Huntelaar: 'Na de laatste wedstrijd van het seizoen zal er snel nieuws zijn'

Huntelaar: 'Na de laatste wedstrijd van het seizoen zal er snel nieuws zijn'

Gepubliceerd: zondag 15 april 2018 om 09:22zo 15-04-2018 om 09:22

Klaas-Jan Huntelaar verzamelde vele topscorerstitels, bekers en andere onderscheidingen tijdens zijn loopbaan, maar een landstitel ontbreekt nog. De spits herhaalt dat hij naar Ajax is gekomen om dat smetje van zijn blazoen te poetsen.

"Daarom moeten we in Eindhoven winnen om PSV nog aan het wankelen te maken", blikt Huntelaar in gesprek met de NOS vooruit op de beladen topper. De 76-voudig international van Oranje is echter realistisch, aangezien PSV liefst zeven punten voorstaat. "Ik kan me niet heugen dat een club zo'n voorsprong nog uit handen heeft gegeven in het slot van de competitie."

Huntelaar lijkt zijn titelambities te moeten bewaren voor volgend jaar. "Daar ga ik wel voor", zegt de goalgetter, die verwacht spoedig zijn aflopende contract te verlengen. "Na de laatste wedstrijd van het seizoen zal er snel nieuws zijn. Er is van twee kanten de intentie om met elkaar door te gaan."

Poll

Wat wordt PSV - Ajax?

(15044 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 15 april 2018 om 09:27
Iedereen hoopt dat Ajax wint. PSV is anti reclame voor het voetbal, het is al triest genoeg dat deze structurele wanprestatie uit Eindhoven in de linker kolom staat.

Edit: Boertjes weer massaal boos na 1 reactie, betweters die met het Eindhovens dagblad als bron denken beter te weten en goed lezen is al niet het sterkste punt van de regio.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 11:21]
Vind ik leuk
Cazzy +1950
zondag 15 april 2018 om 09:28
Ik niet.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 09:29
Niet erg, we maken allemaal fouten.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 09:34
Adamse voetbal is een een verademing wou je zeggen en daar is het geen macht spelletjes dus dat is reclame wou je zeggen
Vind ik leuk
Ruud40 +13220
zondag 15 april 2018 om 11:22
Over macht spelletjes:
Huntelaar gaat er van uit dat hij volgend jaar kampioen gaat worden met Ajax.

Zou hij interne info hebben dat Overmars en vdSar vertrekken?

Als die twee blijven is de enige kans voor hem om kampioen te worden over te stappen naar Jong Ajax.

Vertrouw Overmars wel toe dat Ajax ook komend seizoen in december opnieuw overal uitgeschakelt is.

En dit ondanks de spelers die al gehaald zijn.
Schuurs komt uit de JL en zal zich eerst aan moeten passen.
Bande lijkt geen bal meer te raken sinds hij getekent heeft

Maar met het inmiddels bijna zekere vertrek van Onana, Ziyech, Younes (so what?), misschien Tagliafico na een goed WK en nu er een prijs genoemd is waarschijnlijk ook de Ligt is wat overblijft absoluut onvoldoende om voor de titel te gaan.

[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 11:24]
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 09:36
Ik hoop dat ajacces met 10-0 verliezen arogante kwallen
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 09:38
Huntelaar gaat volgend seizoen terug naar PSV, hij wordt daar materiaalman.
Vind ik leuk
Romario9 +13170
zondag 15 april 2018 om 09:48
Zelfs als materiaalman of als koffiejuffrouw hoef ik hem niet terug bij PSV.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:01
wel tweede materiaal man want ze hebben al een goeie en je moet eerst een jaartje meelopen
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 11:02]
Vind ik leuk
markus040 +2136
zondag 15 april 2018 om 10:00
er is maar 1 ploeg die eigenlijk een structerele wanprestatie levert denk ik
3 keer raden welke ploeg dat is
ik zal je een hint geven
dat is de club die veruit de hoogste begroting heeft , het meeste geld op de bank heeft en 7 punten achter staat
als je het nu nog niet weet , moet jij je carnavalsrompertje van mickey mouse iets losser doen , want dat betekent dat je hersens niet genoeg zuurstof krijgen
maar je weet het wel he
Vind ik leuk
Ehv-er +1418
zondag 15 april 2018 om 10:01
1,2,3 aandacht!! Reageer je alleen dat iedereen weer op jou moet reageren!!
Vind ik leuk
HansVites +6066
zondag 15 april 2018 om 10:33
Noem mij niet iedereen.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 10:53
Hopen dat Ajax wint? Ha ha ha
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:00
Je opmerking past bij je naam, pak lekker de tiet van je mama en vraag voor een nieuwe luier, die andere zit vol met poepverhaaltjes
Vind ik leuk
dezink +1187
zondag 15 april 2018 om 11:05
Wat doet jou denken dat iedereen hoopt dat Ajax wint ? Beetje vreemde gedachte..misschien is je mening enigszins gekleurd.
Vind ik leuk
Eindje1913 +333
zondag 15 april 2018 om 11:28
Jammer dat het rompertje je nek niet afknijpt lelijke dwaas
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 09:31
Alleen Ajaxieden hopen dat Ajax wint. De rest van Nederland hoopt op PSV. Lees jij geen kranten, facebookberichten en andere media?
Vind ik leuk
LangeDraak +1604
zondag 15 april 2018 om 09:36
Niet alleen Ajacieden hopen dat Ajax wint!!!! Even voor alle duidelijkheid....
Vind ik leuk
Romario9 +13170
zondag 15 april 2018 om 09:49
Goed om te weten dat ook andere clubs zure supporters hebben.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 10:19
Daarom begonnen supporters in elk stadion te juichen toen ajax de titel weggaf tegen de graafschap.
Vind ik leuk
Mari +11855
zondag 15 april 2018 om 09:47
Mooi.
Vind ik leuk
Romario9 +13170
zondag 15 april 2018 om 09:50
Lekker banken volgend jaar, Klaas. Want ik neem toch aan dat megatalent Dolberg dan weer in de spits staat..
Vind ik leuk
Marco S +6560
zondag 15 april 2018 om 09:58
5 jaar vastleggen
Vind ik leuk
guilleaume +869
zondag 15 april 2018 om 10:09
Met een ketting ja, rond z'n nek, aan een blok beton ;-)
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
zondag 15 april 2018 om 10:21
Goalgetter??

Is nu een beetje vergane glorie aan het worden.
Vind ik leuk
Maan88 +6576
zondag 15 april 2018 om 10:27
Geen voorronde CL = Geen huntelaar??
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 15:05
Ajax wordt 2e dus sowieso voorronde CL
Vind ik leuk
Mass +5800