Toekomstige Feyenoorder: Maakt niet uit of het een Ayoub-show gaat worden

    Toekomstige Feyenoorder: "Maakt niet uit of het een Ayoub-show gaat worden"

    vrijdag 13 april 2018 om 22:54

    Yassin Ayoub speelt komende zondag tegen zijn toekomstige werkgever. Met FC Utrecht treedt hij aan tegen Feyenoord en de belangen zijn groot voor de spelmaker. Hij wil met een Europees ticket uit de Domstad vertrekken en de vierde plek op de ranglijst overnemen. 

    "Het gaat om de drie punten, toch? Of als jij me er zes belooft. Dan ga ik nog harder werken", aldus Ayoub, die verder geen bijzondere gevoelens heeft bij het duel, tegenover AD. Mogelijk wacht hem een bijzonder onthaal in De Kuip. "Het maakt echt niet uit of het een Yassin Ayoub-show gaat worden of niet. Ik zit er niet op te wachten, niet op te hopen, dat ze me gaan toezingen."

    Ayoub zal FC Utrecht na zes seizoenen gaan verlaten. De middenvelder laat er geen twijfel over bestaan: tot het einde van zijn contract zal hij zich volledig inzetten voor de club. "Het gaat erom dat FC Utrecht het hoogst haalbare heeft en dat is de Europa League. Wanneer ik met een goed gevoel naar Rotterdam-Zuid ga? Met dat ticket."

    Plaats een reactie

    Koeroe +9578
    vrijdag 13 april 2018 om 22:58
    Ik denk dat ayoub wel eens heel geliefd kan gaan worden in Rotterdam-Zuid. Juiste instelling en mentaliteit. Nu alleen nog iets wat het vaak ontbeert bij ons. Goed voetballen!
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 april 2018 om 23:01
    Alleen jammer dat hij vaker geblesseerd is.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19841
    zaterdag 14 april 2018 om 00:13
    Wat is dit voor grote onzin. Hij is nu een paar weken geblesseerd geweest. Ik denk dat ik me geen blessure kan herinneren in de vijf jaar hiervoor.
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 april 2018 om 23:00
    Zo hoort het ook , blijven voetballen en mooi afsluiten met opgeheven hoofd via de voordeur naar buiten, ik hoop natuurlijk dat mijn club wint zondag maar zijn instelling is in ieder geval goed.
    Vind ik leuk
    PRICE +17476
    vrijdag 13 april 2018 om 23:19
    Kuijt kwam toendertijd ook van Utrecht en daar tot het laatste moment zich voor Utrecht ingezet. Ayoub wil het ook zo doen. Mooi toch. Nu Utrecht straks Feyenoord. Straalt zo wel iets uit met deze houding.
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 april 2018 om 23:02
    Zegt niets verkeerd. Zal bij Feyenoord moeten knokken voor basisplaats, maar zie hem wel in line-up komen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22046
    vrijdag 13 april 2018 om 23:05
    Op en top prof die Ayoub. 6 jaar lang genoten van zijn spel. Het ga je goed in Rotterdam!
    Vind ik leuk
    FCU10 +696
    vrijdag 13 april 2018 om 23:18
    Altijd genoten van hem. Dankbare herinneringen aan zijn spel die nooit vergeten zullen worden. Een op en top prof! Succes bij Feyenoord en je zal altijd met open armen ontvangen worden in de Galgenwaard!
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 april 2018 om 00:20
    Welkom op de beste site sex Dating ==>> www.sexydrom.com
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +10928
    zaterdag 14 april 2018 om 00:25
    Een nep bitch met teelballen
    Vind ik leuk
    Blindsy +7739
    zaterdag 14 april 2018 om 07:41
    Genoteerd. Maar Lillie, wat vindt jij nou van de voetbalkwaliteiten van Ayoub?
    Vind ik leuk
    Utca030 +7894
    zaterdag 14 april 2018 om 07:07
    Ayoub altijd vol in de strijd een goede prof, jammer dat je utreg verlaat yassin, we hebben van je genoten. Het ga je goed bij Feijenoord, succes man.
    Vind ik leuk
    HJR +6369
    zaterdag 14 april 2018 om 11:09
    Geeft hij altijd alles dan? Lees net dat hij nog harder werkt als de wedstrijd 6 punten op zal leveren. Hij kan dus nog harder werken ;)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 14 april 2018 om 11:09]
    Vind ik leuk
    Utca030 +7894
    zaterdag 14 april 2018 om 17:51
    Dat wel natuurlijk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 april 2018 om 08:11
    Leuke speler,

    Zal hopelijk voor veel kijkplezier zorgen voor zowel de feijenoorders als de neutrale voetballiefhebber.

    Nette correcte jongen.


    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Toekomstige Feyenoorder: "Maakt niet uit of het een Ayoub-show gaat worden"