Achahbar grapt over Ajax: Ik denk dat iedereen mijn achtergrond wel kent

    Achahbar grapt over Ajax: "Ik denk dat iedereen mijn achtergrond wel kent"

    Gepubliceerd: woensdag 11 april 2018 om 17:40wo 11-04-2018 om 17:40

    Anass Achahbar en Arnaut Groeneveld kijken met een positief gevoel naar de rematch tegen Ajax van volgende week maandag. De wedstrijd moet worden overgespeeld, omdat Jong Ajax een middenvelder opstelde die geschorst was: Teun Bijleveld.

    De spelers van NEC kregen te horen dat de wedstrijd overgespeeld moest worden. "Dat is alsof je een wedstrijd hebt gewonnen", beschrijft Groeneveld het gevoel voor de camera van FOX Sports. "Het is voor ons denk ik een cruciale wedstrijd. We zijn er heel blij mee, maar je moet hem wel winnen. Anders heb je er niets aan. Ik hou me er niet mee bezig hoe Ajax zich voelt of wat ze doen. We moeten zorgen dat we die winnen om kampioen te worden. Dat is het enige wat telt."

    Eerst moet er afgerekend worden met Helmond Sport. "Ik ben sowieso iemand die het van dag tot dag bekijkt. Eerst maar eens vrijdag winnen, daarna op naar Ajax. We zijn er ons bewust van dat we vrijdag moeten winnen", zegt Groeneveld.

    Achahbar hoopt dat NEC er uiteindelijk alsnog in slaagt om landskampioen te worden, na de 2-0 nederlaag in Amsterdam. "Dat maakt het alleen maar mooier voor mij. Ik hou ervan om lekker gek te doen tegen Ajax en ze in de zeik te nemen. Ik denk dat iedereen mijn achtergrond wel kent (Achahbar speelde bij Feyenoord, red.), dus dat maakt het alleen maar mooier voor mij."

    Plaats een reactie

    The Iceman +11545
    woensdag 11 april 2018 om 17:41
    Het gaat spoken op de Toekomst
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3513
    woensdag 11 april 2018 om 17:53
    Zeker weten 0-3 voor NEC
    Vind ik leuk
    Mo +11797
    woensdag 11 april 2018 om 17:42
    Ik zeg Dolberg Orejuela Siem de Jong erin
    Vind ik leuk
    Joey2000 +369
    woensdag 11 april 2018 om 17:43
    Dolberg kan niet meer volgensmij, is al 10x in de basis gestart bij 1.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 17:45
    Daar horen ze idd ook
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7044
    woensdag 11 april 2018 om 17:48
    Dat is helemaal niet nodig. Jong Ajax zal NEK opnieuw overklassen op eigen kracht.
    Vind ik leuk
    Tim +4812
    woensdag 11 april 2018 om 18:06
    Hihihi NEC schrijf je met een C, gekkerd.

    Vind ik leuk
    Reaper +32
    donderdag 12 april 2018 om 05:27
    Zoon van je oma? Dat betekent dus dat je pa ... ah laat maar. Het verklaart iig een hoop.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7044
    donderdag 12 april 2018 om 05:38
    Heb zelf voor de naam gekozen dus weet niet wat je wil zeggen maar mij heb je er niet mee haha.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3513
    woensdag 11 april 2018 om 17:54
    Weet je zeker dat je verliest ,dus ik zeg doen.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 17:43
    Anus Achahbar, de jongen die zichzelf in de zeik neemt.
    Vind ik leuk
    Arias psv +602
    woensdag 11 april 2018 om 17:43
    Wat dacht je van Sjaak zwart
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3603
    woensdag 11 april 2018 om 17:48
    Dat hij een grappige oude man is, die door sommige "mensen" wel eens met wat meer respect benaderd mag worden.
    Vind ik leuk
    Arias psv +602
    woensdag 11 april 2018 om 17:44
    Al stel je Ajax 1 op NEC wint want dat word een stuk makkelijker
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3326
    woensdag 11 april 2018 om 18:57
    Wat wil je nou eigenlijk zeggen?
    Vind ik leuk
    Jozef +40028
    woensdag 11 april 2018 om 20:40
    Arie Jas doet een amechtige poging om grappig te zijn.

