuk
    040-077 +890
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:20
    Frits draait zich om in z'n graf als hij dit leest, mafkees!
    Vind ik leuk
    popiejopie +2395
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:11
    Waarom? Door Frits is Eindehoven de High Tech hoofdstad geworden van Nederland. Bijna alle grote bedrijven en innovaties uit Eindhoven zouden er niet zijn zonder Philips. PSV zou zonder Philips niet eens bestaan en FC Eindhoven zou met een beetje pech van het kaliber Willem II zijn en met geluk FC Utrecht.

    Dat er nu minder Philipsgeld in PSV zit wilt niet zeggen dat Frits zich omdraait in zijn graf.
    Vind ik leuk
    Rodajc +13844
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:22
    Ajax heeft de grootste naam en de meeste fans. Alhoewel Eindhoven de grootste industrie in Nederland heeft, liggen er in Amsterdam en omgeving ook behoorlijk wat bedrijven die wat te besteden hebben aangezien Amsterdam weer qua services de grootste stad is.
    Voetballend is het niet de hoofdstad.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:39
    Momenteel heb je gelijk maar overall wel.
    Vind ik leuk
    Rodajc +13844
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:55
    Klopt, maar we leven in het nu haha.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11398
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:45
    De grootste industrie, leg uit?
    Vind ik leuk
    popiejopie +2395
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:06
    Qua High Tech heeft hij gelijk en is Eindhoven zelfs de belangrijkste regio van Europa en DAF is natuurlijk geen kleine speler.

    Rotterdam heeft met de haven natuurlijk ook een behoorlijke industrie in de regio.

    Maar toch zitten de meeste hoofdkantoren en servicekantoren van belangrijke partijen in Amsterdam omdat dit de meest interessante stad is voor deze bedrijven.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11398
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:14
    We kunnen misschien beter spreken waar de grootste economie zit. Er zit dus wat geld in die 3 steden.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2395
    dinsdag 20 maart 2018 om 13:58
    Grootste economie en industrie. Maar voor veel industrie is Amsterdam veel te duur om zich te vestigen. Voor hoofdkantoren is er daarentegen geen stad zo aantrekkelijk als Amsterdam.

    Na de gemeente Haarlemmermeer (Schiphol) is Eindhoven de meest economisch krachtige gemeente. Daarna komt Amsterdam pas, al vindt ik dat Schiphol natuurlijk een beetje bij Amsterdam hoort. En is de stad Amsterdam sterker dan die van Eindhoven maar dit komt doordat bijvoorbeeld ASML in Veldhoven ligt en Philips HC in Best en ga zo maar door.
    Vind ik leuk
    Voebtal +5803
    woensdag 21 maart 2018 om 01:48
    Vergeet het belang van Schiphol niet. Vrijwel alle grote bedrijven willen in de buurt van een internationale luchthaven opereren.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 01:49]
    Vind ik leuk
    Rodajc +13844
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:32
    Bij een verfijndere indeling van de regionale bijdragen aan de Nederlandse industrie, valt de concentratie in het oosten van Noord-Brabant op. Zuidoost-Noord-Brabant is de absolute koploper, met een aandeel van bijna 12 procent (bij een indeling in 40 gebieden). Eerder berichtte het CBS al over de sterke economische groei van de gemeente Eindhoven in deze regio. Ook Noordoost-Noord-Brabant behoort tot de belangrijkste industriële gebieden. Daarnaast zijn van buitengewoon belang West-Noord-Brabant, Twente, Groot-Rijnmond en Groot-Amsterdam.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +38014
    dinsdag 20 maart 2018 om 10:01
    Al zo'n 4 jaar loopt de sponsoring voor PSV achter op de begroting. Dat gaat om miljoenen. Zij hebben het daarmee fors moeilijker dan vooral Ajax, maar ook Feyenoord.

    Dus wees er maar wel bang voor; dit is wel een probleem voor PSV.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3645
    dinsdag 20 maart 2018 om 10:17
    Last van waanbeelden knul?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 10:54
    Hoezo voetbalhoofdstad? Als we een voetbalhoofdstad moeten benoemen is er maar één stad in Nederland met DRIE clubs in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11398
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:47
    Die bij elkaar opgeteld niet eens aan de prijzenkast van Ajax en PSV komen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 15:59
    En...? we hebben het niet over voetbalclub maar voetbalHOOFDSTAD. Dan moeten we niet interessant doen met zn allen en het gewoon over clubs hebben. Wanneer we de stad erbij gaan halen steekt Rotterdam met drie profclubs die ook nog eens allemaal in de eredivisie spelen er met kop en schouders bovenuit.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11398
    dinsdag 20 maart 2018 om 16:30
    London heeft ook vele clubs maar Manchester is toch echt de Voetbal hoofdstad
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 15:32
    Belangrijkers is mijns inziens kwaliteit in plaats van kwantiteit. Hoezo DRIE clubs?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 15:33]
    Vind ik leuk
    PRICE +32080
    dinsdag 20 maart 2018 om 15:48
    Beter 1 club van maken dan 2 middenmotor clubs en degradant :-)
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +20534
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:04
    Als Lozano nou ff bij Corona gaat Lobbyen
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31353
    dinsdag 20 maart 2018 om 16:40
    Voetbalhoofdstad..... jaja.....
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 16:41]
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1658
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:10
    Welk bedrijf wil er nou met schijtbakken geassocieerd worden?
    Vind ik leuk
    Joey2000 +333
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:19
    Bedrijven die dixies maken:p
    Vind ik leuk
    Jozef +36090
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:23
    Sfinx.

    De nieuwe hoofdsponsor van PSV.?
    Vind ik leuk
    pietprecies +4210
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:27
    Wc-eend? Of toch VI-poo?
    Vind ik leuk
    Jozef +36090
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:37
    Hmm, dan zou het fris gaan ruiken.

    Schijtlucht hoort bij Brabant toch?
    Vind ik leuk
    pietprecies +4210
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:41
    Ohja da’s waar! Misschien dan maar de lokale mestproducent
    Vind ik leuk
    PRICE +32080
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:09
    Ben je nu trots op je uitspraak. Kinderachtige
    Vind ik leuk
    Jozef +36090
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:57
    Treft het je?

    Ik doe gewoon even bijdehand op een manier die jou en enkele anderen niet vreemd is hier.

    Ik bedoel het niet verkeerd. Gewoon een beetje stangen.
    Vind ik leuk
    elmoo +611
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:10
    Nee is in Amsterdam schijtlucht
    Vind ik leuk
    Jozef +36090
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:59
    Laten we het erop houden dat je het verschil ruikt...;-)
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11398
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:48
    Page toiletpapier
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5151
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:07
    ATAG wat voor jullie?
    Vind ik leuk
    Bertus +4913
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:29
    We zullen het zien, kampioenen trekken altijd de aandacht.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:35
    Daarom staan de sponsoren in rijen van 3 opgesteld.
    Vind ik leuk
    Vowtar +4485
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:30
    Ziggo blijkbaar
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:59
    Voor zolang ze het volhouden.
    Vind ik leuk
    PRICE +32080
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:55
    Flauwe uit spraak,naprater van Verbeek,kinderachtige ventvdie je bent. Lees je eigen titel hier poepwagen. Geeft aan dat je geen niveau hebt.
    Bah flauwe kerel
    Vind ik leuk
    Jozef +36090
    dinsdag 20 maart 2018 om 10:15
    Ach kom, neem het allemaal niet te persoonlijk.
    Vind ik leuk
    Bertus +4913
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:57
    Iemand die zichzelf PoepWagen noemt komt denk ik aardig in die buurt.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:08
    Die bij een kampioen willen horen waarschijnlijk
    Vind ik leuk
    PRICE +32080
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:10
    Flauwe kerel ben jij.
    Poep wagen t jonge jij spoort niet
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 09:11]
    Vind ik leuk
    PRICE +32080
    dinsdag 20 maart 2018 om 15:48
    Poep vent
    Vind ik leuk
    alffie +1912
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:10
    Ach zal vast wel weer een sponsor komen

    Ze zijn bezig met een haarband sponsor
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 14:28]
    Vind ik leuk
    Jozef +36090
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:24
    De plaatselijke rabobank misschien voor op de mouwtjes?
    Vind ik leuk
    zwollie +7284
    dinsdag 20 maart 2018 om 10:15
    Denk op de onderkant van de sokken.
    Vind ik leuk
    PRICE +32080
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:55
    Juist,totaal géén probleem
    Vind ik leuk
    Jozef +36090
    dinsdag 20 maart 2018 om 10:18
    Mooi dan voor PSV.

