'De mooiste tijd heb ik bij Feyenoord gekend. Echt kicken'

    'De mooiste tijd heb ik bij Feyenoord gekend. Echt kicken'

    Gepubliceerd: zaterdag 14 april 2018 om 13:06za 14-04-2018 om 13:06

    Ali Boussaboun beleefd bij Feyenoord 'de mooiste tijd uit zijn carriére'. De voormalig spits van onder meer NAC Breda, FC Groningen en ADO Den Haag vertelt dat in gesprek met ELF Voetbal. 

    De inmiddels 38-jarige Boussaboun beëindigde zijn loopbaan in 2015. "Bij NAC Breda heb ik sportief gezien het beste seizoen gehad. Vooral het laatste jaar. De club is zo gewoontjes. Dat maakt het prettig om er te spelen. Maar de mooiste tijd heb ik bij Feyenoord gekend", blikt de twaalfvoudig international van Marokko terug

    "Dan betreed je De Kuip en zie je al die Feyenoord-supporters met hun sjaaltjes. Dat is echt kicken. Met Feyenoord werd ik in 2005 tweede van Nederland. We waren heel dichtbij de titel en wonnen zelfs twee keer van Ajax. Het was de laatste keer dat Feyenoord überhaupt in de Arena won. Ook PSV versloegen we thuis en uit pakten we een punt."

    Plaats een reactie

    J R Riquelme +1370
    zaterdag 14 april 2018 om 13:16
    Die goal voor Utrecht tegen ADO zal ik nooit vergeten van Boussaboun.

    Verder was hij toen der tijd echt een hele goede speler voor NAC.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 april 2018 om 13:29
    Het mooiste was toen het halve NAC publiek 'En ze zitten met zn tweeën op de bank' zong, toen Ali B en Pierre v H bij Feyenoord op de bank zaten. 'En we zwaaien met z'n allen naar Pierre', het mooiste was nog dat die sukkel nog terugzwaaide ook.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 april 2018 om 13:21
    Feyenoord blijft de mooiste club, dat vinden ook alle spelers van PSV en Ajax.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 april 2018 om 13:27
    Natuurlijk, maar ja dat gaan de meeste niet zeggen in amsterdam!.
    Uitzonderingen daargelaten !!!!.
    Vind ik leuk
    Romo +991
    zaterdag 14 april 2018 om 15:57
    O das aardig dat spelers van Ajax en PSV ... Feyenoord ook de mooiste club vinden. 🤣
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90968
    zaterdag 14 april 2018 om 13:26
    Niet eens bij je eigen club ali, jammer want je werd in je eerste periode aardig toegezongen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 april 2018 om 13:39
    Nac zo gewoontjes? Mooi, dat iemand dat vind. Meestal zijn we het trainerskerkhof, slangekuil of gewoon de grootste kroeg van Nederland ;)
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1305
    zaterdag 14 april 2018 om 15:33
    Niet alles geloven wat er in de media geroepen wordt.
    Vind ik leuk
    Busk +1419
    zaterdag 14 april 2018 om 16:49
    Sfeervol is het er wel.
    Vind ik leuk
    cornelisse +234
    zaterdag 14 april 2018 om 13:42
    Er zijn een hoop leuke clubs maar er zijn maar 2 grote clubs ajax en feyenoord dat zal altijd zo zijn
    Vind ik leuk
    Cookee +11236
    zaterdag 14 april 2018 om 14:15
    Wie het meeste geld heeft blijft ook de grootste, maar supporters van kleine clubs zijn de ware helden... succes support is een makkie,
    maar het lijden als supporter van de kleintjes is ware liefde.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5601
    zaterdag 14 april 2018 om 15:17
    Ik moet zeggen dat wij Feyenoorders toch ook al aardig wat teleurstellende jaren hebben mee gemaakt hoor ;)
    Vind ik leuk
    Cookee +11236
    zaterdag 14 april 2018 om 15:30
    Daarom was het succes jullie ook zo gegund in 17.
    Maar Feijenoord zit wel altijd bij de tob-2 en verliest niet zo vaak als een kleine club. De ellende die je dan de hele week ervaart is vreselijk. En de supporter kan er niks aan doen als de club er niks van bakt. Hulde aan de man, zoon en dochters... en hulde aan de moeder die gekookt heeft ... als blijkt dat niemand meer iets door de keel krijgt.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5601
    zaterdag 14 april 2018 om 15:34
    Dat klopt, daarom ook niets dan respect voor de vaste bezoekers van de 'kleinere' clubs, een uitverkocht stadion blijft toch een mooi gezicht, ongeacht welke club
    Vind ik leuk
    Cookee +11236
    maandag 16 april 2018 om 16:00
    Als het zo lang duurt als bij Fey dan spelen er ook emoties mee, maar daarom is presteren bij zulke clubs ook zo moeilijk, de verwachtingen zijn hoog. Sommige clubs... daar schep je de passie van de tribunes... anderen zijn bioscoop-publiek die halen de schouders op bij verlies. Als je club wint en volwassen mensen staan te janken van geluk, dat is het mooiste wat voetbal teweeg brengt en meteen ook onwerkelijk.... maken we het TE groot?
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 16:02]
    Vind ik leuk
    cornelisse +234
    zaterdag 14 april 2018 om 15:36
    Alle respect voor supporters van kleinere clubs maar ondanks uitblijven successen zullen ajax en feyenoord grootste blijven
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34181
    zaterdag 14 april 2018 om 17:30
    De charisteas en boussabon,lucius,ostlund bahia etc periode. Die mis ik echt niet.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31508
    zaterdag 14 april 2018 om 19:07
    Dat de Mac naast het stadion is slaat ie voor het gemak maar even over.

    Toen ie bij ons speelde sloeg ie geen dag over!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws