Sneertje Hiddink naar Ajax: 'Dan hoor je wel bovenaan te staan'

Sneertje Hiddink naar Ajax: 'Dan hoor je wel bovenaan te staan'

zondag 15 april 2018 om 11:12

De stelling dat de waarschijnlijke landstitel van PSV voor een groot deel te maken heeft met geluk, vindt Guus Hiddink grote onzin. De 71-jarige oefenmeester weet en vindt dat zijn oude club niet voor niets bovenaan staat na 30 speelrondes. 

"Ajax wordt beschouwd als het sterkste elftal, dat zeggen ze zelf ook. Maar het sterkste team hoort dan wel bovenaan te staan", aldus Hiddink voor de camera van de NOS

"PSV heeft dat niet, maar weet wel zodanig te spelen dat ze altijd, weliswaar met wat geluk links en rechts, hun wedstrijden weten te winnen. (...) Je moet het ook afdwingen en dan krijg je het af en toe mee, ook vaak in de laatste minuut. Dat is ook een kwaliteit van PSV."

De kampioenswedstrijd van zondagmiddag in Eindhoven ziet Hiddink als een goede uitdaging voor Ajax. "Het is ook een test voor Ajax. Zij denken: wij zijn de beste, we gaan het nu laten zien. En PSV is sterk genoeg als team om zich in die wedstrijd te vechten."

Lees meer over:EredivisieAjaxPSV

Poll

Gaat PSV het zondag flikken?

(7834 stemmen)

Plaats een reactie

NMGN1 +200
zondag 15 april 2018 om 11:11
Zou lekker zijn zeg, vandaag 6-0 en morgen 0-6 :D
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:29
Je bent ambitieus lees ik

On: Al dat gezever over het zogenaamde geluk van PSV. Ajax heeft ook veel geluk gehad alleen ontwikkelen ze in Eindhoven geen minderwaardigheidscomplex daardoor.
Ik verwacht een sportief gebaar van Ajax mocht PSV kampioen worden.

Edit: typefout
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 12:19]
Vind ik leuk
035 +2272
zondag 15 april 2018 om 11:32
Welk gevaar verwacht jij van Ajax?
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:52
Niet voorin in ieder geval. ;-)
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:18
Oh sorry... ik bedoel gebaar. Erehaag oid.
Zou Ajax sieren, zie ik ze ook wel doen.

Tekst aangepast
Vind ik leuk
5697956 +2314
zondag 15 april 2018 om 11:40
Ajax kan gerust winnen en beter zijn vanmiddag, maar daar koop je niks voor. PSV wordt toch wel kampioen. Dan kunnen ze in Amsterdam blijven zeggen dat ze van de kampioen hebben gewonnen, maar nogmaals koop je daar niets voor.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 14:46
volgend jaar door ,beter beleid , koop je er veel voor , ze gaan niet meer op de centen zitten , de tegen houders zijn weg, psv legt het af , tegen het vermogen , en de talenten , brands weet het , en gaat weg,
Vind ik leuk
VanGoal +301
zondag 15 april 2018 om 14:51
Mits ze goed investeren 100% eens. De positie van Ajax is zeer goed ten opzichte van de concurrentie. Maar het is dan wel tijd voor aankopen die er direct staan. Bij Bandé en Schuurs is dat nog maar de vraag.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 14:55
he eindelijk , iemand die het ziet, schuurs is megenomen als hij er staat , bande moet er staan ben ik met je eens,
Vind ik leuk
5697956 +2314
zondag 15 april 2018 om 16:19
Dat is een andere discussie. We hebben het over nu, niet over volgend jaar.
Vind ik leuk
Mari +4452
zondag 15 april 2018 om 15:24
Beide teams zijn er vandaag op gebrand om te winnen. Beide teams compleet.
PSV voordeel omdat ze thuis spelen en niet persé hoeven te winnen. Als ze dan toch weer van Ajax, de naaste concurrent verliezen zegt het wie de betere ploeg is.
Ajax heeft het laten liggen door allerlei factoren dit jaar.
Maar ook door het te laten liggen tegen kleine ploegen. Met alle respect. (Twente bijvoorbeeld)
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 16:25
open deur, ik vindt als ajax zo slecht speel , dan liever niet boven aan , daarom vindt ik niet erg dit jaar, nu vindt ik en hoop ik dat ajax goed speelt dan wordt het 4/1 voor ajax mooi spel en durf vindt ik het belangrijkste , psv is altijd een koop club geweest dit jaar vindt ik ze heel slecht, op de langer termijn , betaal je er voor , zie feijenoord
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:41
Nee die ontwikkelen hier een minderwaardigheidscomplex.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:45
Ze hoeven ook geen minderwaardigheidscomplex te ontwikkelen, dat hadden ze al.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:48
Onze Guus heeft gesproken!

Voor Rood-Wit gezongen
Vol man'lijke kracht
Een lied met ons allen
want eendracht maakt macht
Wij trekken ten strijde
Een strijd vol van vree
Vooruit nu Rood-Witten
Vooruit PSV #PSVAJA
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 14:06]
Vind ik leuk
PSV NR1 +1281
zondag 15 april 2018 om 11:11
KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:23
Alvast gefeliciteerd, al mogen jullie van mij nog een week wachten hoor!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:46
Mochten ze vandaag verliezen moeten ze waarschijnlijk zelfs 2 weken wachten.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:14
wat een onzin van guus geluk , altijd een lafe trainer geweest, de beste word niet altijd eerste, ten minste in nederland niet, als vlaar rood krijgt is het niet afgedwongen , over een 11 meter ook niet ,en de fout van de keeper , heeft hij gesnoven die hinddink?
Vind ik leuk
markus040 +2202
zondag 15 april 2018 om 11:16
nee he louis
de laatste 4 jaar word de beste natuurlijk 2e
hahahahahaha
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:18
puur beleid fout , komt goed , het gaat volgend jaar , jaren duren voor feijenoord en psv , kijk op de lange termijn ,
Vind ik leuk
markus040 +2202
zondag 15 april 2018 om 11:20
oke , dat is dan een hele lange termijn als je al 4 jaar geen prijs gepakt hebt ofniet
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:25
nee dat valt wel mee, is geen 18 jaar , als je kijkt naar het vermogen , en de talente , plus ander beleid , weet ik dat psv en feijenoord lang moeten wachten , het licht puur aan ajax , dat psv boven aan staat , ,ik verwacht een ere haag van psv , voor de grootste club , maar ze zullen te laf zijn , net als hun spel
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:36
Als Ajax het geluk niet had gehad tegen Groningen en Twente hadden ze 13 punten achter gestaan op PSV dus wat klets je nu over geluk voor PSV????
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 11:37]
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:40
aqjax is ook niet best, door oorzaken , nori , en beleids fouten
ajax zat op de centen , maar dat gaat veranderen ,ik kijk op de langere termijn ,
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:49
Dat heb jij niet in je op de langere termijn kijken geuige het feit dat je maar blijft lullen over Az PSV.
Overigens, het geluk dat Ajax dit seizoen heeft gehad mag je ook wel vermelden hoor.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:21
Inderdaad Ja. Vorige week winst door buitenspel doelpunt. Tegen AZ onterechte pingel en Friday die een niet te missen kans mist. Zijn al 4 gelukspunten. Maar daar hoor je ze niet over. Nou succes PSV. Gun het jullie.
Vind ik leuk
markus040 +2202
zondag 15 april 2018 om 12:37
sommige supporters bekijken een wedstrijd door de bril van hun club
louis bekijkt de wedstrijden met zijn ogen dicht ....
Vind ik leuk
BB040 +101
zondag 15 april 2018 om 12:56
Hahahaha geweldige opmerking
Vind ik leuk
markus040 +2202
zondag 15 april 2018 om 12:58
hahaha ik ben een echte eindhovenaar
en vandaag is de perfecte dag voor leuke opmerkingen
ik weet ook niet hoe dat komt .....
Vind ik leuk
MeAgain +4793
zondag 15 april 2018 om 11:53
Wie zegt dat dat gaat veranderen? Ajax heeft nu fouten gemaakt maar vanaf nu gaat alles foutloos?

Kerel je bent niet goed bij je hoofdje. Van der sar en overmars blijven lekker zitten. En mochten ze over een paar jaar vertrekken dan komt de volgende geldwolven weer.

