Koeman lacht om Ajacied: 'Dan weet je wel wat kleine Kluivert zong, slim mannetje'

    Koeman lacht om Ajacied: 'Dan weet je wel wat kleine Kluivert zong, slim mannetje'

    donderdag 22 maart 2018 om 17:14

    Ronald Koeman hoopt dat Justin Kluivert niet zwicht voor aanbiedingen uit het buitenland. De bondscoach van het Nederlands elftal denkt dat de achttienjarige Ajacied en andere jonge talenten er goed aan doen om nog in Nederland te blijven.

    "Laten we het hopen. Zij kunnen dan elke week spelen en zich verder ontwikkelen", zei Koeman volgens Voetbal International. "Het is uiteindelijk alleen niet mijn beslissing. Ik heb er met hem over gesproken, hij praat nu ook met Ajax over een nieuw contract. In mijn ogen is langer in Nederland blijven het beste. Hij is pas achttien, dat is te vroeg om naar de Premier League te gaan, vind ik."

    Koeman vierde woensdag in Zeist zijn 55ste verjaardag. "Of ik dat uitbundig gevierd heb? We hebben tweemaal getraind. De spelers hebben mij gefeliciteerd. Heel attent. En de nieuwe spelers moesten een liedje zingen. Dan weet je wel wat kleine Kluivert zong, Lang zal ze leven. Een slim mannetje die Kluivert."

    Plaats een reactie

    riGGY-AFCA +17130
    donderdag 22 maart 2018 om 17:17
    Dan was het liedje voor iedereen dus snel gekozen :)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 17:17]
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +2032
    donderdag 22 maart 2018 om 17:29
    @riGGY, als je het zo zingt als in de tekst staat (lang zal ZE leven) gok ik dat Koeman de volgende keer Bergwijn oproept. ;)
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17130
    donderdag 22 maart 2018 om 17:34
    Die kans zit er dik in :p
    Vind ik leuk
    Gerro +5409
    donderdag 22 maart 2018 om 22:59
    Nou dan heeft ie meteen Raiola is zijn nek hangen als dat nu al niet geval word gezien Koeman talenten adviseert langer in Nederland te blijven en dat zal tegen het zere been van dikke italiaan zijn portemonnee zijn.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17130
    donderdag 22 maart 2018 om 23:19
    Raiola heeft heel veel talent in Nederland rond lopen :)... Veel bij AZ bijvoorbeeld. Die blijven daar ook gewoon langer. Die jongen heeft het zelf nogal hoog in z’n koppie. Als de speler aangeeft dat hij een transfer wilt maken aan zijn ‘begeleider’ dan gaat die wel op pad ja :)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 23:20]
    Vind ik leuk
    Molby +851
    vrijdag 23 maart 2018 om 06:04
    HIj heeft het helemaal niet hoog in z'n kop. Dat is die gezonde dosis Amsterdamse bluf die een Ajacied hoort te hebben. In interviews op tv vind ik 'm juist heel bescheiden overkomen.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 17:17
    Over een paar jaar met een voorhoede met Malen, Sierhuis en Kluivert. Dat kan wat worden.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17130
    donderdag 22 maart 2018 om 17:18
    Laten we het hopen ouwe! :) komt een mooie lichting aan, heb er wel vertrouwen in!
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 17:31
    De tijd zal het leren. Juiste keuzes maken is belangrijk voor onze jonkies
    Vind ik leuk
    Mo +10839
    donderdag 22 maart 2018 om 17:23
    Ik heb hele hoge verwachtingen van Sierhuis, maakt al lange tijd een geweldige indruk op mij. Hopen dat Kluivert en Malen zich inderdaad ook blijven doorontwikkelen. Aan talent geen te kort hier in Nederland
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 17:38]
    Vind ik leuk
    Just dekler +1136
    donderdag 22 maart 2018 om 17:37
    Nee, wel aan topspelers....
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 17:46
    Precies. Talent is tegenwoordig helemaal niet meer zo bijzonder nu de (voetbal)wereld zoveel kleiner is geworden. Het zijn nu andere dingen (bv op het mentale vlak en/of discipline) die het verschil maken.
    Vind ik leuk
    Just dekler +1136
    donderdag 22 maart 2018 om 17:57
    Yup tegenwoordig zijn er zoveel landen beter geworden terwijl wij achteruit lijken te gaan. Een land als Chili heeft tegenwoordig meer topspelers.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3059
    donderdag 22 maart 2018 om 18:19
    Wat dacht je van Colombia!
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 23:12
    En zelfs als je uit een "raar" voetballand komt (bv Egypte om maar wat te noemen), maar wel talent hebt dan weten de scouts je nog steeds te vinden .
    Vind ik leuk
    Youri99 +7492
    vrijdag 23 maart 2018 om 10:15
    Sierhuis heeft wat wij in Nederland de X-factor noemen, in Duitsland noemen ze het mentaliteit.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +4975
    donderdag 22 maart 2018 om 18:40
    Sierhuis is een goede speler en een echte spits maar ik zie hem niet in Oranje spelen.
    Ik denk dat Redan of Piroe betere spitsen zijn.
    Maar waarschijnlijk gaat Oranje de komende jaren op de counter spelen met 2 snelle spitsen en dan heb je weinig aan een echte spits haha
    Vind ik leuk
    3Bier +5877
    donderdag 22 maart 2018 om 20:03
    Je hebt ook nog jongens als Dilrosun, Redan en Chong. Maar vrees dat hun ontwikkeling stil zal blijven staan als ze niet snel verhuurt zullen worden.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6944
    donderdag 22 maart 2018 om 17:17
    Gaat een topper worden
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 17:18
    Vind ik ook...

    Tuurlijk heb je kans op een lelijke blessure of wat dan ook....

    Maar voor de ontwikkeling lijkt het mij toch echt verstandig!

    We zullen zien...
    Vind ik leuk
    PRICE +17544
    donderdag 22 maart 2018 om 17:18
    Ponden uit Engeland die nodigen Kluivert snel uit.
    Vind ik leuk
    Johan.l +4145
    donderdag 22 maart 2018 om 17:24
    Laat ons genieten, laat ons weer eens met tranen in de ogen voetbal kijken jij Kluivertje jij kan dat
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 17:32
    Lang zal ZE leven inderdaad een slim mannetje
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 17:37
    Kan die echt zingen die toyboy
    Vind ik leuk
    stollie38 +16882
    donderdag 22 maart 2018 om 17:49
    Zeker beter als Luuk de Jong. Piep piep hoi hoi calimero.
    Vind ik leuk
    Niels92 +13050
    donderdag 22 maart 2018 om 17:56
    Laat dat gore vuilnis toch gaan :) Geen reactie geven, vuilnis is waardeloos en geen aandacht waard :)
    Vind ik leuk
    stollie38 +16882
    donderdag 22 maart 2018 om 17:58
    Hahaha inderdaad. Weet het het het is toch heerlijk om die hallo geen lampen gek te maken. :-D
    Vind ik leuk
    Hammie +1034
    donderdag 22 maart 2018 om 17:51
    Hoop dat hij voor buitenland kiest, arrogant blabla manneke
    Vind ik leuk
    Rondebal +386
    donderdag 22 maart 2018 om 18:30
    Domme reactie, iedereen die jij niet mag gun je geen toekomst?!
    Vind ik leuk
    stratumseind +139143
    donderdag 22 maart 2018 om 17:57
    Logisch , hij kan moeilijk het " we are the champions " zingen........
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 18:02
    Kijk daar hebben we de grappenmaker weer!

    Ow ow ow wat ben je toch geweldig...

    Vind ik leuk
    stratumseind +139143
    donderdag 22 maart 2018 om 18:05
    dank je
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3059
    donderdag 22 maart 2018 om 18:21
    Maar jij moet er wel om lachen...........oh nee..........is jouw naam.
    Vind ik leuk
    035 +3627
    donderdag 22 maart 2018 om 19:19
    Je bent weer bijdehand Straatje.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 18:00
    Haha grappig, voetbalhumor!!
    Vind ik leuk
    kees ee +479
    donderdag 22 maart 2018 om 19:06
    . . . ach slim is ook relatief natuurlijk !!, slim tov wat of wie ??
    Vind ik leuk
    Butsbal +12256
    donderdag 22 maart 2018 om 19:47
    Jezus wat een non-nieuws
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2699
    donderdag 22 maart 2018 om 20:14
    Thanks Ronald!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Koeman lacht om Ajacied: 'Dan weet je wel wat kleine Kluivert zong, slim mannetje'