Kramer: 'Als je thuis bedreigd wordt door supporters... niet waar je van droomt'

Kramer: 'Als je thuis bedreigd wordt door supporters... niet waar je van droomt'

vrijdag 13 april 2018 om 16:16

Michiel Kramer kijkt met gemengde gevoelens terug op zijn ruim twee seizoenen in dienst van Feyenoord. De boomlange spits van Sparta heeft er altijd al van gedroomd om voor de stadionclub te spelen, maar voelde weinig waardering in De Kuip.

"Als je thuis wordt bedreigd door supporters en in het stadion wordt uitgescholden door supporters... Dat is niet echt waar je van droomt", vertelt Kramer aan RTV Rijnmond. De spits gaf eerder deze week een interview met Voetbal International en uitte daarin zijn ongenoegen over zijn Feyenoord-tijd: Kramer maakte zestien competitiegoals in zijn eerste seizoen, maar raakte daarna volledig uit beeld.

Kramer sprak in dat interview ook zijn wens uit om ooit in de Verenigde Staten te spelen, maar nuanceert die uitlatingen. "Het buitenlandse avontuur trekt wel, maar ik ben hier nog niet klaar volgens mij. Ik heb eerst hier nog iets af te maken (handhaving met Sparta, red.) en dan pas wil ik naar volgend jaar kijken. Of er al clubs zijn die zich gemeld hebben? Nee, maar ik wil het pas weten als het seizoen klaar is."

Lees ook: Buitenlands avontuur in de maak voor Kramer: "Had ik thuis beloofd"

Plaats een reactie

vrijdag 13 april 2018 om 16:20
Kramer,is een spelertje voor Nek ofzo.
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 16:22
Je nek zit onder je hoofd, NEC zit vlak langs je linkse borstkas
Vind ik leuk
5by5 +1024
vrijdag 13 april 2018 om 16:27
Dacht dat NEC in de Jupiler League zat?
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 16:30
Linkse borstkas?
Leg ff uit aub.
Vind ik leuk
kevinleo +2291
vrijdag 13 april 2018 om 17:41
Ja je borstkas stemt blijkbaar gewoon links.. kan allemaal toch tegenwoordig
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 17:42
Ik ben geen arts,maar volgens mij heb je geen rechtse of linkse borstkast.
Vind ik leuk
kevinleo +2291
vrijdag 13 april 2018 om 18:23
Hahaha volgens mij ook niet.
Vind ik leuk
NMGN1 +200
vrijdag 13 april 2018 om 17:05
Dit is de doorsnee vitesse supporter, grote bek veilig achter de Pc maar in het echt stellen ze geen kut voor. Rennen is het beste wat ze kunnen.
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 17:14
Oké.ik ben Vitesse supporter?
Heb ik zelf nooit geweten.
Maar ik zal zelf nooit rennen voor supportertjes die een pandabeertje op hun shirt hebben.
Vind ik leuk
Dicky +13396
vrijdag 13 april 2018 om 19:25
De gemiddelde NECer is net zo respectloos richting Vitesse hoor. Het slaat nergens op van beide kanten.
Vind ik leuk
NMGN1 +200
vrijdag 13 april 2018 om 19:55
Eens, eigenlijk gaat het allemaal nergens over. Maar toch komt bij mij echt wel wat los bij nec-vites en vice versa, weet niet hoe dat bij jou zit?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 13 april 2018 om 20:02]
Vind ik leuk
Dicky +13396
vrijdag 13 april 2018 om 20:08
Het maakt bij mij irritatie los. Ik irriteer mij mateloos aan die kut rivaliteit tussen Arnhem en Nijmegen. NEC mag van mij promoveren, ik vind het alleen jammer dat de derby dan terug is. Die rivaliteit is volledig ontspoort en gaat veel te ver.
Vind ik leuk
NMGN1 +200
vrijdag 13 april 2018 om 20:41
Ik vind het wel wat hebben, zolang het allemaal binnen proportie blijft.
Vind ik leuk
Dicky +13396
vrijdag 13 april 2018 om 20:52
Dat doet het al jaren niet.
Vind ik leuk
NMGN1 +200
vrijdag 13 april 2018 om 21:11
Klopt, maar jaren geleden was het dan ook veel erger als voorgaande derby's, naar mij weten niks gebeurd
Vind ik leuk
Horas +283
vrijdag 13 april 2018 om 21:07
Ze moeten wel achter hun scherm zitten, in het stadion zitten ze nooit.
Vind ik leuk
Spartan +4297
vrijdag 13 april 2018 om 17:19
Alle clubs buiten de top 3 zouden Kramer maar al te grag willen hebben!
Vind ik leuk
Dicky +13396
vrijdag 13 april 2018 om 19:27
Nou ik denk niet dat Vitesse, AZ, Heerenveen, Utrecht in Kramer een eerste spits zien en 2e viool wil hij niet zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 18:58
Jij scoort punten.... druif!
Vind ik leuk
Jay5713 +2968
vrijdag 13 april 2018 om 16:22
Kramer is een prima speler voor de middenmoot of de ploegen daaronder. Een avontuur in het buitenland zou wel mooi voor hem zijn, zeker na een mislukte overstap naar het Midden-Oosten een paar seizoenen geleden.
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 16:22
Prima goser. Was toch heel belangrijk in het mooie kampioensjaar.
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 18:59
Precies. Die zogenaamde supporters die het een goed idee vonden om hem en zijn gezin te bedreigen mogen ze van mij opsluiten. Stelletje eikels die helemaal niks met het mooie Feyenoord te maken hebben.
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 21:32
Absoluut waar. Zulke gasten zijn geen supporter van een club.
Vind ik leuk
Marco S +3159
vrijdag 13 april 2018 om 16:24
Stonden ze je op te wachten bij de FEBO?
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 16:26
probeer je grappig te zijn of ben je dat ook?
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 16:40
Probeert hij.
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 16:29
Buitenlands avontuur,nieuwe start en heel die negatieve ellende tegen zich achter hem laten en zorgen dat je een dikke portemonnee krijgt en een lange neus naar iedereen
Vind ik leuk
yuuup +7613
vrijdag 13 april 2018 om 16:49
Dat gebeurt wel vaker bij Feyenoord geloof ik.
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 19:00
Bij andere clubs evenzeer. Maar het is wel zonde dat er mensen zijn die menen zoiets te kunnen maken.
Vind ik leuk
Dicky +13396
vrijdag 13 april 2018 om 19:29
Veel sympathisanten dus daar zitten dan automatisch veel mongolen tussen. Daar kunnen Feyenoord of de supporters niets aan doen.
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 17:02
Kan begrijpen dat hij ervan baalt. Hij deed altijd zijn best, maar het is Kramer en geen Messi. Gekocht voor 1,5 miljoen. Als je dat afzet tegen de 3,5 miljoen voor Bilal, die in drie jaar nog niet 1 x waardevol is geweest, heeft Kramer get prima gedaan.
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 19:01
En zo is het!

Het shirtje met zijn naam wordt door mij gekoesterd en gedragen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +6127
zaterdag 14 april 2018 om 01:43
Leuke loyale supporters......eerst Kramer, dan Gio, als ik Gio was zou ik na dit seizoen lekker vertrekken naar een club met een lager Tokkie gehalte.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Kramer: 'Als je thuis bedreigd wordt door supporters... niet waar je van droomt'