Stap omhoog naar Eredivisie lonkt: Ik ben met clubs in gesprek

Stap omhoog naar Eredivisie lonkt: "Ik ben met clubs in gesprek"

dinsdag 20 maart 2018 om 12:54

Mark Diemers is al met een aantal clubs in gesprek over een transfer. De aanvallende middenvelder van De Graafschap won deze week de Bronzen Stier voor beste speler van de derde periode in de Jupiler League.

"Ik heb een goede periode gekend, zes goals, drie assists en nog twee strafschoppen gekregen", zegt Diemers tegen Voetbal International. "Eigenlijk gaat het me heel het seizoen al voor de wind. De laatste tijd speel ik nog wat dichter bij de spits. We hebben vier creatieve aanvallende spelers, ik kom veel in scoringspositie en kan mijn steekballetjes makkelijk kwijt."

Diemers is na dit seizoen transfervrij en wil de stap naar de Eredivisie maken. "Ik ben met clubs in gesprek, dat heb ik her en der al laten weten. Belangrijkste is dat ik de goede lijn doortrek, dat mijn rendement qua goals en assists hoog blijven. Ik wil een stap maken, maar heb geen haast. Ik ben niet iemand die tot eind juni gaat wachten, maar eerst de focus op De Graafschap en de play-offs."

Plaats een reactie

Busk +1065
dinsdag 20 maart 2018 om 13:04
Met de Graafschap kun je toch ook de stap naar de ED maken?
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 13:04
Goede speler, utrecht mooied club voor hem
Vind ik leuk
BS +776
dinsdag 20 maart 2018 om 14:27
Bij Utrecht kwam hij tekort
Vind ik leuk
Joen'tje +2227
dinsdag 20 maart 2018 om 14:31
Flink tekort. Leuke speler voor JL en onder in de ED.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 13:10
En steeds als hij zegt een stap te willen maken, raakt hij geen pepernoot. Zoals dat vele hebben zodra ze zeggen stap te willen maken, zie Bednarek
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 14:16
Echt he, als ze bij De Graafschap gaan denken dat ze goed kunnen voetballen gaat het altijd mis.. Maar goed leuke speler als het goed gaat en als het op werken aan komt heb je er weinig aan. Komt in de Eredivisie wel meer toch zijn recht, en voor De Graafschap zijn Diemers en Bednarek makkelijk te vervangen lijkt me..
Vind ik leuk
0343 +407
dinsdag 20 maart 2018 om 13:16
Onderkant eredivisie, beter wordt het niet...
Vind ik leuk
remakil +3512
dinsdag 20 maart 2018 om 13:30
Diemers is gegroeid t.o.v. zijn periode bij Utrecht. Hij heeft veel speeltijd gehad en mooie dingen laten zien en de tijd is rijp omdat op het hoogste niveau te laten zien...
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 13:33
Goed van zo’n jongen dat hij de stap terug heeft gezet naar de Jupiler en nu zich in de kijker heeft gespeeld. Wellicht dat Excelsior een mooie bestemming is als opvolger van Faik?
Vind ik leuk
wijze man +2992
dinsdag 20 maart 2018 om 13:36
PEC?
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 14:27
Mag zeker komen!
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 13:54
heeft zich goed ontwikkeld , miss zelfs iets voor ons? zal waarschijnlijk niet slechter zijn dan Jesper drost. Transfervrij altijd mooi meegenomen. anders eventueel een goede speler voor Heracles of Zwolle.
Vind ik leuk
LeoFCG +79
dinsdag 20 maart 2018 om 14:07
Hij komt ook uit de jeugd van Groningen/Cambuur destijds. Koos toen voor de stap naar FC Utrecht. Ben benieuwd hoe hij zich heeft ontwikkeld. Groningen kan wat mij betreft de gok wel met hem aangaan inderdaad!
Vind ik leuk
Tim +2614
dinsdag 20 maart 2018 om 15:53
Hij zal toch niet gek zijn en eerst even wachten wat Groningen met Doan gaat doen.. anders wordt het de nieuwe Jesper Drost, daar hebben we er al genoeg van.
Vind ik leuk
LeoFCG +79
dinsdag 20 maart 2018 om 17:14
Ja maar is Diemers niet meer een type Kieftenbeld?
Vind ik leuk
Tim +2614
dinsdag 20 maart 2018 om 20:23
Lees anders het artikel nog eens rustig door. Iets met aanvallende middenvelder en vlak achter de spits en zo.
Vind ik leuk
LeoFCG +79
woensdag 21 maart 2018 om 11:47
Ja dat vond ik ook apart, hij heeft het over steekballetjes maar ik vond hem bij Utrecht destijds meer een vuurvretertje en niet een creatieveling met een mooie techniek ofzo
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 15:10
Twente is wel wat voor hem.
Vind ik leuk
Hupfean +1887
dinsdag 20 maart 2018 om 16:03
Hij zei toch eredivisie?
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 15:19
Kom maar naar heracles voor een vervolg stap!
Vind ik leuk
Wally g +310
donderdag 29 maart 2018 om 18:13
Ik blijf van mening leuke speler , maar eredivisie mischien net wat te hoog gegrepen of bij de degradatie kandidaten !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Stap omhoog naar Eredivisie lonkt: "Ik ben met clubs in gesprek"