Toekomstige Feyenoorder: Maakt niet uit of het een Ayoub-show gaat worden

Toekomstige Feyenoorder: "Maakt niet uit of het een Ayoub-show gaat worden"

vrijdag 13 april 2018 om 22:54

Yassin Ayoub speelt komende zondag tegen zijn toekomstige werkgever. Met FC Utrecht treedt hij aan tegen Feyenoord en de belangen zijn groot voor de spelmaker. Hij wil met een Europees ticket uit de Domstad vertrekken en de vierde plek op de ranglijst overnemen. 

"Het gaat om de drie punten, toch? Of als jij me er zes belooft. Dan ga ik nog harder werken", aldus Ayoub, die verder geen bijzondere gevoelens heeft bij het duel, tegenover AD. Mogelijk wacht hem een bijzonder onthaal in De Kuip. "Het maakt echt niet uit of het een Yassin Ayoub-show gaat worden of niet. Ik zit er niet op te wachten, niet op te hopen, dat ze me gaan toezingen."

Ayoub zal FC Utrecht na zes seizoenen gaan verlaten. De middenvelder laat er geen twijfel over bestaan: tot het einde van zijn contract zal hij zich volledig inzetten voor de club. "Het gaat erom dat FC Utrecht het hoogst haalbare heeft en dat is de Europa League. Wanneer ik met een goed gevoel naar Rotterdam-Zuid ga? Met dat ticket."

Plaats een reactie

Koeroe +7044
vrijdag 13 april 2018 om 22:58
Ik denk dat ayoub wel eens heel geliefd kan gaan worden in Rotterdam-Zuid. Juiste instelling en mentaliteit. Nu alleen nog iets wat het vaak ontbeert bij ons. Goed voetballen!
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 23:01
Alleen jammer dat hij vaker geblesseerd is.
Vind ik leuk
mcmodd +17675
zaterdag 14 april 2018 om 00:13
Wat is dit voor grote onzin. Hij is nu een paar weken geblesseerd geweest. Ik denk dat ik me geen blessure kan herinneren in de vijf jaar hiervoor.
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 23:00
Zo hoort het ook , blijven voetballen en mooi afsluiten met opgeheven hoofd via de voordeur naar buiten, ik hoop natuurlijk dat mijn club wint zondag maar zijn instelling is in ieder geval goed.
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 23:19
Kuijt kwam toendertijd ook van Utrecht en daar tot het laatste moment zich voor Utrecht ingezet. Ayoub wil het ook zo doen. Mooi toch. Nu Utrecht straks Feyenoord. Straalt zo wel iets uit met deze houding.
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 23:02
Zegt niets verkeerd. Zal bij Feyenoord moeten knokken voor basisplaats, maar zie hem wel in line-up komen.
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 23:05
Op en top prof die Ayoub. 6 jaar lang genoten van zijn spel. Het ga je goed in Rotterdam!
Vind ik leuk
FCU10 +716
vrijdag 13 april 2018 om 23:18
Altijd genoten van hem. Dankbare herinneringen aan zijn spel die nooit vergeten zullen worden. Een op en top prof! Succes bij Feyenoord en je zal altijd met open armen ontvangen worden in de Galgenwaard!
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 23:43
Nu kan Ayoub wel lekker mee naar Marbella volgend seizoen.
Vind ik leuk
vrijdag 13 april 2018 om 23:54
Elk nadeel heb z'n voordeel ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 14 april 2018 om 00:20
Welkom op de beste site sex Dating ==>> www.sexydrom.com
Vind ik leuk
zaterdag 14 april 2018 om 00:25
Een nep bitch met teelballen
Vind ik leuk
Blindsy +5145
zaterdag 14 april 2018 om 07:41
Genoteerd. Maar Lillie, wat vindt jij nou van de voetbalkwaliteiten van Ayoub?
Vind ik leuk
Utca030 +5307
zaterdag 14 april 2018 om 07:07
Ayoub altijd vol in de strijd een goede prof, jammer dat je utreg verlaat yassin, we hebben van je genoten. Het ga je goed bij Feijenoord, succes man.
Vind ik leuk
HJR +5981
zaterdag 14 april 2018 om 11:09
Geeft hij altijd alles dan? Lees net dat hij nog harder werkt als de wedstrijd 6 punten op zal leveren. Hij kan dus nog harder werken ;)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 14 april 2018 om 11:09]
Vind ik leuk
Utca030 +5307
zaterdag 14 april 2018 om 17:51
Dat wel natuurlijk.
Vind ik leuk
zaterdag 14 april 2018 om 08:11
Leuke speler,

Zal hopelijk voor veel kijkplezier zorgen voor zowel de feijenoorders als de neutrale voetballiefhebber.

Nette correcte jongen.


Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Toekomstige Feyenoorder: "Maakt niet uit of het een Ayoub-show gaat worden"