Kieft begrijpt PSV-houding niet: Dat is allang nergens meer voor nodig

Kieft begrijpt PSV-houding niet: "Dat is allang nergens meer voor nodig"

maandag 16 april 2018 om 07:43

Wim Kieft begrijpt niets van het minderwaardigheidscomplex dat PSV in zijn ogen heeft ten opzichte van Ajax. De Ziggo Sport-analist stelt dat de Eindhovenaren minimaal op gelijke hoogte staan met Ajax.

"Of ze in Eindhoven altijd tegen de Randstad op moeten boksen? Nou, zo voelt het toch wel. Als er dan zo'n wedstrijd als PSV-Ajax is, proef je toch zoiets van: wij worden niet voor vol aangezien", stelt de ouds-spits van Ajax én PSV zondagavond in Rondo. "In mijn tijd was dat ook al een beetje het geval."

De Eindhovenaren doen zichzelf echter tekort met deze houding, vindt Kieft. "Dat is allang nergens meer voor nodig. Het is ongelofelijk wat die club gepresteerd heeft de afgelopen jaren", doelt de voormalig Europees topscorer op de negen landstitels die PSV deze eeuw al binnen heeft gesleept, tegenover zes kampioenschappen voor Ajax.

Lees meer over:EredivisiePSV

Poll

Is PSV de terechte kampioen?

(6005 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 16 april 2018 om 07:45
Het Calimero-virus is hardnekkig mr. Kieft. Ben het met volkomen met hem eens.. nergens voor nodig .
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 07:52
Wij zijn de beste,van EINDHOVEN,Amsterdam,Rotterdam,Arnhem,wij zijn de beste :-)
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 07:53]
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 08:04
Arnhem is specifiek haha. Je kan nog 13 steden opnoemen toch?
Vind ik leuk
Bayern FC +1962
maandag 16 april 2018 om 13:56
Maastricht is ook mooi :)
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 19:06
Inderdaad.. nu er zelf in gaan geloven zodat dat calimerogedoe achterwege kan blijven!! ;)
Vind ik leuk
2cents +43752
maandag 16 april 2018 om 08:02
Gek genoeg maken ze daarmee zelf Ajax juist groter.

Om dan te zeggen dat Ajax zich groter waant dan het is.

Blijft een grappig fenomeen.
Vind ik leuk
PSVFU +103
maandag 16 april 2018 om 08:13
Zegt de naam Sjaak Swart je iets? Die is geboren met een eierdopje op zn kop
Vind ik leuk
FSCeara +6689
maandag 16 april 2018 om 08:16
Wat heeft Sjaak je nu weer gedaan.een beetje respect en medeleven graag.die zit van gisteren aan de hartbewaking na het vertoonde spel van Ajax.ik mag hopen dat jong Ajax het vanavond beter gaat doen
Vind ik leuk
PSVFU +103
maandag 16 april 2018 om 08:26
Ik wacht vandaag met smart op de nieuwe “ dat was sjakie “
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:14
Sjaak zegt gewoon dat psv verdiend kampioen is geworden en dat Ajax er niks van bakte! Zo is Sjaak nl ook nog wel. Maar dat had je ook geweten als je wat meer naar zijn filmpjes kijkt. Hij kraakt Ajax echt wel af als ze slecht hadden gevoetbald.

Meeste hier hebben totaal geen respect voor de voetballers die Nederland op de kaart hebben gezet als voetballand!

Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 12:20
Waarschijnlijk dat de het gisteren een wanprestatie was van Ajax en dat PSV verdiend heeft gewonnen. Hij zal waarschijnlijk toch wel weer refereren naar alle gelukswedstrijden en dat Ajax toch het aan zichzelf te danken heeft. Oh ja, PSV is kampioen van de Armoede. Denk dat hij op deze wijze het intervieuw zal geven.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 19:04
Leer eens lezen.. ik zeg juist dat het nergens voor nodig is.. wat voor een klein kind ben jij?
Vind ik leuk
PSVFU +103
dinsdag 17 april 2018 om 19:35
Jij impliceert dat dat gevoel er uberhaupt is. Dat klopt niet
Vind ik leuk
dinsdag 17 april 2018 om 20:29
Hahaha... niet dat ik voor Feyenoord of Ajax ben ofzo.. maar kijk hier eens naar de reacties van je medesupporters...
als je dan nog tot die conclusie kom, weet ik het ook niet meer. Dan zit je duidelijk in ontkenning!!
Vind ik leuk
PSVFU +103
dinsdag 17 april 2018 om 21:08
Een paar supporters op een voetbalforum lijkt mij niet representatief voor alle PSV supporters..
Vind ik leuk
woensdag 18 april 2018 om 13:44
Lijkt mij wel.. ik denk dat er in Amsterdam geen enkel persoon met calimero-trekjes rondloopt...

Die zijn allemaal arrogant toch? Of zijn dat er ook maar een paar op een voetbalforum?
Vind ik leuk
PSVFU +103
woensdag 18 april 2018 om 15:03
Als je continu zegt dat je grootste concurrent alleen maar geluk heeft en dat ajax altijd pech heeft dan noem
ik dat geen arrogantie maar dat noem ik het chronisch calimero complex.
Vind ik leuk
woensdag 18 april 2018 om 15:23
Mooie poging.. nogmaals, ik ben geen Ajax-supporter.

Duidelijk in de ontkenning. Er zit namelijk een kern van waarheid in de Amsterdamse arrogantie en het calimerogedrag in Eindhoven. Als je dat niet ziet, zit je nog in de ontkenningsfase.

Jammer dat ik je niet kan taggen hier, anders zou ik je bij iedere calimeroreactie van psv-zijde even noemen.

Geniet van de zon!!
Vind ik leuk
PSVFU +103
woensdag 18 april 2018 om 18:45
In “je” bedoel ik jou niet maar ajax supporters over het algemeen. Ik denk niet dat je hele groepen over 1 kam kunt scheren.
Vind ik leuk
100%PSV +1132
maandag 16 april 2018 om 10:07
De grootste Calimero moet vandaag nog spreken. Kijk nu al uit naar de bijdrage van Huilie-Huilie-Sjakie! In de slimste regio van Europa laten wij ons niet gek maken door het A’damse gebral.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 07:46
Calimero gedrag zit gewoon in hun DNA. Niets aan te doen.
Vind ik leuk
dhrwobo +15977
maandag 16 april 2018 om 07:53
Het is geen Calimero. Alleen hebben wij in Brabant een schurfthekel aan misplaatste arrogantie. Zeker als er vanuit hen kritiek op ons komt terwijl wij het in veel opzichten beter voor elkaar hebben. Het is geen Calimero, het is gewoon een gebrek aan respect vanuit het westen.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 08:09
Die gasten snappen er inderdaad echt niets van. Heeft niets met Calimero-gedrag te maken. Vooral die dommigheid en misplaatste arrogantie wekt verbazing, medelijden en soms ergenis. Juist vele Ajacieden tonen een enorm sneu karakter met dat gehuil over het zogenaamde afbraakvoetbal en geluk van PSV.
Vind ik leuk
PSVFU +103
woensdag 18 april 2018 om 15:05
Inderdaad. Na de winterstop ben ik er eens voor gaan zitten en heb ik elke wedstrijd van ajax gezien...nou ik moet zeggen dat ik nog liever wekelijks met 10 schoonmoeders op een vakantiepark zou willen zitten. Niet om aan te gluren.
Vind ik leuk
Bullet +1852
maandag 16 april 2018 om 08:35
Wij in Brabant.... Kijk, ik woon in Brabant, ben voor Ajax. Tussen het PSV publiek zitten enorme arrogante klojoos. Die zitten er in Amsterdam zeker ook heel veel. Maar om nou altijd te redeneren zoals jij doet. Beetje kort door de bocht. Je generaliseert. Als Depay zegt dat ze de beste zijn, is dat zelfvertrouwen. Als Justin Kluivert dat zegt, is het arrogantie. De mentaliteit in de randstad is anders, harder, maar er zijn genoeg Ajacieden die met open armen bij PSV zijn ontvangen. Neem Bergwijn.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 08:37
Normaal zie ik de arrogantie niet echt (kan uiteraard door mijn Ajax bril komen), maar afgelopen week en gister was het overduidelijk. "Tegen ons worden de sowieso geen kampioen." en "Ze zijn bang voor ons". En dan zo vernederd worden. Arrogantie den top en niets meer dan gebakken lucht.
Vind ik leuk
RtdDub +5913
maandag 16 april 2018 om 09:22
Precies een jaar gelden waren dat soort opmerkingen misschien nog te billijken geweest.
Ajax ging in maart\april 2017 best lekker onder Bosz.
Maar waar die idiote uitspraken nu op gebaseerd waren? Het flitsende spel tegen Groningen en Heracles?

Haal de gebruikelijk open huis pot tegen Heerenveen er tussen uit sinds de winterstop en het is niet te bevatten waar die houding bij Ajax vandaan komt
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 09:22]
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:32
Nou ergens snap ik het wel, want je kan ook niet zeggen van: tegen ons worden ze kampioen. En: Nee we kunnen geen kampioen meer worden.

Dat soort dingen kunnen ze natuurlijk ook niet zeggen. Maar ze moeten wel uitkijken voor arrogantie. Het is nu met iets te veel zelfvertrouwen gezegd, terwijl ze ook hadden kunnen zeggen: We gaan het ze ontzettend moeilijk maken, en proberen het feestje te verstieren.

Het is ergens ook niet verkeerd dat Ajax nu zo keihard op z'n bek gaat. Misschien schudt dat eindelijk het bestuur een keer wakker, dat verandering noodzakelijk is.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 09:32]
Vind ik leuk
RtdDub +5913
maandag 16 april 2018 om 10:35
Zeggen dat ze tegen jou geen kampioen gaan worden is normaal inderdaad. Dat is gezonde ambitie.

Maar "Ze zijn bang voor ons" is van een geheel andere categorie en was echt helemaal nergens op gebaseerd voor de in mijn eerder genoemde redenen.


Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 08:58
Respect moet wederzijds zijn ,overal hoor ik Amsterdammers en ajacieden zijn arrogant maar zodra jullie het doen is het wat anders ,ik heb hier nog wat psv ers gefeliciteerd ,krijg je kut reacties terug ,stop met zielig en schijnheilig doen jullie doen hetzelfde
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:21
daarom is ajax groot en pisvee klein meneer smith, ,
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:29
Mn ogen zijn opengegaan
Vind ik leuk
jochempje +1578
maandag 16 april 2018 om 12:27
Dit. Alleen willen ze niet inzien dat ze nu precies hetzelfde doen, waar ze anderen al jarenlang om haten.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:42
brabant en bedoel ik eindhoven , weten niet wat respect is, , als ajax iets meer aandacht krijgt is het huili huili huili, nu zeuren ze over sport studio huili huili huili , zij zijn groot en wij zijn klein ,en dat is niet eerlijk , huili huili huil , dat is al vanaf dat kieft de snuiver er speelde zit in dna van pisvee, calimero huili huili huili
Vind ik leuk
100%PSV +1132
maandag 16 april 2018 om 10:14
Louis Calimero is weer actief met het verkondigen van heel veel onzin. Lekker geslapen vanacht? Heel veel sterkte in je rouwpoces en wij gaan vanmiddag wederom een feestje bouwen! Adios, amigo!!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:20
heerlijk dank je , was 7 uur op de sport school. , ik hoorde ,dat pisvee, voor ronde moet spelen , nou dan heb je niet veel aan het kampioen schap, dat kan zo maar zijn dat pisvee het niet haalt en ajax wel hahahahahaha
Vind ik leuk
jochempje +1578
maandag 16 april 2018 om 12:23
De nummer 2 heeft per definitie kritiek op de nummer 1. Dat is altijd al zo geweest. En dat moet altijd zo blijven.
Zo word bijvoorbeeld ieder kampioenschap van Ajax een kampioenschap van de armoede genoemd. Feyenoord kreeg vorig jaar dezelfde kritiek, maar die trok zich, in tegenstelling tot PSV, daar, zoals een echte kampioen betaamt, niks van aan.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 12:25]
Vind ik leuk
100%PSV +1132
maandag 16 april 2018 om 10:12
De grootste Calimero maakt deel uit van je eigen A’damse clubje. Huilie-Huilie-Sjakie zal vandaag wel weer met zijn vingertje wijzen richting arbitrage. Enige zelfreflectie is ook bij jou ver te zoeken, maar niet getreurd. Wij vieren vandaag nogmaals ons kampioenschap, terwijl jullie je wonden likken. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijden!
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:26
moeilijk hahahahahaha, nee hoor ,valt mee , las ze huili huil van sport studio , nog geen dag kampioen , e3n ze zeuren al huili huil huil , zij zijn groot en wij zijn klein , en dat is niet eerlijk huili huili huili
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 07:50
PSV is dus de beste clubs van Nederland deze eeuw.... petje af
Vind ik leuk
rpaulp50 +6021
maandag 16 april 2018 om 08:36
De eeuw is nog niet afgelopen........de eerste 18 jaar is slechts een klein gedeelte.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:32
En Twente veruit de slechtste....
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 07:50
Wordt inderdaad tijd dat we in Eindhoven dit soort wedstrijdjes tegen Ajax als normale wedstrijden gaan beschouwen. ik voel een bayern-munchen achtige heerschappij opkomen voor PSV in de eredivisie.
Vind ik leuk
dhrwobo +15977
maandag 16 april 2018 om 07:54
Ondanks dat Ajax niet het grote Ajax meer is, blijft het leuk dat we zulke sfeerwedstrijden nog hebben.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 08:06
Gelukkig moet jij nog door het ontnuchteringsproces:)
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 08:10
Zeker waar, maar wanneer het woensdag is en dit proces zich voltrokken heeft, denk ik er nog steeds zo over. 3 x kampioen in 4 jaar tijd, voetbalhoofdstad van Nederland zonder twijfel
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 08:12
Ajax 4x in 4 jaar...
Vind ik leuk
markus040 +2055
maandag 16 april 2018 om 08:22
he pieterje oude trekvogel
dat heeft psv ook gehaald hoor , zoek maar ff op
maar alleen het heden telt
WIJ ZIJN KAMPIOEN EN JIJ LEKKER WEER NIET PIEPERTJE
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 08:25
Heujj Markus, stumpertje van me.

Jij bent zo een egoïst dat je je eigen regeltjes maakt?

Maar goed, ik heb liever dat jij dat zegt dan iemand met zijn volle verstand!

Daarbij komt ook nog eens dat het mij vrij weinig doet hoor, ik heb belangrijkere dingen in het leven dan supportertjes van andere voetbalclubs af te zeiken! Maar ga zo door hoor, je moeder zal trots op je zijn
Vind ik leuk
markus040 +2055
maandag 16 april 2018 om 09:08
piepertje , jij doet hier niks anders dan afzeiken pannekoek
en ik ga jou helemaal gek maken hier tot augustes vieze gefrustreerde stumperd
weken lang heb jij al een grote bek hier , nou maak ik gehakt van kleuter pietertje
Vind ik leuk
Bullet +1852
maandag 16 april 2018 om 08:38
Reageer dan ook zo op kladblokje, die praat over 2 kampioenschappen voor dat Feijenoord kampioen werd. Maar alleen het heden telt zeg je net. Nou, proficiat! Jullie zijn kampioen.
Vind ik leuk
markus040 +2055
maandag 16 april 2018 om 09:12
kladblokje loopt hier niet al weken te huilen en te janken over het feit dat psv bovenaan stond
pietertje trapt hier al weken psv de grond in
er zijn hier ook genoeg ajacieden met respect , dus die behandel ik ook respect
pietertje heeft 0 respect , die weet niet wat het woord betekent waarschijnlijk
dus pietertje stamp ik lekker de grond in , zodat zijn psv fobie nog erger word als dat die al was
dat heeft ie zelf verdient met zijn zielige gefrustreerde reacties
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 10:32
hahahaha huili huili huil , ajax is groot en pisvee is klein , en dat is niet eerlijk, , psv had een jeugd trainer ,die spelertjes mis bruik te , psv staat voor , pedo sport vereneging pisvee
Vind ik leuk
markus040 +2055
maandag 16 april 2018 om 10:48
piepkuiken kollee is wakker
en met die misselijke praat die jij hier neerzet moeten ze jou heel vlug het land uitzetten
oprotten naar je eigen land jij
wij in nederland zijn er niet van gedient dat een buitenlands varken zo praat
dus terug in je roeiboot en opkankeren
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:21
ga weg met je pedo clup
Vind ik leuk
markus040 +2055
maandag 16 april 2018 om 11:26
en ga jij terug naar je eigen kut land
iedere buitenlander is welkom voor mij hier
behalve van dat vies kansloos teringvolk zoals louis kollee
bah bah vieze uitzuiger
terug naar je derde wereldland als je niet normaal kunt praten
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 11:26]
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:28
ik heb je helemaal tuk , met gemak op de kast, nu is het huili huili huili
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:35
zo wilders , moet aan het werk, jou uitkering verdienen , en betalen , fijne dag
Vind ik leuk
markus040 +2055
maandag 16 april 2018 om 11:37
succes , maar ik heb niks van jou nodig gelukkig
ik wil niet dat zo'n viezerik als jij iets voor mij doet
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 14:56
Kollee is een Nederlandse naam
Vind ik leuk
yuuup +7512
maandag 16 april 2018 om 08:57
De afgelopen 4 jaar is net zo goed verleden als de 4 jaar daarvoor.
Vind ik leuk
jochempje +1578
maandag 16 april 2018 om 12:29
Ik vraag me echt af hoe oud jij bent.
Vind ik leuk
Lozan0 +70
maandag 16 april 2018 om 08:41
PSV ook al een keer..4x in 4 jaar ;)
Vind ik leuk
Korm +27282
maandag 16 april 2018 om 08:47
hebben wij ook als eerste bereik dus wat wil je zeggen?

of bedoel je 4x niks in 4 jaar? ;-)
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 12:54
En waar basseer je dat op ? Denk dat er bij ajax en Feyenoord veel meer potentie zit
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 08:09
Minderwaardigheidscomplex??
Het was gewoon een wedstrijd tegen de enige concurrent van PSV wat een mooi affiche is.
PSV is organisatorisch zowiezo veel verder dan Ajax.
Ik denk dat Kieft de Brabantse bescheidenheid niet moet verwarren met een minderwaardigheidscomplex.
Wij Brabanders hoeven niet zonodig te roepen dat we de beste zijn.

Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 08:11
Brabantse bescheiden is echt al heel lang weg.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:40
ja toen een jeugd trainer bij psv spelertjes misbruikte,
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 14:07
Ajax heeft het prominente clublid dat werd beschuldigd van seksueel misbruik uit al zijn functies ontheven.

De vrijwilliger mag wel op het jeugdcomplex blijven komen en blijft lid van de club. Volgens het Ajax-bestuur is het besluit 'in gezamenlijk en goed overleg' genomen. Dat meldt de Volkskrant dinsdag.

De man, die ruim 30 jaar belangrijke functies bij Ajax vervulde, kreeg vorig jaar al een kleedkamerverbod. Ook mocht hij geen enkel contact meer hebben met spelers en jeugdspelers. Taken, zoals het instrueren van de ballenjongens, moest hij ook opgeven.

De zaak kwam aan het rollen nadat een oud-speler ruim een jaar geleden onder ede verklaarde dat hij seksueel was misbruikt door de man. Een onderzoeksbureau concludeerde vervolgens dat de vrijwilliger 'een risicobron' was en dat hij zich schuldig had gemaakt aan 'grensoverschrijdend gedrag'.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 14:09
klopt niets van verzin je ter plekke bluf maar hahahahaha
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 14:13
kan niet hij zou meteen op gepakt zijn , , en zou nooit op het jeugd complex mogen komen , ,zou ajax niet kunnen beslissen ,,dus je verhaal rammelt aan alle kanten ,dombo
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 14:18
ben nu op mijn kantoor , met de krant niks wat jij zegt staat er in
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 14:25
ik heb rond gebeld , speelde in 2013 misbruik is niet aan getoond, wel drong hij zich op aan spelers, bij psv is het wel aangetoond , het is wel niet goed te keuren bij ajax , ,
Vind ik leuk
PSVFU +103
maandag 16 april 2018 om 08:15
Inderdaad
Vind ik leuk
Bullet +1852
maandag 16 april 2018 om 08:40
Wij Brabanders.... Weet je hoeveel arrogante klootzakken er ook in Brabant rondlopen?? Ik ben ook Brabander, wel voor Ajax, maar ga nou niet doen alsof hier in Brabant alles zo mooi is. De drugspanden stapelen zich op, evenals de liquidaties.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 08:43
Wat heeft dat met voetbal te maken????
Vind ik leuk
Bullet +1852
maandag 16 april 2018 om 08:47
Het gaat erom dat je het hebt over Wij Brabanders en generaliseert daarmee we hier beter zijn dan in Amsterdam eo. Nou is dat natuurlijk een beetje flauwekul. Ik noem een voorbeeld waar Brabant Amsterdam zo ongeveer mee heeft ingehaald. Maar sorry, heeft idd niks met voetbal te maken. Maar bedoel je met ' wij Brabanders'. Dan alleen PSVers? Ook n beetje gek.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 08:51
Het gaat hier over voetbal en dan zeg ik idd "wij Brabanders".
We zijn hier op het forum niet bezig met maatschappelijke problemen. toch?
Vind ik leuk
Bullet +1852
maandag 16 april 2018 om 09:48
Nee, dat klopt. Is ook wel te hoog gegrepen voor een groot deel hier ;)
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:53
er is in veel steden niet pluis leuk dat je voor ajax bent
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 08:10
Psv stroopt de mouwen omhoog en vliegt erop. Ajax denkt dat ze de beste zijn daarom word Ajax geen kampioen
Vind ik leuk
pos +6917
maandag 16 april 2018 om 08:22
Zou beeldvorming in de media er iets mee te maken hebben wellicht ?
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 08:24
Dat komt door de Amsterdamse media. En door Wim zelf. Door het nu weer te zeggen.
De media spreekt van een gelukkig PSV dat onterecht kampioen word.

Alleen Ajax wordt altijd terecht kampioen.

Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 08:32
Nou als er een club de laatste tijd zich gedraagt als Calimero zijn het wel die Diemense blagen. Beschamend hoe die alles afsteken op geluk eb scheidsrechterlijke beslissingen.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 08:39
Wat heeft hij weer in zijn neus gestopt? Wat een domme praat. Ik heb liever dat je met beide benen op de grond blijft staan en op het veld laat zien dan dat altijd domme geschreeuw en als een gorrila op de borst slaan dat je de beste bent en het o.a. de laatste 4 jaar niet laat zien op het veld. Laat ze maar in Amsterdam dromen dat ze de beste zijn, als Eindhoven maar toont wie de beste is.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 08:49
Je kunt wel horen dat Kieft al heel lang niet meer op de hertgang is geweest.
In Eindhoven lachen ze om Ajax.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 08:59
In Amsterdam denkt men dat alles om Amsterdam draait en de rest van Nederland er maar bij hangt en er niet toe doet. Met de misplaatste arrogantie waarop men bij Ajax PSV bejegend heeft dit seizoen, maar met name de laatste weken, is gewoonweg zielig en meelijwekkend. Alsof PSV bang was voor dit Ajax wat de laatste 2 wedstrijden tegen FC Groningen en Heracles louter en alleen gewonnen had door scheidsrechterlijke dwalingen. De selectie van PSV doet niets onder ten op zichte die van Ajax, ook al ziet men dit bij de NV in Amsterdam helemaal anders. Vier jaar op rij geen prijs winnen, zegt meer dan genoeg (voor geheel Nederland).
Vind ik leuk
Blindsy +4931
maandag 16 april 2018 om 09:03
Zelfs San Marco neemt mijn stelling al over. Eindhovenaren , u heeft de afgelopen 50 jaar meer titels gewonnen dan Ajax. De echte Calimero's lopen tegenwoordig in Amsterdam rond, het is tijd om de bescheidenheid af te werpen en die '1' op de stropdas te gaan claimen! :-)
Vind ik leuk
Leozao +25
maandag 16 april 2018 om 09:10
Kieft met zijn Ajax frustratie.... (Van Basten was nu eenmaal een stuk beter, dus Wim kon gaan). Om een waardige analist te zijn zou het dat eens achterwege moeten laten.
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 09:13
Dat krijg je als je een eierdop op je kop heb!
Vind ik leuk
Axim +391
maandag 16 april 2018 om 10:26
weet je wat het is ....hoe groter je bek , des te harder dat je valt , kijk maar naar ajax. Altijd die eeuwige schreeuwers die niks presteren.Je moet dan toch wel een draadje los hebben zitten er erg moedeloos van jezelf worden hahahaha .Dan maar niet zo hard van de toren blazen en gewoon weer met de titel er vandoor gaan terwijl je voor de start van de competitie allang dood en begraven was :-)))
Vind ik leuk
kees ee +434
maandag 16 april 2018 om 11:04
kieft lult maar lekker een eind weg !? psv heeft geen moeite met amsterdam maar met de opinie van de sportpers, en waar hebben ze dat niet in nederland ??, de pers, die ajax verdedigt tot het laatst en daarna snel kiest voor de winnaar. zie hiervoor ook bv weer dat stuk van die nare man van borst (amsterdams dagblad), over de tjilp van kleine kluivert, . . die hij anders zo geweldig vond !?
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 12:24
een jeugd trainer, bij pisvee, heeft jeugd spelers misbruikt , warme club zeg , psv staat dan ook voor pedo sport vereneging ,
Vind ik leuk
kees ee +434
maandag 16 april 2018 om 23:07
. . . pardon ??
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:05
------------------------------------voor willem
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 11:18
Ik vind Ajax eerder Calimero gedrag vertonen. Sjakie met zijn uitspraken (ligt altijd aan tegenstander of scheids), spelers die door arrogante uitspraken hun tekort proberen te camoufleren, uitspraken dat PSV altijd geluk heeft etc
Vind ik leuk
coci +170
maandag 16 april 2018 om 13:04
titels
in
afgelopen PSV AJAX
10 jaar 3 4
20 jaar 10 6
30 jaar 14 11
40 jaar 17 16
50 jaar 20 20
60 jaar 21 24
62 jaar 21 25

even overzicht van eredivisietitels Kieft heeft gelijk trend is in voordeel PSV
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 13:04]
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 15:01
Wim Kieft; klasse man! Scherpe analist, hou ervan. En ‘88 Wim je bent onvergetelijk dankjewe!
[Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 15:03]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Kieft begrijpt PSV-houding niet: "Dat is allang nergens meer voor nodig"