Ongekend: scheids kent penalty toe na slechtste schwalbe aller tijden

    Ongekend: scheids kent penalty toe na slechtste schwalbe aller tijden

    Gepubliceerd: dinsdag 20 maart 2018 om 10:56di 20-03-2018 om 10:56

    Een onwerkelijk moment in Chili: Universidad de Concecpion-speler Jean Meneses maakt een gigantische en niet te missen schwalbe in het strafschopsgebied. Scheidsrechter Hector Jona trapt er echter in en kent een penalty toe.

    Plaats een reactie

    Janzijnvader +16154
    dinsdag 20 maart 2018 om 10:58
    Hahaha genieten dit!
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26478
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:02
    Eerlijk is eerlijk...dit acteerwerk verdiend ook gewoon een pingel.
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +3459
    dinsdag 20 maart 2018 om 10:59
    Zie,de Nederlandse scheidsrechters zijn zo slecht nog niet
    Vind ik leuk
    Azsub +157
    dinsdag 20 maart 2018 om 13:14
    Niet? Higler zien stunten bij Feyenoord -AZ?
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6118
    dinsdag 20 maart 2018 om 10:59
    Suarez 2.0
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:01
    8.0
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:03
    Lozanootje 27.3
    Vind ik leuk
    Bertjes +1320
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:08
    Die vent geef je dan toch gewoon een doodschop de eerst volgende keer dat hij de bal heeft..
    Vind ik leuk
    goekie4 +1663
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:43
    Zou je denken he, alleen schiet je er al team niks mee op.
    Vind ik leuk
    040-077 +908
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:16
    Hahaha mooi man, dat hij het ook gewoon durft, zonder enige schaamte.
    Vind ik leuk
    pietprecies +7432
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:19
    Een Lozanotje
    Vind ik leuk
    Rondebal +702
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:26
    Hij kan zo bij Arsenal gaan voetballen
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12385
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:42
    Je moet t zien om te geloven :)
    Vind ik leuk
    imho +1277
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:49
    Zuivere strafschop! Die verdediger maakt een schoppende beweging zonder de intentie te hebben de bal te raken. Dat hij de tegenstander dan niet raakt, doet eigenlijk niet terzake.

    Dus rood voor de verdediger. En geel voor de aanvaller (want het is natuurlijk wel een schitterend uitgevoerde schwalbe :D)
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +2003
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:05
    "Slechtste schwalbe aller tijden" gaat iets te ver...

    Die liggende speler raakt hem heel lichtjes aan met zijn rechterbeen en maakt daarna die maaibeweging met zijn linker. Hij solliciteert daarmee wel heel erg naar een schwalbe. Kan de Uni Concepcion speler er wat aan doen dat het signaal naar zijn hersenen er 4 minuut 36 over doet. :)
    Vind ik leuk
    deltiaan +1274
    dinsdag 20 maart 2018 om 13:06
    gebeurd ook hier in Nederland
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 13:18
    Slechste zwalbe ooit nog altijd op naam van Vincento bij Ajax - ADO jaren geleden, de stervende zwaan
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 13:20]
    Vind ik leuk
    RtdDub +13562
    dinsdag 20 maart 2018 om 13:20
    Wellbeck vorige week tegen Milan was erger.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws