Achahbar grapt over Ajax: Ik denk dat iedereen mijn achtergrond wel kent

Achahbar grapt over Ajax: "Ik denk dat iedereen mijn achtergrond wel kent"

woensdag 11 april 2018 om 17:40

Anass Achahbar en Arnaut Groeneveld kijken met een positief gevoel naar de rematch tegen Ajax van volgende week maandag. De wedstrijd moet worden overgespeeld, omdat Jong Ajax een middenvelder opstelde die geschorst was: Teun Bijleveld.

De spelers van NEC kregen te horen dat de wedstrijd overgespeeld moest worden. "Dat is alsof je een wedstrijd hebt gewonnen", beschrijft Groeneveld het gevoel voor de camera van FOX Sports. "Het is voor ons denk ik een cruciale wedstrijd. We zijn er heel blij mee, maar je moet hem wel winnen. Anders heb je er niets aan. Ik hou me er niet mee bezig hoe Ajax zich voelt of wat ze doen. We moeten zorgen dat we die winnen om kampioen te worden. Dat is het enige wat telt."

Eerst moet er afgerekend worden met Helmond Sport. "Ik ben sowieso iemand die het van dag tot dag bekijkt. Eerst maar eens vrijdag winnen, daarna op naar Ajax. We zijn er ons bewust van dat we vrijdag moeten winnen", zegt Groeneveld.

Achahbar hoopt dat NEC er uiteindelijk alsnog in slaagt om landskampioen te worden, na de 2-0 nederlaag in Amsterdam. "Dat maakt het alleen maar mooier voor mij. Ik hou ervan om lekker gek te doen tegen Ajax en ze in de zeik te nemen. Ik denk dat iedereen mijn achtergrond wel kent (Achahbar speelde bij Feyenoord, red.), dus dat maakt het alleen maar mooier voor mij."

Plaats een reactie

woensdag 11 april 2018 om 17:41
Het gaat spoken op de Toekomst
Vind ik leuk
Kees Bman +3289
woensdag 11 april 2018 om 17:53
Zeker weten 0-3 voor NEC
Vind ik leuk
JustH +7611
woensdag 11 april 2018 om 20:20
Dat is een echte kille herhaler, Kees
Vind ik leuk
Kees Bman +3289
woensdag 11 april 2018 om 20:22
Denk jij Just dat Ajax gaat winnen ,ik denk namelijk van niet.
Vind ik leuk
JustH +7611
woensdag 11 april 2018 om 21:47
Jij denkt, en je weet het zeker, verwarrend.
zoiets als, ik geloof dat ik denk dat ik misselijk wordt, ik weet het wel zeker.
Vind ik leuk
Kees Bman +3289
donderdag 12 april 2018 om 06:22
Dat worden ze in de hoofdstad allemaal van jouw,en denken moet jij aan iemand anders over laten die er verstand van heeft.
Vind ik leuk
JustH +7611
donderdag 12 april 2018 om 11:22
Volgens mij ging dit even over jouw warrigheid.
Lees anders even terug.
Vind ik leuk
Kees Bman +3289
donderdag 12 april 2018 om 17:57
Hoeft niet Just ik weet wat ik doe.
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 18:02
Dan wordt het vast een sprookje.
Vind ik leuk
Mo +11108
woensdag 11 april 2018 om 17:42
Ik zeg Dolberg Orejuela Siem de Jong erin
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 17:43
Dolberg kan niet meer volgensmij, is al 10x in de basis gestart bij 1.
Vind ik leuk
donderdag 12 april 2018 om 13:00
En dan doet Jong Ajax het toch ;)
Vind ik leuk
donderdag 12 april 2018 om 14:54
Scherp;)
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 17:45
Daar horen ze idd ook
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 17:48
Dat is helemaal niet nodig. Jong Ajax zal NEK opnieuw overklassen op eigen kracht.
Vind ik leuk
Tim +2688
woensdag 11 april 2018 om 18:06
Hihihi NEC schrijf je met een C, gekkerd.

