LIVE-discussie: Eerste elf van Sturing bij Vitesse, Sparta-trio ontbreekt

    LIVE-discussie: Eerste elf van Sturing bij Vitesse, Sparta-trio ontbreekt

    Gepubliceerd: zaterdag 14 april 2018 om 19:17za 14-04-2018 om 19:17

    Interim-trainer Edward Sturing van Vitesse kiest ervoor om niets aan de opstelling van Henk Fraser te veranderen voor het competitieduel met Sparta van zaterdagavond. De vervanger van de ontslagen trainer kiest voor dezelfde elf spelers als zijn voorganger.

    Dat betekent dat ook Alexander Büttner in de basis staat bij Vitesse. De linksback is onlangs weer in genade aangenomen, nadat hij lange tijd niet fit genoeg was om minuten te maken voor het eerste elftal van de Arnhemmers.

    Bij tegenstander Sparta zijn er wél wijzigingen. Craig Goodwin, Kenneth Dougall en Loris Brogno staan in de basis. Miquel Nelom, Paco van Moorsel en Thomas Verhaar zijn er niet bij.

    De opstellingen:

    Vitesse: Houwen, Karavaev, Kashia, Miazga, Büttner, Serero, Mount, Foor, Beerens, Matavz, Linssen

    Sparta: Huth, Holst, Fischer, Vriends, Goodwin, Sanusi, Mühren, Dougall, Brogno, Kramer, Ahannach

    VVV: Unnerstall, Rutten, Röseler, Van Bruggen, Labylle, Post, Leemans, Seuntjens, Van Crooy, Thy, Castelen

    Heerenveen: Hansen; Dumfries, Høegh, Pierie, Bulthuis; Kobayashi, Bruijn, Van Amersfoort; Rojas, Reza, Zeneli

    Plaats een reactie

    Carl +4037
    zaterdag 14 april 2018 om 19:21
    Wordt het een wederopstanding van Vitesse onder een nieuwe trainer of een stunt van Sparta? Ik hoop op het tweede en dat heeft niets met Vitesse te maken ;)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 14 april 2018 om 19:23]
    Vind ik leuk
    HJR +8240
    zaterdag 14 april 2018 om 19:26
    Even heel iets anders : de wisselbank van Bayern Munchen vandaag ;), de beste wisselbank sinds jaren denk ik
    Vind ik leuk
    Carl +4037
    zaterdag 14 april 2018 om 19:32
    Dat is inderdaad wel heel wat anders: Sparta en Bayern :p
    Vind ik leuk
    Het Brein +4342
    zaterdag 14 april 2018 om 19:48
    Beste opstelling mogelijk voor Vitesse..
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5752
    zaterdag 14 april 2018 om 19:51
    Hup zwart geel!
    Vind ik leuk
    pico323 +6506
    zaterdag 14 april 2018 om 19:57
    1-0 mooi voor Sturing
    Vind ik leuk
    pico323 +6506
    zaterdag 14 april 2018 om 19:58
    Blom is weer top.
    Vind ik leuk
    Carl +4037
    zaterdag 14 april 2018 om 20:37
    Ik denk niet dat je het over het moment met Kramer hebt. Wat een gestoorde gek is dat. Ik hoop en verwacht dat hij dit seizoen niet meer in actie komt. Dit is bijna genoeg om aangifte te doen! Met je noppen vooruit iemand in het gezicht schoppen. Goed gezien door Blom.
    Vind ik leuk
    pico323 +6506
    zaterdag 14 april 2018 om 20:03
    2-0 beter
    Vind ik leuk
    Rodajc +15686
    zaterdag 14 april 2018 om 20:04
    Schokeffect aanwezig, zeer mooi.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33829
    zaterdag 14 april 2018 om 20:10
    Het russische effect is tot dusver goed haha.
    Vind ik leuk
    nulzeven2 +549
    zaterdag 14 april 2018 om 20:19
    2-0 kan zo in een kwartiertje omdraaien.

    {----AZ - psv ---- man city - man united ----- Southamton - chelsea----)
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3893
    zaterdag 14 april 2018 om 20:32
    Kramer wil alvast vakantie?
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3945
    zaterdag 14 april 2018 om 20:33
    Wat een vieze smerige natrapper is die Kramer. Ik hoop echt dat ie voor minstens 10 wedstrijden wordt geschorst.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 14 april 2018 om 20:33]
    Vind ik leuk
    Carl +4037
    zaterdag 14 april 2018 om 20:38
    Inderdaad! Wat een gruwelijke overtreding. Dit zou een misdaad moeten zijn. Er zit echt iets flink verkeerd in die bovenkamer.
    Vind ik leuk
    VA1 +2024
    zaterdag 14 april 2018 om 20:34
    Het loopt nog niet eens echt lekker en dan sta je al met 3-0 voor na een half uur...
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 april 2018 om 20:35
    Wat is die Blom een teering lijer
    Vind ik leuk
    VA1 +2024
    zaterdag 14 april 2018 om 20:39
    Nou!! Wat een amateur. Schande.
    Vind ik leuk
    pico323 +6506
    zaterdag 14 april 2018 om 20:35
    Kramer kan zijnsalaris inleveren wat een debiel.
    Vind ik leuk
    Carl +4037
    zaterdag 14 april 2018 om 20:38
    En een advocaat in de arm nemen, en dan bedoel ik niet zijn coach.
    Vind ik leuk
    HansVites +5229
    zaterdag 14 april 2018 om 20:37
    Zelden zo'n dwaas gezien dat zijn toch minimaal 10 wedstrijden voor Kramer.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5752
    zaterdag 14 april 2018 om 21:16
    Lekker bezig met het doelsaldo!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27383
    zaterdag 14 april 2018 om 21:23
    6-0 na 77 minuten.. Henkie are u watching?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws