'Iedereen wilde weten of we beter waren dan Ajax. Kun je nu wel zeggen'

    'Iedereen wilde weten of we beter waren dan Ajax. Kun je nu wel zeggen'

    PSV-aanvoerder Marco van Ginkel kon zijn geluk niet op na de ruim gewonnen kampioenswedstrijd tegen Ajax. Volgens de middenvelder was er maar één ploeg die recht had op de landstitel.

    "Als je hem in zo'n wedstrijd pakt met 3-0: gewoon top", liet Van Ginkel na afloop weten aan FOX Sports. "We waren fel, wonnen heel veel duels, gingen effectief met onze kansen om en hebben weinig weggegeven. Iedereen wilde zien of we wel echt beter waren dan Ajax. Maar dat kun je na vandaag wel zeggen."

    Volgens de PSV-captain twijfelde niemand van zijn ploeggenoten eraan dat het mis zou gaan. "Iedereen had alleen maar winnen in het hoofd. Samen met de supporters hebben we deze overwinning behaald." Van Ginkel kon zich na de behaalde titel in het feestgedruis storten. "Of ik een beetje een feestnummer ben? Dat zullen we straks zien, maar ik denk van wel haha."

    Poll

    Stelling: PSV heeft nu bewezen de beste spelers te hebben van de Eredivisie

    (2568 stemmen)

    Plaats een reactie

    D0mmeLFCT65 +18899
    zondag 15 april 2018 om 19:07
    Mooier wordt het niet;)
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6676
    zondag 15 april 2018 om 19:13
    Wacht nog een paar weken, zie je het vanzelf mooier worden... ;-)
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18899
    zondag 15 april 2018 om 19:32
    Laten we het hopen:p;)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89622
    zondag 15 april 2018 om 19:07
    Dat kan je nu wel zeggen ja. Zeer terecht ook!
    Vind ik leuk
    Niels92 +27271
    zondag 15 april 2018 om 19:20
    3-0 in Amsterdam
    3-0 in Eindhoven

    1-1 dus ;)
    Vind ik leuk
    FR-Marti +268
    zondag 15 april 2018 om 19:26
    Wauw...
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3583
    zondag 15 april 2018 om 19:28
    Heer en meester in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 19:32
    Daar kan ik mee leven. Op naar een beter seizoen volgend jaar.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:24
    En 10 punten! Hihi
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9880
    zondag 15 april 2018 om 20:51
    In Amsterdam was het Keizer en in Eindhoven ten Hag........

    3 punten voor Keizer dus en ten Hag 0 !
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9880
    zondag 15 april 2018 om 20:48
    Er was iemand met "een gave" en stelde dat het 1-1 zou worden, weet jij nog wie dat was.....?
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6676
    zondag 15 april 2018 om 19:09
    Beter team wel ja, betere spelers natuurlijk bij lange na niet.

    Bovendien erg rare opmerking, aangezien je in de Arena met 3-0 klop hebt gekregen. Dit hele seizoen is het bewijs dat jullie beter waren, niet deze wedstrijd.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 19:10]
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 19:18
    PSV heeft veel betere spelers en meer talent, ik vind Ajax maar een heel armetierig elftal hebben. Je hebt Onana en de Ligt, maar de rest is geen top 3 materiaal. Vrijwel de hele selectie van Ajax zal dus vervangen moeten worden om volgend jaar mee te doen.
    Gelukkig is er veel geld beschikbaar.
    Vind ik leuk
    Entombed +1164
    zondag 15 april 2018 om 19:42
    Mwoah, PSV heeft by far het beste team. En de spelers zijn nauwelijks minder! Dat is de conclusie. Het beste team wint en het beste team heeft, zoals dit seizoen weer bewijst, niet altijd de beste spelers.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2255
    zondag 15 april 2018 om 20:15
    Idd PSV is een team iedereen houd van elkaar en gaat voor elkaar door het vuur dat is iets wat Ajax mist !!! Dan red je het niet ook al heb je betere spelers
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:25
    Veruit de beste spelers! Duidelijk als je zooooooooo ver voorstaat!
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 19:11
    Echt niet! Schijtbakken voetbal! WZAWZDB
    Vind ik leuk
    Eendracht +16162
    zondag 15 april 2018 om 19:13
    Hey, Alleijn rijmt op Azijn!!
    Vind ik leuk
    Chimi Pipo +107
    zondag 15 april 2018 om 19:26
    Ajax ? Ja klopt wat een zielige afdruipertjes... nog geen hand gegeven
    Vind ik leuk
    erikg +683
    zondag 15 april 2018 om 20:02
    Wij Zoeken Altijd wel ZonDeBokken
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:09
    Volgend jaar dreigt degradatie met die videoref worden ze niet meer zo gematst
    WZAWZDB
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:25
    Idd amders was het verschil 20 pt geweest ipv 10
    Vind ik leuk
    fier&koen +594
    zondag 15 april 2018 om 19:12
    Alle PSV fans gefeliciteerd met het kampioenschap.
    Groeten uit Amsterdam, van een nederige ajacied grote mond hebben is niet gepast niet na zo een seizoen.
    Wonden likken en hopen op een beter seizoen.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 19:13
    Waardeloos! Wij Ajax hebben het hele seizoen ontzettend veel pech gehad! Wij zijn echt de beste( ook al hebben we geen titel)
    Vind ik leuk
    Itsese +5001
    zondag 15 april 2018 om 19:24
    Jaja:p hebben we gezien vanavond... Ajax was nergens.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3583
    zondag 15 april 2018 om 19:31
    Ik hoop dat flappie woord houd.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3583
    zondag 15 april 2018 om 19:34
    Wij hebben twee slechte (off day's)wedstrijden gespeeld,maar de rest terecht gewonnen,geen pech of geluk gewoon te recht .
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 19:13
    Proficiat Psv verdiend
    Vind ik leuk
    remakil +5925
    zondag 15 april 2018 om 19:14
    In Amsterdam kunnen ze wel het beste lullen...
    Vind ik leuk
    Sanders +3958
    zondag 15 april 2018 om 19:14
    City is kampioen en daar is niet 1 artikel over..
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5564
    zondag 15 april 2018 om 20:08
    Wie boeit dat speelgoed clubje van die de ultra rijken nou weer... helemaal niemand
    Vind ik leuk
    Sanders +3958
    zondag 15 april 2018 om 20:46
    Mij boeit de engelse of spaanse competitie meer. Als ik wil lachen kijk ik toch liever een goede comedy film ipv dat ik naar het trieste niveau van de eredivisie kijk. Het feit dat een club met het vertoonde spel van psv dit seizoen kampioen word zegt al meer dan genoeg.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5564
    zondag 15 april 2018 om 20:55
    Hier kunnen we nu eenmaal geen 100 miljoen aan 1 enkele speler uitgeven. Bij elkaar gekochte, walgelijke clubs als Real, City, Man Utd en Barca, zum kotsen!!
    Vind ik leuk
    Sanders +3958
    zondag 15 april 2018 om 21:14
    Ik zeg ook niet dat het erg is dat het niveau zo triest is. Het zorgt er alleen wel voor dat ik het niet om aan te zien vind.
    Ik ga niet dom uit principe nog naar een competitie blijven kijken omdat ik het vertik om het mooie voetbal te kijken omdat ik niet met de uitgaven eens ben.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 19:17
    Helemaal niets in Amsterdam een heerlijke dag vandaag.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 19:17
    Reactie verwijderd VP.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 19:22]
    Vind ik leuk
    Stack5 +3048
    zondag 15 april 2018 om 19:19
    Dit soort reacties moeten geweldig zijn voor een PSV'er om te lezen.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 19:20
    korte termijn wel
    Vind ik leuk
    Itsese +5001
    zondag 15 april 2018 om 19:22
    Geweldig!!!
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5264
    zondag 15 april 2018 om 19:19
    PSV is een bedachtzaam team, een geheel dat naar de wensen van hun coach speelt.
    Het is deze volwassenheid die vandaag heeft gezegevierd.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12762
    zondag 15 april 2018 om 19:20
    Tja, het is niet anders, gefeliciteerd PSV'ers..
    Vind ik leuk
    Itsese +5001
    zondag 15 april 2018 om 19:21
    Mooier is er niet, enof we beter waren! 3x beter.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +349
    zondag 15 april 2018 om 19:22
    Natuurlijk niet ajax heeft de beste spelers psv het team
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3583
    zondag 15 april 2018 om 19:37
    Ook dat niet ,wel meer geld voor de rest niks.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 19:23
    geen ere haag van het laffe psv , dank zij ajax eerste, valt tegen
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3583
    zondag 15 april 2018 om 19:38
    Moet jij niet gaan slapen loser.
    Vind ik leuk
    HJR +7876
    zondag 15 april 2018 om 19:48
    Moet jij niet feest gaan vieren. En richt je op anders op Ajacieden die jullie feliciteren ;). Maak Psv nou eens groot door over Psv te praten ;)
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3583
    zondag 15 april 2018 om 19:55
    Ik ben ff geweest maar morgen om vijf uur moet ik gaan werken ,maar er komen nog weken genoeg ,gelukkig.
    Vind ik leuk
    Chimi Pipo +107
    zondag 15 april 2018 om 20:22
    Was dat als grapje bedoeld?.. nou hier komt het... hahaha... loser
    Vind ik leuk
    Chimi Pipo +107
    zondag 15 april 2018 om 19:23
    Even voor de zekerheid.. kluiverd zei dat psv geen kampioen wordt tegen ze zolang ie bij ajax speeld.... dus het was zijn laatste wedstrijd??? Haha
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3583
    zondag 15 april 2018 om 19:39
    Wat denk je van flappie.
    Vind ik leuk
    100%PSV +3343
    zondag 15 april 2018 om 19:24
    Het gehele seizoen was PSV oppermachtig en hadden de A’dammers het nakijken. Zelfs de ongepaste A’damse arrogantie van een groot aantal spelers, supporters, clubicoon, journalisten enz. heeft weer eens niets opgeleverd. En hoe mooi is ‘t dan kampioen te worden tegen deze grootbekken?
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3583
    zondag 15 april 2018 om 19:40
    SUPER MOOI.
    Vind ik leuk
    HJR +7876
    zondag 15 april 2018 om 19:45
    En nog kijk je naar Ajax ;). Geniet er nou van ipv naar een andere club te kijken ;)
    Vind ik leuk
    100%PSV +3343
    zondag 15 april 2018 om 19:50
    Ik geniet met volle teugen!
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 13:15
    Ik heb wel gekeken maar ik heb Ajax anders nauwelijks gezien deze wedstrijd...
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 19:25
    Het enigste wat ze hebben en dat is heel het seizoen geluk bij de dooiespelmomenten . En geluk bij het zoeken van de bal in het penatie gebied.
    Vind ik leuk
    FR-Marti +268
    zondag 15 april 2018 om 19:28
    Is het zo moeilijk om gewoon toe te geven dat PSV terecht kampioen is?

    Gefeliciteerd Eindhoven!
    Vind ik leuk
    danny9874 +2353
    zondag 15 april 2018 om 19:30
    Helaas... al jaren niks voor mijn club... PSV, van harte gefeliciteerd met het kampioenschap!!!
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 19:37
    De grote bek van Ten Hag, kabouter Plop en meer van die gasten zal nu snel afgelopen zijn. Hoogmoed komt voor de val, weet men inmiddels wederom bij Sjax en een groot gedreelte van haar aanhang. Beste selectie, blablabla.....
    Vind ik leuk
    HJR +7876
    zondag 15 april 2018 om 19:44
    Gefeliciteerd!! Geniet ervan dat je kampioen bent geworden en richt je niet teveel op een club die geen kampioen is geworden. Dit jaar ben je het beste trek dan ook die aandacht naar je toe. Verdient kampioen
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 19:46
    Wie zal nu de nieuwe trainer worden bij Ajax? Weer een kale onbekende?
    Vind ik leuk
    Bas49 +21
    zondag 15 april 2018 om 20:04
    Geen twijfel mogelijk. PSV is de terechte kampioen.
    En nu , vanaf morgen de focus verleggen naar volgend seizoen.
    Bestuurlijk orde op zaken stellen. Mogelijk de technische staf verbeteren
    Zowat alle keuzes hebben verkeerd uitgepakt. Deze selectie zal het straks weer niet redden om Europees te gaan spelen. Ze laten zich voortdurend de kaas van het brood eten. Koop 2 Nederlandse spelers van het kaliber Hendrix en je komt voor relatief weinig geld waar je wezen moet. Fantastische voetballers zonder killersinstinct en -mentaliteit redden het niet. En ...... voor een echte aanvoerder kiezen.
    Vind ik leuk
    zondag 15 april 2018 om 20:06
    Hoelang is het al geleden dat de superieuren 10 punten van de nummer 1 stonden? Zo goed zijn ze geworden dus!
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2468
    zondag 15 april 2018 om 20:31
    de scheidsrechter heeft ook een zeer goede wedstrijd gefloten, dat mag ook wel eens gezegd worden!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws