VP-voetbalkantine: 'Kramer had een nog veel hogere schorsing moeten krijgen'

    VP-voetbalkantine: 'Kramer had een nog veel hogere schorsing moeten krijgen'

    maandag 16 april 2018 om 17:00

    De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

    Stelling 1: 'Vechtmachine PSV is absoluut geen kampioen van de armoede'

    Stelling 2: 'Logisch als Ziyech dit seizoen niet meer in actie wil komen'

    Stelling 3: 'Kramer had een nog veel hogere schorsing moeten krijgen'

    Plaats een reactie

    Eindje1913 +340
    maandag 16 april 2018 om 11:05
    Nee zeker niet Ajax is de club met armoede op het veld
    Vind ik leuk
    Always PSV +10499
    maandag 16 april 2018 om 11:06
    PSV is heeeel terecht kampioen! Punt...
    Vind ik leuk
    dhrwobo +23528
    maandag 16 april 2018 om 11:09
    PSV had niet op een betere manier korte metten kunnen maken met de bakken kritiek dan dat ze gister hebben gedaan. Ben er trots op dat ze ons PSV-supporters zo trots hebben gemaakt door zo overtuigend van Ajax te winnen! We zijn terecht de beste van de eredivisie dit jaar. In Amsterdam zijn ze meer en meer gaan beseffen dat voetbal niet alleen om technisch leuke spelers draait, maar ook veel draait om mentaliteit en teamspirit. En dat is denk ik het grote verschil tussen PSV en Ajax dit jaar.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 11:09]
    Vind ik leuk
    PRICE +32145
    maandag 16 april 2018 om 14:38
    Ajax sloopt zich zelf
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2910
    maandag 16 april 2018 om 11:22
    Zeker weten ! ik snap de stelling ook niet helemaal, als je de stand bekijkt haalt PSV gewoon 80 punten uit 31 wedstrijden.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4606
    maandag 16 april 2018 om 11:15
    psv is terecht kampioen.

    maar stop even met ajax steeds erbij betrekken.. het ziet er bijna zielig uit.
    Vind ik leuk
    :O +4197
    maandag 16 april 2018 om 12:13
    De uitdrukking kampioen van de armoede word altijd gebezigd door ajacieden als een andere club dan zij kampioen zijn geworden. Grappig is wel dat ze daarmee zichzelf diskwalificeren. Kampioen van de armoede slaat op de rest van de teams die dus geen kampioen zijn geworden. Dus een armoedig seizoen hebben gedraaid en dus pover voetbal hebben laten zien op momenten dat het moest.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8534
    maandag 16 april 2018 om 11:06
    1: Absoluut niet, PSV heeft vaak genoeg met 2 doelpunten of meer verschil gewonnen
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6817
    maandag 16 april 2018 om 11:09
    Voor een kampioen vrij weinig hoor. Overigens nog wel gefeliciteerd! Zou leuk zijn als jullie onze reputatie wat recht zouden zetten in de CL (mochten jullie die halen).
    Vind ik leuk
    Eindje1913 +340
    maandag 16 april 2018 om 11:17
    Halen jullie zeker niet met plek 3
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 11:27
    Een doelsaldo van 82-34. 3 wedstrijden voor het einde. Dat is niet 'vrij weinig'. Dat is gewoon meer dan prima.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 11:27]
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6817
    maandag 16 april 2018 om 11:39
    Dat hebben wij net zo goed, dus wat zegt dat?
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 17:39
    Dat het niet aan het scorend vermogen van Ajax heeft gelegen.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6817
    maandag 16 april 2018 om 18:01
    Waar heeft het dan aangelegen volgenns jou? Wij hebben ook 3 minder tegendoelpunten.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 11:33
    In elk geval een miljoentje of 8 erbij ( voor niets doen) doordat de winnaar vd CL zich waarschijnlijk rechtstreeks kwalificeert gaan we naar 4 de voorronde en zijn we sowieso verzekerd van groepsfase Europa League ( dus tot de winterstop Europees voetbal) wat heeft Ajax tot nu toe,niets eens zeker van plaats 2 want als je zo speelt verlies je ook van AZ Hou je bezig met dat soort zaken ipv op DE kampioen te letten.nb.meeste goals gescoord en 80 punten,knap hoor, moet je voor buigen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 11:35]
    Vind ik leuk
    Korm +33686
    maandag 16 april 2018 om 11:56
    PSV heeft het zeker goed gedaan
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 11:57]
    Vind ik leuk
    Dorzon +4264
    maandag 16 april 2018 om 14:16
    ik zie ajax punten verspelen tegen vvv donderdag, de wedstrijd erop is tegen az. Zou zo maar nog spannend kunnen worden
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6817
    maandag 16 april 2018 om 11:06
    Kampioen van de armoede zijn ze natuurlijk wel, maar ook de terechte kampioen.

