Onduidelijkheid rond verdediger: Ik weet niet of Feyenoord met me door wil

Onduidelijkheid rond verdediger: "Ik weet niet of Feyenoord met me door wil"

Gepubliceerd: zaterdag 14 april 2018 om 07:53za 14-04-2018 om 07:53

Kevin Diks heeft nog geen idee waar zijn sportieve toekomst ligt. Dit seizoen wordt de jonge rechtsback gehuurd van Fiorentina. 

"Op dit moment weet ik echt nog niet waar ik volgend seizoen speel. Ik weet niet of Feyenoord met me door wil en ik weet niet wat Fiorentina van plan is. Als ik naar de clubs kijk, kom ik voor beide graag uit", aldus Diks (21) in een interview met magazine Hand in Hand.

"Maar op mijn leeftijd is het vooral belangrijk dat ik veel wedstrijden speel. Voor mijzelf zal dat uiteindelijk de doorslag geven."

De focus ligt nu op goed presteren tijdens de laatste weken van het seizoen. "Ik ben erop gebrand om nog een goede serie neer te zetten. Ik wil bij Feyenoord een goede indruk maken, maar houd er ook rekening mee dat Fiorentina me terughaalt. Ik heb nog een paar wedstrijden om te laten zien wat ik waard ben."

Poll

Moet Feyenoord proberen Diks te behouden?

(2774 stemmen)

Plaats een reactie

markus040 +2135
zaterdag 14 april 2018 om 07:55
die kans is vrij klein diks denk ik
ik ben bang dat ze iets meer van je verwacht hadden als dat je tot nu toe hebt laten zien
Vind ik leuk
Paul1982 +12071
zaterdag 14 april 2018 om 07:56
Kijk eens even wat beelden van jezelf van dit seizoen terug en je moet toch wel een idee krijgen welke kant het op gaat.
Vind ik leuk
Vaag +3050
zaterdag 14 april 2018 om 08:40
Ja richting de uitgang. Zowel bij Feyenoord als Fiorentina, heeft alleen maar hinderlijk in de weg gelopen.
Vind ik leuk
Blindsy +18895
zaterdag 14 april 2018 om 07:58
Tja, na n dramatisch seizoen is hij wel beter gaan presteren. Maar daar moeten we geen miljoenen aan gaan uitgeven, want Fiorentina wil geld zien. En hij zal vast n aardig salaris willen krijgen.
Nee, ik zou nog steeds graag de eigen kweek Nieuwkoop eens lang op die plek willen zien spelen. In de wedstrijden dat Karsdorp niet meedeed, was Bart Nieuwkoop een perfecte vervanger.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 14 april 2018 om 07:59]
Vind ik leuk
Woudo +7628
zaterdag 14 april 2018 om 09:42
Man man man, onze slechtste man dit seizoen.. Ik denk dat ze je liever kwijt dan rijk zijn.
Vind ik leuk
Romo +1395
zaterdag 14 april 2018 om 10:51
Jaartje huren ok ..
Eerlijk is eerlijk
hij gaat nu beter spelen maar ik zou er geen miljoenen aan spenderen
Maar hij is pas 21 vergis je niet
[Reactie gewijzigd op zaterdag 14 april 2018 om 10:52]
Vind ik leuk
Rafael +844
zaterdag 14 april 2018 om 11:32
Beste rechtsback is St. Juste voor Feyenoord momenteel. Ook Nieuwkoop laat nog wat steken los maar we kunnen ook niet verwachten dat hij de nieuwe Karsdorp is als het gaat van om toveren van een nummer 10 naar de rechtsback. Hij heb toch iets meer tijd nodig. Ik denk persoonlijk dat Nieuwkoop beter presteer op het middenveld. Maar laat Feyenoord niet gelijk noodzakelijk een nieuwe rechtsback halen maar kijk eerst weer bij de jeugd want als je kijk naar Malacia die heeft het toch ook uitstekend gedaan
Vind ik leuk
Hakbal +1132
zaterdag 14 april 2018 om 12:04
Wat een negativiteit allemaal hier op vp. Zolang niemand van ons beter is dan hem moeten we niet gaan janken. Hij voetbalt toch maar mooi ff in de kuip en verdient een mooie boterham.
Vind ik leuk
RtdDub +13355
zaterdag 14 april 2018 om 12:44
Als tie te halen is voor 1 miljoen moet Feyenoord dat gewoon doen.
Na de winterstop loopt ie gewoon goed te ballen.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 01:25
Dumfries kopen en alles aan doen om diks niet te houden!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws