Huntelaar: 'Na de laatste wedstrijd van het seizoen zal er snel nieuws zijn'

    Huntelaar: 'Na de laatste wedstrijd van het seizoen zal er snel nieuws zijn'

    zondag 15 april 2018 om 09:22

    Klaas-Jan Huntelaar verzamelde vele topscorerstitels, bekers en andere onderscheidingen tijdens zijn loopbaan, maar een landstitel ontbreekt nog. De spits herhaalt dat hij naar Ajax is gekomen om dat smetje van zijn blazoen te poetsen.

    "Daarom moeten we in Eindhoven winnen om PSV nog aan het wankelen te maken", blikt Huntelaar in gesprek met de NOS vooruit op de beladen topper. De 76-voudig international van Oranje is echter realistisch, aangezien PSV liefst zeven punten voorstaat. "Ik kan me niet heugen dat een club zo'n voorsprong nog uit handen heeft gegeven in het slot van de competitie."

    Huntelaar lijkt zijn titelambities te moeten bewaren voor volgend jaar. "Daar ga ik wel voor", zegt de goalgetter, die verwacht spoedig zijn aflopende contract te verlengen. "Na de laatste wedstrijd van het seizoen zal er snel nieuws zijn. Er is van twee kanten de intentie om met elkaar door te gaan."

    Poll

    Wat wordt PSV - Ajax?

    (15043 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 15 april 2018 om 09:27
    Iedereen hoopt dat Ajax wint. PSV is anti reclame voor het voetbal, het is al triest genoeg dat deze structurele wanprestatie uit Eindhoven in de linker kolom staat.

    Edit: Boertjes weer massaal boos na 1 reactie, betweters die met het Eindhovens dagblad als bron denken beter te weten en goed lezen is al niet het sterkste punt van de regio.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 11:21]
    Vind ik leuk
    Cazzy +1657
    zondag 15 april 2018 om 09:28
    Ik niet.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 09:29
    Niet erg, we maken allemaal fouten.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 09:34
    Adamse voetbal is een een verademing wou je zeggen en daar is het geen macht spelletjes dus dat is reclame wou je zeggen
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12414
    zondag 15 april 2018 om 11:22
    Over macht spelletjes:
    Huntelaar gaat er van uit dat hij volgend jaar kampioen gaat worden met Ajax.

    Zou hij interne info hebben dat Overmars en vdSar vertrekken?

    Als die twee blijven is de enige kans voor hem om kampioen te worden over te stappen naar Jong Ajax.

    Vertrouw Overmars wel toe dat Ajax ook komend seizoen in december opnieuw overal uitgeschakelt is.

    En dit ondanks de spelers die al gehaald zijn.
    Schuurs komt uit de JL en zal zich eerst aan moeten passen.
    Bande lijkt geen bal meer te raken sinds hij getekent heeft

    Maar met het inmiddels bijna zekere vertrek van Onana, Ziyech, Younes (so what?), misschien Tagliafico na een goed WK en nu er een prijs genoemd is waarschijnlijk ook de Ligt is wat overblijft absoluut onvoldoende om voor de titel te gaan.

    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 11:24]
    Vind ik leuk
    PRICE +33388
    zondag 15 april 2018 om 09:34
    Heey Rompertje,jij snapt nog steeds niet dat ajax 2e staat dus als jij zo negatief bent prima maar dan is jouw ajax nog slechter. Hou toch op met jou domme reactie. Psv kampioen vandaag en niemand zit met jou reactie,welterusten,daag
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 09:41]
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 09:41
    Das een goei
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 11:11
    Denk dat hij sjaak heet
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 09:36
    Ik hoop dat ajacces met 10-0 verliezen arogante kwallen
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 09:41
    Ik hoop dat jij nog enige tijd naar school mag. Dan komt het taaltechnisch best goed.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2466
    zondag 15 april 2018 om 10:45
    Hahaha
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 09:38
    Huntelaar gaat volgend seizoen terug naar PSV, hij wordt daar materiaalman.
    Vind ik leuk
    Romario9 +11261
    zondag 15 april 2018 om 09:48
    Zelfs als materiaalman of als koffiejuffrouw hoef ik hem niet terug bij PSV.
    Vind ik leuk
    PRICE +33388
    zondag 15 april 2018 om 09:49
    Wij willen hem niet meer,opleiding bij psv gehad,heel zijn binding met PSV is volledig weg.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43375
    zondag 15 april 2018 om 10:34
    Ik snap het wel...de enige mogelijkheid voor Huntelaar om ooit nog kampioen te worden.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 11:01
    wel tweede materiaal man want ze hebben al een goeie en je moet eerst een jaartje meelopen
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 11:02]
    Vind ik leuk
    markus040 +2214
    zondag 15 april 2018 om 10:00
    er is maar 1 ploeg die eigenlijk een structerele wanprestatie levert denk ik
    3 keer raden welke ploeg dat is
    ik zal je een hint geven
    dat is de club die veruit de hoogste begroting heeft , het meeste geld op de bank heeft en 7 punten achter staat
    als je het nu nog niet weet , moet jij je carnavalsrompertje van mickey mouse iets losser doen , want dat betekent dat je hersens niet genoeg zuurstof krijgen
    maar je weet het wel he
    Vind ik leuk
    Ehv-er +768
    zondag 15 april 2018 om 10:01
    1,2,3 aandacht!! Reageer je alleen dat iedereen weer op jou moet reageren!!
    Vind ik leuk
    PSVFU +4829
    zondag 15 april 2018 om 10:25
    Kijk aub eens objectief naar het spel van ajax. Dat is ook letterlijk niet om aan te gluren. Het lijkt wel alsof alle ajax supporters hun geheugen na elke wedstrijd wissen want dan zijn ze ineens weer de beste met prachtig voetbal etc....de wedstrijd erna is het alleen weer om te janken. Begrijp me goed, psv speelt ook niet goed maar om telkens jezelf op te hemelen en niks presteren is toch wel een klein beetje vreemd. Ik heb in 1993-1996 echt van ajax kunnen genieten. Toen speelden ze echt prachtig voetbal maar laten we niet net doen alsof dat dit seizoen het geval is...
    Vind ik leuk
    HansVites +4619
    zondag 15 april 2018 om 10:33
    Noem mij niet iedereen.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 10:53
    Hopen dat Ajax wint? Ha ha ha
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 11:00
    Je opmerking past bij je naam, pak lekker de tiet van je mama en vraag voor een nieuwe luier, die andere zit vol met poepverhaaltjes
    Vind ik leuk
    dezink +1167
    zondag 15 april 2018 om 11:05
    Wat doet jou denken dat iedereen hoopt dat Ajax wint ? Beetje vreemde gedachte..misschien is je mening enigszins gekleurd.
    Vind ik leuk
    Eindje1913 +340
    zondag 15 april 2018 om 11:28
    Jammer dat het rompertje je nek niet afknijpt lelijke dwaas
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 09:31
    Alleen Ajaxieden hopen dat Ajax wint. De rest van Nederland hoopt op PSV. Lees jij geen kranten, facebookberichten en andere media?
    Vind ik leuk
    LangeDraak +1601
    zondag 15 april 2018 om 09:36
    Niet alleen Ajacieden hopen dat Ajax wint!!!! Even voor alle duidelijkheid....
    Vind ik leuk
    Romario9 +11261
    zondag 15 april 2018 om 09:49
    Goed om te weten dat ook andere clubs zure supporters hebben.
    Vind ik leuk
    Jeroen Aarts +1297
    zondag 15 april 2018 om 10:19
    Daarom begonnen supporters in elk stadion te juichen toen ajax de titel weggaf tegen de graafschap.
    Vind ik leuk
    Mari +7757
    zondag 15 april 2018 om 09:47
    Mooi.
    Vind ik leuk
    Romario9 +11261
    zondag 15 april 2018 om 09:50
    Lekker banken volgend jaar, Klaas. Want ik neem toch aan dat megatalent Dolberg dan weer in de spits staat..
    Vind ik leuk
    Marco S +4267
    zondag 15 april 2018 om 09:58
    5 jaar vastleggen
    Vind ik leuk
    guilleaume +806
    zondag 15 april 2018 om 10:09
    Met een ketting ja, rond z'n nek, aan een blok beton ;-)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89343
    zondag 15 april 2018 om 10:21
    Goalgetter??

    Is nu een beetje vergane glorie aan het worden.
    Vind ik leuk
    Maan88 +3521
    zondag 15 april 2018 om 10:27
    Geen voorronde CL = Geen huntelaar??
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 15:05
    Ajax wordt 2e dus sowieso voorronde CL
    Vind ik leuk
    Mass +5140