ADO-trainer baalt na benefietduel: Je ziet alles misgaan wat mis kan gaan

    ADO-trainer baalt na benefietduel: "Je ziet alles misgaan wat mis kan gaan"

    woensdag 21 maart 2018 om 20:53

    De benefietwedstrijd tussen Feyenoord en ADO Den Haag (4-0) stond volledig in het teken van stichting Support Casper, maar Alfons Groenendijk houdt een nare bijsmaak over aan het duel. De trainer zag zijn ploeg op alle vlakken tekortschieten en laat zijn irritatie de vrije loop tegenover FOX Sports.

    Groenendijk had de indruk dat de ADO-spelers de vriendschappelijke pot voetbal niet serieus namen. "We hebben goed meegewerkt aan deze wedstrijd, alleen hebben mijn spelers het helaas verkeerd begrepen. Ze dachten dat je bij een wedstrijd voor een goed doel ook cadeaus moet uitdelen, maar dat was niet helemaal de bedoeling."

    "Dan sta ik hier toch met een heel vervelend gevoel. Het kan dan een wedstrijd zijn die nergens over gaat, maar ik ben toch teleurgesteld", vervolgt de oefenmeester, die werkelijk geen goed woord over heeft voor het spel van zijn team. "Je ziet alles misgaan wat er maar mis kan gaan, daar word je niet vrolijk van."

    Plaats een reactie

    woensdag 21 maart 2018 om 20:57
    Wat boeit de uitslag nou het ging toch om het goede doel. Vind hem wel zeuren nou.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11357
    woensdag 21 maart 2018 om 21:02
    Ik vind vooral de titel misleidend
    Vind ik leuk
    jamesquinn +2833
    woensdag 21 maart 2018 om 21:02
    Dan kan je de wedstrijd toch nog wel serieus benaderen?
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 21:03
    Ik vind het allemaal wat overdreven.
    Vind ik leuk
    stollie38 +16882
    woensdag 21 maart 2018 om 21:07
    Lekker belangrijk. De man heeft gelijk benefiet of niet. Scherp blijven.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 22:22
    hij is sportman
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 22:23
    Goh zelf bedacht?
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 22:26
    Hij is vaak een echt een zeikerd. Ado is wel bezig aan een neerwaartse spiraal
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    woensdag 21 maart 2018 om 23:15
    Neerwaartse spiraal, vertel welke dat precies is?
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 21:03
    kneuze
    ado vrouwen hadden beter gespeeld
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 22:27]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    woensdag 21 maart 2018 om 23:15
    Als watjes gespeeld en ADO onwaardig!
    Vind ik leuk
    allround +1484
    vrijdag 23 maart 2018 om 11:37
    Niet te vergeten dat ADO 2de helft met maar 1 vaste basis speler op het veld stond. Mooi dat Fons het 2de garnituur een mogelijkheid biedt.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    vrijdag 23 maart 2018 om 14:11
    Klopt, maar als je ziet hoe zo'n Kuipers en Gorter staan te spelen dan de draait me maag van om. Vooral Kuipers was echt verschrikkelijk om te zien!
    Vind ik leuk
    allround +1484
    maandag 26 maart 2018 om 08:28
    Paar keer met Nick gesproken. Hij praat realistisch en is een goede vent. Mogelijk dat hij nog moet wennen aan het niveau verschil tussen JL en EreD. Ook niet vergeten dat hij (PSV uit) voor de leeuwen is gegooid en dat niet zo'n succes was.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    maandag 26 maart 2018 om 09:21
    Heb em ook paar gesproken op de training het is idd een aardige kerel, maar kritisch ben ik wel op hem. Elke wedstrijd is het wel raak en tegen Feyenoord 3x in de fout gegaan waar een goal uitvalt.
    Vind ik leuk
    allround +1484
    maandag 26 maart 2018 om 12:14
    klopt helemaal. En met een aardige kerel win je geen wedstrijden.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    maandag 26 maart 2018 om 13:27
    Dat bedoel ik dus vriend-:)
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12602
    woensdag 21 maart 2018 om 21:24
    Boehoe :)
    Vind ik leuk
    derksen +8307
    woensdag 21 maart 2018 om 23:09
    Ik was erbij Maare fonsi ado had er weinig zin in die immers liep helemaal met zijn ziel onder zijn arm
    Maar die elkahaty die ken potsijandosi echt voetballen ado is ver onder zijn niveau
    Die kan zo mee bij de top 3
    Vind ik leuk
    Mo +10839
    woensdag 21 maart 2018 om 23:28
    Wat moet die forumule 1 op deze site. Dacht dat het ‘voetbal’primeur was.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 00:05
    Hoeveel
    Levert dit eigenlijk op voor de stichting? Goed initiatief iig!
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1320
    donderdag 22 maart 2018 om 09:48
    Opbrengst van 150.000 euro.
    Vind ik leuk
    peinke +1836
    donderdag 22 maart 2018 om 07:48
    De immers zeurende Alfons Groenendijk heeft zich ge-ergerd! Nou, daar is heel Nederland van onderste boven. Waarom niet wat losjes en weer een klaagzang houden over mentaliteit. Die kweekt hij klaarblijkelijk zelf. Voetballers doen nu eenmaal geen ene flikker als ze niet hoeven. Jammer dat nu de aandacht gaat naar een beetje trieste moppertrainer! Of hebben de spelers het doel beter door dan de trainer? Ik denk het laatste!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 07:49]
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1320
    donderdag 22 maart 2018 om 09:47
    En terecht dat ie baalt, want hoe die gasten zich gepresteerd hebben sloeg werkelijk nergens op.

    Wel mooi dat mijn club en Feyenoord hier aan mee doen! 2 prachtige clubs! Hulde hiervoor!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 09:50]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    ADO-trainer baalt na benefietduel: "Je ziet alles misgaan wat mis kan gaan"