Belofte aan Nederlands elftal: 'Wordt tijd dat ik hier ook m'n stempel druk'

Belofte aan Nederlands elftal: 'Wordt tijd dat ik hier ook m'n stempel druk'

woensdag 21 maart 2018 om 07:54

Quincy Promes is erop gebrand om zich te laten zien bij het Nederlands elftal. Bij Spartak Moskou gaat de aanvaller als de bliksem, maar bij Oranje kwam het er nooit echt uit. Nu Oranje aan het verjongen is, beseft Promes dat hij op moet staan.

"Natuurlijk. Ik ben er ook al een tijdje bij. Het wordt tijd dat ik ook bij het Nederlands elftal laat zien dat ik van waarde zijn", zegt Promes tegen de NOS. "Bij m'n club gaat het goed, maar het wordt tijd dat ik hier ook m'n stempel druk."

Promes weet niet waarom het niet boterde bij het Nederlands elftal. "Dat is een samenloop van omstandigheden. Als je als team het WK niet haalt, dan is het hele team niet in goede doen."

Nu moet Promes opstaan. "Ik haal altijd het beste uit mezelf. Ik heb een paar goals gemaakt, maar het moet constanter en eis veel meer van mezelf. Ik ben zeker nog niet tevreden over wat ik heb laten zien, maar heb er wel vertrouwen in dat het snel gaat gebeuren."

Poll

Is Promes een basisspeler in jouw ogen?

(327 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 21 maart 2018 om 08:04
Nou... als Memphis en Promes samen de kar gaan trekken, dan komen we er wel...
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 08:07
Precies wat ik ook denk. Die jongens hebben scorend vermogen. En wanneer ze de kar gaan trekken. Dan gaat dat dus helemaal goed komen. Hoeft geen sarcasme aan te pas te komen.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 10:37
Het wordt tijd dat die gozer naar een fatsoenlijke competitie gaat verkassen. Als hij echt de kar wil trekken...
Vind ik leuk
Psv1989 +751
woensdag 21 maart 2018 om 08:08
Ze kunnen nog altijd de verdediging van de tegen partij kapot rappen Hahah
Vind ik leuk
derksen +8198
woensdag 21 maart 2018 om 09:41
Is niks was niks wordt niks
Vind ik leuk
Gustavo +1287
woensdag 21 maart 2018 om 10:06
Heb net van mijn exotische lunch genoten. Ik ga ook even mijn stempel drukken.
Vind ik leuk
Aspers +364
woensdag 21 maart 2018 om 12:05
Pure middelmaat nr 25 ! Hele NL elftal is pure middelmaat, deze jongen ook. Leuk gastje, dat wel.
Vind ik leuk
Youri99 +6947
woensdag 21 maart 2018 om 13:19
Jij hebt wel snel je oordeel klaarliggen, ik denk dat je beter kan stellen dat iedereen ouder dan 21 bij het Ned elftal middelmaat is. De rest zou ik een eerlijke kans geven als ik jou was.

Daarnaast zie ik De Vrij, Van Dijk en Wijnaldum niet als middelmaat.
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 13:20]
Vind ik leuk
Cookee +8065
woensdag 21 maart 2018 om 19:06
Ik vond Babel en Promes een lekker koppel, hij heeft ook iemand nodig waar hij lekker mee kan spelen, aanvoer op hem is er nauwelijks.
Blind had ook een paar goede voorzetten trouwens.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Belofte aan Nederlands elftal: 'Wordt tijd dat ik hier ook m'n stempel druk'