Jonge Ajax-spits begrijpt ophef: 'Mee eens dat het stilgelegd moet worden'

Jonge Ajax-spits begrijpt ophef: 'Mee eens dat het stilgelegd moet worden'

dinsdag 20 maart 2018 om 20:11

Kaj Sierhuis snapt de mensen die vinden dat de Jupiler League tijdens een interlandperiode stilgelegd moet worden. Een aantal clubs mist belangrijke spelers, doordat ze zich moeten melden bij hun land. Maar er is ook een keerzijde, zegt de spits van Jong Ajax.

"Als je zelf international bent, wil je natuurlijk iedere wedstrijd meedoen in de Jupiler League", zegt hij bij FC Afkicken. "Ik ben het ermee eens dat het stilgelegd moet worden, maar aan de andere kant zijn er ook niet veel internationals die in de Jupiler League spelen."

Sierhuis haalde afgelopen vrijdag zijn gram door drie keer te scoren tegen De Graafschap, de club die Jong Ajax eerder dit seizoen oprolde in Amsterdam. "Voor mezelf was het de ultieme revanche enM ook voor het team. Je krijgt 5-0 op je broek, dat zijn we als Ajax al helemaal niet gewend. Dat was wel echt een klotegevoel en wilden we zeker goedmaken. Gelukkig is dat gelukt. Gelukkig kon het op een mooie manier."

Plaats een reactie

Obl93 +1310
dinsdag 20 maart 2018 om 20:13
5-0 niet, maar 5-1 wil nog wel eens gebeuren..
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 20:14
Willem 2.
Vind ik leuk
Obl93 +1310
dinsdag 20 maart 2018 om 20:15
Pec Zwolle
Vind ik leuk
PSV NR1 +1281
dinsdag 20 maart 2018 om 20:21
0-1 thuis in Amsterdam tegen Willem2 wil wel eens gebeuren
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 20:23
5 0 pik. Dat is gewoon nog erger dan 3 0 tegen ajax en geen knikker raken
Vind ik leuk
PSV NR1 +1281
dinsdag 20 maart 2018 om 20:24
4jaar niks is nog veel erger
Vind ik leuk
stollie38 +15484
dinsdag 20 maart 2018 om 20:26
Och nee hoor geen groepsfase Champions League meer dat is pas erger.
Vind ik leuk
PSV NR1 +1281
dinsdag 20 maart 2018 om 20:29
ha ha ha kijk de laatste voorrondes van ajax gebeurdt wel eens
Vind ik leuk
stollie38 +15484
dinsdag 20 maart 2018 om 20:31
Tja maar komend seizoen wordt het zwaarder dan moet je eerst voorrondes door komen.
Vind ik leuk
PSV NR1 +1281
dinsdag 20 maart 2018 om 20:33
jullie spelen hem niet eens ja EL troostprijsje
Vind ik leuk
Padason +640
woensdag 21 maart 2018 om 06:13
Nummer 2 speelt ook voorrondes voor CL maar niet in de kampioens ronde.
Vind ik leuk
Drobtine +2248
woensdag 21 maart 2018 om 10:20
En daarme pakken we de Europese punten terug die jullie weggooien
Vind ik leuk
stollie38 +15484
dinsdag 20 maart 2018 om 20:24
0-3 in Eindhoven ook wel eens.
Vind ik leuk
PSV NR1 +1281
dinsdag 20 maart 2018 om 20:25
4jaar niks ook wel eens
Vind ik leuk
stollie38 +15484
dinsdag 20 maart 2018 om 20:28
Net een LP wat blijft hangen of is er kortsluiting in je led verlichting. Plaatselijke Stopcontact Vereniging?
Vind ik leuk
PSV NR1 +1281
dinsdag 20 maart 2018 om 20:31
door die stopcontact uitvinders heb jij nu VP
Vind ik leuk
Dicky +13396
dinsdag 20 maart 2018 om 20:14
Ach als een trainingskampje al prioriteit heeft boven de competitie waarom een interland dan niet?
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 20:17
Waarom de uitslag op je broek printen
Vind ik leuk
#KeizerIn +3092
dinsdag 20 maart 2018 om 20:20
Waarom ophef over JL stil leggen. Ja dat spelers uit Suriname en Liechtenstein worden opgeroepen en dan een wedstrijdje missen... ja...
Vind ik leuk
Spiegel +6206
woensdag 21 maart 2018 om 02:46
Niet helemaal fair.
Sommige clubs missen nou eenmaal (voor hun) belangrijke en goede spelers.
Aangezien zij vaak geen 50+ contractspelers hebben, mag daar best rekening mee gehouden worden.
RKC miste een aantal jaren terug Varela.
Telstar die jongen van Luxemburg (nu niet meer volgens mij)

Dat jij als Ajacied dit zegt, tja, voor PSV hetzelfde overigens, doen toch mee voor spek en bonen en kunnen altijd aanvullen vanuit de a selectie in deze weken...
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 20:23
Ik ga komkommers plukken.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 20:30
Is helemaal niets
Vind ik leuk
Jens1999 +16253
dinsdag 20 maart 2018 om 20:32
Aha je bent er weer.... na de zoveelste ban..... inderdaad het wordt niks met jouw..... kneus....
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 20:33
Als jij dat zeg
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 20:59
Ik heb geen ban kneus.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 21:00
In Amsterdam mate.
Vind ik leuk
Kees Bman +3280
dinsdag 20 maart 2018 om 22:22
Dit noemen ze nu kortsluiting. Of kortzinninge sluiting.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 22:23]
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 20:44
B Smeets
Vind ik leuk
Mo +11101
dinsdag 20 maart 2018 om 22:55
Heb hoge verwachtingen van Kaj, ben altijd al zwaar onder de indruk van hem geweest.
Vind ik leuk
Toke +1439
dinsdag 20 maart 2018 om 23:01
Er zijn ook zat mensen tegen Jong teams in de Jupiler League, word ook vrij weinig mee gedaan.
Vind ik leuk
Padason +640
woensdag 21 maart 2018 om 06:20
Leuk dat de Ajax haters weer gaan trollen, maar ondanks dat ajax niet eerste staat is de meeste belangstelling van buitenlandse top clubs weer voor Ajax spelers. Neres, Zhiyech, F. De Jong, Van den Beek, De Ligt, Kluivert zelfs al voor Eiting. Ajax heeft hoop jonge spelers met een europeese finale ervaring.

Blijf maar lekker blazen maar op lange termijn gaat ajax de Bayern Munchen/Juventus/PSG van Nederland worden. PSV en Fey moeten oppassen dat AZ niet op lange termijn voorbij streeft, zijn op de goede weg om achter Ajax aan te gaan. Leuk spel met jeugdige spelers en een goede jeugd opleiding.

Maar goed wees lekker bezig met Ajax afkraken en korte termijn visie, gaat lekker zo
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Jonge Ajax-spits begrijpt ophef: 'Mee eens dat het stilgelegd moet worden'