Glimmende Til gaat naast Oranje-ster zitten: 'Meteen moeilijke keus, haha'

    Glimmende Til gaat naast Oranje-ster zitten: 'Meteen moeilijke keus, haha'

    Gepubliceerd: dinsdag 20 maart 2018 om 15:08di 20-03-2018 om 15:08

    Guus Til voelt zich op zijn gemak bij het Nederlands elftal. De jonge middenvelder van AZ, die debuteert bij de nationale ploeg, 'luistert en observeert vooral' tijdens zijn eerste dagen als international. 

    "Het is spannend. Ik ben goed opgevangen. Ik ben excited", aldus Til voor de camera van Ons Oranje. Zijn Oranje-collega's bevallen goed. "Tuurlijk, tuurlijk. Allemaal aardige gasten, zoals ik had verwacht eigenlijk."

    Tijdens het eten koos Til een plekje naast een ster van Liverpool, al jaren de favoriete club van de AZ-smaakmaker. "Ik zag naast Virgil van Dijk. Dus ik heb meteen de moeilijke keus gemaakt, haha. Of we het veel over Liverpool hebben gehad? Valt wel mee. Ik ben aan het luisteren en observeren."

    "Ik houd me een beetje op de achtergrond. Praat niet veel. Ik luister gewoon." Met bondscoach Ronald Koeman sprak Til kort. "Hij zei: geniet ervan. Je zit er niet voor niets bij. Ga er gewoon van genieten."

    Plaats een reactie

    dinsdag 20 maart 2018 om 15:25
    Als je naar een ster gezeten hebt, zag je naast een ster.
    Vind ik leuk
    michelhx +3768
    dinsdag 20 maart 2018 om 16:01
    Jij bedoelt: Als je naar een ster gekeken hebt, zag je naast een ster. Feitelijk klopt dat dan wel.
    Maar ik neem aan dat je naast en zat bedoelde.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2990
    dinsdag 20 maart 2018 om 15:35
    "Ik zag naast Virgil van Dijk.
    Vind ik leuk
    guusje +1197
    dinsdag 20 maart 2018 om 15:35
    "Hij zei: geniet ervan. Je zit er niet voor niets bij. Ga er gewoon van genieten.".........
    Genieten doe je met een biertje in het zonnetje en daarna een happy end!
    Hier moet hij volgens mij gewoon zijn stinkende best doen.....
    Vind ik leuk
    5by5 +1313
    dinsdag 20 maart 2018 om 15:38
    Boeiend nieuws en hier maakt Valentijn zich druk over dat we deze nieuwtjes niet meer te weten komen .... zucht .........
    Vind ik leuk
    COYG +6820
    dinsdag 20 maart 2018 om 15:53
    Mooi toch dit. De trots mag wel weereens terug komen. Het was jaren een eer om voor het Nederlands elftal te mogen spelen, maar de laatste paar jaar is die trots redelijk ver weg. Ook zien ze het niet meer als een eer. Dan is het goed dat de talenten er nu bij zitten. Overigens komt die trots ook wel samen met de resultaten die tegenvielen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 15:57
    Wij zijn ajax brrrrrrrrr .......daar krijg je toch spontaan diaree van !.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 16:04
    Zo heeft iedereen zijn leus. Net zoals Feyenoord die heeft '' Niets is groter dan dat ene woord ''. Wanneer ik dan naar de sportieve prestaties kijk van andere clubs in Nederland dan kom ik toch tot de conclusie dat de namen Ajax en PSV toch een stuk groter zijn ;)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws