PSV lacht om Ten Hag: 'Eerder andersom, het was een vernedering'

PSV lacht om Ten Hag: 'Eerder andersom, het was een vernedering'

zondag 15 april 2018 om 21:03

Jorrit Hendrix heeft zich verbaasd over Ajax, dat in Eindhoven geen schijn van kans maakte tegen PSV. Een week geleden zei Ajax-trainer Erik ten Hag dat PSV 'sowieso bang' voor Ajax zou zijn. Hendrix countert.

"Ik denk eerder dat het andersom was, zo leek het wel. Ze komen met de laatste kans, willen niet dat wij kampioen worden. Maar het was een vernedering, vanaf minuut één hebben we laten zien dat wij het meest wilden", laat Hendrix na de 3-0 overwinning weten aan Omroep Brabant.

Spits Luuk de Jong had met een goal een groot aandeel in de ruime zege. Hij moest daarna met een blessure van het veld. "Ik dacht na een duel dat mijn duim uit de kom was of dat een pees gescheurd was. Toen ik keek was dat allemaal goed, maar zag ik dat mijn huid losgescheurd was van mijn duim. Ik moest het laten hechten, maar dat duurde te lang om terug het veld in te komen."

Plaats een reactie

Jens1999 +16397
zondag 15 april 2018 om 21:05
Ten Hag moet snel oprotten bij Ajax.... en nog wat anderen erbij.... wat een tering kneus is ten Hag.....
Vind ik leuk
Rood&wit +2576
zondag 15 april 2018 om 21:15
Ach die kneus heeft ons 1.2 M opgeleverd ;-)
Vind ik leuk
Jens1999 +16397
zondag 15 april 2018 om 21:19
Wees er maar blij mee.... dat heeft Utrecht goed gedaan....
Vind ik leuk
Rood&wit +2576
zondag 15 april 2018 om 21:21
Inderdaad Jens daar gaan jullie nog een hoop plezier mee beleven ;-)
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:47
Ok ik volg Mechelen niet echt maar er gaan veel verhalen dat jullie ook 8.5 miljoen aan Mechelen cadeau hebben gedaan voor een Bande die er niks meer van schijnt te kunnen. Ajax lijkt wel een filantropische instelling.
Vind ik leuk
Mass +3450
zondag 15 april 2018 om 22:32
Het probleem zit dieper dan ten hag jens. Ik riep destijds al dat jullie geen kampioen wilde worden..zo leek het. Keizer wint uit bij az..psv. Gat was 3 punten?. En dan besluit de directie om hem eruit te flikkeren. On ge loo fe lijk!!!!Ik had het nog moeten zien als hij was aangebleven....Jullie bewindvoerders strijken dikke bonussen op...die alleen overmars verdiend...maar ze maken er een puinhoop van.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:24
En maar wijzen naar Bergkamp met z'n allen.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 05:32
Ehhh elke trainer uit de top 3 wint van AZ, dus dat hoef je niet als verdienste op te noemen.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:39
En met JP hebben we een clubman. Geen passant zoals ten Hag.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:48
Veel sympathieker ook dan die schorre bromsnor.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:17
Ten Hag is echt biet de enige die het te hoog in zijn bol heeft zitten.

Sommigen gaan ook na de blamage gewoon door.

Neem een voorbeeld aan Ziyech!

Zonder jullie was het allemaal een stuk minder mooi geweest!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:24
Ten Hag is een uitstekende veldtrainer....maar qua coach van ajax komt hij tekort.
En dan heb ik het niet alleen over zijn onzekere voorkomen.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:42
Welja weer een andere trainer. Jullie hebben 80 contract spelers. Kun je daar niet een elftal van samen stellen? Nog een paar meer en Julie kunnen jullie eigen divisie oprichten met alleen maar ajax teams. Kunnen jullie iig zeggen dat jullie de beste zijn van jullie divisie.
Vind ik leuk
mokum75 +206
zondag 15 april 2018 om 21:48
Prima plan ;)
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:07
Heel ajax organisatie bestaat voor een groot gedeelte uit kneuzen. De waarheid is hard maar wel bevestigd...
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 01:30
Nee Ten Hag moet bij ajax blijven hij laat ajax buitenaards goed voetballen waar niemand van kan winnen! Hij smeedt van ajax een niet te kloppen aanvalsmachine met tiki taka voetbal wat dit seizoen al zo vaak werd gespeeld maar nog verder geperfectioneerd moet worden met deze verzameling wereldvoetballers en wereldtalenten die willen spelen en vechten als een echt team!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:05
Ten Hag is de ideale trainer voor Ajax. Hij gelooft namelijk nog altijd in het kampioenschap.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:05
Topper had vandaag heel het middenveld in zijn zak.
Vind ik leuk
:O +1555
zondag 15 april 2018 om 21:07
Hij zette Ajax heel vaak het voet dwars op het middenveld.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:05
KAAMPIOENUUUUUUUUUUUUUHH
JAAAAAA
PSV BEDANKT
Vind ik leuk
R2 +4656
zondag 15 april 2018 om 21:15
OH EINDHOVEN, IS WONDERFUL! EN VOOR T EIND VAN T SEIZOEN AL OVERVOL! ;)
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 21:26]
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:02
ja Achtse Barrier ze maakte bij Fox ook nog reclame voor onze voetbal vriend stratumseind geweldig !!!!!!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:06
Yes Erik we waren heel bang :)
Vind ik leuk
R2 +4656
zondag 15 april 2018 om 21:16
Ik denk dat de spelers zijn stem enger vonden dan het elftal.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:53
Het enige wat trilde van angst was de achillespees na de actie van siem
Vind ik leuk
Doe dan! +4935
zondag 15 april 2018 om 21:06
Bang voor PSV? Nooit. Wel terecht verloren natuurlijk, maar dat heeft niks met angst te maken. Ik miste vandaag het geloof, spelers hadden na de overwinning van PSV op AZ al de handdoek geworpen, terwijl PSV wel die extra meters wilde maken.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:13
Van mij hoeven jullie niet bang te zijn, zolang jullie maar weer onderuit zullen blijven gaan zoals vandaag 3-0 :)
Vind ik leuk
Doe dan! +4935
zondag 15 april 2018 om 21:14
Dat snap ik, gefeliciteerd man!
Vind ik leuk
Niels92 +6366
zondag 15 april 2018 om 21:21
Nee logisch dat niemand bang hoeft te zijn voor jou, een zuchtje wind en jij wordt al omver geblazen, soepstengel :)
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:23
Zolang die andere 11 maar blijven staan vind ik het best :)
Vind ik leuk
Niels92 +6366
zondag 15 april 2018 om 21:25
Waarom ben jij niet ergens in de stad? PSV is kampioen en jij bent alleen maar aan het reageren op het forum :)
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:25
Omdat ik net thuis ben. Pa wilt niet de hele avond in Eindhoven blijven dus moesten we naar huis :)
Vind ik leuk
Niels92 +6366
zondag 15 april 2018 om 21:29
Jij bent toch 17, oud genoeg lijkt mij om met vrienden feest te vieren, of wordt de ketting strak getrokken in huizen Timmio?
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:29
Ik woon niet in de buurt van Eindhoven en dan houdt het op :)
Vind ik leuk
Niels92 +6366
zondag 15 april 2018 om 21:31
Nederland heeft openbaar vervoer :)
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:36
Ik droeg geen geld bij me :P
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:30
Verder heb ik de afgelopen 6 weken al 4 feestjes gehad, eentje gemist en over 2 weken nog eentje, dus dat zit wel priem :)
Vind ik leuk
Niels92 +6366
zondag 15 april 2018 om 21:31
Schoolfeestjes met klasgenootjes?

Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:32
Haha Niels heeft humor uitgevonden zo te zien...
Vind ik leuk
Niels92 +6366
zondag 15 april 2018 om 21:33
Wat heeft dat met humor te maken? Gewone vraag :)
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:34
Nou? Nee
Feestjes met drinkende vrienden bedoel ik dan...
Vind ik leuk
Niels92 +6366
zondag 15 april 2018 om 21:36
Serieus gozer? Ik dacht dat jij niet dronk?

Je bent dus snel volwassen aan het worden :) Ook al een meid aan de haak geslagen of moet dat feestje nog wachten? :)
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:37
Haha ik heb 1 keertje even losgegaan en moet daarom tot mn 18e stoppen met drank alweer (nouja, ik mag wel 2 glaasjes maar meer niet meer haha)
Paar van mn vrienden drinken wel lekker veel en ze voor gek zetten blijft geweldig op zulke momenten :)


En meiden tsja
je weet dat ik daar niet zo succesvol bij ben :)
Vind ik leuk
Niels92 +6366
zondag 15 april 2018 om 21:39
Komt wel gozer, alles op zijn tijd :)

Wel humor dat er meteen iemand is die denkt dat ik opgefokt ben haha, weet zeker nog niet hoe ik in het leven sta wanneer het over voetbal gaat :)

Hoop dat je morgen een mooie dag hebt Tim, en dat je er maar van mag gaan genieten :)
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:43
Haha ja ik zag het, wel leuk gewoon. Morgen wordt ook zeker wel leuk! :) Nagenieten en Ajax-broeder(niet letterlijk) Dirk flink aanpakken. Nouja flink, ik zal m wel sparen ;)
En daarna Feyenoord-broeders de bekerwinst gunnen. :)

Van mij part wordt er woensdag verloren van Roda. Het seizoen is binnen en de afterparty zal onze spelers wel beinvloeden deze midweekse ronde. 1malig excuus. Toch een mooi einde voor een seizoen waar aan het begin werd gedacht aan een 4e plek volgens enkele kenners en Europees het voor het eerst sinds 43 jaar ofzo mis ging. Osijek ugh ik herinner me het nog goed kheb nooit eerder n traantje gelaten om een wedstrijdje voetbal. Mooi seizoen alsnog achteraf en hopen dat we succesvoller zijn in de CL voorronden, evenals Ajax natuurlijk. :) Laterrz
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:52
Ah joh daar is het Baekelandplein voor toch. Moet je wel eerst 18 zijn :)t
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:33
Wat een opgefokt mannetje ben jij zeg! Als jij in het veld had gestaan, had je ook rood gepakt. Pak je verlies en ga wat nuttigs doen man, praatjes na 4 jaar zonder prijzen. Door mensen zoals jou vinden ze je club arrogant!!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:33
Zo te zien ben alleen jij gefrustreerd bezig.
Doe eens normaal en rustig man
Vind ik leuk
Niels92 +6366
zondag 15 april 2018 om 21:35
Waar heb jij het over haha, ik dol altijd met Timmio, wanneer je iets niet begrijpt of weet, reageer dan zelf niet zo opgefokt :)
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:38
Precies, zelfs op Kik zo nu en dan even gezellig :) Florian ook altijd gezellig.

Sommige mensen kunnen nergens tegen tegenwoordig haha :)
Vind ik leuk
Niels92 +6366
zondag 15 april 2018 om 21:40
Hij zoekt het maar verder uit, zal zelf wel een opgefokt ventje zijn :)
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:43
Ik weet het wel zeker :P
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:48
Je bent altijd opgefokt op deze site, zat ik er nu even naast. Is toch ook niet gek na een 3 - 0 oorwassing? Ken gebeuren pik dat je het nu niet meende, ben de eerste om dat toe te geven. Maar je blijft een misselijke manneke. Drink ze pik, boeruhhh!!
Vind ik leuk
Niels92 +6366
zondag 15 april 2018 om 21:56
Hahaha flikker toch op gek, als er eentje is die zich niet druk maakt over een spelletje voetbal ben ik het wel, je kent me niet eens :)

Drinken doe ik trouwens, zo slecht ken jij mij op de site hier anders had je dat geweten zoals bijna iedereen hier weet, volgende keer eerst maar eens weten waar je het over hebt voordat jij je ergens mee gaat bemoeien :)
Vind ik leuk
stollie38 +15581
zondag 15 april 2018 om 22:00
Waarschijnlijk is het een meeloper of een successuporter. ;-)
Vind ik leuk
Richard020 +12477
zondag 15 april 2018 om 22:06
Geen sjoege geven aan zo'n stumper, snap ook niet dat hij zich in een leuk gesprek gaat mengen.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:06
Niet happen Niels, als je het toch niet zo serieus neemt. Ik heb iig vaker vervelende reacties van je gelezen, verder ken ik je niet. Gelukkig maar, dit is maar een voetbalsite.

Af en toe dollen moet kunnen. Ik plaats ook af en toe provocerende teksten. Verschil met jou is dat ik het toegeef. Maakt niet uit... maakt het feesten niet minder. Volgend jaar mogen jullie weer, drink ze (rustaaaaaghh, niet happen)! Feest ze..
Vind ik leuk
Richard020 +12477
zondag 15 april 2018 om 22:04
Probeer jij een ruzie uit te lokken of heb je gewoon een hekel aan Niels omdat het een Ajacied is? Wanneer er iemand hier op de site juist niet opgefokt reageert is het Niels juist. Wie weet is het verstandig dat jij stopt met drinken, dan hoef je ook niet meer van die onzin te verkopen op dit stukje forum.

Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:08
Ohh jee, ik wist niet dat je boos zou worden. Richard, laat me lekker gek doen dit weekend. ADO en PSV winnen, kampioenschap binnen! Mooi toch... drink weinig, maar vandaag mag het. Proost maat
Vind ik leuk
markus040 +2306
zondag 15 april 2018 om 22:21
niels is gewoon een normale ajacied , niks mis mee
Vind ik leuk
Niels92 +6366
zondag 15 april 2018 om 22:34
Thnx Markus :)
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:10
En dat baseer je ook ergens op dropveter?
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:07
Bedankt voor de felicitaties ajacieden! En voor de andere,lik mijn bruine anjer! Tot volgend seizoen:-)
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:07
Als je zelfs door Hendrix wordt uitgelachen, heb je wel een probleem...
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:14
want
Vind ik leuk
Doe dan! +4935
zondag 15 april 2018 om 21:16
Het is pure middelmaat.
Vind ik leuk
R2 +4656
zondag 15 april 2018 om 21:40
Om de pijn te verzachten, ik weet zeker dat de goede spelers van PSV ook hebben gelachen om de uitspraken van Ten Hag. Hij is dus niet alleen uitgelachen door Hendrix (middelmaat).
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 01:41
ajax is pure middelmaat zul je bedoelen wat een losers zijn het toch ook, maar ajax is wel kampioen in bluffen en een grote smoel hebben.... dat dan weer wel!
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 01:45]
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 01:42
Hendrix is niet de beste voetballer maar wil wel vechten voor iedere meter en voor de bal wat ajaxiedjes niet kunnen!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:09
De man is bezig met een proces! Haha
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 01:47
Ten Hag is de beste trainer die ajax zich kan wensen! Wat een toppertje is het! PSV was zooooo bang voor ajax hahahahahahahahA
Vind ik leuk
Axim +399
zondag 15 april 2018 om 21:09
ten hag is een overschatte trainer , een zeurkous die slist en een nieuwe sjaak zwart hahaha
Vind ik leuk
Marco S +3169
zondag 15 april 2018 om 21:10
Ten Hak is gewoon niet capabel om een tobclup te leiden. Hij moet weg
Sar en overmars ook
Vind ik leuk
Marco S +3169
zondag 15 april 2018 om 21:11
Van gaal als directeur, Jordi td, Dennis naar de jeugd en de boer en litmanen het eerste trainen
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:21
Als dat zou kunnen
Vind ik leuk
Marco S +3169
zondag 15 april 2018 om 21:22
Waarom niet?.. ik vind het logischer dan nog een jaar armoede
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:19
Wanneer het op grootspraak aankomt, wordt Ajax jaarlijks kampioen en wint het daarnaast ook nog de CL. Amsterdamse bluf = 100% domheid!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:21
Exit Overmars en wel heel snel mijn zijn grote kutaankopen!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:23
Ajax had meer bal bezit....schijtbakkenvoetbal wint!
Vind ik leuk
MeAgain +4802
zondag 15 april 2018 om 21:30
Jij hebt echt geen verstand van voetbal.