Die paar keer hiervoor dat Ajax kampioen werd met zo weinig punten zat PSV in een dipje. Konden geen geld uitgeven anders had PSV nog meer prijzen gehad en Ajax wat minder.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:59
makkelijk in te koppen , ze hadden geen geld 1 slecht beleid 2 gemeente hulp, en wie zegt dat ze blijven zitten , ik weet dat ajax nu aan het kijken is naar spelers ,wat ze eerder niet deden , door slecht beleid dus ze leren ,175 milj en het meeste geld, dan hoef je niet slim te zijn ,om te weten dat de rest kans loos is , het spijt me voor je ik kijk op de langere termijn ,
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:20
de rest kansloos het enigste kansloze ben je zelf haha de grootste club in nederland de laatste 20 jaar is toch echt psv
Vind ik leuk
100%PSV +1370
zondag 15 april 2018 om 12:51
Louis Calimero, probeer tenminste één zin zonder schrijffouten te schrijven als je het over “slim” durft te hebben.....
Vind ik leuk
Stranger +3181
zondag 15 april 2018 om 13:14
Gemeente steun is er in Amsterdam ook al geweest.
Het beleid van Ajax is op gezet door JC en zou binnen 5 jaar leiden tot aansluiting bij de Europese(sub)top en de eredivisie domineren. Bestuurders zouden verstand van voetbal en een bedrijf leiden hebben.
Wat rest is alle doelstellingen zijn verder weg dan ooit.
En de bekwame bestuurders zijn ook vertrokken.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 14:46
Ben het met je eens.
Voetbal draait om geld, Ajax heeft het meeste in kas het is een kwestie van tijd voordat Ajax de genade klap uitdeelt.Of dit nou zo leuk is voor de Nederlandse competitie dat is weer een andere vraag.
Vind ik leuk
Maan88 +1724
maandag 16 april 2018 om 07:24
Begin van het seizoen en vorig seizoen hadden ze ook al het verreweg het meeste geld en ze hebben al 2 seizoenen de meeste aankopen van iedereen gedaan die opleidingsclub van je! En toch weer geen kampioen!!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:05
Ajax was oppermachtig, de recordmeister is nog mild geweest. De Graafschap uit verbloemt te veel. Ajax had allang richting de 40 titels moeten gaan. Nee door het sparen van Ajax heeft Psv wat titels erbij.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:23
had had had als mn moeder een pikkie had gehad ging ik nu bij turnen kijken
Vind ik leuk
markus040 +2202
zondag 15 april 2018 om 12:40
dat ajax oppermachtig was is 30 jaar geleden
daarna is psv vaker kampioen geweest als ajax
dus kom uit je grot
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:37
Nouri heet hij echte Ajacied.
Vind ik leuk
Stranger +3181
zondag 15 april 2018 om 13:09
Wat kopen ze dan ? Wat spelers uit de eerste divisie of de onderkant van België. Echte toppers zie ik niet komen . Wel een stel ego's die denken dat ze wereldtalenten in huis hebben. Als die echter in het buitenland gaan spelen komen ze bij de degradatiekandidaten te spelen of op de bank.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 13:16
Goed verhaal man, hoe lang blijf je Nouri (je kunt z'n naam niet eens fatsoenlijk spellen, dus hou er dan over op ... alleen al uit respect verlies je hier 10 punten) er bij halen? Volgend jaar ook als Ajax niks klaar speelt?

Ik moet het nog maar zien ... PSV verwacht dit jaar een leegloop, maar ook bij Ajax gaan er genoeg sterkhouders vertrekken. Alles opvullen met talenten is leuk, maar die zijn ook grillig. Dit geld voor Ajax, PSV en Feyenoord, daarom is de eredivisie tegenwoordig ook zo spannend.

Al dat onzinnige commentaar altijd .. bah. Degene die aan het eind van de rit op nummer 1 staat, is ALTIJD de terechte kampioen is, als je dat niet snapt ... dan ben ik bang dat zelfs een pinda meer hersencellen heeft dan jou.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 13:20
maar je kunt ook leren , van fouten , normaal kan psv of wie dan ook , nooit spelers halen , die ajax wel kan , ze gaan het doen dit jaar , het gad is te groot , het vermogen en talent, je kan steeds roepen over al is het maar een jaar , ajax gaat het nu anders en beter doen , wil je dat niet zien
is jou probleem,
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 15:09
Mijn probleem? Nee hoor, ik denk niet dat je helemaal snapt hoe het werkt, des te grappiger voor mij trouwens.

Klopt, daarom kan PSV een Romero, Perreiro en Lozano gewoon kopen!

Ik vind het heel slim dat Ajax zoveel geld op de bank heeft en ga ook niet roepen dat ze als een kip zonder kop dat geld moeten uitgeven. Daarnaast is het helemaal prima dat jij vind dat ze veel talent hebben rondlopen.

Echter heb ik dit soort verander verhaaltjes al zovaak gehoord en zolang er mensen zitten die hun ego's niet in bedwang kunnen houden zie ik helemaal niks veranderen.

Aangezien ik voor PSV ben, die nu bovenaan staan en voor 90% zeker landskampioen gaan worden, ben ik toch echt bang dat het vooral jouw probleem is!

Kusjes
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 15:17
nee, ik hou me zelf niet voor de gek, jij wel . ik weet je gaat er niet in mee, punt een psv heeft nu 45 milj in kas , , eerst was er spraken ,dat ze niets konden halen , in eens komen ze inderdaad met romero , ik weet niet hoe ze het doen ,,,perreiro bakt er niets van , lazano ,heeft het nog niet laten zien ,ajax heeft fouten ,gemaakt , waardoor er volgend jaar wel wordt uit gegeven ,ajax heeft5x meer vermogen en meer talent ,plus wat ze nog vangen wat er op het veld staat , je moet we3l heel dom zijnals je het gevaar niet ziet brands ziet het ,en gaat weg, het gat ,met ajax is niet meer de dichten ,ja ik weet het moeilijk te aan accepteren , zo als vele hier . maar het zijn de fieten
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 15:23
"het gat is niet te dichten" ... werd dat niet al gezegd na 4 kampioenschappen op rij? Ajax had en heeft zoveel geld op de bank en toch wordt PSV kampioen .. en NEE, dat heeft niets met het falen te maken van Ajax, maar alles met het team van PSV.

Dat jij dat niet ziet, zegt mij genoeg. Net als dat je misschien voordat je iets plaatst, je het even langs spellingscontrole moet laten gaan.

Hoe moet ik jou nou serieus nemen .... hahahaha, geniet van de wedstrijd pik.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 15:29
ik ben spaans 2 jaar hier , stuur me wat in spaans , kom je niet ver , dat terzijde, goed lezen ajax heeft fouten gemaakt door geen geld uit te geven , , dat is falen , op beleid , ja sory voor je , en psv is heel slecht , en heel veel geluk, heel veel ploegen laten ajax niet voetballen , ze geven psv veel meer ruimte,
Vind ik leuk
MeAgain +4793
zondag 15 april 2018 om 18:38
Bedankt voor de ruimte
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 15:31
nog wat , stel je komt uit spanje, zou jij zo kunnen schrijven , als ik , denk ik niet , weet je waarom , je bent lager op geleid , zie ik aan je answoorden
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 16:21
Mwoah, dat denk ik niet ... ik heb m'n studie aan de Universiteit van Amsterdam succesvol afgerond ... en jij?
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 16:26
ik geloof dat niet, punt een , en ik zeg je het niet
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 16:28
Haha dat zegt meer over jou dan over mij vriend. Veel plezier met de wedstrijd en je verdere leven. Ik kan m'n energie beter in leukere mensen steken!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 16:30
ik weet het de waarheid is moeilijk , niet meer liegen he =
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:17
Eerste wedstrijd van het seizoen begon psv al met geluk tegen AZ. Daarna 010 thuis..... Met 10 man waren ze beter. Twente thuis.... Een strafschop... Wat er geen was. Nac thuis gewonnen met mazzel. Net als Venlo thuis, AZ uit. 12 strafschoppen mee krijgen wat in 8 gevallen dubieuze beslissingen waren. Dus ja geluk!!!! Maar ze staan waar ze staan... Bovenaan dus.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:45
Je zou naar Soap moeten kijken Frank.
Confused?? You won't be after next episode.
Vind ik leuk
MeAgain +4793
zondag 15 april 2018 om 13:02
En nu het geluk van de nummer twee, Ajax.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 13:26
AMSTERDAMSE CALIMERO!!!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:17
hoezo arrogant haha het waren geweldige wedstrijden van ajax tegen heracles groningen twente utrecht ado moet ik nog ff door gaan maar het komt door ajax dat psv kampioen word hoor .
gek he die haat na ajax of zou het door dit soort berichten komen.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:22
nee de haat komt de grootste club is ajax, ik heb geen hekel aan psv , alleen het is zo bij hun zij zijn groot en wij zijn klein ,en dat is niet eerlijk huili huili huil
Vind ik leuk
markus040 +2202
zondag 15 april 2018 om 12:44
de enige die huilt dat psv zo slecht is en toch bovenaan staat ben jij louis
maar huili huili huil hoort bij je cultuur waarschijnlijk
toch tijd dat jij je eigen gaat aanpassen aan de nederlandse cultuur
wij huilen niet als we zelf falen en een ander het beter doet
en wij geven ook een ander niet de schuld
wij zorgen dan dat wij volgend jaar de beste zijn in plaats van te huilen als een klein kind
daaaag louis
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 12:45]
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:47
Ik zou die nieuwe, Kollee, laten liggen Markus, is geen niveau en probeert oude trucs uit. Irritant kind.
Vind ik leuk
markus040 +2202
zondag 15 april 2018 om 12:52
ach ja wat moet je anders doen op een zondag middag ...
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 13:12
nee helaas , psv mag het worden, albei zijn ze onder de maat dat wil jij niet zien , op de langere termijn ,kan psv het niet meer vol houden , teveel lopen ze achter op vermogen en talent , ajax heeft fouten gemaakt ,en dat veranderd nu , ja is moeilijk voor je om toete geven , ,ja 40 milj op 175 milj , moet je dom zijn als je het niet ziet,
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 13:29
Jij vindt geld belangrijker dan prijzen winnen CALIMEROOTJE!!!
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 13:30]
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 13:34
wat dom van je , je zegt , wat je niet gelezen heb , gaat over mogelijk heden ,die je heb , en ja geld is ook belangrijk dombo zie twente
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:39
Weer origineel,.......in elk bericht calimero roepen.zit diep zeker.ga zuipen
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:40
Calimerootje! WIJ ZIJN PSV WIJ ZIJN DE BESTE!!!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:43
Tja......daar heb je gelijk in.we zijn nog steeds de grootste. ...!!! Toch te veel drank op. En nu hup je bed in......vergeet je luier niet
Vind ik leuk
100%PSV +1370
zondag 15 april 2018 om 12:53
Louis Calimero, ga lekker met Sjakie meehuilen. Wat een droeftoeter ben jij!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:55
ja de waarheid i9s moeilijk , jij ziet de toekomst van ajax zonnig in , ik begrijp je onrust , van der gijp komt ook , ga lekker snuiven
Vind ik leuk
100%PSV +1370
zondag 15 april 2018 om 13:01
Louis Calimero, wanneer ga je tenminste één zin zonder schrijffouten realiseren?
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 13:05
ik doe mijn best ben ook 2jaar hier , zeg dombo , schijf eens spaans naar mij , kijken hoeveel fouten jj maakt ,,
Vind ik leuk
MeAgain +4793
zondag 15 april 2018 om 13:07
Jij steld je steeds aan en schreef pisvee i.p.v. PSV.
Daardoor kan je wel merken dat je haat en afgunst hebt. Jij bent diegene die steeds huili huili doet en je hebt een grote mond dat de komende jaren voor Ajax zijn. Dit gelul heb ik al eerder gehoord van blufke na de 4 x kampioenschappen van Ajax. Er zou een geweldige lichting aankomen en PSV en Feyenoord zouden nog een paar jaar moeten wachten op een volgt kampioenschap. We weten allemaal hoe dat is afgelopen, Feyenoord en PSV zijn kampioen geworden en Ajax hebben we niet meer gezien.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 13:16
ik zeg je steeds ze hebben nu geleerd , ik heb toegegeven , slecht beleid van ajax ,jij geeft uit je dome verstand niets toe , je kan met 40 milj in kas nooit op tegen 180 milj
en als je goed volgd word voor wat er in het veld staat ook dik betaald, dus ze kunnen er goede spelers halen
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 13:34
He ajakkes wat een loser ben je toch met je geleuter over geld. Ga met je neus boven een lijntje wit poeder hangen dan hou je die jank smoel misschien eens dicht! Wat ben je triest een typische ajax fan hoewel er ook een paar goede ajax fans zijn.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 13:42
ik weet het is moeilijk je gaat merken wat het doet, geld , psv komt er van af volgend jaar niet meer aan te pas helaas , jij bent de zoveelste die er mee zit , maak me zo straks om je ,1/4 ajax, van der gijp, is er ook , je mag best mee snuiven , praat je maandag ook onzin ,
Vind ik leuk
MeAgain +4793
zondag 15 april 2018 om 14:45
Wat gaat Ajax met dat geld doen dan? Lozano kopen van PSV?

Of een paniekaankoop zoals ziyech die Ajax moet redden? Een neres die in deze matige competitie nog geen eens topscorer kan worden?

Ajax is een bedrijf en moet gewoon winst maken. Prijzen pakken is leuk maar bijzaak.

Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 14:53
ik zeg al ajax heeft fouten gemaakt, neres voor zijn eerste jaat doet het goed, paniek of niet , ziyech , is een goede aan koop, ik heb brands gehoord , het gaat om de punten , mooi voetbal ,maakt niks uit, hij gaat weg, weet je waarom ,= hij weet dat ajax van zijn fouten geleerd heeft, als ajax en psv de zelfde speler wilt, dan gaat psv het meestal verliezen , ik heb tegen toppers lozano ,niet gezien , neres wel, ik geef brands gelijk , volgend jaar en komende jaren is geen eer meer te behalen , ik zou ook weg gaan , zeker naar van daag ,
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:48
je leest steeds niet goed ajax heeft fouten gemaakt door op de centen te gaan zitten , ,lees goed , nu geven ze aan , hun fouten en gaan kopen , gezien hun vermogen , kan pisvee , dat nooit winnen , lees nu goed , 2019 gaat het beginnen , je gooid steeds over een tijdje geleden
Vind ik leuk
VVVke +1838
zondag 15 april 2018 om 13:10
Louis,
Je vergeet wat.
Het is ook niet eerlijk dat Utrecht zo zijn best doet tegen jullie.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 13:27
WIJ ZIJN PSV WIJ ZIJN DE BESTE!!!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 13:37
30 in adam
Vind ik leuk
VVVke +1838
zondag 15 april 2018 om 13:08
4everfcu,
Ongelofelijk arrogant
Die gasten lopen nog steeds met het idee dat ze "gewoon" horen te winnen van ADO en Utrecht.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 13:16
prima toch laat ze dat maar blijven geloven maar ondertussen pakt utrecht ieder jaar bonuspunten tegen ze
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 13:37
Geloof me 18 jaren vliegen voorbij. Denk dat Ajax dat jaartal ook wel gaat halen met dit bestuur.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:31
Ja net zoals je zegt is louis gepiepeld door beleids fout en guusje heeft een heel fout beleid geleid en gecreeerd waardoor we het wk mislopen. Oud en ver over houdbaarheids datum
Vind ik leuk
markus040 +2202
zondag 15 april 2018 om 11:39
guus is inderdaad te oud
maar volgens mij maakt de knvb het beleid
en toen guus ontslagen werd hadden we nog volop kans op het ek
het werd toen overgenomen door een ajacied
danny blind genaamd
die verneukte ff het ek en daarna het wk met zijn wanbeleid
de trainers voor blind en na blind deden het allemaal beter als deze kontekruiper
Vind ik leuk
Jozef +29422
zondag 15 april 2018 om 11:46
Het zou wel heel gruwelijk slecht het geweest zijn als Oranje al uitgeschakeld was toen guusje vertrok... Guus presteerde net zo slecht als zijn opvolgers. Of misschien net zo goed, want het team was ver over zijn hoogtepunt.
Vind ik leuk
markus040 +2202
zondag 15 april 2018 om 11:52
ja maar je kan aan zijn opmerking zien wat voor iq deze gast heeft
tijdens de wk kwalificatie is hiddink helemaal geen coach geweest
we begonnen met blind en advocaat maakte het af
zeg dan gewoon niks ...
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 13:23
Guus 5 wedstrijden 9 verlies punten
Blind 5 wedstrijden 8 verlies punten
Verschil is dat guus verliest van turkije en blind gelijk speelt. Dus beide hebben gefaald met een verouderd en over datum zijnde elftal met verdedigend voetbal. Dus bij guus waren we eigelijk al practisch kansloos. En met nog een andere coach haddennwe ook niet gewonnen. Na louis hadden we moeten verjongen of de speelstijl aanpassen aan de spelers. Dat is waar het is fout gegaan.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:46
ik ben geen fan van blind
Vind ik leuk
Dorzon +3459
zondag 15 april 2018 om 11:53
Welke club is deze eeuw het meest succesvol geweest
Vind ik leuk
Stranger +3181
zondag 15 april 2018 om 13:06
Dat horen we ook aL jaren ;-)
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:26
Juist Hiddink,jij snap het.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:49
Onze machtige Guus!
Vind ik leuk
Spiegel +6142
zondag 15 april 2018 om 11:29
En de fout van de keeper? Dat dwing je gewoon af toch?
Als geen enkele tegenstander fouten zou maken zou je dus alleen maar 0-0 wedstrijden hebben.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:32
oke maar het was wel een hele domme fout, en vlaar er uit ,is ook niet af gedwongen , psv is heel slecht dit jaar ,en die jongen nori heeft er ook ingehakt , dat wordt onder schat
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:40
Ga eerst op Nederlanse les aub.
Vind ik leuk
Spiegel +6142
zondag 15 april 2018 om 11:40
Die jongen Nouri bedoel je.

PSV heeft dit jaar gewoon bijna net zoveel kansen als Ajax gecreëerd en welgeteld 1 schot op doel minder. (Ook 1 doelpunt minder)

Dit zijn gewoon feiten en feiten liegen niet.
Dus Ajax is geen haar,(nou vooruit 1 haartje/schot op doel/ goaltje beter.)

Toen Vlaar eraf ging was de moed al in de schoenen gezakt bij AZ en ook de eindstand al bereikt.
PSV had toen al de overhand in het spel en beschikt over de kwaliteit om zon wedstrijd uit te spelen.

PSV heeft dit seizoen inderdaad 10 penalty’s gekregen. Ajax 7.
PSV heeft er echter 18(!) tegen gekregen. Ajax 13 (dacht ik zo uit mijn hoofd, heb het gisteren opgezocht maar geen zin om nog keer te doen).

Was de pingel tegen AZ makkelijk gegeven? Ja en nee, Vlaar heeft gewoon zijn handen thuis te houden.
Hij was lang niet zo makkelijk gegeven als de pingel van Ajax tegen Twente, voor een vermeende overtreding BUITEN de 16.
Vind ik leuk
markus040 +2202
zondag 15 april 2018 om 12:02
goed onderbouwt spiegel
maar ik ben bang dat iemand met het iq van een eendagsvlieg alleen maar gaat antwoorden
psv is gewoon slecht
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:04
vindt jij ze goed dan , ajax is ook niet best, zeg ik steeds ook slecht beleid , de toekomst van ajax is stuken beter , of geef je dat ook niet toe?
Vind ik leuk
markus040 +2202
zondag 15 april 2018 om 12:07
bij een voetbalclub kan je nooit in de toekomst kijken en bij ajax hebben ze al jaren de hoogste begroting en het meeste geld , maar ze pakken te weinig prijzen
psv staat eerste , dus doen ze het goed
en dan kan jij blijven piepen dat ze slecht zijn , maar je zet jezelf gewoon voor lul
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:11
ik heb gezegd dat ajax niet best is, en psv ook niet, ik volg het beleid bij ajax , en ik zie veranderingen je kan leren van fouten , oke heeft lang geduurd, ik kijk naar de mogelijk heden , psv is kansloos , en dat wil jij niet zien
,
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:13
Heb jij alleen maar komma's en geen punten?
Normaal zeg ik niks over iemands taal maar dit is wel heel ernstig. Het is bijna PHP, (Dat is een scripttaal voor programmeurs, uitgelegd in Jip en Janneke taal)
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 12:15]
Vind ik leuk
markus040 +2202
zondag 15 april 2018 om 12:16
een hoop bla bla bla
psv is kansloos roep jij
jij hebt je echt nog nooit in psv verdiept en je roept zomaar wat
jij ziet het woord psv en je begint te zeveren , je roept van alles maar kunt niet eens onderbouwen waarom psv slecht of kansloos is
ajax en psv zijn beide topclubs met de potentie om kampioen te worden
de enige die kansloos is , dat ben jij
praat jij op je werk ook zo'n onzin
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:20
ik onder bouw het steeds 175 milj , of psv met 45 milj , ,wat wil je nou , je zegt zelf psv , voedrd goed beleid , moeten naar de gemeente, ik verdiep niet in psv, jeugd krijgt amper de kans, we zien het volgend jaar oke /kijken
Vind ik leuk
markus040 +2202
zondag 15 april 2018 om 12:26
4 eigen jeugdspelers in de basis net zoveel als ajax fout nr1 dus van jou
175 miljoen op de bank heb je geen fuck aan als je daar de juiste spelers niet mee koopt , fout nr2
gemeente is fucking onzin , wij hebben hier een stadion wat van ons zelf is
ajax heeft een stadion van de gemeente gekregen als ze de arena zelf hadden moeten bouwen hadden ze geen euro op de bank gehad en een hypotheek schuld fout nr 3 dus
kortom ; je praat alleen maar onzin !!!!!!
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 12:27]
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:52
Goed onderbouwd Markus. Tenenkrommend de woorden van die Kollee. Bakken met kritiek op PSV, maar beweren dat hij zich er niet in verdiept. Pure frustratie van ik denk een jochie van 8 jaar. Wel leuk voor zo'n kind dat het denkt mee te kunnen praten, maar misschien moet VP een leeftijdslimiet invoeren.
Vind ik leuk
markus040 +2202
zondag 15 april 2018 om 12:54
het feit dat geen enkele ajacied hem bijvalt zegt eigenlijk al genoeg
alleen heeft kollee een plank voor zijn kop die dikker is als een spoorbiels en ziet ie dat niet
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 19:46
haaa ajax heeft geen stadion, dus kunnen ze het ook niet gekregen hebben , ze betalen huur, dus je verhaal klopt niet, en er dringt niet tot je door , dat ik steeds zeg ajax heeft fouten gemaakt, en ajax laat het zien , door sneller te handelen ,, men kan ook leter van fouten , pisvee , staat er kwa kapitaal niet best voor
Vind ik leuk
markus040 +2202
zondag 15 april 2018 om 21:34
pisvee kleuter hahaha dat zeggen alleen kleine kinderen
WIJ ZIJN KAMPIOEN !!!!!
jij bent vernederd vanmiddag 3-0 3-0 3-0 3-0 3-0
weltrusten louis fijne avond hahahaha
FUCK YOU WE'RE FROM EINDHOVEN !!!!!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:26
175 miljoen en nog geen kampioen hoe slecht ben je dan wel niet als club je kan alle concurenten leeg kopen .
175 miljoen en niet kunnen winnen van sparta met een begroting van nog geen drie miljoen
Vind ik leuk
100%PSV +1370
zondag 15 april 2018 om 13:05
Louis Calimero, jeugd krijgt geen kans bij PSV volgens jou? Zoet, Brenet, Hendrix, Locadia en Bergwijn zijn allemaal bassisspelers uit de eigen jeugd. Kijk eerst naar je eigen A’damse koopclubje alvorens je domme kreten loost!
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 13:11]
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 13:07
bergwijn komt van ajax, de rest is echt slecht, en kunnen er niets van ,
Vind ik leuk
100%PSV +1370
zondag 15 april 2018 om 13:13
Louis Calimero, met deze volgens jou slechte spelers staat PSV nog steeds 7 punten voor op dat A’damse clubje! Hoe slecht zijn jullie dan wel niet?
Vind ik leuk
markus040 +2202
zondag 15 april 2018 om 21:35
ja de rest is zo slecht dat ze jouw club helemaal vernedert hebben vanmiddag
fuck you louis !!!!!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:41
vernedert , valt wel mee hoor vondt ajax niet veel minder, was ook geen top van beide kanten , ajax kon niet , en psv wilde niet ,
Vind ik leuk
markus040 +2202
zondag 15 april 2018 om 21:44
hahahahahahahahahahahaha
jij moet nog nederlands leren
dit noemen ze in nederland een vernedering
als ze zo voetballen is dit hele elftal nog geen 10 miljoen waard
WIJ ZIJN KAMPIOEN LOUIS
en dat blijf ik tot augustus herhalen speciaal voor jou
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:50
schrijf niet zo slecht he voor die 2jaar in nederland, dat terzijde , je mag herhalen , geen probleem , psv is inderdaad kampioen , wel even voor de duidelijkheid ,van de arm moede
Vind ik leuk
markus040 +2202
zondag 15 april 2018 om 21:53
blijf jij maar zo dom lullen louis
als het zo armoedig was dan werd ajax niet zo voor lul gezet vanmiddagen jij kunt kut smoesjes blijven verzinnen over het kampioenschap van psv
maar iedereen hier lacht jou gewoon keihard uit
je nederlands is gewoon goed , respect
maar je voetbal kennis is slecht
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:57
ik ga een keer in de maand naar barca ,mijn stad, als je kijkt , en je ziet psv ajax is het om te huilen , ik waardeer ajax alleen maar ,omdat ajax ook denkt om de mensen te vermaken , en psv denkt aan de punten
Vind ik leuk
markus040 +2202
zondag 15 april 2018 om 22:04
daaraan kun je zien dat je geen verstand hebt van voetballen
het is triest om barca met een begroting van 400 miljoen te vergelijken met ajax en psv
en ajax heeft inderdaad heel nederland vermaakt vanmiddag
door dik te verliezen van psv en in 90 minuten 1 kans te creeeren
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:11
maar als ik je zeg dat ajax meer kapitaal heeft ,en een beter toekomst hoor ik je niet, dus geld maakt toch wat uit , ik zeg je steeds ajax gaat niet op de centen zitten , ,ajax kan betere spelers halen , ik zeg je alleen .als je barca ziet ,valt het tegen , als je hier psv ajax ziet , ajax won ook 3keer de eropa cup , en was de verschillen er ook
Vind ik leuk
markus040 +2202
zondag 15 april 2018 om 22:17
wat heb je aan kapitaal als je geen prijzen pakt
ik zal het nog 1 keer uitleggen
voetbal speel je om te winnen , als je wint pak je prijzen
daarom zijn wij kampioen en jij niet !!!!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:22
dan zijn we het eens ajax heeft meer prijzen gepakt , oke, 4 jaar niet ,is psv ook over komen , je heb niets aan kapitaal , als je er niets mee doet , ik zeg je steeds dat ze dat nu gaan doen , ben je ook zo tegen je fami of vrienden , , vol houden in je gelijk , , of denk je dat psv een betere toekomst heeft , ? ik weet dat psv veel problemen hebben met hun kapitaal ,
Vind ik leuk
markus040 +2202
zondag 15 april 2018 om 22:27
jij weet helemaal niks van het kapitaal van psv
psv zet zijn geld niet op de bank maar in het veld
daarom zijn wij kampioen
je kunt 500 miljoen op de bank hebben maar neymar komt toch niet naar amsterdam
en jij weet ook helemaal niet wat er in amsterdam gaat gebeuren
dat gaan ze echt niet tegen louis kollee zeggen of denk jij wel
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:32
nee maar ik weet dat ze al rond zijn met een speler ,ik weet niet welke , dat wordt niet gezegd, zoveel kapitaal zit er niet op het veld bij psv, ,en ik weet dat psv er slecht voor staat ik kan veltmate goed, hij bekijkt spelers bij ajax, natuurlijk zegt hij mij niets , wel hoor ik van hem , dat het nu anders gaat
Vind ik leuk
markus040 +2202
zondag 15 april 2018 om 22:34
ja en veltmate weet hoe psv er voor staat financieel
en ajax is misschien wel rond met een speler , maar dat hoeft nog geen speler te zijn die ajax beter maakt
weltruste louis
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:36
