'Dat een aantal spelers lonkt naar een transfer, komt PSV niet slecht uit'

    'Dat een aantal spelers lonkt naar een transfer, komt PSV niet slecht uit'

    maandag 16 april 2018 om 09:09

    Phillip Cocu en Marcel Brands hebben een berg werk te verzetten na het behaalde kampioenschap met PSV. Dat concludeert Valentijn Driessen in De Telegraaf. De Eindhovense ploeg heeft volgens hem een kwaliteitsinjectie nodig.

    'Samen met technisch manager Marcel Brands – zolang deze nog niet is vertrokken naar Everton - zal Cocu het invullen van de sportieve toekomst de komende maanden nauwlettend in de gaten houden en sturen', aldus Driessen in De Telegraaf. Hij voegt eraan toe dat landstitel dit seizoen 'de knapste prestatie' van Cocu is in zijn vier jaar als PSV-trainer.

    'Dat een aantal selectiespelers lonkt naar een lucratieve en/of sportieve transfer komt niet slecht uit. Het geeft PSV wat extra financiële armslag, terwijl zo'n metamorfose verfrissend kan werken en leiden tot een nieuwe hiërarchie', vervolgt Driessen.

    'Natuurlijk kost het Cocu tijd om een nieuwe ploeg neer te zetten als basisspelers als Zoet, Arias, De Jong, Van Ginkel, Brenet, Lozano en Bergwijn hun heil elders zoeken. Aan de andere kant heeft hij zichzelf met dit vroege kampioenschap ook tijd verschaft om half augustus klaar te zijn om zelfs na een leegloop de landstitel te verdedigen en de Champions League te halen.'

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Plaats een reactie

    maandag 16 april 2018 om 09:11
    Luuk Blijf! Arias vertrekt haal daar Dumfries voor terug. Nieuwe Lb Angelino.
    V.Ginkel kopen lukt dat niet haal Pizaro(Mexicaan) Obispo kans geven met Schwaab naast hem. Zoet vertrekt haal UNNERSTALL. Voorhoede jeugd kans geven want Malen Gudmundsson breken door Guterrez maarje Lozano halen en je hebt een mooi elftal

    Zoet verkopen 10+ UNNERSTALL GRATIS
    Arias +15 Humbfries 10 hou je 5 over dat kost Guterrez.
    V.Ginkel kost 7 a 8 dat kan ne gebruiken van het geld als Zoet worst verkocht.
    V.Ginkel. 10 miljoen kost Pizaro dat geld krijg je zeker als je Bergwijn 15+ hebt verkocht, Pereiro 15+ Angelino kan je een constructie bedenken Brands je komt er wel wat opnoem met die bedragen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 09:43]
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17130
    maandag 16 april 2018 om 09:17
    Klinkt goed.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 09:19
    Dat van die Mexicanen ben ik met je eens. Alleen moet je wel wat meer goede spelers halen dan jeugd of subtop. Voor nu zijn die spelers een goede aanvulling. Maar de basis moet juist beter dan nu.
    Vind ik leuk
    David4Ajax +1135
    maandag 16 april 2018 om 09:29
    Je beseft je dat PSV een aanzienlijk deel van de transferopbrengsten niet in nieuwe spelers kan investeren? Daarnaast lijkt 15 miljoen me ambitieus voor een buitenspeler die niet eens het hele jaar in de basis heeft gestaan en nu een paar maanden leuk speelt.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 09:31
    Tuurlijk wel er was al een Italiaanse club die 10 miljoen wilden betalen hem zijn rendement ligt hoger dat hij doelpunten maakt en assist geeft dus dat gaan we er echt wel voor krijgen wordt vervolgd ;) En als ik gelijk krijg dan spreken we elkaar zeker weer
    Vind ik leuk
    Korm +29394
    maandag 16 april 2018 om 09:31
    voor bergwijn is al 12 miljoen geboden dus 15 is niet zo gek :)
    Vind ik leuk
    Always PSV +7485
    maandag 16 april 2018 om 10:11
    Bergwijn moet blijven, eerst maar eens een seizoen constant presteren!
    Vind ik leuk
    Korm +29394
    maandag 16 april 2018 om 11:26
    ben ik het helemaal mee eens!
    Vind ik leuk
    Ari as +206
    maandag 16 april 2018 om 13:31
    Nee als Kluivert al 100 miljoen waard is dan Bergwijn 115 miljoen hahaha
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 09:35
    Humbfries?
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 09:36
    Maandag ochtent he dank heb het gelijk verbeterd
    Vind ik leuk
    JT5142 +541
    maandag 16 april 2018 om 09:39
    Volgens mij heet ie toch echt Dumfries xD
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 09:40
    Volgens mij ook.
    En volgens mij blijft de beste man ook nog mooi een poosje in Heerenveen.
    Vind ik leuk
    JT5142 +541
    maandag 16 april 2018 om 09:41
    Hoop t voor jullie! Leuke back, goeie drive en veel power
    Vind ik leuk
    HanV +3409
    maandag 16 april 2018 om 09:58
    Elke ochtent toch weer even opstarten.
    Vind ik leuk
    Always PSV +7485
    maandag 16 april 2018 om 10:12
    Heb jij ook zo'n hoofdpijn van al dat feesten;)
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +10929
    maandag 16 april 2018 om 09:49
    Mr humpries... are You been served (-:
    Vind ik leuk
    PRICE +17546
    maandag 16 april 2018 om 09:38
    Prima Mario,ga het ze voorleggen goede namen:-)
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 09:40
    We gaan het hopen ik denk dat er zeker wat ik opnoemde er 2 van komen of meer want UNNERSTALL met Schwaab goede Duitsers. En die Mexicanen hebben al eens met Lozano gespeelt en hoop dat ze Reyes op kunnen pikken.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 10:13
    Ze moeten Zyech proberen te halen
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 10:16
    Haha nee is hij te goed voor hij vertrekt naar het buitenland opgeruimd staat netjes want had beter voor NL elftal uit kunnen komen dan mocht hij blijven en naar psv komen
    Vind ik leuk
    Nick_115 +71
    maandag 16 april 2018 om 09:38
    Denk je dat Unnerstall Zoet kan vervangen? Ik vermoed dat Zoet het grootste gemis zal zijn.

    Pereiro zal ook wel weggaan. Die mis je dan toch voor de grote wedstrijden. We hebben wel een creatieve speler nodig op het middenveld.

    Brenet speelt laatste tijd steeds beter. Wil hem wel zien op rechts. Dan toch gewoon een goede back halen op links.

    Lozano zal ook wel weggaan. Het gaat weer lastig worden volgend seizoen. Ik hoop dat Brands en Cocu blijven en weer de rust kunnen bewaren,

    Psv KAMPIOEN!
    Vind ik leuk
    Bizzy +16782
    maandag 16 april 2018 om 09:51
    Dumfries en Angelino komen tekort voor PSV.

    Tobias Pachonik (rechtsback)
    Frank Fabra (linksback)
    Rodolfo Pizarro (vleugel)
    Erick Gutiérrez (middenvelder)
    Ritsu Doan (middenvelder)

    Room en Unnerstall mogen voor een plekje strijden.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 09:52
    Ook goed als er maar een elftal staat met een goeie backup Bizzy
    Vind ik leuk
    Bizzy +16782
    maandag 16 april 2018 om 09:56
    Ben een groot voorstander van doorselecteren Mario. Onze club heeft fors geïnvesteerd in de jeugd. Dat moet er wel uitkomen.
    Vraag is of PSV een overgangsjaar ziet zitten. Die kan is namelijk aanwezig. Zie eerste jaar Cocu bij PSV.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 09:59
    Ja door selecteren moet je wel maar dat gaat goed komen we hebben ook eindelijk talent die gaan door breken o.a Obispo, Malen,Gakspo, Gudmundsson, Mauro Jr. En nog een paar ik denk Rigo een jaar verhuren
    Vind ik leuk
    Bizzy +16782
    maandag 16 april 2018 om 10:02
    Zolang Viergever maar niet komt :)
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 10:03
    Die had ik er niet bijgezet idd hoop het ook niet
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +2693
    maandag 16 april 2018 om 10:59
    Klinkt niet slecht. Unnerstall zie ik graag bij PSV . Hij heeft ook aangegeven een club te willen die op rij afstand overbrugbaar is.

    Is echt een topkeeper en veel beter dan Room. Persoonlijk denk ik dat hij zelfs gelijkwaardig is aan Zoet.

    Het punt is alleen, hij wil perse eerste doelman zijn. Zolang Zoet niet is vertrokken komt hij niet.

    Dit omdat hij nu eindelijk eerste doelman is. Hij heeft jarenlang op het 2de plan gefungeerd achter Neuer en later Rensing. Dat wil hij zeer zeker niet meer.

    De kans is dus groter dat hij een club neemt waar de kans 100 procent is dat hij eerste doelman wordt.

    Blijkbaar hebben een stuk of 5 goede Duitse clubs al interesse
    Vind ik leuk
    Bizzy +16782
    maandag 16 april 2018 om 11:02
    Dan moet PSV snel in actie komen. Zoet gaat voor 99% weg. NCU en Benfica hadden hem al op de korrel. Denk zelf dat Zoet goed genoeg is voor Liverpool of Napoli. Voor eredivisie begrippen is het een topper.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +2693
    maandag 16 april 2018 om 11:19
    Precies. Hij woont op plusminus 1 uur rijden van Venlo . Dan kan hij dat halfuurtje er ook nog wel aanplakken.

    Echt met pijn in mijn hart moet vvv afscheid nemen. Niet alleen een topkeeper maar ook een mooi mens en op en top professional.

    Hij heeft ook Nederlandse les en heeft aangegeven graag in nl te blijven.

    Hij wil een huis bouwen met zijn vriendin in zijn geboortedorp en kan dan prima pendelen naar zijn werk. Gewoon Zoet snel laten vertrekken en nog voor het einde van de competitie contracteren.

    Misschien heeft PSV wel al een lijntje uitgegooid naar Valckx over hem.

    Ik hoop trouwens wel dat Valckx blijft want hij is echt enorm belangrijk voor VVV. Ik denk mocht Brands weggaan ( wat ik niet hoop ) dan komt hij ook in de picture bij PSV.

    Verder zou ik idd gutierrez en pizarro halen.

    Fabra als linksback

    En hoe zit dat nog met dat gesprek met die rechtsback van toen. Eentje uit venezuela of zo. Ene Muriello of zoiets.

    Unnerstall ( room )
    Rb: ?
    Schwaab, ISI ( obispo, luckassen viergever )
    Lb Viergever, Fabra
    Mv: Hendrix , Ramselaar, pizarro, gutierrez, Pereiro ( Mauro , rosario,) v ginkel?
    LV : bergwijn, Malen ( lozano )
    Sp Romero ( de jong?)
    Rv lozano ( Gudjohnssen )

    Unnerstall en Viergever gratis ophalen. Viergever is een prima stand inn.

    Alleen de RB versterken en eventueel indien mogelijk een kwaliteitsinjectie centraal achterin al wil ik Obispo zien
    Vind ik leuk
    Bizzy +16782
    maandag 16 april 2018 om 11:29
    Voor de RB positie is Tobias Pachonik in beeld. Deze 10 Duits international onder 20 jaar staat ook in belangstelling van Werder Bremen, Fiorentina en Sampdoria. Pachonik speelt sinds afgelopen zomer bij Carpi in de Serie B. Dan moet je wel iets kunnen lijkt mij. Over een Venezulaan naar PSV is mij niks van bekend.

    Verwacht dat Huijbregts naar PSV gaat mocht Brands vertrekken. Valckx heeft een verleden bij PSV. Gerbrands en Valckx matchen niet.

    Doan van FC Groningen stond een aantal jaren geleden ook in belangstelling van PSV. 1 of andere manier is het nooit gelukt. Overduidelijk dat het een speler is met kwaliteiten.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +2693
    maandag 16 april 2018 om 12:46
    Doan is idd een leuke speler. Persoonlijk zou ik niet voor Humfries gaan. Goede speler alleen te duur. Angelino zelfde verhaal.

    PSV zou eerder interesse hebben in een rechtsback die in amerika speelt. Ik dacht Muriello of zo. Is hier op VP voorbijgekomen.
    Vind ik leuk
    Bizzy +16782
    maandag 16 april 2018 om 13:09
    Vind Dumfries niet passen bij Psv. Een latino erbij is een optie
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +2693
    maandag 16 april 2018 om 12:50
    Het ging om Michael Murillo Bermudez . Rechtsback van New York RB. Een Panamees
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 09:54
    Ziet er allemaal leuk en voor de hand liggend uit, maar er moet gewoon een champions league waardig elftal staan straks. En of subtoppers uit de eredivisie daar geschikt voor zijn is altijd maar de vraag, kijk maar naar Feyenoord dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Objectief1 +1998
    maandag 16 april 2018 om 10:04
    Prima analyse inderdaad. Bergwijn is echter met zijn leeftijd en zijn kwaliteiten meer waard dan die 15mil. denk dat je daar wel 25+ voor moet kunnen vangen, gezien zijn puike prestaties het afgelopen halfjaar.
    Vind ik leuk
    Always PSV +7485
    maandag 16 april 2018 om 10:10
    Ik gun vooral Arias en Zoet een mooie transfer. Die hebben er altijd gestaan!
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 10:12
    Dat zeker en hun wilden blijven o m er een mooi seizoen van te maken en dat is ook nog gelukt ook 24e kampioenschap. Nog 6 en dan ook 3 sterren.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 09:11
    Bergwijn kan beter nog een seizoen blijven... lozano trouwens ook.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 09:21
    1 seizoen?

    minimaal 2
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 12:37
    Laten we lekker wachten hoe bergwijn zich ontwikkeld
    Vind ik leuk
    Chebaisit +356
    maandag 16 april 2018 om 10:47
    Nee joh
    Vind ik leuk
    Onderkan +93
    maandag 16 april 2018 om 09:11
    hopelijk wordt de jeugd niet vergeten.
    Vind ik leuk
    Leedz +5130
    maandag 16 april 2018 om 09:18
    Ik was er nog niet aan toe gekomen maar PSV-ers van harte gefeliciteerd met het Kampioenschap!
    Vind ik leuk
    TheMariner +2626
    maandag 16 april 2018 om 09:20
    Zal wel meevallen allemaal. Waar zou Luuk de Jong heen moeten bijvoorbeeld. Is te licht bevonden in het buitenland.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 09:22
    Het is alleen jammer dat de spelers van PSV niet grandioos veel opbrengen!
    Waarom weet ik niet, maar het is net of ze voor een speler van Ajax het dubbele willen betalen...
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 09:28
    Ja, Pieterje en om 19.00 uur kun je weer naar Sesamstraat gaan kijken op tv.
    Vind ik leuk
    Foebele +47641
    maandag 16 april 2018 om 09:31
    Het is absoluut een top prestatie van Cocu, in de basis heeft PSV minder goede spelers dan Ajax, maar het is wel een stuk beter team.

    Ajax heeft het verkloot op vele manieren, andermaal teveel talent, gekloot met de staf, van Bosz tot Ten Hag en andermaal een gebrek aan karakter in de ploeg.

    De situatie Nouri had ook extra vuur in de titelstrijd kunnen gooien, dat is niet gebeurt, het is vooral als excuus gebruikt door een te onervaren trainer.

    De directie heeft het verkloot, PSV heeft het goed gedaan en het optimale rendement behaald.

    Nu kunnen ze meer vangen voor bepaalde spelers waardoor ze de broodnodige aankopen kunnen doen, Ajax zal een 3e en 4e ring op het Cruijff stadion moeten bouwen omdat het geld al uit het dak puilt...
    Vind ik leuk
    Objectief1 +1998
    maandag 16 april 2018 om 10:58
    Klopt Foebele. Zoals ik hier al jaren roep moeten er eens koppen gaan rollen binnen Ajax. vd Sar, Overmars allen hebben gefaald. Wordt tijd voor een grote schoonmaak zowel in de technische staff als spelersgroep
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 10:58]
    Vind ik leuk
    Foebele +47641
    maandag 16 april 2018 om 11:53
    Het jammere is dat er geen kloot van de Cruijff revolutie terecht is gekomen en zelfs oud teamgenoten elkaar de tent uit vochten.

    Het enige wat beter is gegaan is de jeugdopleiding, er komen betere talenten door vanwege de individuele aanpak, maar ook dat moet nog steeds beter.

    Ik vrees gewoon dat een bezem door de club ons weer helemaal terug bij af brengt, die 7 jaar zonder titel van voor de Cruijff revolutie...
    Vind ik leuk
    Objectief1 +1998
    dinsdag 17 april 2018 om 21:39
    Ik weet niet of de jeugdopleiding echt beter is geworden. De Ajax jeugdopleiding was altijd een van de betere, maar als je het verschil tussen b.v. een PSV ziet van 10 jaren geleden en nu dan is het gat tussen de jeugd van PSV en Ajax heel wat minder geworden.

    Nee op alle fronten worden ze momenteel voorbijgestreefd en dat komt voor het grootste deel door wanbeleid. Niets meer en niets minder
    Vind ik leuk
    Stom +88
    maandag 16 april 2018 om 09:33
    Ik zou zeggen: woensdag beginnen met bouwen. Nog 3 wedstrijden te gaan die je kan gebruiken om te oefenen.

    Dus:
    - Lozano, De Jong, Bergwijn er af en al die talentvolle aanvallers van Jong PSV (Gudmundsson, Lammers, Romero, Malen, Gapko, Mauro) zich laten bewijzen.
    - Van Ginkel er af en een middenveld neerzetten met eigen spelers
    - Schwaab en Izimat rust geven en het duo Lukassen en Obispo eens testen
    - Zoet ook rust geven en vervangen door Room of Koopmans

    Kan je toch eens 3 wedstrijden testen welke jongens er volgend jaar kunnen staan.
    Vind ik leuk
    DrJ +833
    maandag 16 april 2018 om 09:37
    Ik zou van Ginkel, Lozano, Bergwijn, en de verdediging op Isimat na laten staan en dat aanvullen met talent.
    Vind ik leuk
    SjeH +276
    maandag 16 april 2018 om 09:35
    Waar blijft Sjaak Swart?
    Vind ik leuk
    Always PSV +7485
    maandag 16 april 2018 om 10:20
    Rustaaagh, Sjakie die ouwe brompot is niet zo snel meer;)
    Vind ik leuk
    Leozao +226
    maandag 16 april 2018 om 09:39
    PSV maakt keuzes (o.a. bepaald door budget) voor een aantal "net niet" spelers voor de top, w.o. van Ginkel en de Jong. Dit soort spelers weten dat PSV hun top is. Voor de eredivisie goede spelers, die langer blijven dan de uitblinkers en ze zijn te huur, of voor niet te veel te koop. Internationaal zul je geen potten kunnen breken, en daarnaast brengen ze niet al te veel op bij verkoop. In Eindhoven maken ze optimaal gebruik van een (beperkt) potentieel. Ook het beperken van jeugdspelers zorgt voor een optimaal resultaat op korte termijn, op lange zou dat anders kunnen zijjn.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 09:44
    24 oktober 2010 en 15 april 2018 zal men in Rotterdam/ Amsterdam NOOIT meer vergeten. Op beide data schreef de enige overgebleven topclub van NL geschiedenis.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 09:52
    De Ajax-selectie is echt niet zo goed als bepaalde media en Ajax-aanhangers ons willen doen geloven. PSV staat niet voor niets 10 punten boven het in Holland in de hemel geprezen Ajax. PSV een aantal wedstrijden met geluk gewonnen maar datzelfde geldt ook voor Ajax. Een groot deel van de Ajax-spelers hebben niet de kwaliteit om zich voor elke wedstrijd voor 100% op te kunnen laden. H. Ziyech is een mooi-weer-voetballer die af en toe een leuke pass geeft maar meestal onzichtbaar is in de wedstrijden waarom het gaat. Neres raakt na de winterstop wederom geen krentenbol. Haas Jan is een beperkte spits en ver over zijn top. Tagliafico is een ordinaire schopper en Wöber komt veel te kort en dat geldt zeker ook voor matennaaier Lothar Feltman. Kabouter Plop (L. Schöne) kan ook beter elders verder gaan afbouwen want ook hij voegt niet veel meer toe aan dit Ajax. Kluivertje is 10 maal zo goed met zijn grootspraak als met zijn prestaties op het veld. Francy de Jong is altijd ziek, zwak, misselijk of onderweg. Al met al blijven er dan niet veel kwalitatief goede spelers over van dit grote Ajax met de zogenaamde beste selectie van de ED. Fijn verder dromen daar bij Ajax / Amsterdam.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +12648
    maandag 16 april 2018 om 10:05
    Volgens mij kunnen ze veel opvangen vanuit de jeugd. Ook daarin zijn ze Ajax nu aan het voorbij streven
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +5954
    maandag 16 april 2018 om 15:42
    Ben ik 't niet mee eens, de Ajax jeugd speelt volop mee voor kampioenschappen.samen met PSV. Ze doen niet veel voor elkaar onder. Alleen maar goed voor 't Nederlands voetbal.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +12648
    maandag 16 april 2018 om 15:46
    Als het goed zou zijn voor het Nederlandse voetbal wel ja. Maar ik vind dat het huidige beleid bij Ajax om te janken is. Veel aankopen en dan nog buitenlanders ook.
    Echt opleiden zit er niet meer in bij Ajax terwijl juist dat voor mij een van de mooiste facetten van de club was.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +5954
    maandag 16 april 2018 om 15:56
    Er loopt nog genoeg talent bij AJAX. Het 2e doet volop mee voor 't kampioenschap. O19 en 017 doen mee voor 't kampioenschap.Een groot probleem is gewoon dat onze beste spelers steeds weggekocht worden voor absurde bedragen.Elk jaar staat er weer een compleet ander elftal.Je moet gewoon zorgen dat je er vanaf 't begin staat, zo weinig mogelijk punten verliezen voor de winterstop.Misschien moeten we onze speelwijze iets meer op aan passen. PSV heeft dat gewoon beter begrepen. Zorg eerst dat je organisatie staat en vanuit daaruit kan je verder bouwen.
    Vind ik leuk
    Kramertje +772
    maandag 16 april 2018 om 10:09
    waar moeten deze spelers naar toe ?

    zijn leuke spelers voor de eredivisie maar toch niet voor het buitenland.


    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 10:38
    Wie wil gaan laten gaan een zak met centjes haal je spelers mee die ook bij psv willen spelen .
    Wij als fans weten wie er op veld moeten staan maar denk dat club wel lijstje heeft met namen .. grootste probleem is denk ik keeper die er direkt staat en linksback .
    Persoonlijk vind ik het jammer dat men geen poging heeft ondernomen om oud speler robben terug tehalen .. zijn klasse en motiveerde werking zo jongeren op hoger nivo hadden kunnen brengen ..
    Maar tja club zal zijn reden hebben .
    Zuid amerika en portugal er zullen daar wel spelers uit de hooge hoed komen ..
    Maar dumfries en de jonge leergierige pierie van heerenveen wel leuke opties maar of psv daar zwaar de buidel wil trekken heb ik mijn bedenkingen over ...inhet heden blijkt dat veel spelers uit nederland bij psv door het ijs zakken .
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 11:04
    Niet zo overdrijven Valentijn. Ik denk dat alleen Zoet, Arias en Pereiro vertrekken. Van Ginkel is afhankelijk wat Chelsea wil met hem. Brenet zal echt geen betere club vinden (sportief) en Bergwijn kan betere nog een jaar wachten. Dit seizoen was zijn 1e als echte bassispeler. Als Luuk vertrekt heeft PSV Romero en Lammers al klaar staan.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 16:11
    Betere club zit wat in maar de pegels en de competitie is wel aantrekkelijk al denk ik dat geen van de genoemde spelers terecht komt bij ploegen in de top 5 van hoger aangeschreven competities
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Dat een aantal spelers lonkt naar een transfer, komt PSV niet slecht uit'