Volgende AZ'er droomt van Oranje: Je ziet het met Guus Til. Het komt dichtbij

    Volgende AZ'er droomt van Oranje: "Je ziet het met Guus Til. Het komt dichtbij"

    dinsdag 20 maart 2018 om 11:40

    Teun Koopmeiners zit voor het eerst in de selectie van Jong Oranje en kijkt zijn ogen uit in Zeist. De AZ'er vindt dat het snel gaat met hem.

    "Ik bedenk soms wel dat ik een soort van sneltrein zit. Dat is alleen maar mooi. Ik probeer deze stijgende lijn elke dag vast te houden", zegt Koopmeiners in gesprek met NH. Het grote Oranje komt nu steeds dichterbij. "Je ziet het met Guus Til. Het komt dichtbij. Aan de andere kant zijn er nog heel veel stappen om daar uiteindelijk te komen."

    "Het is mijn eerste keer hier en ik moet niet te hard van stapel lopen", aldus Koopmeiners. Met Jong Oranje treedt hij donderdag aan tegen België en volgende week tegen Andorra.

    Plaats een reactie

    Doe dan! +6817
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:44
    Nu al beter dan bijvoorbeeld Hendrix.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:52
    Inderdaad stukken beter!
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12081
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:09
    Kampioenen olé olé.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6817
    woensdag 21 maart 2018 om 02:25
    AZ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:42
    Brandsie houdt alles in de gaten hoor
    Vind ik leuk
    Koeroe +12433
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:44
    Hoop eigenlijk vooral dat de fantastische az spelers het ook een x bij een vervolgclub laten zien ipv massaal door het ijs te zakken
    Vind ik leuk
    Azsub +159
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:05
    Zolang ze Janssen -achtige bedragen opleveren vind ik alles prima.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12433
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:08
    Dat snap ik maar ook jullie zijn er bij gebaat dat er een x een speler van AZ het wel ff laat zien. Zullen de clubs toch ook zien
    Vind ik leuk
    Azsub +159
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:35
    Maar er is op een uitzondering na g niet enkele Nederlandse speler die slaagt in het buitenland. Dus ik maak me geen illusies. Als er al een eredivisie speler slaagt gaat het over Dembele, Mertens, Ericksen. Ja Martens bij Barcelona maar die kan niet bij een urinoir pissen.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12433
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:40
    Denk dat we bij Feyenoord niet mogen klagen. Janmaat, indi, de vrij, wijnaldum, Fer, Kongolo zijn toch prima spelers voor hun club. Sommige met een stap zoals Fer en Wijnaldum maar over t algemeen toch redelijk. Alleen Clasie is njet geworden wat men er van verwacht had. Zulke toppers zoals jij noemt zal voorlopig indd geen 1 club afleveren
    Vind ik leuk
    goekie4 +1667
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:42
    Wijnaldum ging eerst nog naar PSV, dus ik vind die niet in het rijtje thuishoren.
    Helaas haalt Kongolo het niet bij Monaco, maar in de Premier League zie ik hem nog wel groeien.
    De rest doet het allemaal prima inderdaad.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 13:02
    Moussa Dembele, Sergio Romero, Hector Moreno, Pontus Wernbloom, Ari maar de laatste tijd ook Johan Berg Gudmonsson doen het prima.
    Natuurlijk lang niet iedereen maar dat geldt voor de topclubs ook niet, en dat zijn topclubs.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11993
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:22
    Goede speler, heeft ook als voordeel dat hij een linkspoot is, aangezien we al vrij veel aardige rechtsbenige middenvelders voor Oranje hebben..
    Vind ik leuk
    Janzijnvader +14926
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:52
    Top speler, door toeval in de basis van AZ gekomen en hier nooit meer uit geraakt. Geweldige trap en maakt zelden fouten, zie hem wel in het grote Oranje spelen over een paar jaar.
    Vind ik leuk
    Patje41 +552
    dinsdag 20 maart 2018 om 14:11
    Bizot en weghorst worden het lachertje van oranje
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 16:28
    Hoe weet jij dat nu.
    Vind ik leuk
    RtdDub +11828
    dinsdag 20 maart 2018 om 16:46
    Zullen we even wachten of ze überhaupt in het veld komen voor we ze afschrijven?
    Vind ik leuk
    pinkelman +4132
    dinsdag 20 maart 2018 om 18:40
    Til, Koopmeiners, Stengs, Idrissi, Ouwejan spelen allemaal in Jong oranje.
    De eerste 4 zie ik wel doorgroeien tot volwaardige internationals en zullen onherroepelijk als AZ zich zo blijft manifesteren de kans krijgen die Til nu heeft.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 18:42]
    Vind ik leuk
    Cookee +9940
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:00
    Belgie en Andorra, beide lastig.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Volgende AZ'er droomt van Oranje: "Je ziet het met Guus Til. Het komt dichtbij"