    We zullen het allemaal wel zien....
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12000
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:12
    Hoelang gaat het nog duren totdat goksites als sponsor komen, of mag dat niet in Nederland ?
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14816
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:26
    Volgens mij mag dat (nog) niet..
    Vind ik leuk
    Gerro +6163
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:15
    In Amsterdam hebben ze geen moeite met het vinden van een grote sponsor.
    Vind ik leuk
    Jozef +36090
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:25
    Vd Sar... Held.
    Vind ik leuk
    Always PSV +10499
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:28
    Laten zitten dan!
    Vind ik leuk
    Jozef +36090
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:38
    Tuurlijk.

    Bolwerk van stabiliteit bij ons...;-)
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9011
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:43
    op dure sokken, die Keizer in no time ontsloeg die hij zelf nota bene tegen de zin van Overmars had aangesteld.......
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 08:43]
    Vind ik leuk
    PRICE +32080
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:56
    Vd Sar narcist :-)
    Vind ik leuk
    Jozef +36090
    dinsdag 20 maart 2018 om 10:00
    Tja.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15007
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:11
    Das een grote spons oor
    Vind ik leuk
    Azsub +159
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:31
    Toen die sponsor kwam ben ik snel naar Telfort gegaan.
    Vind ik leuk
    Jozef +36090
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:33
    Als de schijtbakkenfabrikant het wordt, dan ruk ik mijn plee eruit.
    Vind ik leuk
    Bertus +4913
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:33
    Resultaten boeken gaat ze dan weer wel wat minder af de laatste 4 jaar.
    Vind ik leuk
    Jozef +36090
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:34
    Ach, zie maar eens een finale EL te bereiken.

    Moeilijk zat lijkt me.

    Over de laatste acht jaar is Ajax trouwens het meest succesvol...;-)
    Vind ik leuk
    Bertus +4913
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:59
    Incidenten blijf je houden. Overigens valt het me op dat jullie blijkbaar toch PSV op de voet volgen terwijl je geen supporter bent. Zou het bij je eigen cluppie beter gaan dan denk ik dat PSV veel minder jullie aandacht zou hebben.
    Vind ik leuk
    Jozef +36090
    dinsdag 20 maart 2018 om 10:04
    Ach Gut.

    Doen we eens mee in een PSV item, hoor.
    Normaal gesproken zitten we massaal op Ajax onderwerpen, voor- en tegenstanders...

    Wat ik begrijp hier gaat het om vijftig Ajax onderwerpen per dag, dus ja, we zijn vooral met ons eigen cluppie bezig.
    Vind ik leuk
    Gerro +6163
    dinsdag 20 maart 2018 om 23:49
    Ik zie jullie anders onophoudelijk reageren op Ajax berichten.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5151
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:10
    Kijk je nog elke dag dat filmpje: 'We're Back'? Europa ligt nu nog op de grond van het lachen!
    Vind ik leuk
    Gerro +6163
    dinsdag 20 maart 2018 om 23:47
    De finaciele resultaten zijn anders prima.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:35
    Misschien kan de gemeente hier gebruik van maken?
    Vind ik leuk
    Spiegel +9294
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:49
    Wellicht wel.

    Is jullie oude hoofdsponsor niet die bank die met staatssteun overeind moest blijven?

    Kom met iets origineels man. Elke keer dat gezeik over de gemeente, je kent de feiten niet eens of je wilt ze niet kennen.

    Dat maakt niet uit hoor, de meesten hier weten toch wel wat je bent, zelfs je mede-Ajacieden vinden jou een loser eerste klas.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:55
    Er is alleen maar 1 bank die geen staatssteun nodig had en dat was Rabobank.

    En wat mede forumleden hier van mij vinden, boeit mij weinig. Het is eigenlijk zieliger dat je met deze opmerking je argument sterker wilt doen lijken.

    Helaas werkt dat niet bij mij.
    Vind ik leuk
    Spiegel +9294
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:00
    Maar indirect is jouw clubje dus gewoon met staatsgeld gematst. Dus dan kan je wel over de gemeente bij PSV beginnen maar je kent nog steeds de feiten niet, of je ontkent ze gewoon.

    Het is ook niet meer dan logisch dat het jou niet uitmaakt wat een ander van je vindt. Vandaar dat je ook altijd maar klakkeloos wat online pleurt zonder dat het onderbouwd of op enige feiten berust.

    Het is roepen in de leegte om de frustratie en teleurstelling van je af te slaan.

    Maakt mij niet uit hoor.

    Hoop in ieder geval dat je als Rotterdamse Ajacied een keer de verkeerde stadsgenoot tegenkomt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:34
    Maak je niet zo druk joh. Het is geven en nemen. Beetje ouderwets en kinderachtig jennen hoort daarbij.
    Vind ik leuk
    Spiegel +9294
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:44
    Het is bij hem geen geven en nemen. Het is bij hem gewoon ongefundeerd en ongegeneerd bashen van PSV.
    Hij is enkel hier om te provoceren.

    Kan het van veel Ajacieden hebben, maar van zo iemand die enkel en alleen de boel wil stangen niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:48
    Oke ja ik moet altijd smakelijk lachen om dat over en weer gegein. Maar het moet inderdaad niet serieus genomen gaan worden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 13:22
    Grappig, ik ventileer gewoon mijn mening. Dat je dat niet aanstaat, kan ik begrijpen maar om dan te wensen dat er geweld tegen mij wordt gebruikt....is zooooo zwak he? Dan heb je echt geen argumenten verder meer.

    Zielig jochie ben je eigenlijk...denk dat ze dat in jouw omgeving ook vinden.
    Vind ik leuk
    Spiegel +9294
    dinsdag 20 maart 2018 om 14:55
    “Misschien kan de gemeente hier gebruik van maken?”

    Waar staat hier een mening? Dit heeft niks met een mening te maken want dit is gewoon een vraag.

    Een provocerende vraag welteverstaan....

    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 16:10
    Provocerend in jouw ogen ja. Want naar mijn mening is het een suggestieve vraag, een wezenlijk verschil.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 13:18
    Het maakt jou niet uit maar je hoopt wel dat ik een verkeerde stadsgenoot tegenkom? Nee je bent weer lekker consistent vandaag ;-)
    Vind ik leuk
    alffie +1912
    dinsdag 20 maart 2018 om 14:30
    Spiegel doe eens niet zo zielig..
    Vind ik leuk
    Spiegel +9294
    dinsdag 20 maart 2018 om 14:57
    Nou ben ik degene die zielig is.

    Alffie jij ziet me als het goed is vaker reageren hier en weet ook dat ik normaal niet zo reageer.

    Hij is echter in ELKE reactie sinds gisterenmiddag of aan het provoceren of ruzie aan het zoeken.
    Vind ik leuk
    alffie +1912
    dinsdag 20 maart 2018 om 15:35
    Daarom spiegel, ken je langer als vandaag.

    Niet reageren daarop heeft geen zin
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 16:13
    Nogmaals ik provoceer niet en zoek ook geen ruzie. Als jij ruzie wilt maken met iemand die zijn mening ventileert dan zegt dat wat over jouw psychische gesteldheid.

    Ik kan je helaas daar niet verder bij helpen. Succes man!
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 16:12
    Mee eens. En dan nog iemand geweld toewensen kan echt niet!

    Excuses zou op zn plaats zijn.
    Vind ik leuk
    Spiegel +9294
    dinsdag 20 maart 2018 om 16:18
    Excuses maak ik alleen als ik het oprecht meen.

    Maw. Ik sta achter mijn woorden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 16:48
    Ok dus iemand geweld toewensen daar sta jij volledig achter.

    Prima, dan geef je idd weer met wat voor zwakzinnig persoon ik te maken heb. Ik kan je nog ergere dingen toewensen, maar ik ben (gelukkig) niet uit hetzelfde hout gesneden als jij.

    Vind ik leuk
    Spiegel +9294
    dinsdag 20 maart 2018 om 17:08
    Gelukkig maar.

    Ben trots op jou.

    Fijne avond verder.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 18:27
    Probeer maar eerst trots op jezelf te wezen, er is nog aardig wat werk te verrichten namelijk.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:53
    Stratumseind op t shirt ... ok mooi
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:56
    Dan wordt het een comedian club met AH huismerk bier....nehhh doe maar niet
    Vind ik leuk
    Jozef +36090
    dinsdag 20 maart 2018 om 10:06
    Het enige stukje Eindhoven dat wat sfeer heeft, het moet gezegd...
    Vind ik leuk
    lebonton +800
    dinsdag 20 maart 2018 om 10:23
    Dan ben jij al heel lang niet in Eindhoven geweest, als je dat denkt.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:18
    Kom over een week of 6 mar langs dan laat ik je nog andere gezellige kroegen zien
    Vind ik leuk
    Jozef +36090
    dinsdag 20 maart 2018 om 13:00
    Top, ik wil me wel eens bezatten als we een keertje geen kampioen worden...
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    dinsdag 20 maart 2018 om 13:10
    Had je de voorbij jaren ook beter kunnen doen.....
    Vind ik leuk
    Spiegel +9294
    dinsdag 20 maart 2018 om 14:58
    Ik trakteer dr ook wel 1 Jozef.

    Als jij zo fair bent om langs te komen, verdien je ook een pilsje ook!
    Vind ik leuk
    Jozef +36090
    dinsdag 20 maart 2018 om 18:01
    Eerst kampioen worden natuurlijk...

    Er is nog hoop bij ons hoor...
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:12
    Jongens maak je allemaal niet zo druk joh! Komt wel goed. Denk aan je hart!
    Vind ik leuk
    Butsbal +15007
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:13
    Dit is de kans... Philips terug op de voorkant !
    Desnoods voor minder geld, maar dat hoort er op.
    Vind ik leuk
    Jozef +36090
    dinsdag 20 maart 2018 om 10:08
    Hier heb je gewoon een punt. Nu kan het in principe voorkomen dat de Philips Sport Vereniging met de naam van de concurrentie op het shirt speelt...
    Vind ik leuk
    Spiegel +9294
    dinsdag 20 maart 2018 om 18:06
    Philips heeft nog steeds een sponsorovereenkomst wat dat denk ik uitsluit (clausules enzo) en denk dat PSV uit respect zoiets niet zou doen.

    Los daarvan hangen er in de arena 2 hele grote Philips schermen met heel groot de letters Philips er op. Dus Philips moet niet kleinzerig gaan doen ;)


    Los daarvan: veel voor de club en stad betekent en nog steeds maar: het is hun keuze om ermee te stoppen.
    Ze wilde “ruimte” geven aan andere sponsoren zodat PSV meer kon verdienen aan sponsoring, als dat nou toevallig de enige sponsor is die 10 miljoen of iets van dergelijke strekking wil betalen, tja.

    Het draait allemaal om poen tegenwoordig..
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2028
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:30
    Gemeente Eindhoven als sponsor? Die kopen toch gebakken lucht van psv
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:49
    hahahaaa Hugooooo, hoe kom je erop... tsjonge wat een post toch weer ... helemaal geweldig , lachen met jou man..
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:32
    Hahaha. Dat word de mogelijke centjes van de CL dan maar even oppotten. Brands heeft namrlijk een flink groot gat in zijn hand.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:50
    ...zou Overmans eens wat meer moeten hebben, dan stond er misschien iets meer kwaliteit op het veld, waarmee je weer eens kampioen zou kunnen worden...
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:40
    Oh, bij PSV staat er wel kwaliteit zekers...
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:42
    ....minder geld , toch (weer) kampioen..., zegt iets over geld goed besteden... en ja inderdaad meer kwaliteit...
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:57
    Pff het shirt was al niet om aan te gluren, gooien ze het nog vol met reclame ook..
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:39
    PSV wordt net geen kampioen, en dat weten de sponsors ook...
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:49
    wishful thinking... maar dat gaat echt niet gebeuren... dat overkomt alleen Ajax (en AZ ...) 2007 en 2016.....
    Herinner je de kop nog in 2016?... "Ajax loopt (weer) kampioenschap mis na ongelofelijke afgang in Doetinchem"....
    Dat waren de mooiste kampioenschappen om mee te maken..., kan je dat geloven?................
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:02
    Nou Bruno'otje, dan ook jij heb de speelschema van PSV nog niet gezien, want vanaf de 31e speeldag, zul jij slapeloze nachten hebben...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 12:02]
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:35
    ....doe niet zo stoer... , je weet best dat het allang beslist is of denk je nou werkelijk dat Ajax in Eindhoven wint ?.. of thuis van AZ of zelfs de aankomende wedstrijd in Groningen?.. zelfs AZ retteketet gaat jullie nog op het gemakje voorbij.....
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:43
    Schoonmaak merk AJAX, sla je slag!
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:43
    Misschien wilt de gemeente wel sponsor zijn, in principe zijn ze dat toch al een beetje...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Energiedirect.nl laat gat van zes miljoen achter bij PSV: 'Dikke plus voor regio'