    Nou ja, volgende keer beter...
    Vind ik leuk
    Quaresma +5804
    woensdag 11 april 2018 om 17:45
    Man man man, lekker gek doen? Je speelt tegen jong Ajax hè knul, je moet je kapot schamen dat je met al je talent in de Jupiler League rondloopt.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 april 2018 om 17:45]
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3326
    woensdag 11 april 2018 om 18:59
    Hahaha inderdaad zeg! Dit zou de nieuwe spits van Feyenoord 1 worden. Op enkele leuke doelpunten na heeft hij helemaal niets laten zien. Ook niet bij PEC waar hij toen aan verhuurd werd. Nu lekker gek doen in de Juup
    Vind ik leuk
    HanV +4634
    woensdag 11 april 2018 om 21:22
    Helaas had PEC hem niet gehuurd.
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3326
    woensdag 11 april 2018 om 23:05
    Gekocht transfervrij wat dan nog? Bakte er niets van daar
    Vind ik leuk
    derksen +8937
    woensdag 11 april 2018 om 17:53
    Achplofbar!
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11832
    woensdag 11 april 2018 om 18:20
    Gek doen deed hij tijdens de eerste wedstrijd ook al, heb nog nooit iemand zo slap over het veld zien slenteren.
    Vind ik leuk
    debacle +487
    woensdag 11 april 2018 om 18:28
    Achabar grapt over Ajax, heel nederland grapt over achabar!!
    Vind ik leuk
    Jozef +40028
    woensdag 11 april 2018 om 20:42
    Hoezo, wie is Achabar dan?
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 18:30
    Ik vraag me nu toch af of die Bijleveld voor deze wel of niet geschorst is of voor de wedstrijd van aanstaande vrijdag
    Vind ik leuk
    Voebtal +7614
    woensdag 11 april 2018 om 18:36
    Mooie carrière zeg.. Van feyenoord naar de jl.. Lol
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 19:28
    Anass Achahbar , ik ben zelf 100% Feyenoord fan maar even dit,
    Jij had als je beter je best gedaan had nu eerste spits bij ons kunnen zijn nu speel je bij een niks zeggend clubje uit de eerste divisie die door toedoen van de KNVB nog een extra kans krijgt om als nog kampioen te kunnen worden van de Juup.
    Ik hoop en gun het de mannen uit Sittard nu nog meer en hopelijk gebeurt het ook dat Fortuna promoveert en jij leert je grote mond een beetje te houden en eens in de spiegel gaat kijken!
    Vind ik leuk
    NMGN1 +177
    woensdag 11 april 2018 om 20:00
    Nou nou, stoere praat hoor!
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 19:31
    Teleurstellend voetballetje met overgewicht
    Vind ik leuk
    Jan84 +119
    woensdag 11 april 2018 om 19:32
    Mag die desbetreffende speler dan nu wel meedoen? Want ik neem aan dat die nu dit weekend dan geschorst is.
    Vind ik leuk
    |ens1999 +72
    woensdag 11 april 2018 om 20:00
    Kan niet wachten op de huldiging van Ajax. Zou echt mooi zijn als het in de stad gekeken kan worden op grote schermen.
    Vind ik leuk
    Bergwag +951
    woensdag 11 april 2018 om 20:35
    Ik denk dat iedereen mijn achtergrond wel kent (Achahbar speelde bij Feyenoord, red.)

    De redactie denkt daar dus blijkbaar anders over...
    Vind ik leuk
    Chebaisit +737
    woensdag 11 april 2018 om 21:42
    Past ook beter bij die achterlijke achabar om gek te doen komt uit rotterdam
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2806
    woensdag 11 april 2018 om 22:07
    Nou Lieve Anass, zorg jij maar eens dat je drie jaar achtereenvolgens een bal raakt. Want je verleden kent iedereen, maar ze kennen je van het heden. Dat is ook grappig om te zien. Clowntje
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 23:29
    ananasnek
    Vind ik leuk
    donderdag 12 april 2018 om 08:40
    Wat een zeikerd !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws