Toekomstige Feyenoorder: Maakt niet uit of het een Ayoub-show gaat worden

    Toekomstige Feyenoorder: "Maakt niet uit of het een Ayoub-show gaat worden"

    Gepubliceerd: vrijdag 13 april 2018 om 22:54vr 13-04-2018 om 22:54

    Yassin Ayoub speelt komende zondag tegen zijn toekomstige werkgever. Met FC Utrecht treedt hij aan tegen Feyenoord en de belangen zijn groot voor de spelmaker. Hij wil met een Europees ticket uit de Domstad vertrekken en de vierde plek op de ranglijst overnemen. 

    "Het gaat om de drie punten, toch? Of als jij me er zes belooft. Dan ga ik nog harder werken", aldus Ayoub, die verder geen bijzondere gevoelens heeft bij het duel, tegenover AD. Mogelijk wacht hem een bijzonder onthaal in De Kuip. "Het maakt echt niet uit of het een Yassin Ayoub-show gaat worden of niet. Ik zit er niet op te wachten, niet op te hopen, dat ze me gaan toezingen."

    Ayoub zal FC Utrecht na zes seizoenen gaan verlaten. De middenvelder laat er geen twijfel over bestaan: tot het einde van zijn contract zal hij zich volledig inzetten voor de club. "Het gaat erom dat FC Utrecht het hoogst haalbare heeft en dat is de Europa League. Wanneer ik met een goed gevoel naar Rotterdam-Zuid ga? Met dat ticket."

    Plaats een reactie

    Koeroe +12544
    vrijdag 13 april 2018 om 22:58
    Ik denk dat ayoub wel eens heel geliefd kan gaan worden in Rotterdam-Zuid. Juiste instelling en mentaliteit. Nu alleen nog iets wat het vaak ontbeert bij ons. Goed voetballen!
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 april 2018 om 23:01
    Alleen jammer dat hij vaker geblesseerd is.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24225
    zaterdag 14 april 2018 om 00:13
    Wat is dit voor grote onzin. Hij is nu een paar weken geblesseerd geweest. Ik denk dat ik me geen blessure kan herinneren in de vijf jaar hiervoor.
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 april 2018 om 23:00
    Zo hoort het ook , blijven voetballen en mooi afsluiten met opgeheven hoofd via de voordeur naar buiten, ik hoop natuurlijk dat mijn club wint zondag maar zijn instelling is in ieder geval goed.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10907
    vrijdag 13 april 2018 om 23:02
    Zegt niets verkeerd. Zal bij Feyenoord moeten knokken voor basisplaats, maar zie hem wel in line-up komen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27502
    vrijdag 13 april 2018 om 23:05
    Op en top prof die Ayoub. 6 jaar lang genoten van zijn spel. Het ga je goed in Rotterdam!
    Vind ik leuk
    FCU10 +676
    vrijdag 13 april 2018 om 23:18
    Altijd genoten van hem. Dankbare herinneringen aan zijn spel die nooit vergeten zullen worden. Een op en top prof! Succes bij Feyenoord en je zal altijd met open armen ontvangen worden in de Galgenwaard!
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 april 2018 om 00:20
    Welkom op de beste site sex Dating ==>> www.sexydrom.com
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12022
    zaterdag 14 april 2018 om 00:25
    Een nep bitch met teelballen
    Vind ik leuk
    Blindsy +13710
    zaterdag 14 april 2018 om 07:41
    Genoteerd. Maar Lillie, wat vindt jij nou van de voetbalkwaliteiten van Ayoub?
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 april 2018 om 08:11
    Leuke speler,

    Zal hopelijk voor veel kijkplezier zorgen voor zowel de feijenoorders als de neutrale voetballiefhebber.

    Nette correcte jongen.


    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws