Kramer: 'Als je thuis bedreigd wordt door supporters... niet waar je van droomt'

    Kramer: 'Als je thuis bedreigd wordt door supporters... niet waar je van droomt'

    vrijdag 13 april 2018 om 16:16

    Michiel Kramer kijkt met gemengde gevoelens terug op zijn ruim twee seizoenen in dienst van Feyenoord. De boomlange spits van Sparta heeft er altijd al van gedroomd om voor de stadionclub te spelen, maar voelde weinig waardering in De Kuip.

    "Als je thuis wordt bedreigd door supporters en in het stadion wordt uitgescholden door supporters... Dat is niet echt waar je van droomt", vertelt Kramer aan RTV Rijnmond. De spits gaf eerder deze week een interview met Voetbal International en uitte daarin zijn ongenoegen over zijn Feyenoord-tijd: Kramer maakte zestien competitiegoals in zijn eerste seizoen, maar raakte daarna volledig uit beeld.

    Kramer sprak in dat interview ook zijn wens uit om ooit in de Verenigde Staten te spelen, maar nuanceert die uitlatingen. "Het buitenlandse avontuur trekt wel, maar ik ben hier nog niet klaar volgens mij. Ik heb eerst hier nog iets af te maken (handhaving met Sparta, red.) en dan pas wil ik naar volgend jaar kijken. Of er al clubs zijn die zich gemeld hebben? Nee, maar ik wil het pas weten als het seizoen klaar is."

    Lees ook: Buitenlands avontuur in de maak voor Kramer: "Had ik thuis beloofd"

    Plaats een reactie

    Jay5713 +3057
    vrijdag 13 april 2018 om 16:22
    Kramer is een prima speler voor de middenmoot of de ploegen daaronder. Een avontuur in het buitenland zou wel mooi voor hem zijn, zeker na een mislukte overstap naar het Midden-Oosten een paar seizoenen geleden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 april 2018 om 16:22
    Prima goser. Was toch heel belangrijk in het mooie kampioensjaar.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26287
    vrijdag 13 april 2018 om 18:59
    Precies. Die zogenaamde supporters die het een goed idee vonden om hem en zijn gezin te bedreigen mogen ze van mij opsluiten. Stelletje eikels die helemaal niks met het mooie Feyenoord te maken hebben.
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 april 2018 om 21:32
    Absoluut waar. Zulke gasten zijn geen supporter van een club.
    Vind ik leuk
    Marco S +4047
    vrijdag 13 april 2018 om 16:24
    Stonden ze je op te wachten bij de FEBO?
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 april 2018 om 16:26
    probeer je grappig te zijn of ben je dat ook?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80823
    vrijdag 13 april 2018 om 16:40
    Probeert hij.
    Vind ik leuk
    PRICE +17476
    vrijdag 13 april 2018 om 16:29
    Buitenlands avontuur,nieuwe start en heel die negatieve ellende tegen zich achter hem laten en zorgen dat je een dikke portemonnee krijgt en een lange neus naar iedereen
    Vind ik leuk
    yuuup +8533
    vrijdag 13 april 2018 om 16:49
    Dat gebeurt wel vaker bij Feyenoord geloof ik.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26287
    vrijdag 13 april 2018 om 19:00
    Bij andere clubs evenzeer. Maar het is wel zonde dat er mensen zijn die menen zoiets te kunnen maken.
    Vind ik leuk
    Dicky +17107
    vrijdag 13 april 2018 om 19:29
    Veel sympathisanten dus daar zitten dan automatisch veel mongolen tussen. Daar kunnen Feyenoord of de supporters niets aan doen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 april 2018 om 17:02
    Kan begrijpen dat hij ervan baalt. Hij deed altijd zijn best, maar het is Kramer en geen Messi. Gekocht voor 1,5 miljoen. Als je dat afzet tegen de 3,5 miljoen voor Bilal, die in drie jaar nog niet 1 x waardevol is geweest, heeft Kramer get prima gedaan.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26287
    vrijdag 13 april 2018 om 19:01
    En zo is het!

    Het shirtje met zijn naam wordt door mij gekoesterd en gedragen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7194
    zaterdag 14 april 2018 om 01:43
    Leuke loyale supporters......eerst Kramer, dan Gio, als ik Gio was zou ik na dit seizoen lekker vertrekken naar een club met een lager Tokkie gehalte.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Kramer: 'Als je thuis bedreigd wordt door supporters... niet waar je van droomt'