Vind ik leuk
donderdag 12 april 2018 om 05:27
Zoon van je oma? Dat betekent dus dat je pa ... ah laat maar. Het verklaart iig een hoop.
Vind ik leuk
donderdag 12 april 2018 om 05:38
Heb zelf voor de naam gekozen dus weet niet wat je wil zeggen maar mij heb je er niet mee haha.
Vind ik leuk
donderdag 12 april 2018 om 13:00
Kon je vader hem niet in zijn broek houden bij zijn schoonmoeder?
Vind ik leuk
Kees Bman +3289
woensdag 11 april 2018 om 17:54
Weet je zeker dat je verliest ,dus ik zeg doen.
Vind ik leuk
#KeizerIn +3179
woensdag 11 april 2018 om 17:54
Hzo? Jong Ajax is toch voor de ontwikkeling van de talenten? Juist mooi dat talenten als Ekkelenkamp, Sierhuis, Bakker enz nog een extra wedstrijd tegen een bijna ED waardige tegenstander kunnen spelen.
Vind ik leuk
Degraaf +13808
woensdag 11 april 2018 om 17:56
NEC is echt niet ED waardig, die worden in de ED helemaal weggetikt.
Vind ik leuk
#KeizerIn +3179
woensdag 11 april 2018 om 18:03
Ik zeg ook bijna, want ze spelen in de top van JL. Ze kunnen ook nog kampioen worden en hebben ook nog nacompetitie.
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 18:04
Door wie dan?
Vind ik leuk
Mo +11108
woensdag 11 april 2018 om 21:45
Met deze selectie door ongeveer 15/18 ploegen
Vind ik leuk
donderdag 12 april 2018 om 06:44
Weggetikt? Dat lijkt mij sterk. Met de kwaliteit, wat er in de ere divisie rond loopt.
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 17:43
Anus Achahbar, de jongen die zichzelf in de zeik neemt.
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 17:43
Wat dacht je van Sjaak zwart
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 17:48
Dat hij een grappige oude man is, die door sommige "mensen" wel eens met wat meer respect benaderd mag worden.
Vind ik leuk
Kijkmaar +1648
woensdag 11 april 2018 om 18:41
Dat is jou mening bijl er, voor 99,9% van Nederland is het gewoon een seniele oneerlijke man met hoogmoedswaanzin.
Vind ik leuk
LarsNL16 +2371
woensdag 11 april 2018 om 18:56
Het is vooral en man met enorme clubliefde die inderdaad door een flinke Ajax-bril kijkt. Ik snap niet wat iedereen nog loopt te zeiken op hem onder zijn filmpjes. Je weet dat bij hem Ajax goed is en de rest slecht. Kijk die filmpjes dan niet..
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 19:26
Ik denk dat jij aan grootheidswaanzin leidt Kijkmaar. Want om jezelf 99 procent te geven is overdreven.
Daarnaast is Swart een oud voetballer die als enige van zijn generatie nog steeds actief is op het veld en zeker gerespecteerd wordt in Nederland.
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 april 2018 om 19:27]
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 19:53
Kijk.. daar hebben we zo'n "mens"..
Vind ik leuk
Iggy +2421
woensdag 11 april 2018 om 20:42
Ow ja joh?!
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 17:44
Al stel je Ajax 1 op NEC wint want dat word een stuk makkelijker
Vind ik leuk
LarsNL16 +2371
woensdag 11 april 2018 om 18:57
Wat wil je nou eigenlijk zeggen?
Vind ik leuk
Jozef +29718
woensdag 11 april 2018 om 20:40
Arie Jas doet een amechtige poging om grappig te zijn.

Nou ja, volgende keer beter...
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 17:44
Siem de Jong orejuela erin. Cassiera voorin en gaan met die banaan.
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 17:49
Liever Ekkelenkamp dan Siem de Jong.
Vind ik leuk
#KeizerIn +3179
woensdag 11 april 2018 om 18:04
Helemaal mee eens!
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 18:03
Hwahaha :--------
Vind ik leuk
NMGN1 +200
woensdag 11 april 2018 om 19:59
Lekker janken jonge, ik heb jou niet zien klagen toen ajax met de B2 naar Sittard kwam.
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 20:16
Jullie zijn toch zo'n grote club voor jupiler begrip??? Dan zou je geen hulp van de knvb nodig hebben.
Vind ik leuk
NMGN1 +200
woensdag 11 april 2018 om 20:18
Echt vermoeiend mensen als jij.
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 20:26
Omdat het te confronterend wordt.
Vind ik leuk
NMGN1 +200
woensdag 11 april 2018 om 20:29
Nee niet echt, regels zijn regels en nec heeft voor de wedstrijd aangegeven dat die jongen geschorst was, dat ajax hier niks mee doet kan nec niks aan doen. Ik denk dat je bij jezelf ook wel te rade kan gaan om het zekere voor het onzekere maar te nemen als je 5 gele kaarten hebt. Buiten dat zie ik Fortuna 'gewoon' kampioen worden, wij gaan zeker nog een keer verliezen die laatste potjes. Iig succes en mochten jullie het worden gun ik het jullie van harte.
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 20:37
Ik zeg ook niet dat het jullie schuld is. Direct dat huilie huilie is niet nodig, het is de knvb zen schuld. Ajax wist van niks en buiten dat om als iemand anders had gespeeld hadden jullie gewonnen? In ieder geval succes ja. Jullie dan maar via de play offs.
Vind ik leuk
NMGN1 +200
woensdag 11 april 2018 om 20:42
Waarschijnlijk waren we er dan ook af gegaan, punt is nog steeds dat er een geschorste speler werd opgesteld. Maar ja hier gaan we het toch nooit over eens worden :)
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 april 2018 om 20:43]
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 20:45
Eens. Succes vrijdag. We zullen zien hoe het gaat lopen.
Vind ik leuk
Quaresma +2880
woensdag 11 april 2018 om 17:45
Man man man, lekker gek doen? Je speelt tegen jong Ajax hè knul, je moet je kapot schamen dat je met al je talent in de Jupiler League rondloopt.
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 april 2018 om 17:45]
Vind ik leuk
LarsNL16 +2371
woensdag 11 april 2018 om 18:59
Hahaha inderdaad zeg! Dit zou de nieuwe spits van Feyenoord 1 worden. Op enkele leuke doelpunten na heeft hij helemaal niets laten zien. Ook niet bij PEC waar hij toen aan verhuurd werd. Nu lekker gek doen in de Juup
Vind ik leuk
HanV +2987
woensdag 11 april 2018 om 21:22
Helaas had PEC hem niet gehuurd.
Vind ik leuk
LarsNL16 +2371
woensdag 11 april 2018 om 23:05
Gekocht transfervrij wat dan nog? Bakte er niets van daar
Vind ik leuk
Eendracht +11786
woensdag 11 april 2018 om 17:50
Ik hoop dat Fortuna kampioen wordt.
Heeft Ajax volgend jaar met Perr toch nog een kampioen in de gelederen, dat gun ik ze wel..
Vind ik leuk
LarsNL16 +2371
woensdag 11 april 2018 om 18:59
Als Jong Ajax kampioen wordt hebben ze er meer. Maar ik bemoei niet..
Vind ik leuk
derksen +8230
woensdag 11 april 2018 om 17:53
Achplofbar!
Vind ik leuk
Paul1982 +8946
woensdag 11 april 2018 om 18:20
Gek doen deed hij tijdens de eerste wedstrijd ook al, heb nog nooit iemand zo slap over het veld zien slenteren.
Vind ik leuk
debacle +455
woensdag 11 april 2018 om 18:28
Achabar grapt over Ajax, heel nederland grapt over achabar!!
Vind ik leuk
Jozef +29718
woensdag 11 april 2018 om 20:42
Hoezo, wie is Achabar dan?
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 18:30
Ik vraag me nu toch af of die Bijleveld voor deze wel of niet geschorst is of voor de wedstrijd van aanstaande vrijdag
Vind ik leuk
Voebtal +1191
woensdag 11 april 2018 om 18:36
Mooie carrière zeg.. Van feyenoord naar de jl.. Lol
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 19:28
Anass Achahbar , ik ben zelf 100% Feyenoord fan maar even dit,
Jij had als je beter je best gedaan had nu eerste spits bij ons kunnen zijn nu speel je bij een niks zeggend clubje uit de eerste divisie die door toedoen van de KNVB nog een extra kans krijgt om als nog kampioen te kunnen worden van de Juup.
Ik hoop en gun het de mannen uit Sittard nu nog meer en hopelijk gebeurt het ook dat Fortuna promoveert en jij leert je grote mond een beetje te houden en eens in de spiegel gaat kijken!
Vind ik leuk
NMGN1 +200
woensdag 11 april 2018 om 20:00
Nou nou, stoere praat hoor!
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 19:31
Teleurstellend voetballetje met overgewicht
Vind ik leuk
Jan84 +51
woensdag 11 april 2018 om 19:32
Mag die desbetreffende speler dan nu wel meedoen? Want ik neem aan dat die nu dit weekend dan geschorst is.
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 20:00
Kan niet wachten op de huldiging van Ajax. Zou echt mooi zijn als het in de stad gekeken kan worden op grote schermen.
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 20:03
Slim om je zo te uiten voor de wedstrijd hahahhah ik denk dat J.Ajax al gemotiveerd is vanwege het onterecht overspelen.
Vind ik leuk
MeAgain +4802
woensdag 11 april 2018 om 21:04
Onterecht overspelen? Jong Ajax had gewoon de drie punten moeten inleveren. PSV werd ook uit de beker geknikkerd omdat ze een speler hadden opgesteld die geschorst zou zijn. De KNVB zou eens één lijn moeten trekken.
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 21:21
Neem aan dat je over zo’n 10 jaar geleden praat?

Die situatie is niet vergelijkbaar. De KNVB had destijds gemeld dat de speler geschorst was en PSV stelt hem toch op.
Vind ik leuk
Bergwag +528
woensdag 11 april 2018 om 20:35
Ik denk dat iedereen mijn achtergrond wel kent (Achahbar speelde bij Feyenoord, red.)

De redactie denkt daar dus blijkbaar anders over...
Vind ik leuk
Pjotr26 +1174
woensdag 11 april 2018 om 20:42
iedereen grapt over ajax.........
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 21:42
Past ook beter bij die achterlijke achabar om gek te doen komt uit rotterdam
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 22:07
Nou Lieve Anass, zorg jij maar eens dat je drie jaar achtereenvolgens een bal raakt. Want je verleden kent iedereen, maar ze kennen je van het heden. Dat is ook grappig om te zien. Clowntje
Vind ik leuk
woensdag 11 april 2018 om 23:29
ananasnek
Vind ik leuk
donderdag 12 april 2018 om 08:40
Wat een zeikerd !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Achahbar grapt over Ajax: "Ik denk dat iedereen mijn achtergrond wel kent"