Balbezit ja, maar dat is niet de bedoeling van het spel. Je moet de meeste doelpunten maken. In elk geval eentje meer dan de tegenstander.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:35
Hee ik hoor Johan....
Vind ik leuk
markus040 +2306
zondag 15 april 2018 om 22:24
weer een gefrustreerd ajaciedje die hier tot augustus gaat uitgelachen worden door mij
hahahahaha
WIJ ZIJN KAMPIOEN EN JIJ LEKKER ( WEER) NIET SNAPJE
Vind ik leuk
100%PSV +1390
zondag 15 april 2018 om 21:38
Snapje, meeste balbezit en dan niet verder komen dan 1,5 doelpoging. PSV was op alle fronten de bovenliggende partij met veruit de meeste en beste kansen. Dat je uiteindelijk met 9 spelers de wedstrijd eindigt, is typerend voor jullie onmacht.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:43
Maar geen schijtbakken voetbal gezien....snap je!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:41
Meer balbezit ja. Achterin veel rond tikken en balletjes breed, omdat ze gewoonweg niets konden. Precies het tegenovergestelde van Ajax - PSV eerder dit seizoen. Nu speelden jullie schijtbakken voetbal.

Gelukkig genoeg sportievelingen hier. Tnx voor alle algemene felicitaties, en succes volgend seizoen.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 01:38
Snapje het niet?
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:29
It aint uh over till it’s uhm over ja
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:34
Ziyech is een nog grotere fantast, vindt Ajax nog steeds de beste. Welja lulletje je staat maar10 punten achter. Marokko wordt ook wereldkampioen omdat jij meedoet, hahaha. En Amsterdam is het centrum van de wereld.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:37
Ajax is de beste, dat zijn feiten...over lulletje gesproken.
Vind ik leuk
FSCeara +6809
zondag 15 april 2018 om 21:45
Nederland ook 1 van de grootste in de gouden eeuw ! Maar in het heden is van beide niet veel meer grootsheid over . Wil de ballon niet laten knappen maar is hoe het is.
Vind ik leuk
FSCeara +6809
zondag 15 april 2018 om 21:43
Als je hem hoort praten denk ik niet dat hij iemand angst inboezemd. Werkt meer op de lachspieren. But it aint over uh uh uh till its over !! This time has come ! PSV gefeliciteerd !
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:50
Gert jan verbeek zal wel weer genoten hebben van dit Ajax tegen schijtbakken voetbal kampioen psv
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:53
Ajax mag elk jaar 2 keer van ons winnen als wij aan het eind van de competitie maar de schaal omhooghouden in eindhoven en zingen uit volle borst helemaal niets in amsterdam alleen maar 6 punten oh wat zijn ze daar blij mee
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:59
Boeien. Los gescheurd of wat dan ook. Kampioen. Dan heb je toch geen pijntjes meer? Pijn hebben ze in onZe hoofstad
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:59
Erik toch schaam je ???
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:01
IK schaam me , als supporter van Ajax, wat een verschrikkelijk seizoen.
De rijkste en grootste club van Nederland 4 jaar geen kampioen.
En 10,,, ja 10 punten achter op PSV.
Schandelijk.
Vind ik leuk
5by5 +1043
zondag 15 april 2018 om 22:03
Ajacieden geloven nog dat ze kampioen kunnen worden op de laatste speeldag wanneer ze 20 punten achterstaan. Hoe ze dat voor elkaar krijgen dat weet ik niet dat is Ajax logica.
Vind ik leuk
JoeyC +479
zondag 15 april 2018 om 22:41
3-0 op de broek en twee rode kaarten in een duel waarin de concurrent kampioen wordt. Meer vernederend kan het haast niet worden.
Ajax speelde vandaag om niet te verliezen. PSV speelde om te winnen. PSV de terechte kampioen!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 01:35
Voor iedereen die roept dan Ten Hag weg moet bij het almachtige Ajax: Ten Hag moet bij ajax blijven hij laat ajax buitenaards voetballen waar niemand van kan winnen! Hij smeedt van ajax een niet te kloppen aanvalsmachine met tiki taka voetbal wat dit seizoen al zo vaak werd gespeeld, maar nog verder geperfectioneerd moet worden met deze verzameling wereldvoetballers en wereldtalenten die willen spelen en vechten als een echt team en iedere tegenstander gaat vernederen!
Vind ik leuk
Ari as +164
maandag 16 april 2018 om 08:53
Lach........ om ten Hag ;-)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

PSV lacht om Ten Hag: 'Eerder andersom, het was een vernedering'