    En wat is er überhaupt mis aan de kampioen van de armoede te zijn? Je krijgt niet opeens 2 kampioenschappen als je niet de kampioen van de armoede bent.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +23528
    maandag 16 april 2018 om 11:12
    'Kampioen van de armoede' is een populaire uitspraak. Maar waarop gestoeld? Ze hebben het hele seizoen geknald voor resultaat, en waar mogelijk mooi gespeeld en veel kansen gecreëerd. Maar hun eerste doel was resultaat behalen, en dat is uitmuntend uitgevoerd in mijn ogen. Natuurlijk hopen we allemaal mooi voetbal te zien, maar wat heb je daaraan als je geen prijzen pakt? Ik zie liever een titel en af en toe leuk voetbal dan regelmatig leuk voetbal en geen titel.
    Vind ik leuk
    Chimi Pipo +102
    maandag 16 april 2018 om 11:16
    Veel geld opdr bank hebben en niks en totaal niks klaar maken dat is pas armoede....
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88860
    maandag 16 april 2018 om 11:24
    Kampioen van de armoede, ze staan op *80* punten goos.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4264
    maandag 16 april 2018 om 14:16
    dat is een behoorlijk aantal punten meer dan toen ajax jaren geleden kampioen werd
    Vind ik leuk
    RtdDub +11887
    maandag 16 april 2018 om 18:19
    Werd Feyenoord in 2003 3de mee, met 80 punten.
    Sindsdien vrijwel zonder uitzondering meer dan genoeg voor het kampioenschap.
    Kan je lastig kampioen van de armoe worden genoemd.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 11:29
    Je probeert een beetje te provoceren. Dat mag, maar het slaat natuurlijk nergens op. Feit is dat PSV afstevent op een puntentotaal van 89. Dat is de 3e plek van hoogste puntenaantal in 1 seizoen. PSV heeft nu al 7 punten (!) meer dan het totale puntenaantal waarmee Ajax 4 jaar geleden voor het laatst kampioen werd.
    Vind ik leuk
    Korm +33686
    maandag 16 april 2018 om 11:57
    en dat mochten we niet de kampioen van de armoede noemen ;)
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 17:55
    Toen kreeg je nog twee punten per gewonnen wedstrijd.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 11:06
    Dat is zo'n onzin kampioen van de armoede
    Als je de laatste 4 jaar 3x kampioen wordt ,
    Vind ik leuk
    markus040 +2214
    maandag 16 april 2018 om 11:09
    ze bedoelen daar dit jaar mee , psv heeft inderdaad een paar slechte wedstrijden gespeeld waarin het slecht was
    maar gisteren hebben ze in een wedstrijd waar het om de pegels gaat , laten zien dat het de terechte kampioen is
    Vind ik leuk
    isnake +2264
    maandag 16 april 2018 om 11:19
    Wat is kampioen van de armoede?
    Is Bayern kampioen van de armoede? of PSG? Als je ziet met wat een overmacht ze hun competitie winnen? Of is dat als het spannender is?
    Kampioen van de armoede is zulk een grote onzin. Je wordt altijd kampioen omdat de tegenstanders minder goed zijn. Kampioen van de armoede is vooral een term die gebruikt wordt door slechte verliezers. Het is gewoon onzin.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 11:39
    Net als tegen Feyenoord, AZ, Utrecht enz.want die zouden ons het wel ff moeilijk maken,niet dus.
    Vind ik leuk
    markus040 +2214
    maandag 16 april 2018 om 11:43
    de wedstrijden waar het er echt om ging stond psv er gewoon , op ajax uit na , dat was een drama
    dus laat sommige gefrustreerde internet ajaciedjes maar lekker lullen
    psv is gewoon de terechte kampioen
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 11:48
    Vind ik ook,1x( tegen Ajax) laten afweten,1x totale offday tegen Willem 2 en 1 reguliere (begin seizoen) verliespartij tegen Heerenveen, een record van 11x met kleinste verschil winnen,mooie cijfers,dik en dik verdiend.
    Vind ik leuk
    markus040 +2214
    maandag 16 april 2018 om 11:52
    en we hebben 2 doelpunten meer gescoord als ajax
    dus degenen die zeggen dat psv alleen maar afwacht , kunnen ook beter hun mond dicht gaan houden
    zo is het toch nog een geweldig seizoen
    dat had ik in augustus niet verwacht
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 18:54
    En nu al verzekerd van Europees voetbal tot de winterstop maar hoop dat ze in de 4de voorronde CL een tegenstander krijgen waar kansen tegen zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 11:07
    Eendracht maakt macht! En daarom zijn we KAMPIOEN
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 11:07]
    Vind ik leuk
    Eendracht +15191
    maandag 16 april 2018 om 11:15
    Dank je voor je waardering...;)
    Vind ik leuk
    Eltigras +47
    maandag 16 april 2018 om 11:08
    Wat boeit het nou of je veel geld op de bank hebt. Geld speelt geen voetbal. Spelers doen dat. Er zijn genoeg voorbeelden dat de rijke clubs om het zo te zeggen falen tegen een met een mindere begroting. Als grootste voorbeeld leicester city natuurlijk. Psv is kampioen dit jaar. Volgend jaar wellicht een andere ploeg. We zullen het zien.
    Vind ik leuk
    13 +11425
    maandag 16 april 2018 om 11:09
    Irritante kreet gewoon. Verdiend kampioen, niets op af te dingen.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20042
    maandag 16 april 2018 om 11:10
    Nagenoeg hele seizoen bovenaan gestaan en met 10 pt verschil kampioen geworden. Nee geen kampioen van de armoede. Flitsend was het ook niet. En ja soms was het billenknijpen en liep het zweet langs je rug.
    Vind ik leuk
    Kesse Vodde +7278
    maandag 16 april 2018 om 11:10
    Nee hoor. Psv is gewoon terecht de kampioen, hoe vervelend ik dat ook vind. Ik heb zelf ook een grote bek gehad en gezegd dat ze mazzel hebben gehad en dat wij sterker waren. Eerder dit seizoen was dat ook het geval echter nu rest mij niks meer dan te zwijgen. Ajax heeft zichzelf eigenlijk belachelijk gemaakt, gisteren in Eindhoven, maar ook rondom de perikelen met Keizer eind december en de aanstelling van Ten Hag.

    Vind ik leuk
    Axim +755
    maandag 16 april 2018 om 11:19
    sportieve reactie ! Als dat allemaal zo zou zijn zou het hier ook een stuk gezelliger zijn :-)
    Vind ik leuk
    Axim +755
    maandag 16 april 2018 om 11:18
    Terecht kampioen !! UIt de dood opgestaan , want zo lag PSV er volgens de rest van Nederland bij al voor de competitie begon ! Met een rechte rug , gevochten voor elkaar en soms geluk afgedwongen zoals een kampioen over zich heen roept! Op naar nr 25 :-)
    Vind ik leuk
    Korm +33686
    maandag 16 april 2018 om 11:33
    ik kan mij zelfs nog de VI herinneren die ik ik las er stond in dat Feyenoord PSV voorbij was gestreefd.. hahaha dat hebben we gezien :)
    zowel uit als thuis gewonnen en ze staan 23! punten achter ons...
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 11:33]
    Vind ik leuk
    Axim +755
    maandag 16 april 2018 om 11:34
    hahaha idd, 1 zwaluw maakt nog geen zomer , ook niet in Rotterdam :-)
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 11:41
    Tel daarbij de voorsprong van vorig jaar bij op en het zijn er ruim 30,dat zijn meer dan 10 wedstrijden slechter
    Vind ik leuk
    Korm +33686
    maandag 16 april 2018 om 11:46
    voorsprong vorige jaar? die vat ik ff niet :)
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 19:00
    Feyenoord eindigde vorig jaar met 8 punten voorsprong op PSV met die 23 van nu doe je het dus 31 punten beter,snap je?tov vorig seizoen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 19:02]
    Vind ik leuk
    13 +11425
    maandag 16 april 2018 om 11:48
    Korm, gefeliciteerd met het kampioenschap. Wel jammer dat je het nodig vindt om naar Feyenoord uit te halen. Feyenoord is niet verantwoordelijk voor de praatjes, veranderlijk als het weer, van VI. Veel plezier vandaag.
    Vind ik leuk
    Korm +33686
    maandag 16 april 2018 om 11:50
    13, Was niet de bedoeling om Feyenoord neer te halen maar eigenlijk hebben die mij wel teleurgesteld. Had gehoopt dat ze zich zouden aansluiten bij de top 2, Helaas is gebleken dat dit niet het geval is en dat doet me wel een beetje pijn om dit te zien bij zo'n grote club als Feyenoord.

    Bedankt voor de felicitaties :)
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 11:50]
    Vind ik leuk
    13 +11425
    maandag 16 april 2018 om 11:57
    Dit seizoen is nogal teleurstellend, al ben ik toch blij met de bekerfinale. Nou was het natuurlijk wel echt crisis met blessures. Hopelijk haakt Feyenoord volgend seizoen weer aan. Valt nu toch nog niets over te zeggen met al die vertrekgeruchten bij de traditionele top 3. Verder kan ik het op zich wel mooi vinden hoe PSV de media de mond heeft gesnoerd.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 11:58]
    Vind ik leuk
    Korm +33686
    maandag 16 april 2018 om 12:02
    Klopt Feyenoord had ook last van blessures dit jaar en daar kan je natuurlijk je vraagtekens bij zetten. ondanks de blessures vind ik 23 punten echt te veel. PSV had vorige jaar ook te maken met veel blessures en wist de schade ook te beperken. De bekerfinale moet Feyenoord wel winnen anders heb je natuurlijk nog niks. Persoonlijk hoop ik dat AZ hem wint omdat het een mooie beloning is voor de prestaties die AZ heeft behaald dit seizoen. Heb ook vrede mee met Feyenoord hoor maar ben bang dat de beker veel zal verbloemen...
    Vind ik leuk
    13 +11425
    maandag 16 april 2018 om 12:25
    Misschien is het juist goed als de beker wat verbloemt, in de zin van dat de rust bewaard wordt. Feyenoord wint nu 5 wedstrijden op rij. En moet wellicht gewoon doorgaan zoals nu. Drie trainers in een jaar heeft Ajax ook niet geholpen. 23 punten is erg veel ja. Maar dat PSV niet Europees speelde en Feyenoord afgezien van blessures elders in het veld steeds met een wisselende defensie moest spelen, maakt wel dat het minder erg is dan het lijkt. Wel vind ik dat Feyenoord dit seizoen soms weinig veerkracht toonde. Nu lijkt het mentaal weer goed te zitten. Of je dat mee kunt nemen naar volgend seizoen is nog de vraag, want dan moeten er niet te gek veel spelers vertrekken. Wel grappig overigens dat die typische Ajax-uitspraken zowel Feyenoord vorig seizoen als PSV dit seizoen alleen maar leken te motiveren.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88860
    maandag 16 april 2018 om 11:19
    Stelling 1: Nee natuurlijk niet. PSV speelt on-Nederlands. Eigenlijk had Cocu de trainer moeten worden van NLD.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 11:19
    Het Kinderwetje van Ajaxpassanten op VoetbalPrimeur schrijft voor dat Ajax de regisseur is van de landstitels van FC Twente, Feyenoord en PSV. Het kampioenschap van PSV is de verdienste van Ajax en zal in de boeken gaan als het 'Nouri Effect'.

    Kampioen van de armoede is een hol mantra.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 11:30]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11398
    maandag 16 april 2018 om 11:28
    Wat een rare term eigenlijk kampioen vd armoe. Als je nr 1 staat ben je gewoon een kampioen, dat de rest 't dan niet zo goed gedaan heeft is hun probleem.
    Vind ik leuk
    Korm +33686
    maandag 16 april 2018 om 11:34
    Nee, PSV gewoon terecht kampioen!
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 11:34
    PSV is de terechte kampioen. Af en toe zat het mee, maar geluk dwing je af. Als je het aantal verliespunten ziet (13 na 31 wedstrijden), kunnen ze een puntenaantal halen dat allang niet meer gehaald is. Cocu heeft PSV naar zijn mogelijkheden laten spelen met een realistische aanpak. Knap gedaan, gefeliciteerd alle PSV-supporters.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 april 2018 om 11:34]
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 11:46
    Verdiend kampioen zeker. Een saai seizoen was het eigenlijk wel. Geen Europees en Ajax dat vanaf het begin al verzwakt was door de Nouri situatie. Hopen dat het volgend seizoen weer wat leuker wordt. Goede talenten komen eraan. Mijn Ajaxvriend gaat persoonlijk Ten Hag zijn nek om draaien als Sierhuis niet gaat debuteren in de basis volgend seizoen. Wordt nog leuk dus!
    Vind ik leuk
    RtdDub +11887
    maandag 16 april 2018 om 11:52
    Stelling 1: Ja, uiteraard is dat zo.
    Er is namelijk maar 1 club in Nederland die dat niet per definitie is volgens henzelf en de pers.
    Geouwehoer altijd. Wie aan het eind van de rit de meeste punten heeft is terecht kampioen.
    Vind ik leuk
    RR12 +422
    maandag 16 april 2018 om 11:54
    Een kampioen is altojd terecht kampioen. Slechts supporters van anderen die niet tegen verliezen kunnen reageren zo ter afleiding.
    Vind ik leuk
    Kramertje +878
    maandag 16 april 2018 om 12:37
    Knappe prestatie zeker met het vertrek van een Moreno, Proper en Locadia hebben ze gewoon alles eruit gehaald.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 12:46
    PSV is zeker wel de kampioen vd armoede met hun laf voetbal.
    Vind ik leuk
    SjeH +278
    maandag 16 april 2018 om 13:18
    Waar blijft Sjaak Swart?
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 14:05
    Ergens in een bejaardenhuis zit hij uit te huilen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 13:33
    Nee klopt ze zijn armoede
    Vind ik leuk
    Frietbakker +4997
    maandag 16 april 2018 om 14:06
    Krijgt hij dan ook niet betaald?
    Vind ik leuk
    13 +11425
    maandag 16 april 2018 om 14:10
    Niet begrijpelijk als Ziyech niet meer wil spelen, want daar wordt hij voor betaald. Richting WK kan hij trouwens toch ook beter zorgen dat hij wedstrijdritme behoudt.
    Vind ik leuk
    Kramertje +878
    maandag 16 april 2018 om 14:13
    dit was een incident (die niet goed te praten is)

    maar om dan helemaal niet meer het seizoen te willen afmaken gaat wel een beetje ver.

    3 potjes en dan zit het erop (en dan kan die naar een andere club)
    Vind ik leuk
    Ot +40
    maandag 16 april 2018 om 14:15
    als hij zijn carriére wil verpesten lijkt me dat een verstandig plan
    Vind ik leuk
    pinkelman +4134
    maandag 16 april 2018 om 14:16
    Hebben ze toch nog wel nodig willen ze op de 2e plaats eindigen.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2072
    maandag 16 april 2018 om 14:18
    Ik zou ook niet in actie willen komen voor Ajax. Logisch ;)
    Vind ik leuk
    nulzeven2 +557
    maandag 16 april 2018 om 14:33
    psv is kampioen maar alles gaat over die dramaclub.
    Wat een drama he.

    Vind ik leuk
    yuuup +9330
    maandag 16 april 2018 om 17:47
    Dat komt omdat die berichten het meest gelezen worden door de PSV aanhang.
    Vind ik leuk
    De Hout +1665
    maandag 16 april 2018 om 14:33
    Ziyech moet de eer aan zichzelf houden. Ze verdienen ‘m niet, in Amsterdam.
    Vind ik leuk
    Ale +4326
    maandag 16 april 2018 om 15:03
    Zyech de mooi weer voetballer.
    Vind ik leuk
    13 +11425
    maandag 16 april 2018 om 17:11
    Stelling 3: Kramer is klaar bij Sparta, kan ook niet uitkomen in mogelijk 4 play-off wedstrijden. Wil VP dat we dan nog verder gaan lopen zeiken?
    Vind ik leuk
    pico323 +5338
    maandag 16 april 2018 om 17:40
    vp scoort nu ook makkelijk om Ajax af te zeiken. knap hoor. getuigt van enorme kwaliteit op de redactie.
    Vind ik leuk
    Padason +956
    maandag 16 april 2018 om 17:45
    Stelling 1: Absoluut niet, na 34 wedstrijden boven aan ben je gewoon de beste punt.

    Stelling 2: Gelul wordt goud geld betaald dus moet gewoon werken ervoor. Meneer vind het niet zo leuk, ik zal best wel met tegen zin naar mijn werk gaan als ik 30.000 euro per week krijg.

    Stelling 3: Zeker veel hogere schorsing, in mijn mening einde carrière dit is zo belachelijk. Hopen dat er een slager op de Nederlandse velden rondloopt die hem de einde carrière aftrapt.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 17:59
    Ga weg man vechtmachine
    Dat Ziyech niet meer in actie wil komen moet hij zelf maar weten zoveel hadden we toch niet aan hem
    Waar bemoeien jullie zich mee . De KNVB legt de schorsing op en niet jullie
    Vind ik leuk
    Cookee +9947
    maandag 16 april 2018 om 19:08
    1. Die typeringen 'vechtmachine'... dat deed Ajax onder Keizer toch ook?
    PSV tikt die bal erin... en dan win je. Ajax was onder de indruk van de sfeer en kon niet afdrukken.

    2. Ziyech is even aangeraakt, so what, die wil gewoon op een nette manier afscheid nemen van Ajax. Ziyech liet tegen PSV weer zien hoe goed hij is.
    Iedereen zal dat nu wel toegeven.

    3. Kramer verliest zich 1 momentje... das fout en waardeloos voor de club en daar staat een straf op, klaar. Buttner mocht weer meedoen, dus die wil zich ook laten zien, die kleunt erin en dan krijg je dit. Maar wel rot voor Sparta, het draaide net wat.
    Volgens mij is hij net voor het potje tegen Cambuur weer erbij.
    Vind ik leuk
    Kramertje +878
    maandag 16 april 2018 om 23:00
    Stelling 3 verre van onzin en hoe vaker je het filmpje bekijkt en irritanter ik de actie van Buttner vindt.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 23:49
    W­e­lk­om o­p de w­e­b­s­i­t­e va­n be­s­t v­o­or s­e­x D­a­t­i­n­g ==>> Se­x­yd­r­o­m.­c­o­m
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    VP-voetbalkantine: 'Kramer had een nog veel hogere schorsing moeten krijgen'