Ziyech haalt uit naar Ajax-fans: 'Moeten ze zelf weten, ik vind het hypocriet'

Ziyech haalt uit naar Ajax-fans: 'Moeten ze zelf weten, ik vind het hypocriet'

Gepubliceerd: woensdag 4 april 2018 om 08:08wo 04-04-2018 om 08:08

Waar Hakim Ziyech een van de populairste spelers van Marokko is, werd hij bij Ajax dit seizoen uitgefloten door de eigen fans. De 25-jarige spelmaker haalt zijn schouders erover op.

"Moeten ze lekker zelf weten, ik vind het hypocriet gedrag. De ene aanval mij uitfluiten en als ik dan bij de volgende aanval scoor, moet ik zeker wel bij ze gaan juichen en feestvieren? Zo zit ik niet in elkaar. Wie mij warmte geeft, krijgt warmte terug. Ik ga geen toneelstukjes opvoeren", laat Ziyech weten aan Voetbal International.

Volgens het weekblad heeft de liefde tussen Ziyech en Ajax 'een onherstelbare deuk' opgelopen. 'Nog ruim een maand en de creatieve spelbepaler heeft zijn laatste wedstrijd in de Arena gespeeld. Zijn transferwens is intern bij iedereen bekend.'

"We zien wel wat er gaat komen, eerst dit seizoen maar eens goed afsluiten", reageert Ziyech. "En dan met Marokko naar het WK. Dat wordt geweldig om mee te maken, maar dat niet alleen. We willen daar ook presteren."

Poll

De kritiek op Ziyech gaat te ver

(5490 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 4 april 2018 om 08:14
Fijn als je beste speler zo over zijn publiek denkt.
Vind ik leuk
woensdag 4 april 2018 om 08:15
Koude en kille club, de eigen spelers kotsen over hun eigen publiek. Zie je nergens in de wereld, zo’n slechte supportersschare.
Vind ik leuk
Mauritz +1254
woensdag 4 april 2018 om 08:19
Ja en dat samen met de achterbakse clubleiding dan heb je de slangenkuil wel compleet. Gelukkig ook dit jaar terecht weer niets daar.
Vind ik leuk
Korm +39890
woensdag 4 april 2018 om 08:29
daar zou ik niet zo zeker van zijn...
Vind ik leuk
Jozef +44303
woensdag 4 april 2018 om 08:33
Fijn dat je dit kunt gebruiken om je afkeer over Ajax nog maar eens te uiten. Je zult wel een gelukkig mens zijn nu.
Vind ik leuk
slaski +2298
woensdag 4 april 2018 om 08:25
Jij word op het VMBO zeker de gehele dag uitgefloten ?
Vind ik leuk
DeanJayden +13361
woensdag 4 april 2018 om 08:36
Hele lage domme van inhoud onthouden reactie, overal worden spelers als Hakim uitgefloten en omhelsd omdat zoveel balverlies bij slecht resultaat reacties oproept. Ook jammer om te lezen dat 100 fluiters ervoor zorgen dat deze jongen over zo weinig ruggengraad bezit om zijn feestje met de andere 40.000 fans niet te vieren. Dat mensen als jij überhaupt nog likes krijgen terwijl ze dag in dag uit hetzelfde riedelttje afspelen.
Vind ik leuk
pim4ever +1095
woensdag 4 april 2018 om 10:53
Het zijn natuurlijk veel meer dan 100 fluiters en dat is volledig terecht.
Of denk je dat het toeval is dat hij bij al zijn eerdere clubs werdt uitgefloten?
Vind ik leuk
Jarinr10 +10361
woensdag 4 april 2018 om 09:01
Deze jongen heeft laatste tijd nogal nachtmerries van Ajax. Teveel afstraffingen ziet hij voorbij komen. Hij zit er er erg
mee!
Vind ik leuk
Kraantje +73
woensdag 4 april 2018 om 09:16
Kneus. Bij elke club komt dit voor. Jij suggereert met "eigen spelers" dat meerdere spelers in dit elftal kotsen over hun eigen publiek? Laat me niet lachen man. Ajax heeft een mooie aanhang
Vind ik leuk
Kerim Hemdi +2419
woensdag 4 april 2018 om 09:25
Ajax is een koude kille club. Dat zeggen toch veel spelers en mensen die er gewerkt hebben. Kijk alleen hoe de leiding van de club met elkaar omgaat. Waar mogelijk steken ze elkaar een mes in de rug.
Vind ik leuk
Bhj +2285
woensdag 4 april 2018 om 10:08
O vind jij dat?

Boeien zeg.
Vind ik leuk
Iggy +4517
woensdag 4 april 2018 om 10:33
Aldus een obsessieve droeftoeter puur sang.
Vind ik leuk
Johan1984 +831
woensdag 4 april 2018 om 10:45
Met zijn niveau en ook houding behoor je gewoon constant te presteren! Geen bijna 50x balverlies per wedstrijd te hebben tegen een middenmoter binnen de ED.
Hij kan fijn voetballen, maar alleen daarmee kom je er niet in de absolute top van de voetbalwereld. En daar ligt zijn probleem, mentaliteit.
Ik hoop echt dat hij het gaat redden, maar van mij mag hij gaan deze zomer..
Vind ik leuk
Fc hamkel +1516
woensdag 4 april 2018 om 08:17
Fijn als het publiek zo over zijn beste speler denkt...
Vind ik leuk
pim4ever +1095
woensdag 4 april 2018 om 10:55
Hoe kan hij nou je beste speler zijn,

Beste van de tegenstander kan wel..
Vind ik leuk
Yoamma +1126
woensdag 4 april 2018 om 08:20
Beste speler?!... meest overschatte speler met een inktzwart karakter... Gelukkig nog maar een maandje, zijn we van hem af.
Vind ik leuk
Jozef +44303
woensdag 4 april 2018 om 08:41
Zijn voorzet op Kluivertje werd met een fijngevoeligheid gegeven die veel klasse verraad. Af en toe laat hij verrassende dingen zien.

Ik vind dat een normaal iets voor een Ajax speler op zijn positie.
Hij brengt veel te weinig. De stap van subtop naar top was ook hem te groot. Hij maakt de fout dat hij denkt dat hij voor Ajax net zo belangrijk is dan voor Twente en Heerenveen. Hij verprutst echter 60-80% van zijn balbezit en dat is te veel.

Op zich waardeert het Ajax publiek artiesten als hem wel altijd, maar niet als ze die vreselijk verongelijkte houding aannemen. Bij Twente vond ik hem voetballend de held, maar populair was hij niet dacht ik zo. Hakim moet eens goed in de spiegel kijken. Als hij een stapje naar een andere club wil maken wordt hij ook daar uitgekotst als hij zijn houding niet verandert.

Ik verlang naar een stabieler Ajax zonder Ziyech. Mooier en beter staat al klaar.
[Reactie gewijzigd op woensdag 4 april 2018 om 09:00]
Vind ik leuk
2cents +61664
woensdag 4 april 2018 om 08:57
Niet voor niets had hij met hey publiek in Friesland en Twente een soortgelijke verhouding. Dat altijd bij een ander zoeken zegt in deze alles natuurlijk.
Vind ik leuk
Jozef +44303
woensdag 4 april 2018 om 09:05
Eerlijk is eerlijk. Al zou hij Ajax alsnog naar de titel leiden, dan nog hoop ik dat hij vertrekt. Al met al heeft hij te weinig gebracht en dat is niet de schuld van het publiek. Met een ander houding zou er een betere wisselwerking met het publiek kunnen ontstaan, waardoor hij meer steun en daardoor meer vertrouwen krijgt. Op die manier kunnen zijn prestaties naar een hoger niveau. Jammer dat hij dat niet lijkt te beseffen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 4 april 2018 om 09:05]
Vind ik leuk
2cents +61664
woensdag 4 april 2018 om 09:10
Klopt, hij zal tegen dit probleem aan blijven lopen bij volgende clubs.

In mijn ogen had hij al nooit moeten komen, dus een vertrek vind ik ook prima. Hoewel hij enorm veel talent heeft. De kop is niet goed.

Vandaar dat ik het ook prima vind dat hij niet voor Oranje speelt. Daar had hij ook spijt van gekregen want ook daar had hij een vergelijkbare verhouding met de fans gehad.
Vind ik leuk
Jozef +44303
woensdag 4 april 2018 om 09:12
Het lijkt erop dat hij niet het makkelijkste karakter heeft in de omgang. Van Basten en Blind zijn erom gelyncht...
Vind ik leuk
2cents +61664
woensdag 4 april 2018 om 09:19
Dat ging ook al nergens over. Ziyech haakte ooit af met een lichte blessure, hoewel het nog iets van twee weken tot de betreffende interlands was. Zijn hart lag gewoon elders en dat is prima, maar zeg dat eerlijk en laat anderen niet zo beschadigd worden.
Vind ik leuk
woensdag 4 april 2018 om 09:28
Klopt. Het is naar persoon.

Ook stoort mij dat hij zelf te pas en te onpas zegt zelf zo eerlijk te zijn en hoe hypocriet anderen (Ajax-supporters, niet Marokkaanse Nederlanders) wel niet zijn. Dit is nu al de zoveelste keer.

Hij is zelf de grootste hypocriet. Is helemaal niet eerlijk en scheert voortdurend hele groepen over 1 kam.

Ik zou het schitterend vinden als Hakim Ziyech zijn laatste 5 wedstrijden in Nederland in elk stadion en bij elk balcontact wordt uitgefloten.
Vind ik leuk
mcmodd +26973
woensdag 4 april 2018 om 09:18
Bij FC Twente waren ze maar wat blij met hem als hij weer eens de winnende goal had gemaakt of de beslissende assist had gegeven. Natuurlijk, hij is een beetje een einzelganger en net als de meeste creatieve spelers gaan passes vaak mis, maar ik durf daar rustig bij te stellen dat zijn genialiteit ook niet altijd begrepen wordt. Kijk eens goed hoe vaak een diepe bal wordt gegeven en een medespeler het benul niet heeft dat die bal voor hem was, dat die haalbaar was en dat die hem regelrecht vrij voor de keeper had gezet, als... hij er maar in geloofd had.
Vind ik leuk
2cents +61664
woensdag 4 april 2018 om 09:21
Bij Ajax zijn we ook blij met z’n assists en goals hoor, of denk je van niet.

Ben je daarnaast serieus zijn verhouding met het Twente publiek alweer vergeten?

En ik zie hem iedere wedstrijd spelen. Het aantal haalbare onbegrepen ballen waar jij het over hebt is nihil.

Het zijn vooral de onhaalbare ballen waarin hij helaas grossiert.
[Reactie gewijzigd op woensdag 4 april 2018 om 09:30]
Vind ik leuk
woensdag 4 april 2018 om 09:53
Als je 10 keer een vreselijk moeilijke en ingewikkelde bal probeert zal hij vast 1 keer goed gaan. De andere 9 keren mag het hele team weer omschakelen...

Nou vind ik risico leggen in je spel ansich positief, maar je moet wel weten wanneer je het moet doen en wanneer niet. Doseren dus. Dat is niet Hakims beste eigenschap. Met kritiek omgaan ook niet.
Vind ik leuk
mcmodd +26973
woensdag 4 april 2018 om 11:06
2cents, je kunt er op verschillende manieren naar kijken en ja, ik weet dat zijn assists en goals gewaardeerd worden. Je ziet er ook wel genoeg. Een opportunistische speelwijze heeft regelmatig tot konsekwentie dat er balverlies geleden wordt, maar er wordt dan speciaal op Hakim gelet. Hoevaak lopen Kluivert of Neres zich niet vast en leiden daardoor balverlies? Hun dartelheid en voortdurende neiging om naar binnen te trekken, daarmee de spits zijn (kop)kans ontnemend, wordt al door veel tegenstanders tevoren aangenomen en daarop zijn ze ingesteld. Balverlies is dan het gevolg.

Ik hoef hier niet te pleiten om een beetje van Ziyech te houden, of om zijn balverlies voor lief te nemen, maar de problemen die Ajax vaak ondervindt is het balverlies door veel meer personen in de ploeg. Ik weet precies waar dat door komt, in de allereerste plaats wordt de spelers gezegd vooral hun creativiteit te gebruiken, de tegenstanders te verrassen.

Daarnaast wordt door Ten Hag altijd gepromoot om met meerdere mensen in de zestien van de tegenstander te komen, om daaruit tot scoren te raken. Wanneer zie je dat gebeuren? Precies op de momenten dat of Kluivert, of Neres of iemand anders naar binnen trekt met de bal. De ruimte om een goede pass te geven verdwijnt, de wirwar van benen voorkomt vaak een klutsgoal en soms gaat ie er ook wel in.

Onbegrepen ballen. Ten Hag leert spelers heel veel over passlijnen en zichtlijnen, ook aan de Ajacieden. Ik zie hoe dit na de jaarwisseling zijn uitwerking heeft. De looplijnen die noodzakelijk zijn om in de passlijnen te komen worden soms al dichtgelopen door of tegenstanders, maar meer nog door eigen spelers die de taakverdeling niet altijd echt begrijpen. Dit gaat vanzelf over, maar daarvoor is de zomer pas een periode om het goed ‘in te slijpen’. Bij de trainingen van FC Utrecht heb ik hetzelfde zien gebeuren, zo’n tweeeneenhalf jaar geleden,maar dat verdween al in de voorbereiding voor de competitie. Bij Ajax mag je dat nog niet verwachten.

