Fortuna-baas krijgt trap na: 'Niemand behandelt succesvolle coach op zo'n manier'

    Fortuna-baas krijgt trap na: 'Niemand behandelt succesvolle coach op zo'n manier'

    woensdag 11 april 2018 om 21:19

    Gedurende zijn arbitragezaak met Fortuna Sittard koos Sunday Oliseh ervoor om zich stil te houden, maar inmiddels is de voormalig hoofdtrainer van de Limburgse club het zwijgen zat. Op zijn eigen website haalt hij nog één keer duidelijk uit naar eigenaar Isitan Gün.

    Wegens een verstoorde arbeidsrelatie hoeft Fortuna Sittard Oliseh niet terug in dienst te nemen. Wel moet zij hem nog een afkoopsom van circa negentigduizend euro betalen. De Nigeriaanse oefenmeester ziet zichzelf als winnaar in de arbitragezaak, die hij zelf had aangespannen na zijn gedwongen vertrek bij de revelatie van de Jupiler League. Aanleiding was, naar verluidt, zijn verzoek aan de spelers om zwart geld te weigeren.

    "Het meest schandelijke, verschrikkelijke, ondankbare en respectloze wat een clubeigenaar kan doen tegenover een loyale en succesvolle coach", zo schrijft Oliseh over de situatie. De oud-speler van Ajax, Juventus en Borussia Dortmund stond sinds afgelopen zomer aan het roer bij Fortuna en de prestaties waren uitstekend. De Limburgers staan nu, met nog drie wedstrijden op het programmma, op de eerste plaats. 

    Poll

    Gaat Fortuna Sittard de titel pakken?

    (822 stemmen)

    Plaats een reactie

    Patrickj3 +2386
    woensdag 11 april 2018 om 21:21
    Wat een ellende,lekker verder gaan met je leven
    Vind ik leuk
    Dicky +17121
    woensdag 11 april 2018 om 21:27
    Ja of niet? Dat hij zegje wil doen is hem goed recht. Maar als hij nou een beetje begaan zou zijn met die selectie dan zou hij wachten tot na het seizoen. Dit soort nonsens is niet goed voor de rust binnen de club.
    Vind ik leuk
    jari4ever +1023
    woensdag 11 april 2018 om 21:36
    Denk niet dat er ook maar iemand iets van aantrekt
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 22:04
    Ik ga pas verder met mijn leven wanneer alle schuldigen van dit onrecht genadeloos hard zijn gestraft!
    Vind ik leuk
    Kayzer +2234
    woensdag 11 april 2018 om 22:54
    Wat spreek je goed Nederlands Sunday!!
    Vind ik leuk
    Hakbal +720
    woensdag 11 april 2018 om 21:24
    Jong Ajax wint de titel. Maar fortuna wordt tweede en promoveert. NEC mag van mij nog mooi een jaartje op dit niveau blijven spelen. Kut club
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +10299
    woensdag 11 april 2018 om 21:28
    Jong ajax is niet eens een club, dan is Nec nog altijd beter.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 21:28
    €90.000,- dat is een hoop geld voor Nederlandse begrippen als het gaat om rechtzaken als ik mij niet vergis. Snap wel dat Oliseh zich ziet als winnaar.
    Vind ik leuk
    sooike1973 +668
    woensdag 11 april 2018 om 21:40
    Hoezo? Zal gewoon het bedrag zijn dat hij volgens contract nog te goed had. Moet altijd afgekocht worden dus niks winnaar
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 21:58
    Zo zou je het inderdaad kunnen zien. Echter, wordt uit het artikel niet duidelijk of hij al is uitbetaald door Fortuna ja of de nee. Dus in het geval van een eventuele extra €90.000 zou je van een winnaar kunnen spreken. Maar dat wordt uit dit artikel dus niet duidelijk. Heb om eerlijk te zijn deze soap ook niet gevolgd en ken het fijne er dus niet van.
    Vind ik leuk
    PRICE +17702
    woensdag 11 april 2018 om 21:34
    Werkt niet met slijk gooien,vlug daarmee stoppen en proberen weer iets moois te vinden in een andere club. Helaas zal dit wel een smet op zijn carrière hebben en nieuwe clubs tegen houden in hun keuze.
    Vind ik leuk
    JustH +10652
    donderdag 12 april 2018 om 00:23
    Hij mag een zwartgeld circuit van mij bekend maken.
    Geen probleem mee, anderen moeten het ook eerlijk spelen.
    Vind ik leuk
    remakil +4408
    woensdag 11 april 2018 om 21:35
    Pfft... wordt die gosert wel zat hoor...
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 22:05
    Als je problemen met mij hebt bel je mijn advocaat maar!
    Vind ik leuk
    remakil +4408
    woensdag 11 april 2018 om 22:55
    Nou, hilarisch zeg...
    Moet je niet ff iemand bedreigen met je troll accountje... :z...
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 23:33
    Ik bedreig niemand, maar ik ga je wel aanklagen voor deze abusievelijke aantijgingen!
    Vind ik leuk
    remakil +4408
    donderdag 12 april 2018 om 00:29
    Goh, wat grappig...
    Over een week is je accountje verleden tijd, moet je weer grappig proberen te zijn onder een andere naam... gaaaaaap
    Vind ik leuk
    Chebaisit +356
    woensdag 11 april 2018 om 21:38
    Die oliseh komt in nederland niet meer aan de bak
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 22:06
    Ik ga lekker cashen in het buitenland, dit hondenland verdient Sunday niet!
    Vind ik leuk
    Vato75 +1832
    woensdag 11 april 2018 om 22:21
    Zielig mannetje mazzel dachten er maar meer zou als jou
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 23:27
    en nu na bed je moeder heeft al drie keer geroepen zet je pc uit
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 23:31
    Als je het verschil tussen na en naar niet weet kan je beter zelf naar bed gaan.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 23:39
    agh gut ga je nu ook nog de wijsneus uithangen, ik ben niet zo'n kneus met nep accountjes
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 23:44
    Ik heb ook geen nep accounts en ben daarnaast geen kleuter die het fundamentele verschil tussen na en naar niet weet.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22041
    woensdag 11 april 2018 om 21:42
    Die 90K incasseren en doorgaan met je leven Oliseh..
    Vind ik leuk
    woensdag 11 april 2018 om 22:10
    Daar hebben we onze narcist weer. Ben benieuwd wanneer hij zijn debuut gaat maken in het circus en het liefst ergens hier heel ver vandaan! Hadden ze hem er maar 3 weken eerder uitgestampt dan waren ze al kampioen geweest! Ben benieuwd wie deze acrobaat in dienst gaat nemen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Fortuna-baas krijgt trap na: 'Niemand behandelt succesvolle coach op zo'n manier'