Brenet snoert 'Kluivertje' de mond: Blabla. Dat komt dan weer naar boven

    Brenet snoert 'Kluivertje' de mond: "Blabla. Dat komt dan weer naar boven"

    maandag 16 april 2018 om 10:24

    Uitgerekend tegen Ajax het kampioenschap binnenharken - dat is extra lekker, benadrukte Joshua Brenet na de 3-0 overwinning van PSV op de aartsrivaal. Spelers van Ajax hadden ook wel opvallend veel praatjes, vond hij. 

    "Sommige spelers van Ajax hadden best wel een grote mond. Dan krijg je dit, hè?", aldus Brenet voor de camera van Voetbal International"Je had natuurlijk die dingen die Kluivertje zei. Nooit meer van PSV verliezen enzo, blabla. Dat komt dan weer naar boven."

    "En je straft het zo ook af. Meteen kampioen worden ook nog. Nog extra zuurder voor hen. Hoeveel ik hier van ga genieten? Weet ik veel. Er is ook veel over mij gezegd. Dat je dan op een andere positie kampioen kan worden... Dat is nog honderd keer lekkerder."

    Aan de kritiek op het spel van PSV heeft de back lak. "Mooi voetbal heb ik vandaag niet gezien. Er was passie en strijd. Als dat er is, kan er bijna geen team tegen ons op."

    Plaats een reactie

    maandag 16 april 2018 om 10:26
    Bla bla bla Brennetje heeft gelijk ook hij is gegroeid en kluivertje is er nog lang niet grote mond en loopt langs zijn schoenen. Ooo wacht papa had een grote naam en daarom komt hij veel in het nieuws
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 10:28]
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2955
    maandag 16 april 2018 om 10:36
    Door dit soort figuren word het kampioenschap jullie enorm gegund, heerlijk om op deze manier op de bek te gaan. Het zou compleet zijn als Ajax 3e word.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 10:47
    Is Kluivert überhaupt al even aan zijn tand gevoeld na de vernedering van gisteren?
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 10:55
    Ik hoop het, mooi leermoment voor hem.
    Vind ik leuk
    markus040 +2199
    maandag 16 april 2018 om 11:16
    nee die zit nog opgesloten op de wc in de bus
    er schijnt gisteren iets gebeurt te zijn en kluivertje durft nog steeds niet naar buiten ;-)
    vond kluivert gisteren wel redelijk spelen , maar hij moet inderdaad wat minder praten
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 11:17]
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 12:08
    Die bledder zal wel verstoppertje aan het spelen zijn nu.....
    Vind ik leuk
    mcmodd +23700
    maandag 16 april 2018 om 12:39
    Hij speelde een draak van een wedstrijd en kwam vooral zichzelf in de wedstrijd en nu, vanwege zijn praatjes vooraf, ook na de wedstrijd keihard tegen
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 15:25
    Jazeker!

    http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=332883&abbr=voetbalzone
    Vind ik leuk
    Always PSV +11317
    maandag 16 april 2018 om 10:51
    Zo is dat Joshua, je kunt nu een lange 'neus' trekken!
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 10:26
    Was even afwezig door een feestje op stratum ;), van harte mede PSV'ers! Dik verdiend kampioen!

    Ook bedank ik alle sportieve Ajacieden en andere supporters!

    Over de wedstrijd; Bergwijn, Lozano, Onana, De Ligt; genoeg talent op de Nederlandse velden! Ik zie de toekomst met goede hoop tegemoet, zowel voor PSV, Ajax en het gehele Nederlandse voetbal :)

    Maar ja, wellicht ben ik nog dronken van gisteren ;)
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 10:29]
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 10:26
    Vj?
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 10:29
    verstuurde m per ongeluk haha
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2803
    maandag 16 april 2018 om 10:55
    Jij zeker gefeliciteerd man
    Vind ik leuk
    mcmodd +23700
    maandag 16 april 2018 om 12:42
    Je bent vast nog een beetje dronken syndroom. Uiteindelijk zullen zowel Lozana als Onana niet zoveel bijdragen aan het gehele Nederlandse voetbal. Het zou mij niets verbazen als die over een week of vijf verkocht zijn, mogelijk zelfs nog eerder.
    Vind ik leuk
    Och jeh +2007
    maandag 16 april 2018 om 10:26
    Die Brenet wil zo graag voor het Nederlands elftal spelen, maar met welke vlag loopt ie nu om zijn nek..??
    Vind ik leuk
    abfab5300 +226
    maandag 16 april 2018 om 10:43
    Met die van Curaçao, een onderdeel van het Nederlands Koninkrijk zoals je misschien weet.
    Vind ik leuk
    Och jeh +2007
    maandag 16 april 2018 om 11:08
    Dat ie dan voor Curacao gaat spelen, is ook wel zijn niveau
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    maandag 16 april 2018 om 11:17
    Jammer dat jouw racistische ondertoon niet heeft gebracht wat gewenst was. STOP RACISME
    Vind ik leuk
    Och jeh +2007
    maandag 16 april 2018 om 11:23
    Jij spoort niet man, is totaal niks racistisch aan. Is gewoon een constatering. Als ik graag voor NL elftal wil spelen ga ik toch niet met een vlag van een ander land lopen, ook al maakt dat land deel uit van het nederlands koninkrijk, daarbij vind ik Brenet een hele matige speler die zichzelf wel heeeeel goed vind. Stop racisme, wat een idioot ben jij
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    maandag 16 april 2018 om 11:26
    Ze zijn onderdeel van Nederland dus punt uit. Je wou iets forceren maar dat is je niet gelukt. Maar tuurlijk ga jij nu ontkennen, lekker makkelijk en mannelijk ook.

    Het ga je goed!
    Vind ik leuk
    Och jeh +2007
    maandag 16 april 2018 om 11:27
    Pilletjes niet gehad vanmorgen???
    Vind ik leuk
    abfab5300 +226
    maandag 16 april 2018 om 12:07
    Dat is echt precies hetzelfde als zeggen dat pakweg Jorrit Hendrix niet met een Brabantse vlag zou mogen lopen als hij in het Nederlands Elftal wil spelen. Curaçao hoort gewoon bij Nederland en als zijn roots daar liggen, mag hij daar toch gewoon trots op zijn? Wie weet hoeveel PSV-supporters er daar rondlopen, in elk geval zijn familie denk ik zo. Gasten zoals jij zijn precies de reden dat de laatste tijd vrijwel alle Nederlandse spelers met een achtergrond buiten het koninkrijk kiezen voor het land van hun ouders, ze kunnen het hier toch nooit goed doen terwijl mensen in pakweg Marokko maar wat trots zijn dat een speler uit een westers land toch voor hen wil spelen.
    Vind ik leuk
    Och jeh +2007
    maandag 16 april 2018 om 12:19
    Serieus?? Lees wat je zegt; je vergelijkt Curacao met Brabant en vervolgens ben ik het schuld als een speler van de nederlandse antillen niet voor ons wil spelen...is het ooit voorgekomen dat een speler liever voor Curacao speelt dan voor Nederland? Nee ze gaan pas voor Curacao spelen als gebleken is dat ze nooit een uitnodiging voor het Nederlands elftal krijgen. je reactie raakjt echt kant nog wal en doet totaal niks af aan wat ik erover te melden heb. Droom jij lekker verder over je Nederlandse antillen syndroom
    Vind ik leuk
    mcmodd +23700
    maandag 16 april 2018 om 12:58
    Och jeh, je moet eens ophouden om je zaken af te vragen die niks met het voetbal te maken hebben. Die anderen, ook mij, laten geloven dat we als in Nederland geborenen, mogen uitmaken met welke vlag iemand om zijn schouders loopt na een kampioenschap. Brenet is een Nederlander, Curaçao is deel van het Koninkrijk der Nederland, niet eens een apart land of iets dergelijks. Je lult van je af alsof iedereen van de werkelijkheid mag afwijken en dan toch recht op zijn gelijk heeft. Je hebt in ieder geval altijd ongelijk zolang je zelf geen openheid van zaken geeft over je achtergrond, de club waarvan je fan bent, toch minimaal je leeftijd, je geslacht en dat soort dingen. Reacties moeten goed gewogen kunnen worden, anders krijg je antwoorden waar je niks mee kunt.
    Vind ik leuk
    Och jeh +2007
    maandag 16 april 2018 om 13:02
    Wuhahahahaha zo'n reactie als wat je zelf geeft?
    Ik heb net zoals iedereen recht op een mening en die geef ik wanneer ik die wil geven. Wat jij daarvan vind zal mij een bal jeuken. Welk geslacht ik heb en hoe oud ik ben? Wat boeit het, het gaat om wat ik wil melden en niet of ik een man of vrouw ben
    Vind ik leuk
    mcmodd +23700
    maandag 16 april 2018 om 13:30
    Je hebt helemaal geen mening, je moet maar een pleister in je nek plakken, kan je in ieder geval niet meer uit je nek kletsen. En als het je niet interesseert wat anderen van je uitspraken denken, wat doe je hier dan? in dat geval interesseert ook niemand zich wat voor mens zich achter deze uitspraken schuilhoudt, dus wat mij betreft kan je moven.
    Vind ik leuk
    Och jeh +2007
    dinsdag 17 april 2018 om 08:59
    hahahaha ja en dat ga jij beslissen, thuis zeker niks te zeggen en ga je hier de grote jongen uithangen. Ga lekker verder steun trekken van het rijk jochie of een beetje met je ballen spelen. Ik reageer hoe en wanneer ik wil, al ga je op je kop staan. Succes met je clubje, de eeuwige nummer 5 t/m 10 van NL hahahahaha
    Vind ik leuk
    mcmodd +23700
    dinsdag 17 april 2018 om 09:11
    Gerapporteerd. Grof taalgebruik zonder echt iets bij te dragen aan de discussie.
    Vind ik leuk
    Och jeh +2007
    dinsdag 17 april 2018 om 09:23
    hahahahaha echt grof inderdaad. Je zult er wel slecht van slapen vanavond
    Vind ik leuk
    Och jeh +2007
    dinsdag 17 april 2018 om 09:24
    gerapporteerd, opruiend gedrag
    Vind ik leuk
    4everfcu +2542
    maandag 16 april 2018 om 12:12
    daar heb je weer zo een idioot die plots de racismekaart speelt
    Vind ik leuk
    mcmodd +23700
    maandag 16 april 2018 om 12:45
    Kan je in je profiel laten zien met welke vlag jij om je nek loopt na een overwinning? Mag ook een sjaaltje van een tientje zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 10:26
    Superman superman superman superman dat is onze Brenet jalalalalalalalalallalalalalalalalalalalal.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 10:29
    Yeaaah onze superman!
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 10:27
    Was het niet diezelfde Kluivert die vorig jaar nog zo wijs wist te melden dat hij nooit meer van PSV zou gaan verliezen met Ajax? Kluivertje is met name erg goed met zijn uitspraken die met hoogmoed aan elkaar hangen en te dom zijn voor woorden. Ook Kluivertje is pure middelmaat!
    Vind ik leuk
    masterpsv +16372
    maandag 16 april 2018 om 10:34
    Gefeliciteerd maat vandaag nog effe de huldiging. Flink feesten weer!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    maandag 16 april 2018 om 10:42
    Lekkaaaah maat, gefeliciteerd man!
    Vind ik leuk
    masterpsv +16372
    maandag 16 april 2018 om 11:47
    Dank u dank u!
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 10:48
    even het lempke weer onveilig maken
    Vind ik leuk
    markus040 +2199
    maandag 16 april 2018 om 11:23
    ja ik ga straks ff met mijn vriendin en kind
    ik mag niet drinken van de dokter , dus ga heel verstandig niet naar de kroeg
    vol =vol op het stadhuisplein dus we gaan op tijd vandaag
    Vind ik leuk
    masterpsv +16372
    maandag 16 april 2018 om 11:52
    Geniet ervan samen met je gezien!
    Vanmiddag rond de 4 uur stad weer in om weer verder te feesten;)
    Vind ik leuk
    markus040 +2199
    maandag 16 april 2018 om 11:54
    hahahaha ik ga ook rond die tijd
    en het gebrek aan alcohol ga ik over 2 weken wel weer inhalen in de aftrap
    een feest dat 3 dagen gaat duren ;-)
    jij ook veel plezier en niet te zat he
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    maandag 16 april 2018 om 10:35
    Was het niet Brenet die zei dat ie in Oranje hoorde? I rest my case...
    Vind ik leuk
    markus040 +2199
    maandag 16 april 2018 om 11:56
    dat roepen ajax spelers anders ook wel eens
    iedereen heeft gisteren gezien dat alleen de ligt in oranje hoort
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    maandag 16 april 2018 om 11:58
    Dat weet ik en dan zeg ik precies hetzelfde, zoals bijvoorbeeld over Veltman.

