Nieuwe rugsponsor voor PSV: 'Net als Philips kleinschalig gestart in Eindhoven'
PSV heeft een nieuwe rugsponsor gevonden. De naam van het Eindhovense online-leerbedrijf GoodHabitz zal tijdens het seizoen 2018/2019 op de achterkant van het PSV-shirt prijken.
Commercieel directeur Frans Janssen is dik tevreden met de nieuwe PSV-partner. "Een bedrijf dat net als Philips in Eindhoven kleinschalig is gestart en daarna hard gegroeid is. De ambities zijn groot en bij ons en GoodHabitz is er het geloof dat PSV daarin een rol kan spelen", wordt Janssen geciteerd door het Eindhovens Dagblad. "De samenwerking past perfect bij onze strategie om een belangrijke rol te spelen binnen deze economisch sterke regio."
GoodHabitz heeft zichzelf voor minstens vier seizoenen aan PSV verbonden, waarvan één als rugsponsor. Na het seizoen 2018/2019 moet het plaatsmaken voor de huidige hoofdsponsor Energiedirect.nl, die dan verder zal gaan als rugsponsor. De Eindhovenaren zijn nog steeds op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor.