'Wat interesseert mij zijn manier van praten? Ten Hag heeft het niet goed gedaan'

    'Wat interesseert mij zijn manier van praten? Ten Hag heeft het niet goed gedaan'

    maandag 16 april 2018 om 08:36

    Willem van Hanegem heeft geen goed woord over voor Ajax en Erik ten Hag. De Amsterdammers blijven definitief voor het vierde jaar op rij prijsloos.

    'Ajax grijpt al jarenlang overal naast', concludeert Van Hanegem in zijn wekelijkse column voor het Algemeen Dagblad. 'Ze stuurden Marcel Keizer de laan uit, terwijl die door de vreselijk nare situatie met Nouri wel heel veel op zijn bordje kreeg.'

    'Erik ten Hag werd binnengehaald als de grote verlosser. Dat komt omdat veel mensen in dit land altijd maar blind achter bepaalde mensen aanrennen. Ten Hag speelde een paar keer met vijf verdedigers en opeens was hij een tactisch wonder. Die 1-7 nederlaag tegen PSV, thuis met FC Utrecht, daar mocht je niets van zeggen. Dat was een bedrijfsongevalletje.'

    'Nu vallen diezelfde mensen die op zijn rug klopten over zijn manier van praten. Wat interesseert mij dat nou? Kijk naar zijn prestaties, hij heeft het niet goed gedaan', aldus De Kromme. 'Met spelers als Onana, De Ligt, Ziyech, Frenkie de Jong, Van de Beek, Huntelaar en Kluivert had Ajax meer in huis dan PSV.'

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    Ab Normaal +3750
    maandag 16 april 2018 om 08:37
    Het is heel simpel. Te vaak heft Ajax het af laten weten.
    Wat grote mond betreft zijn ze met afstand kampioen, maar je moet die grote mond ook waarmaken.

    En als het daar op aan komt zijn een aantal spelers maar een zielig zooitje.
    Als het er écht om gaat kunnen de heren het niet opbrengen om tot het gaatje te gaan.
    Als je tegen Utrecht en Vitesse moet, tegenstanders waarvan je weet dat ze tegen jou altijd de wedstrijd van hun leven willen spelen en je kunt het dan nog niet opbrengen om de poten onder je reet vandaan te lopen, dan ga je het nooit maken in de top.

    Behalve voetbalkwaliteiten is mentaliteit en de absolute wil om te winnen net zo belangrijk om de absolute top te halen.
    Bij het gros van de Ajax spelers zit dat er niet in, en dat is triest om te constateren, ook naar volgend seizoen. Verder heb je altijd een wat ervaren speler nodig die in het veld stuurt en iedereen scherp en koel houdt. Psv heeft die met Van Ginkel. Bij Ajax zou Schöne dat moeten doen, maar die kan dit dus niet.
    Nee, ook voor volgend seizoen zie ik het niet positief in. Zeker niet omdat de enige die het bij Ajax wel op kan brengen, De Ligt, gaat vertrekken.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 08:39
    Van Ginkel ja, die de top ook nooit gaat halen! Een overbodige bankzitter huren en hem ook nog aanvoerder maken?
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 08:41
    Overbodige bankzitter bij Chelsea, maar wel van hele belangrijke waarde voor dit PSV.
    Vind ik leuk
    Ab Normaal +3750
    maandag 16 april 2018 om 08:41
    De wereldtop niet nee, maar dat is ruim genoeg voor de eredivisie.
    Kijk maar eens naar zijn statistieken. Ik had 'm graag bij Ajax gezien ipv Schöne.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 08:43
    Natuurlijk, van Ginkel is beter dan elke middenvelder die Ajax tot zijn beschikking heeft.
    Vind ik leuk
    deir712 +317
    maandag 16 april 2018 om 09:13
    Echt niet!
    Vind ik leuk
    Korm +29552
    maandag 16 april 2018 om 08:43
    hij maak het wel waar en is 1 van de belangrijkste pionnen van PSV
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36086
    maandag 16 april 2018 om 08:44
    Van Ginkel is mooi kampioen als aanvoerder en de spelers van jouw clubje al 4 jaar niet.
    Ik zou je grote mond maar houden na de vernedering gisteren.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 08:44]
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 08:46
    Echt jij bent de grootste calimero.
    Afgunst en frustratie druipt er constant bij alles wat je post van af. Je zet je alleen maar voor lul is gewoon lachwekkend.
    Vind je het gek dat je uitgelachen wordt.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 08:51
    Silkenborg haha neehoor wij worden niet uitgelachen ajax wordt uitgelachen met deze vertoning dus kijk eerst eens in de spiegel
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 08:54
    Ik reageer op de reactie van Even wisselen Pietertje.
    Overal waar je zijn posts ziet druipt de jaloezie er van af. Ajax wordt zeker uitgelachen en terecht.
    Vind ik leuk
    markus040 +2250
    maandag 16 april 2018 om 09:24
    de enige die overbodig is ben jij piepertje
    gewoon lekker psv af blijven kraken
    maar zelfs elke steward bij psv heeft meer in het leven als jij
    jij hebt een grote bek maar stelt helemaal niks voor
    iedereen lacht piepertje uit hier , maar dat ben jij gewent
    dat gebeurt jou in het dagelijks leven ook elke dag waarschijnlijk
    jij bent een jaloerse bitch
    wij zijn kampioen piepertje en daar kan jij helemaal niks aan doen
    jank ze !!!
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 09:26]
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 09:25
    Warschijnlijk wel ja, internetheldje!
    Vind ik leuk
    Eindje1913 +346
    maandag 16 april 2018 om 11:03
    Er is maar één internet sukkeltje dat ben jij stuk afval
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 11:17
    Als ik zeg dat je een dood varken bent doe ik het varken er nog mee te kort eikel
    Vind ik leuk
    Eindje1913 +346
    maandag 16 april 2018 om 11:20
    Ben jij met de geboorte toch uit gekomen een dik lelijk vet varken
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 11:20
    En jij bent er in blijven hangen... Je hebt de afdruk van die vetkut nog op je kop staan, kutkop
    Vind ik leuk
    Eindje1913 +346
    maandag 16 april 2018 om 11:24
    Haaas loser sukkeltje beperkte clown
    Vind ik leuk
    Eindje1913 +346
    maandag 16 april 2018 om 11:01
    Nm 34 ook niet
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 12:10
    3 klasse beter dan Ziyech
    Vind ik leuk
    Nvd88 +1761
    maandag 16 april 2018 om 08:46
    Jij bent ook simpel als je deze lap tekst , Waarmee je officeel koning open deuren intrappen wordt, Van tevoren moet typen en opslaan op je laptopje om de eerste te zijn die reageert.Knap hoor.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +941
    maandag 16 april 2018 om 14:54
    Alles hangt af van wie er bij Ajax onder contract blijven. Gaan Ziyech, De Ligt, Onana en van Beek naar een andere club dan wordt het bouwen aan een nieuw Ajax elftal en wordt het een tussenjaar. Soms moet een rotte boom flink terug gesnoeid worden voordat ie weer kan bloeien :)
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2045
    maandag 16 april 2018 om 08:40
    het was al raar dat ajax ten hag een kans gaf ook bij zij oude club ging het op en af nu is het tijd om een goede trainer te halen
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 08:41
    Ten Hag out, Bosz in!
    Vind ik leuk
    MojoRisin +10042
    maandag 16 april 2018 om 08:44
    Graag, of Van 't Schip of geef zelfs Keizer weer de kans..
    Ten Hag past gewoon echt niet bij ons..
    Vind ik leuk
    Korm +29552
    maandag 16 april 2018 om 08:44
    die komt niet als dat zooitje (lees bestuur) er zit
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 08:46
    Dat vrees ik ook inderdaad...
    Vind ik leuk
    Korm +29552
    maandag 16 april 2018 om 08:50
    Ben benieuwd wat er gaat gebeuren binnen Ajax en wie er op gaan staan. Van der Sar moet denk ik het veld gaan ruimen maar OVermars heeft in mij ogen niet zo fouten dingen gedaan. Ik vind dat Ajax een selectie heeft waar je kampioen mee moet worden. Aankopen en verkopen waren prima in mij ogen
    Vind ik leuk
    MojoRisin +10042
    maandag 16 april 2018 om 08:53
    Zijn aankopen waren prima, maar hij is ook verantwoordelijk voor de aanstelling van Ten Hag..
    Vind ik leuk
    Korm +29552
    maandag 16 april 2018 om 08:58
    is dat zo? heb begrepen dat van der Sar en Overmars niet vaak op 1 lijn zitten...
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2045
    maandag 16 april 2018 om 09:40
    ten hag is Overmars zijn keus Overmars bepaald alles sinds bergkamp weg is
    Vind ik leuk
    Korm +29552
    maandag 16 april 2018 om 09:42
    Tja van der Sar is eindverantwoordelijk dus daar ligt het fout//
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2045
    maandag 16 april 2018 om 09:44
    beide zijn het niet waard te mogen blijven
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 08:54
    Na het opwachten van de spelersbus door de fans, en de eis om het vertrek van Vd Sar, is zijn positie niet meer houdbaar. Hij vertrekt hoe dan ook. Overmars heeft 1 hele dure fout gemaakt, en dat is Keizer er veel te snel hebben uitgegooid en Ten Hag doorgedrukt hebben. Qua aankopen was het inderdaad zo slecht nog niet hoor. Maar toch, nu hebben ze ook weer uit paniek een Bandé gekocht (die in België niets meer klaarspeelt) en een Perr Schuurs, die ook nog een jonge gozer is. Ajax heeft meer behoefte aan directe versterkingen. Gooi dat salarisplafond maar omhoog voor uitzonderingen.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +10042
    maandag 16 april 2018 om 09:01
    Overmars en Vd Sar moeten gewoon opstappen, 4 jaar geen prijs, dat kan gewoon echt niet met het geld wat je hebt.. En Ten Hag moet ook ontslagen worden, anders wordt het volgend seizoen weer niks..
    Vind ik leuk
    Korm +29552
    maandag 16 april 2018 om 09:02
    weet het niet Mojo, Overmars zet wel een selectie neer waarmee je kampioen mee moet worden.... is het aan hem te verwijten dat het niet gebeurd is?
    Vind ik leuk
    MojoRisin +10042
    maandag 16 april 2018 om 09:07
    Maar dus ook de trainer, waarom Keizer ontslaan die het steeds beter deed ?
    Op zijn aankopen heb ik ook weinig aan te merken..
    Vind ik leuk
    Korm +29552
    maandag 16 april 2018 om 09:22
    omdat het blijkbaar niet de keuze was van het technische hart, met het weg vallen van bergkamp en spijkerman was de fundatie en de vertrouwen in keizer ook weg. ben het met je eens dat het zwak was om hem te ontslaan maar wie zegt dat overmars dat wilde? (ik weet het niet)
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 09:03
    Vd Sar sowieso, Overmars zou ik toch wel zonde vinden. Bovendien, wie moet hem opvolgen? Ik zou het echt niet weten. Aangezien Danny Blind ook weer terug is, zou Van Gaal nu Van der Sar op gaan volgen? Beetje vloeken in de kerk wordt dat, ookal heeft Ajax op dit moment wel een sterke man nodig. Ten Hag eruit, en alles op alles zetten om Bosz terug te halen.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +10042
    maandag 16 april 2018 om 09:09
    Als Van Gaal komt zie ik Bosz niet terug keren, die haalt eerder De Boer terug..
    Als ze Ten Hag maar ontslaan iig..
    Vind ik leuk
    Korm +29552
    maandag 16 april 2018 om 09:01
    Tja dat is lastig oordelen over overmars, hij was het ook niet eens met aanstelling Keizer. Ten hag had er nooit midden in het seizoen moeten komen. Met de gebeurtenissen rond Nouri had Keizer het moeten afmaken en ajax had met een eventuele nieuwe trainer een nieuw seizoen moeten starten. Het seizoen was al klaar voordat het begon (in mij ogen)
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 09:05
    Ja precies. Hoe er met Keizer is omgegaan is natuurlijk achterbaks. Dat verdient die man niet en hij begon net aardig voetbal te spelen. Ten Hag is geen Ajax coach, kan de druk gewoon niet aan en slaat wartaal uit. Het is sowieso bezopen dat je 4 jaar gewoon helemaal niks wint.
    Vind ik leuk
    base +1734
    maandag 16 april 2018 om 09:39
    Overmars en ten Hag hadden een band door hun tijd bij Go Ahead dus denk wel degelijk dat dat doorgedrukt is door Overmars.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 09:25
    Duurste fout van Overmars is niet dat hij Keizer ontslag gaf, maar dat hij geen fatsoenlijke spits heeft gekocht. Leuk en aardig dat je Huntelaar hebt maar is allemaal net niks. Ajax heeft minst gepasseerde verdediging dus das wel stabiel alhoewel een back niks verkeerd is. Voorhoede is wel een drama. Kluivert , Neres en Huntelaar scoren veel te weinig. Hoe gek is het dat een speler van Willem 2 topscorer kan worden. Day mag Ajax zichzelf aantrekken. We hebben een echte rechts voor en links voor nodig met de juiste voorzetten.
    Vind ik leuk
    David4Ajax +1135
    maandag 16 april 2018 om 09:38
    Ik denk dat iedereen van zowel Dolberg als Huntelaar meer had verwacht, dat kun je Overmars echt niet aanrekenen. Neres heeft er elf inliggen terwijl hij de eerste twee maanden niet zeker was van een basisplek. Kluivert is in vrijwel alle opzichten de mindere van Neres, waar Daley Blind altijd nadeel heeft gehad van zijn naam is dat bij hem omgekeerd. Daarnaast is ook internationaal gezien de tijd dat buitenspelers er vooral stonden om voorzetten te geven echt wel voorbij.

    Wat Overmars wel te verwijten valt qua spelersbeleid: waarom hebben we pas sinds de winterstop een bruikbare linksback?
    Vind ik leuk
    Korm +29552
    maandag 16 april 2018 om 09:41
    het probleem lag niet aan een back... maarja PSV heeft er helemaal geen 1 en die worden wel kampioen..
    Vind ik leuk
    David4Ajax +1135
    maandag 16 april 2018 om 09:54
    Dat Ajax deze titel niet op spelersmateriaal heeft verloren is wel duidelijk inderdaad.
    Vind ik leuk
    base +1734
    maandag 16 april 2018 om 09:42
    Achterhaald?
    Omdat het nu zo goed gaat met een rechtspoot op links en andersom?
    Janhanbahks is de beste buitenspeler in de eredivisie of ben je het daar niet mee eens?
    Vind ik leuk
    David4Ajax +1135
    maandag 16 april 2018 om 09:51
    Nu Kluivert en Neres allebei niet in vorm zijn loopt het niet nee, de maanden voor de winterstop daarentegen wel.

    Jahanbakhsh is een klasbak maar niet beter dan Lozano, Neres of Berghuis imo.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36086
    maandag 16 april 2018 om 08:51
    Bosz is weggepest, die komt niet meer terug.
    Les: ga beter en respectvol om met je goede mensen.
    PS dit geldt ook voor Keizer.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 08:55
    Bosz is inderdaad weggepest, maar de mensen met wie hij in de clinch lag, zijn inmiddels ook vertrokken (Bergkamp en Spijkerman). In principe ligt de weg open....
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36086
    maandag 16 april 2018 om 08:58
    Van de Sar koos voor het.kwmo Bergkamp en koos niet.voor Bosz.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 09:00
    Ja en als ik de situatie goed volg, duurt het niet lang meer voordat ook het laatste struikelblok (Vd Sar) verdwijnt. ;)
    Vind ik leuk
    Eindje1913 +346
    maandag 16 april 2018 om 11:04
    Jij denkt toch niet dat bosz weer terug komt bij die luizen club
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 11:16
    Proberen kan altijd toch ?
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 08:42
    Zelfs Jordi Cruijf zegt dat psv beter was dussssss
    Vind ik leuk
    pietprecies +2397
    maandag 16 april 2018 om 08:46
    Want die heeft er kijk op vanuit Israel en weet net als jij alle ins en outs van Ajax, is ook net stiekem Ajax supporter net als jij dus.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 08:49
    Stiekem ajax supporter? Ga jij naar de efteling toe daar geloven ze in sprookjes.... Nou nee op de psv forum staat zo nu en dan ook deze berichten
    Vind ik leuk
    pietprecies +2397
    maandag 16 april 2018 om 08:54
    Op VP staat het vol met psvers die drukker bezig zijn met Ajax dan PSV dus geen rare gedachte van me om te vermoeden dat het stiekem Ajax supporters zijn.

    En dan nog klagen dat er abnormaal veel artikelen hier staan over Ajax :-)
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 08:59
    Is dat zo? Volgens mij geef je ook een reactie op mij dus ben je stieken ook bezig met psv;) Dus piet ben niet zo precies......
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 09:44]
    Vind ik leuk
    pietprecies +2397
    maandag 16 april 2018 om 08:59
    Neehoor ik reageer op een Ajax topic :-)
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 09:01
    Je zit ook vaker bij psv topic gozer
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2045
    maandag 16 april 2018 om 09:43
    jordi is ook geen topper
    Vind ik leuk
    Kesse Vodde +7288
    maandag 16 april 2018 om 08:43
    Via deze weg wil ik Psv en de supporters feliciteren met de titel. Het is verdiend. Ik ben ook wel even klaar met mijn club moet ik zeggen. Het was waardeloos.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 09:00
    Thanks Kesse! Respect en bij jullie komt het ook ooit weer eerst bestuur eruit
    Vind ik leuk
    Kesse Vodde +7288
    maandag 16 april 2018 om 09:02
    Geen dank. Ja er moet heel wat gebeuren bij Ajax.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 08:48
    hallo AJAX is ten onder gegaan door bestuurlijke ruzies Keizer is vervangen door vriendjespolitiek Ten HAG is een verkeerde keuze gebleken! AJAX moet gaan evolueren! en radicale beslissingen nemen! Anders gaat dit het volgend jaar doorwerken! mvg ritje
    Vind ik leuk
    Speedy +342
    maandag 16 april 2018 om 08:51
    Goh, dat ik het ook eens kan zijn met De Kromme........Dit had ik nooit verwacht maar Van Hanegem heeft gewoon gelijk.........zozo, ik ben er gewoon van ondersteboven. Ik was het al niet eens met het ontslag van Keizer, nu blijkt ook nog dat Ajax daar de mogelijkheid op het kampioenschap vergooit heeft (dit is natuurlijk achteraf, maar toch). Nu maar hopen dat Ajax volgend jaar fris aan de start verschijnt en de neuzen de zelfde kant op krijgt.......en vooral prijzen pakt (lees; met Ten Hag)!
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 08:53]
    Vind ik leuk
    RtdDub +9466
    maandag 16 april 2018 om 08:57
    Dat je het nooit eens bent met een van de grootste voetballers van Nederland ooit zou je toch eens te denken moeten zetten over je eigen "voetbalverstand"
    Vind ik leuk
    Blindsy +7744
    maandag 16 april 2018 om 08:55
    En weer heeft Van Hanegem he-le-maal gelijk.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 08:57
    Ajax moet schoonschip maken . Ook bestuurlijk
    Vind ik leuk
    TheMariner +2637
    maandag 16 april 2018 om 09:00
    Willem was als coach zelf ook een prutser die bovendien zn technische staf liet ontslaan maar hiervoor niet durfde uit te komen. Toen het vervolgens te heet werd onder zn voeten kroop hij door een gat in het hek er stilletjes tussenuit. Ook kon hij het niet laten om zn collega Dick Advocaat in het openbaar te kakken te zetten. Maar nu neemt Willem iedereen de maat haha. Goeie speler geweest, grappige vent voor op een feestje maar verder praat hij poep.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 09:39
    Misschien achteraf geklets maar was wel bang voor de aanstelling van Ten Hag. Had de kansloze 1-7 van Utrecht - PSV nog op met netvlies staan. Ook toen net als gisteren niet zelf het boetekleed aantrekken maar de spelers de schuld geven.Dit lijkt mij geen trainer waar je het vuur voor uit je sloffen loopt.
    Winne en verliezen doe je volgens mij samen.
    Vind ik leuk
    Pukstra +799
    maandag 16 april 2018 om 09:46
    Kom op jongens. Tweede worden is toch ook mooi;).toch zilver. En wat een verbazing over ten hag nu ineens. Het was toch al duidelijk dat ajax geen kampioen meer ging worden.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 09:46
    Geef deze held aub een contract voor het leven. Past perfect bij Ajax. Zegt namelijk, net als vele Ajaxieden, hoofdzakelijk domme dingen. Zou bijna denken dat hij een broer van Sjaak Swart is
    Vind ik leuk
    Nick_115 +71
    maandag 16 april 2018 om 10:08
    Ten Hag kon toch ook maar één ding doen vooraf aan de kampioenswedstrijd. Zeggen dat Ajax nog EEN keer het vuur aan de schenen zal leggen van Psv.

    Niets mis mee. Je hoorde dat sommige spelers best zenuwachtig waren. Zelfs Brands was zenuwachtig. Dus zijn reactie heeft wel impact gehad.

    Zijn eigen spelers kon die echter niet motiveren. Daarin heeft hij gefaald.

    Voor Psv hoop ik dat ze Ten Hag ontslaan. Voor Ajax zou het beter zijn om een keer vastigheid te creëren.

    Ik wil Ten Hag wel eens beoordelen als die een voorbereiding heeft gehad. Ik zou zeggen, geef hem de kans tot aan de winterstop volgend seizoen.
    Vind ik leuk
    hassel +577
    maandag 16 april 2018 om 10:17
    Onana is beter dan Zoet ja, de rest echt niet. Grotere muil wel ja.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +356
    maandag 16 april 2018 om 10:49
    Neem ziyech huntelaar schone s.de jong mee
    Vind ik leuk
    FSCeara +7864
    maandag 16 april 2018 om 10:51
    Willem heeft het toch bijna altijd bij het rechte eind als het over voetbal gaat. Ook nu weer maar dat zal flappie en overmars wel weer anders proberen uit te leggen om hin eigen hagje te redden
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 11:03
    Aan het begin van het nieuwe seizoen zal het weer het zelfde zijn, ze worden makkelijk kampioen, twee vingers in de neus / appeltje - eitje verhaal.
    En aan het einde van het seizoen hebben ze weer niks.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 11:11
    Willem, Ajax is geen team, het is los zand. PSV is een eenheid.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18386
    maandag 16 april 2018 om 12:48
    Zo is dat.
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2846
    maandag 16 april 2018 om 13:21
    BAM!

    Maar zeg ook ff erbij dat het beleid moet opstappen. Wellicht maakt Van Gaal zich nu op?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Wat interesseert mij zijn manier van praten? Ten Hag heeft het niet goed gedaan'