    Van de Beek heeft tegen Portugal overigens ook wel bewezen een plekje te verdienen.
    Vind ik leuk
    markus040 +2199
    maandag 16 april 2018 om 12:04
    ik vind van de beek een goede speler , maar die is gisteren ook een beetje door de mand gevallen toen het er echt om ging
    net zoals wel meer ajax spelers
    je moet toch als speler echt eens in de spiegel kijken , als je in een wedstrijd waarin je directe concurent kampioen kan worden , je niet verder komt als dit
    ik snap goed dat ajax supporters helemaal over de flos zijn
    dit leek echt nergens op
    Vind ik leuk
    guilleaume +908
    maandag 16 april 2018 om 10:36
    Binnen een paar jaar gaat hij voor 160 miljoen verkocht worden toch?
    Grappenmakertje is het :D
    Vind ik leuk
    Always PSV +11317
    maandag 16 april 2018 om 10:52
    Deed Kluivert gisteren ook mee???
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 10:54
    Ik denk dat hij onder de indruk was van de geweldige ambiance die er hing in het Philips-stadion. Zoiets dergelijks is men niet gewend in de Arena.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 11:40
    Nee, was bang dat ie werd aangevallen, hahahahahaha
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    maandag 16 april 2018 om 10:34
    Haha Brenet, niksnut eerste klas. PSV is niet dankzij hem kampioen geworden, maar ondanks hem.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 10:36
    Jij bent ook de leukste thuis onee de deurklink want die geeft iedereen een hand
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 10:42
    Haha wtf die is geniaal! Nog nooit gehoord.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    maandag 16 april 2018 om 10:48
    Hahaha die is best goed XD
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 10:52
    Bij mij is dat de drempel Mario want die kijkt onder alle rokken door. Nog van harte gefeliciteerd trouwens en een mooie huldeging gewenst.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 10:54
    Thanks Fernando en feesten gaan we sowieso
    Vind ik leuk
    Korm +35611
    maandag 16 april 2018 om 10:37
    Al had hij gisteren wel een grote bijdrage
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    maandag 16 april 2018 om 10:49
    Eens, heeft duidelijk aan zijn linkerbeen gewerkt! Gun hem zoiets ook wel na zo veel kritiek, moet hij alleen niet dit soort uitspraken doen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 10:51
    Denk je ook echt alles wat Vp hier neerzet het waar is??
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 10:49
    Het klopt dat Brenetje niet de beste PSV'er is, maar hij heeft inmiddels alweer 3 kampioenschappen op zijn naam staan. Dat kan 95% van de huidige Ajax-spelers hem niet na vertellen. Daarbij had Brenetje gisteren een prima assist bij het doelpunt van L. de Jong, alsmede had hij dat Braziliaanse wonderkind van Ajax helemaal in zijn zak zitten.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 10:51]
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    maandag 16 april 2018 om 11:31
    Grootste gedeelte van je opmerking klopt, maar dat hij Neres in zijn zak had zitten klopt niet. Kon een paar keer makkelijk doorlopen, merkte de commentator ook nog op. Aanvallend was Brenet wel sterk.
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +3221
    maandag 16 april 2018 om 11:35
    Alleen Veltman heeft 4 titels op zijn naam staan als ik het niet verkeerd heb xD
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 11:41
    Dat klopt, dat is die genoemde 5% ;)
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 12:20
    Veltman debuteerde in het seizoen 2012-13. Hij heeft dus 'slechts' 2 landstitels op zijn naam.
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +3221
    maandag 16 april 2018 om 12:36
    Oh sorry dan zat ik er 2 naast haha.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 11:42
    Nou nou....wonderkind. Jeetje man, dat is gewoon een cocaïne snuivert
    Vind ik leuk
    Bizzy +20730
    maandag 16 april 2018 om 10:53
    Maar die niksnut is wel 3x kampioen geworden. Toch vreemd dat Sevilla deze niksnut in de winterstop wilde contracteren.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    maandag 16 april 2018 om 11:34
    Dat is inderdaad vreemd te noemen.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20730
    maandag 16 april 2018 om 11:40
    Of er is een discrepantie tussen wij in de polder goed vinden en Europa Waarom Brenet niet omarmen als zijnde een nuttige speler ipv hem wegzetten als niksnut
    Vind ik leuk
    Always PSV +11317
    maandag 16 april 2018 om 10:54
    Brenet heeft meer assists gegeven dan Neres, whoehahahaha!
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    maandag 16 april 2018 om 11:34
    Gister wel ja, over het hele seizoen gezien niet natuurlijk.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 11:41
    Niksnut..?? Wel die lopen er heel wat rond bij Ajakkes
    Vind ik leuk
    markus040 +2199
    maandag 16 april 2018 om 11:59
    niksnutten zijn de 11 spelers die gisteren vernedert werden door psv
    geen een ajax speler kon deze niksnut gisteren afstoppen
    dat zegt al genoeg over het niveau van dat elftal
    Vind ik leuk
    zwollie +7521
    maandag 16 april 2018 om 10:34
    En brenetje is ook geen toppertje.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20730
    maandag 16 april 2018 om 10:54
    Een toppertje wordt ook geen 3x kampioen..ooh wacht even ??
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 10:54]
    Vind ik leuk
    zwollie +7521
    maandag 16 april 2018 om 11:24
    Maar psv is niet door brenet kampioen geworden. Maar alsnog gefeliciteerd met het kampioenschap.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20730
    maandag 16 april 2018 om 11:30
    Dank je wel man.... Brenet is bijtertje. Ook die heb je nodig toch.
    Isimat is zelfde laken en pak. Maar dat PSV een kwaliteit injectie nodig heeft is een feit.
    Vind ik leuk
    yuuup +9486
    maandag 16 april 2018 om 10:35
    Wist niet dat Brenet een andere nationaliteit had.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    maandag 16 april 2018 om 21:49
    Nederland & Curaçao.hebben dezelfde paspoorten. Beide koninkrijk der Nederlanden.

    Vind ik leuk
    yuuup +9486
    dinsdag 17 april 2018 om 05:25
    Aha. Ik herkende de vlag niet meteen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    dinsdag 17 april 2018 om 13:26
    Geef niks. ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 10:36
    Zo is het EENDRACHTMAAKTMACHT!
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 10:36
    Heerlijk toch al die nageniet berichten! PSV Kampioenen!!!!
    Vind ik leuk
    Korm +35611
    maandag 16 april 2018 om 10:38
    Dat achteraf gelul is altijd zo makkelijk...
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 10:44
    Achteraf? Zag je dat echt niet aankomen dan? hahahha
    Vind ik leuk
    Korm +35611
    maandag 16 april 2018 om 10:45
    Ene kant wel, andere kant niet... al vind ik dat brenet niks mag zeggen hahaha
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 10:38
    En nu nog de laatste 3 wedstrijden winnen! Hopen op een nog grotere voorsprong aan het einde van het seizoen. Dit Ajax gaat nog punten verspelen de komende wedstrijden.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 10:40
    Ze zijn jong , verdienen veel geld, voetballen bij Ajax en krijgen slechte media training.
    Vind ik leuk
    Boaz +111
    maandag 16 april 2018 om 11:11
    Ik vind de interviews van De Ligt, De Jong en Van De Beek erg volwassen, Kluivert gewoon arrogant ventje.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 12:32
    Kluivert is gewoon een arrogante kwal die nog totaal niets bereikt heeft, buiten behalen van ajax1, geen enkele prijs heeft gewonnen en denkt nu al 100 miljoen waard te zijn
    Vind ik leuk
    Boaz +111
    maandag 16 april 2018 om 20:10
    Ben het als Ajacied gewoon met je eens inderdaad. Mag wat leren van vd Beek, de Jong en de Ligt. Hij ziet zichzelf als de beste voetballer ter wereld lijkt het.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11266
    maandag 16 april 2018 om 10:41
    Vanuit omgeving Rotterdam: van harte gefeliciteerd, ik heb er van genoten! Had bijna de pot gewonnen want ik voorspelde 3-1 en n hoop Ajax-spelers die niet tegen hun verlies zouden kunnen. Altijd leuk als je (bijna) gelijk krijgt.
    PSV, in de afgelopen 50jr de beste club in Nederland, in Abcoude-Noord geldt vanaf heden: snaveltjes toe!
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 10:41]
    Vind ik leuk
    Boaz +111
    maandag 16 april 2018 om 11:12
    Afgelopen 10 jaar, ja. Afgelopen 50 jaar: zeker niet. Tussen 1970 en 2000 is Ajax duidelijk de betere geweest.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11266
    maandag 16 april 2018 om 13:28
    Nee, even de landstitels tellen. Zelfs Marco van Basten heeft het zondag bij de Tafel van Kees van mij overgenomen.
    Vanaf 1970 geteld heeft PSV net zoveel kampioenschappen gewonnen als Ajax. Iets wat door het geschreeuw uit Abcoude Noord nauwelijks ruchtbaarheid krijgt. Gelukkig ben ik er nog ;-)
    Vind ik leuk
    Boaz +111
    maandag 16 april 2018 om 20:08
    Je kijkt alleen naar de Eredivisie, ik kijk ook Europees gezien.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11266
    maandag 16 april 2018 om 20:29
    Moet je doen! Marco van Basten, én ik, doen dat niet ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 11:44
    PSV en Feyenoord......1 front tegen dat arrogante clubje uit Amsterdam
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    maandag 16 april 2018 om 10:41
    Die praatjes hebben motiverend gewerkt. Zullen ze de praatjes afleren?
    Vind ik leuk
    Blindsy +11266
    maandag 16 april 2018 om 10:45
    Ik denk t niet. Het is een soort cultus geworden, die deels door de geledingen binnen de club, maar vooral door het journaille en in extremis door de meelopers (Studio Sport-Fans) wordt gepropageerd.
    Al die sneuneuzen gun ik dit zoooo van harte.
    Wordt de hoogste tijd dat de A in WZAWZDB wordt vervangen door een P.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6704
    maandag 16 april 2018 om 11:14
    Aan de woorden van Ziyech te lezen niet :p
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 10:42
    Heerlijk dit, vandaag, the day after, zal de kater nog wel extra hard binnenkomen bij de groot bekjes!! Deal with it!!
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 10:54
    Je doet je naam eer aan, maar ik zou hem veranderen in Zwolse Mongoal
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 10:56
    Natuurlijk doe ik mijn naam eer aan!! Waarom denk je dat ik hem gekozen heb..ppfff.. en inderdaad, als ik jou was zou ik me Zwolse Mongoal noemen!
    Vind ik leuk
    ajaxfan30 +1269
    maandag 16 april 2018 om 10:43
    Kluivert per grote mond direct een maandsalaris boete krijgen, leert die het snel af.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11266
    maandag 16 april 2018 om 13:30
    Nee, gewoon z'n PS4 een maand opbergen en zonder voorlezen naar bed. Dan houdt hij vanzelf z'n brutale snaveltje dicht.
    Vind ik leuk
    FCU10 +689
    maandag 16 april 2018 om 10:45
    It aint over till its over.. oh wacht..
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25643
    maandag 16 april 2018 om 10:46
    Hij heeft, ook vanuit ons PSV-supporters, misschien te zware kritiek gekregen dit seizoen. Hij is alles behalve een linksback, en is wel als volwaardige linksback bekritiseerd. Hopelijk blijft hij en kan hij het volgend jaar laten zien als vervanger van Arias op de rechtsbackpositie. De titel is hem gegund.
    Vind ik leuk
    aartstyle +1125
    maandag 16 april 2018 om 10:48
    Ik vind Brenet nog steeds geen talent en het zal wellicht nooit een echte topper worden. Maar wel iemand die maximaal zijn best doet, die werkt aan zijn zwakheden (linkerbeen) en gaat tot het gaatje als dat nodig is. Wat dat betreft alle respect voor hem. Een echte prof!
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25643
    maandag 16 april 2018 om 11:14
    Exact. Hij moet het net zoals Hendrix echt hebben van zijn inzet. Maar spelers als Kuyt hebben aangetoond dat je met beperkt talent en veel inzet alsnog ver kan komen. Dus alle respect hiervoor.
    Vind ik leuk
    Foebele +55153
    maandag 16 april 2018 om 10:51
    Grappig wel dat het altijd de spelers met een grote mond zijn die andere spelers met een grote mond de mond willen snoeren als ze tot de winnende partij behoren...
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25643
    maandag 16 april 2018 om 11:15
    Ja dat krijg je vaak na wedstrijden als deze. Maar wat heb je liever, iemand die eerst presteert en dan een grote mond heeft, of iemand die niet presteert en continu een grote mond heeft? ;-)
    Vind ik leuk
    Foebele +55153
    maandag 16 april 2018 om 11:39
    Brenet presteert ook vaak niet, net als Kluivertje, het team PSV heeft van Ajax gewonnen, niet perse Brenet van Kluivert.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 10:53
    Kluivert en Brenet zouden beiden niet misstaan in Apeldoorn
    Vind ik leuk
    Eindje1913 +340
    maandag 16 april 2018 om 10:55
    Heel goed brenetje we weten heel goed dat je niet zo'n geweldige briljantje bent dan die groot muil Kluivert die er echt nog minder van kan dan jij maar jij heb ook niet zo'n grote muil dan toy boy Kluivert maar jij staat wel met die schaal haa
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 10:55]
    Vind ik leuk
    SjeH +292
    maandag 16 april 2018 om 10:56
    Waar blijft Sjaak Swart?
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 11:45
    Is zijn pilletje nog aan het zoeken
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 10:58
    Kluivert was niet best idd maar Brenet had het behoorlijk lastig, alle aanvallen keamen iver die kant......
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 10:58
    Is niet de eerste keer dat Ajax spelers met eigen hooghartige uitspraken om de oren wordt geslagen. Eigen schuld dikke bult. Werkt alleen maar extra motiverend voor tegenstander.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8776
    maandag 16 april 2018 om 11:01
    Het grappige is dat Kluivert door iedereen word gezien als beter dan Bergwijn. Verschil is dat die er wel staat als het moet en Kluivert op de eerste 10 minuten na onzichtbaar was. PSV-ers geniet vandaag van de huldiging en gefeliciteerd met verdiend kampioenschap !
    Vind ik leuk
    Monnikehuize +1211
    maandag 16 april 2018 om 11:28
    ik ken wel een team dat tegen jullie op kan hoor.. Osjiek
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 11:40
    Zo is dat Brenetje. Heerlijk om die kwal de mond te snoeren, de arrogante kwal.
    Vind ik leuk
    Grappenman +155
    maandag 16 april 2018 om 11:41
    Is wel apart allemaal.
    Als Ajax kampioen wordt dan viert iedereen feest en genieten maar.
    Maar bij psv zijn ze kampioen maar blijven de suppies en spelers met Ajax bezig.
    Toch leuk dat haat en jaloezie zo gebrandmerkt is. Dat het het genieten verpest.
    Vandaag is het gras groener in Eindhoven, dus geniet daarvan!
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 11:48
    Je kan het die Kluivert toch niet gunnen om successen te behalen
    Vind ik leuk
    100%PSV +3372
    maandag 16 april 2018 om 11:49
    Kluivertje was o.a. samen met Veltman, Schöne, Onana en Ziyech één van de A’damse spelers die zich vasthielden aan het eventuele verval van PSV. Neem daarbij het domme gebral van Huilie-Huilie-Sjakie, de provocerende Ten Hag wat ons leedvermaak alleen nog maar groter maakt. Ongepaste A’damse arrogantie is keihard afgestraft door ONS PSV!
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 11:56
    Kluivert zou nooit meer van PSV verliezen en Ten Hag wist zeker dat PSV bang was. Wanne lulkoek toch altijd uit amsterdam. Clowns horen in circus Renz
    Vind ik leuk
    Aspers +488
    maandag 16 april 2018 om 11:58
    Mijn God....weer een PSV'er die met Ajax(spelers) bezig is! Concentreer je eens op je eigen clubje ipv telkens naar die grotere club uit Amsterdam te kijken Calimero's. Man, ik word er moe van. Brenet kan er helemaal niks van en al het gevaar dat Ajax stichtte ging over de kant van Brenet.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 12:04]
    Vind ik leuk
    4everfcu +2542
    maandag 16 april 2018 om 12:10
    grotere club ja in de vorige eeuw in deze eeuw is psv dat
    Vind ik leuk
    4everfcu +2542
    maandag 16 april 2018 om 12:09
    kluivertje is gewoon gehypt zoals met zo een beetje ieder talent gebeurd bij de ajaxmedia,maar kluivertje kan er helemaal niet zo veel van je heb pas wat aan hem als hij de ruimte heeft en krijg hij die ruimte niet word hij door een vpolen of vd maarel gewoon uit de wedstrijd gespeeld
    Vind ik leuk
    goreju +49
    maandag 16 april 2018 om 12:10
    Typische euforische grote mond reactie van Brenet.
    Jammer, hij had gewoon zijn bek moeten houden.
    En dat "Kluivertje", komop zeg.....

    Kijk, hij heeft natuurlijk gelijk maar echte grote mannen laten zich niet verleiden tot dergelijke uitspraken.

    Maar PSV kampioen. Heerlijk! Ff alle criticasters de mond gesnoerd.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 12:39
    Als er iemand bla bla heeft is 't Brenetje wel.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5490
    maandag 16 april 2018 om 12:57
    Pure arrogantie, pure bluf = pure, maar keiharde afgang. Sterker nog dit vergeet je nooit weer..
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 18:52
    De pot verwijt de ketel , wat Brenet terrecht niet leuk vindt van Kluivert doet hij nu zelf ook , waarom zo smalend Kluivertje over denigrerend gedrag gesproken !
    Vind ik leuk
    Het Brein +4009
    maandag 16 april 2018 om 19:29
    Heerlijk Brenet! Op de Brommer naar Real!
    Vind ik leuk
    woensdag 18 april 2018 om 20:47
    Volgens mij staat kluivertje in de belangstelling van meerdere clubs in Europa dus zal hij toch wel wat hebben kunnen we van Brennetje niet zegen dus laten we het niet hebben over kwaliteit
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws