LIVE-discussie: Eerste elf van Sturing bij Vitesse, Sparta-trio ontbreekt

LIVE-discussie: Eerste elf van Sturing bij Vitesse, Sparta-trio ontbreekt

zaterdag 14 april 2018 om 19:17

Interim-trainer Edward Sturing van Vitesse kiest ervoor om niets aan de opstelling van Henk Fraser te veranderen voor het competitieduel met Sparta van zaterdagavond. De vervanger van de ontslagen trainer kiest voor dezelfde elf spelers als zijn voorganger.

Dat betekent dat ook Alexander Büttner in de basis staat bij Vitesse. De linksback is onlangs weer in genade aangenomen, nadat hij lange tijd niet fit genoeg was om minuten te maken voor het eerste elftal van de Arnhemmers.

Bij tegenstander Sparta zijn er wél wijzigingen. Craig Goodwin, Kenneth Dougall en Loris Brogno staan in de basis. Miquel Nelom, Paco van Moorsel en Thomas Verhaar zijn er niet bij.

De opstellingen:

Vitesse: Houwen, Karavaev, Kashia, Miazga, Büttner, Serero, Mount, Foor, Beerens, Matavz, Linssen

Sparta: Huth, Holst, Fischer, Vriends, Goodwin, Sanusi, Mühren, Dougall, Brogno, Kramer, Ahannach

VVV: Unnerstall, Rutten, Röseler, Van Bruggen, Labylle, Post, Leemans, Seuntjens, Van Crooy, Thy, Castelen

Heerenveen: Hansen; Dumfries, Høegh, Pierie, Bulthuis; Kobayashi, Bruijn, Van Amersfoort; Rojas, Reza, Zeneli

Plaats een reactie

Carl +2974
zaterdag 14 april 2018 om 19:21
Wordt het een wederopstanding van Vitesse onder een nieuwe trainer of een stunt van Sparta? Ik hoop op het tweede en dat heeft niets met Vitesse te maken ;)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 14 april 2018 om 19:23]
Vind ik leuk
HJR +5945
zaterdag 14 april 2018 om 19:26
Even heel iets anders : de wisselbank van Bayern Munchen vandaag ;), de beste wisselbank sinds jaren denk ik
Vind ik leuk
Carl +2974
zaterdag 14 april 2018 om 19:32
Dat is inderdaad wel heel wat anders: Sparta en Bayern :p
Vind ik leuk
Het Brein +2853
zaterdag 14 april 2018 om 19:48
Beste opstelling mogelijk voor Vitesse..
Vind ik leuk
Rodapaus +4040
zaterdag 14 april 2018 om 19:51
Hup zwart geel!
Vind ik leuk
pico323 +5016
zaterdag 14 april 2018 om 19:57
1-0 mooi voor Sturing
Vind ik leuk
pico323 +5016
zaterdag 14 april 2018 om 19:58
Blom is weer top.
Vind ik leuk
Carl +2974
zaterdag 14 april 2018 om 20:37
Ik denk niet dat je het over het moment met Kramer hebt. Wat een gestoorde gek is dat. Ik hoop en verwacht dat hij dit seizoen niet meer in actie komt. Dit is bijna genoeg om aangifte te doen! Met je noppen vooruit iemand in het gezicht schoppen. Goed gezien door Blom.
Vind ik leuk
pico323 +5016
zaterdag 14 april 2018 om 20:03
2-0 beter
Vind ik leuk
Rodajc +6820
zaterdag 14 april 2018 om 20:04
Schokeffect aanwezig, zeer mooi.
Vind ik leuk
Teo Smith +17956
zaterdag 14 april 2018 om 20:10
Het russische effect is tot dusver goed haha.
Vind ik leuk
zaterdag 14 april 2018 om 20:19
2-0 kan zo in een kwartiertje omdraaien.

{----AZ - psv ---- man city - man united ----- Southamton - chelsea----)
Vind ik leuk
zaterdag 14 april 2018 om 20:32
Kramer wil alvast vakantie?
Vind ik leuk
zaterdag 14 april 2018 om 20:33
Wat een vieze smerige natrapper is die Kramer. Ik hoop echt dat ie voor minstens 10 wedstrijden wordt geschorst.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 14 april 2018 om 20:33]
Vind ik leuk
Carl +2974
zaterdag 14 april 2018 om 20:38
Inderdaad! Wat een gruwelijke overtreding. Dit zou een misdaad moeten zijn. Er zit echt iets flink verkeerd in die bovenkamer.
Vind ik leuk
VA1 +535
zaterdag 14 april 2018 om 20:34
Het loopt nog niet eens echt lekker en dan sta je al met 3-0 voor na een half uur...
Vind ik leuk
Dicky +13088
zaterdag 14 april 2018 om 20:34
Onbegrijpelijk dat Sparta niet laatste staat. Deze wedstrijd hadden we zelfs onder Fräser heel misschien gelijk gespeeld.
Vind ik leuk
zaterdag 14 april 2018 om 20:35
Wat is die Blom een teering lijer
Vind ik leuk
VA1 +535
zaterdag 14 april 2018 om 20:39
Nou!! Wat een amateur. Schande.
Vind ik leuk
pico323 +5016
zaterdag 14 april 2018 om 20:35
Kramer kan zijnsalaris inleveren wat een debiel.
Vind ik leuk
Carl +2974
zaterdag 14 april 2018 om 20:38
En een advocaat in de arm nemen, en dan bedoel ik niet zijn coach.
Vind ik leuk
HansVites +3710
zaterdag 14 april 2018 om 20:37
Zelden zo'n dwaas gezien dat zijn toch minimaal 10 wedstrijden voor Kramer.
Vind ik leuk
zaterdag 14 april 2018 om 21:07
Het sturing effect. Denk dat dicky dit keer geen hoedini act heeft.
Vind ik leuk
Rodapaus +4040
zaterdag 14 april 2018 om 21:16
Lekker bezig met het doelsaldo!
Vind ik leuk
zaterdag 14 april 2018 om 21:23
6-0 na 77 minuten.. Henkie are u watching?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

LIVE-discussie: Eerste elf van Sturing bij Vitesse, Sparta-trio ontbreekt