De verhouding van Ziyech met het FC Twentepubliek was ook tweeslachtig. In die tijd deed ik nog een maatschappelijk project bij o.a. FC Twente en kwam er regelmatig. Een behoorlijk deel had hetzelfde probleem als Ajax nu heeft, maar toch altijd een groter deel nam zijn houding voor lief, ze wisten dat ze zonder Ziyech minder punten zouden binnenslepen en daarin werden ze niet geloochenstraft.
Vind ik leuk
woensdag 4 april 2018 om 11:16
Ik had me eigenlijk voorgenomen niet meer op je te reageren, maar ik kan het niet laten om 2 opmerkingen te maken:

1. Het seizoen na het vertrek van Ziyech ging het juist beter met Fc Twente. Rara hoe kan dat? Hetzelfde zal gaan gebeuren met Ajax wanneer Ziyech is vertrokken.

2. Je stelt het balverlies van buitenspelers als Kluivert en Neres gelijk aan het balverlies van een middenvelder. Dat kan natuurlijk helemaal niet. Balverlies van een middenvelder is veel gevaarlijker. Er staan dan meer mensen voor de bal, het is in het centrum en het is dichter bij de eigen goal. Daarom hebben trainers de neiging om spelers als Ziyech op te stellen als buitenspeler.
Vind ik leuk
2cents +61664
woensdag 4 april 2018 om 11:19
Ook bij Ajax is het een kleine minderheid die fluit, dus dat is echt niet anders dan bij Twente.

En loodlijnen of veel mensen in het strafschopgebied, het maakt allemaal niets uit voor de passes en schoten die gigantisch misgaan bij Ziyech.

Dat geeft met concentratie te maken en het soms even uitstellen van het geven van een bal. Frenkie beheerst dat uitstellen als geen ander. Ziyech moet dat met zijn kwaliteiten ook kunnen.

Het verschil met balverlies van Neres en Kluivert is vooral ook dat het team dan al goed staat om het op te vangen.

Ziyech daarentegen is vaak het eerste aanspeelpunt in de tegenaanval. Dan is iedereen in beweging naar voren. Iemand met zijn pass mag dan niet zo vaak de bal verliezen. Het brengt de eigen ploeg vaker in gevaar dan de tegenstander en dat kan gewoon niet.

Heeft ook niets met Ten Hag te maken en de dingen waar hij naartoe werkt. Onder Bosz en vooral Keizer zag hè hetzelfde bij Ziyech.
Vind ik leuk
woensdag 4 april 2018 om 11:42
Voordeel bij Peter Bosz was dat Ajax pressievoetbal speelde. Dan sta je als team veel verder naar voren en is balverlies minder gevaarlijk. Sterker nog: zolang de bal naar voren gespeeld wordt levert het een nieuwe mogelijkheid om te pressen op nog dichter bij de goal van de tegenstander.
Vind ik leuk
woensdag 4 april 2018 om 09:05
Bij Twente kreeg hij kritiek omdat hij nooit meevederdedigde. In plaats van iets met die kritiek te doen, was meneertje heel verongelijkt en werd heel erg boos. Toen na de transfer naar Ajax bleek Hakim opeens wel meters te kunnen maken en te kunnen meeverdedigen.

Nu bij Ajax krijgt hij kritiek vanwege zijn vele balverlies. Wederom heel terecht, maar in plaats van iets met die kritiek te foen is meneertje weer boos en verongelijkt.

Ziyech wil alleen maar dat mensen veren in zijn reet stoppen. Kritiek geven, hoe terecht ook, mag niet van deze trotse Marokkaan. Nou, lekker oprotten dan!
Vind ik leuk
Jozef +44303
woensdag 4 april 2018 om 09:08
En laten we eerlijk zijn, niemand zit te wachten op het kiekje van een Ziyech getooid met veren in zij 'n reet... :-)
Vind ik leuk
woensdag 4 april 2018 om 09:16
Kan hij trots ronlopen als een pauw...

Ajax wordt veel beter zonder Ziyech. Ziyech, hij zal het zelf misschien niet geloven, is heus niet de enige speler van Ajax die een speler vrij voor de keeper kan zetten. Of een vrije trap erin kan schieten, of van afstand kan scoren...
Sterker nog: anderen zijn daar beter in, want hebben er minder mislukte pogingen voor nodig.
Vind ik leuk
woensdag 4 april 2018 om 09:01
Ik denk er precies hetzelfde over. Lekker weg met die gozer!

Ajax wordt er beter van als team. Dat Ajax dit jaar weer geen kampioen wordt is voor het allergrootste gedeelte 'te danken' aan het egocentrische spel van Hakim Ziyech. Optyfen!
Vind ik leuk
jollyrogers +8372
woensdag 4 april 2018 om 09:03
ik vind het echt ongelooflijk dat je zo over je eigen spelers kunt praten.....
Vind ik leuk
woensdag 4 april 2018 om 09:07
Ik heb meer met Ajax dan met Ziyech. En Ziyech stelt zichzelf en zijn eigen belang ieder keer boven het belang van Ajax. Nou, dan is de keuze simpel.
Vind ik leuk
jollyrogers +8372
woensdag 4 april 2018 om 09:02
of: fijn als je publiek zo over je beste speler denkt.....
Vind ik leuk
rpaulp50 +13441
woensdag 4 april 2018 om 09:53
Hakim heeft nog, voordat hij tegen een bal trapte in het veld voor Ajax, steeds maar gezegd dat Ajax "een leuke tussenstap is...."
en dat was eerlijk, zichtbaar en ook voelbaar.
Daar reageren mensen op, niemand heeft Hakim ooit als een echte Ajacied gezien......Ben je dan zo gevoelig als Hakim is, moet je ook empathie hebben voor je supporters, maar dat ontbreekt geheel.
Vind ik leuk
woensdag 4 april 2018 om 09:22
Fijn als zijn publiek de beste speler van de selectie zo uitfluit.........Zelfde bij ons waar Vloet al eens is uitgefloten, vind ik ook niet kunnen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 4 april 2018 om 09:24]
Vind ik leuk
Adje80 +10295
woensdag 4 april 2018 om 09:48
Publiek heeft gelijk..als je tegen Groningen weer zag hoeveel slechte passes hij gaf...hij geeft ook passes die verder niemand kan geven maar met vd beek en de Jong moet dit op te vangen zijn..vooral zijn arrogante houding en marrokaanse trots zijn de supporters spuugzat..en zo gaat hij het bij zijn volgende club ook niet redden. Bij marrokko fluiten ze hem niet uit maar die hebben ook nog nooit wat gepresteerd, bij fc Eindhoven zouden ze hem ook niet uitfluiten maar bij een topclub moet je presteren en wordt je ook afgerekend op je fouten
Vind ik leuk
woensdag 4 april 2018 om 09:57
Hij koste een dikke 12 miljoen...... En kan soms geniaal zijn. Maar ook in 1 helf 30x bal verlies. En dan krijg je dat te horen. Laat staan zijn gebaartjes. Zyceh....... Tot nooit meer
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12645
woensdag 4 april 2018 om 10:23
Oud nieuws
Vind ik leuk
woensdag 4 april 2018 om 08:18
Nou Hakim,
De ene week moet iedereen weten dat je een goede actie hebt gemaakt en de andere week vindt je het maar vervelend als er opmerkingen gemaakt worden als je niet goed hebt gespeeld.
Vind ik leuk
woensdag 4 april 2018 om 08:18
Tja over hypocriet gesproken. Dat ben je ook nog wel heel kinderachtig als je er zo in blijft hangen. Het is jammer, want Ziyech is zo'n onwijs goede voetballer, maar ach. De derde club die hij via de achterdeur gaat verlaten.
Vind ik leuk
Dee79 +2658
woensdag 4 april 2018 om 08:19
Wat een komiek..hij doet niet anders.
Vind ik leuk
stratumseind +195108
woensdag 4 april 2018 om 08:20
Heerlijk hakim zo n knuppeltje in het hoenderhok gooien.....
Vind ik leuk
pietprecies +11730
woensdag 4 april 2018 om 08:34
Jij zou toch wegblijven? Was net lekker rustig..

Mja het was 1 april natuurlijk, te mooi om waar te zijn ;-)

Je kon het natuurlijk niet meer aan dat je je dagelijkse dosis zuigen naar Ajax spelers en supporters moest missen
[Reactie gewijzigd op woensdag 4 april 2018 om 08:35]
Vind ik leuk
stratumseind +195108
woensdag 4 april 2018 om 09:50
Jullie zitten nou eenmaal in de hoek waar de klappen vallen dus wie ben ik dan om jullie her plezier te gunnen door weg te blijven op vp...
Vind ik leuk
2cents +61664
woensdag 4 april 2018 om 08:55
Dat knuppeltje ligt al 20-30 jaar in het Amsterdamse hoenderhok. Ziyech geeft er hooguit een Schoone tegenaan.

Het overgrote meerendeel van de Ajax fans fluit de eigen spelers niet uit. Een kleine groep wel en daar irriteert de rest zich ook aan.

Ziyech wordt echter wel door meer mensen uitgefloten dan gemiddeld en dat ligt echt niet alleen aan de fluiters.

Voordat Ziyech kwam pruimden al weinig mensen zijn houding. Zie hoe hij werd uitgefloten in zowel Heerenveen als Twente.

Vandaar ook dat velen hem liever niet zagen komen, ondanks dat hij een geweldige speler is. Juist omdat hij zo goed is wekt hij zoveel wrevel. Ook bij de niet fluiters wekt hij een hoge mate van irritatie op door z’n houding én z’n spel. De vele vele mislukte schoten en dito voorzetten is echt ridicuul voor zo’n speler.

Maar goed, de eigen speler uitfluiten moet je niet doen al speelt Ziyech wel een tandje beter als hij geïrriteerd is. Dus misschien speelde hij zonder het gefluit nog veel minder?
Vind ik leuk
stratumseind +195108
woensdag 4 april 2018 om 09:53
In dit geval ligt het ook bij hakim zelf . Bij ons hebben ze soms de pijlen gericht op brenetje en das helemaal onterecht want die kan nou eenmaal niet beter
Vind ik leuk
2cents +61664
woensdag 4 april 2018 om 09:53
Dat is inderdaad een beetje wreed, die jongen presteert naar vermogen.
Vind ik leuk
stratumseind +195108
woensdag 4 april 2018 om 09:56
Precies. Nou ben ik zelf sowieso niet van het fluiten . Nooit gedaan ook niet in mijn actieve supporters leven.
Vind ik leuk
2cents +61664
woensdag 4 april 2018 om 09:58
Niet naar eigen spelers nee, maar ik heb weleens gefloten naar de tegenpartij hoor. ;)
Vind ik leuk
stratumseind +195108
woensdag 4 april 2018 om 10:00
Nhaha dat uitte zich bij mij meer in het heilige Brabantse sacrament ... oftewel ongegeneerd schelden... sorry
Vind ik leuk
2cents +61664
woensdag 4 april 2018 om 10:18
Dat verbaast me niet echt. ;)
Vind ik leuk
stratumseind +195108
woensdag 4 april 2018 om 10:30
De wilde jaren .... ik ben inmiddels in het reine
Vind ik leuk
Quareck +7624
woensdag 4 april 2018 om 10:56
Met jezelf of met de heer? :p
Vind ik leuk
stratumseind +195108
woensdag 4 april 2018 om 10:57
Beiden......
Vind ik leuk
Quareck +7624
woensdag 4 april 2018 om 10:58
Mooi man, das pas zorgeloos bier drinken
Vind ik leuk
stratumseind +195108
woensdag 4 april 2018 om 11:02
Haha vertel mij wat
Vind ik leuk
Spiegel +11099
woensdag 4 april 2018 om 08:21
Ziyech tja, goeie voetballer.

Hij snijdt dit onderwerp toch verdomde vaak aan voor iemand die het niet interesseert...

Misschien wordt er wel naar gevraagd, maar hij kan ook gewoon zeggen: daarover heb ik alles wat ik wilde zeggen eerder al gezegd ofzo.
Vind ik leuk
Tossa +2976
woensdag 4 april 2018 om 08:21
Gelukkig ligt het totaal niet aan je eigen houding, Hakim...
Vind ik leuk
Mauritz +1254
woensdag 4 april 2018 om 08:22
Koude achterbakse koopclub dan krijg je dat ze zelfs hun middelmatige sterspeler gaan uitfluiten, hoe tekenend is dit voor je club.
Vind ik leuk
El Pibe +1393
woensdag 4 april 2018 om 09:16
Ga maar weer filmpjes van Enzo Knol kijken, je hebt je boosheid duidelijk gemaakt...
Vind ik leuk
Quareck +7624
woensdag 4 april 2018 om 10:57
Enzo knol, die jongen zouden ze uit moeten fluiten, slechte muziek, belachelijke naam.. nee, die heeft het niet getroffen
Vind ik leuk
yabba1000 +1351
woensdag 4 april 2018 om 08:27
eerlijk gezegd een voetballer met een magistrale actie maar kan helaas ook verschrikkelijk slecht zijn. hoge pieken diepen dalen. en ja dat gaat het publiek tegenstaan al ben ik van mening dat je je eigen spelers altijd moet steunen.
Vind ik leuk
woensdag 4 april 2018 om 08:28
Ziyech is de beste speler die er op de Nederlandse velden rond loopt.
Vind ik leuk
Mediocre +273
woensdag 4 april 2018 om 08:32
Dit is precies zijn probleem; zijn instelling. Och arme jongen, word je uitgefloten? Wat sneu toch voor je. Als je zijn verhaal omdraait zegt hij eigenlijk dat je hem wel mag bejubelen voor wat hij goed doet, maar je mag hem niet bekritiseren voor wat hij slecht doet. Nou sorry, zo zitten wij supporters niet in elkaar. Ik vind dat nogal hypocriet gedrag van hem. Wij gaan als supporters geen toneelstukje opvoeren.
[Reactie gewijzigd op woensdag 4 april 2018 om 08:32]
Vind ik leuk
CoJW +90
woensdag 4 april 2018 om 08:32
Succes in buitenland! Denkt hij nou echt dat dit niet in buitenland gebeurt.
Kom wees een kerel en kan tegen kritiek!
Vind ik leuk
Bruno Conti +1360
woensdag 4 april 2018 om 08:34
Die chagrijnige blik met verontwaardigde uitstraling, ik kots van dat ventje...
Ben benieuwd wie deze over het paard getild kuttekop in zijn selectie wil hebben... , buiten Marokko dan... pfff
Vind ik leuk
Peb +94
woensdag 4 april 2018 om 08:39
Dat is lekker voetballen zoals Ziyech het schetst. Ik mag alle (on)mogelijke ballen geven en als er dan maar 1 goed valt dan speel ik een goede wedstrijd. Ik ben een Ziyech fan maar je maakt het jezelf ook wel erg moeilijk door zo zwart/wit te denken.
Vind ik leuk
Budazonen +466
woensdag 4 april 2018 om 08:42
Zo zonde dit. Gasten denken gewoon niet na. Ziyech is de beste speler in Nederland. Gaat zoveel fout bij deze speler. Ten eerste had ie een Nederlandse paspoort moeten hebben en spelen voor ned elftal. Ten tweede had ie eerder bij Ajax moeten komen. Dan speelt Ajax vorig jaar nog CL. Ook onze eigen supports zijn knettergek. Effe je beste speler uitfluiten as het effe niet loopt. Waarom vraag ik mij af weleens? Omdat ie Marokkaan is! Deze Marokkaan had de aanvoedersband moeten hebben van Ajax en misschien ned elftal. Dank je wel zogenaamde supporters. Mede mogelijk gemaakt door mensen die zwart wit zien.
Vind ik leuk
woensdag 4 april 2018 om 08:50
Je bent niet goed...25 jaar al. Word nooit wat in het buitenland. Ajax is zijn plafond
Vind ik leuk
woensdag 4 april 2018 om 08:53
Niet goed genoeg omdat zijn mentaliteit ook Marokkaans is...hetzelfde wat jij doet...komt omdat ie marrokaan is...ga toch weg....komt omdat ie zichzelf profileert als de beste maar eigenlijk gewoon een middelmatige voetballer is die geluk heeft dat ie 10000 x de bal mag verliezen...speelt bij Ajax door gebrek aan beter...ik denk zelfs dat Ajax zonder ziyech twee klasses beter word...zonder dat egotripperij
Vind ik leuk
Budazonen +466
woensdag 4 april 2018 om 09:07
Hoe kan het dan zijn dat ie bij Marokko als ie speelt de beste is? Die gaan tenminste wel naar het wk. Supporters moeten zijn eigen spelers steunen niet uitfluiten. Zeker in deze klote tijden. Ik kan geen speler noemen die beter en kompleter is als Ziyech op die plek? Zelfs tegen Groningen Vd week had ie een assist.
Vind ik leuk
Quareck +7624
woensdag 4 april 2018 om 11:01
De beste speler van Nederland? Ben jij stiekem stevie wonder? Eerlijk zeggen!
Vind ik leuk
woensdag 4 april 2018 om 08:49
Word toch niks in het buitenland, 25 jaar en nog steeds niet goed genoeg voor Europese wedstrijden...
Vind ik leuk
Bizzy +23379
woensdag 4 april 2018 om 08:51
Zou goed zijn als Ajax schoon schip gaat maken in het personeelsbestand. Er lopen nog al wag ontevreden mensen rond. Slecht voor het groepsproces en voor het merk Ajax.
Vind ik leuk
ArieBombarie +43205
woensdag 4 april 2018 om 10:18
Buiten Ziyech dan valt het volgens mij wel mee met ontevreden spelers.
Hooguit een Veltman misschien? Misschien Siem ook? En das stupide van onze trainer helaas. Heeft schoon schip maken helaas geen invloed op.
Vind ik leuk
Bizzy +23379
woensdag 4 april 2018 om 10:31
Idd Ziyech, de Jong, Veltman en Younes.

Dan heb je ook nog jongens als Dijks, Cerny, Cassiera en Orejuela. Ook met die jongens zal iets moeten gebeuren.
Vind ik leuk
Foebele +53329
woensdag 4 april 2018 om 08:53
Ieder volwassen persoon weet al vanaf het moment dat Hakim getekend heeft bij Ajax dat hij deze zomer ziu vertrekken, dat de media nu zo het vuurtje op moet stoken zijn we wel gewend als het om Ajax gaat, dan kunnen ze hun afglijdende blaadjes weer verkopen.
Vind ik leuk
stratumseind +195108
woensdag 4 april 2018 om 10:02
Foeb jongen gaat het goed met je? Ik zie je hier zo weinig meer
Vind ik leuk
Foebele +53329
woensdag 4 april 2018 om 12:09
Ja, dat betekend juist dat het heel goed met me gaat! ;-)

Maar bedankt voor je bericht maat! Zijn de banden al opgepompt van de plattekar?
Vind ik leuk
stratumseind +195108
woensdag 4 april 2018 om 12:11
Alles tip top in orde , het nieuwe kampioenshirt is binnen en het vliegticket is besteld......
Vind ik leuk
Foebele +53329
woensdag 4 april 2018 om 12:16
Haha nou het is je gegund, voor deze ene en vooral laatste keer! ;-)
Vind ik leuk
stratumseind +195108
woensdag 4 april 2018 om 12:26
Eerst dit maar eens binnen zien te slepen dan zien we volgend jaar wel verder...
Vind ik leuk
ajax1973 +2376
woensdag 4 april 2018 om 08:55
hij moet eens naar zijn spel kijken zijn overdreven bal verlies schijn verdedigen en het aantal schoten hij nodig heeft voor er eens een op doel is
andere spelers worden naar een paar wedstrijden al onderuit gehaald als ze te weinig brengen en niet pas na een half jaar
hoop echt dat hij aan zijn laatste weken bezig is
Vind ik leuk
Hvdp +1848
woensdag 4 april 2018 om 08:56
Iedereen ziet zijn geweldige potentie
Maar iedereen ziet ook hoe weinig hij daarmee doet
Héél frustrerend
Ik raad iedereen en vooral Zyech zelf zijn wedstrijden eens kritisch terug te zien
Zondag 6x onbegrijpelijk bal verlies achter elkaar! Met gevolg dat het elftal helemaal verkeerd stond
Het grapje Zyech is gevaarlijk voor beide doelen gaat steeds meer rond
Vind ik leuk
Muscles +1733
woensdag 4 april 2018 om 08:59
De kritiek is terecht maar uitfluiten is een stap te ver. Zyech is iemand met een moeilijk karakter die bij scoren ook altijd alleen ‘viert’. Hij heeft briljante momenten maar ook te veel balverlies.....hij zal gaan maar niet naar de absolute top.....Frenkie de Jong is zijn opvolger. Le roi est mort, vive le roi, dat geldt ook in voetbal
Vind ik leuk
Shelbourne +5956
woensdag 4 april 2018 om 08:59
Toch heerlijk zulke concurrentie. Is het geen trainer die op de schopstoel zit, incompetente bestuurders die teren op rijk voetbalverleden, een reserve buitenspeler met een transfersom of de volgende tienertalenten die dusdanig gehyped worden dat het wel mis moet gaan, dan is het wel een narcistische spelmaker die vlak voor de cruciale weken in de competitie voor onrust zorgt.
Vind ik leuk
Johnny020 +146
woensdag 4 april 2018 om 09:02
Opzouten dan als het je niet bevalt. Heeft dit jaar niet in één wedstrijd het verschil kunnen maken. Nokke
Vind ik leuk
Stewie89 +655
woensdag 4 april 2018 om 09:05
Helemaal gelijk, en dan lekker verplicht het publiek bedanken na de wedstrijd. Alhoewel hij ook niet elke Ajacied over één kam kan scheren.
Vind ik leuk
woensdag 4 april 2018 om 09:08
pleur die gozer maar de deur uit
Vind ik leuk
pinkelman +4363
woensdag 4 april 2018 om 09:09
Mannetje is al snel op zijn teentjes getrapt en speelt zo lijkt meer voor de Ziyech.bv dan voor ajax. Moet eens meer naar jahanbakhsh kijken die net zo belangrijk is maar komt heel anders over en heeft niets van 'kijk mij nou eens de beste zijn'. De gunfactor is daarmee ook veel hoger dan die mannetjes die zichzelf zo belangrijk vinden.
Groot gedeelte van die fluitconcerten (zijn houding) heeft denk ik daarmee te maken.
[Reactie gewijzigd op woensdag 4 april 2018 om 09:14]
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
woensdag 4 april 2018 om 09:13
We zullen bloemen voor je meebrengen.
Vind ik leuk
JD85 +667
woensdag 4 april 2018 om 09:16
Nee de hele Amsterdam Arena moet zeker een staande ovatie geven wanneer meneer Ziyech de zoveelste bal meters naast schiet of weer voor de zoveelste keer achter elkaar onnodig balverlies lijdt.

Tuurlijk hij heeft enkele heerlijke passes elke wedstrijd, maar dat houdt niet in dat 75% van alle acties die Ziyech maakt, gewoon mislukken en tot onnodig en risicovol balverlies lijden.

Als je alleen maar de lof wilt hebben, en niet tegen kritiek kunt, dan kan hij van mijn part zijn spullen pakken en een enkeltje Marokko boeken. Wat een walgelijke instelling van een over het paard getild straat schoffie.
[Reactie gewijzigd op woensdag 4 april 2018 om 09:17]
Vind ik leuk
woensdag 4 april 2018 om 09:24
Je hebt het niet eens in de gaten, maar je bent zelf 1 groot toneelstuk met je ongepaste verongelijktheid. En nee, ik beoordeel hem nu niet op zijn voetbalkwaliteiten; die zijn inderdaad prima.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
woensdag 4 april 2018 om 10:14
Heb je het nou tegen Hakim of tegen ons? Hahaha :-p
Vind ik leuk
woensdag 4 april 2018 om 10:29
Haha zou dat nooit tegen jou zeggen :)
Hakim, voel je aangesproken! ;)
Vind ik leuk
Rafael +844
woensdag 4 april 2018 om 09:26
Ja Hakim je had voor de mooiste club van Nederland kunnen spelen waar je als held onthaald zou worden maar je koos voor de aartsrivaal. Misschien denken andere spelers wel 2x na voordat ze naar Ajax gaan ipv alleen de naam Ajax en het salarisstrookje
Vind ik leuk
woensdag 4 april 2018 om 13:48
Jullie zijn in onze ogen niet de aartsrivaal. De directe concurent is al heel lang PSV.
Vind ik leuk
Ale +5830
woensdag 4 april 2018 om 09:30
Joh ga lekker ergens anders voetballen. Een speler vinden die minder dan 30 foute passes per wedstrijd geeft is niet zo moeilijk. Tot ziens Zyech, dag.
Vind ik leuk
yuuup +10831
woensdag 4 april 2018 om 09:50
Ziyech vergeet alleen dat maar een klein deel hem uitfluit, maar hij richting iedereen zo zuur reageert.
Vind ik leuk
woensdag 4 april 2018 om 09:51
Men vergeet in alle discussies dat het vaak gaat over een aantal supporters in het stadion. Er is nooit sprake geweest van massaal uitfluiten. Ja het publiek in Amsterdam is kritisch maar de meerderheid is blij met wat Ziyech aan Ajax toevoegd. Dit soort uitspraken zal het aantal mensen dat hem aan het eind van het seizoen liever voor een mooie som ziet vertrekken doen toenemen. Er is bij Ziyech nooit sprake geweest van zichtbare trots om in het Ajax-shirt te mogen spelen. Als je Ajax slechts ziet als een werkgever waar je voor je centen speelt prima ( hoewel ik het liever anders zie) maar dan krijg je ook niet de warmte. Ik kan niet anders concluderen dat de klik met het publiek er nooit echt is geweest en de liefde steeds verder aan het bekoelen is. Je hoeft idd geen toneel te spelen aan de andere kant maak je het op deze manier extra lastig. Eens in de spiegel kijken kan geen kwaad.
Vind ik leuk
woensdag 4 april 2018 om 09:58
Sorry hoor maar was tegen FC Groningen ook weer slecht. Speelde als een natte krant en ging veel te veel voor eigen succes
Vind ik leuk
linkspoot +699
woensdag 4 april 2018 om 09:58
Gaan we weer...
Vind ik leuk
Kevindo +1975
woensdag 4 april 2018 om 10:00
Ziyech, een waanzinnig goede voetballer, maar wat een enorm conflict heeft hij met 'de rest van de wereld'. Ik heb bij Ziyech altijd het idee dat hij denkt dat de hele wereld tegen hem is, maar beste Hakim; zou het ook kunnen komen door jouw eigen houding? Die arrogante en nonchalante houding waarmee jij 90 minuten lang over een veld banjert, de gebaartjes na een doelpunt etc. Zou het ook voor een (groot) deel bij jezelf kunnen liggen dat, een deel van, het publiek soms wat fluitende geluidjes laat horen en loopt te morren bij een ongeïnteresseerde pass?

Hou alsjeblieft eens op met dat slachtoffer rolletje dat iedereen tegen je is en koop eens een spiegel.

Conclusie: fantastische voetballer, verschrikkelijk persoon.
[Reactie gewijzigd op woensdag 4 april 2018 om 10:02]
Vind ik leuk
Bhj +2285
woensdag 4 april 2018 om 10:06
Ik hekel Ziyech, onze beste voetballer is de zwakste schakel en het ergste is dat hij het zelf niet snapt en niet tegen de kritiek kan.

Ga lekker weg, ik zal je niet missen.
Vind ik leuk
040Dazal! +295
woensdag 4 april 2018 om 10:08
Hij is wel eerlijk en niet zo schijnheilig om het logo te kussen en ondertussen zijn reet ermee afveegt in de kleedkamer. De meeste spelers hebben echt schijt aan de club als ze ergens anders meer kunnen verdienen. Hij is daar gevoelig voor en dan nog steeds uitfluiten. Ik vind het best maar niet slim van Ajax supporters. Die is weg hoor na de zomer 100%
[Reactie gewijzigd op woensdag 4 april 2018 om 10:08]
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
woensdag 4 april 2018 om 10:13
Die fans die hypocriet die zie je hier ook heel veel. Ik scheer niet iedereen over 1 kam!
Vind ik leuk
ArieBombarie +43205
woensdag 4 april 2018 om 10:17
Zo werkt dat in de grote mensen wereld Hakim.
Je krijgt een compliment als je iets goed doet.
Je krijgt kritiek als je iets niet goed doet.

Zegt niks over hoe we je als mens vinden. Maar gewoon over hoe je voetbalt.
Momenten speel je echt geweldig. Te veel momenten speel je belabberd.
20x balverlies in een wedstrijd is voor jou geen uitzondering meer. 'Risico' zeg je dan. Ik zag gister Isco voetballen. De 1e helft geen balverlies. Genoeg risico ook.
Vind ik leuk
Meneer Smith +3258
woensdag 4 april 2018 om 10:18
Eerlijke jongen
Vind ik leuk
Ot +55
woensdag 4 april 2018 om 10:23
zo een speler moet je koesteren, niet uitfluiten. Hooghouder van de eredivisie...
Vind ik leuk
Mari +12442
woensdag 4 april 2018 om 10:27
Hypocriet is hij die slechts bejubeld wilt worden.
Het publiek beloont je door voor je te klappen en je naam te scanderen, maar als je de kantjes ervan af loopt en blijft volharden in het geven van slechte ballen dan maken ze je daarop attent. Speel eens wat zuiniger is het idee er achter.
Ik ben weliswaar niet zo, maar ik begrijp het wel.
Vind ik leuk
woensdag 4 april 2018 om 10:29
Meneer Ziyech gaat overal met narigheid weg, en het ligt altijd aan andere. Fantastische speler dat ziet iedereen, maar als je zes verkeerde ballen achtereen geeft, kan je de 7e ook een keer zonder risico geven.Meneer krijgt Depay neigingen
Vind ik leuk
Pvm9 +912
woensdag 4 april 2018 om 10:32
Dus omdat een deel fluit ga je met de rest niet juichen. Over hypocriet gesproken....door dit soort gedrag zijn mensen juist extra kritisch op je
Vind ik leuk
RtdDub +13355
woensdag 4 april 2018 om 10:32
Dat wordt dan de 3de club op rij waar de voetballer Ziyech best gemist zal worden maar de mens Ziyech totaal niet.
Dan ook nog eens clubs uit 3 totaal verschillende regio's en dus mentaliteit maar ik ga er zonder meer vanuit dat het echt allemaal niet aan Ziyech ligt.
Vind ik leuk
Dordtenees +1185
woensdag 4 april 2018 om 10:37
Spijker, kop.
Vind ik leuk
jari11 +3329
woensdag 4 april 2018 om 13:16
Inderdaad precies dit
Vind ik leuk
Ad Godloos +289
woensdag 4 april 2018 om 10:33
GOED JE BEST DOEN OP DE WK!! DAN KAN JE WEG VOOR 80.000.000!! AJAX BLIJ EN JIJ BLIJ!
Vind ik leuk
Dordtenees +1185
woensdag 4 april 2018 om 10:35
Als meneer 'Het ondergewaardeerde Prinsje' zich eens wat meer op zijn spel ipv de fans gaat richtten, wordt hij misschien wat meer gewaardeerd
Vind ik leuk
woensdag 4 april 2018 om 10:37
Ziyech word meerendeel toegefloten, overal waar hij komt op de foto, positieve woorden enz en fluiten die mensen? Nee een kleine groep, en met zijn verongelijkte gedrag vaak moet hij naar zichzelf kijken

En Psvers die natuurlijk weer hypocriet hierop inspringen, kijk naar jezelf!
Om alles in de vlekken te schieten wat bij Ajax gebeurd, maar zelf dingen goed praten, slappe argumenten dat Lozano in de lucht sloeg???? Gaat toch om de intentie! Dan is het niet relavant dat hij hem niet raakte! Meneer de rechter ik schoot mis, krijg ik nu geen straf?? Dat is net zo dom, En bij elke Ajax overteding topics vol met Psvers die er schande van spreken, dus please hou op over hypocrisie want dat hebben jullie uitgevonden!!!
Vind ik leuk
Ad Godloos +289
woensdag 4 april 2018 om 10:41
ZET ZIYECH OP RECHTS BUITE! EN JE HEB EEN WERELD RECHTS BUITE!!!
Vind ik leuk
woensdag 4 april 2018 om 10:42
Hakim Ziyech, mag blij zijn als een andere club hem wil... door zijn 95% inzet verspeeld 020 weer de titel...
Vind ik leuk
woensdag 4 april 2018 om 10:43
De eerste mens die nooit hypocriet is geweest moet nog geboren worden Ziyech....Is ook vrij lastig aangezien het in de pure basis van de mens zit om te kunnen overleven.
[Reactie gewijzigd op woensdag 4 april 2018 om 10:45]
Vind ik leuk
woensdag 4 april 2018 om 10:46
Zyech kotst van die nep fans logisch
Vind ik leuk
Voetbalfan +1794
woensdag 4 april 2018 om 11:03
Een goede voetballer maar zijn instelling wat betreft dit is een handicap om te slagen bij een grote Europese topclub, Ziyech moet wel over kritiek kunnen!
Wanneer hij zich nu al op zijn pik getrapt voelt en 100% zeker wil vertrekken bij Ajax hoe moet het dan gaan wanneer fans van bijvoorbeeld Arsenal hem uitfluiten wanneer die club hem koopt?
Je speelt bij een Nederlandse topclub Ziyech, je hebt wedstrijden zat gespeeld waar je gewoon een record vestigde met het meeste balverlies!

Er werd uit alle hoeken geschoten zonder succes en de vrije trappen dat liep eerst ook niet zo lekker, heeft hij er wel bij stil gestaan dat die fans zijn salaris meebetalen en dat zij er keihard voor moeten werken om een seizoenkaart of los kaartje te kunnen kopen?
Ziyech moet verdorie nog aan toe niet zo zitten zeuren als een klein kind, ik vind het ook zielig wanneer je dan ineens niet meer wilt juichen omdat je eventjes bent uitgefloten tijdens een slechte periode.
Anders maar snel 30 a 35 miljoen euro vangen en veel succes in het buitenland, daar zal hij het zwaar genoeg krijgen met veel kritiek op zijn spel want hij legt nou eenmaal veel risico erin.
Hij is wel belangrijk voor Ajax dat vergeet ik niet, maar hij moet zich niet te groot voelen en zich arrogant gaan gedragen.
Vind ik leuk
woensdag 4 april 2018 om 11:59
een echte Hakim reactie ..... het ligt nooit aan hem, altijd aan een ander ... ach, hopelijk speelt ie een goed WK dan krijgt ie een mooie transfer waar ze hem nooit zullen uitfluiten ?? ha ha en dan Frenkie op 10 bij Ajax volgend seizoen. Hakim laat het alleen tegen de kleine clubs zien ... uitfluiten hoort niet maar hij roept het voor een deel ook over zichzelf af .. steeds maar weer zo verongelijkt gedragen ...
Vind ik leuk
woensdag 4 april 2018 om 12:11
Bontkraag,! Heeft kort lontje! Lange teentjes, enz enz! Ga toch lekker Nasr het RIF! Altijd maar in de slachtoffer rol! Voetbal nou maar gewoon eens. Dan gaan we verder lullen.....
Vind ik leuk
AfcaJB +212
woensdag 4 april 2018 om 12:22
En maar in de slachtoffer rol blijven, heel zielig dit. Je bent een talent volle voetballer Hakim maar word eens volwassen en bessef even dat dit ook bij het voetbal hoort. Als je karakter half zo goed zal zijn als je talent weet je dat dit gaan aandacht geven waard is. Alsof je silvana een huis vol zwarte pieten geeft. Ik hoop dat je een snel een ander team vind met een publiek dat via jou ogen kijkt want in Heereveen, Twente en Amsterdam is iedereen al in je act getrapt!
Vind ik leuk
Basik013 +719
woensdag 4 april 2018 om 12:49
Hij heeft helemaal gelijk
Vind ik leuk
jari11 +3329
woensdag 4 april 2018 om 13:13
Geweldige voetballer, jammer dat zijn karakter niet zo geweldig is. Ik vind het jammer dat hij weggaat. Maar hij hoeft zich er niet zo duidelijk over uit te laten vind ik, niet zo netjes. Laat hem dan ook maar niet spelen de laatste wedstrijden.
Vind ik leuk
Eindje040 +778
woensdag 4 april 2018 om 13:30
Hahah hun beste speler kotst zn eigen publiek uit.... wat een club zeg
[Reactie gewijzigd op woensdag 4 april 2018 om 13:30]
Vind ik leuk
Aspers +577
woensdag 4 april 2018 om 13:37
Zal me beniewen als hij naar de EPL gaat en daar 35x de bal in een wedstrijd verliest. Kijken of de fans daar dan wel voor hem blijven klappen, want die vervelende Amsterdammers snappen er blijkbaar niks van.
Vind ik leuk
aartstyle +1787
woensdag 4 april 2018 om 14:13
Niet geschikt als prof die Ziyech. Geen enkele zelfkritiek......

Ja ajax publiek is kritisch. Dat wist je van te voren. Die mensen betalen best wat geld voor een seizoenkaart en eisen dan prestaties of mensen waar ze zich aan kunnen spiegelen. Een gesprek als supporter met Ziyech gaat niet dus de enige manier om je ongenoegen te uiten is door te gaan fluiten.

Eerst naar je zelf kijken Hakim dat is het enige waar je invloed op hebt.
Vind ik leuk
debacle +551
woensdag 4 april 2018 om 15:06
hoge bomen vangen veel wind...
naar welke topclub moet hij dan waar de spelers niet uitgefloten worden als ze ondermaats presteren?

misschien beter naar de zandbak... daar zit immers geen kip (halal)
Vind ik leuk
woensdag 4 april 2018 om 15:41
Als er een is die toneel speelt is het wel Ziyech
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1083
woensdag 4 april 2018 om 15:56
Ja want in het buitenland word je niet uitgefloten als je slecht presteert willen jullie zeggen? laat me niet lachen, ze krijgen een riant salaris en dan mag je als fans niks zeggen? dan moet je lekker bij de amateurs gaan ballen want bij een topclub in het buitenland is het net zo erg zo niet erger.
Vind ik leuk
mba4u2c +3584
woensdag 4 april 2018 om 16:07
Met andere woorden, ik blijf zeker niet na dit seizoen...
Vind ik leuk
aswin +47
woensdag 4 april 2018 om 18:31
Respectloos naar een speler dit hij heeft volkomen gelijk

Vind ik leuk
Arias psv +598
woensdag 4 april 2018 om 18:33
Zijn geen supporters in 020
Vind ik leuk
myrthewit +1669
woensdag 4 april 2018 om 18:36
Hij moet niet zo stom zijn om alle schepen achter zich te verbranden. Misschien is hij gedwongen om bij Ajax te blijven door bepaalde omstandigheden, dus kan hij beter zijn mond houden....
Vind ik leuk
Tampert +71
woensdag 4 april 2018 om 18:42
Nog een paar wedstrijden en dan is Ziyech weg. Ik ben 40 jaar Ajaxsupporter maar zou voor zulke ondankbare honden op de tribune ook niet willen voetballen. Om je kapot te schamen.
Vind ik leuk
Butsbal +14759
donderdag 5 april 2018 om 07:56
Ik fluit ook wel eens een speler / de spelers uit, maar wel als er afgefloten is. Tijdens een wedstrijd is gewoon not done.
Net of daar ooit iemand beter is door gaan voetballen...
Vind ik leuk
Marco S +6604
donderdag 5 april 2018 om 18:43
Hoi Hakim, ik wens jou een top wk en marcje een top bonus. Toedeloe en bedankt voor alle prijzen die je ons hebt geschonken.. groeten uit Amsterdam
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws