Koeman lacht om Ajacied: 'Dan weet je wel wat kleine Kluivert zong, slim mannetje'

Koeman lacht om Ajacied: 'Dan weet je wel wat kleine Kluivert zong, slim mannetje'

Gepubliceerd: donderdag 22 maart 2018 om 17:14do 22-03-2018 om 17:14

Ronald Koeman hoopt dat Justin Kluivert niet zwicht voor aanbiedingen uit het buitenland. De bondscoach van het Nederlands elftal denkt dat de achttienjarige Ajacied en andere jonge talenten er goed aan doen om nog in Nederland te blijven.

"Laten we het hopen. Zij kunnen dan elke week spelen en zich verder ontwikkelen", zei Koeman volgens Voetbal International. "Het is uiteindelijk alleen niet mijn beslissing. Ik heb er met hem over gesproken, hij praat nu ook met Ajax over een nieuw contract. In mijn ogen is langer in Nederland blijven het beste. Hij is pas achttien, dat is te vroeg om naar de Premier League te gaan, vind ik."

Koeman vierde woensdag in Zeist zijn 55ste verjaardag. "Of ik dat uitbundig gevierd heb? We hebben tweemaal getraind. De spelers hebben mij gefeliciteerd. Heel attent. En de nieuwe spelers moesten een liedje zingen. Dan weet je wel wat kleine Kluivert zong, Lang zal ze leven. Een slim mannetje die Kluivert."

Plaats een reactie

riGGY-AFCA +21709
donderdag 22 maart 2018 om 17:17
Dan was het liedje voor iedereen dus snel gekozen :)
[Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 17:17]
Vind ik leuk
UitdeBijlmer +3427
donderdag 22 maart 2018 om 17:29
@riGGY, als je het zo zingt als in de tekst staat (lang zal ZE leven) gok ik dat Koeman de volgende keer Bergwijn oproept. ;)
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21709
donderdag 22 maart 2018 om 17:34
Die kans zit er dik in :p
Vind ik leuk
Gerro +8937
donderdag 22 maart 2018 om 22:59
Nou dan heeft ie meteen Raiola is zijn nek hangen als dat nu al niet geval word gezien Koeman talenten adviseert langer in Nederland te blijven en dat zal tegen het zere been van dikke italiaan zijn portemonnee zijn.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21709
donderdag 22 maart 2018 om 23:19
Raiola heeft heel veel talent in Nederland rond lopen :)... Veel bij AZ bijvoorbeeld. Die blijven daar ook gewoon langer. Die jongen heeft het zelf nogal hoog in z’n koppie. Als de speler aangeeft dat hij een transfer wilt maken aan zijn ‘begeleider’ dan gaat die wel op pad ja :)
[Reactie gewijzigd op donderdag 22 maart 2018 om 23:20]
Vind ik leuk
Molby +820
vrijdag 23 maart 2018 om 06:04
HIj heeft het helemaal niet hoog in z'n kop. Dat is die gezonde dosis Amsterdamse bluf die een Ajacied hoort te hebben. In interviews op tv vind ik 'm juist heel bescheiden overkomen.
Vind ik leuk
Doe dan! +6383
donderdag 22 maart 2018 om 17:17
Gaat een topper worden
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 17:18
Vind ik ook...

Tuurlijk heb je kans op een lelijke blessure of wat dan ook....

Maar voor de ontwikkeling lijkt het mij toch echt verstandig!

We zullen zien...
Vind ik leuk
Johan.l +4044
donderdag 22 maart 2018 om 17:24
Laat ons genieten, laat ons weer eens met tranen in de ogen voetbal kijken jij Kluivertje jij kan dat
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 17:32
Lang zal ZE leven inderdaad een slim mannetje
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 17:37
Kan die echt zingen die toyboy
Vind ik leuk
stollie38 +17299
donderdag 22 maart 2018 om 17:49
Zeker beter als Luuk de Jong. Piep piep hoi hoi calimero.
Vind ik leuk
Niels92 +36616
donderdag 22 maart 2018 om 17:56
Laat dat gore vuilnis toch gaan :) Geen reactie geven, vuilnis is waardeloos en geen aandacht waard :)
Vind ik leuk
stollie38 +17299
donderdag 22 maart 2018 om 17:58
Hahaha inderdaad. Weet het het het is toch heerlijk om die hallo geen lampen gek te maken. :-D
Vind ik leuk
Hammie +1154
donderdag 22 maart 2018 om 17:51
Hoop dat hij voor buitenland kiest, arrogant blabla manneke
Vind ik leuk
Rondebal +1027
donderdag 22 maart 2018 om 18:30
Domme reactie, iedereen die jij niet mag gun je geen toekomst?!
Vind ik leuk
stratumseind +195162
donderdag 22 maart 2018 om 17:57
Logisch , hij kan moeilijk het " we are the champions " zingen........
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 18:02
Kijk daar hebben we de grappenmaker weer!

Ow ow ow wat ben je toch geweldig...

Vind ik leuk
stratumseind +195162
donderdag 22 maart 2018 om 18:05
dank je
Vind ik leuk
Lucky Kes +7057
donderdag 22 maart 2018 om 18:21
Maar jij moet er wel om lachen...........oh nee..........is jouw naam.
Vind ik leuk
donderdag 22 maart 2018 om 18:00
Haha grappig, voetbalhumor!!
Vind ik leuk
kees ee +923
donderdag 22 maart 2018 om 19:06
. . . ach slim is ook relatief natuurlijk !!, slim tov wat of wie ??
Vind ik leuk
Butsbal +14759
donderdag 22 maart 2018 om 19:47
Jezus wat een non-nieuws
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6773
donderdag 22 maart 2018 om 20:14
Thanks Ronald!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws