'Everton en drie Spaanse clubs vechten om handtekening van ADO-uitblinker'

'Everton en drie Spaanse clubs vechten om handtekening van ADO-uitblinker'

Gepubliceerd: maandag 2 april 2018 om 14:45ma 02-04-2018 om 14:45

De kans bestaat dat ADO Den Haag na dit seizoen op zoek moet naar een opvolger van Wilfried Kanon. De verdediger staat in de belangstelling van een hele rits clubs uit grote competities.

Dat meldt The Sun maandag. Het tabloid schrijft dat Everton met de Spaanse clubs Villarreal, Real Betis en Eibar vecht om de handtekening van Kanon. De Ivoriaanse international staat er goed op in het buitenland en komt bij Everton in aanmerking voor een plek in het centrum van de defensie. Manager Sam Allardyce wil zich in die linie versterken, omdat hij niet blij is met de verdedigers die voorganger Ronald Koeman hem heeft nagelaten.

Het prijskaartje van Kanon wordt geschat op een 'cut-price' van 2,3 miljoen euro. Wat dat betreft komt de belangstelling van meer clubs ADO goed uit, want de eredivisionist kan op die manier de transfersom opdrijven. In 2015 zou Kanon al vertrekken bij ADO, maar het Franse OSC Lille durfde de transfer niet te bezegelen na de medische check. Kanon is inmiddels geopereerd aan zijn hart.

Plaats een reactie

MojoRisin +15215
maandag 2 april 2018 om 14:49
Goede speler, alleen soms wat onhandige kaarten..
Vind ik leuk
Filip_FCU +12066
maandag 2 april 2018 om 14:49
Prima verdediger maar bij Everton of Villareal???
Vind ik leuk
Mo +12963
maandag 2 april 2018 om 14:50
Komt aardig te kort voor die clubs inderdaad. Tussenstapje zou ideaal zijn.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95413
maandag 2 april 2018 om 16:36
Misschien ajax, dat is een niveau lager en een tussenstapje.
Vind ik leuk
maandag 2 april 2018 om 16:41
Wel iets grotere stap, zou dan Mainz doen ofzo. Grotere club dan Ajax maar minder groot als bovengenoemde.
Vind ik leuk
Sil95 +12036
maandag 2 april 2018 om 17:08
Nee wij hebben daar al Matthijs de Ligt. Je weet wel , die jongen die over een jaar of twee in het tricot van Bayern München of Barca speelt :)
Vind ik leuk
Doe dan! +6382
maandag 2 april 2018 om 17:44
Ik heb niks op je tegen @Midden-Noord, maar deze jongen komt toch echt flink tekort voor Ajax. Voor zijn posities zijn bij ons De Ligt, Wöber, Veltman, Schuurs en Tagliafico beter en dan komt Bakker van Jong er ook nog aan voor de linksbackpositie.

Denk eerder een speler voor SC Heerenveen, FC Groningen, dat soort clubs.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95413
maandag 2 april 2018 om 17:52
Groningen en Heerenveen zijn niet echt grote stappen en kunnen dat soort bedragen niet ophoesten. Hij gaat niet voor een zacht prijsje de deur uit.

Die tijd is voorbij en gelukkig! :-p
[Reactie gewijzigd op maandag 2 april 2018 om 17:53]
Vind ik leuk
Doe dan! +6382
maandag 2 april 2018 om 17:58
Betwijfel inderdaad of die clubs hem kunnen betalen, heeft toch ook nog een lang contract?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95413
maandag 2 april 2018 om 20:15
4 jaar dus dokkuh!
Vind ik leuk
Doe dan! +6382
dinsdag 3 april 2018 om 00:15
Meende ik al, ondanks dat het een duur contract is voor een club als ADO, wel slim dat ze zo’n lang contract hebben afgedwongen!
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
maandag 2 april 2018 om 18:07
Groningen heeft een kleinere begroting dan Den Haag dit seizoen. En de stap naar Groningen is echter geen stap omhoog eerder opzij.
Vind ik leuk
maandag 2 april 2018 om 16:57
Speelt bij Ivoorkust gewoon in de basis
Vind ik leuk
Mo +12963
maandag 2 april 2018 om 19:51
Bij gebrek aan beter.
Vind ik leuk
maandag 2 april 2018 om 14:57
Wellicht gaat hij met betere spelers om hem heen ook beter spelen.
Vind ik leuk
maandag 2 april 2018 om 14:50
Hij is goed maar hem gelijk een overstap te maken naar het buitenland??? Ga eens eerst naar de subtop
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
maandag 2 april 2018 om 15:27
Hij is een betere verdediger dan wat er bij de subtop loopt. Hij is international en kan wel mee met dat niveau. En btw hij speelt al in de subtop-;(
Vind ik leuk
Ou Sou Baa +398
maandag 2 april 2018 om 16:00
Wel weinig 2,3 miljoen is voor die clubs wisselgeld. Gewoon minimaal 6 miljoen vragen. Is een international
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
maandag 2 april 2018 om 16:07
Klopt! Zo'n prijskaartje moet je ook met een korrel zout nemen. Den Haag gaat nooit akkoord met dit bedrag.
Vind ik leuk
Ou Sou Baa +398
maandag 2 april 2018 om 16:18
Ik hoop het. En niet te snel happen.
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
maandag 2 april 2018 om 16:28
Komt goed-;)
Vind ik leuk
Thobar +4609
maandag 2 april 2018 om 16:19
Kanon heeft wel een probleempje waar clubs voor terugdeinzen. Voor Ado een gelukkie anders was hij jaren geleden al weggeweest.
Vind ik leuk
Bdog +7153
maandag 2 april 2018 om 14:51
Da's voor ADO inderdaad een kut prijs.
[Reactie gewijzigd op maandag 2 april 2018 om 14:51]
Vind ik leuk
maandag 2 april 2018 om 14:58
5 jarig contract en doorverkopen voor 20.... daar zal het wel op uitdraaien.
Vind ik leuk
Bdog +7153
maandag 2 april 2018 om 15:00
Cut the crap
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
maandag 2 april 2018 om 15:28
Veel te laag voor Kanon en ADO moet 5 miljoen vragen anders niet verkopen.
Vind ik leuk
Smithsonian +43446
maandag 2 april 2018 om 14:56
Prima jongen. Kan die stap wel aan denk ik.
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
maandag 2 april 2018 om 15:32
Bij Ivoorkust kan die ook gewoon heel makkelijk mee.
Vind ik leuk
Romario9 +13783
maandag 2 april 2018 om 17:01
Ivoorkust is ook niet meer wat het geweest is
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
maandag 2 april 2018 om 17:05
Klopt, maar die spelers waar Kanon meespeelt zijn de minste niet hoor.
Vind ik leuk
Shelbourne +6021
maandag 2 april 2018 om 15:00
Toch apart, zien de Nederlandse topclubs dit dan niet goed of heeft die Everton scout het niet juist. Eerlijk gezegd is hij mij nooit opgevallen, zowel positief als negatief. Ik zou zelf zeggen dat Everton wel hoger mag mikken.
Vind ik leuk
Shelbourne +6021
maandag 2 april 2018 om 15:01
Toch apart dat de Nederlandse topclubs hem over het hoofd zien maar blijkbaar Villarreal en Everton het wel in hem zien. Hij is mij nooit positief of negatief opgevallen. Ik denk zelf dat genoemde clubs ook hoger mogen mikken qua centrale verdedigers. Maar goed, die tabloids schrijven ook een hoop onzin natuurlijk.
Vind ik leuk
FC Treurwilg +7677
maandag 2 april 2018 om 15:12
Zeg Shelbourne, ben benieuwd naar jouw kijk op dit gerucht
Vind ik leuk
Midden-Noord +95413
maandag 2 april 2018 om 15:22
Gaat wel wat €€€€€€ opleveren maar oh zo jammer als hij gaat. Kanon is een van de populairste spelers van de club. Ben fan van hem als speler en als mens, mooi mens onze Willie!
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
maandag 2 april 2018 om 15:54
Ligt na dit seizoen nog 4 jaar vast, dus minimaal 5 miljoen vragen, anders heb je als ADO zijnde niet goed onderhandelt. En kanon hoeft ook niet weg met zo'n langdurig contract dus gewoon voet bij stuk houden.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95413
maandag 2 april 2018 om 16:33
Zo is het maat, toch wel lekker dit soort dingen bij de club. Gaat goed zo en ze zijn goed bezig! Mocht Nasser verkocht worden dan is dat denk ook 4 miljoen of meer.
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
maandag 2 april 2018 om 16:36
Op de Aftrap zijn ze ook goed bezig met de jeugd. Gaat lekker zo maat.
Vind ik leuk
broedkip +2222
maandag 2 april 2018 om 15:54
De voetbalwereld is stapelgek geworden. Een leuke eredivisie speler met vele gebreken. Maar wel leuk als Ado een grote transfersom zou kunnen incasseren maar niet voor hem speelt in de Premier League nog geen handvol wedstrijden.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95413
maandag 2 april 2018 om 16:34
Kan zo bij de top van Nederland mee.
Vind ik leuk
Raptor +195
maandag 2 april 2018 om 16:46
Zou Kanon niks voor feyenoord zijn?
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
maandag 2 april 2018 om 17:23
Zou een uitstekende speler voor Feyenoord kunnen zijn. Boem boem Kanon.
Vind ik leuk
maandag 2 april 2018 om 19:56
Kenners genoeg pfff
Vind ik leuk
maandag 2 april 2018 om 20:42
Kanon bij Everton?! Hij past hooguit bij Eibar, meer niet.
Vind ik leuk
Kramertje +1023
dinsdag 3 april 2018 om 13:40
hij heeft dan wel zijn naam mee maar verder is hij mij nog niet echt opgevallen en vreemd genoeg ook niet bij Ajax, Feyenoord, PSV en AZ.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws