Jonge Ajax-spits begrijpt ophef: 'Mee eens dat het stilgelegd moet worden'

    Jonge Ajax-spits begrijpt ophef: 'Mee eens dat het stilgelegd moet worden'

    dinsdag 20 maart 2018 om 20:11

    Kaj Sierhuis snapt de mensen die vinden dat de Jupiler League tijdens een interlandperiode stilgelegd moet worden. Een aantal clubs mist belangrijke spelers, doordat ze zich moeten melden bij hun land. Maar er is ook een keerzijde, zegt de spits van Jong Ajax.

    "Als je zelf international bent, wil je natuurlijk iedere wedstrijd meedoen in de Jupiler League", zegt hij bij FC Afkicken. "Ik ben het ermee eens dat het stilgelegd moet worden, maar aan de andere kant zijn er ook niet veel internationals die in de Jupiler League spelen."

    Sierhuis haalde afgelopen vrijdag zijn gram door drie keer te scoren tegen De Graafschap, de club die Jong Ajax eerder dit seizoen oprolde in Amsterdam. "Voor mezelf was het de ultieme revanche enM ook voor het team. Je krijgt 5-0 op je broek, dat zijn we als Ajax al helemaal niet gewend. Dat was wel echt een klotegevoel en wilden we zeker goedmaken. Gelukkig is dat gelukt. Gelukkig kon het op een mooie manier."

    Plaats een reactie

    Obl93 +1866
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:13
    5-0 niet, maar 5-1 wil nog wel eens gebeuren..
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:14
    Willem 2.
    Vind ik leuk
    Obl93 +1866
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:15
    Pec Zwolle
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1744
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:21
    0-1 thuis in Amsterdam tegen Willem2 wil wel eens gebeuren
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:23
    5 0 pik. Dat is gewoon nog erger dan 3 0 tegen ajax en geen knikker raken
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1744
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:24
    4jaar niks is nog veel erger
    Vind ik leuk
    stollie38 +16883
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:26
    Och nee hoor geen groepsfase Champions League meer dat is pas erger.
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1744
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:29
    ha ha ha kijk de laatste voorrondes van ajax gebeurdt wel eens
    Vind ik leuk
    stollie38 +16883
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:31
    Tja maar komend seizoen wordt het zwaarder dan moet je eerst voorrondes door komen.
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1744
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:33
    jullie spelen hem niet eens ja EL troostprijsje
    Vind ik leuk
    Padason +731
    woensdag 21 maart 2018 om 06:13
    Nummer 2 speelt ook voorrondes voor CL maar niet in de kampioens ronde.
    Vind ik leuk
    Drobtine +2373
    woensdag 21 maart 2018 om 10:20
    En daarme pakken we de Europese punten terug die jullie weggooien
    Vind ik leuk
    stollie38 +16883
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:24
    0-3 in Eindhoven ook wel eens.
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1744
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:25
    4jaar niks ook wel eens
    Vind ik leuk
    stollie38 +16883
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:28
    Net een LP wat blijft hangen of is er kortsluiting in je led verlichting. Plaatselijke Stopcontact Vereniging?
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1744
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:31
    door die stopcontact uitvinders heb jij nu VP
    Vind ik leuk
    Dicky +17107
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:14
    Ach als een trainingskampje al prioriteit heeft boven de competitie waarom een interland dan niet?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:17
    Waarom de uitslag op je broek printen
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:23
    Ik ga komkommers plukken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:30
    Is helemaal niets
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18756
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:32
    Aha je bent er weer.... na de zoveelste ban..... inderdaad het wordt niks met jouw..... kneus....
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:33
    Als jij dat zeg
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:59
    Ik heb geen ban kneus.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:00
    In Amsterdam mate.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3662
    dinsdag 20 maart 2018 om 22:22
    Dit noemen ze nu kortsluiting. Of kortzinninge sluiting.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 22:23]
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:44
    B Smeets
    Vind ik leuk
    Mo +10839
    dinsdag 20 maart 2018 om 22:55
    Heb hoge verwachtingen van Kaj, ben altijd al zwaar onder de indruk van hem geweest.
    Vind ik leuk
    Toke +1459
    dinsdag 20 maart 2018 om 23:01
    Er zijn ook zat mensen tegen Jong teams in de Jupiler League, word ook vrij weinig mee gedaan.
    Vind ik leuk
    Padason +731
    woensdag 21 maart 2018 om 06:20
    Leuk dat de Ajax haters weer gaan trollen, maar ondanks dat ajax niet eerste staat is de meeste belangstelling van buitenlandse top clubs weer voor Ajax spelers. Neres, Zhiyech, F. De Jong, Van den Beek, De Ligt, Kluivert zelfs al voor Eiting. Ajax heeft hoop jonge spelers met een europeese finale ervaring.

    Blijf maar lekker blazen maar op lange termijn gaat ajax de Bayern Munchen/Juventus/PSG van Nederland worden. PSV en Fey moeten oppassen dat AZ niet op lange termijn voorbij streeft, zijn op de goede weg om achter Ajax aan te gaan. Leuk spel met jeugdige spelers en een goede jeugd opleiding.

    Maar goed wees lekker bezig met Ajax afkraken en korte termijn visie, gaat lekker zo
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Jonge Ajax-spits begrijpt ophef: 'Mee eens dat het stilgelegd moet worden'