wacht maar af , veltmate weet meer dan jij denkt , bij psv meer dan wij , hij weet ook hoe psv onder handeld , dus hij weet echt wel dat ze het daar moeilijk hebben
Vind ik leuk
markus040 +2202
zondag 15 april 2018 om 22:38
louis kom uit de kont van henk veltmate en word wakker
veldmate is een scout , meer ook niet
die weet niet eens wat er bij ajax allemaal gebeurt laat staan bij psv
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:41
ja ik scout , ik kan hem , hij weet wat een speler kost, , als ze voor de zelfde spelen interesse hebben , weet hij hoe er zaken gedaan worden bij psv , hij weet niet alles , en hij verteld het mij ook niet , maar hij zegt wel dat psv niet zo veel kan en hij weet echt wel hoe het zit bij ajax
Vind ik leuk
markus040 +2202
zondag 15 april 2018 om 22:44
de spelers waar ajax interesse in heeft kunnen in eindhoven niet mee
dat heeft heel nederland gezien vanmiddag
wij zoeken spelers van een hoger niveau
daarom zijn wij kampioen en jullie voor het 4e jaar niet
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:49
en toen ajax 4x eerste was? is niet zo lang geleden je slaat echt door , psv is echt minder ,doet deze wedstijd niets van af , in amsterdam was 3-0, en waarom past psv tegen ieder tegenstander zich aan , tegen sparta maak niet uit , liggen ze voor de pot ,en wachten op fouten , iedereen ziet het, verbeek zei het nog psv is laf, die trainer van manu ook zo een , cocu is net zo
Vind ik leuk
markus040 +2202
zondag 15 april 2018 om 22:53
iedereen ziet dat psv de terechte kampioen is en dat jij een stumperd bent louis
ga lekker weg uit nederland en kom terug als je iets zinnigs te melden hebt
WIJ ZIJN KAMPIOEN LOUIS EN JIJ LEKKER NIET
jij bent net als ajax om te janken
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:59
ja de waarheid is moeilijk, natuurlijk ga weg hier uit dit land , pvv zeker , zwakte jongen heel zwak, je bent geestelijk niet sterk , je norm van waarde en norm is heel laag ik blijf lekker hier , wilders aan hanger , uitkering zeker
Vind ik leuk
markus040 +2202
zondag 15 april 2018 om 23:05
nee hoor want pvvérs willen iedereen het land uit hebben en dat ze niet meer terugkomen
jij mag van mij terugkomen wanneer je iets zinnigs over voetbal te melden hebt
jij blijft maar herhalen dat psv slecht is en dat alles bij ajax gaat veranderen en dat ze volgend jaar kampioen worden
daar word ik moe van
je zou ook gewoon ballen kunnen hebben en psv kunnen feliciteren
maar jij blijft maar onzin uitkramen dat psv slecht is , en dan voeg jij niks toe aan nederland
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:08
nee je bent tegen buiten landers , niet anders gaan lullen , ik werk , en nooit geen uitkering , dus ik voeg iets toe zie je wel , dat je weer begint ik voeg niets toe , je bent een wilders aan hanger mag hoor , ik vindt je daarom zielig ,
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:07
in spanje gebeurd het ook terwijl barc beter is wordt real , toch kampioen anders om ook, in nederland ben je meteen de beste , dat is niet zo,ook zijn we dankbaar voor grote spelers voor cruiff werd over al ge klapt waar hij ook sleelde , hier niet wordt jue uit gefloten
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:54
Welke veranderingen man,het zelfde bestuur zit er nog,men is als Ten Hag niet slaagt aan de 5de trainer in 4 jaar toe en wint al 4jaar niets,welke verbeteringen doel jij op?
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:17
Zou je eens kunnen aangeven wat je precies met toekomstbeleid bedoelt? Want Ajax hoort elk jaar mee te doen om het kampioenschap, toekomstbeleid of niet. Er is geen visie en geen beleid. Dat je dat hoopt is wat anders. Of horen 3 (dadelijk 4) trainers in één seizoen ook bij dat beleid?
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 12:18]
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:58
nee ze hebben fouten gemaakt , en ik weet dat ze nu ,aan het kijken zijn naar spelers, ze gaan niet meer op de centen zitten je heb gelijk er was geen visie, maar goed , denk als ik je zeg er gaat veranderen , dat jij het ook niet wil zien
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 13:18
Zolang jij niet met Overmars en vd Sar aan één tafel zit, is het gewoon een op hoop gebaseerde gok dat er lange termijn visie is. En het kopen van (dure) spelers, wat heeft dat met toekomst beleid te maken?
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 13:19]
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 13:24
heel veel te maken , als je niet meer op de centen gaat zitten , en nu op tijd handelt , en je heb zo een vermogen maakt het veel uit ,en of je 45 milj in kas heb of 175 milj , mits goed belied , ben je kansloos , als psv , als je dat niet ziet , dan vraag ik me af wil je het zien
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 13:28
Ik kijk naar de feiten, jij speculeert. Tot nu toe staat dat geld gewoon op de bank. Maar goed, stel er wordt gekocht, welke topspelers willen naar Nederland ballen bij een jarenlange nummer 2 zonder CL? En, wie zegt dat dure aankopen gaan renderen? En wat krijg je dan bij verkoop nog terug? Dure aankopen verdampen snel in Nederland.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 13:32
neres gaat veel op brengen ,zo zijn er een paar, ik zeg niet, dat elke speler raak is , wel weet ik ,dat ajax geleerd heeft , en een spoeler lang bekijkt, ook wie ze bekijken ,ik ga niet zeggen van wie, geloof je toch niet
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 13:34
Dat was niet de vraag. Zolang het beleid van Ajax net zo vaag en warrig is als jouw verhaal, hoor je mij niet klagen ;)
Vind ik leuk
VVVke +1838
zondag 15 april 2018 om 13:35
Louis Swart,
Ajax heeft geen 175 miljoen in kas
Sterker nog Ajax heeft ook geen 100 miljoen in kas.
Nog sterker Ajax heeft ook geen 50 miljoen in kas.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 13:37
hier kan ik niets mee , helaas
Vind ik leuk
Kijkmaar +1541
zondag 15 april 2018 om 11:53
Wat ben jij een slechte verliezer zeg.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:12
Kollee,AZ stond 2-0 voor,ligt toch aan AZ dat ze het niet goed uitspelen.
Dat zie jij maar niet. Dat is de zwakheid van AZ en.klasse van Psv dat ze terug komen.
Maar jij wil psv negatief neer zetten maar je zit er met jou domme filosofie flink langs.
PSV verdient kampioen.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 12:13]
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:17
door fouten , vlaar schorsing is terug gedraaid, en de keeper maakte fout, dus psv had az nodig
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:28
oh oke nou ajax ook dan want hoeveel eigen doelpunten kreeg ajax wel niet mee maar dat is ajax dus dan is het zeker afgedwongen
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:30
nee afgewongen is , als je onder hoge druk staat, dat heb ik ajax niet zien doen , ik geef je gelijk
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:57
Ken jij een Keeper die geen fouten maakt? Ik niet
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 13:03
ik ook niet ze maken allemaal wel fouten ,
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:30
Reactie verwijderd door vp.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:35
Laf is achter je toetsenbord stoer doen... zelfs al heb je het syndroom van down.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:52
Laf is, spotten met het syndroom van down. Wat moet jij een ongelooflijk zielig figuur zijn.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:55
Ben jij nou zo dom of...
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:10
Maak het nou niet nog erger..
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:23
Maak jij je nou maar druk om 5 likes voor eindje, met je selectieve verontwaardiging maak je geen indruk.
Vind ik leuk
035 +2272
zondag 15 april 2018 om 11:37
Waar dit nu weer op?
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:38
Nee, maar met zoveel verschil... Daarnaast had Ajax wedstrijden ook valer over de streep moeten trekken.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:44
zeker ,zeg ook niet , maar ajax heeft slecht beleid gevoerd , ander mag je nooit eerste staan als psv , met zoveel geld en talent,daar valt niet tegen in te gaan , 40 milj of 175 milj ,nogal verschil , dat is verwijdbaar aan ajax
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:59
Verwijtbaar,kom op man, verkracht onze taal niet zo.
Vind ik leuk
Qalsi +96
zondag 15 april 2018 om 11:44
Daar hebben jullie toch de neuzen voor !
Vind ik leuk
HansVites +3724
zondag 15 april 2018 om 11:45
Waar heb je het over wat is lafe en wie is Hinddink?
Je hebt zeker alweer je huiswerk niet gemaakt.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:52
als je hinddink niet kent, ga je huis werk doen hahahaha zoek naar guus geluk , is voor psv ,en woont in adam , en sleeld met sjaak zwart ,die lafaard
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:58
Zit er een prijsvraag aan gekoppeld als ik hem ontcijfert?
Vind ik leuk
markus040 +2202
zondag 15 april 2018 om 12:04
ja de hoofdprijs is een etentje met louis kollee
dus ik doe niet mee aan de prijsvraag , als je het niet erg vind ;-)
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:28
waarheid is moeilijk,
Vind ik leuk
HansVites +3724
zondag 15 april 2018 om 11:58
hinddink ken ik inderdaad niet, ik ken wel een Hiddink.
Heb trouwens nog niet zo slecht tenenkrommend Nederlands gezien als wat jij hier produceert.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:54
Jezus wat een lange zin. En nog een rare zin ook.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:09
Pffff ben je Sjaak Swart met een schuilnaam . Huilebalk.

Nee Ajax met het buitenspel doelpunt en de week ervoor met de terechte goal van Groningen die wordt afgekeurd.

Als de scheidsrechters wat beter waren geweest dan deed deze wedstrijd er niet meer toe. Dan was PSV al kampioen
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:13
mijn naam klopt niet , zwart ben ik niet , maar ik ken mensen binnen ajax , natuurlijk zeggen ze me ook niet veel , alleen ajax heeft geleerd van hun fouten , dat gaat iedereen zien , volgend jaar
Vind ik leuk
MN223 +282
zondag 15 april 2018 om 14:07
Jaja, volgend jaar. Dat horen we inmiddels al een jaar of 4.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 14:14
nee hoor ik zeg het nu pas ,
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:13
Vergeet Twente thuis niet NAC thuis en Venlo thuis. Natuurlijk word psv kampioen. Alleen hoop ik niet vandaag.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:35
Wat bedoel je met de fout van de keeper en al die alsen,hij maakt een fout,net als een spits die mist,een verdediger die verkeerd timed,dat zijn aspecten in het voetbal die goed of mis kunnen gaan, Lozano liep op een kansloze bal,had Dolberg waarschijnlijk niet gedaan,dat bepaalt of het een goal wordt of niet als Benatia niets doet stond misschien nu Juventus in de halve finale, afblijven,geef je de ref geen keus,of stond Neres geen buitenspel vorige week,niet over arbitrage praten als je zelf faalt.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 14:14
lozano kwam met gestrekt been , niet gefloten
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:42
Lachwekkend je frustraties. Meelijwekkend je taalfouten en stuitend je belediging naar Hiddink (met wederom een taalfout). Ga buiten spelen.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:45
ik ben spaans , 2jaar hier
niet slecht he , ja ik maak fouten ,
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:56
Tu holandes es un desastre. Tu frustracion es excepcional. Tu odio hacia PSV es increible. Tu auto estimo es igual como de todos de tu equipo, tienes la misma arogancia como todos de Ajax. No demuestras ningun respeto hacia lodemas. Tus erores gramaticalis te los perdonamos, pero tus palabras tan negativas hacia otras personas y equipos no.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 14:20
Gracias mi hermano.
Vind ik leuk
100%PSV +1370
zondag 15 april 2018 om 12:48
Louis Calimero heeft blijkbaar zelf gesnoven en/of zijn IQ is van een zeer laag niveau.
Vind ik leuk
yuuup +7528
zondag 15 april 2018 om 13:32
Hoezo onzin? Als je tussen de regels leest zegt hij toch dat Ajax waarschijnlijk iets meer kwaliteit heeft lopen, maar dat PSV gewoon een veel beter team is? En dat blijkt wel uit de stand. En PSV heeft vast wel eens gelukkig gewonnen, maar ze hebben ook echt wel pech gehad hoor. Alleen vergeet men dat en die geluk momenten blijven hangen.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 13:36
beweer je dat ajax of psv goed speelt , ik niet , toch is ajax beter
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:14
Klopt wel. Vele miljoenen uitgegeven, maar een team staat er al jaren niet in Amsterdam
Vind ik leuk
Jozef +29422
zondag 15 april 2018 om 11:54
Het team dat een jaar terug de EL finale speelde was alleraardigst hoor.
Vind ik leuk
markus040 +2202
zondag 15 april 2018 om 12:19
dat was een goed team , jammer dat ze dat niet uit hebben kunnen bouwen tot een team dat kampioen word dit jaar
eigenlijk is er afgelopen zondag dus iets niet helemaal goed gegaan
ik zou alleen niet weten wat , want de aankopen zijn zo slecht nog niet en ook logisch
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 18:36
En nul prijzen.

Bovendien PSV vandaag weer heer en meester 3-0, Kampioenen!!
Vind ik leuk
Jozef +29422
zondag 15 april 2018 om 22:33
Proficiat
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:14
Hidinkt is mijn favoriet boerreh boereh borreh, mijn cluppie PSV is het beste en vanmiddag ben ik er bij wel een beetje zenuwagtig daarom tabletje genomen. Wij zijn de slimstte stad van het land boerreh borruh boeleh boelleh
Vind ik leuk
Degraaf +13786
zondag 15 april 2018 om 11:19
De slimmstte stad van het land en zenuwagtig? Ik weet iig dat jij niet bij slimste behoort, wat zet je jezelf voor lul hiermee ;-)

Ik ben toch echt bang dat je het verkeerde tabletje hebt ingenomen.
Vind ik leuk
Mass +3378
zondag 15 april 2018 om 11:14
Daar heeft onze Guus wel een punt....
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:30
Wat voor punt heeft guus gemaakt dan. Hij spreekt zich zelf juist tegen. Eerst zegt hij dat het onzin is dat psv met "geluk" boven aan staat. En vervolgens zegt hij dat ze wel wedstrijden winnen met "geluk".
Vind ik leuk
Mass +3378
zondag 15 april 2018 om 11:33
Met name het punt dat jullie jezelf de beste vinden...
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:43
Lees nog eens een keer wat Hiddink zegt.
Vind ik leuk
Mass +3378
zondag 15 april 2018 om 11:47
Vooruit dan....

Ajax wordt beschouwd als het sterkste elftal, dat zeggen ze zelf ook. Maar het sterkste team hoort dan wel bovenaan te staan", aldus Hiddink voor de camera van de NOS.
Vind ik leuk
HJR +5954
zondag 15 april 2018 om 11:40
Hij heeft zeker een punt. Wel jammer dat het altijd over Ajax moet gaan. Psv wordt kampioen, aantal jaren geen prijzen bij Ajax, en nog blijven ze zich vergelijken met Ajax. Psv doet zich daarin te kort
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:15
Ik ben het met Guus eens. Het is ook een mentaliteitsdingetje. Wat ik vaak zie als ik Ajax aan het kijken ben, is dat Ajax vaak eerst achter komt en dan pas met een soort verbetenheid gaan spelen. En als het dan 1-1 staat en de kansen willen er niet in, raakt Ajax gefrustreerd. Begrijpelijk natuurlijk, maar wel killing voor effectief spel. Dan krijg je dat Ziyech weer eens een bal van 40 meter op doel schiet enzo. Bij PSV zie ik dat ze geconcentreerd door blijven spelen en dat ze veel minder gefrustreerd raken. Ze blijven erin geloven totdat die 90 minuten voorbij zijn. En dan dwing je veel meer af, zo blijkt.

En wat de term 'schijtbakkenvoetbal' betreft, snap ik wel wat er bedoeld wordt. Je zag ook bij PSV tegen een ploeg als Excelsior is dat PSV met 1-0 voor staat, maar het lukt ze niet om die 2-0 er in te prikken. Dan gaat PSV ineens heel verdedigend spelen om die 1-0 voorsprong te behouden...tegen, met alle respect, Excelsior. Hoewel deze tactiek vaak effectief is gebleken, is het natuurlijk niet echt wat je van een kampioen verwacht.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:18
Als er een iemand is die iets van discutabele overwinningen af weet (Zuid Korea nog op het netvlies Guus) dan is hij het wel.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 11:27]
Vind ik leuk
markus040 +2202
zondag 15 april 2018 om 11:24
als hij ooit trainer van ajax was geweest , dan had jij hem waarschijnlijk een keer gepijpt vanavond ofniet carnavalsrompertje
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:20
Tja, het Nederlands elftal hoort ook altijd op een eindtoernooi te spelen...
Vind ik leuk
Kijkmaar +1541
zondag 15 april 2018 om 11:55
Yup die fout van de ligt tegen Bulgarije deed ons de das om!!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:08
Nee
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:07
En Guusje vergeet ook te melden dat er een hele hoop gebeurd is dit seizoen.
Het vervelende vertrek van Bosz. Het vertrek van je 3 beste spelers Klaassen, Sanchez en Traoré. Het dramatische wegvallen van Nouri.
Het gezeik rondom Bergkamp, Spijkerman en Overmars, vd Sar.
Het ontslag van Keizer en het aanstellen van Ten Hag.
En ga zo maar door....
Hoe is het in godsnaam mogelijk om een team neer te zetten als het zo’n rotzooitje is binnen de club.
We hebben dan misschien wel de beste selectie maar met zulke omstandigheden is het haast onmogelijk om een team aan het voetballen te krijgen. De onrust heeft ervoor gezorgd dat we die titel mislopen dit seizoen en dat heeft Ajax dus volledig aan zichzelf te danken. Als je ziet hoe goed we voor de zomerstop aan het voetballen waren, dan hadden we dit jaar met 2 vingers in de neus kampioen moeten worden, maar ze hebben er 1 grote teringzooi van gemaakt bij Ajax.
Zonde....
Vind ik leuk
JoeyC +455
zondag 15 april 2018 om 11:22
Precies, het sterkste / beste team staat bovenaan. Ajax heeft individueel misschien de betere spelers, maar is niet het betere team. Tenminste, niet dit seizoen en de voorgaande drie seizoenen ook niet.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:23
We zullen het wel zien straks!! Gelukkig is de bal rond...
Vind ik leuk
markus040 +2202
zondag 15 april 2018 om 11:26
nee we gaan vandaag met vierkante ballen spelen krish
anders maken we geen kans tegen ajax
die hebben immers de beste spelers en de grootste talenten
normaal kopen we de scheidsrechter om , maar makkelie wou niet
dus dan maar vierkante ballen
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 15:03
Zelfs de LED-verlichting is vierkant gemaakt en de vuurwerkkorven
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:30
Ik heb me wel geirriteerd aan al die opmerkingen over het hebben van de beste selectie door ajaxspelers, ten hag en zeker ook fans (al kan ik het van de fans beter hebben ;-)). Ajax heeft de meeste potentie en technische bagage, maar niet per se de beste basis 11. Keepers gelijkwaardig, beide aan een kant een betere back, centrum van ajax is dan wat beter. Middenveld van ajax is technisch beter maar dat van psv heeft veel meer fysiek en loopvermogen. Voorhoede vind ik ook gelijkwaardig. Psv heeft meer ervaring. Oftewel, gewoon een gelijkwaardig elftal toch?
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:44
Precies. Ze hebben zoveel betere voetballers dan Feyenoord en PSV. Ze willen absoluut geen spelers van die twee teams, want dan wordt Ajax zwakker. Dat zeggen ze nu al jaren. En waar staan ze weer. Zo goed is hun elftal helemaal niet. Ze kunnen allemaal goed passen, zijn technisch, maar dat leer je al in de jeugd. Daarna komt er niks meer bij.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:51
Vd beek, de jong (frenk) en de ligt vind ik allemaal geweldig hoor. Maar een kluivert wordt overschat (ook door zichzelf), ziyech speelt of heel goed, of tegen zichzelf, de linksback vind ik goed maar er wordt gedaan alsof het de nieuwe maxwell is. Ook onana vind ik goed en heeft veel potentie, maar momenteel niet echt beter dan zoet. En zo kun je nog wel ff doorgaan. Ook kwaliteiten als fysiek, leiderschap en beweging op het middenveld heb je nodig in je elftal en dat zie ik bij ajax zeker de 2e seizoenshelft veel te weinig. Als die gasten allemaal 3 jaar blijven wordt ajax fluitend kampioen maar vd huidige basis is iedereen dan al vertrokken!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:25
Precies. Ze overschatten zichzelf rijkelijk. En dat kampioen worden verwacht ik niet zo. Het algehele beleid bij Ajax is al sinds de jaren 90 vreemd. Ze moeten doorpakken, maar dat gebeurde toen niet en nog steeds niet. Ook dit samen met de technische staf en de slecht inkopende technisch directeur zorgt ervoor dat Ajax al jaren problemen heeft.
Er wordt altijd gekscherend gezet dat ze o zo goed zijn. Dat ze makkelijk kampioen worden in de toekomst. Dat PSV niks meer te zeggen heeft en dat Feyenoord weer 18 jaar kan wachten. Maar Ajax heeft net zo goed al ruim 15 jaar geen fatsoenlijk, uitermate makkelijk en goed jaar gehad.
Vind ik leuk
Grijs +1147
zondag 15 april 2018 om 12:26
Wat veel fans vergeten is dat goede mentale eigenschappen ook gewoon kwaliteiten zijn.

Veel Ajacieden zijn technisch goed onderlegd en kúnnen goed voetballen. De potentie van deze spelers ligt dan ook vaak vrij hoog. De mentaliteit bepaalt echter in hoeverre deze potentie er uit komt op het veld en wat de daadwerkelijke kwaliteit is. En daar laten veel Ajacieden (mede door hun jeugdigheid) het liggen.

Als team goed spelen is namelijk ook gewoon een kwaliteit (tactisch, teamwork, ervaring). Je kan in potentie nog zo goed zijn, maar als je niet slim kan spelen en al die bergen potentie komen er niet uit, dan heb je simpelweg niet de meeste kwaliteit.
Vind ik leuk
HJR +5954
zondag 15 april 2018 om 11:34
Hij moet het toch weer over Ajax hebben. Ondanks het aanstaande kampioenschap van zijn 'eigen team' ;)
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:36
Wij zijn de beste wij worden 2 de, hahahaaa
Vind ik leuk
Kevinho +271
zondag 15 april 2018 om 11:40
Waarom moet dat oude fossiel hierover wat te melden hebben? Door hem zijn we het WK misgelopen. Niet meer serieus te nemen dus.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:46
Vergeet Blind niet!!!!
Vind ik leuk
Kevinho +271
zondag 15 april 2018 om 12:36
Als Hiddink het niet zo erg verklootte, dan was Blind er (nog) niet geweest.
Vind ik leuk
markus040 +2202
zondag 15 april 2018 om 11:49
hiddink is helemaal geen trainer geweest tijdens de kwalificatie voor het wk reuze pannekoek
het mislopen van het wk kwam door die kontekruiper van ajax die alles verneukt heeft en werkelijk niks kan
danny blind
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:46
stel dat psv naar hun vermogen speelt, en ook ajax , is ajax veel beter ,in adam waren ze kansloos ,
Vind ik leuk
Kijkmaar +1541
zondag 15 april 2018 om 12:11
Stel je eens voor dat elk mens op aarde toegang had tot schoon drinkwater en voldoende voedsel. Stel je eens voor dat er geen oorlogen om religie of olie onstaan. Stel je eens. Stel dat heb je geen fuck aan dus.
Vind ik leuk
100%PSV +1370
zondag 15 april 2018 om 13:17
Louis Calimero, jullie waren thuis ook kansloos tegen FCU, Vitesse, ADO Den Haag en uit tegen FCU, Vitesse en Heracles.
Vind ik leuk
rik1958 +253
zondag 15 april 2018 om 11:46
Ajax gokt veel te veel op de jeugd ipv geld uit te geven aan ervaren spelers. Op die manier redden ze het nooit. Psv koopt jeugd en ervaring
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:49
gaat veranderen als je ajax volgd
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:51
Dit is ook volkomen logisch, de beste ploeg staat bovenaan. Buiten dat is PSV ook een team met veerkracht. Guus heeft gewoon gelijk al is het een klein beetje een open deur intrappen. Ajacieden zullen het ermee oneens zijn.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 11:57
hallo Laten we het maar over geluk niet hebben? Maar over de pech van Ajax! BOS was goed! maar het vriendje van Bergkamp moest hem vervangen! En de ellende met Nouri dat alles bij elkaar heeft er voor gezorgd dat PSV kampioen wordt! en niets anders meneer PSV! Oja voor ik het vergeet wat heb jij er van gebakken met het NED elftal? Wij stonden in de top . En door jouw toe doen! wisselen van een goed systeem van van Gaal! Maar dat was je eer te na, Jij wilde niet het goede systeem van van Gaal gebruiken. Wij weten het resultaat, Beste man we zijn ver weggezakt! Dankzij Ronald Koeman keren we weer terug waar we horen! Ga maar koffie drinken ver weg. het liefste bij je vrienden in Rusland!
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 12:02]
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:01
De platte kar is geregeld, Guusje Meeuwis ook, anti schijtrollen ook, de kampioen T-shirts zijn bedrukt en de bloemen en champagne staat klaar. Het kan niet meer mis gaan voor de warme Pisvee familie.
Lach met rot als het een lange de Graafschap act gaat worden en over vier rondes het Leidschenplein als nog volloopt!!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 13:01
Je hele verhaal is logisch, El Cazador, dus je had me helemaal mee. Het woord waarin je PSV en hun fans probeert te denigreren is een diepe schande. Daarom hoop ik, mn voor dit soort beledigende arrogante personen als jij, dat het vandaag een vette vernedering wordt van jou en je mede-gefrustreerden. De gewone PSV-supporters en Ajax-supporters wens ik een sportieve en leuk wedstrijd.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 15:07
Guus, we spreken elkaar na de wedstrijd wel. Geen krokodillen tranen om 18.15
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:01
zolang Ajax bestaat hebben ze al geluk gehad vandaar de bijnaam Lucky Ajax geef daar maar is een eerlijk antwoord op meneer Sjakie Swart
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:08
ik verwacht een ere haag van psv , ze hebben het te danken aan ajax
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:58
Eres un tonto.
PSV lo merece por su mismo.
Nadie espera lo que tu quieres, es el mundo a reves.
Pero bueno, me gusta que eres feliz con tus conocidos en ajax.
Vind ik leuk
rpaulp50 +6045
zondag 15 april 2018 om 12:34
Nou......als je met 3-0 verliest eerst en dan in Eindhoven weer verliest, dan is Ajax de betere ploeg gebleken van die twee.
Dan hebben ze in Eindhoven dus gewoon mazzel gehad........

Vind ik leuk
100%PSV +1370
zondag 15 april 2018 om 13:20
Je verliest het kampioenschap tegen de zgn. mindere ploegen als: Vitesse, ADO Den Haag, Heracles en FCU. Dit seizoen is PSV de meest constante ploeg gebleken, zoals F’noord dat vorig jaar was.
Vind ik leuk
rpaulp50 +6045
zondag 15 april 2018 om 19:51
Je hebt gelijk, een overtuigende 3-0 en dus gefeliciteerd !
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 12:36
Tjah Psv word kampioen maar ze kregen wel voetbal les in de Arena
Vind ik leuk
Voebtal +1043
zondag 15 april 2018 om 13:03
Ik vind psv alles behalve overtuigend spelen dit seizoen. Verwacht een gelijkspel vandaag.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 13:41
Hoewel ik het ook gezwts vind, kun je een belachelijke misser van een speler nou niet bepaald geluk noemen. Eerder onkunde.
Vind ik leuk
_AJAX_ +2559
zondag 15 april 2018 om 14:06
Nou, Guus, Ajax heeft een zware jaar achter de rug en 3x van trainers veranderd. Plus is er een hoop verkocht na de EL finale.

Dat PSV dit seizoen elke keer weer de scheids mee had, zoals tegen AZ, is dat 200 procent geluk! Dus ook jij Guus, bent gewoon uitgeluld...
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 14:11
ik wil de mensen nog op wijzen , psv ajax kan schokkende beelden zijn , 1/4, voor ajax,voor hulp kun,naar de dicht bij zijn de hulp post,
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 14:21
ik verwacht een ere haag van psv , door ajax staan ze boven aan ,denk dat het moeilijk voor ze is naar verlies 1/4, miss dat ajax het doet uit medelijden
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 14:23
PSV geluksdag club slecht voetbal toch kampioen onterecht!!!!!!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 14:38
Louis lekker bezig, al die gefrustreerde boeren worden gek van je hahaha.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 15:49
ik heb het in de gaten , ze hebben het over mijn schrijven , ik kom uit spanje 2 jaar hier, ze beginnen over fouten , en als ik vraag stuur me wat spaans hoor ik niets,ze horen de waarheid, en ze worden gek , van der gijp speelde voor psv , , helemaal door gedraaid ,komt niets uit die man , komt al jaren de deur niet uit , boskamp moet met zijn zoon naar de kuip erg he hahahaha
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 14:58
Als AJAX vanmiddag wint van pisvee dan loopt het de laatste drie wedstrijden de Eindhovenaren dun door de benen . Wedstrijden als Roda jc en ADO uit zijn niet de wedstrijden die je zomaar even wint .
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 15:20
als ajax er zo voor stond zou ik 100% zeker zijn ,jij 90%, dus 10% ben je niet zeker
Vind ik leuk