Gladon blijft mogelijk bij Heracles: Zit nu een trainer die ik helemaal niet ken

Gladon blijft mogelijk bij Heracles: "Zit nu een trainer die ik helemaal niet ken"

zondag 15 april 2018 om 21:52

Wolverhampton Wanderers werd dit weekend kampioen en promoveert rechtstreeks naar de Premier League. Voor Paul Gladon betekent dat een fikse salarisverhoging, al is het nog de vraag of hij volgend seizoen voor zijn broodheer actief is. Mogelijk wordt hij opnieuw verhuurd.

Gladon wordt dit seizoen uitgeleend aan Heracles Almelo. "Ik heb gesproken met Mark-Jan Fledderus (technisch manager, red.) en hij zei dat ze graag wilden dat ik hen op de hoogte hield van de situatie bij Wolverhampton. Ik heb het erg naar m'n zin bij Heracles, daarom ben ik dit seizoen ook teruggekomen. Het is afwachten hoe het gaat lopen", zegt hij tegenover RTV Oost.

In 2016 rondde Gladon (26) zijn transfer naar the Wolves af. Vooralsnog had hij slechts een kleine bijrol in het Molineux Stadium en hij heeft geen idee of de club voor komend seizoen wel plannen met hem heeft. "Er zit nu een trainer die ik helemaal niet ken en die mij ook niet kent. Ik wacht gewoon af wat ze tegen mij te zeggen hebben. Van de zomer gaan we kijken hoe alles gaat lopen."

De aanvaller mocht al langer hopen op promotie van zijn werkgever, want die stond al maandenlang bovenaan in de Championship. "Ik had een weddenschap met Bram Castro. Iedere keer als Wolverhampton had gewonnen, dan kwamen we de volgende dag op de club en zei Bram tegen mij: ik wil een taart hebben. Toen heb ik gezegd ik laat een mooie taart bezorgen als het zover is. Nu is het zover, dus ik ga die taart zeker overhandigen."

Plaats een reactie

zondag 15 april 2018 om 22:00
Alles is beter, op Feyenoord na dan, dan dat Ajax kampioen wordt. PSV gefeliciteerd.
Vind ik leuk
Teo Smith +17957
zondag 15 april 2018 om 22:06
Ach ja wolverhampton gaat naar de premier, jij niet.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:13
Heeft hij ook niks te zoeken maar...
Dachten wij van lapara ook en doet toch goed het. Kan verkeren.
Vind ik leuk
Mo +11090
zondag 15 april 2018 om 23:32
Gladon komt op alle vlakken gigantisch te kort voor de Premier League. Zal gewoon verkocht worden door die Engelsen want hij heeft niks op dat niveau te zoeken.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:09
Is zijn claplafond!!! Hercales
Vind ik leuk
Sota +43
zondag 15 april 2018 om 22:13
Als zelfs Baas al weg mag van de nieuwe trainer dan geef ik Gladon heel weinig kans op een langer verblijf bij Heracles
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:18
Als Gladon terugkomt zeg ik mijn lidmaatschapskaart op
Vind ik leuk
Rodajc +6820
zondag 15 april 2018 om 23:40
Aparte weddenschap wel. Maar Gladon is een aardige eredivisiespits, meer zal hij nooit worden.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 20:02
Jullie zijn zeker even vergeten dat hij Heracles het Europese avontuur heeft bezorgd in de nacompetitie en het enige Europese doelpunt gemaakt heeft.
Triest om zo lelijk over die jongen te doen.
Volgens mij stonden jullie toen wel allemaal je juichen voor hem.
Hoeveel voorzetten hebben hij en Vincent eigenlijk gehad vanaf de zijkanten.
De buitenspelers gaan alleen maar voor eigen succes, vaak net zo lang tot dat ze de bal kwijt zijn of schieten zelf zonder een spits te benutten.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 20:15]
Vind ik leuk
MHH +1
dinsdag 17 april 2018 om 10:04
Super
Vind ik leuk
woensdag 18 april 2018 om 19:46
Jullie zijn zeker even vergeten dat hij Heracles het Europese avontuur heeft bezorgd in de nacompetitie en het enige Europese doelpunt gemaakt heeft.
Triest om die jongen zo af te branden.
Volgens mij stonden jullie toen wel allemaal je juichen voor hem.
Hoeveel voorzetten hebben hij en Vincent eigenlijk gehad vanaf de zijkanten.
De buitenspelers gaan alleen maar voor eigen succes, vaak net zo lang tot dat ze de bal kwijt zijn of schieten zelf zonder een spits te benutten.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Gladon blijft mogelijk bij Heracles: "Zit nu een trainer die ik helemaal niet ken"